Klopt dus, deze heeft ronde hoeken.quote:
als hij zilver is dan 2g, zwart of wit -> 1gquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef RayMania het volgende:
Hoe kun je zien welke generatie je Ipod Nano is?
Ik heb een Ipod Nano 2GB, en wil dus een beschermhoesje kopen, maar nergens op m'n Ipod of op de verpakking staat dit aangegeven. Het is een Ipod met rechte hoeken, dus ik denk zelf tweede generatie (ronde hoeken is eerste?)
Zilver, beetje dof, rechte hoeken. Moet wel tweede generatie zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef men_in_red het volgende:
[..]
als hij zilver is dan 2g, zwart of wit -> 1g
Iedereen weet het verschil, behalve jij.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zilver, beetje dof, rechte hoeken. Moet wel tweede generatie zijn.
Wel belachelijk dat het niet op de verpakking staat.
Ja is okeequote:
mooi, dan weet ik een leuk kado voor mn verjaardagquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja is okee
Had normaal mijn telefoon voor radio(SE W800) en de iPod heeft hetzelfde bereik zegmaar. Hij werkt perfect
Ik weet ook het verschil, ik vroeg het alleen bevestigendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Iedereen weet het verschil, behalve jij.
even resetten, middenknop en menuknop paar seconden blijven indrukken tot je iPod opnieuw opstartquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:34 schreef Martijn_16 het volgende:
Hallo,
Ik heb al een paar maanden een iPod video 30GB en heb er nog nooit problemen mee gehad, alleen vandaag zette ik mn iPod aan en toen stonden alle nummers en video's door elkaar. De film map was leeg en in de muziek map zaten al mn films maar ik kon ze niet afspelen.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Dit had ik ook al geprobeerd, maar het werkt helaas nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:40 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
even resetten, middenknop en menuknop paar seconden blijven indrukken tot je iPod opnieuw opstart
Oh, handigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:34 schreef Remzz het volgende:
Ja Brasso en een brilpoetsdoekje, heel lang heel voorzichtig poesten. Bijna geen druk op het doekje maar wel minimaal 20 minuten volhouden.
Dank je welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:06 schreef nietzman het volgende:
Als de HD stuk is heeft het weinig nut, die dingen zijn bijna net zo duur als een nieuwe iPod.
Daar lijkt het wel op ja. Tot je links onder de album art in CAAAAAAPS ACDA ziet staan. Heel vervelend, ik wil mijn library perfect hebbenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef nietzman het volgende:
Hoezo verneukt iTunes dat? De tags staan toch gewoon niet goed?
Snap ik alsnog niet waarom hij ze wel samen grouped in de browser.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:58 schreef oor het volgende:
je kan toch de tags kopieren van de Acda en de munninck die er onder staat? van het album de voorraad live ofzo. want bij beide staat niet hetzelfde
Als je je iPod alleen wilt gebruiken als opslag medium dan heb je geen iTunes nodig, maar als je bijvoorbeeld een film op je iPod wilt zetten die je ook wilt bekijken op je iPod, dan heb je wel iTunes nodig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:55 schreef buachaille het volgende:
Vraag, kun je ook ipod 30 gb games downloaden of in de winkel kopen of moet dat altijd via itunes aangeschaft worden?
je moet dan als je bezig was met muziek luisteren teruggaan naar overzicht (dus 2x op menu drukken en dan op play drukken) dan gaat ie wel uitquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:44 schreef kepler het volgende:
bij mij gaat de ipod soms niet meer uit, en als ik lang op play druk dan druk ik juist op de knop in het midden... Het probleem is dat het niet regelmatig voorkomt bij mij.
Is dit een bekend probleem?
ja dat werkt ook niet altijd volgens mijquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:46 schreef Scoutmaster het volgende:
[..]
je moet dan als je bezig was met muziek luisteren teruggaan naar overzicht (dus 2x op menu drukken en dan op play drukken) dan gaat ie wel uit
Heb dezelfde ipod, ook 20gig Photo, ken heb probleem helaas maar al te goed...quote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef hippo-clippo het volgende:
Ik heb een probleempje met mijn ipod photo 20 gb. Heb hem november 2005 gekocht en hij is een paar keer ter reparatie naar apple gegaan. Maar nu de 1-jaargarantie voorbij is, heb ik een groot probleem.
Het is als volgt; opeens viel mijn ipod uit, en toen ging zichzelf resetten (zwart scherm met het witte apple teken). Daarna waren al mijn nummers dus weg, dus toen heb ik hem aangesloten op mijn pc om alle nummers weer over te zetten.
Hij werd dus niet meer herkend door Itunes, maar wel als externe schijf.
Ontkoppeld en toen keek ik een uur later naar mijn ipod en toen was hij zichzelf weer aan het resetten. Heb hem een paar keer aan de oplader gezet maar toen begon de ipod zich ook weer te resetten.
Iemand die dit probleem herkent? Vind het dus extra kut, omdat de garantie net is vervallen![]()
Komt op de iPhonequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:42 schreef seekfaM het volgende:
Weetje wat is wel stom vind, is dat je niet zo die albums arts slideshow dingus ook op je ipod kan doen
Stomme Apple
Mijn PC kan niet eens de album browser vloeiend weergeven, hoe moet die iPhone het dan wel kunnen?quote:
Mwah, ik betwijfel sterk dat een iPhone meer kracht heeft dan een 2800+, 9800Pro met 1GB dual-chan geheugen. Het zal efficienter gecode zijn dan op een Windows bak, maar hell, no way dat het uiteindelijk beter isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |