Bullshit, MM moet hem gewoon terugnemen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:53 schreef edejong het volgende:
iPod video gekocht, zitten er meerdere dode pixels op, kan ik 'm gelijk weer opsturen naar Apple, want MM neemt 'm niet meer terug.. lekker is dat
Dat had ik bij m'n mini vroeger ook af en toe, maar dan zette ik hem even snel op hold (en weer terug natuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 14:59 schreef GertJanB het volgende:
Alleen wat ik wel heel irri vindt, is het uitzetten van de Nano. Vaak reageerd hij niet op lang ingedrukt houdenMaar goed! verder een erg gaaf ding! Moest ik ff kwijt
![]()
Anders had je die dode pixels toch niet gezienquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:26 schreef ThijsThijs het volgende:
Nou, ik weet niet of mediamarkt hem wel terug moet nemen hoor edejong, als je een product uit de verpakking hebt gehaald?
Ja dat heb ik dus ook nu. Weet wel dat ik volgende keer gewoon via Apple, of bij zo'n Apple-store m'n apple spullen koop.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders had je die dode pixels toch niet gezien.
MM verzorgt in principe de garantie van een produkt dat je daar hebt gekocht.
Maar toen m'n zus daar een telefoon had gekocht en er bleek wat mis mee te zijn, zeiden ze van de MM dat ze hem zelf ter reparatie terug moest sturen. Lekkere service.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
Koop gewoon de inner ear oordopjes van Apple zelf, die zijn hardstikke goed
ik heb de philips SHE 9600 (of 9500) in ear oordopjes, die hebben een heerlijke bass en zitten best lekker.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:22 schreef dndiek het volgende:
Ik heb nieuwe oordopjes nodig voor mijn I-pod.... Welke zouden jullie mij adviseren?
Inderdaad, hij deed het gewoon weer. Heb hem dan ook al sinds december niet gebruiktquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:55 schreef tonks het volgende:
nee
quote:
'Apple introduceert later dit jaar iPod met wifi'
Door Harm Hilvers - zaterdag 14 april 2007 10:37 - Bron: DigiTimes - Views: 7.471 - Permalink
In de tweede helft van dit jaar gaat Apple een iPod met wifi op de markt brengen, aldus enkele Taiwanese hardwareproducenten. Het bedrijf volgt daarmee het voorbeeld van onder meer Microsoft met de Zune en Sandisk met de Sansa Connect.
De wifi-module voor de iPod zal geproduceerd worden door Universal Scientific Industrial (USI) en Foxconn zal de mediaspelers in elkaar zetten. Volgens DigiTimes begint USI deze maand nog met de productie en levering van wifi-chips aan Foxconn, zodat op zijn vroegst in het derde kwartaal de eerste wifi-iPods te koop zullen zijn. Het toevoegen van wifi zorgt ervoor dat de iPod meer energie zal verbruiken dan nu het geval is. Apple zal daarom opnieuw de batterijcapaciteit van de speler moeten verhogen. Een andere optie is dat de energieconsumptie van de iPod verlaagd wordt, wat onder andere bereikt kan worden door over te stappen op flashschijven in plaats van harde schijven.
Op dit moment is nog onduidelijk hoe Apple de wifi-functionaliteit zal integreren in de iPod. Denkbaar is dat gebruikers onderling muziek kunnen uitwisselen via de draadloze verbinding. In theorie is het echter ook mogelijk om de iPod te voorzien van een directe verbinding met de iTunes Store, zodat zonder computer-iPod-synchronisatie muziek kan worden aangeschaft. De Zune van Microsoft is al vanaf het begin uitgerust met een wifi-chip, waarmee het onder andere mogelijk is om via wifi muziek uit te wisselen. Met de Sansa Connect van Sandisk kan dit ook en kan ook direct muziek worden gekocht bij Yahoo Music. Verder werken ook Samsung en Sony aan wifi-muziekspelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |