Waar had nena het nou met haar moeder over, iets met 5 mnd, en toen zei moeders: dan mag je wel opschieten met je rijbewijs, heb je nog een maand voor. Of is dat alweer achterhaald?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat net aan hetzelfde te denken, maar een maand is wel heel bruut. Ik vermoed dat de stemmings-procedure gaat wijzigen (grotere frekwentie, geen unanimiteit meer nodig?)
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Nou ja, ik weet dat net zo goed als een ander. Nogal een flauw waar grapje, maar kan het niet meer terugdraaienquote:Op maandag 29 januari 2007 15:50 schreef Zus_konijn het volgende:
hoe weet je dat het stopt dan?
Ze stoppen niet, de regels veranderen een beetje en worden met de bewoners doorgesproken.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:50 schreef Zus_konijn het volgende:
hoe weet je dat het stopt dan?
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 15:52 schreef Lieve het volgende:
MOGEN WIJ DAN NIET MEELUISTEREN?? ( dat was toch het programma? Dat we mochten meekijken? 24/7? Praten ze anders niet dan??? Heb Nasty nog nooit stil horen zijn, zelfs niet als iedereen slaapt)
Mss om ons gewoon een beetje te vermaken met wat afwisselende beelden?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:52 schreef F04 het volgende:
Waarom staat die cameraman d'r?
Ik heb zón donkerbruin vermoeden dat er iets gaat gebeuren.
Om het hele ilona gebeuren niet weer te laten gebeuren, neem ik aan?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze stoppen niet, de regels veranderen een beetje en worden met de bewoners doorgesproken.
moet je heel goed luisterenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef F04 het volgende:
Hoe weten jullie dat dan? Op de streams hoor ik niks.
Mss een van de bewoners om een drankje te pakken oid?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef blomst het volgende:
Er loopt wel iemand in het huis rond.
een fles, ze gaan gezamenlijk een laatste toast uitbrengenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss een van de bewoners om een drankje te pakken oid?
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:03 schreef RTM1988 het volgende:
is de platischesirurg ervoor natasia soms?
It wasn't mequote:Op maandag 29 januari 2007 16:03 schreef RTM1988 het volgende:
is de platischesirurg ervoor natasia soms?
Geen idee, nouja iig nog wel een halfuurtje (zegt mn gevoel)quote:Op maandag 29 januari 2007 16:07 schreef F04 het volgende:
Nog hoelang gaat dat praten nog duren man.
Welk praten?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:07 schreef F04 het volgende:
Nog hoelang gaat dat praten nog duren man.
* BONG4002 geeft je nog wat geduldquote:
of een bijtje?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Ik zou nu best een vlieg op de muur daar willen zijn![]()
Ik denk echt dat het gewoon bedoeld is ter vermaak voor ons, zodat het niet té saai is qua beeldenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:10 schreef F04 het volgende:
Die ene cameraman bij die boom staat er volgens mij niet zomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |