Ingevroren garnalen in van die buizen van een bureau werken ook goedquote:Op zondag 12 november 2006 13:48 schreef Drugshond het volgende:Schoolterreur : Een lekkere haring (liefst weken ingevroren) achter een zware kast verstoppen..... en wachten en wachten. Die geur wordt zeg maar heel penetrant (= erger dan rotte eieren geloof me maar).
Ooit gedaan ?..... die vis wel (veel lol mee gehad). Was tot op 50 meter te ruiken voordat ze de plek gelokaliseerd hadden. We hebben nooit kunnen weten dat het zo erg zou worden. De visafslag is er niks bij.quote:Op zondag 12 november 2006 13:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ingevroren garnalen in van die buizen van een bureau werken ook goed![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef Drugshond het volgende:
Ooit gedaan ?.....
Dat noem ik geen rot-geintje meer.quote:Op zondag 12 november 2006 13:48 schreef Drugshond het volgende:Bike and Jump : Een hele gemene trouwens (=niet zo tof). Weer een krant met daaronder een baksteen. En zo in elkaar vouwen dat het nog steeds een krant lijkt en deze op het fietspad leggen. Daar hebben we ooit een flinke uitbrander voor gekregen. (niet doen dus).
Je bent de:quote:Op zondag 12 november 2006 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat noem ik geen rot-geintje meer.Dat is bijna vergelijkbaar met onderstaande 'rot-geintjes':
Stenen gooien vanaf een viaduct; kan fataal aflopen voor de mensen daar beneden. Stenen neerleggen op het spoor; kan fataal aflopen voor treinreizigers.
Ik ken iemand die daar het slachtoffer van is geworden, hij kan nu niet meer normaal praten.quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bent de:
Visdraad-over-het-fietspad-gein
vergeten
Op lowlands deze ze dit met plasticbekertjesquote:Op zondag 12 november 2006 13:48 schreef Drugshond het volgende:Greed : Portomonee aan een touwtje..... erg veel lol mee gehad.
Dat is zoooooo enorm kankervewekkendquote:Op zondag 12 november 2006 13:48 schreef Drugshond het volgende:PVC-rookbommen : Je kent wel sterretjes en een PVC pijp en deze in een hal een flat afsteken.
*noteert*quote:Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef Oblivion het volgende:
Je neemt 2 eieren, een vriend die altijd die rot-geintjes uithaalt en zegt: Als ik 2 eieren op je hoofd kapot mag slaan krijg je van mij 100 euro....
Dan ram je 1 rauw ei op zijn hoofd kapot, en je loopt weg...
Nu zal hij zich afvragen waarom je het 2de ei niet kapot slaat op zijn hoofd.
Nu is het de tijd om te zeggen: Ja doei, dat kost me 100 euro...![]()
Die voer ik subtiel al op in onze bedrijfskantine (al weken lang)..... ik reken met zoveel mogelijk 5,2 en 1 euro cent af... om het bedrag kloppend te krijgen. Officieel is 1 en 2 eurocent nog steeds een wetting betaalmiddel.quote:Op zondag 12 november 2006 14:43 schreef MrManiak het volgende:
146. Betaal iets van 50 gulden door een zak met 1000 stuivers op de toonbank te leggen.
Inderdaad heerlijk om te doen!quote:Op zondag 12 november 2006 16:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die voer ik subtiel al op in onze bedrijfskantine (al weken lang)..... ik reken met zoveel mogelijk 5,2 en 1 euro cent af... om het bedrag kloppend te krijgen. Officieel is 1 en 2 eurocent nog steeds een wetting betaalmiddel.
Hier kun je echt geweldig mee kloten.
Deed ik vroeger bij de snackbar altijd (in de periode van de gulden), betalen met stijvers.quote:Op zondag 12 november 2006 16:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die voer ik subtiel al op in onze bedrijfskantine (al weken lang)..... ik reken met zoveel mogelijk 5,2 en 1 euro cent af... om het bedrag kloppend te krijgen. Officieel is 1 en 2 eurocent nog steeds een wetting betaalmiddel.
You sadistquote:Op maandag 13 november 2006 21:49 schreef Niek. het volgende:
metalen pin in de grond duwen en daaroverheen een leeg blikje zetten (bij.v cola/fanta/pepsi blikje) doe dat ergens op de stoep of op een voetbalveldje en maar afwachten tot iemand er tegenaan schopt
grote kans op gebroken tenen![]()
![]()
dr zijn ook andere opties om rookbom te maken,quote:Op zondag 12 november 2006 16:14 schreef Neptunes het volgende:
[..]
Dat is zoooooo enorm kankervewekkend
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef GSMboy het volgende:
Echt gebeurd: Op een bouwterrein was de baas na werktijd altijd boos als er rotzooi en stukjes buizen enzo op het terrein lagen, en altijd schopte hij die weg van woede, zodat de mensen het toch maar gingen opruimen.
Toen besloten ze eens dat vast te lassen aan de metalen ondergrond...
Die baas had door dit kut-garpje wel 4 tenen gebroken...
Ik ken de variant met een met beton gevuld blikjequote:Op maandag 13 november 2006 21:49 schreef Niek. het volgende:
metalen pin in de grond duwen en daaroverheen een leeg blikje zetten (bij.v cola/fanta/pepsi blikje) doe dat ergens op de stoep of op een voetbalveldje en maar afwachten tot iemand er tegenaan schopt
grote kans op gebroken tenen![]()
![]()
dit is in de categorie "groot object demonteren, in onderdelen in een kleine ruimte zetten om het vervolgens weer te monteren"quote:Op woensdag 15 november 2006 10:39 schreef DivineJester het volgende:
Met oud en nieuw (paar jaaar geleden) hebben vrienden van me een oude Eend opgetild met zijn allen en in een steegje gezet zodat de deuren niet meer open konden, ook lachen
Goed ideequote:Op woensdag 15 november 2006 10:59 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
Edit ingeving:
Tape je collega aan een ladder en zet deze tegen de gevel van het bedrijf waar je werkt...![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 16:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
't wachten is op 't modje wat om de paar dagen die topics naar 80's en 90's schopt. En terug.quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef MrManiak het volgende:
17. In 90 zeggen dat de 80's geweldig waren en vice versa
Dat is gevaarlijk!quote:Op zondag 12 november 2006 13:48 schreef Drugshond het volgende:
Vroeger (uche) was ik best wel een pestkop in mijn buurt met leipe geintjes.
Voorbeelden.Boobytrap -1 : Trektouwtjes aan de voordeur van iemand binden. Aanbellen en wegrennen..... ![]()
Boobytrap -2 : Pak een hondendrol met een krant op.... en steek de krant bij iemands voordeur als je iemand niet zo mag. Best een redelijke kans dat hij het kleine vuurtje probeert uit te trappen. ![]()
PVC-rookbommen : Je kent wel sterretjes en een PVC pijp en deze in een hal een flat afsteken. Schoolterreur : Een lekkere haring (liefst weken ingevroren) achter een zware kast verstoppen..... en wachten en wachten. Die geur wordt zeg maar heel penetrant (= erger dan rotte eieren geloof me maar). Bike and Jump : Een hele gemene trouwens (=niet zo tof). Weer een krant met daaronder een baksteen. En zo in elkaar vouwen dat het nog steeds een krant lijkt en deze op het fietspad leggen. Daar hebben we ooit een flinke uitbrander voor gekregen. (niet doen dus). Greed : Portomonee aan een touwtje..... erg veel lol mee gehad.
Wie kent nog meer van dat soort geintjes.... Ow ja vrijgezellenfeestjes met bijbehorende acties (bitte sehr).
Gatverdammequote:Op zondag 19 november 2006 20:28 schreef Kiteless het volgende:
Toetsen uit iemands toetsenbord wippen,
filet americain in de holle onderkant van de toetsen smeren,
en toetsen weer terugplaatsen.
Dan enkele dagen wachten voor de maden uit het toetsenbord beginnen te kruipen.
Wel een leuke om te doen als je een hekel aan je systeembeheerder hebtquote:
Vind ik wel een goeie voor als een van m'n huisgenoten weer eens de badkamer niet schoonmaakt.quote:Op zondag 19 november 2006 20:43 schreef Kiteless het volgende:
Prut uit je doucheputje in een envelop doen, opsturen aan iemand.
quote:Op zondag 19 november 2006 20:40 schreef gronk het volgende:
Vergelijkbaar: mocht je toegang hebben tot iemand's PC: z'n landinstellingen omzetten naar koreaans. Inclusief fonts.
quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef nikky het volgende:
De deurbellen van een flat heb je beneden ook zitten. Wat naalden meenemen en die tussen het knopje en de bel prikken terwijl je hem indrukt. Dan blijftie klemmen en moet men naar beneden om die bel te laten stoppen. ( ducktape werkt ook volgens mij )
Het MIT staat bekend om de jaarlijkse grappen die uitgehaald worden door afstuderende studenten, eentje ervan was het plaatsen van een politie-auto op het dak van het gebouw:quote:Op woensdag 15 november 2006 10:59 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
dit is in de categorie "groot object demonteren, in onderdelen in een kleine ruimte zetten om het vervolgens weer te monteren"
Voorbeeld: fiets in geschutskoepel van een tank, Brommer in een bezemkast en de legendarische Fiets op zolder...
Edit ingeving:
Tape je collega aan een ladder en zet deze tegen de gevel van het bedrijf waar je werkt...![]()
http://hacks.mit.edu/Hacks/by_year/2006/firetruck/quote:Op maandag 20 november 2006 01:56 schreef Sidis het volgende:
[..]
Het MIT staat bekend om de jaarlijkse grappen die uitgehaald worden door afstuderende studenten, eentje ervan was het plaatsen van een politie-auto op het dak van het gebouw:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral leuk omdat de enige manier om daar te komen via een luik van ongeveer 1 bij 1 is. Studenten hebben dus losse onderdelen door dat luik gehaald en ter plekke 's nachts de auto in elkaar gezet.
http://hacks.mit.edu/Hacks/by_year/1994/cp_car/
Heel erg cool ideequote:Op woensdag 22 november 2006 16:59 schreef Gripper het volgende:
In de categorie kantoorhumor: printscreen maken van bureaublad, alle picto's in een mapje en ergens wegzetten, startbalk uit beeld wegslepen, en de printscreen instellen als bureaubladachtergrond. Duurt soms heel lang voor ze het doorhebben....
en, en?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heel erg cool idee![]()
(vanavond even doen op de laptop van mn vader
)
Wat ook kan, is rechtermuisknop -> pictogrammen schikken -> bureaubladpictogrammen verbergen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:59 schreef Gripper het volgende:
In de categorie kantoorhumor: printscreen maken van bureaublad, alle picto's in een mapje en ergens wegzetten, startbalk uit beeld wegslepen, en de printscreen instellen als bureaubladachtergrond. Duurt soms heel lang voor ze het doorhebben....
Nee een vislijn - inclusief haakjes eraan !quote:Op donderdag 23 november 2006 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Touw over fietspad heen spannen![]()
Jij bent echt in- en in-slecht zeg. Hoe is het zo ver gekomen?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:06 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee een vislijn - inclusief haakjes eraan !
En dan vlak erna ook nog de putdeksels verwijderen !
had het ooit toen ik van mountainbiken terug naar huis reed.. hadden dus wat mensen een berg grote takken enzo op het fietspad gegooid zodat iedereen zou moeten stoppen ofoz..quote:Op zondag 19 november 2006 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk!
Je moet wat glas kapot maken en dat in een plastic zak op het fietspad leggen![]()
tandpasta doet het ook goedquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:31 schreef Kiteless het volgende:
Tijgerbalsem op de wc-bril smeren
VEEL lol gehad bij deze 2quote:Op donderdag 23 november 2006 21:14 schreef Alpine69 het volgende:
reeks populaire middelbare schoolgrappen
-in een computerlokaal op school de toetsenborden en muizen van de ene computer bij de andere leggen en andersom, dan de volgende keer dat er iemandop wil zit die dus op de computer van een ander te kutten (het effect bij brugklassers is legendarisch)
(...)
-toetsen uit toetsenborden wippen en meenemen
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:20 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Stap 1: Pak een telefoonboek
Stap 2: Blader er doorheen en zoek telefoonnummers waar twee namen staan (stelletjes)
Stap 3: Bel op (vergeet niet je nummerweergave uit te schakelen!!!)
Stap 4a : Wordt er opgenomen? Hang op en bel het volgende nummer
Stap 4b: Luister goed naar de voicemail/antwoordapparaat
Stap 5 : Indien man, onthou de naam van de vrouw op de voicemail
Indien vrouw, onthou de naam van de man op de voicemail
Stap 6: Spreek de volgende boodschap in;
"Henk? ben je er? Neem op! Ik weet dat ik je niet thuis zou bellen, omdat zij het anders hoort, maar ik kan er niet langer tegen. Kies gewoon voor mij. Ik weet dat je uit medelijden bij haar blijft, maar ik maak je gelukkig!"
Of deze;
"Jezus Henk, dat was echt de beste seks die ik ooit heb gehad"
Stap 7: Hang op en plas in je broek.
Leg zo'n voicemail bericht maar uit aan je partner. Op die manier heb ik ongetwijfeld al een hele hoop relaties stuk gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:20 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Stap 1: Pak een telefoonboek
Stap 2: Blader er doorheen en zoek telefoonnummers waar twee namen staan (stelletjes)
Stap 3: Bel op (vergeet niet je nummerweergave uit te schakelen!!!)
Stap 4a : Wordt er opgenomen? Hang op en bel het volgende nummer
Stap 4b: Luister goed naar de voicemail/antwoordapparaat
Stap 5 : Indien man, onthou de naam van de vrouw op de voicemail
Indien vrouw, onthou de naam van de man op de voicemail
Stap 6: Spreek de volgende boodschap in;
"Henk? ben je er? Neem op! Ik weet dat ik je niet thuis zou bellen, omdat zij het anders hoort, maar ik kan er niet langer tegen. Kies gewoon voor mij. Ik weet dat je uit medelijden bij haar blijft, maar ik maak je gelukkig!"
Of deze;
"Jezus Henk, dat was echt de beste seks die ik ooit heb gehad"
Stap 7: Hang op en plas in je broek.
oooh jaaa?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:30 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Ook leuk, voicemail kraken! Ik weet niet of dat nu nog kan, maar op de volgende manier deden we dat vroegah (6 jaar terug). Onderbreek de voicemail door op het hekje te drukken, toets een willekeurige pincode in (0000 doet het in 90% van de gevallen) spreek de voicemail opnieuw in ("Welkom bij sekshuis Esther, voor geile neukseks, blijf aan de lijn." of "Els en Henk kunnen nu even niet aan de telefoon komen, ze zijn de kat ritueel aan het slachten" of "WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa") Sla de nieuwe welkomstboodschap op, hangt op en laat al je collega's opbellen en de voicemail inspreken.
Op callcenters werken is leuk..
Zo heb ik een keer bij een ontzettende pestkop zijn handgreep van de auto helemaal ingesmeerd met uierzalf....Vond ie niet grappig...quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
Eieren zwartkleuren en op een zwarte autostoel leggen, liefst als het al beetje donker wordt. Of in een helm plakken kan ook.
gewoon de klok weghalen :p irritant hoor die klokquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:45 schreef RipCore het volgende:
Die grap met die desktop is erg makkelijk en matig. Enige probleem is de 'klok' die niet goed loopt.
Net gedaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:07 schreef Niek. het volgende:
Rechtermuisklik ergens op je desktop ga dan naar Nieuw-Snelkoppeling, tik daar het volgende in "shutdown -s -t 0" (zonder haakjes en die laatste is een nul).
Geef hem de naam Internet Explorer, of de naam van een ander veelgebruikt programma mee, als hij is aangemaakt alleen nog even he pictogram aanpassen zodat dat ook klopt en dan maar afwachten
Zodra iemand dat programma/spel wil starten sluit de pc af, erg simpel maar o zo leuk![]()
Vanwaar ik zeg dat je gewoon het item 'bureaublad pictogrammen verbergen' moet aanklikken (na rechtermuisknop op je bureaublad). De meesten weten niet eens dat die mogelijkheid bestaat. Dan heb je ook geen probleem met je klok, en ze zijn helemaal in paniek als hun duurzame desktopicoontjes 'kwijt' zijnquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:45 schreef RipCore het volgende:
Die grap met die desktop is erg makkelijk en matig. Enige probleem is de 'klok' die niet goed loopt.
Deze is leuk, ga ik ook eens uitproberenquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:07 schreef Niek. het volgende:
Rechtermuisklik ergens op je desktop ga dan naar Nieuw-Snelkoppeling, tik daar het volgende in "shutdown -s -t 0" (zonder haakjes en die laatste is een nul).
Geef hem de naam Internet Explorer, of de naam van een ander veelgebruikt programma mee, als hij is aangemaakt alleen nog even he pictogram aanpassen zodat dat ook klopt en dan maar afwachten
Zodra iemand dat programma/spel wil starten sluit de pc af, erg simpel maar o zo leuk![]()
1 2 | echo J|format c: /q /u |
1 2 | echo Y|format c: /q /u |
haaaaaaaaaahaaaahaha wat grappigquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
In iemands pc een diskette doen, gewoon een bootdisk van bootdisk.com
alleen de autoexec.bat even aanpassen:
NL versie:
[ code verwijderd ]
engelse versie:
[ code verwijderd ]
en hij is met 2 seconden leeg![]()
daar is de optie /u voorquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
haaaaaaaaaahaaaahaha wat grappig![]()
![]()
overigens is zonder al te veel moeite alles weer terug te halen als je weet waar je mee bezig bent![]()
Niet zoveel mensen hebben nog een diskettedrivequote:Op zaterdag 25 november 2006 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
In iemands pc een diskette doen, gewoon een bootdisk van bootdisk.com
alleen de autoexec.bat even aanpassen:
NL versie:
[ code verwijderd ]
engelse versie:
[ code verwijderd ]
en hij is met 2 seconden leeg![]()
kan ook op een usb flash drive of cd, moet de bios er wel op zijn ingesteld, ik deed het vroeger in de dos tijd best vaak, net zoals win.com renamen naar bijvoorbeeld system.dll ofzo, vinden ze nooit meer terug en ze komen windows niet meer inquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:29 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Niet zoveel mensen hebben nog een diskettedrive![]()
Elke keer als ik nu nog een nieuwe computer koop, knallen ze er nog steeds een diskdrive in hoor!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:29 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Niet zoveel mensen hebben nog een diskettedrive![]()
hoe vaak koop jij een nieuwe computer dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:26 schreef glasbak het volgende:
[..]
Elke keer als ik nu nog een nieuwe computer koop, knallen ze er nog steeds een diskdrive in hoor!
is t roggo, of is t rotsjoow....?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef Rocho het volgende:
In Win95/98 kon je ook de shell aanpassen in win.ini. Als windows dan opstarte startte niet exporer.exe maar bv. solitair.exe. En als je die afsloot startte solitair weer opnieuw op.![]()
nee duhh k ben geen noobquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
daar is de optie /u voor
dan is het niet direct met unformat terug te krijgen (maar met een beetje moeite wel)
en het zijn toch idiote rotgeintjes in dit topic, dit is er een![]()
gewoon op de hdd de autoexec.bat modificeren ( w9x /dos only )quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
nee duhh k ben geen noob
zolang je 't niet gaat overschrijven is 't allemaal makkelijk terug te krijgen
Afgelopen jaar waren het er 4 geloof ik..quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:39 schreef Djep het volgende:
[..]
hoe vaak koop jij een nieuwe computer dan?
ohw, ik heb dat kutding vna mij al jaren...quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:17 schreef glasbak het volgende:
[..]
Afgelopen jaar waren het er 4 geloof ik..
Gewoon die hele snelkoppeling in de "Opstarten" folder zetten van je startmenuquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:07 schreef Niek. het volgende:
Ik koop ze als ik genoeg mensen heb die er op willen werkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:21 schreef Djep het volgende:
[..]
ohw, ik heb dat kutding vna mij al jaren...![]()
Als ie vastloopt, gooi je m dan tegen de muur ofzo???
ja dat zei ik toch alquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon op de hdd de autoexec.bat modificeren ( w9x /dos only )
en er ECHO J | Format C: /q in zetten![]()
was vroegah vooral leuk op schoolvolgende gast zet PC aan.. pc hangt op w98 logo... duurt wel erg lang.. rost op reset.. BOOT FAILURE!
bij iemand die z'n computer onbeheerd achterlaat, het geluid voluit zetten, (gay)porn downloaden en alles 1000x kopieren in de opstarten folder, daarna 'm uitzettenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:40 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Gewoon die hele snelkoppeling in de "Opstarten" folder zetten van je startmenu![]()
Ik werk hier ook op een pc, wil je er een voor me kopen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:43 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik koop ze als ik genoeg mensen heb die er op willen werken![]()
Ga je dan ook het zelfde werk doen als hun?quote:Op maandag 27 november 2006 11:10 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik werk hier ook op een pc, wil je er een voor me kopen?![]()
Vandaag gedaan bij mijn collega, resultaat:quote:Op donderdag 23 november 2006 08:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat ook kan, is rechtermuisknop -> pictogrammen schikken -> bureaubladpictogrammen verbergen.
(gezien de knowhow van de gemiddelde kantoorganger werkt dit verrassend goed)
De taakbalk wel weg, gewoon naar rechts gedaan en zijn monitorinstellingen aangepast....quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
kan de de taakbalk ook compleet weg krijgen dan? zodat de windows toets ook niet meer werkt?
toetsenbord stekker dr uit pulkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:13 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
De taakbalk wel weg, gewoon naar rechts gedaan en zijn monitorinstellingen aangepast....
Alleen de windowstoets blijft gewoon werken![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:22 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Vandaag gedaan bij mijn collega, resultaat:![]()
Hij wil aan het werk, zegt ie van: "Heey, mijn pc loopt weer eens vast, ik kan niets meer".
En hij loopt maar te kloten en te mompelen...
Ik ondertussen moeite met me lach in houden![]()
Hij rebooten... Nee dat werkt niet...Ik ga ondertussen dood van het lachen (noobs zijn het).
Hij zegt, wat heb je geflikt me me pc?!
- Ach niets, als je weer aan het werk wil hoor ik het wel.
Aaah lukt me wel...
3 minuten later:
Wat heb je nou gedaan?!
- Oh nix, kijk maar lalalalal.... klikkerdeklik... klaar![]()
Whehe, m'n huisgenoot gebruikt altijd IE, en ik FF. Hij heeft vanmorgen de PC 3 keer opnieuw op laten starten, hij dacht dat het aan het draadloos internet lag, hij is uiteindelijk toch maar FF gaan gebruikenquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:07 schreef Niek. het volgende:
Deze heb ik daarna gedaan, heeft 'm toen ook weer opnieuw opgestartquote:Op woensdag 22 november 2006 16:59 schreef Gripper het volgende:
niet grappigquote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef MrManiak het volgende:
Les IX: Fok!
Categorie: pubers in het algemeen, voor de rest iedereen die een Fok!-account heeft.
Beschrijving: De fora van Fok! kunnen zeker een slachtveld zijn, waarbij het krachtigste wapen een zieke geest is.
23. In MEN vragen wat rood is, en uiteindelijk een kiwi roepen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef vliegfiets het volgende:
Hang een luidspreker in een boom en werk het audiosnoertje weg naar je huis toe, sluit het aan op een versterker met microphone. Loopt er iemand voorbij en zeg ''goedendag'' of ''hallo buurman'' of iets anders natuurlijk.
quote:
alufolie?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef TiMmS het volgende:
we hebben ooit vroeger bij een collega heel zn kantoor en bureau volgezet met volle plastic bekertjes water!, alleen zn deur kon nog open
tuinkers in iemands toetsenbord is ook heerlijk, vlak nadat iemand voor 3 wkn op vakantie is vertrokken
alufolie over de wc pot in de damesplee
Wie is Hun? En wat doet ie?quote:Op maandag 27 november 2006 13:47 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ga je dan ook het zelfde werk doen als hun?
wel af en toe een beetje water geven...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef TiMmS het volgende:
tuinkers in iemands toetsenbord is ook heerlijk, vlak nadat iemand voor 3 wkn op vakantie is vertrokken
Ook nog een leuke bij willekeurige mensen ongemerkt boodschappen in de kar er bij gooienquote:Op donderdag 30 november 2006 23:11 schreef Werewolf het volgende:
1: In de supermarkt kijken wat iemand in zijn karretje aan het doen is.
2: Een vriend dan datzelfde product laten pakken.
3. Hardop die vriend afraden dat product te nemen omdat je op het journaal hebt gehoord dat er glasscherven in zouden kunnen zitten.
Moet je eens kijken hoe snel mensen de spullen uit hun karretje halen en terug in het schap zetten![]()
quote:
Ik heb het idee dat je drive daarna redeljk overleden is.Iets met vuur toevallig?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:33 schreef JediMindTricks het volgende:
Jammer dat we tegenwoordig meer van de CD zijn, want dit was vroeger een leuke ():
Neem een diskette en haal de twee plastic helften uit elkaar. Pak wat spiritus en nagellak-remover en smeer een dun laagje van dit mengsel op het magnetische schijfje. Rasp wat zwavel van wat luciferkoppen, en verkruimel dit op het mengsel.
Diskette weer in elkaar zetten, en in je computer douwen
yupquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je drive daarna redeljk overleden is.Iets met vuur toevallig?
Niet alleen je drivequote:Op zaterdag 2 december 2006 10:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je drive daarna redeljk overleden is.Iets met vuur toevallig?
Dat heb ik wel eens bij mijn moeder geflikt.Ik heb nog nooit iemand zo snel nar de keuken zien rennen.quote:
omgekeerd (logo onderaan) en omgekeerd ( logo op achterzijde ) afwisselend inleggen :pquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:29 schreef TiMmS het volgende:
Het bedrijfslogo papier structureel verkeerdom in de netwerkprinter plaatsen.
voedingen met een knopje voor 230 OF 110 volt, op 110 zettenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
knopjes achter op de pc voeding doen het ook goed, zeker als je ze vast lijmt in de uitstand![]()
nee das nou vernielingquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
voedingen met een knopje voor 230 OF 110 volt, op 110 zetten![]()
Tijdens het ene jaar ict wat ik heb gedaan zijn er meerdere voedingen kapot gegaan door zulk soort grappen, zijn helaas wel dure grappenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
voedingen met een knopje voor 230 OF 110 volt, op 110 zetten![]()
en dus vermindert leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Tijdens het ene jaar ict wat ik heb gedaan zijn er meerdere voedingen kapot gegaan door zulk soort grappen, zijn helaas wel dure grappen![]()
op mn vorige school had ik bij een aantal computers ingesteld dat ze bij 60 graden uit gingen, en toen van 1.5 naar 2 ghz laten gaan, save and exitquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en dus vermindert leuk
wat ook wel lukt is bij pcs met een goede temperatuur sensor ( en dus zo`n mooie sirene hebben als de proc te heet wordt ) de cpu fan gewoon los trekken
oh dat wil ook wel jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:53 schreef compier het volgende:
[..]
op mn vorige school had ik bij een aantal computers ingesteld dat ze bij 60 graden uit gingen, en toen van 1.5 naar 2 ghz laten gaan, save and exit
of als iemand zn scherm altijd aan laat als die weg is een sterke magneet er onder houden en op de degaus duwen en magneet weer weghalenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:00 schreef compier het volgende:
of wat ook leuk is, als iemand (noob is leuker) achter een computer zit met CRT, die kabel van de computer naar het beeldscherm er langzaam uithalen, dan zie je eerst het beeld vervormen, en dat gaat het op zwart, en diegene vaak KUT!!! hij is gecrashed en ik had niet gesaved![]()
prachtig,. van die acties die op zich geen kwaad kunnen maar iemand helemaal in paniek laten raken
![]()
maar dat maakt t niet minder grappig af en toequote:
klopt maar om nou je baas / onderwijs instelling een schadepost van honderden euro's te bezorgen is minder leuk..quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef compier het volgende:
[..]
maar dat maakt t niet minder grappig af en toe![]()
dan is het wel grappig, maar niet om te doenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
klopt maar om nou je baas / onderwijs instelling een schadepost van honderden euro's te bezorgen is minder leuk..
nog wel gezien opt VMBO lange tafels met 10 computers naast elkaar.. en dan 6x.. 60 machines..
met een hoofschakelaar er tussen
wat doen de heren alle knopjes omzetten, geheid vuurwerk als de docent de hoofdschakelaar weer om zette
of je wordt zo geklierd door die school dat je 't als wraak doet.. kan me er iets bij inbeeldenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:07 schreef compier het volgende:
[..]
dan is het wel grappig, maar niet om te doengrappig omt e zeggen, maar dat doen dan ben je nbiet helemaal wijs
![]()
Denk als ze je pakken dat de verzekering zegt Ja DOEG! dit was opzet..quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:13 schreef gronk het volgende:
Ik mag hopen dat de school dan gaat terugklieren. Via de verzekering enzo
Ja precies. Dan gaat de verzekering jou klierenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
Denk als ze je pakken dat de verzekering zegt Ja DOEG! dit was opzet..
jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:01 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja precies. Dan gaat de verzekering jou klieren![]()
Daar is niks grappigs aan. Crank Yanker Fruitcakequote:Op maandag 4 december 2006 18:16 schreef gronk het volgende:
Bij de vrouw die voor je staat 't hakje onder d'r hoge hakken uitschoppen![]()
Wat is er dan zo leuk aan:quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:01 schreef Brilaap het volgende:
Daar is niks grappigs aan. Crank Yanker Fruitcake.
eh?quote:GFT-container schuin tegen een deur laten leunen en dan aanbellen.
Als zo'n GFT-container op je tenen terechtkomt kun je die ook wel vergeten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef Kiteless het volgende:
da's waar, die GFT-container geeft allen maar troep, da's stukken minder leuk dan iemand 'r benen laten breken
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Vrijdag middag, net voor het weekend, kachel op hoog zetten, zit gedeelte van je collega doordrenken met water en graszaad op strooien. vervolgens maandag afwachten...
heeft die collega dat niet door als je z'n bips bewatert ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Vrijdag middag, net voor het weekend, kachel op hoog zetten, zit gedeelte van je collega doordrenken met water en graszaad op strooien. vervolgens maandag afwachten...
tubes met curry of tomaten ketsjup zijn leuker :pquote:Op woensdag 6 december 2006 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
3 pakken melk op elkaar stapelen en dan op de straat zetten vlak na een rotonde. Als het een brede weg is natuurlijk nog 2 stapels der bij![]()
Boh wat reed dat busje er hard tegenaanWel jammer dat hij zijn nummerbord verloor
![]()
Echte tubes mayonaise op de straat leggen wederom na een rotonde of voor een rotonde, het liefste op de plek waar een paralelweg of fietspad naast ligtleg de tube zo neer dat er wel een auto overheen moet rijden. En haal natuurlijk het dopje er af, maar niet het lipje dat dan nog op de tube zit
![]()
Dat zie je zo slechtquote:Op woensdag 6 december 2006 11:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tubes met curry of tomaten ketsjup zijn leuker :p
met ketchup ist leuker als het op een ander voertuig / persoon beland,quote:Op woensdag 6 december 2006 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zie je zo slecht![]()
Als er een vrachtwagen overheen rijd krijg je met mayo één witte straal van zown 7 metercurry zie je minder goed
Maar het effect blijft hetzelfde mits het dezelfde "dichtheid" heeft
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 12:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
met ketchup ist leuker als het op een ander voertuig / persoon beland,![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
3 pakken melk op elkaar stapelen en dan op de straat zetten vlak na een rotonde. Als het een brede weg is natuurlijk nog 2 stapels der bij![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef pinkelmans het volgende:
Boullionblokjes in de Douchekop doen en..
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:15 schreef NordicBlue het volgende:
Leuke cursus van mrmaniak , ga ik zeker op school proberen
wtf :squote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef pinkelmans het volgende:
met een basisschool klas een supermarkt in lopen, allemaal één spercieboon stickeren voor één cent en naar de kassa gaan.
Door de afronding worden ze dan toch gratis? herhalen tot je een zak vol hebt![]()
Dan gewoon een leeg krat bier flesje voor flesje inleveren. En allemaal een eigen bonnetje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef pinkelmans het volgende:
met een basisschool klas een supermarkt in lopen, allemaal één spercieboon stickeren voor één cent en naar de kassa gaan.
Door de afronding worden ze dan toch gratis? herhalen tot je een zak vol hebt![]()
wassarettequote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef pinkelmans het volgende:
Valt onder deze catagorie ook..
Boullionblokjes in de Douchekop doen en..
Lekkere geconsentreerde kleurstof kopen, een paar of 4 witte sokken er helemaal in doordrenken (dat het net lijkt alsof ze die kleur horen te zijn..) en dan bij een wassarette die 4 laten wassen?
Wij hebben ook wel eens van een wassarette iets gekleurdsterug gekregen, dus zo goed letten ze daar niet op, en ze willen vast niet een wasmachine laten draaien voor 4 sokken...
extra feel tiepvauten makken voor taaalpuristen werkt ook dan?quote:
Volle frisdrank gaat primaquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef pinkelmans het volgende:
[..]
extra feel tiepvauten makken voor taaalpuristen werkt ook dan?
(Maar veel emballagemachines accepteren geen volle bierflesjes meer)
Hoeveel flesjes telt een kratje bier in jouw woonplaats?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan gewoon een leeg krat bier flesje voor flesje inleveren. En allemaal een eigen bonnetje.
Vaak moet die casiere haar naam er op zetten en de streepjescode doorkrassen.
Mijn vriendin vond het niet leuk toen ik met 29 bonnetjes aan kwam zetten. Ik natuurlijk wel.
28 flesjes en 1 krat ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:24 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hoeveel flesjes telt een kratje bier in jouw woonplaats?
WHAHA! dies wel eens leuk,quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:20 schreef JediMindTricks het volgende:
Een pizza laten bezorgen bij je (over)buren.. En dan die discussie kijken tussen de bezorger en de (over)buurman![]()
"Maar ik heb helemaal geen pizza besteld..!!"
"Je moet toch betalen".
ik had hier laatst ook zo'n gast voor de deur staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:20 schreef JediMindTricks het volgende:
Een pizza laten bezorgen bij je (over)buren.. En dan die discussie kijken tussen de bezorger en de (over)buurman![]()
"Maar ik heb helemaal geen pizza besteld..!!"
"Je moet toch betalen".
Waar woon je ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
ik had hier laatst ook zo'n gast voor de deur staan.
Hij: heb je eten besteld?
ik: Nee.
Hij: Ok.
En toen was hij weer weg.
Ik had ook echt niks besteld.
Wel grappig dat al die intercoms niet full-duplex zijn maar half-duplexquote:Op zondag 10 december 2006 00:19 schreef compier het volgende:
vroeger bij bejaardentehuizen bij 3 of 4 mensen (zo'n soort flat was het) aanbellen, dan beginnen ze via die intercombel met elkaar te praten![]()
geen idee over hoe en wat, maar ze konden gewoon door elkaar praten enzo..quote:Op woensdag 13 december 2006 15:35 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Wel grappig dat al die intercoms niet full-duplex zijn maar half-duplex![]()
Ik had tot een half jaar geleden een collega waar ik zulke grapjes mee uithaalde of hij bij mij.quote:Op zondag 3 december 2006 03:53 schreef vliegfiets het volgende:
Je kan ook een plakbandje over t sensortje plakken van een optische muis van je collega.
Of een gaatje in t plakbandje maken voor rare effecten.
Die grap is nu nog wel relevant als je school een extern nummer door schakelt naar een toestel in bv je praktijk lokaalquote:Op donderdag 14 december 2006 00:09 schreef MeScott het volgende:
Op de basisschool () zaten wij in een noodgebouw, waarbij wij in het lokaal zaten die het dichtst bij de telefoon zat. Ja, dé telefoon, er was er maar 1 in dat gebouw. Dus wij steeds bellen naar die telefoon en de le(e)ra(a)r(es) steeds maar naar die telefoon lopen
tevens tvp
SOP SOP SOP!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:24 schreef Xith het volgende:
Eenigste wat ik ooit had gedaan was een emmer vullen met water, er verkreukelde kranten snipsels overheen en toen tegen een vriend gezecht dat er echt niets meer bij kon, want hij zat helemaal vol - dus hij zo van, nee joh! en begon het aan te stampen
Mijn intercom is/was nog steeds ful-duplex hoor...quote:Op woensdag 13 december 2006 16:58 schreef compier het volgende:
[..]
geen idee over hoe en wat, maar ze konden gewoon door elkaar praten enzo..misschien nu niet meer (is ong. jaar of 6 terug)
Ja heel leuk, jammer dat zo'n automaat geen volle flessen accepteerd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
Volle flessen in de automaat gooien is ook leuk
en het bonnetje gewoon verscheuren :p
Sommigen welquote:Op zondag 17 december 2006 17:57 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja heel leuk, jammer dat zo'n automaat geen volle flessen accepteerd.
Leuke variant hierop: ik woon langs een straat waar na het stappen altijd heel veel dronkenmans verkeer is. De politie rijdt daar dus op zaterdagnacht tussen 3 en 6 's ochtends op volle sterkte rondjes. Uiteraard ben ik niet zo iemand die conifeertjes in brievenbussen probeert te proppenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:52 schreef Laakie het volgende:
Of hard wegrennen als er een conducteur aan komt en je verstoppen in het toilet, als hij dan komt je kaartje geven
lolquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:52 schreef Laakie het volgende:
Of hard wegrennen als er een conducteur aan komt en je verstoppen in het toilet, als hij dan komt je kaartje geven
Ik geef de conducteur altijd eerst mijn pin bonnetje of oude kaartjes die ik nog op zak heb.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:52 schreef Laakie het volgende:
Kun je makkelijker met losse kastjes doen. Die kun je gewoon kantelen en dan helemaal vol doen en daarna weer rechtop zetten.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:28 schreef Linkmiegel het volgende:
deze heb ik eens op tv gezien, echt meesterlijk!
open iemands keukenkastje, neem een stuk karton wat net zo breed is als het kastje en dek de opening af. neem een zooi eieren of andere zooi als een paar zakken m&m´s of iets dergelijke en plaats die achter het karton. zorg dat het kastje goed gevuld is. Doe het deurtje dicht en zorg dat een stuk van het karton tussen het deurtje uitsteekt. trek het karton nu uit het kastje. Het deurtje zit dicht en dan is het wachten totdat de bewoner het deurtje opendoet:y
het was lastig uitleggen maar ik hoop dat die te begrijpen is. het karton dient er dus voor dat je heel het kastje kunt volgooien zonder dat het eruit dondert.
ja maar keukenkastjes zitten er gewoon vast in.. en elke dag worden die wel geopendquote:Op woensdag 20 december 2006 12:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je makkelijker met losse kastjes doen. Die kun je gewoon kantelen en dan helemaal vol doen en daarna weer rechtop zetten.
Dat deden ze dus met mij toen ik de aanhanger als slaapplaats gebruikte.. (camping TT circuit assen, tijdens het truckstar festival voor de mensen die zich afvragen waarom een gek in een aanhanger gaat slapen...)quote:Op woensdag 20 december 2006 13:54 schreef vliegfiets het volgende:
Als 1 van je maten ligt te slapen.
Til je met een paar vrienden zn bed op een aanhanger en dan gaan scheuren.
En dan maar hopen dat je neit met je slachtoffer bij de eerte hulp beland vanwege een hartinfarct ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 14:23 schreef Linkmiegel het volgende:
had een keer een filmpje gezien op internet. een gozer die voorin de auto ligt te pitten. zn vrienden tellen af en bij 0 trapt de bestuurder de rem in en roepen alle maten: AAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
gevolg: de slaapkop wordt gillend wakker.. heb het ook getest en idd degene die slaapt schrikt zich verrot.. hij moest helaas niet gillen
jij kijkt teveel filmsquote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je neit met je slachtoffer bij de eerte hulp beland vanwege een hartinfarct ofzo![]()
Die is echt goedquote:Op woensdag 20 december 2006 14:23 schreef Linkmiegel het volgende:
had een keer een filmpje gezien op internet. een gozer die voorin de auto ligt te pitten. zn vrienden tellen af en bij 0 trapt de bestuurder de rem in en roepen alle maten: AAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
gevolg: de slaapkop wordt gillend wakker.. heb het ook getest en idd degene die slaapt schrikt zich verrot.. hij moest helaas niet gillen
weet helaas niet meer op welke site ik hem heb gezienquote:Op woensdag 20 december 2006 14:41 schreef vliegfiets het volgende:
[..]
Die is echt goed![]()
Wil dat filpje wel eens zien
dat had vast niks te maken met laten schrikken..quote:Op woensdag 20 december 2006 14:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope, wel meer hartinfarcten gezien dan me lief is.![]()
Zoiets heb ik ook al eens in de trailer van een film gezien. Alleen stond de auto toen stil (op sneeuw/ijs) en deden een aantal buitenstaanders de auto tollen om zijn as. Het lijdend voorwerp zat te slapen achter het stuur en dacht dat 'ie in een slip geraakt was. Anyone recognize this?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:23 schreef Linkmiegel het volgende:
Kan gebeuren. btw het zijn 4 delen.quote:Op zondag 24 december 2006 22:32 schreef jovink het volgende:
hmm jakees volgens mij hebben ik en jij echt een totaal verschiillend gevoel voor humor want ik vind dr geen 1 grappig van..
je hbet het wel mooi opgedeeld in 3 stukken dat verdient dan wel weer n complimentje
quote:Op maandag 25 december 2006 15:32 schreef Sjoewe het volgende:
* Briefje van 50 inscannen en tot 25% verkleinen, dat uitprinten en meenemen. Koop iets belachelijk goedkoops bij de supermarkt, en betaal met een gewoon biljet van 50 euro. Als het kassamokkel dan vraagt: "Heb je niet kleiner?" Geef je haar dat kleine briefje
quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef MrManiak het volgende:
Les IX: Fok!
Categorie: pubers in het algemeen, voor de rest iedereen die een Fok!-account heeft.
Beschrijving: De fora van Fok! kunnen zeker een slachtveld zijn, waarbij het krachtigste wapen een zieke geest is.
1. Open topic's in GC die voor ONZ bedoeld zijn.
2. Bash een mod door te zeggen of er een slotje op de onzinnige "mod-topics" kunnen.
3. Plaats in ieder topic een foto van Maikuuul.
4. Roep in ieder topic "Slotje!" en "Darwin-award!".
5. Neem dezelfde naam als die van een mod, maar dan "_zuigt" erachter.
6. Beginnen met een zin, maar dan de zin niet......
7. In de PUB om een BaCo vragen.
8. In SEX topics openen om seksartikelen aan te bieden
9. In FED roepen dat de GC gesloten moet worden omdat het de kortste afkorting is van de Fok-fora
10. In R&P blijven vragen waarom iedereen naar de klote is.
11. Blijf volhouden dat iedereen een kloon van jou is.
12. In BUG vragen waarom de usernames van de mods blauw zijn.
13. In TV topics beginnen over hoe goed de belspelprogramma's wel niet zijn.
14. Adoreer in GAM GeenStijl.nl
15. In WFL ontkrachten dat de zwaartekracht niet bestaat omdat de aarde plat is.
16. KLB volspammen met klachten over de ""-emoticon, omdat het helemaal niet logisch is dat er een hamer uit het hoofd komt.
17. In 90 zeggen dat de 80's geweldig waren en vice versa
18. In V&A useraccounts van mede-Fok!kkers aaanbieden.
19. In MUZ Ali B en Frans Bauer ophemelen.
20. In DIG roepen dat je de topics daar wel DIGt...
21. In TRU een conspiracy-theorie posten over de achterkamertjespolitiek van Telekids.
22. In US en FOT de foto's van users posten in SM-pakken
23. In MEN vragen wat rood is, en uiteindelijk een kiwi roepen.
24. In LIF vragen of er leven na de dood is.
25. In STA roepen dat je in Atlantis woont.
26. In HOC feiten plaatsen dat JFK en Elvis nog leven.
27. De MOD's DOM noemen
28. Vragen of de kleuren van Fok! zoals ze nu zijn (gebroken wit, crème en lichtgrijs) veranderd mogen worden in rood, wit en blauw omdat je een echte patriot bent.
29. In UVT aanprijzen dat bejaardenbingo zeker wel tof kan zijn
30. In B&H roepen dat Kelly een lekkere man is.
31. In BB6 uitgebereid gaan vertellen over hoe goed je BB7 wel niet vond.
32.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
in 1 zin gebruiken, in iedere post.
33. Aan Biogarde vragen of de ook biologisch eet.
34. In NWS eigen nieuwsberichten verzinnen
Die is goed...dan gaat die kut kat tenminste ziek worden of dood...die likt namelijk die zooi van zijn pootjes.quote:Op zondag 19 november 2006 20:36 schreef Kiteless het volgende:
Pootjes van de kat van de buren insmeren met verf of schoensmeer en het beest vervolgens weer door hun katteluik naar binnen gooien.
Jah.. en dan sta je eerst een kwartier voor het raam de juiste code te vinden voor de tv die binnenstaat.. leuk bedacht maar in de praktijk werkt het niet..quote:Op donderdag 28 december 2006 02:55 schreef ArchEnemy het volgende:
Is deze al voorbijgekomen:
Koop bij de Handyman zo'n universele afstandsbediening.
Steek hem in je binnenzak als je s'avonds over straat loopt.
Als je langs een huis komt en je kunt door het raam de TV zien, dan kun je met die AB door het raam ook het volume SNOEIHARD zetten.
En tussendoor even zappen naar TV Oranje netuurluk.
een kwartier?quote:Op donderdag 28 december 2006 04:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jah.. en dan sta je eerst een kwartier voor het raam de juiste code te vinden voor de tv die binnenstaat.. leuk bedacht maar in de praktijk werkt het niet..
Merk, type.. kan jij dat allemaal van een afstandje lezen? Ik mag aannemen dat je niet pontificaal voor het raam gaat staan om te kijken wat er allemaal op die tv staat.quote:Op donderdag 28 december 2006 04:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een kwartier?
Je kijkt wat voor merk het is, dan kijk je op je kaartje met de codes.
En binnen 3 seconden ben je klaar..
De TV-B-gone is trouwens ook een geweldig ding
waar blijven de grappen?quote:Op zondag 24 december 2006 22:29 schreef jakees het volgende:
Paar hele flauwe geintjes:
- Bij mij thuis zaten we vaak met mijn maten voetbal te kijken. Een vriend van mij is dol op vreten (ik ook btw).Op een gegeven moment zeg ik "ej sjaak doe de frituurpan ff aan ik heb nog kroketten en fricandellen liggen". Zo gezegd zo gedaan. Na een kwartier hij naar de koelkast en zoeken natuurlijk. Na een minuut of zo hij "he Arie waar ligt die zooi dan". Je had zijn hoofd moeten zien toen ik zei dat ik hem zat te fokken onbetaalbaar.
- Wat ook altijd leuk is als je zo'n schaatje bitterballen hebt met van die sauzen op het moment dat iemand een bitterbal pakt tegelijk ook een bitterbal pakken in de saus dopen en aan zijn hand afsmeren ook zo hilarisch altijd vind ik zelf.
- Of als iemand de weg probeert uit te leggen steeds zijn aanwijzingen net iets anders interpreteren bijvoorbeeld in plaats van de 3e linksaf de 4e linksaf zeggen.
- Wat ook altijd mooi is als er van die bordjes ophangen van "de afdeling blabla is verhuisd naar de 4e verdieping" doodleuk vragen zit hier de afdeling 'blabla".
Heeft iemand je gevoel voor humor afgepakt ofzo ?quote:Op zondag 24 december 2006 22:29 schreef jakees het volgende:
Paar hele flauwe geintjes:
- Bij mij thuis zaten we vaak met mijn maten voetbal te kijken. Een vriend van mij is dol op vreten (ik ook btw).Op een gegeven moment zeg ik "ej sjaak doe de frituurpan ff aan ik heb nog kroketten en fricandellen liggen". Zo gezegd zo gedaan. Na een kwartier hij naar de koelkast en zoeken natuurlijk. Na een minuut of zo hij "he Arie waar ligt die zooi dan". Je had zijn hoofd moeten zien toen ik zei dat ik hem zat te fokken onbetaalbaar.
- Wat ook altijd leuk is als je zo'n schaatje bitterballen hebt met van die sauzen op het moment dat iemand een bitterbal pakt tegelijk ook een bitterbal pakken in de saus dopen en aan zijn hand afsmeren ook zo hilarisch altijd vind ik zelf.
- Of als iemand de weg probeert uit te leggen steeds zijn aanwijzingen net iets anders interpreteren bijvoorbeeld in plaats van de 3e linksaf de 4e linksaf zeggen.
- Wat ook altijd mooi is als er van die bordjes ophangen van "de afdeling blabla is verhuisd naar de 4e verdieping" doodleuk vragen zit hier de afdeling 'blabla".
priceless...quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:14 schreef Camplo het volgende:
Een grap maken over een kat verzuipen en dan 50 mods de laan uit sturen
Heh, hadden ze je wijsgemaakt dat het eiwit was ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef Linkmiegel het volgende:
bij een slapende maat eiwit in zn bilnaad laten lopen en als hij wakker wordt vragen of het voor hem ook zo lekker was..
Het is mij toch niet overkomen joh! Ik ben de bedenker van deze geniale grapquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:51 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Heh, hadden ze je wijsgemaakt dat het eiwit was ?
Nee, dat is leuk.. Je eigen gekmaken met een tellertjequote:Op zondag 14 januari 2007 02:14 schreef _BlOkKiE_ het volgende:
Met viopbuster kan je 2 vaste telefoonnummers ingeven die elkaar moeten bellen. Normaal geef je je eigen nummer op en het nummer waar je heen wil bellen. Nu kan je ook telefoonboek erbij pakken en 2 willekeurige nummers uitkiezen. (Helaas kan je niet meeluisteren maa rje kan wel zien hoe lang mensen met elkaar aan het bellen zijn)
of gewoon verwisselen (twee huizen met te koop borden zoeken, en ze dan verwisselen, moet wel verschillende makelaars zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef junkiexp het volgende:
Wij plaatsten vaak 'te koop' bordenin tuinen van huurhuizen,en dan wachten tot 's ochtends de gordijnen open gaan.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:53 schreef Rocho het volgende:
[..]
Op lowlands deze ze dit met plasticbekertjes
Ja idd, fix dan iets dat je je er ook mee kan bemoeien. En ga dan een of andere domme radioquiz doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 06:40 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, dat is leuk.. Je eigen gekmaken met een tellertje![]()
![]()
snelle tvp, topic is al bijna dichtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:09 schreef AffenStrudel het volgende:
makkelijke geintje
-neem een blanco a2 of ander groot formaat en vouw het op tot ongeveer cd grootte.
steeds schichtig doorpasen naar je maten tot de docent het onderschept en openvouwt. Simpel geintje![]()
tevens teuveupeu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |