Positieve discrimatie is dat, dat gebeurt ook met vrouwen en dat komt omdat heel duidelijk is dat er gediscrimineerd wordt dus moet je af en toe helpen. Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef Canisfire het volgende:
En hoe zit het dan met het feit dat er bepaalde bedrijven graag een multiculti werkvloer willen creeren. En daarom eerder een allochtoon aanemen dan een vaak hoger opgeleide Autochtoon?
Omdat een gemengd team heel vaak goed voor je bedrijf is. Je hebt veel meer perspectieven op een zaak als je niet alleen maar hoogopgeleide blanke mannelijke hetroseksuele vijftigers in pak bent. Daar is toch niks mis mee?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef Canisfire het volgende:
En hoe zit het dan met het feit dat er bepaalde bedrijven graag een multiculti werkvloer willen creeren. En daarom eerder een allochtoon aanemen dan een vaak hoger opgeleide Autochtoon?
Woh man.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Canisfire het volgende:
Ik merk steeds meer onder allochtonen jongeren dat de discriminatie en raciscme naar de autochtonen bewoners van Nederland groeit. Zo zat ik laatst in de bus kwamen er twee Marokannen bij zitten die met elkaar begonnen over een mede collega het kwam er op neer dat de baas gek was om een kaaskop te laten werken met Marokannen en dat het gewoon niet zou werken. Ook is het volgens mij zo dat diverse allochtonen bevolkings groepen de Nederlanders als dom en lomp zien zo was er laatst een aflevering van puber ruil op waar een Nederlander door een stel Rotterdamse Antilannen lompe blanke boer werd genoemt. Tenslot heb je nog de reclame met knuffel Marokaan Ali.B die door zijn moeder hollander wordt genoemt waarbij gierigheid wordt geassoseerd opzich niets mis mee want het wordt grappig bedoelt. Maar stel je voor dat het een Nederlandse artiest was geweest met een moeder die hem dan Marokaan had genoemt dan had je er nu waarschijnlijk kamer vragen over gehad. En dan heb je tenloste nog bedrijven die liever een buitenlander aanemen om het multiculti imago te creeren. Het loopt misschien nog niet de spuitgaten uit maar ik vind dat de grondwet tegen discriminatie ook moet gelden voor discriminatie van autochtonen.
Er bestaat geen positieve discriminatie!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Positieve discrimatie is dat, dat gebeurt ook met vrouwen en dat komt omdat heel duidelijk is dat er gediscrimineerd wordt dus moet je af en toe helpen. Wat is daar mis mee?
Juist! Op eenzame hoogte.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Iemand kaaskop of blanke boer noemen vind ik geen discriminatie. Discriminatie van wat? Ook geen racisme. Het is wel domheid en gescheld. Het zou pas discriminatie zijn als ik bij hun groep zou willen horen, maar dat wil dus niet. Ik wil overigens bij geen enkel dom gepeupel horen.
Alleen mannelijke gezonde blanke heteroseksuele autochtonen die zich op de pik getrapt voelen maken die flauwe grap.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:34 schreef mr.vulcano het volgende:
We hebben je aangenomen om dat je een vrouwelijke gehandicapte homofiele allochtoon bent...![]()
Zou je dat kunnen toelichten? Omdat ik tegen positieve discriminatie ben, ben ik een blanke heteroseksuele autochtoon die op zijn pik getrapt is?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alleen mannelijke gezonde blanke heteroseksuele autochtonen die zich op de pik getrapt voelen maken die flauwe grap.
Nee. Ik zeg alleen dat werknemers er zelf voor kunnen kiezen om een diverse werkvloer in te richten. En dat jouw grap met een baard wel een beetje sneu is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:46 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Zou je dat kunnen toelichten? Omdat ik tegen positieve discriminatie ben, ben ik een blanke heteroseksuele autochtoon die op zijn pik getrapt is?Jij ben voorstander van positieve discriminatie? Jij bestempelt groepen als minderwaardig?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik vind het belachelijk dat we niet mogen discrimineren. Je mist dan een drukmiddel om allochtonen naar je hand te zetten. Nu ze de vrije teugel hebben kunnen ze doen wat ze willen. Dat betekent dus dat ze hun eigen cultuur kunnen manifesteren.
Maar bij werk is het veel effectiever, als je van een moslim kunt eisen dat ie bepaalde gedragingen niet vertoont kun je hem ontslaan indien hij niet gehoorzaamt.
Voer discriminatie in als drukmiddel.
Zoals PietVerdriet al zei: bruinhemdig, hier in Nederland.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:40 schreef Megumi het volgende:
Ik denk dat het een algemene trend is ik hoor Nederlanders hetzelfde praten over buitenlanders in het algemeen.
We moeten voorkomen dat Nederland afglijdt naar het BRUINHEMDEN-nivo. Dat doe je door tijdig in te grijpen, door religie makkelijker te bestrijden. Doe je dat niet, dan krijg je SS-toestanden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zoals PietVerdriet al zei: bruinhemdig, hier in Nederland.
Want Hitler en Stalin waren zo religieus, bedoel je?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
We moeten voorkomen dat Nederland afglijdt naar het BRUINHEMDEN-nivo. Dat doe je door tijdig in te grijpen, door religie makkelijker te bestrijden. Doe je dat niet, dan krijg je SS-toestanden.
Maar je bent het wel he?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:46 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Zou je dat kunnen toelichten? Omdat ik tegen positieve discriminatie ben, ben ik een blanke heteroseksuele autochtoon die op zijn pik getrapt is?Jij ben voorstander van positieve discriminatie? Jij bestempelt groepen als minderwaardig?
Het redenerend vermogen is ver te zoeken.
[GL/PvdA modus]quote:Waarom wordt discriminatie van autochtonen gedoogd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |