quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Tidus79 het volgende:
ik zoek iemand man / vrouw
Check zijn posthistoriequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:55 schreef Spacemonkeh het volgende:
Dit moet wel een grap zijn om iemand anders te naaien.. zo snel je mobiele nummer hier neer zetten... loser
is dat zoiets alsquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Tidus79 het volgende:
. Ik ben al 27 en ben nog steeds maagd, ik zoek iemand man / vrouw om mij te ontmagen
schopje R&P dan maar ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Tidus79 het volgende:
helemaal niet, ik wil alleen maar wraak nemen
En je vriendin treft geen blaam ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:59 schreef Tidus79 het volgende:
op die hoi tak natuurlijk, hij is vreemd met mijn vriendin geweest
Wees slim! Je huis heeft nu nog onderwaarde. Als zij het huis uit gaat moet zij jou uitkopen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:04 schreef Tidus79 het volgende:
al 5 jaren, we hebben sinds kort een huis gekocht. volgens mij sms-en ze achter mijn rug, ik heb 2 banen ik werk echt 7 dagen in een week. nu dit gebeurd is, word ik geestelijk helemaal GEK!!!!
Er zullen hier genoeg desperaten zijnquote:
Sjaan de Pop doet het ook goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:50 schreef Nuongirl het volgende:
ik heb nog wel een schaap ? Is dat ook goed ?
lees het topic..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
hahahahahahahahaha.Serieus als je zo ontmaagd wilt worden.En dan je 06 erbij zetten.Sorry maar dit is toch triest te noemen.Probeer het eens op een adult dating site.
Dat lijkt me een beter plan.
Vergeet niet dat de maag linksboven net onder de ribben ligt. Dan moet het wel lukken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:16 schreef Linkmiegel het volgende:
ik wil je maag er wel uithalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |