quote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
zouden Mensen egt zo schlecht gaan Schrijven dankzij de media?
Je
zou het hast gaan denken
Dat werkt natuurlijk beide kanten op: de media speelt in op wat 'hot' is en iets wordt 'hotter' doordat de media er aandacht aan besteed.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Modus het volgende:
Ja, meer dan ooit, heb ik wel eens het idee. Alle hypes zijn 'maakbaar' tegenwoordig.
Dankzij internet hebben de traditionele media juist een minder grote rol in het "maken" van hypes. Dingen als youtube en myspace zijn tegenwoordig juist de hype machines, de oude molochen lopen wat dat betreft steeds vaker achter de feiten aan. Zij melken ze de hypes wel steeds meer en meer en meer en meer uit, dat dan weer wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Modus het volgende:
Ja, meer dan ooit, heb ik wel eens het idee. Alle hypes zijn 'maakbaar' tegenwoordig.
Het mag in sommige gevallen.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een voltooid deelwoord met 'dt' spellen. Het lijkt me dat TS zich drukker moet maken om andere zaken dan die hij in de OP aansnijdt...
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een voltooid deelwoord met 'dt' spellen. Het lijkt me dat TS zich drukker moet maken om andere zaken dan die hij in de OP aansnijdt...
Persoonlijk voorkeur [wordt] beinvloed door TV en Media?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:21 schreef FatalException het volgende:
[..]
Het mag in sommige gevallen.
Als je het aan een ouder persoon vraagt moet je er "u" tussendenken, en dan moet het met dt.
"Persoonlijke voorkeur beinvloedt [u] door TV en media?"
Net als "Vermindert vaart", moet je ook "u" tussendenken.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:43 schreef FatalException het volgende:
Ja zo zegt de media dat grote mannen met een stoppelbaard (van die bierreclames) lekker zijn. Klopt wel want vrouwen vallen alleen op die types!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |