Zoiets heb ik ook al eens in de trailer van een film gezien. Alleen stond de auto toen stil (op sneeuw/ijs) en deden een aantal buitenstaanders de auto tollen om zijn as. Het lijdend voorwerp zat te slapen achter het stuur en dacht dat 'ie in een slip geraakt was. Anyone recognize this?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:23 schreef Linkmiegel het volgende:
had een keer een filmpje gezien op internet. een gozer die voorin de auto ligt te pitten. zn vrienden tellen af en bij 0 trapt de bestuurder de rem in en roepen alle maten: AAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
gevolg: de slaapkop wordt gillend wakker.. heb het ook getest en idd degene die slaapt schrikt zich verrot.. hij moest helaas niet gillen
Kan gebeuren. btw het zijn 4 delen.quote:Op zondag 24 december 2006 22:32 schreef jovink het volgende:
hmm jakees volgens mij hebben ik en jij echt een totaal verschiillend gevoel voor humor want ik vind dr geen 1 grappig van..
je hbet het wel mooi opgedeeld in 3 stukken dat verdient dan wel weer n complimentje
quote:Op maandag 25 december 2006 15:32 schreef Sjoewe het volgende:
* Briefje van 50 inscannen en tot 25% verkleinen, dat uitprinten en meenemen. Koop iets belachelijk goedkoops bij de supermarkt, en betaal met een gewoon biljet van 50 euro. Als het kassamokkel dan vraagt: "Heb je niet kleiner?" Geef je haar dat kleine briefje
quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef MrManiak het volgende:
Les IX: Fok!
Categorie: pubers in het algemeen, voor de rest iedereen die een Fok!-account heeft.
Beschrijving: De fora van Fok! kunnen zeker een slachtveld zijn, waarbij het krachtigste wapen een zieke geest is.
1. Open topic's in GC die voor ONZ bedoeld zijn.
2. Bash een mod door te zeggen of er een slotje op de onzinnige "mod-topics" kunnen.
3. Plaats in ieder topic een foto van Maikuuul.
4. Roep in ieder topic "Slotje!" en "Darwin-award!".
5. Neem dezelfde naam als die van een mod, maar dan "_zuigt" erachter.
6. Beginnen met een zin, maar dan de zin niet......
7. In de PUB om een BaCo vragen.
8. In SEX topics openen om seksartikelen aan te bieden
9. In FED roepen dat de GC gesloten moet worden omdat het de kortste afkorting is van de Fok-fora
10. In R&P blijven vragen waarom iedereen naar de klote is.
11. Blijf volhouden dat iedereen een kloon van jou is.
12. In BUG vragen waarom de usernames van de mods blauw zijn.
13. In TV topics beginnen over hoe goed de belspelprogramma's wel niet zijn.
14. Adoreer in GAM GeenStijl.nl
15. In WFL ontkrachten dat de zwaartekracht niet bestaat omdat de aarde plat is.
16. KLB volspammen met klachten over de ""-emoticon, omdat het helemaal niet logisch is dat er een hamer uit het hoofd komt.
17. In 90 zeggen dat de 80's geweldig waren en vice versa
18. In V&A useraccounts van mede-Fok!kkers aaanbieden.
19. In MUZ Ali B en Frans Bauer ophemelen.
20. In DIG roepen dat je de topics daar wel DIGt...
21. In TRU een conspiracy-theorie posten over de achterkamertjespolitiek van Telekids.
22. In US en FOT de foto's van users posten in SM-pakken
23. In MEN vragen wat rood is, en uiteindelijk een kiwi roepen.
24. In LIF vragen of er leven na de dood is.
25. In STA roepen dat je in Atlantis woont.
26. In HOC feiten plaatsen dat JFK en Elvis nog leven.
27. De MOD's DOM noemen
28. Vragen of de kleuren van Fok! zoals ze nu zijn (gebroken wit, crème en lichtgrijs) veranderd mogen worden in rood, wit en blauw omdat je een echte patriot bent.
29. In UVT aanprijzen dat bejaardenbingo zeker wel tof kan zijn
30. In B&H roepen dat Kelly een lekkere man is.
31. In BB6 uitgebereid gaan vertellen over hoe goed je BB7 wel niet vond.
32.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
in 1 zin gebruiken, in iedere post.
33. Aan Biogarde vragen of de ook biologisch eet.
34. In NWS eigen nieuwsberichten verzinnen
Die is goed...dan gaat die kut kat tenminste ziek worden of dood...die likt namelijk die zooi van zijn pootjes.quote:Op zondag 19 november 2006 20:36 schreef Kiteless het volgende:
Pootjes van de kat van de buren insmeren met verf of schoensmeer en het beest vervolgens weer door hun katteluik naar binnen gooien.
Jah.. en dan sta je eerst een kwartier voor het raam de juiste code te vinden voor de tv die binnenstaat.. leuk bedacht maar in de praktijk werkt het niet..quote:Op donderdag 28 december 2006 02:55 schreef ArchEnemy het volgende:
Is deze al voorbijgekomen:
Koop bij de Handyman zo'n universele afstandsbediening.
Steek hem in je binnenzak als je s'avonds over straat loopt.
Als je langs een huis komt en je kunt door het raam de TV zien, dan kun je met die AB door het raam ook het volume SNOEIHARD zetten.
En tussendoor even zappen naar TV Oranje netuurluk.
een kwartier?quote:Op donderdag 28 december 2006 04:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jah.. en dan sta je eerst een kwartier voor het raam de juiste code te vinden voor de tv die binnenstaat.. leuk bedacht maar in de praktijk werkt het niet..
Merk, type.. kan jij dat allemaal van een afstandje lezen? Ik mag aannemen dat je niet pontificaal voor het raam gaat staan om te kijken wat er allemaal op die tv staat.quote:Op donderdag 28 december 2006 04:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een kwartier?
Je kijkt wat voor merk het is, dan kijk je op je kaartje met de codes.
En binnen 3 seconden ben je klaar..
De TV-B-gone is trouwens ook een geweldig ding
waar blijven de grappen?quote:Op zondag 24 december 2006 22:29 schreef jakees het volgende:
Paar hele flauwe geintjes:
- Bij mij thuis zaten we vaak met mijn maten voetbal te kijken. Een vriend van mij is dol op vreten (ik ook btw).Op een gegeven moment zeg ik "ej sjaak doe de frituurpan ff aan ik heb nog kroketten en fricandellen liggen". Zo gezegd zo gedaan. Na een kwartier hij naar de koelkast en zoeken natuurlijk. Na een minuut of zo hij "he Arie waar ligt die zooi dan". Je had zijn hoofd moeten zien toen ik zei dat ik hem zat te fokken onbetaalbaar.
- Wat ook altijd leuk is als je zo'n schaatje bitterballen hebt met van die sauzen op het moment dat iemand een bitterbal pakt tegelijk ook een bitterbal pakken in de saus dopen en aan zijn hand afsmeren ook zo hilarisch altijd vind ik zelf.
- Of als iemand de weg probeert uit te leggen steeds zijn aanwijzingen net iets anders interpreteren bijvoorbeeld in plaats van de 3e linksaf de 4e linksaf zeggen.
- Wat ook altijd mooi is als er van die bordjes ophangen van "de afdeling blabla is verhuisd naar de 4e verdieping" doodleuk vragen zit hier de afdeling 'blabla".
Heeft iemand je gevoel voor humor afgepakt ofzo ?quote:Op zondag 24 december 2006 22:29 schreef jakees het volgende:
Paar hele flauwe geintjes:
- Bij mij thuis zaten we vaak met mijn maten voetbal te kijken. Een vriend van mij is dol op vreten (ik ook btw).Op een gegeven moment zeg ik "ej sjaak doe de frituurpan ff aan ik heb nog kroketten en fricandellen liggen". Zo gezegd zo gedaan. Na een kwartier hij naar de koelkast en zoeken natuurlijk. Na een minuut of zo hij "he Arie waar ligt die zooi dan". Je had zijn hoofd moeten zien toen ik zei dat ik hem zat te fokken onbetaalbaar.
- Wat ook altijd leuk is als je zo'n schaatje bitterballen hebt met van die sauzen op het moment dat iemand een bitterbal pakt tegelijk ook een bitterbal pakken in de saus dopen en aan zijn hand afsmeren ook zo hilarisch altijd vind ik zelf.
- Of als iemand de weg probeert uit te leggen steeds zijn aanwijzingen net iets anders interpreteren bijvoorbeeld in plaats van de 3e linksaf de 4e linksaf zeggen.
- Wat ook altijd mooi is als er van die bordjes ophangen van "de afdeling blabla is verhuisd naar de 4e verdieping" doodleuk vragen zit hier de afdeling 'blabla".
priceless...quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:14 schreef Camplo het volgende:
Een grap maken over een kat verzuipen en dan 50 mods de laan uit sturen
Heh, hadden ze je wijsgemaakt dat het eiwit was ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef Linkmiegel het volgende:
bij een slapende maat eiwit in zn bilnaad laten lopen en als hij wakker wordt vragen of het voor hem ook zo lekker was..
Het is mij toch niet overkomen joh! Ik ben de bedenker van deze geniale grapquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:51 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Heh, hadden ze je wijsgemaakt dat het eiwit was ?
Nee, dat is leuk.. Je eigen gekmaken met een tellertjequote:Op zondag 14 januari 2007 02:14 schreef _BlOkKiE_ het volgende:
Met viopbuster kan je 2 vaste telefoonnummers ingeven die elkaar moeten bellen. Normaal geef je je eigen nummer op en het nummer waar je heen wil bellen. Nu kan je ook telefoonboek erbij pakken en 2 willekeurige nummers uitkiezen. (Helaas kan je niet meeluisteren maa rje kan wel zien hoe lang mensen met elkaar aan het bellen zijn)
of gewoon verwisselen (twee huizen met te koop borden zoeken, en ze dan verwisselen, moet wel verschillende makelaars zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef junkiexp het volgende:
Wij plaatsten vaak 'te koop' bordenin tuinen van huurhuizen,en dan wachten tot 's ochtends de gordijnen open gaan.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:53 schreef Rocho het volgende:
[..]
Op lowlands deze ze dit met plasticbekertjes
Ja idd, fix dan iets dat je je er ook mee kan bemoeien. En ga dan een of andere domme radioquiz doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 06:40 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, dat is leuk.. Je eigen gekmaken met een tellertje![]()
![]()
snelle tvp, topic is al bijna dichtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:09 schreef AffenStrudel het volgende:
makkelijke geintje
-neem een blanco a2 of ander groot formaat en vouw het op tot ongeveer cd grootte.
steeds schichtig doorpasen naar je maten tot de docent het onderschept en openvouwt. Simpel geintje![]()
tevens teuveupeu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |