ik heb zoow ook mijn vragen!!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
sommige users hebben wel last van een verslaving om bagger topics te openen, maar daar doel je waarschijnlijk niet op..
Topic die geen ruk aan zijn, om maar een beetje ontopic te blijven.
bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:02 schreef Opperhoofd het volgende:
'dwangmatig masturberen' is een van de kenmerken die veel seriemoordenaars gemeen hebben
je bent dus niet de enigequote:
ben je friends-fan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:07 schreef Opperhoofd het volgende:
net5 zijn pas seriemoordenaars. Friends terug en wel nu!
Naast 'masturberen' is het ook 'nieuwsgierig'.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:00 schreef Opperhoofd het volgende:
ten eerste is het masturberen en vervolgens zal het inderdaad wel bestaan
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:17 schreef FlyingFox het volgende:
Blijft toch een hele opgave hè, met één hand rukken, en met de andere een topic openen zonder een spelfout te maken.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
sommige users hebben wel last van een verslaving om bagger topics te openen, maar daar doel je waarschijnlijk niet op..
Topic die geen ruk aan zijn, om maar een beetje ontopic te blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spellingscorrectiequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:01 schreef her-merlijntje het volgende:
bedankt voor de spellingscorectie
quote:
Dan is dyslectie dus een meervoudige stoornisquote:Op zondag 25 september 2005 12:20 schreef Chello200 het volgende:
[..]
oh TS u crack me up. Ik denk dat masturbatie stoornissen voornamelijk optreden bij mensen die chronisch taalfouten blijven maken.
![]()
Bij mij is die lay-out zeer lelijk. Je kan niet zien welke radiobutton bij ja hoort en welke bij nee.quote:
quote:Not Found
The requested URL /cgi-bin/quiz/quiz2.cgi was not found on this server.
Ja, want je haalt je persoonlijke doel, namelijk het hebben van sex, niet door het ontbreken van anonieme sex of losse sexuele kontakten.quote:Op zondag 25 september 2005 13:24 schreef skate_piet het volgende:
"12) Geloof je dat anonieme sex of losse sexuele kontakten je hebben afgehouden van een vaste seksuele relatie of het behalen van andere persoonlijke doelen?"
Ja of nee?
Ik heb nooit anonieme sex of losse contacten. Wat nu?
quote:17) Ben je ooit in kontakt geweest met de politie door je seksuele gedrag in het openbaar (arrestatie, boete, veroordeling)?
jamaar welk antwoord moet ik nou invullen?quote:Op zondag 25 september 2005 13:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, want je haalt je persoonlijke doel, namelijk het hebben van sex, niet door het ontbreken van anonieme sex of losse sexuele kontakten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |