Doe het in ieder geval niet zoals een collega van mij die zn opzegmailtje per ongeluk aan "iedereen" richtte, in de adressenlijst direct onder zn leidinggevende wiens naam met een i begint. het was een behoorlijk venijnig epistel, iets over niet met elkaar door een deur kunnen, en zelfs een bijbel citaat, vrij uit mn hoofd was het zoiets:
"Je moet oppassen voor wolven in schaapskleren, want ze zijn een gevaar voor de kudde. Van een goede boom pluk je goede vruchten, en van een slechte boom slechte vruchten. maar van een goede boom pluk je geen slechte vruchten, en van een slechte boom geen goede vruchten"
Naderhand toen ie zn fout ontdekte kwam er nog een laf mailtje waarin ie uitlegde dat ie natúúúrlijk niet bedoelde dat de directie die wolf in schaapskleren was, en dat wij allemaal best lekkere vruchtjes waren, en het bedrijf gewoon een prima boom. De sukkel.
Die kreeg dus bij de laatste borrel van de maand, traditiegetrouw ook meteen afscheidsmoment voor de mensen die die maand uit dienst gaan, geen bloemetje en envelopje met kadobonnen aangeboden....
Mijn foto's op Flickr![b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-