Wil je dat TS wordt aangezien voor de ober/broodjesaangever? Zwart/wit is voor de horeca. Zelfs het gepeupel loopt er beter bij, ook met een begrafenis.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Allereerst gecondoleerd, en gewoon zwart pak, wit overhemd en donkere stropdas.
Liever dat dan een carnavalsgangerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef Arjan het volgende:
Wil je dat TS wordt aangezien voor de ober/broodjesaangever?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:46 schreef Never-Break het volgende:
Als eerste, gecondoleerd. Als antwoord op je vraag; draag iets waar je je lekker in voelt, het maakt echt absoluut niks uit wat je aan hebt zolang je niet met extreme afbeeldingen (skulls, vampieren, etc) of grove teksten rondloopt. Als je daar in een pak rondloopt en je voelt je daardoor niet op je gemak dan zul je daar meer last van hebben dan de vraag of je wel het juiste aan hebt. Vooral als je nog nooit een pak gedragen hebt kan dat erg irritant zijn. Een spijkerbroek met een gewone trui of een hemd is echt absoluut niet erg, en de mensen die daar zijn zullen gegarandeerd andere dingen aan het hoofd hebben dan de kleding die jij draagt.
Waar heb ik het over niet netjes gekleed zijn? Alles beter dan die gruwelijk sjonnies die nooit een pak dragen maar het ten tijden van een begrafenis wel doen. Die lui weten gewoon niet hoe je een pak moet dragen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:54 schreef Blivox het volgende:
Sorry heur, maar ik zou me doodschamen als iemand op mijn begrafenis in een slobbertrui en zijn jeans komt aankakken!
Gewoon zoiets:quote:
Absoluut netjes dit, foto's zeggen een stuk meer dan woorden. Iemand die zo gekleed is kan absoluut geen kwaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gewoon zoiets:
[afbeelding]
En dan gewoon netjes het overhemd (misschien een wat donkerder kleur) in je broek. Dat kan prima hoor vind ik.
Ja dan zou ik me ook omdraaien in de kist.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:06 schreef Blivox het volgende:
Bij mij komt het woord trui en spijkerbroek over als dit, dus vandaar mijn afkeer van die woordencombo:
[afbeelding]
No problem at all! Als je zulke kleding normaal gesproken ook wel draagt, en het er natuurlijk uitziet zonder dat je enorm opvalt in je orange longsleeve met gebleekte blauwe spijkerbroek kan het er heel goed mee door.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:09 schreef Never-Break het volgende:
Goed, mijn woordkeuze was misschien niet de beste. Met spijkerbroek en trui bedoelde ik meer een nette spijkerbroek en een longsleeve zonder al te veel fritsels en franjes.
Ben je de afgelopen dagen wel eens buiten geweest?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:13 schreef Ringo het volgende:
Je kan ook gaan zoals je geboren bent.
Ik vind dit niet erg gepastquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:13 schreef Ringo het volgende:
Je kan ook gaan zoals je geboren bent.
Komop een beetje humor in het leven is soms ook wel fijn. Moet je eens doen joh, knap je van op.quote:
Schamen als je dood ben, jij bent echt verloren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:54 schreef Blivox het volgende:
Sorry heur, maar ik zou me doodschamen als iemand op mijn begrafenis in een slobbertrui en zijn jeans komt aankakken!
Gamma!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:44 schreef Cyan het volgende:
We leven in de 21e eeuw dus je moet zelf kunnen uitmaken wat je aantrekt. Je moet gewoon zorgen dat je netjes gekleed bent. Je aanwezigheid geeft aan dat je om die persoon hebt gegeven dus niemand zal je iets verwijten.
Nee, ik ben heel erg gefocust op kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Schamen als je dood ben, jij bent echt verloren.
En als je nou iemand kent die in zijn dagelijks leven alleen gescheurde spijkerbroeken, slobbertruien en legerkisten draagt? Zou je zo iemand graag netjes op je begrafenis zien, of toch liever als zichzelf?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:54 schreef Blivox het volgende:
En ik op perfectie, maar dat is niet te berijken dus af en toe zal je je moeten aan passen, en kom zeg, zie je nou wel wat je zelf tikt?, je schamen TERWIJL je dood bent, wat kan het jou nou eene ruk schelen hoe iemand naar je begravenis komt, tis toch niet alsof je er iets van merkt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:48 schreef Blivox het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel erg gefocust op kwaliteit.
Zulke mensen vind ik aanstellers. Die hoeven niet te komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
En als je nou iemand kent die in zijn dagelijks leven alleen gescheurde spijkerbroeken, slobbertruien en legerkisten draagt? Zou je zo iemand graag netjes op je begrafenis zien, of toch liever als zichzelf?
Zelfs na mijn dood wil ik niet voor lul staan omdat er een of andere lulhannes met een bolle buik in zijn wollen trui naast mijn graf staat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En ik op perfectie, maar dat is niet te berijken bereiken ( perfecter dan het net was) dus af en toe zal je je moeten aan passen, en kom zeg, zie je nou wel wat je zelf tikt?, je schamen TERWIJL je dood bent, wat kan het jou nou eene ruk schelen hoe iemand naar je begravenis komt, tis toch niet alsof je er iets van merkt.
Zichzelf natuurlijk. Maar doe dan een zwarte slobbertrui aan. Niet een gele met een zwarte smilie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
En als je nou iemand kent die in zijn dagelijks leven alleen gescheurde spijkerbroeken, slobbertruien en legerkisten draagt? Zou je zo iemand graag netjes op je begrafenis zien, of toch liever als zichzelf?
Oh God nee, mensen moeten vooral zichzelf niet zijn, het liefst nooit niet, ze zullen allemaal een pak aan moeten trek, allemaal uniformen met de zelfde kleur, het zelfde haar en men mag totaal niet afwijken van deze standaard, want dan zou er iets van persoonlijkheid of emotie door "de standaard" heen kruipen EN DAN ZIJN WE ALLEMAAL VERLOREN!! AAAAH, WE'RE ALL GOING TO DIIIIIIIEEEEE!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien moet je dan beginnen van het elimeren van "lulhannessen" in je directe omgeving, misschien de horige vermijden, de proleten sociaal elimineren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:53 schreef Blivox het volgende:
[..]
Zelfs na mijn dood wil ik niet voor lul staan omdat er een of andere lulhannes met een bolle buik in zijn wollen trui naast mijn graf staat.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:52 schreef Blivox het volgende:
Zulke mensen vind ik aanstellers. Die hoeven niet te komen.
Dat een pak je goed staat betekent nog niet dat je geen emoties of karaktertrekken mag vertonen hoor. Of wel soms? Oei, goed punt. Nu ga ik toch twijfelen aan mijzelf, misschien moet ik maar mijn haar verven, of beter nog, verven én knippen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Oh God nee, mensen moeten vooral zichzelf niet zijn, het liefst nooit niet, ze zullen allemaal een pak aan moeten trek, allemaal uniformen met de zelfde kleur, het zelfde haar en men mag totaal niet afwijken van deze standaard, want dan zou er iets van persoonlijkheid of emotie door "de standaard" heen kruipen EN DAN ZIJN WE ALLEMAAL VERLOREN!! AAAAH, WE'RE ALL GOING TO DIIIIIIIEEEEE!
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ik gok dat je eenzaam sterft. Of hoogstens in de aanwezigheid van mensen die nog iets aan je kunnen verdienen.
Aanwezig zijn getuigt van respect voor de overledene.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:58 schreef Blivox het volgende:
Sorry, maar een pak aantrekken op een begravenis getuigt van respect voor de overledene. Een begraafplaats is pertinent niet de juiste plek om je eigen rebelse levensovertuiging aan te houden. Conformeren aan de maatschappij luid het devies in zulke situaties.
Onzin. Het is iemand in zijn kennissenkring, dus hij moet vooral geen aandacht trekken van de naaste familie, en dat doe je wel als iedereen in pak is behalve jij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:46 schreef Never-Break het volgende:
Als eerste, gecondoleerd. Als antwoord op je vraag; draag iets waar je je lekker in voelt, het maakt echt absoluut niks uit wat je aan hebt zolang je niet met extreme afbeeldingen (skulls, vampieren, etc) of grove teksten rondloopt. Als je daar in een pak rondloopt en je voelt je daardoor niet op je gemak dan zul je daar meer last van hebben dan de vraag of je wel het juiste aan hebt. Vooral als je nog nooit een pak gedragen hebt kan dat erg irritant zijn. Een spijkerbroek met een gewone trui of een hemd is echt absoluut niet erg, en de mensen die daar zijn zullen gegarandeerd andere dingen aan het hoofd hebben dan de kleding die jij draagt.
Nee, dat getuigt van gratis koffie of thee willen drinken. En ja, dit meen ik allemaal volkomen 100% echt waar zonder te liegen, kristalhelder.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:59 schreef broer het volgende:
[..]
Aanwezig zijn getuigt van respect voor de overledene.
Als je nog iemand nodig hebt om het te doen, ik ben je man/vrouw/onzijdig!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 03:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Enige wat ik wil is dat ze me op een pellet gooien met wat brandstof aansteken en me de zee in douwen, dat lijkt me mooi, een viking funeral.
Dan hoop ik dat je alleen nog maar vrienden maakt die net zo oppervlakkig zijn als jij. Stel je voor: er zou er eens eentje in slobbertrui naar jouw begrafenis komen. Of nog erger: er zou eens iemand kleding moeten dragen die hij haat, alleen omdat jij meer waarde hecht aan uiterlijk vertoon dan aan intentie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 03:02 schreef Blivox het volgende:
Nee, dat getuigt van gratis koffie of thee willen drinken. En ja, dit meen ik allemaal volkomen 100% echt waar zonder te liegen, kristalhelder.
Conform de normen! Dus als dat in jouw vriendengroep een kale kop met kisten is (die ik nog heb staan) kom ik snel genoeg ongewassen eraan. Kijk, vind je dat niet flexibel van me? Alles is met de beste bedoelingen hoor!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 03:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Mja, maar jij komt in pak, dat vind ik getuigen van respectloosheid voor mijn wensen.
Dit topic gaat niet over jou.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 03:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Mja, maar jij komt in pak, dat vind ik getuigen van respectloosheid voor mijn wensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |