Zal morgenmiddag dan maar ff langs gaanquote:Op maandag 20 december 2004 18:11 schreef heinl het volgende:
gewoon heen gaanhier in roden hebben ze zo'n machine voor muntgeld, werkt perfect en is (natuurlijk) gratis
whehe.. het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:19 schreef Dipstaart het volgende:
Bij de postbank moest ik laatst 3 euro daarvoor betalen![]()
Daar is het alleen gratis als je het op een renteplusrekening laat storten. Die had ik dus niet![]()
Kleine zaakjes voornamelijk eetafhaal toko's staan altijd te springen om kleingeld dus daar kan je altijd naar toe.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:25 schreef erikkll het volgende:
de pizzeria hier heeft ze hard nodig. Ik werk eren had afgelopen week in portemonnee:
2x 1 euro, 1x 2 euro, 3x 50 cent
en moest daar de rest van de avond mee doen (het is gelukt hoor)
Nogal logisch. Die moeten wel betalen als ze muntgeld in rollen ophalen bij de bank. En nog eens een keer als ze muntgeld willen storten.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef FreedonNadd het volgende:
Kleine zaakjes voornamelijk eetafhaal toko's staan altijd te springen om kleingeld dus daar kan je altijd naar toe.
de banken zijn ook niet dom....quote:Op maandag 29 januari 2007 19:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Nogal logisch. Die moeten wel betalen als ze muntgeld in rollen ophalen bij de bank. En nog eens een keer als ze muntgeld willen storten.
zo smerig zijn banken wel ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:32 schreef mirannie het volgende:
Denk het niet, er staat namelijk girospaarrekening...
en je moet 30 cent per zakje betalen als je het niet direct op een spaarrekening stort, te belachelijk voor woordenquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:43 schreef Sorella het volgende:
Bij de postbank krijg je van die zakjes mee die je moet vullen en als je dus van elk muntsoort 1 zakje vult en niet genoeg hebt dan wordt alles met de hand geteld en na geteld en nog een keer geteld als de klant het niet met de telling eens is.
Duf postkantoor.
Ik heb ook veel klein geld die ik moet wisselen (1 cent 2 cent 20 cent) voor groot geldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:01 schreef Ozziecar het volgende:
Nou, da's ook toevallig.
Ik stond vanochtend bij de ABN-Amro (een redelijk groot kantoor in de stad) met ruim 1000 euro aan muntgeld.
De klapper van de dag: ze hebben geen muntsorteerautomaat![]()
Of ik losse rolletjes mee wilde hebben om het thuis te sorteren....... no thanks, ik ga maandag wel even naar de Rabo. Ook een ballentent, maar ze hebben wel een muntsorteerautomaat![]()
jup, je moet een rabopas hebben.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:10 schreef LoverBoy het volgende:
[..]
Ik heb ook veel klein geld die ik moet wisselen (1 cent 2 cent 20 cent) voor groot geld
als ik naar de Rabobank ga moet ik dan daar een rekening hebben? om te gaan storten, want mijn bank is de ABN-AMRO.
als particulier wel ja ...maar een bedrijf mag er voor betalen .....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Jeps, rabobank inderdaad, prima service
Daar is vast wel weer een mouw aan vast te knopen, dus gratis moet het toch zeker wel kunnen.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:39 schreef prupke het volgende:
[..]
als particulier wel ja ...maar een bedrijf mag er voor betalen .....
is voor zover ik weet nog steeds 30 cent per zakje, dit geldt niet als je het op een spaarrekening stortquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik zit bij de postbank en heb een grote spaarpot vol met 1,2,5,10 & 20 eurocent muntjes.
Werkt het nog steeds met die zakjes a 30 ct per stuk als ik ze wil inleveren?
Of is er ondertussen ook al een automaat beschikbaar ergens?
Topic is van 2004, vandaar de ietwat dubbele vraag, geen idee wat nu nog hetzelfde is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |