abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44232617
Hier dan maar verder

Vorige deel : Het grote Apple iPod topic deel 26!
pi_44232700
Hee.
Ik ga naar huis.
pi_44232765
Dus
pi_44233404
Ik heb net een Ipod Nano 4GB (1st Generatie) gekocht.
Maar hoelang moet je die Ipod opladen voordat hij eindelijk een keer aangaat?
Want ik heb em al iets van 3 kwartier inzitten en ik zie nog steeds niks op mijn beeldscherm van dat hij aan het opladen is. Ik laad mijn Ipod op via firewire(usb).
graag iemand die mij kan helpen.
lala
pi_44233561
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:00 schreef Scoutmaster het volgende:
Ik laad mijn Ipod op via firewire(usb).
Erm, wat is het nou?
Ik ga naar huis.
pi_44233574
TerugVindPod
  donderdag 7 december 2006 @ 21:10:28 #7
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44233614
OOЯ
pi_44233670
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef nietzman het volgende:

[..]

Erm, wat is het nou?
nou gewoon een standaard iPod Dock Connector met USB 2.0 kabel.
gewoon de standaard oplader maar de eerste keer toen ik de ipod verbond met mijn pc deed hij het wel.
toen was er geen licht maar stond er Do not Disconnect en toen even later Ok to Disconnect.
lala
pi_44233836
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:10 schreef oor het volgende:
[afbeelding]
  donderdag 7 december 2006 @ 21:25:19 #10
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44234057
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:18 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

handig toch
OOЯ
pi_44234342
laat maar niemand helpt me maar ik heb et zelf al opgelost moest hard reset doen
lala
pi_44234493
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:33 schreef Scoutmaster het volgende:
laat maar niemand helpt me maar ik heb et zelf al opgelost moest hard reset doen
Jankbal
pi_44236130
quote:
[afbeelding]
lol
pi_44241488
T(vp)0nks, we missen elkaar op msn maar dat komt wel goed denk ik zo?
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:39:19 #15
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44870602
Ik heb onlangs een manier gevonden om mijn iPod in de auto te gebruiken, en nu gebruik ik hem een stuk meer. En dus komen de vragen

1. Hoe kan ik een speellijst 'geshuffled' afspelen? Hij staat nu op volgorde van artiest en dat is niet zo handig. Of moet ik dat perse in iTunes doen?

2. Kan ik iTunes zo instellen dat ik liedjes op m'n iPod houd die ik op m'n laptop al weggehaald heb? heb maar een 60 GB harde schijf in mijn laptop en een 30 GB iPod, dus dat kan niet lang goed gaan
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_44887419
quote:
[afbeelding]
Calmer than you are
pi_44938155
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:39 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb onlangs een manier gevonden om mijn iPod in de auto te gebruiken, en nu gebruik ik hem een stuk meer. En dus komen de vragen

1. Hoe kan ik een speellijst 'geshuffled' afspelen? Hij staat nu op volgorde van artiest en dat is niet zo handig. Of moet ik dat perse in iTunes doen?

2. Kan ik iTunes zo instellen dat ik liedjes op m'n iPod houd die ik op m'n laptop al weggehaald heb? heb maar een 60 GB harde schijf in mijn laptop en een 30 GB iPod, dus dat kan niet lang goed gaan
1. Een liedje starten, dan via 'menu' knop helemala terug ana rhet begin end an staat ergens onderaan shuffle nummer

2. Dan moet je niet automatisch syncen maar handmatig nummers van en naar je ipod slepen, dan kan dat wel.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:52:54 #18
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_44938262
Weet iemand in dit topic of het mogelijk is om bijvoorbeeld bij een Apple Store (zoals in het buitenland enzo) om daar via hun muziek te kopen voor op je iPod?

Voorbeeld: ik ga dit jaar naar NY, die hebben 2 mega Apple Stores, ik koop daar een iPod, en koop via/bij hun meteen online wat muziek?

Zou dat kunnen?
pi_44938293
Nee volgens mij kan dat niet, gaat op het adres van waar je woont.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:57:41 #20
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44938387
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef Uncle het volgende:

[..]

1. Een liedje starten, dan via 'menu' knop helemala terug ana rhet begin end an staat ergens onderaan shuffle nummer

2. Dan moet je niet automatisch syncen maar handmatig nummers van en naar je ipod slepen, dan kan dat wel.
Bedankt! Wat 1 betreft: onthoud ie die instelling ook? En shuffled hij dan de playlist, of alle nummers die er op staan?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:43:17 #21
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_44939339
Sorry, maar als kersverse Zen-eigenaar wil ik jullie het volgende filmpje niet onthouden

http://www.youtube.com/watch?v=B8H29jU8Wrs

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:49:24 #22
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44939526
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:43 schreef Verbal het volgende:
Sorry, maar als kersverse Zen-eigenaar wil ik jullie het volgende filmpje niet onthouden

http://www.youtube.com/watch?v=B8H29jU8Wrs

V.
Zonder weg te geven waar het filmpje over gaat: ik gok dat een Zen in eenzelfde rol hetzelfde resultaat zal geven.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_44939570
Zeggum, die 1418 foutmelding, kun je daar nu zelf nog iets aan doen of niet?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_44946166
Mijn iPod begint nu langszamerhand echt af te takelen. Batterij snel leeg en ik kom ruimte tekort. Zit dus stiekem te kijken naar een nieuwe. Maar ziet het er uit dat er in een half jaar ofzo nog nieuwe dingen komen? Wil niet dat ik binnenkort iets koop en dan een maand later er nieuwe versies liggen

Hmm, ik zie dat de 8 GB 250 euro kost. Is nog veel geld, maar had duurder verwacht. Maar die is er alleen in het zwart? Is de zwarte kleur nog steeds zo snel vol krassen ed als de eerste Nano's?
pi_44946769
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:30 schreef JeroenV het volgende:
Mijn iPod begint nu langszamerhand echt af te takelen. Batterij snel leeg en ik kom ruimte tekort. Zit dus stiekem te kijken naar een nieuwe. Maar ziet het er uit dat er in een half jaar ofzo nog nieuwe dingen komen? Wil niet dat ik binnenkort iets koop en dan een maand later er nieuwe versies liggen

Hmm, ik zie dat de 8 GB 250 euro kost. Is nog veel geld, maar had duurder verwacht. Maar die is er alleen in het zwart? Is de zwarte kleur nog steeds zo snel vol krassen ed als de eerste Nano's?
Volgende week is MacWorld 2007. Ik zou zeker nog even een weekje w88. Er komen een aantal nieuwe producten; mogelijk ook nieuwe iPods.
Calmer than you are
pi_44953493
Ik was niet van plan binnen een week een nieuwe te kopen... Maar dan weet ik dat ik zeker nog even moet wachten...
pi_44973822
Om even op je vraag terug te komen , de 8 GB Nano is er in het zwart en in het rood. Het behuizing is nu van alu dus krassen zijn een zeldzaamheid.
pi_44979181
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Volgende week is MacWorld 2007. Ik zou zeker nog even een weekje w88. Er komen een aantal nieuwe producten; mogelijk ook nieuwe iPods.
Wow serieus? Ik was ook van plan volgende week mijn eerste iPod te kopen (zwarte iPod video, 30 gig)..maar als er een nieuwe generatie komt, wil ik evt ook nog wel ff wachten!
Mits die nieuwe generatie dan ook snel in Nederland verkrijgbaar is natuurlijk...(ik hunker naar een iPod, na mijn oude vervloekte Archos die 5 keer vastloopt in 2 uur als de batterij een beetje leeg is)

Waar heb je dat nieuws vandaan eigenlijk?
pi_44980048
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Wow serieus? Ik was ook van plan volgende week mijn eerste iPod te kopen (zwarte iPod video, 30 gig)..maar als er een nieuwe generatie komt, wil ik evt ook nog wel ff wachten!
Mits die nieuwe generatie dan ook snel in Nederland verkrijgbaar is natuurlijk...(ik hunker naar een iPod, na mijn oude vervloekte Archos die 5 keer vastloopt in 2 uur als de batterij een beetje leeg is)

Waar heb je dat nieuws vandaan eigenlijk?
Er zijn aardig wat Apple liefhebbers op DIG

MacWorld 2007
Calmer than you are
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:01:34 #30
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_44981062
wanneer komt er eigenlijk een nieuwe iPod, die 60Gb wordt echt te klein en 80Gb wil ik niet kopen want die zit binnen half jaartje dan ook weer vol, minimum 100Gb gewenst
pi_44982004
Ik had een 4Gb nano (wit) FirstGeneration en zodra die SecondGeneration erin kwamen mn podje verkocht voor ¤180,- en een 8GB gekocht voor ¤250,- (nieuwe 90 dagen garantie en 4 gig extra voor 70 eu en niet te vergeten een batterijduur verlengt met 12 uur, wat overegens wel de grootste vooruitgang is )
Ik heb dr ook een InvisibleShield erbij gekocht (heet nu shieldzone geloof ik) en dat werkt zoo mooi!
Gewoon een plasticje dr overheen plakken en geen enkel krasje oid meer, ok hij glimt wel maar das ook alles.
Voor de rest heel tevreden alleen begint mn muziekcollectie toch wel tegen de 7 en een halve gig aan te lopen (ja ik ben zon sucker die alle cds nog koopt dus gaat niet ff in 1 avondje )
pi_44982161
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:28 schreef -td6d- het volgende:
(ja ik ben zon sucker die alle cds nog koopt dus gaat niet ff in 1 avondje )
Mijn respect heb je. Met cd's kopen, steun je de artiest. Dat zou ik ook wel willen, maar mijn budget laat dat niet echt toe (andersgezegd, ik heb andere prioriteiten).
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:47:07 #33
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_44982717
iTunes is gelukkig nog wel zo vriendelijk om een "fire and forget" optie in te bouwen. Douw er een CD in en hij ript 'm automatisch, zoekt de tracknamen en de album artwork erbij en spuugt 'm weer uit als 'ie klaar is.
Ik ga naar huis.
pi_45138965
Er van uit gaande dat er geen spannende nieuwe dingen bij Macworld bekend gemaakt worden zit ik echt in dubio. Want ik heb nu ongeveer 8 GB aan muziek die ik op mijn iPod zou willen zetten. Maar hier kan echt bijna niks vanaf, dus als ik nieuwe albums krijg (wat vaak gebeurd) zit ik al over de limiet van de Nano heen.
Dan zou ik dus voor een grotere iPod moeten gaan, maar 30 GB is gelijk weer zoveel en volgens mij is die ook echt veeel groter en zit dat niet zo lekker in mijn zak enzo...
Ik moet dus echt nog eens goed nadenken wat ik ga doen..
pi_45144310
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:26 schreef JeroenV het volgende:

Dan zou ik dus voor een grotere iPod moeten gaan, maar 30 GB is gelijk weer zoveel en volgens mij is die ook echt veeel groter en zit dat niet zo lekker in mijn zak enzo...
Ik zou er inderdaad goed over nadenken, want een vriend van me heeft ook een iPod video 30GB en die heb ik een keer als experiment in mijn broekzak gehad (elke keer als ik bij die vriend ben, moet ik er ff aan zitten ), om te kijken hoe dat paste. Dat viel bij mij flink mee en ik had een strakke broek aan. Dus ik denk dat je het daarom niet hoeft te laten.
Daarbij, is ruimte over op je iPod toch beter dan geheugen tekort?

Trouwens, ik zou echt even wachten met de aanschaf, wie weet komt er wèl een nieuwe generatie iPod die je ook heel mooi blijkt te vinden en dan ben je zuur als je net een nieuwe iPod hebt gehaald. Als je nog even wacht, heb je in ieder geval de mogelijkheid tot vergelijken.
Bovendien kan de oude generatie wel goedkoper worden als de nieuwe er is, dat zit er volgens mij wel dik in.
pi_45144953
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Ik zou er inderdaad goed over nadenken, want een vriend van me heeft ook een iPod video 30GB en die heb ik een keer als experiment in mijn broekzak gehad (elke keer als ik bij die vriend ben, moet ik er ff aan zitten ), om te kijken hoe dat paste. Dat viel bij mij flink mee en ik had een strakke broek aan. Dus ik denk dat je het daarom niet hoeft te laten.
Daarbij, is ruimte over op je iPod toch beter dan geheugen tekort?

Trouwens, ik zou echt even wachten met de aanschaf, wie weet komt er wèl een nieuwe generatie iPod die je ook heel mooi blijkt te vinden en dan ben je zuur als je net een nieuwe iPod hebt gehaald. Als je nog even wacht, heb je in ieder geval de mogelijkheid tot vergelijken.
Bovendien kan de oude generatie wel goedkoper worden als de nieuwe er is, dat zit er volgens mij wel dik in.
Als ik een nieuwe neem is het sowieso een nieuwe generatie. Dat geld maakt me dan minder uit. Ik moet inderdaad kijken of het nog lekker zit in mijn broeken enzo, heb ook vaak redelijk strakke broeken. Maar om geld uit te geven en na een paar maanden hem alweer vol te hebben is ook niks
  maandag 8 januari 2007 @ 16:04:56 #37
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45145613
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef Uncle het volgende:

[..]

Dat was het, op mijn iPod, in ieder geval niet. Als ik daar Shuffle Songs aan zet, stopt hij met afspelen van de playlist en gaat hij alle nummers shuffelen. Echter, in het menu onder settings staat een optie Shuffle (Off - Song - Album) en als ik die op Song zet werkt het. Maar toch bedankt voor het antwoord
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 8 januari 2007 @ 23:20:41 #38
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_45164210
Ik heb een probleempje met mijn ipod photo 20 gb. Heb hem november 2005 gekocht en hij is een paar keer ter reparatie naar apple gegaan. Maar nu de 1-jaargarantie voorbij is, heb ik een groot probleem.

Het is als volgt; opeens viel mijn ipod uit, en toen ging zichzelf resetten (zwart scherm met het witte apple teken). Daarna waren al mijn nummers dus weg, dus toen heb ik hem aangesloten op mijn pc om alle nummers weer over te zetten.

Hij werd dus niet meer herkend door Itunes, maar wel als externe schijf.

Ontkoppeld en toen keek ik een uur later naar mijn ipod en toen was hij zichzelf weer aan het resetten. Heb hem een paar keer aan de oplader gezet maar toen begon de ipod zich ook weer te resetten.

Iemand die dit probleem herkent? Vind het dus extra kut, omdat de garantie net is vervallen
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:09:56 #39
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_45169873
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:26 schreef JeroenV het volgende:
Er van uit gaande dat er geen spannende nieuwe dingen bij Macworld bekend gemaakt worden zit ik echt in dubio. Want ik heb nu ongeveer 8 GB aan muziek die ik op mijn iPod zou willen zetten. Maar hier kan echt bijna niks vanaf, dus als ik nieuwe albums krijg (wat vaak gebeurd) zit ik al over de limiet van de Nano heen.
Tsja, formaat daargelaten, voor die 30-40 euro meer heb je wel een apparaat waar je in ieder geval een tijd mee vooruit kan....

Ikzelf wil ook wel een iPod gaan kopen (denk ik) maar ik wacht sowieso even af wat er op Macworld bekend gemaakt wordt, en ik denk er ook aan om m in de VS te kopen als ik daar ben, scheelt toch bijna 100 euro....
Maar ja, dan heb je een iPod en zit je lang terug in het vliegtuig, en dan zit er geen muziek op
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:56:39 #40
104367 Thrackan
new and improved
pi_45172974
heb pas geleden een 4gb silver nano gekocht, mooi dingetje
mijn eerste ervaring met apple producten, is me tot nu toe nog niet tegengevallen:
- goeie batterijduur
- redelijke standaard oordopjes
- heerlijk klein apparaatje

als die iPhone er komt, en ze maken daar ook een soort nano uitvoering van, dan ben ik voorlopig verkocht denk ik ben ik nu sowieso ook al hoor!
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_45173431
Ik heb het befaamde mapje + uitroepteken probleem.. En als ik mijn iPod in me PC stop loopt Itunes vast en breekt de hel los.. Iemand tips?
pi_45196818
Hoe kan ik mijn Ipod helemaal leeg maken want er staan teveel halve albums en dergelijke op.
Koning.
pi_45203610
mischien is deze vraag al 500 x gepasseerd, maar ik heb een Ipod Nano (1e gen.) met welk goedje kan ik die krassen eraf krijgen
pi_45206402
Ik heb een probleem. Mn Ipod blijft aan staan en reageert nergens op.
Verder als ik hem op mn pc aansluit dan wordt ie niet herkent.

Heb de Ipod cadeau van mn oude werkgever gehad dus heb ook geen bonnetje.
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:54:15 #45
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_45210474
tja dat had ik ook een keer. Gewoon wachten tot de batterij leeg is, daarna deed hij het weer bij mij.
pi_45210541
iphone is gepresenteerd! (officieel, geen fake dus)

hier is ie dan:

Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_45210844
hou dit forum aub over de ipod, er is al een forum voor de iphone

De Apple iPhone, een nieuwe revolutie
pi_45210900
Er zit ook een iPod functie op
pi_45210916
ja, 4 of 8GB ingebouwd, en de bekende ipod scroll functie
pi_45210962
Dat heeft er niks tegen maken als we hier gaan praten over alle producten met 4/8 gb ruimte dan zijn we nog even bezig
pi_45210990
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:56 schreef vdvorst het volgende:
iphone is gepresenteerd! (officieel, geen fake dus)

hier is ie dan:

[afbeelding]
Spuit 11
pi_45216293
Jurrio is sinds 1 uur ook de trotse eigenaar van een iPod video 30GB!
En wat is-ie lief!
pi_45219612
Ik zit nog een beetje in dubio of ik een nieuwe zal kopen. Opzich is het gezien mijn overvolle Nano wel nodig en ik moet hem elke dag opladen. Maar aan de andere kant is het ook wel erg veel geld en dat kan ik weer goed gebruiken voor vakantie... Jammer, maar nog even goed nadenken.
pi_45231036
Iemand ervaring met de(natuurlijk veel te dure) radio voor op de iPod?
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:02:26 #55
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_45231854
Ik heb hier de radioremote, werkt prima. alleen gebruik ik hem niet meer. maar ik ben toch op zoek naar een losse mini radiootje. vind ik persoonlijk veel handiger.

komt misschien ook wel omdat ik nu de shuffle makkenlijker meeneem in de bus naar mijn werk, omdat de batterij gewoon een week mee gaat. en de ipod video moest ik hem om de 2 dagen opladen.
OOЯ
pi_45233620
Wanneer kunnen er weer nieuwe ipods komen? De komende twee maanden toch niet lijkt me?
pi_45234354
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:02 schreef oor het volgende:
Ik heb hier de radioremote, werkt prima. alleen gebruik ik hem niet meer. maar ik ben toch op zoek naar een losse mini radiootje. vind ik persoonlijk veel handiger.
Wat is dat en hoe duur is het?
pi_45241161
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit nog een beetje in dubio of ik een nieuwe zal kopen. Opzich is het gezien mijn overvolle Nano wel nodig en ik moet hem elke dag opladen. Maar aan de andere kant is het ook wel erg veel geld en dat kan ik weer goed gebruiken voor vakantie... Jammer, maar nog even goed nadenken.
Is ook veel geld, vond ik ook, maar wonder boven wonder had ik nog een lekkere zak geld over van de zomervakantie en moest ik nog een kleine honderd euro bij elkaar sparen, wat nogal lang duurt (half jaar )
Ik heb hem trouwens voor 275 bij de Mediamarkt gehaald, is in aanbieding daar.
En hij doet het perfect! Die 24,5GB stond er binnen een halfuur op ofzo, ziek snel.

Ik moet alleen nog ff een manier vinden om films erop te krijgen, als ik bestand toevoegen doe, vindt hij hem niet, ik zal wel iets fout doen ofzo, misschien nog omcoden...
pi_45249720
Ik zit er ook aan te denken om een 4GB Nano te kopen. Kent iemand die Pixmania shop? Volgens mij adverteren die altijd in de Spits/Metro.

http://www.pixmania.nl/nl(...)nano-4gb-zilver.html
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:18:01 #60
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_45257130
ipod shuffle 512 mb toegevoegd aan mijn collectie ipods nu heb ik een nieuwe shuffle en een oude shuffle en een ipod video wit,

en in dit huis liggen nog een nano 2 gb zwart
een ipod mini grijs
en een ipod video zwart
OOЯ
pi_45260145
Ik heb er net ééntje gekocht. Mochten mensen nog een 4GB nano willen, bij de Mediamarkt in Ede kost de blauwe slechts 177 euro.
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:39:28 #62
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_45260259
hoe zie je dat je shuffle aan het opladen is?
OOЯ
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:14:56 #63
165238 Consumptiebon
1 bier alstublieft
pi_45263996
Is het slecht voor de ipod als die te lang in de oplader staat? Ik heb hem namelijk soms wel eens een week niet gebruikt en hij staat dan die hele week in de dock.
Maar ik heb het gevoel dat de batterij sneller leeg is.

Het is een 5G (de nieuwe versie) en heb hem nu een paar maand.
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:19:42 #64
165238 Consumptiebon
1 bier alstublieft
pi_45264180
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:39 schreef oor het volgende:
hoe zie je dat je shuffle aan het opladen is?
Dan geeft die oranje lampje weer.

donderdag 11 januari 2007 @ 22:38:33 #65
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_45267385
ik had hem in de verkeerde usb poort zitten
OOЯ
pi_45268177
Gebruiken jullie een sock of een beschermhoesje voor je I-pod en zo ja, wat voor bescherming is te adviseren ?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:08:20 #67
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_45268532
ik gebruik geen bescherming, en mijn ipod's zien er nog prima uit. ik doe hem altijd in een jaszak waar niets anders in zit, dus de ipod zit altijd appart.

het is dan ook gewoon een ding wat gebruikt moet worden.
OOЯ
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:22:23 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45293506
Weet iemand of er een alternatief is voor de Apple Radio Remote?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:49:17 #69
165238 Consumptiebon
1 bier alstublieft
pi_45294159
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:22 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand of er een alternatief is voor de Apple Radio Remote?
Zijn er wel maar de meeste komen heel dicht bij de prijs van de echte radio remote. en de echte is een stuk mooier, en met een handige 'afstand bediening'.

Maar of het wel een god plan is om te kopen. Ik heb hem zelf en gebruik hem maar amper, soms stoort die best wel als je net even in de verkeerde houding staat en soms moet je het clipje ergens anders doen dan waar je hem eigenlijk wil hebben omdat die op die plek stoort.
pi_45294284
Wat is dat precies dan, en hoe duur?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:59:30 #71
165238 Consumptiebon
1 bier alstublieft
pi_45294488
Een ding waarmee je radio kan luisteren op je iPod.

kost ¤55
pi_45294753
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:59 schreef Consumptiebon het volgende:

[afbeelding]

kost ¤55
Ziet er wel leuk uit. Beetje duur Maar denk dat ik het toch niet veel zal gebruiken.
pi_45295474
beste mensen,

met spijt moet ik mededelen dat van ons is heengegaan mijn lieve iPod.

mijn scrollwheel is er helaas mee gekapt. Denk iemand dat dit aan software zou kunnen liggen? ik dnek het niet he..

ik heb hem inmiddels anderhalf jaar, mijn Apple garantie is inmiddels vervallen dus. In europa geld een minimale garantie duur van twee jaar, weet iemand of dit af te dwingen is bij Apple of niet?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:40:30 #74
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_45302235
probeer te resetten.

mgoed volgens mij heb je gewoon garantie van 2 jaar
OOЯ
pi_45302928
Bij normaal gebruik heb je gewoon garantie op de verwachtte levensduur van een product. Ik mag hopen dat je scrollwheel langer dan 1.5 jaar meegaat. .
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:24:51 #76
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_45310006
- Dubbel
Gr.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:25:19 #77
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_45310022
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:42 schreef men_in_red het volgende:
Wanneer kunnen er weer nieuwe ipods komen? De komende twee maanden toch niet lijkt me?
Ook mijn vraag ivm. eventuele aanschaf iPod video.
Gr.
pi_45310161
Ik had m`n vriendin voor kerst een Ipod Nano 4GB gegeven, dat ding ruled!
Who is it?
pi_45369006
Ik zie geen songteksten meer bij me liedjes, hoe zet ik dat weer aan
[14.gif]
  maandag 15 januari 2007 @ 12:52:46 #80
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45369700
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Ook mijn vraag ivm. eventuele aanschaf iPod video.
Bij Apple weet je het nooit. Er kan de komende maanden best een nieuwe iPod komen om mensen over te halen niet te wachten op de iPhone, zodat Apple ook in de tussentijd inkomsten heeft. Aan de andere kant zou het kunnen dat ze tot juni niets nieuws introduceren om meer mensen aan de iPhone te laten gaan, en het verlies voor lief nemen. Op MacWorld werd gezegd dat er de eerste helft van het jaar veel nieuws zou komen. Aan de andere kant krijg het Apple het vast ook druk met het uitbrengen van de nieuwste versie van OS X.

Kort gezegd: er is geen zinnig woord over te zeggen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 15 januari 2007 @ 12:56:03 #81
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45369794
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:52 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Kort gezegd: er is geen zinnig woord over te zeggen.
En los daarvan: als de iPod Video nu is wat je wilt, en je vind het het geld waard, dan kun je hem nu kopen. Zo niet, dan kun je beter nu alternatief zoeken, andere merken bieden genoeg mp3-spelers aan tenslotte. Het enige wat er gebeurd als er een nieuwe iPod komt is dat je baalt dat je voor hetzelfde geld een maand later meer functies kon krijgen, maar jouw iPod zal blijven doen wat het nu doet, niet minder en zeer waarschijnlijk niet meer. .
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_45369929
Maar als er snel een nieuwe iPod (generatie) komt was dat toch wel op Macworld bekend gemaakt?

Ik heb echt geen zin om een nieuwe te kopen en dan over een week te lezen dat er een nieuwe generatie oid komt.

Ik las hierboven trouwens iets met songteksten, maar hoe zit dat eigenlijk? Wist niet eens dat dat kon.
  maandag 15 januari 2007 @ 15:49:05 #83
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_45374624
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:56 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

En los daarvan: als de iPod Video nu is wat je wilt, en je vind het het geld waard, dan kun je hem nu kopen. Zo niet, dan kun je beter nu alternatief zoeken, andere merken bieden genoeg mp3-spelers aan tenslotte. Het enige wat er gebeurd als er een nieuwe iPod komt is dat je baalt dat je voor hetzelfde geld een maand later meer functies kon krijgen, maar jouw iPod zal blijven doen wat het nu doet, niet minder en zeer waarschijnlijk niet meer. .
Bedankt, duidelijk.
Gr.
pi_45374809
Vandaag de radio remote gekocht, ziet er echt strak uit, en werkt ook perfect alleen voor de afstandbediening zou je hem al kunnen kopen(ja oke dan is ie wel heeel duur ) erg handig
  maandag 15 januari 2007 @ 21:35:47 #85
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_45387582
ik gebruik mijn ipodske echt nooit meer! heb nu zo een telefoon waar ik muziekjes op luister en binnen kort iphone
veni vidi gebanned
  maandag 15 januari 2007 @ 22:00:11 #86
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45388498
Ik heb een vraagje. Ik wil de iPod van een vriend van me die nu in het ziekenhuis ligt vullen met leuke muziek en audiobooks. Sommige dingen die hij leuk vindt heb ik niet, maar wil ik als kadootje voor hem kopen bij de iTunes music store. Kan ik die zonder problemen via mijn iTunes op zijn iPod zetten?
Natuurlijk zal hij het weer kwijt zijn als hij het met zijn eigen pc synct, maar daar zal het het komende half jaar niet van komen...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  maandag 15 januari 2007 @ 23:04:52 #87
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_45390911
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik wil de iPod van een vriend van me die nu in het ziekenhuis ligt vullen met leuke muziek en audiobooks. Sommige dingen die hij leuk vindt heb ik niet, maar wil ik als kadootje voor hem kopen bij de iTunes music store. Kan ik die zonder problemen via mijn iTunes op zijn iPod zetten?
Natuurlijk zal hij het weer kwijt zijn als hij het met zijn eigen pc synct, maar daar zal het het komende half jaar niet van komen...
ik heb 4 ipods op 1 computer, gewoon playlisten aanmaken per ipod
OOЯ
  maandag 15 januari 2007 @ 23:24:35 #88
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45391698
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:04 schreef oor het volgende:

[..]

ik heb 4 ipods op 1 computer, gewoon playlisten aanmaken per ipod
Gek, ik kan niks naar zijn ipod slepen. Met de nano van een andere vriend kan dat wel. Bij de sync-vraag heb ik op annuleren gedrukt, wil natuurlijk niet alles van zijn ipod gooien.
Hm, ben nu maar bezig met Anapod Explorer.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:03:07 #89
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45393063
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:55 schreef Remzz het volgende:
Vandaag de radio remote gekocht, ziet er echt strak uit, en werkt ook perfect alleen voor de afstandbediening zou je hem al kunnen kopen(ja oke dan is ie wel heeel duur ) erg handig
is de kwaliteit van de radio een beetje ok?
The line is a dot to you!
pi_45393109
Mijn oordopjes zijn naar de klote. Kon je niet nieuwe via apple krijgen?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:13:00 #91
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45393321
Ja, moet je wel een creditcard voor hebben.
Ik ga naar huis.
pi_45393379
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:13 schreef nietzman het volgende:
Ja, moet je wel een creditcard voor hebben.
Nietz?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:19:50 #93
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45393472
Heeft geen creditcard. En m'n pa heeft de zijne niet geactiveerd, ik wou een paar weken terug ook een nieuw setje aanvragen. .
Ik ga naar huis.
pi_45393606
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:19 schreef nietzman het volgende:
Heeft geen creditcard. En m'n pa heeft de zijne niet geactiveerd, ik wou een paar weken terug ook een nieuw setje aanvragen. .
Jammer. Ik was vandaag bij de shop in Leeuwarden en die kerel zei dat Apple mijn probleem met die oordoppen zag als 'user abuse'. Hij wilde ze ook niet innemen omdat zij dan voor de kosten zouden opdraaien. Ik heb hem gevraagd of ik niet zelf die dingen kon opsturen ofzo (of hoeft dat niet, geen idee?). Toen gaf hij me een nummer van de helpdesk en zei dat ik wel moest zeggen dat ik EERST bij de shop ben geweest. Whatever.

Ik ga sowieso geen 30 euro betalen voor oordoppen waar geen bass inzit.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:27:24 #95
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45393696
Ze sturen je een nieuw setje dopjes, en daarna moet je de oude terugsturen. Als je dat niet doet krijg je een 'boete' van negen dollar ofzo. (Daar hebben ze dus ook je creditcard voor nodig.) Dus ook al stuur je ze niet terug ben je nog stukken goedkoper uit dan in de winkel. .

Maar ik ga d'r nog wel even achteraan. Ben van plan binnenkort een nieuwe iMac te bestellen dus die creditcard zal toch in werking gebracht moeten worden. .
Ik ga naar huis.
pi_45393777
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:27 schreef nietzman het volgende:
Ze sturen je een nieuw setje dopjes, en daarna moet je de oude terugsturen. Als je dat niet doet krijg je een 'boete' van negen dollar ofzo. (Daar hebben ze dus ook je creditcard voor nodig.) Dus ook al stuur je ze niet terug ben je nog stukken goedkoper uit dan in de winkel. .

Maar ik ga d'r nog wel even achteraan. Ben van plan binnenkort een nieuwe iMac te bestellen dus die creditcard zal toch in werking gebracht moeten worden. .
Okee dan. Hou me op de hoogte.
Trouwens, media op verdieping 5 komt vol met iMacs 20" te staan. Ze staan al klaar in een hokje.
pi_45396226
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef kepler het volgende:

[..]

is de kwaliteit van de radio een beetje ok?
Vind ik wel al vind hij iets minder radio stations dan mijn telefoon(538 vind hij thuis niet). Maar ik ga hem zometeen meenemen in de trein, dan zullen we echt zien wat ie doen
pi_45399534
Wat voor USB kabel moet ik kopen voor mijn Ipod G5.5? De vorige is namelijk zoek. Waar kan ik die kopen? En wat voor hoesje?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:25:47 #99
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45400456
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 05:52 schreef Remzz het volgende:

[..]

Vind ik wel al vind hij iets minder radio stations dan mijn telefoon(538 vind hij thuis niet). Maar ik ga hem zometeen meenemen in de trein, dan zullen we echt zien wat ie doen
ik ben benieuwd
pi_45501105
Hoe kun je zien welke generatie je Ipod Nano is?
Ik heb een Ipod Nano 2GB, en wil dus een beschermhoesje kopen, maar nergens op m'n Ipod of op de verpakking staat dit aangegeven. Het is een Ipod met rechte hoeken, dus ik denk zelf tweede generatie (ronde hoeken is eerste?)
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:20:32 #101
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_45501140
dit is de eerste
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:26:41 #102
67464 m-kay
Halloooo!
pi_45501327
Glimmende Nano = 1ste generatie
Matte kleur = 2e generatie

.
pi_45501375
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:20 schreef vdvorst het volgende:
dit is de eerste
[afbeelding]
Klopt dus, deze heeft ronde hoeken.

Heb het ook al op een andere site gevonden. Bedankt .
pi_45502814
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef RayMania het volgende:
Hoe kun je zien welke generatie je Ipod Nano is?
Ik heb een Ipod Nano 2GB, en wil dus een beschermhoesje kopen, maar nergens op m'n Ipod of op de verpakking staat dit aangegeven. Het is een Ipod met rechte hoeken, dus ik denk zelf tweede generatie (ronde hoeken is eerste?)
als hij zilver is dan 2g, zwart of wit -> 1g
pi_45502864
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef men_in_red het volgende:

[..]

als hij zilver is dan 2g, zwart of wit -> 1g
Zilver, beetje dof, rechte hoeken. Moet wel tweede generatie zijn.

Wel belachelijk dat het niet op de verpakking staat.
pi_45502868
Op me ene iPod heb ik dit:

En op me andere iPod heb ik dit:

Help?
pi_45503270
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zilver, beetje dof, rechte hoeken. Moet wel tweede generatie zijn.

Wel belachelijk dat het niet op de verpakking staat.
Iedereen weet het verschil, behalve jij.
pi_45508327
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:25 schreef kepler het volgende:

[..]

ik ben benieuwd
Ja is okee
Had normaal mijn telefoon voor radio(SE W800) en de iPod heeft hetzelfde bereik zegmaar. Hij werkt perfect
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:10:59 #109
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45508342
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja is okee
Had normaal mijn telefoon voor radio(SE W800) en de iPod heeft hetzelfde bereik zegmaar. Hij werkt perfect
mooi, dan weet ik een leuk kado voor mn verjaardag (over 3 maanden pas )
pi_45508368
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:40 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Iedereen weet het verschil, behalve jij.
Ik weet ook het verschil, ik vroeg het alleen bevestigend .
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:34:10 #111
158487 Martijn_16
Nothing to prove..
pi_45508980
Hallo,

Ik heb al een paar maanden een iPod video 30GB en heb er nog nooit problemen mee gehad, alleen vandaag zette ik mn iPod aan en toen stonden alle nummers en video's door elkaar. De film map was leeg en in de muziek map zaten al mn films maar ik kon ze niet afspelen.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:40:47 #112
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_45509176
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:34 schreef Martijn_16 het volgende:
Hallo,

Ik heb al een paar maanden een iPod video 30GB en heb er nog nooit problemen mee gehad, alleen vandaag zette ik mn iPod aan en toen stonden alle nummers en video's door elkaar. De film map was leeg en in de muziek map zaten al mn films maar ik kon ze niet afspelen.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
even resetten, middenknop en menuknop paar seconden blijven indrukken tot je iPod opnieuw opstart
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:44:19 #113
158487 Martijn_16
Nothing to prove..
pi_45509297
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:40 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

even resetten, middenknop en menuknop paar seconden blijven indrukken tot je iPod opnieuw opstart
Dit had ik ook al geprobeerd, maar het werkt helaas niet
pi_45514137
niemand die weet waar ik zo'n goedje kan kopen om de krassen van m'n ipod te verwijderen?
of weet iemand een huis, tuin en keuken oplossing?
pi_45514203
Ja Brasso en een brilpoetsdoekje, heel lang heel voorzichtig poesten. Bijna geen druk op het doekje maar wel minimaal 20 minuten volhouden.
pi_45520851
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:34 schreef Remzz het volgende:
Ja Brasso en een brilpoetsdoekje, heel lang heel voorzichtig poesten. Bijna geen druk op het doekje maar wel minimaal 20 minuten volhouden.
Oh, handig
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:03:50 #117
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45520984
Heeft het zin om een kapotte iPod te laten repareren
Bleef steeds hangen, waardoor de batterij telkens leegliep. Nu doet ie verdomd weinig meer, alle songs zijn eraf en ik krijg het zielige icoontje
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:06:34 #118
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45521071
Als de HD stuk is heeft het weinig nut, die dingen zijn bijna net zo duur als een nieuwe iPod.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:09:42 #119
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45521169
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:06 schreef nietzman het volgende:
Als de HD stuk is heeft het weinig nut, die dingen zijn bijna net zo duur als een nieuwe iPod.
Dank je wel
Dan wordt 't een nieuwe, maar wat zijn die krengen duur, zeg
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zondag 28 januari 2007 @ 12:22:51 #120
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_45752490
Vraagje: ik wil ook graag muziek kunnen luisteren in de slaapkamer. Ik heb dus op zoek naar zo'n docking geval met luidspreker. Wat is een goed model voor een leuke prijs?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_45753722
Ik heb dit setje :

de bovenste dus.

Het geluid vind ik echt heel goed, heel vol. Ik weet niet of deze nog te krijgen is maar als dit wel het geval is zal je er geen miskoop aan doen. Het is van Altec Lansing een versie van de InMotion.
  zondag 28 januari 2007 @ 13:15:21 #122
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_45753875
Weet iemand of het verstandig is om je ipod te formateren, als je denkt dat er wat 'corrupte' bestandjes op je harde schijf staan?
pi_45754242
Heb zelf al enig wat tijd een Ipod Video 60 Gig, momenteel ook helemaal gevult met muziek.
Ben er zeer tevrede mee
Dit een beetje een Tvp
omdat ik ook wel graag op de hoogte gehouden wil worde
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:17:53 #124
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_45822900
Is er geen nano topic meer?

wou even melden dat ik zo juist een ipod nano (product) red heb besteld
wat?
pi_45840610
de shuffle is er nu ook in verschillende kleuren, zouden ze slecht verkopen? Ik zie ze bijna niet.
pi_45890296
Zojuist even euPod gedownload & geinstalleerd. Daarmee kan je het volume van je iPod boosten en ik moet zeggen: het werkt perfect

Link:
http://www.espen.se/index.php?subaction=showfull&id=1088783648&archive=&start_from=&ucat=3&category=3

Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele gehoorschade
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_45896790
FF een vraagje voor de ervaren iPod gebruikers (of nieuwe eigenaren die het ook weten ):
kan je ook een equalizer-instelling synchroniseren naar een iPod? Ik ben een liefhebber van hardstyle en bij dat genre hoort een bepaalde instelling van frequenties...maar die staat niet tussen de voorinstellingen die de iPod al heeft.
Ik heb in iTunes al wel een instelling gemaakt en opgeslagen en in iTunes gebruik ik hem ook al, maar kan ik dat ook met de iPod?
pi_45896973
De EQ kan je ook per liedje aanpassen. Of dit dan ook met het syncen wordt meegenomen weet ik niet precies. Maar hoeveel seconden zou het kosten om dit even te testen?
pi_46023892
Iemand die weet waarom iTunes mijn artist name verziekt onder de album art?

Kijk maar goed naar het inconsistente hoofdlettergebruik?
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:26:52 #130
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_46023952
Hoezo verneukt iTunes dat? De tags staan toch gewoon niet goed?
Ik ga naar huis.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:28:48 #131
67464 m-kay
Halloooo!
pi_46024053
Even een waarschuwing voor de iPod users die Vista gebruiken:

Ejecting an iPod from the Windows System Tray using the "Safely Remove Hardware" feature may corrupt your iPod. To always safely eject an iPod, choose Eject iPod from the Controls menu within iTunes.

http://tweakers.net/meukt(...)l-for-Vista-1.0.html
pi_46024251
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef nietzman het volgende:
Hoezo verneukt iTunes dat? De tags staan toch gewoon niet goed?
Daar lijkt het wel op ja. Tot je links onder de album art in CAAAAAAPS ACDA ziet staan. Heel vervelend, ik wil mijn library perfect hebben .
  maandag 5 februari 2007 @ 22:58:31 #133
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_46025298
je kan toch de tags kopieren van de Acda en de munninck die er onder staat? van het album de voorraad live ofzo. want bij beide staat niet hetzelfde
OOЯ
pi_46025670
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:58 schreef oor het volgende:
je kan toch de tags kopieren van de Acda en de munninck die er onder staat? van het album de voorraad live ofzo. want bij beide staat niet hetzelfde
Snap ik alsnog niet waarom hij ze wel samen grouped in de browser.
pi_46025881
Bleh, opeens kwamen er allemaal blokjes in de tags te staan in iTunes. Even alle ID2 en 1 tags weggehaald, compleet gestript en opnieuw aangemaakt. Lijkt erop dat het nu wel werkt.
pi_46076751
Vraag, kun je ook ipod 30 gb games downloaden of in de winkel kopen of moet dat altijd via itunes aangeschaft worden?
pi_46076956
Ipod Nano gebruiken als schijf activeren (error)

Iemand hier wellicht een oplossing voor mijn probleem?
pi_46077216
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:55 schreef buachaille het volgende:
Vraag, kun je ook ipod 30 gb games downloaden of in de winkel kopen of moet dat altijd via itunes aangeschaft worden?
Als je je iPod alleen wilt gebruiken als opslag medium dan heb je geen iTunes nodig, maar als je bijvoorbeeld een film op je iPod wilt zetten die je ook wilt bekijken op je iPod, dan heb je wel iTunes nodig.
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  woensdag 7 februari 2007 @ 16:39:15 #139
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_46078253
30Gb met groene sok
an urge to help mankind overcomes me
pi_46078361
Weetje wat is wel stom vind, is dat je niet zo die albums arts slideshow dingus ook op je ipod kan doen

Stomme Apple
pi_46078371
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef saaw het volgende:
[afbeelding] 30Gb met groene sok
Ik gebruik mijn sok met Disney Figuren erop.
lala
  woensdag 7 februari 2007 @ 16:44:01 #142
34586 kepler
No bounce, no play
pi_46078411
bij mij gaat de ipod soms niet meer uit, en als ik lang op play druk dan druk ik juist op de knop in het midden... Het probleem is dat het niet regelmatig voorkomt bij mij.

Is dit een bekend probleem?
pi_46078484
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:44 schreef kepler het volgende:
bij mij gaat de ipod soms niet meer uit, en als ik lang op play druk dan druk ik juist op de knop in het midden... Het probleem is dat het niet regelmatig voorkomt bij mij.

Is dit een bekend probleem?
je moet dan als je bezig was met muziek luisteren teruggaan naar overzicht (dus 2x op menu drukken en dan op play drukken) dan gaat ie wel uit
lala
  woensdag 7 februari 2007 @ 16:49:29 #144
34586 kepler
No bounce, no play
pi_46078605
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:46 schreef Scoutmaster het volgende:

[..]

je moet dan als je bezig was met muziek luisteren teruggaan naar overzicht (dus 2x op menu drukken en dan op play drukken) dan gaat ie wel uit
ja dat werkt ook niet altijd volgens mij

Maar het komt zo af en toe voor, en ik vroeg me af of dit iets is wat steeds erger wordt en ik beter nu de garantie kan gebruiken
  woensdag 7 februari 2007 @ 23:18:15 #145
167866 De_Drukstar
Share the Root Beer
pi_46089812
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef hippo-clippo het volgende:
Ik heb een probleempje met mijn ipod photo 20 gb. Heb hem november 2005 gekocht en hij is een paar keer ter reparatie naar apple gegaan. Maar nu de 1-jaargarantie voorbij is, heb ik een groot probleem.

Het is als volgt; opeens viel mijn ipod uit, en toen ging zichzelf resetten (zwart scherm met het witte apple teken). Daarna waren al mijn nummers dus weg, dus toen heb ik hem aangesloten op mijn pc om alle nummers weer over te zetten.

Hij werd dus niet meer herkend door Itunes, maar wel als externe schijf.

Ontkoppeld en toen keek ik een uur later naar mijn ipod en toen was hij zichzelf weer aan het resetten. Heb hem een paar keer aan de oplader gezet maar toen begon de ipod zich ook weer te resetten.

Iemand die dit probleem herkent? Vind het dus extra kut, omdat de garantie net is vervallen
Heb dezelfde ipod, ook 20gig Photo, ken heb probleem helaas maar al te goed...
Je moet hem resetten..
Het is trouwens wel het probleem waardoor hij inmiddels een een nieuwe harde schijf heeft na een bezoekje bij apple...

1. Before manually placing the iPod into Disk Mode you should verify that it has a charge, if not you need to either charge iPod before continuing or connect it to power. You can either connect it to a high-powered USB port, or plug the iPod Power Adapter into an electrical outlet and connect iPod to the power adapter.
2. Toggle the Hold switch on and off. (Set it to Hold, then turn it off again.)
3. Press and hold the Menu and Select buttons for at least 6 seconds until the Apple logo appears.
4. When the Apple logo appears, release the Menu and Select buttons and immediately press and hold the Select and the Play/Pause buttons until the Disk Mode screen appears.

5. Disconnect iPod from the power adapter and connect it to your computer; the screen on the iPod will change and say "Do not disconnect"

Hier het plaatje... http://a248.e.akamai.net/(...)se/93651/93651_2.jpg

Dit helpt meestal wel bij mij als m'n ipod z'n dag niet heeft, hoop dat jij er ook wat aan hebt...

[ Bericht 3% gewijzigd door De_Drukstar op 07-02-2007 23:20:12 (Forgot something...) ]
pi_46090438
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:42 schreef seekfaM het volgende:
Weetje wat is wel stom vind, is dat je niet zo die albums arts slideshow dingus ook op je ipod kan doen

Stomme Apple
Komt op de iPhone
Calmer than you are
pi_46090498
Wie gebruikt er Anapod?

Geniet dit de voorkeur voor het wazige iTunes?
pi_46093505
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Komt op de iPhone
Mijn PC kan niet eens de album browser vloeiend weergeven, hoe moet die iPhone het dan wel kunnen?
  donderdag 8 februari 2007 @ 02:24:04 #149
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_46093557
Door geen kutbak te zijn? .
Ik ga naar huis.
pi_46093699
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 02:24 schreef nietzman het volgende:
Door geen kutbak te zijn? .
Mwah, ik betwijfel sterk dat een iPhone meer kracht heeft dan een 2800+, 9800Pro met 1GB dual-chan geheugen. Het zal efficienter gecode zijn dan op een Windows bak, maar hell, no way dat het uiteindelijk beter is .

(cover flow huh, niet die simpele browser)

[ Bericht 5% gewijzigd door Blivox op 08-02-2007 02:53:00 ]
  donderdag 8 februari 2007 @ 07:59:16 #151
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_46095171
Processorkracht is dan ook voor mietjes, want voor zover ik heb gezien doet de iPhone het toch echt vrij vloeiend.
Ik ga naar huis.
pi_46124148
Godver wat irritant, ik heb laatst het album The Rolling Stones top 500 toegevoegd. Veel geniaale nummer maar nu moet je elke artiest die ik er gewoon op had en nu dus ook via de Rolling Stone top 500 allemaal opnieuw selecteren en opnieuw de artiest instellen want anders heb je 2/3 mapjes in je iPod met dezelfde artiest (wel bij alle mapjes alle nummers.)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46124668
Ik snap geen zak van wat je zegt !
pi_46125160
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:09 schreef Blivox het volgende:
Ik snap geen zak van wat je zegt !

Muziek van een artiest maar iTunes/iPod pakt dat niet zelf, je moet alles handmatig veranderen.
In mijn iPod zie ik twee mapjes van Nirvana, allebij met dezelfde muziek.

Dit zie je dus bij artiesten die in nog niet heb aangepast:
http://xs412.xs.to/xs412/07064/ditdusss.JPG

-edit: resize-

[ Bericht 7% gewijzigd door slakkie op 11-02-2007 01:34:30 ]
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46125975
Voor dit soort dingen hebben ze grouping en compilatie uitgevonden. Alle 500 hits selecten en in een groepering gooien en compilatie.
pi_46127991
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:59 schreef Consumptiebon het volgende:

[afbeelding]

kost ¤55
Ik heb het niet zo op die dingetjes die er tussen zitten. Ik had zo'n remote bij m'n oude iPod 3G maar dan zat je ook meteen met 6 meter kabel in je jaszak. Jammer dat ze het niet onboard geplaatst hebben want op zich lijkt zo'n FM tuner me wel wat maar op zo'n manier is een losse radiospeler ook wel een optie.
  zondag 11 februari 2007 @ 01:29:45 #157
167723 sanni
Acima de seu
pi_46192530
-edit: offtopic-

[ Bericht 96% gewijzigd door slakkie op 11-02-2007 01:35:05 ]
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:47:44 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46368461
Je hebt van die 'mp4'- spelers he (check Marktplaats e.d.), die precies lijken op Nano's. Heeft iemand hier daar toevallig ervaring mee?
pi_46368950
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:47 schreef Aventura het volgende:
Je hebt van die 'mp4'- spelers he (check Marktplaats e.d.), die precies lijken op Nano's. Heeft iemand hier daar toevallig ervaring mee?
Ik was laatst op de zwarte markt in beverwijk en daar waren chinezen die die dingen te koop aanboden. Zag er wel gelikt uit en de price was right. Schermpje iets minder in kwaliteit. Gewoon kopen zo'n ding, hoef je tenminste niet alles via dat stink itunes te regelen.
pi_46390630
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:04 schreef buachaille het volgende:
stink itunes
OH NOEZZZ, IK WORD GEFORCEERD OM OP EEN LOGISCHE MANIER MIJN MUZIEK TE ORDENEN, LOLOLOLZZZZshift!2!
pi_46421953
Mijn nieuwe iPod 30 gieg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46455193
Weet niet of dit ook het topic is voor iPod-problemen enzo maar zo niet dan hoor ik het wel.

Ich habe eine probleempje met een 4G 20BG ipod. Weet niet wat er mee gebeurd is, maar hij gaat niet meer op de normale manier aan. De enige manier om hem aan de praat te krijgen is door de hold-knop aan en uit te switchen. Het language-select scherm komt in beeld, maar ook daadwerkelijk een language selecten lukt niet omdat het clickwheel niet werkt. Draaien lukt niet, en de select knop doet ook niks. Hij zit dus vast in het language scherm. Hij reageert nog wel op hold, het bekende slotje komt in beeld en verdwijnt weer na in-of uitschakelen van hold.
Het gekke is dat een reset nog wel werkt. Clickwheel en select knop doen dus helemaal niks, behalve als ik menu+select ingedrukt hou. Er wordt gereset, maar daarna kom ik weer in het language scherm en ik schiet er dus niks mee op. HDD-mode en diagnostic mode kom ik niet in (weet niet precies wat ik daarmee zou moeten maar kwam het tegen op internet).

Weet iemand hier dus misschien wat het probleem is, en zo ja hoe ik het zou kunnen verhelpen?

O ja, als ik hem aan mn pc hang lijkt alles verder ook normaal, hij wordt herkend, ik kan muziek erop zetten, enz. Ook heb ik hem al geformatteerd, nieuwe firmware erop gezet, restore gedaan, gemept, laten vallen, maar niks lijkt te werken
pi_46457582
Never mind, hij doet het al.
Kon nergens antwoord vinden dus heb hem gewoon opengemaakt. Harde schijf, batterij, draadjes beetje vastdrukken, geen idee wat hou uiteindelijk het gene was waardoor hij het weer ging doen maar hij doet het dus weer.
Wel steekt de metalen achterkant nu aan de zijkant een klein beetje uit waardoor er een gleufje is, maar ja hij was toch al bekrast en deed het sowieso niet meer. Nu dus wel
pi_46458253
Hoe zorg je ervoor dat iTunes niet automatisch je vodcast verwijderd die je al gezien hebt? Kan het nergens vinden, die hele iPod opties zijn opeens weg in die nieuwe iTunes ofzo...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 19 februari 2007 @ 21:12:23 #165
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_46471667
voorkeuren - Podcast en dan zie je onderaan: het submenuutje Bewaar: en daar zet je hem op bewaar alle podcasts
OOЯ
pi_46507098
Hey,
Ik ben van plan om een iPod Video 30 gb te kopen via de apple-site.
Nu heb ik 2 vraagjes:
-Hoe lang duurt het ongeveer voordat ik de iPod ontvang als ik hem nu bestel?
-Hoe zit het nu precies met het opladen, • Dockadapter krijg je er bij, maar dan kun je hem dus alleen via de computer opladen toch?

Alvast bedankt.
pi_46507265
Ik denk dat je de iPod volgende week al mag ontvangen. Ligt ook een beetje aan jouw bank en dat soort dingen. Opladen duurt ongeveer 2 uur denk ik en je kan hem met de dingen die er standaard bijzitten alleen aan de computer opladen.
pi_46507392
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:10 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat je de iPod volgende week al mag ontvangen. Ligt ook een beetje aan jouw bank en dat soort dingen. Opladen duurt ongeveer 2 uur denk ik en je kan hem met de dingen die er standaard bijzitten alleen aan de computer opladen.
Ah das wel jammer dan, aangezien ik zaterdag naar Oostenrijk ga.
Had hem wel willen meenemen in de auto.
pi_46507530
Dan ga je toch ff langs de winkel? iPod prijzen online verschillen niet met bijvoorbeeld de dixons
pi_46507579
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef tonks het volgende:
Dan ga je toch ff langs de winkel? iPod prijzen online verschillen niet met bijvoorbeeld de dixons
Kun je bij de Dixons dan ook gratis 2 regels achterop laten graveren?
pi_46507661
Nou dan duurt het al helemaal langer
pi_46515677
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef Rekkie het volgende:
Wie gebruikt er Anapod?

Geniet dit de voorkeur voor het wazige iTunes?
Ik. Heb een license voor de universal versie en ben er echt super tevreden over. Door dit programmaatje heb je gewoon alle vrijheid over hoe je je muziek beheert
pi_46531289
*Heeft nu een witte iPod video 30gb!
Muts van de dixons probeerde me nog zo'n verzekering van 6 euro per maand aan te smeren.
pi_46531853
Iphone, kopen of toch maarr voor een goedkopere variant gaan?
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:01:14 #175
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_46532665
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef Nielz. het volgende:
Als ik die beslissing voor je maak, beslis jij dan voor mij wat ik ga eten vanavond? .
Ik ga naar huis.
pi_46532788
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef Nielz. het volgende:
Iphone komt pas ergens rond juli in Amerika op de markt, ga er maar vanuit dat het een half jaar later in nederland het geval is, voor de rest is het nog afvragen of er Apple contracten met telefoon maatschappijen rond krijgt, want zonder een telefoon maatschappij geen telefoon, ook zijn er nog wat problemen met de hele mooie internet verbindening die ze in Amerika lieten zien.
Het is dus nog allemaal even afwachten, als je nu een telefoon nodig hebt, neem dan maar een goedkope variant, als je nog een jaartje of 1,2 wil wachten voordat hij geheel door ontwikkeld is, dan zal ik wachten
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:41:07 #177
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_46540511
ga voor de palm treo..
OOЯ
pi_47407638
M'n garantie is afgelopen week verlopen en m'n iPod doet het nog steeds .
Even afkloppen.
Tap tap tap
pi_47418525
De apple-stores in Enschede en Hengelo zijn failliet (inclusief onderhoudsafedeling dus). Iemand enig idee of er meer zaken failliet zijn?
A mind with a heart of it's own
  zondag 18 maart 2007 @ 23:20:15 #180
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47418618
Het lijkt me logisch dat de overkoepelende organisatie Mexpert dan over de kop is, en die heeft alleen zijn vestigingen in Enschede en Hengelo.
Ik ga naar huis.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:48:11 #181
93522 Blivox
Run along
pi_47435332
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n garantie is afgelopen week verlopen en m'n iPod doet het nog steeds .
Even afkloppen.

About your Apple product

iPod photo
JQ527XXXXXX
Our records indicate that your estimated date of purchase was 8-Aug-05.

Based on this data, your product is not covered for service.

Werkt nog perfect.
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:55:20 #182
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_47531019
ff vraagje, ik heb een iPod video en gister kon ik prima via de universele dock met s=video out op m'n tv films bekijken. Nu wil ik het weer ff doen, maar nu is het beeld in zwart wit? Instellingen PAL & NTSC beide geprobeerd...
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:58:30 #183
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_47531178
de stekkers in de goede gestopt?
OOЯ
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:59:03 #184
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_47531209
de tv op het juiste kanaal staan?
OOЯ
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:01:58 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_47531357
Yup, niet anders dan gister iniedergeval..
  zaterdag 24 maart 2007 @ 11:58:16 #186
101852 kokos
mividaloca
pi_47607101
Ik heb een ipod nano 1g, hij is kapot. Er zit een knik in, hij zat namelijk in mijn achterzak toen ik op mijn fiets sprong. Weet iemand of het nog te repareren is? Ik denk dat alleen het beeldscherm kapot is, de knik is volgens mij niet zo danig dat de printplaat is gebroken.
Het valt niet binnen de garantie, maar weet iemand een ipod repareer service?
Viva los Vatos Locos
  zaterdag 24 maart 2007 @ 13:38:09 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47609287
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 11:58 schreef kokos het volgende:
Ik heb een ipod nano 1g, hij is kapot. Er zit een knik in, hij zat namelijk in mijn achterzak toen ik op mijn fiets sprong. Weet iemand of het nog te repareren is? Ik denk dat alleen het beeldscherm kapot is, de knik is volgens mij niet zo danig dat de printplaat is gebroken.
Het valt niet binnen de garantie, maar weet iemand een ipod repareer service?
Laat 's een foto zien?
rePod is trouwens wel een goede service, zitten in Bussum. Je kunt ook opsturen. Ze handelen ook in onderdelen.
pi_47611022
Ik heb een iPod Video van 80 GB. Het probleem is dat mijn pc niet zoveel capaciteit heeft.

Nu heb ik tv-programma's in iTunes staan, onder 'Tv-programma's'. Ik weet ondertussen al dat het menu 'Tv-programma's' op iPod niet zichtbaar is.
Nu heb ik deze programma's in afspeellijsten gezet. En ik zou graag de bestanden van mijn pc gooien. Maar als ik het automatisch synchroniseren van 'Tv-programma's' uitzet, verwijdert iTunes ze van mijn iPod. En afspeellijsten naar iPod slepen lukt niet.

Kan iemand me helpen?
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:10:32 #189
101852 kokos
mividaloca
pi_47612692

Beetje moeilijk om te zien denk ik. Maar de knik is een beetje te zien op de eerste foto. Hij begint ongeveer naast het apple teken en loopt naar rechts boven.
Viva los Vatos Locos
pi_47618523
niet echt moeilijk te zien hoor, je ziet het duidelijk flinke deuk...
  zondag 25 maart 2007 @ 13:20:04 #191
101852 kokos
mividaloca
pi_47637262
Wat denken jullie alleen het beeldscherm kapot? Of meer schade?
Viva los Vatos Locos
pi_47637320
Ik denk dat er wel een aardig prijskaartje aan de reparatie gaat hangen .
Tap tap tap
  zondag 25 maart 2007 @ 15:29:22 #193
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_47640945
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat er wel een aardig prijskaartje aan de reparatie gaat hangen .
Welke reparatie? Dat wordt gewoon een nieuwe.
pi_47643132
Wat H-blast zegt
google is your friend
  zondag 25 maart 2007 @ 22:39:23 #195
101852 kokos
mividaloca
pi_47655435
Verdomme, twee maanden heeft hij het uitgehouden met me.
rip
Viva los Vatos Locos
pi_47655640
gecondoleerd .
Waarom heb je er dan ook niet eentje met zo'n aluminium behuizing-dinges, zijn die niet wat steviger?
Tap tap tap
  zondag 25 maart 2007 @ 23:28:10 #197
101852 kokos
mividaloca
pi_47657644
Die waren er toen nog niet
Viva los Vatos Locos
pi_47661867
Misschien een stomme vraag, maar wat is er nou zo bijzonder aan de I-pod in vergelijking met andere MP3-spelers? En heb ik dan perse Itunes nodig? Volgens een collega neemt ie veel ruimte in beslag op de harddisk
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  maandag 26 maart 2007 @ 10:31:00 #199
93522 Blivox
Run along
pi_47664423
quote:
Op maandag 26 maart 2007 04:07 schreef tim2308 het volgende:Volgens een collega neemt ie veel ruimte in beslag op de harddisk

!
pi_47668137
Ik heb een Ipod 20gig (zo eentje van de eerste lading) maar ik kan nergens een armband (om te lopen) vinden. Zijn er deze eigenlijk wel voor die dikke, logge oude 20gigs?
pi_47669079
kokos, als het alleen het beeldscherm is dan ben je voor minder dan 30 euro klaar. Op cnn.cn staan replacementparts voor je iPod nano waaronder behuizingen en schermen. Dan is het een kwestie van losmaken en inbouwen.
pi_47669145
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:29 schreef H-blast het volgende:

[..]

Welke reparatie? Dat wordt gewoon een nieuwe.
Idd, dit gaan ze never nooit niet repareren.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_47669232
quote:
Op maandag 26 maart 2007 04:07 schreef tim2308 het volgende:

Volgens een collega neemt ie veel ruimte in beslag op de harddisk
Ja, wel 36MB. Zes-en-dertig! Stel je voor wat dat met je harddiskruimte doet als je 40.000 MB hebt!
  maandag 26 maart 2007 @ 15:24:29 #204
101852 kokos
mividaloca
pi_47674173
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:56 schreef kenny89 het volgende:
kokos, als het alleen het beeldscherm is dan ben je voor minder dan 30 euro klaar. Op cnn.cn staan replacementparts voor je iPod nano waaronder behuizingen en schermen. Dan is het een kwestie van losmaken en inbouwen.
Ja maar het probleem is dat ik niet weet of de binnenkant nog in orde is. Hoe kan ik mijn ipod openmaken? Als dat het enige is dan bestel ik daar wel een nieuwe behuizing en display

het beste filmpje hoe ik een ipod nano open maak wat ik kan vinden is http://revision3.com/systm/subsystm/ipodnano

edit: ik heb hem al open

[ Bericht 6% gewijzigd door kokos op 26-03-2007 15:50:57 ]
Viva los Vatos Locos
pi_47675486
Ik heb een Ipod 20gig (zo eentje van de eerste lading) maar ik kan nergens een armband (om te lopen) vinden. Zijn er deze eigenlijk wel voor die dikke, logge oude 20gigs?
pi_47675921
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, wel 36MB. Zes-en-dertig! Stel je voor wat dat met je harddiskruimte doet als je 40.000 MB hebt!
.
Tap tap tap
  maandag 26 maart 2007 @ 16:35:37 #207
101852 kokos
mividaloca
pi_47677065
Ik heb een schroefje met gemak los gekregen. De twee schroefjes aan de onder kant zitten muurvast!?
Ik kan ze maar niet los draaien verdikkie, iemand tips?
Viva los Vatos Locos
pi_47682705
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:56 schreef Turquoise het volgende:
Ik heb een iPod Video van 80 GB. Het probleem is dat mijn pc niet zoveel capaciteit heeft.

Nu heb ik tv-programma's in iTunes staan, onder 'Tv-programma's'. Ik weet ondertussen al dat het menu 'Tv-programma's' op iPod niet zichtbaar is.
Nu heb ik deze programma's in afspeellijsten gezet. En ik zou graag de bestanden van mijn pc gooien. Maar als ik het automatisch synchroniseren van 'Tv-programma's' uitzet, verwijdert iTunes ze van mijn iPod. En afspeellijsten naar iPod slepen lukt niet.

Kan iemand me helpen?
Iemand?
  maandag 26 maart 2007 @ 20:06:30 #209
101852 kokos
mividaloca
pi_47684752
Gewoon handmatig aan vinken, lijkt mij
Viva los Vatos Locos
pi_47691112
Misschien moet je iTunes je muziek niet meer automatisch laten synchroniseren. Ik heb namelijk 2 pc's waarmee ik mijn iPod oplaad....en bij de ene (met een andere muziekvoorraad, die ik niet wil) heb ik automatisch synchroniseren uitstaan (omdat hij anders al mijn nummers van de iPod verwijdert).
Maar of je dan handmatig wel nummers kan overzetten, weet ik niet. Ik weet alleen dat je het automatische eraan kan uitzetten.

Edit. Sorry ik had niet gezien dat je dat "automatisch synchroniseren" al had geprobeerd....bij mij werkt het dus wel...ik heb geen idee hoe je het moet doen. Tweakers checken?

[ Bericht 18% gewijzigd door Jurrio op 26-03-2007 22:25:49 ]
pi_47766931
Mijn Ipod geeft geen geluid meer , sinds gister. Ik luisterde gewoon muziek, drukte op een knop (weet niet welke), en ineens hoor ik niks meer. Heb alles geprobeerd, maar geluid komt niet terug. Het geluid van het menu (als je draait) hoor je wel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:48:19 #212
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_47767392
de middelste knop en de bovenste knop ingedrukt houden

proberen te ressetten?
OOЯ
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:41:18 #213
101852 kokos
mividaloca
pi_47835234
Ja, hij doet het weer, gelukkig. Er staat nu wel 1gb op maar dat boeit niet.
Viva los Vatos Locos
  zaterdag 31 maart 2007 @ 03:39:58 #214
101852 kokos
mividaloca
pi_47853298
Oke, nu het volgende. Weet iemand of er een dock is voor de nano en wat dat kost?
Wie heeft er een goede oplossing voor autoradio in combinatie met ipod?
Viva los Vatos Locos
  zaterdag 31 maart 2007 @ 03:45:40 #215
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_47853317
Shit, ik heb net een topic aangemaakt over een probleem dat ik heb met mijn iPods en nu zie ik ineens dat er al een groot iPod topic bestaat. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het probleem beschreven in: Muziek inhoud van ene naar andere iPod overzetten.
The truth is relative, pick one that works!
pi_47853947
Wrong Topic
Calmer than you are
  zaterdag 31 maart 2007 @ 16:36:04 #217
101852 kokos
mividaloca
pi_47862921
Shit, telkens als ik iets aan mijn ipod verander loopt itunes vast, ik kan niks meer bijwerken.
Nieuwe iTunes geïnstalleerd en ipod gereset maar nog niiks.
Viva los Vatos Locos
pi_47863771
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 03:39 schreef kokos het volgende:
Oke, nu het volgende. Weet iemand of er een dock is voor de nano en wat dat kost?
De dock voor de nano kost 30 pleuro, dat had ik wel betaald voor mijn (ex)vriendin. (BALEN )
Ik vond de dock voor de ipod 30 gb wel meevallen, als je kijkt in wat voor mooi doosje em krijgt enzo. Het is altijd nog veel geld, maar 1 van de goedkopere assecoires van ipod vind ik.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 17:13:39 #219
101852 kokos
mividaloca
pi_47863943
Herstellen kan ook niet want dan loopt itunes ook vast, iemand help!>
Viva los Vatos Locos
  maandag 2 april 2007 @ 00:58:00 #220
43497 Afunados
Get Therapy
pi_47913128
Ik ga mijn inmiddels meer dan twee jaar oude Ipod Mini (met een batterij van een uur of drie ) deze week vervangen door een Ipod Video 30 GB. Wilde hier alleen even checken of er binnenkort niet een nieuw model uitkomt, gaat de laatste tijd met zo'n enorm tempo. Iemand?
pi_47925541
Even een vraagje of meerdere dan

Ik heb het schermpje op mijn ipod nano gebroken. Valt dit binnen garantie?
Waar kan ik een nieuw schermpje kopen?

[ Bericht 4% gewijzigd door DutchErrorist op 02-04-2007 17:51:58 ]
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_47925558
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef oor het volgende:
de middelste knop en de bovenste knop ingedrukt houden

proberen te ressetten?
Hij doet het inmiddels weer na opladen. Thanks anyway .
  maandag 2 april 2007 @ 17:47:59 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_47932288
quote:
Op maandag 2 april 2007 00:58 schreef Afunados het volgende:
Ik ga mijn inmiddels meer dan twee jaar oude Ipod Mini (met een batterij van een uur of drie ) deze week vervangen door een Ipod Video 30 GB. Wilde hier alleen even checken of er binnenkort niet een nieuw model uitkomt, gaat de laatste tijd met zo'n enorm tempo. Iemand?
Weet niemand
  maandag 2 april 2007 @ 18:09:31 #224
101852 kokos
mividaloca
pi_47932921
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een vraagje of meerdere dan

Ik heb het schermpje op mijn ipod nano gebroken. Valt dit binnen garantie?
Waar kan ik een nieuw schermpje kopen?

www.ipodrepair.nl

Ik heb daar vorige week mijn ipod nano 4gb 1g black naar toe gestuurd voor een nieuwe schermpje was binnen 4 dagen weer in huis. Goede service, goed contact en goede verzending.
Viva los Vatos Locos
  maandag 2 april 2007 @ 18:25:06 #225
43497 Afunados
Get Therapy
pi_47933395
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Weet niemand
OK, ga 'm dan maar gewoon kopen
pi_47965604
Doet jullie iPod ook raar na de laatste update? Mijn mp3's haperen telkens.
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:49:11 #227
67464 m-kay
Halloooo!
pi_47966497
Geen last van. Hij loopt nog wel telkens vast als ik er wat muziek op heb gezet, maar dat komt vast door Yamipod.
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:18:14 #228
101852 kokos
mividaloca
pi_47970314
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef skiczukie het volgende:
Doet jullie iPod ook raar na de laatste update? Mijn mp3's haperen telkens.
Ja, mijn liep laatst steeds vast als ik hem aansloot op de computer
Viva los Vatos Locos
pi_47971575
-edit- verkeerde topic

[ Bericht 90% gewijzigd door Tware op 03-04-2007 18:07:50 ]
#winning
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:28:10 #230
101852 kokos
mividaloca
pi_47973045
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 03:39 schreef kokos het volgende:
Viva los Vatos Locos
pi_47991242
Okee, even een hoogstwaarschijnlijk erg domme vraag.

Ik heb een noodkreet van mijn ouders gekregen over hun iPod:
ze zijn hem gewoon gaan gebruiken als opname-apparaat, zonder hem eerst met de computer (PC) te "syncen".
Met als gevolg dat dat ding onderhand hartstikke vol begint te raken, en ze er nu pas achter zijn gekomen dat hij bij aansluiten op de PC nog niet herkend wordt, omdat 'ie eerst geregistreerd/geformatteerd moet worden.... (met serienummer enzo)

Is het mogelijk om de huidige inhoud van de iPod te behouden, en hem toch met hun computer te synchroniseren? Of eventueel mbv een MacIntosh, of maakt dat niets uit? (ik kan evt de mijne meenemen).
 FR
  woensdag 4 april 2007 @ 07:48:38 #232
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_47992878
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:20 schreef Bora-Bora het volgende:
Okee, even een hoogstwaarschijnlijk erg domme vraag.

Ik heb een noodkreet van mijn ouders gekregen over hun iPod:
ze zijn hem gewoon gaan gebruiken als opname-apparaat, zonder hem eerst met de computer (PC) te "syncen".
Met als gevolg dat dat ding onderhand hartstikke vol begint te raken, en ze er nu pas achter zijn gekomen dat hij bij aansluiten op de PC nog niet herkend wordt, omdat 'ie eerst geregistreerd/geformatteerd moet worden.... (met serienummer enzo)

Is het mogelijk om de huidige inhoud van de iPod te behouden, en hem toch met hun computer te synchroniseren? Of eventueel mbv een MacIntosh, of maakt dat niets uit? (ik kan evt de mijne meenemen).
Ja, je moet hem niet synchen. Windows ziet'm dan wel als externe hd. Als je dan in verkenner aanvinkt dat je alle mappen wil zien (ook verborgen), dan zie je als het goed is in je ipod een mapje 'recordings' of zoiets. Van daaruit kun je de opnames even ergens op je hd zetten. Dan is het daarna wel slim om je ipod even te formatteren etc. Je kunt daarna die opnames wel weer terug in het mapje zetten. iTunes ziet ze dan automatisch en zet ze ook automatisch in de bibliotheek. Ze staan dan ook niet meer op de iPod, maar dat is een optie die je wel kan veranderen, geloof ik.
Check mijn band Glorybox
pi_48001629
quote:
Op woensdag 4 april 2007 07:48 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, je moet hem niet synchen. Windows ziet'm dan wel als externe hd. Als je dan in verkenner aanvinkt dat je alle mappen wil zien (ook verborgen), dan zie je als het goed is in je ipod een mapje 'recordings' of zoiets. Van daaruit kun je de opnames even ergens op je hd zetten. Dan is het daarna wel slim om je ipod even te formatteren etc. Je kunt daarna die opnames wel weer terug in het mapje zetten. iTunes ziet ze dan automatisch en zet ze ook automatisch in de bibliotheek. Ze staan dan ook niet meer op de iPod, maar dat is een optie die je wel kan veranderen, geloof ik.
Dat is goed nieuws!! En op die manier is het zeker dat je de informatie die op de iPod staat, niet aantast verder?!

Nog een detail:
ik ben het gebruik van Windows-PC's niet meer zo heel erg gewend (en Nederlandstalige bovendien)
dus zou je me kunnen aangeven waar de "verkenner" precies te vinden is?

Hartstikke bedankt voor je hulp, in ieder geval!
 FR
  woensdag 4 april 2007 @ 13:49:55 #234
101852 kokos
mividaloca
pi_48002824
Deze computer,
verwisselbare schijven
Viva los Vatos Locos
pi_48003739
Okee, hartstikke thanks!!

Als ik de opnames dus naderhand weer effe terugzet, is dat wel degelijk in hetzelfde mapje "recordings" (ofzo) op het volume iPod, hè?! (dit omdat je zei dat het dan 'officieel' niet meer op de iPod staat, vandaar)

Ja, ik heb zelf geen iPod, dus het wordt allemaal even ontdekken, voor me.
 FR
  woensdag 4 april 2007 @ 14:21:20 #236
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_48003920
Heb dit weekend een iPod Hi-Fi gekocht! Echt een relaxt apparaat.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  woensdag 4 april 2007 @ 14:30:03 #237
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_48004240
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef Bora-Bora het volgende:
Okee, hartstikke thanks!!

Als ik de opnames dus naderhand weer effe terugzet, is dat wel degelijk in hetzelfde mapje "recordings" (ofzo) op het volume iPod, hè?! (dit omdat je zei dat het dan 'officieel' niet meer op de iPod staat, vandaar)

Ja, ik heb zelf geen iPod, dus het wordt allemaal even ontdekken, voor me.
Ja, datzelfde mapje staat er als het goed is gewoon tussen. Ik weet ook niet zeker of je wel het 'verborgen mappen tonen' moet aanvinken, misschien is dat niet eens nodig.

Mocht je dat zoeken, het zit onder Extra - Mapopties - Weergave, en dan vrijwel onderaan.
Check mijn band Glorybox
pi_48005541
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:30 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, datzelfde mapje staat er als het goed is gewoon tussen. Ik weet ook niet zeker of je wel het 'verborgen mappen tonen' moet aanvinken, misschien is dat niet eens nodig.

Mocht je dat zoeken, het zit onder Extra - Mapopties - Weergave, en dan vrijwel onderaan.
Oooja! Dat komt me weer bekend voor!

Het was de "verkenner" waar ik me niets van herinnerde. Bedoelde je daarmee het schermpje waarin je naar de aanwezige aangesloten apparaten (en computer-partitions) ziet staan?

Gaaf dat je me in ieder geval even uit de brand helpt!!
Als ik hun iPod-inhoud naar de filistijnen help, is straks natuurlijk het huis te klein!....
 FR
pi_48006300
woah, afgelopen zaterdag naar Amsterdam geweest, iPod op zak, nu ben ik 'm kwijt.. erg zonde...
pi_48006906
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:25 schreef edejong het volgende:
woah, afgelopen zaterdag naar Amsterdam geweest, iPod op zak, nu ben ik 'm kwijt.. erg zonde...
Dattisbaaaaaaalen!!
 FR
pi_48007234
beter op je spullen passen!
  zaterdag 7 april 2007 @ 13:24:32 #242
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_48107849
Heb een Ipod vraagje,
Ik heb een 80 Gig Ipod gekocht en zet daar al mijn muziek naar over (1000+ cd's, als het allemaal past)
Nu wordt het allemaal een beetje onoverzichtelijk.
Hoe kan ik zelf een directorie structuur aanleggen waar ik zelf de boom bepaal
VB een toplevel met
* Jaren 30/40
* Caberet
* Jaren 80
* Klassiek

en dan een sublevel in Jaren 30

-> Franstalig
-> Engelstalig met daaronder BigBand, en daaronder verder onder verdeeld.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 7 april 2007 @ 15:47:55 #243
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_48111215
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een Ipod vraagje,
Ik heb een 80 Gig Ipod gekocht en zet daar al mijn muziek naar over (1000+ cd's, als het allemaal past)
VB een toplevel met
* Jaren 30/40
* Caberet
* Jaren 80
* Klassiek

-> Franstalig
Was jij niet zo een anti-apple fundamentalist?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:25:52 #244
45206 Pietverdriet
pi_48112078
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:47 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Was jij niet zo een anti-apple fundamentalist?
Wil jij een serieus topic verzieken?
pi_48128493
Ik kan toch echt niet zonder een iPod blijkbaar, hij is nu een week gestolen/verloren en ben nu al weer hard op zoek naar een nieuwe. Alleen ga ik nu voor een Ipod video, alleen zit ik nog heel erg te twijfelen tussen een 30GB of 80GB (schelen die veel in gewicht en groote?) en de kleur vind ik toch ook erg lastig... (heb een zilveren ipod mini gehad, en witte ipod nano)

Wat een luxeprobleem eigenlijk.
  maandag 9 april 2007 @ 10:12:05 #246
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_48138267
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een Ipod vraagje,
VB een toplevel met
* Jaren 30/40
* Caberet
* Jaren 80
* Klassiek

-> Franstalig
Ligt eraan. Je kunt iTunes al je muziek laten organiseren (artiestmap-albummap-liedje), maar je kunt het ook zelf laten zoals het is, dan moet je die optie uitvinken in je voorkeuren - geavanceerd.
Om in iTunes en op je iPod handig te zoeken op deze manier kun je het beste met genres werken, denk ik. Maar aangezien heel veel mp3's al een label hebben (of bij het rippen automatisch krijgen) is het wel een pokkewerk om al je muziek te taggen ben ik bang.
Maar echt zo'n structuur in je iPod krijgen wordt lastig. Ik geloof wel dat die nieuwe iPods een zoekfunctie in de software hebben, toch? Als je dan goed labelt moet je er ook wel kunnen komen.
Succes.
Check mijn band Glorybox
  maandag 9 april 2007 @ 10:51:40 #247
45206 Pietverdriet
pi_48139055
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:12 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ligt eraan. Je kunt iTunes al je muziek laten organiseren (artiestmap-albummap-liedje), maar je kunt het ook zelf laten zoals het is, dan moet je die optie uitvinken in je voorkeuren - geavanceerd.
Om in iTunes en op je iPod handig te zoeken op deze manier kun je het beste met genres werken, denk ik. Maar aangezien heel veel mp3's al een label hebben (of bij het rippen automatisch krijgen) is het wel een pokkewerk om al je muziek te taggen ben ik bang.
Maar echt zo'n structuur in je iPod krijgen wordt lastig. Ik geloof wel dat die nieuwe iPods een zoekfunctie in de software hebben, toch? Als je dan goed labelt moet je er ook wel kunnen komen.
Succes.
Het issue is dat onder Genre meteen artiest staat
Ik heb mijn muziek al gesorteert op genre, maar daar een subcategorie onder zou fijn zijn.
Maar bedankt voor de hulp zover.
  maandag 9 april 2007 @ 11:05:43 #248
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_48139421
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het issue is dat onder Genre meteen artiest staat
Ik heb mijn muziek al gesorteert op genre, maar daar een subcategorie onder zou fijn zijn.
Maar bedankt voor de hulp zover.
Je kunt ook gaan werken met smart playlists.

Zie dit artikel:

http://doodlemonger.com/a(...)ary_organization.php
Check mijn band Glorybox
pi_48141090
Ik heb ook al mijn favoriete nummers in 1 map staan, ik heb er nu dik 4000 opstaan, maar in die map heb ik maar 52 nummers
pi_48150441
Bah, wat is het lastig om een nieuwe MP3 te vinden. In de winkel en ook op paier is de Creative Zen Vision M beter en ook de iAudio, maar dan kijk ik opzij en zie ik die prachtige iPod liggen. Waarschijnlijk wordt die het ook nog , ben immers tevreden over mijn 3G 20GB maar die moet toch echt vervangen worden.

Waarom kiezen jullie voor de iPod ipv andere spelers?
pi_48150589
M'n mini was goedkoper dan de Sony .
Tap tap tap
  maandag 9 april 2007 @ 19:33:19 #252
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_48153198
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:53 schreef WolfsNL het volgende:
gewoon omdat ik die keuze gemaakt hebt. zoals jij de keuze gemaakt hebt voor een bepaald product wat je koopt.

ik weet bijna zeker dat jij ook een huishoudelijk product koopt waarvan een ander denkt pfff jij koopt dat ook alleen maar omdat het dat en dat merk is.

mag ik er bij zeggen dat het mij geen ene fuck kan schelen of ik nou een ipod koop of een samsung. er komt geluid uit. basta.

ik heb in den beginne een creative mp3 spelert gehad. en daar moest ik ook gewoon software instaleren en daar kon ik ook niet de batterij eruit halen. echt waar dat was vroeger gewoon zo. ik was voor 1 mp3 over te zetten gewoon lang bezig, want toen ging hij allemaal balletjes langs en toen pas stond het op mijn !creative!

laat ik maar niet beginnen over phillips mp3 spelerts.

waar ik nu blij mee ben is een usb samsung mp3 speler (deze gebruik ik als radio) maar daar kan ik ook de batterij niet van verwisselen.
OOЯ
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:52:45 #253
45206 Pietverdriet
pi_48167167
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:53 schreef WolfsNL het volgende:
Bah, wat is het lastig om een nieuwe MP3 te vinden. In de winkel en ook op paier is de Creative Zen Vision M beter en ook de iAudio, maar dan kijk ik opzij en zie ik die prachtige iPod liggen. Waarschijnlijk wordt die het ook nog , ben immers tevreden over mijn 3G 20GB maar die moet toch echt vervangen worden.

IPod is niet perfect, en hij is van Apple, maar het het blijft een van de beste MP3 speler op de markt, met een zeer goede bedieningen en ITunes is een goede integratie van shop, compressie software en content management, en podcasts zijn gewoon te gek. Heb net een paar gedownload, oa een interview van Clive James met Terry Gilliam en ook eentje met Ruby Wax.
pi_48208758
Heb nu bijna 2 jaar een ipod-mini en denk dat hij 't gaat begeven Had hem gisterochtend 30 minuten opgeladen (via USB-poort) en hij was na 30 seconden luisteren al leeg, hij gaf aan 'batterij leeg' (die tekst) en daarna zo'n icoont….. Dit heb ik nog nooit gehad…

Toen vanochtend: 1.5 uur via de USB opgeladen, en na 1 minuut luisteren gaftie gelijk aan 'batterij leeg' (en weer zo'n icoon…. pffff… Na een half uur probeerde ik het wéér en toen deedie het ineens. Ging ik na 5 minuten luisteren weer ff 'zappen' door de nummers en toen gaftie weer aan 'batterij leeg'.. En daarna deed hij 't weer een hele tijd.. erg raar…

Ben de ipod op dit moment aan het opladen met de normale (stroom) oplader, dus vanmiddag zal blijken of me ipod écht half dood is, of dat hij tóch nog gaat werken…. Ik vrees het ergste..

Weet niet wat voor problemen jullie met de accu hadden, maar dit is erg vervelend omdat ik nog verliefd bent op de Ipod Vooral omdat je hem zo handig in je broek kan bedienen (door je broek heen zeg maar En ik vind Itunes etc. ideaal…. Als die dood is probeer ik gelijk weer een nieuwe ipod-mini (die 'oude' versie) te bemachtigen Niet om het merk, maar gewoon om het apparaatje zelf, de bediening/snelheid etc...

------
Edit1: lees ook dit op een forum:

als je de berichten wil geloven duurt zo'n batterij maar 18 maanden

Kan wel eens kloppen... heb me ipod nu zo'n 18-19 maanden....
--------

edit2: lees dat je dus gewoon een nieuwe en zélfs stereke batterij kan kopen, voor 22,50 http://www.ipodreparatie.nl/ ? Iemand ervaring mee (met het verwisselen)..... waarss is die van mij gewoon 'op'.. gebruik hem dagelijks zo'n 3 uur en is ook op een zonvakantie in Turkije geweest :

[ Bericht 9% gewijzigd door Gelderland op 11-04-2007 11:20:07 ]
Haleloeja
pi_48208951
kak, ik heb de mijne al een jaar .
al is die nieuwe sony ook wel leuk .
Tap tap tap
  woensdag 11 april 2007 @ 11:23:44 #256
45206 Pietverdriet
pi_48209196
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef Gelderland het volgende:
Heb nu bijna 2 jaar een ipod-mini en denk dat hij 't gaat begeven Had hem gisterochtend 30 minuten opgeladen (via USB-poort) en hij was na 30 seconden luisteren al leeg, hij gaf aan 'batterij leeg' (die tekst) en daarna zo'n icoont….. Dit heb ik nog nooit gehad…

Toen vanochtend: 1.5 uur via de USB opgeladen, en na 1 minuut luisteren gaftie gelijk aan 'batterij leeg' (en weer zo'n icoon…. pffff… Na een half uur probeerde ik het wéér en toen deedie het ineens. Ging ik na 5 minuten luisteren weer ff 'zappen' door de nummers en toen gaftie weer aan 'batterij leeg'.. En daarna deed hij 't weer een hele tijd.. erg raar…

Ben de ipod op dit moment aan het opladen met de normale (stroom) oplader, dus vanmiddag zal blijken of me ipod écht half dood is, of dat hij tóch nog gaat werken…. Ik vrees het ergste..

Weet niet wat voor problemen jullie met de accu hadden, maar dit is erg vervelend omdat ik nog verliefd bent op de Ipod Vooral omdat je hem zo handig in je broek kan bedienen (door je broek heen zeg maar En ik vind Itunes etc. ideaal…. Als die dood is probeer ik gelijk weer een nieuwe ipod-mini (die 'oude' versie) te bemachtigen Niet om het merk, maar gewoon om het apparaatje zelf, de bediening/snelheid etc...

------
Edit1: lees ook dit op een forum:

als je de berichten wil geloven duurt zo'n batterij maar 18 maanden

Kan wel eens kloppen... heb me ipod nu zo'n 18-19 maanden....
--------

edit2: lees dat je dus gewoon een nieuwe en zélfs stereke batterij kan kopen, voor 22,50 http://www.ipodreparatie.nl/ ? Iemand ervaring mee (met het verwisselen)..... waarss is die van mij gewoon 'op'.. gebruik hem dagelijks zo'n 3 uur en is ook op een zonvakantie in Turkije geweest :
Je accu is dood en je hebt een nieuwe nodig, of je koopt een nieuwe ipod.
pi_48209766
Accu vervangen bij een Mini is niet zo moeilijk ..
pi_48209976
http://www.objective-cocoa.org/fenetresvolantes/fr/index_fr.html

Zonder twijfel een van de mooiste screensavers voor OSX. Geile wijven, kom maar op!
Calmer than you are
pi_48212456
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:39 schreef JoMo0 het volgende:
Accu vervangen bij een Mini is niet zo moeilijk ..
dan denk ik dat ik er maar 1 koop (online) voor 22.50!! Hij is namelijk écht dood... net aan het opladen, haal ff de stekker eruit om aan te zetteen, geeftie gelijk de melding: 'batterij leeg'.. 10 min daarna doetie 't weer ff etc. etc.
Haleloeja
pi_48212517
Hoe krijg je die Mini dan open?
Tap tap tap
pi_48213093
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Hoe krijg je die Mini dan open?
i dunnow , er schijnen wel instructies bijgeleverd te worden... maar daarom vroeg ik ook iemand met ervaring en wat 't verschil is tussen die 2 accu's Ben benieuwd!
Haleloeja
pi_48213553
Ik heb de mijne ooit opengeschroeft en de batterij vervangen, hij doet t nog steeds, en beter dan met de originele batterij, mijn zusje was er heel blij mee iig.

Maar, het punt is dat je met een schroevendraaier dat witte beschermhoesje moet verwijderen, dat is het enige punt waarmee je het ding kan beschadigen aan de buitenkant, voor de rest is het allemaal redelijk simpel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_48213815
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb de mijne ooit opengeschroeft en de batterij vervangen, hij doet t nog steeds, en beter dan met de originele batterij, mijn zusje was er heel blij mee iig.

[afbeelding]

Maar, het punt is dat je met een schroevendraaier dat witte beschermhoesje moet verwijderen, dat is het enige punt waarmee je het ding kan beschadigen aan de buitenkant, voor de rest is het allemaal redelijk simpel.
datie wat beschadigd aan de buitenkant maakt me weinig uit, hij is al zovaak gevallen En als je hem open hebt kan je de accu vd printplaat afhalen en de nieuwe erin klikken? Moet maar nieuwe bestellen dan En dan gelijk die met 650A (22.50, schijnt langer mee te gaan ofzo )
Haleloeja
  woensdag 11 april 2007 @ 13:51:50 #264
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48214573
ik heb nu die radio remote gekocht, maar hij blijft niet op 1 zender staan? Hij gaat steeds automatisch verder zoeken Zie ik ergens een setting over het hoofd
pi_48214715
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:31 schreef Gelderland het volgende:

[..]

datie wat beschadigd aan de buitenkant maakt me weinig uit, hij is al zovaak gevallen En als je hem open hebt kan je de accu vd printplaat afhalen en de nieuwe erin klikken? Moet maar nieuwe bestellen dan En dan gelijk die met 650A (22.50, schijnt langer mee te gaan ofzo )
Ja die gaat langer mee, tenminste dat is wat mijn zusje zegt. Zelf heb ik hem niet meer getest dus daar durf ik weinig over te zeggen. Het losklikken van de printplaat gaat ook heel makkelijk, het kan allemaal met de schroeverdraaiertjes die je bij de batterij geleverd krijgt. Een beetje passen en wrikken en dan zit ie weer in zijn behulzing en je mini is weer zo goed als nieuw
  woensdag 11 april 2007 @ 16:06:30 #266
101852 kokos
mividaloca
pi_48219437
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef Gelderland het volgende:

Ik heb goede ervaringen met ipodrepair.nl, doen
Viva los Vatos Locos
pi_48256699
Sinds een tijdje een nieuwe Nano! Echt een super ding. Alleen wat ik wel heel irri vindt, is het uitzetten van de Nano. Vaak reageerd hij niet op lang ingedrukt houden Maar goed! verder een erg gaaf ding! Moest ik ff kwijt
pi_48257801
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja die gaat langer mee, tenminste dat is wat mijn zusje zegt. Zelf heb ik hem niet meer getest dus daar durf ik weinig over te zeggen. Het losklikken van de printplaat gaat ook heel makkelijk, het kan allemaal met de schroeverdraaiertjes die je bij de batterij geleverd krijgt. Een beetje passen en wrikken en dan zit ie weer in zijn behulzing en je mini is weer zo goed als nieuw
Als je accu nu zo goed als dood is kun je het in ieder geval proberen natuurlijk.
Tap tap tap
pi_48259041
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:59 schreef GertJanB het volgende:
Alleen wat ik wel heel irri vindt, is het uitzetten van de Nano. Vaak reageerd hij niet op lang ingedrukt houden
Heb ik ook, heel irritant idd, dan gaat ie alleen op pauze en als je het dan weer probeert heb je de herrie weer in je oren. Erg irritant als je ergens binnen loopt en je wil hem even snel uitzetten.
A mind with a heart of it's own
pi_48267188

Stereo kijken _
pi_48270448
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Heb ik ook, heel irritant idd, dan gaat ie alleen op pauze en als je het dan weer probeert heb je de herrie weer in je oren. Erg irritant als je ergens binnen loopt en je wil hem even snel uitzetten.
Ja idd, dat heb ik dus precies het zelfde Mogen ze van mij nog wel eens nar kijken bij Apple
pi_48270449
quote:
Sinds een tijdje een nieuwe Nano! Echt een super ding. Alleen wat ik wel heel irri vindt, is het uitzetten van de Nano. Vaak reageerd hij niet op lang ingedrukt houden Maar goed! verder een erg gaaf ding! Moest ik ff kwijt
Reageerd. Moest ik even kwijt.
pi_48270450
Laatst liep ik even te youtuben en toen zag ik dat iemand een soort van counterstrike op zijn iPod had kan dit of gefaked?
google is your friend
pi_48270503
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef ThijsThijs het volgende:
Laatst liep ik even te youtuben en toen zag ik dat iemand een soort van counterstrike op zijn iPod had kan dit of gefaked?
Wolfenstein 3D bedoel je?
pi_48270653
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Wolfenstein 3D bedoel je?
Dat is zo geniaal
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:29:36 #277
101852 kokos
mividaloca
pi_48298554
Ik kan mijn ipod niet meer bijwerken, itunes stopt met reageren als ik de afspeel lijsten aanpas of op herstel druk
Viva los Vatos Locos
pi_48298605
--edit-- lama
Haleloeja
pi_48306144
iPod video gekocht, zitten er meerdere dode pixels op, kan ik 'm gelijk weer opsturen naar Apple, want MM neemt 'm niet meer terug.. lekker is dat
pi_48306503
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:53 schreef edejong het volgende:
iPod video gekocht, zitten er meerdere dode pixels op, kan ik 'm gelijk weer opsturen naar Apple, want MM neemt 'm niet meer terug.. lekker is dat
Bullshit, MM moet hem gewoon terugnemen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 22:20:40 #281
148174 Kantar
TV junkie.
pi_48307039
quote:
Alleen wat ik wel heel irri vindt, is het uitzetten van de Nano. Vaak reageerd hij niet op lang ingedrukt houden Maar goed! verder een erg gaaf ding! Moest ik ff kwijt
Dat had ik bij m'n mini vroeger ook af en toe, maar dan zette ik hem even snel op hold (en weer terug natuurlijk ) en dan lukte het afsluiten wel gewoon. Kun je eens proberen (als je dat nog niet gedaan had)...
pi_48313189
Nou, ik weet niet of mediamarkt hem wel terug moet nemen hoor edejong, als je een product uit de verpakking hebt gehaald?
google is your friend
pi_48313860
Ik prikte net mijn iPod in mijn Mac, en nu heb ik al een paar minuten een "Please Wait, Very low battery" bericht. Is hij kapot?
pi_48315635
nee
pi_48318519
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 01:26 schreef ThijsThijs het volgende:
Nou, ik weet niet of mediamarkt hem wel terug moet nemen hoor edejong, als je een product uit de verpakking hebt gehaald?
Anders had je die dode pixels toch niet gezien .
MM verzorgt in principe de garantie van een produkt dat je daar hebt gekocht.
Maar toen m'n zus daar een telefoon had gekocht en er bleek wat mis mee te zijn, zeiden ze van de MM dat ze hem zelf ter reparatie terug moest sturen . Lekkere service.
Tap tap tap
pi_48319699
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Anders had je die dode pixels toch niet gezien .
MM verzorgt in principe de garantie van een produkt dat je daar hebt gekocht.
Maar toen m'n zus daar een telefoon had gekocht en er bleek wat mis mee te zijn, zeiden ze van de MM dat ze hem zelf ter reparatie terug moest sturen . Lekkere service.
Ja dat heb ik dus ook nu. Weet wel dat ik volgende keer gewoon via Apple, of bij zo'n Apple-store m'n apple spullen koop.
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:12:44 #287
101852 kokos
mividaloca
pi_48320576
Je hebt sowieso garantie via apple.
Viva los Vatos Locos
pi_48320775
Ik heb nieuwe oordopjes nodig voor mijn I-pod.... Welke zouden jullie mij adviseren?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:29:53 #289
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_48320924
Dixons linkje naar product - LOGITECH PSP Earbuds hoofdtelefoon

ik heb zelf deze gekocht. staat dat ze voor de psp zijn. dus liggen ze ook bij de psp spulletjes.

je hoort alleen je omgeving niet meer zo sluiten ze af. normaal heb ik last van draadbreuk maar deze houden het verdomd lang vol .

pas een samsumg mp3 spelertje gekocht (voor de radio-functie) daar zaten ook oordopjes bij maar die waren nu al weer kapot. dus gebruik ik deze psp oordopjes .
OOЯ
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:53:12 #290
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_48321406
Koop gewoon de inner ear oordopjes van Apple zelf, die zijn hardstikke goed
pi_48321680
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
Koop gewoon de inner ear oordopjes van Apple zelf, die zijn hardstikke goed
Inderdaad.
  zaterdag 14 april 2007 @ 14:06:17 #292
101852 kokos
mividaloca
pi_48321697
Sony/Sennheiser heer ik goede verhalen over!
Viva los Vatos Locos
pi_48322081
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:22 schreef dndiek het volgende:
Ik heb nieuwe oordopjes nodig voor mijn I-pod.... Welke zouden jullie mij adviseren?
ik heb de philips SHE 9600 (of 9500) in ear oordopjes, die hebben een heerlijke bass en zitten best lekker.
pi_48322123
TVP-tje
pi_48322440
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 07:55 schreef tonks het volgende:
nee
Inderdaad, hij deed het gewoon weer. Heb hem dan ook al sinds december niet gebruikt
pi_48323640
Tweakers:
quote:

'Apple introduceert later dit jaar iPod met wifi'
Door Harm Hilvers - zaterdag 14 april 2007 10:37 - Bron: DigiTimes - Views: 7.471 - Permalink

In de tweede helft van dit jaar gaat Apple een iPod met wifi op de markt brengen, aldus enkele Taiwanese hardwareproducenten. Het bedrijf volgt daarmee het voorbeeld van onder meer Microsoft met de Zune en Sandisk met de Sansa Connect.

De wifi-module voor de iPod zal geproduceerd worden door Universal Scientific Industrial (USI) en Foxconn zal de mediaspelers in elkaar zetten. Volgens DigiTimes begint USI deze maand nog met de productie en levering van wifi-chips aan Foxconn, zodat op zijn vroegst in het derde kwartaal de eerste wifi-iPods te koop zullen zijn. Het toevoegen van wifi zorgt ervoor dat de iPod meer energie zal verbruiken dan nu het geval is. Apple zal daarom opnieuw de batterijcapaciteit van de speler moeten verhogen. Een andere optie is dat de energieconsumptie van de iPod verlaagd wordt, wat onder andere bereikt kan worden door over te stappen op flashschijven in plaats van harde schijven.

Op dit moment is nog onduidelijk hoe Apple de wifi-functionaliteit zal integreren in de iPod. Denkbaar is dat gebruikers onderling muziek kunnen uitwisselen via de draadloze verbinding. In theorie is het echter ook mogelijk om de iPod te voorzien van een directe verbinding met de iTunes Store, zodat zonder computer-iPod-synchronisatie muziek kan worden aangeschaft. De Zune van Microsoft is al vanaf het begin uitgerust met een wifi-chip, waarmee het onder andere mogelijk is om via wifi muziek uit te wisselen. Met de Sansa Connect van Sandisk kan dit ook en kan ook direct muziek worden gekocht bij Yahoo Music. Verder werken ook Samsung en Sony aan wifi-muziekspelers.
Tap tap tap
pi_48323849
Ow, daar zit iedereen op te wachten, of niet.
pi_48341670
Misschien heel dom ofzo, maar hoe verwijder je podcasts van de ipod? Het toevoegen is geen probleem, maar waar ze ergens verschijnen? Geen idee. Niet in de map muziek in ieder geval.
Nostra operatio est naturam mutation
pi_48342744
Op de podcast klikken met de rechtermuisknop en dan Verwijderen.
pi_48344277
Dan word de podcast uit de lijst in Itunes verwijderd. Dat is niet de bedoeling:D Van mn ipod is genoeg. De vraag is maw waar ze ergens te vinden zijn als de Ipod word aangekoppeld.
Nostra operatio est naturam mutation
  zondag 15 april 2007 @ 12:19:39 #301
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48344399
Bij bij komen de podcasts gewoon tussen al mijn andere nummers. Tenzij jij de mappenstructuur van iTunes exact hetzelfde hebt als op je iPod en hem ook automatisch laat syncen. Dan staat het in die aparte map lijkt me.

Het grote Apple iPodtopic deel 28
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')