Erm, wat is het nou?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:00 schreef Scoutmaster het volgende:
Ik laad mijn Ipod op via firewire(usb).
nou gewoon een standaard iPod Dock Connector met USB 2.0 kabel.quote:
Jankbalquote:Op donderdag 7 december 2006 21:33 schreef Scoutmaster het volgende:
laat maar niemand helpt me maar ik heb et zelf al opgelost moest hard reset doen
1. Een liedje starten, dan via 'menu' knop helemala terug ana rhet begin end an staat ergens onderaan shuffle nummerquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:39 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb onlangs een manier gevonden om mijn iPod in de auto te gebruiken, en nu gebruik ik hem een stuk meer. En dus komen de vragen
1. Hoe kan ik een speellijst 'geshuffled' afspelen? Hij staat nu op volgorde van artiest en dat is niet zo handig. Of moet ik dat perse in iTunes doen?
2. Kan ik iTunes zo instellen dat ik liedjes op m'n iPod houd die ik op m'n laptop al weggehaald heb? heb maar een 60 GB harde schijf in mijn laptop en een 30 GB iPod, dus dat kan niet lang goed gaan
Bedankt! Wat 1 betreft: onthoud ie die instelling ook? En shuffled hij dan de playlist, of alle nummers die er op staan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef Uncle het volgende:
[..]
1. Een liedje starten, dan via 'menu' knop helemala terug ana rhet begin end an staat ergens onderaan shuffle nummer
2. Dan moet je niet automatisch syncen maar handmatig nummers van en naar je ipod slepen, dan kan dat wel.
Zonder weg te geven waar het filmpje over gaat: ik gok dat een Zen in eenzelfde rol hetzelfde resultaat zal geven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:43 schreef Verbal het volgende:
Sorry, maar als kersverse Zen-eigenaar wil ik jullie het volgende filmpje niet onthouden
http://www.youtube.com/watch?v=B8H29jU8Wrs
V.
Volgende week is MacWorld 2007. Ik zou zeker nog even een weekje w88. Er komen een aantal nieuwe producten; mogelijk ook nieuwe iPods.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:30 schreef JeroenV het volgende:
Mijn iPod begint nu langszamerhand echt af te takelen. Batterij snel leeg en ik kom ruimte tekort. Zit dus stiekem te kijken naar een nieuwe. Maar ziet het er uit dat er in een half jaar ofzo nog nieuwe dingen komen? Wil niet dat ik binnenkort iets koop en dan een maand later er nieuwe versies liggen
Hmm, ik zie dat de 8 GB 250 euro kost. Is nog veel geld, maar had duurder verwacht. Maar die is er alleen in het zwart? Is de zwarte kleur nog steeds zo snel vol krassen ed als de eerste Nano's?
Wow serieus? Ik was ook van plan volgende week mijn eerste iPod te kopen (zwarte iPod video, 30 gig)..maar als er een nieuwe generatie komt, wil ik evt ook nog wel ff wachten!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgende week is MacWorld 2007. Ik zou zeker nog even een weekje w88. Er komen een aantal nieuwe producten; mogelijk ook nieuwe iPods.
Er zijn aardig wat Apple liefhebbers op DIGquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Wow serieus? Ik was ook van plan volgende week mijn eerste iPod te kopen (zwarte iPod video, 30 gig)..maar als er een nieuwe generatie komt, wil ik evt ook nog wel ff wachten!
Mits die nieuwe generatie dan ook snel in Nederland verkrijgbaar is natuurlijk...(ik hunker naar een iPod, na mijn oude vervloekte Archos die 5 keer vastloopt in 2 uur als de batterij een beetje leeg is)
Waar heb je dat nieuws vandaan eigenlijk?
Mijn respect heb je. Met cd's kopen, steun je de artiest. Dat zou ik ook wel willen, maar mijn budget laat dat niet echt toe (andersgezegd, ik heb andere prioriteiten).quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:28 schreef -td6d- het volgende:
(ja ik ben zon sucker die alle cds nog koopt dus gaat niet ff in 1 avondje)
Ik zou er inderdaad goed over nadenken, want een vriend van me heeft ook een iPod video 30GB en die heb ik een keer als experiment in mijn broekzak gehad (elke keer als ik bij die vriend ben, moet ik er ff aan zittenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:26 schreef JeroenV het volgende:
Dan zou ik dus voor een grotere iPod moeten gaan, maar 30 GB is gelijk weer zoveel en volgens mij is die ook echt veeel groter en zit dat niet zo lekker in mijn zak enzo...
Ik moet dus echt nog eens goed nadenken wat ik ga doen..
Als ik een nieuwe neem is het sowieso een nieuwe generatie. Dat geld maakt me dan minder uit. Ik moet inderdaad kijken of het nog lekker zit in mijn broeken enzo, heb ook vaak redelijk strakke broeken. Maar om geld uit te geven en na een paar maanden hem alweer vol te hebben is ook niksquote:Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Ik zou er inderdaad goed over nadenken, want een vriend van me heeft ook een iPod video 30GB en die heb ik een keer als experiment in mijn broekzak gehad (elke keer als ik bij die vriend ben, moet ik er ff aan zitten), om te kijken hoe dat paste. Dat viel bij mij flink mee en ik had een strakke broek aan. Dus ik denk dat je het daarom niet hoeft te laten.
Daarbij, is ruimte over op je iPod toch beter dan geheugen tekort?
Trouwens, ik zou echt even wachten met de aanschaf, wie weet komt er wèl een nieuwe generatie iPod die je ook heel mooi blijkt te vinden en dan ben je zuur als je net een nieuwe iPod hebt gehaald. Als je nog even wacht, heb je in ieder geval de mogelijkheid tot vergelijken.
Bovendien kan de oude generatie wel goedkoper worden als de nieuwe er is, dat zit er volgens mij wel dik in.
Dat was het, op mijn iPod, in ieder geval niet. Als ik daar Shuffle Songs aan zet, stopt hij met afspelen van de playlist en gaat hij alle nummers shuffelen. Echter, in het menu onder settings staat een optie Shuffle (Off - Song - Album) en als ik die op Song zet werkt het. Maar toch bedankt voor het antwoordquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef Uncle het volgende:
[..]
1. Een liedje starten, dan via 'menu' knop helemala terug ana rhet begin end an staat ergens onderaan shuffle nummer
Tsja, formaat daargelaten, voor die 30-40 euro meer heb je wel een apparaat waar je in ieder geval een tijd mee vooruit kan....quote:Op maandag 8 januari 2007 12:26 schreef JeroenV het volgende:
Er van uit gaande dat er geen spannende nieuwe dingen bij Macworld bekend gemaakt worden zit ik echt in dubio. Want ik heb nu ongeveer 8 GB aan muziek die ik op mijn iPod zou willen zetten. Maar hier kan echt bijna niks vanaf, dus als ik nieuwe albums krijg (wat vaak gebeurd) zit ik al over de limiet van de Nano heen.
Dan zou ik dus voor een grotere iPod moeten gaan, maar 30 GB is gelijk weer zoveel en volgens mij is die ook echt veeel groter en zit dat niet zo lekker in mijn zak enzo...
Ik moet dus echt nog eens goed nadenken wat ik ga doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |