abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45730889
Dit wordt wellicht een wat lange opening maar here it goes:

Eind 2002 was er het plan om het huis een stuk prettiger te maken. Het huis is van ongeveer 1898. De staat toen was redeijk onderhouden maar veel meer ook niet. De vloer in de achterkamer was aan het door rotten door een lekkende docuhe bij de buren van lang geleden. Dus die moest vervangen worden. De bovenverdieping is origineel 1 grote zolder met 1 kamertje aan de voorkant van de woning. In de jaren 60 is een soort plafonnetje gecreaeert zodat je een paar lage kamers krijgt. Omdat ik bijna even hoog ben als deze kamers meteen het idee om hier een echt plafond in te maken zodat je normale hoogte kamer krijgt. En het schuine dak een paar meter hoger te laten beginen zodat de kamer ook groter worden en er boven de kamer een nieuwe fatsoendelijk bruikbare zolder verdieping komt. Ook stond de houten schuur die er eens ingekiort is redelijk op instorten.

Met deze gegevens zijn er een aantal aannemers / bouwbedrijven gevraagt langs te komen. Al gauw kwam er bij om alle vloeren op de begane grond te vervangen voor een geisoleerde broodjes vloer en de ongeisoleerde halfsteens buiten muur van de keuken te vervangen.

Uiteindelijk is er na een aantal gesprekken tussen september 2002 en maart 2003 besloten om verder te gaan en de offertes van Bouw- en Renovatiebedrijf V...... 24 maart 2003 is er begonnen met de sloop van de vloer. In plaats van de door hem vertelde 8 man die bij ons zouden komen verbouwen kwam er slechts 1 man (die wel bijna tegen zijn pensioen aan liep) en hij zelf. Het slopen ging allemaal best snel en de eerste dingen die gebouw werden ook.

Echter hoe meer de weken verstreken hoe minder er leek te gebeuren. Vrij in het begin bleeft de oude man weg en kwam hij zelf ook hooguit halve dagen en vaak dagen avhter elkaar niet. Zoals llater movht blijken en we zelfs over gingen tot hem opwachten, hem steeds opbellen waar hij was enz.

Hem ergens op aanspreken had ovg weinig zin. Zijn telefoon nam hij vrijwel nooit op (we hebben gezien dat hij gesprekken gewoon weg drukt als zijn telefoon gaat) en als je al een afspraak het hem had gemaakt kwam hij niet, of hij loopt midden in een gesprek gewoon weg omdat hij geen tijd had.

Als je hem wel een keer te spreken had, kwam hij met allerhanden excuses dat hij ernstig ziek was, een familielid doodwas, er wat met de buren was wat hij moest regelen enz. Ook kwam het er op neer dat er weer een deel van de aanneemsom betaalt moest worden omdat hij daar op zat te wachten voordat hij verder kon.

Ook als je ergens commentaar op had, veranderde hij het maar was het daardoor nog veel erger. Op een gegeven moment wordt je ook door hem uitgescholden, wordt je door hem bedrijgt en krijg je terloopse opmerken van "met jullie is geen rusie te krijgen", "dan ontneem ik jullie huis" of "je hebt nog maar een uur te leven"

Nadat hij van Maart 2003 tot eind december 2003 in ons huis 'bezig' geweest is kwam hij niet meer opdagen. Hij had in die zeer lange periode ongeveer pas 1/3 deel van de werkzaamheden min of meer gedaan. Wel kregen we een meerwerkfactuur van hem in de bus van meer dan 20.000 euro.

Op deze factuur staan allemaal dingen die wij niet overeen gekomen zijn, dingen die bij ons niet gebeurt zijn, zaken die onder de offerte vallen en totaal onredelijke prijzen.

Daarop zijn we op zijn uitnodiging (hebben we een drief van hem van) komen praten. Er is toen afgesproken dat omdat zijn hele administratie bij zijn boekhouder was en de meerwerk factuur ui 2003 was dez betaalt moest worden op een aantal dingen na. De betaling daarvan werdt in mindering gebracht op de rest van de betalingen. Dit sou hij ook nog op papier zetten en ons zo snel mogelijk doen toe komen. Ook zou hij iemand langs sturen om een aantal reparaties uit te voeren aan de niet functionerende CV.

Omdat we niets van hem hoorden hebben we een herinnering aan hem doen toekomen. Daarop kregen we een brief waarin hij stelt dat hij alle afspraken intrekt van dat gesprek hij nog eens een bedrag van iets van 11.000 euro wilde hebben en dan pas zou hij het door anderen laten afmaken.

Daarop zijn wij op zoek gegaan naar aan advocaat. Dit bleek erg lastig te zijn We zijn bij een aantal langs geweest om doorverwezen te worden omdat het te complex was. Halfverwege 2004 hebben wij een advocaat gevonden er is er een brief naar de aannamer gestuurd om hem te sommeren om terug te betalen van het reeds aanbetaalde geld van de 2/3/ waarvoor hij nog niets heeft gedaan en een schade vergoeding voor alles dat nog niet in orde is en terdaar hij niet meer gekomen is en zijn schrijven tot het door hem opzeggen van de overeengekomen afspraken.

Hier op heeft in er 2004, 2005 en 2006 een lange brief wisseling plaats gevonden en zijn een heleboel keer een afspraak om te komen gemaakt met veel moeite omdat hij praktisch onberijkbaar is. Waarvan hij vrijwel geen enkel keer daadwerkelijk present was.

Ook zijn er een 2 tal officiele bouwtechische raporten opgestelt en zijn er vaan later ondekte dingen 2 andere bouwbedrijven wezen kijken. De raporten zijn zeer dik en bevatten meer dan 100 dingen die hij niet goed heeft gedaan zoals:

- andere dingen dan wij willen
- gevaarlijke zwakke fundering
- compleet verkeerde vloer die veel te dik is, geen wapening heeft
- er zijn weer ongeisoleerde halfsteens muren toegepast
- een heleboel koude bruggen waardoor als nu de verwarming 1 dag uit is de temperatuur binnen tot 8 graden gedaalt is en ons energie verbruik bijna 3 maal zo hoog is als voor de verbouwing
- we met stalen palen in de kamer zitten die het verzakkende dak omhoog moeten houden
- de vocthigheid in de kamer tussen de 70 en 100% is
- hij geen hr++ glas heeft toegepast zoals in de offfertes staat
- hij geen vergunning heeft die wel nodig is
- niets maar dan ook niets voldoet aan het bouwbesluit
- .....

Omdit weer goed te krjgen moet vrijwel alles wat hij heeft gedaan gesloopt worden en is moet er na sloop uiteindelijk veel meer verbouwd worden dan aanvankelijk nodig was. Er ligt momenteel een calculatie dat er 113.000 nodig is om het huis casco weer in orde te krijgen dus zonder verwarming, elektriciteit, water, binnenmuren, tucasdoorswerk, schilderwerk, enz. Totaal zal dit als dat ook gedaan is ca 160.000 gaan kosten wat aanvankelijk vanuit de situatie in 2002 nog geen 90.000 had gekost.

Buiten dat het inorde maken ca 160.000 zal gaan kosten heeft hij geld waarvoor hij niets gedaan heeft en hebben we kosten voor de raporten, advocaat en allerlij reparaties aan zijn werk die niet langer uitgestelt konden worden. Totaal zijn we nu zo'n 120.000 kwijt. En als daar niet van terug zal komen zal dit ons totaal 280.000 gekosten hebben waar ik met mijn inkomen de komende 20 jaar niet bovenop zal komen.

In elke brief die hij heeft gescreven staat een ander verhaal, alles wat hij ten kantore heeft toegezegt te gaan doen, te laten zien of contact op te nemen is hij niet na gekomen.

Met enig speurwerk en beslag legging zijn we er achter dat hij niets op zijn naam heeft staan. Het een eenmans zaak is die hij pas na de offertes bij de KvK heeft laten inschrijven terwijl hij al zeker een halfjaar adverteerde. Hij gewoon kan pinnen terwijl er beslag ligt op al zijn rekeningen, hij niet over de papier beschikt die hij zegt te hebben, hij niet de papieren lijkt te hebben die hij als aannemer / bouw en renovatie bedrijf wel nodig heeft, hij in een auto rijdt die van een andere eenmanszaaj is. Waarbij die eenmanszaak volgens de zwebsite de halve regio in onderhoud is (waarvan ik met zekerheid weet dat een deel daarvan nooit ook maar iets met dat bedrijf te maken heeft of uberhaubt zou willen hebben). Ons bouw- en renovatiebedrijf is ook niet bekent bij de branche organisaties waarvij hij wel gezegt heeft lid te zijn en zo zijn er nog wel wat dingen.

Om iemand anders zijn woorden te gebruiken: "Hij is een oplichter, een oplichter, als hij 100 woorden zegt zijn er 99 van gelogen en 1 moet je met een grote korrel zout nemen"

We staan nu op het punt dat we moeten beslissen om een bodem procedure te starten daar al het andere geprobeert is. Dit zal ons naar schatting 15.000 gaan kosten. onze advocaat heeft gezegt dat we al gaat dat helmaal tegen zijn natuur in om er overwegen dat niet te doen. Dit omdat hij bang is dat we dan vele jaren verder zijn en een groot bedrag kwijt zijn. Dat we gelijk krijgen heeft hij geen enkele twijfel over. Maar dan hebben we een duur betaalt document voor aan de muur waar we niets aan zullen hebben omdat hij ook dan geen enkele medewerking zal gegven en hij zo'n "doortrapte oplichter" is er ook niet ooit bij heem te halen zal vallen.

Wat te doen? Zijn er andere opties want ook ik en anderen vinden niet dat als iemand zo iets doet dat volledig ongestraft mag kunnen.
pi_45731261
Als mijn aandachtsspanne iets groter was geweest, had ik het kunnen lezen en je raad kunnen geven.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:35:30 #3
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_45733308
Ik heb het wel gelezen, maar echt raad weet ik niet. Ik vraag me evengoed wel een paar dingen af.
De verbouwing was in eerste instantie eigenlijk al een behoorlijke klus. Hoe komt het dan dat je er
iemand voor inschakelt die er zo'n potje van maakt? Aanbevolen door iemand? Referenties ofzo?
Zoiets laat je in mijn ogen dan toch doen door een gerennomeerd bedrijf? Een bedrijf waar je echt
op kunt vertrouwen vanwege een goede naam, want er gaan nogal wat bedragen mee gemoeid.

Ik had meteen al een hoop bombarie gemaakt als er afgesproken is dat er met 8 man gewerkt zal
worden er anderhalve bejaarde opkomt dagen. Misschien is het wel makkelijk vanaf de zijlijn zo
beoordelen hoor, maar voor mij ben je volslagen gek om dat "bedrijf" nog eens tot december door
te laten sudderen. Die lui had ik er na 2 weken al uitgegooid
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_45734249
Pas na de offertes blijkt er vanalles mis te zijn. Je denk dat je een goed en gerennomeerd te maken hebt. Alle verhalen zijn goed, de prijs is ook niet laag, alles wordt veel neeter op papier gezet en geregelt lijkt het. J doet ook nog wat nazoek werk na de eerste gesprekken. Netjes ingeschreven bij kvk (je merk dan niet op dat dat pas een paar daen zo is) via internet vind je geen rare verhalen. En je gelooft iemand als hij zegt aangesloten te zijn. Je vraagt om referenties. Maar bij de volgende afspraak is hij de mappen vergeten, maar die wil hij wel even gaan halen, maar ja het is al 's avonds laat dus laat maar zitten, komt wel de volgende keer.

En ja toen hij niet met de beloofde 8 man kwam was het verhaal dat er iemand ziek was, iemand als was wat anders mee, andere waren heel hard nodig bij een andere klus die bijna af was. Dat gellof je eerst. De eerste paar maanden zag je nog vanalles gebeuren. Daarna werdt het pas steeds strager en trager, maar dan zit er al behoorlijk geld in en beloofde hij toen ook nog , ja nog een paar weken en dan gaat het echt snel. En ja ik kan niet echt verder want de gemeente die loopt zo traag met de vergunning. Pas na maanden ga je zelf veel remoer schoppen bij de gemeente om dan er eindelijk achter te komen dat daar nog geen enkele aanvraag was.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:56:19 #5
129586 klara12
fly with the wind
pi_45736435
Misschien een minder nette manier. Persoonlijk aansprakelijk stellen voor een bepaalde som. En dan deurwaarder inschakelen. Beslaglegging op zijn persoonlijke rekening. Omzeil je dat contractgedoe. Daar heeft hij allemaal zijwegen voor bedacht. Slimmer zijn dan hij. Of althans proberen.
Medeslachtoffers vinden. Radar-Kassa inschakelen.
Zoiets misschien.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 21:55:07 #6
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45738474
Tnimble, misschien had je dat verhaal beter achterwege kunnen laten, en een linkje kunnen geven aar een van de paar k&W- topics waarin je dat aanstipt?

ook omdat je dan meteen een berg foto's d'rbij krijgt
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_45741546
Niets mis met het verhaal, maar als er topics zijn waar meer info te vinden is, inderdaad gewoon erbij doen!
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 23:56:44 #8
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45743163
Hier begon 't mee op fok!: Dekking betonvloer

en dit is ook wel een aardige uitsmijter:http://forum.fok.nl/topic/908022

[ Bericht 29% gewijzigd door gronk op 28-01-2007 00:02:28 ]
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_45744349
De topics waar Gronk het over heeft:

Dekking betonvloer:

Voor het 2de raport moest een deel van de vloer gesloopt worden om te kijken hoe hij deze gemaakt had. Waarbij niet alleen bevestigt werdt dat de vloer totaal geen wapening IN het betn heeft, een compleet verkeerde opbouw en het geen brodjes vloer is waardoor we problemen hebben met de vochtigheid.

Ook vonden we een in de vloer verdekte gas voorraad door een door hem geplaatste kapotte gasleiding omwikkelt in plastiekzakken met een laagje beton er om heen. Momenteel zien wij dit als een poging ons en het huis uit de weg te krijgen.

Reeks met foto's van zijn fouten en slordigheden
In het zelfde topic de eerste set foto's die een kleine samenvatting geven van zijn werkwijze.

WC/Douche
Deze foto's in dit topic zijn uit december 2003 toen haaden we nog hoop dat het alleen om geld, niet komen opdagen, bedrijgingen en dingen die nog af- en netter gemaakt moesten worden.

Voor alle duidelijkheid het tegelwerk heb ik zelf gedaan.

Ramen
Ons huis is erg oud en heeft een heleboel origineel. Zo ook de schuiframen welke absoluut behouden moeten blijven. Om deze helemaal netjes te maken en met isolerend glas was ook in de offerte opgenomen.

Echter heeft hij ze bruut mishandelt en heb ik niet alleen de constructie moeten herstellen maar ook een deel van de kozijnen helemaal opnieuw moeten maken naar voorbeeld van andere panden met gelijkende ramen. Ook heeft hij al het raambeslag ontnomen waarvan we de gewichten net op tijd hebben weten terug te pakken. Om een idee te geven deze gewichten kosten zo'n 360 euro. Om de rest van het beslag als replica's terug te kopen zijn we zo'n 1500 euro kwijt. En er komen nog meer kosten die onder de offerte vallen.

Het dak verzakt
Hij heeft voor werkzaamheden aan de keuken een belangrijke houten balk meerdere malen doorboort en daarna het gat in de balk met lappen stof afgedekt die nat worden via het water over het dak en uit de goot. Daardoor is het dak gaan schuiven. We zitten nu met tijdelijke reparaties en stalen ondersteunings palen in de huiskamer om het dak op zijn plaats te houden zodat het niet verder gaat schuiven. Overal in de draagbalken van het dak zitten kleine en grote sceuren waarbij 1 balk bijna geheel in de lengte richting door midden is gebroken.
pi_45744844
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:56 schreef klara12 het volgende:
Misschien een minder nette manier. Persoonlijk aansprakelijk stellen voor een bepaalde som. En dan deurwaarder inschakelen. Beslaglegging op zijn persoonlijke rekening. Omzeil je dat contractgedoe. Daar heeft hij allemaal zijwegen voor bedacht. Slimmer zijn dan hij. Of althans proberen.
Medeslachtoffers vinden. Radar-Kassa inschakelen.
Zoiets misschien.
Aangezijn het een eenmanszaak bleek te zijn, is er al geprobeert om beslag te leggen. We de rechter gevaagt om beslaglegging toe te staan, deze hebben we ook direct gekregen. Op verscheidende rekeningen is dat toen ook geberut welke allemaal leeg of een beetje rood stonden. Echter heeft hij nog andere rekeningen omdat hij in de weken dat het beslag er op stond gewon ging pinnen bij de automaat. Deze staan kennelijk niet op zijn naam of op naam van de eenmanszaak.

Het programma Opgelicht hebben we contact mee gehad, die hebben het genoteerd maar wilden er niets mee doen.

Via zoeken op internet heb ik niets kunnen vinden, we weten dat hij vaak door een paar mesen in het begin werd opgebelt wie dat precies zijn weten we niet behalve zijn moeder waar hij ookbezig bleek te ijn en iemand waarvan hij zei dat dat een vriend van hem was. Verder geen namen of concrete adressen. Verder lijkt hij totaal geen verleden te hebben. Ook zoek pogingen via het bevolkingsregister lopen stuk op dode sporen en mesen die niet mee willen werken. Het enige wat we echte kunnen terug vinden is zijn huidige adres.

Ook is gebprobeert hem te volgen, dit is erg moeilijk. of hij gaat eerst pinnen, daarna staat hij een hele tijd langs de weg, gaat naar een parkeerplaats is daar een tijd (zonder iets te doen) en is daarna opeens vedwenen. Of het rijdt ergens naar toe, duikt een woonwijk in waar hij kriskras door heen gaat om dan in het niets te verdwijnen. En de keren dat het lukt om wat dichter achter hem te komen om het niet kwijt te raken merkt hij het op en drukt letterlijk al het verkeer van de weg en rijdt zo snel als zijn auto maar kan.
  zondag 28 januari 2007 @ 12:38:05 #11
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_45752911
Ik zou wel zo godvergeten woest zijn

Heel veel wijsheid en sterkte!

Je foto's geven hier allemaal rode kruisjes overigens.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 28 januari 2007 @ 12:47:05 #12
165854 Meeldraad
Lekker doorstampen
pi_45753117
He maar je kan toch ook gewoon een klacht indienen bij de politie. Je hebt genoeg papieren om een zaak te bouwen, laat de officier van jusititie dat lekker doen en dan kunnen jullie je voegen in de zaak als belanghebbende en schadevergoeding eisen. Of zeg ik nou iets raars?
Contemnunt spinam cum rosae deliberant
pi_45782218
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:38 schreef ElisaB het volgende:

Thanks
quote:
Wegens werkzaamheden was zondag de hosting waar de plaatjes een aantal uurtjes niet berijkbaar.
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:47 schreef Meeldraad het volgende:
He maar je kan toch ook gewoon een klacht indienen bij de politie. Je hebt genoeg papieren om een zaak te bouwen, laat de officier van jusititie dat lekker doen en dan kunnen jullie je voegen in de zaak als belanghebbende en schadevergoeding eisen. Of zeg ik nou iets raars?
Nee, alleen neemt de politie zo zoongeveer geen aangiftes op en zijn ze dit soort zaken zien als een civiel geschil.

Nu is het wel zo dat er in de tijd dat dit speelt meer boven water is gekomen. Aangifte doen gaat nu meer dan alleen iemand die zich niet aan de afspraken houdt
  maandag 29 januari 2007 @ 12:04:15 #14
107521 Furia
snoopy weer
pi_45785434
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:40 schreef tnimble het volgende:

[..]

Thanks
[..]

Wegens werkzaamheden was zondag de hosting waar de plaatjes een aantal uurtjes niet berijkbaar.
[..]

Nee, alleen neemt de politie zo zoongeveer geen aangiftes op en zijn ze dit soort zaken zien als een civiel geschil.

Nu is het wel zo dat er in de tijd dat dit speelt meer boven water is gekomen. Aangifte doen gaat nu meer dan alleen iemand die zich niet aan de afspraken houdt
Ik ben wel een juridische leek, maar op het moment dat het tussen een bedrijf en een persoon gaat, dan is het toch geen civiel geschil meer? Anders ben ik wel benieuwd waartegen je tegenwoordig nog wél aangifte kunt doen!
  Licht Ontvlambaar maandag 29 januari 2007 @ 12:16:38 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45785784
TT fixt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_45786636
Ben je lid van vereniging Eigen Huis ?
Dan kunnen zij je advies geven. Lid worden kan natuurlijk ook nog
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_45786776
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:38 schreef ElisaB het volgende:

Hie zou ik denk ik ook op de grens van wel of niet wat aandoen zitten...
  maandag 29 januari 2007 @ 14:47:11 #18
21865 WaVe
WaVe detected
pi_45790210
Ik ken je verhaal van K&W en kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je nog wat van je zuurverdiende geld van die oplichter terug kan krijgen... Alhoewel ik er een hard hoofd in heb, als ik zo lees is deze 'aannemer' alleen bedreven in het aannemen en wegsluisen van geld..

Succes en sterkte! (en dat je je huisje toch maar weer netjes mag krijgen, maar als ik je topics zo lees dan gaat dat wel lukken)
pi_45795179
Tering! Wat een ellende!

Sterkte ermee!
peace, nd suck a !@$%
  maandag 29 januari 2007 @ 19:25:08 #20
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_45799998
Als 't zo'n oplichter is en je je gelijk niet kan krijgen zou ik m'n heil gaan zoeken in een wat aandringender deurwaarders kantoor.., 't type anabolen en honkbalknuppel zeg maar..
  maandag 29 januari 2007 @ 22:00:43 #21
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45806667
Tnimble, ik ken jou en je K&W topics, en ben in het huis geweest en kan niet anders zeggen dat ik echt met je meeleef.

Juridisch gezien denk ik dat je inderdaad moet gaan kiezen tussen doorzetten (bodemprocedure, met kans dat je een kale kip leeg wilt plukken) of opgeven en zelf alles opknappen (wat je overigens heel goed kunt getuige je K&W topics).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:33:00 #22
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_45816356
gevalletje rechtsbijstand.

Laat het voor je regelen...
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:46:41 #23
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45816570
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:33 schreef Masta-t het volgende:
Het zou mij niets verbazen als de gemiddelde rechtsbijstandverzekering in dit geval denkt 'huuuuh, dit gaat veel te veel werk worden. Afpoeieren.'

Oftewel: prima plan om 'juridisch' te gaan, maar kijk wel uit wie je in de arm neemt. Voor je het weet neem je een prutser in de arm, en zit je met hetzelfde verschijnsel maar dan op juridisch vlak.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:49:15 #24
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45816622
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:33 schreef Masta-t het volgende:

Laat het voor je regelen...
En je moet maar net een rechtsbijstand verzekering hebben.........
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45817007
Dank voor alle starkte wensen.

Rechtsbijstand hadden we toen nog niet. Daarnaast hoeveel heb je daar aan zoals al hier opgemerkt wordt. Je betaalt een klein vast bedrag en of je geen zaak hebt, een kleine of een mega grote aan dat bedrag veranderd niets. Er is voor hun geen enkele stimulans of reden om zich voor je in te zetten en te blijven inzetten. Ze zullen eerder snel willen afhaken om hun uitgaven te beperken en zo hun winsten hoog te houden. Of ze je daardoor als klant kwijt raken kan hun ook aan hun .... roesten ze zullen daar niets van merken op hun jaarverslag je bent maar 1 van de vele waar ze hun omzet uit halen.

Wat mischien wel iets kan zijn om met een andere advocaat verder te gaan onder toevoeging. Ik als eigenaar van de woning kom daar niet voor in aanmerking ivm mijn inkomen.

Maar mijn moeder die de opdrachtgever is komt daar wel voor inaanmerking. Maar stel na een paar jaar hebben we een definitieve uitspraak en hij werkt mee of via beslaglegging komt er geld onze kanr op. Hoe gaat het dan met die toevoeging? Mijn moeder heeft dan wel vermogen gekregen of blijft dat dan buiten beschouwing omdat dat bestemt is voor schade herstel enzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')