Wat hij zegt.quote:
Ga jij ff lekker rukken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:36 schreef -Xerxes- het volgende:
HET IS GODVERDOMME MASTURBEREN, TURBEREN, HOOR JE ME!!!! NIET TRUBEREN!!!!!
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:57 schreef 2dope het volgende:
Wie slaat zichzelf nou met z'n eigen hand LOLOL.
Rightquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:01 schreef Roellio het volgende:
Ik moet mastuderen tot heel laat, dus ik denk het niet.![]()
Teveel masturberen maakt niet alleen doof!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:36 schreef -Xerxes- het volgende:
Met links is beter, want dat is net alsof iemand anders dat voor je doetquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:22 schreef Shagster het volgende:
Moet je eerst een half uur op je hand zitten, totdat je er geen gevoel meer in hebt. Dan is het nog veel vetter!
Maar wel lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:24 schreef Dead-Doll het volgende:
Mastruberen.
Het is ook zo'n moeilijk woord hè?
your right, ik laat me pijpen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:28 schreef SHE het volgende:
als je net zo rukt als dat je spelt, voorzie ik een vrij onbevredigende avond voor je
*kijk mama, zonder handjes!*
Wahahaquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:36 schreef -Xerxes- het volgende:
En dan nog ff stiekum rukken men, ben je daarna helemaal brak.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut ja, ik moet ook leren. Misschien wel de hele nacht doortrekken ofzo. En dan morgen lekker brak zijn
Lol dat eerste zoekresultaatquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:24 schreef Cassius het volgende:
http://www.google.nl/search?q=mastruberen&hl=nl&lr=&sa=N&tab=iw
Het blijkt zowaar nog vaker gedaan te worden ook![]()
Kijk, dat is de ware spirit. Een echte man.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
Tot godverdomme de vellen er aan hangen !
Ik ruk dus ook alleen maar met links, want anders word rechts boos. En dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 13 april 2005 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
na enig overleg met mijn rechterhand hebben we gezamelijk besloten dat wij vanavond even gaan sexen samen![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:01 schreef Roellio het volgende:
Ik moet studeren tot heel laat, dus ik denk het niet.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:36 schreef Nickthedick het volgende:
Ik wel! (misschien wel 2 keer)
quote:
Een echte schipster gaat toch ook door zee?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:17 schreef Leintje het volgende:
neeej...ben ongesteld
Heeft de carriere-vrouw met tieten niets beters te doen dan in ruk topics te lurken?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:28 schreef SHE het volgende:
als je net zo rukt als dat je spelt, voorzie ik een vrij onbevredigende avond voor je
*kijk mama, zonder handjes!*
Klinkt goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:21 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
*fap fap fap*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |