Idd, dit gaan ze never nooit niet repareren.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:29 schreef H-blast het volgende:
[..]
Welke reparatie? Dat wordt gewoon een nieuwe.
Ja, wel 36MB. Zes-en-dertig! Stel je voor wat dat met je harddiskruimte doet als je 40.000 MB hebt!quote:Op maandag 26 maart 2007 04:07 schreef tim2308 het volgende:
Volgens een collega neemt ie veel ruimte in beslag op de harddisk
Ja maar het probleem is dat ik niet weet of de binnenkant nog in orde is. Hoe kan ik mijn ipod openmaken? Als dat het enige is dan bestel ik daar wel een nieuwe behuizing en displayquote:Op maandag 26 maart 2007 12:56 schreef kenny89 het volgende:
kokos, als het alleen het beeldscherm is dan ben je voor minder dan 30 euro klaar. Op cnn.cn staan replacementparts voor je iPod nano waaronder behuizingen en schermen. Dan is het een kwestie van losmaken en inbouwen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, wel 36MB. Zes-en-dertig! Stel je voor wat dat met je harddiskruimte doet als je 40.000 MB hebt!
Iemand?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:56 schreef Turquoise het volgende:
Ik heb een iPod Video van 80 GB. Het probleem is dat mijn pc niet zoveel capaciteit heeft.
Nu heb ik tv-programma's in iTunes staan, onder 'Tv-programma's'. Ik weet ondertussen al dat het menu 'Tv-programma's' op iPod niet zichtbaar is.
Nu heb ik deze programma's in afspeellijsten gezet. En ik zou graag de bestanden van mijn pc gooien. Maar als ik het automatisch synchroniseren van 'Tv-programma's' uitzet, verwijdert iTunes ze van mijn iPod. En afspeellijsten naar iPod slepen lukt niet.
Kan iemand me helpen?
De dock voor de nano kost 30 pleuro, dat had ik wel betaald voor mijn (ex)vriendin. (BALENquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:39 schreef kokos het volgende:
Oke, nu het volgende. Weet iemand of er een dock is voor de nano en wat dat kost?
Wie heeft er een goede oplossing voor autoradio in combinatie met ipod?
Hij doet het inmiddels weer na opladen. Thanks anywayquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef oor het volgende:
de middelste knop en de bovenste knop ingedrukt houden
proberen te ressetten?
Weet niemandquote:Op maandag 2 april 2007 00:58 schreef Afunados het volgende:
Ik ga mijn inmiddels meer dan twee jaar oude Ipod Mini (met een batterij van een uur of drie) deze week vervangen door een Ipod Video 30 GB. Wilde hier alleen even checken of er binnenkort niet een nieuw model uitkomt, gaat de laatste tijd met zo'n enorm tempo. Iemand?
www.ipodrepair.nlquote:Op maandag 2 april 2007 14:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een vraagje of meerdere dan
Ik heb het schermpje op mijn ipod nano gebroken. Valt dit binnen garantie?
Waar kan ik een nieuw schermpje kopen?
Ja, mijn liep laatst steeds vast als ik hem aansloot op de computerquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef skiczukie het volgende:
Doet jullie iPod ook raar na de laatste update? Mijn mp3's haperen telkens.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:39 schreef kokos het volgende:
Wie heeft er een goede oplossing voor autoradio in combinatie met ipod?
Ja, je moet hem niet synchen. Windows ziet'm dan wel als externe hd. Als je dan in verkenner aanvinkt dat je alle mappen wil zien (ook verborgen), dan zie je als het goed is in je ipod een mapje 'recordings' of zoiets. Van daaruit kun je de opnames even ergens op je hd zetten. Dan is het daarna wel slim om je ipod even te formatteren etc. Je kunt daarna die opnames wel weer terug in het mapje zetten. iTunes ziet ze dan automatisch en zet ze ook automatisch in de bibliotheek. Ze staan dan ook niet meer op de iPod, maar dat is een optie die je wel kan veranderen, geloof ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:20 schreef Bora-Bora het volgende:
Okee, even een hoogstwaarschijnlijk erg domme vraag.![]()
Ik heb een noodkreet van mijn ouders gekregen over hun iPod:
ze zijn hem gewoon gaan gebruiken als opname-apparaat, zonder hem eerst met de computer (PC) te "syncen".
Met als gevolg dat dat ding onderhand hartstikke vol begint te raken, en ze er nu pas achter zijn gekomen dat hij bij aansluiten op de PC nog niet herkend wordt, omdat 'ie eerst geregistreerd/geformatteerd moet worden....(met serienummer enzo)
Is het mogelijk om de huidige inhoud van de iPod te behouden, en hem toch met hun computer te synchroniseren? Of eventueel mbv een MacIntosh, of maakt dat niets uit? (ik kan evt de mijne meenemen).
Dat is goed nieuws!! En op die manier is het zeker dat je de informatie die op de iPod staat, niet aantast verder?!quote:Op woensdag 4 april 2007 07:48 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, je moet hem niet synchen. Windows ziet'm dan wel als externe hd. Als je dan in verkenner aanvinkt dat je alle mappen wil zien (ook verborgen), dan zie je als het goed is in je ipod een mapje 'recordings' of zoiets. Van daaruit kun je de opnames even ergens op je hd zetten. Dan is het daarna wel slim om je ipod even te formatteren etc. Je kunt daarna die opnames wel weer terug in het mapje zetten. iTunes ziet ze dan automatisch en zet ze ook automatisch in de bibliotheek. Ze staan dan ook niet meer op de iPod, maar dat is een optie die je wel kan veranderen, geloof ik.![]()
Ja, datzelfde mapje staat er als het goed is gewoon tussen. Ik weet ook niet zeker of je wel het 'verborgen mappen tonen' moet aanvinken, misschien is dat niet eens nodig.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef Bora-Bora het volgende:
Okee, hartstikke thanks!!![]()
Als ik de opnames dus naderhand weer effe terugzet, is dat wel degelijk in hetzelfde mapje "recordings" (ofzo) op het volume iPod, hè?! (dit omdat je zei dat het dan 'officieel' niet meer op de iPod staat, vandaar)
Ja, ik heb zelf geen iPod, dus het wordt allemaal even ontdekken, voor me.
Oooja! Dat komt me weer bekend voor!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:30 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, datzelfde mapje staat er als het goed is gewoon tussen. Ik weet ook niet zeker of je wel het 'verborgen mappen tonen' moet aanvinken, misschien is dat niet eens nodig.
Mocht je dat zoeken, het zit onder Extra - Mapopties - Weergave, en dan vrijwel onderaan.
Dattisbaaaaaaalen!!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:25 schreef edejong het volgende:
woah, afgelopen zaterdag naar Amsterdam geweest, iPod op zak, nu ben ik 'm kwijt.. erg zonde...
Was jij niet zo een anti-apple fundamentalist?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een Ipod vraagje,
Ik heb een 80 Gig Ipod gekocht en zet daar al mijn muziek naar over (1000+ cd's, als het allemaal past)
Nu wordt het allemaal een beetje onoverzichtelijk.
Hoe kan ik zelf een directorie structuur aanleggen waar ik zelf de boom bepaal
VB een toplevel met
* Jaren 30/40
* Caberet
* Jaren 80
* Klassiek
en dan een sublevel in Jaren 30
-> Franstalig
-> Engelstalig met daaronder BigBand, en daaronder verder onder verdeeld.
Wil jij een serieus topic verzieken?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:47 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Was jij niet zo een anti-apple fundamentalist?
Ligt eraan. Je kunt iTunes al je muziek laten organiseren (artiestmap-albummap-liedje), maar je kunt het ook zelf laten zoals het is, dan moet je die optie uitvinken in je voorkeuren - geavanceerd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een Ipod vraagje,
Ik heb een 80 Gig Ipod gekocht en zet daar al mijn muziek naar over (1000+ cd's, als het allemaal past)
Nu wordt het allemaal een beetje onoverzichtelijk.
Hoe kan ik zelf een directorie structuur aanleggen waar ik zelf de boom bepaal
VB een toplevel met
* Jaren 30/40
* Caberet
* Jaren 80
* Klassiek
en dan een sublevel in Jaren 30
-> Franstalig
-> Engelstalig met daaronder BigBand, en daaronder verder onder verdeeld.
Het issue is dat onder Genre meteen artiest staatquote:Op maandag 9 april 2007 10:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je kunt iTunes al je muziek laten organiseren (artiestmap-albummap-liedje), maar je kunt het ook zelf laten zoals het is, dan moet je die optie uitvinken in je voorkeuren - geavanceerd.
Om in iTunes en op je iPod handig te zoeken op deze manier kun je het beste met genres werken, denk ik. Maar aangezien heel veel mp3's al een label hebben (of bij het rippen automatisch krijgen) is het wel een pokkewerk om al je muziek te taggen ben ik bang.
Maar echt zo'n structuur in je iPod krijgen wordt lastig. Ik geloof wel dat die nieuwe iPods een zoekfunctie in de software hebben, toch? Als je dan goed labelt moet je er ook wel kunnen komen.
Succes.
Je kunt ook gaan werken met smart playlists.quote:Op maandag 9 april 2007 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het issue is dat onder Genre meteen artiest staat
Ik heb mijn muziek al gesorteert op genre, maar daar een subcategorie onder zou fijn zijn.
Maar bedankt voor de hulp zover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |