Mensen die ineens "though" in een Nederlandse zin gooien. Zulke harde nerds zijn dat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:23 schreef centenbakkie het volgende:
godver ik zit hier te snaaien als een gek![]()
2 eien 7 broodjes zomgz ik heb nog steeds honger![]()
moet wel aankomen thoughben 1.75 en 53 kilo
![]()
klacht:
honger die niet te stoppen is![]()
heb je weer zo'n - in afrika hebben ze honger - huilie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:27 schreef El_Rolando het volgende:
Trek bedoel je.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:28 schreef honderd het volgende:
[..]
Mensen die ineens "though" in een Nederlandse zin gooien. Zulke harde nerds zijn dat.
zo;n lintworm van 3 meterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:29 schreef Plums het volgende:
Misschien heb je zo'n wormgeval in je zitten die alles opvreet
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:29 schreef Plums het volgende:
daarom;.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:28 schreef centenbakkie het volgende:
[..]
ok dat heb ik zelf niet eens gemerkt
hehe ja dan heb je echt zo'n kurkdroge smoelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:30 schreef ooge het volgende:
nooit last van, welleens last van onlesbare dorst voornamelijk zondag ochtend
dat het een hoop geld is voor een pspquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef KhaZ het volgende:
als je mij je psp nou verkoopt, kun je een maand lang elke dag naar de snackbar, wat vind je daar van?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef KhaZ het volgende:
als je mij je psp nou verkoopt, kun je een maand lang elke dag naar de snackbar, wat vind je daar van?
Lintwormquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:29 schreef Plums het volgende:
wat dan? komt ie wel eens naar buiten om een mop te tappen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Die zijn echt zo ranzigMaar wel grappig
![]()
Ja tuurlijk, zijn hele sociale beesies heurquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan? komt ie wel eens naar buiten om een mop te tappen?
..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:01 schreef jors het volgende:
[..]
mischien moet je eerst het topick lezen voor je wat zegt![]()
Ehm.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:11 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Misschien is noodles wel wat voor jou![]()
Kan me gewoon niet voorstellen dat die dingen zoveel vreten dat jij er omgies weinig aan over houdt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Kijk, daar heb je ze. Japie en Jopie. Het is een tweeling ja.
[afbeelding]
ze worden wel 20 meter langquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan me gewoon niet voorstellen dat die dingen zoveel vreten dat jij er omgies weinig aan over houdt.![]()
Toch schijnt het zo te zijn.... Ik kan het me ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan me gewoon niet voorstellen dat die dingen zoveel vreten dat jij er omgies weinig aan over houdt.![]()
Maar goed ik ben dan ook wel 10 centimeter kleiner en wat kilo's zwaarder dan jou.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb ook altijd trek. Ik heb me vanavond kunnen inhouden tot 2 bakken vla en 3 koekjes.![]()
Ik ook ja, al zou je dat niet zeggen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar goed, ik vreet ook de hele dag door..
Ik heb nog een mooi plaatje.... daar zijn ze ietsje langer. Maar dat zal ik niet mogen posten van de modjes....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze worden wel 20 meter lang
moet je bedenken wat joe zou eten als je zo lang was![]()
1,85 en 65kg.....dus ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:14 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ook ja, al zou je dat niet zeggen..
Ik ben klein, dus mensen verwachten dat ik nauwelijks eet, maar ik eet vaker meer op n dag dan iemand van bv. 1.75quote:
Vandaag heb ik weinig tot niets gegeten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:19 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben klein, dus mensen verwachten dat ik nauwelijks eet, maar ik eet vaker meer op n dag dan iemand van bv. 1.75![]()
Ik geef je een roosje mijn roosjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik geef je een Roosje mijn Roosje.... Ik geef je een heel mooi boeket.
Verder ken ik het gedicht/lied welke ik ooit voor mijn oma heb opgedragen niet meer.
Jammer.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan? komt ie wel eens naar buiten om een mop te tappen?
Grote jongequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:35 schreef Geerd het volgende:
Ik eet 1 brood op een dag.
Ik snij altijd zelf me brood dus niet van die zielige plakjes.
En dan tegen 4 uur ff na de bakker stokbroodje gezond.
5 uur warm eten.
7 uur weer eten.
9 uur weer eten.
Altijd trek.
Ik let altijd wel op wat ik eet anders vliegen de kilo's der aan natuurlijk.
Winter? Het is fuckin' lente!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
Komt echt door de winter volgens mij, gister ook 8 boterhammen op, 2 grote borden spaghetti en dan een half uur na het eten gewoon wanhopig in de kastjes zoeken naar wat te bikken omdat je honger hebt
.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |