abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45812203
In het geval van ontslag nemen aan wie richt je de brief?

Directie? Manager P&O of je leidingevende?

Ik zou zelf denken de P&O manager omdat aanspreekpunt is omtrent allerlei zaken met betrekking tot de salarissen en de contracten.
pi_45812281
Aan je leidinggevende, en dan de cc naar personeelszaken.
Zo staat het tenminste bij ons in de 'rules of behaviour'.
Bedrijf van 5000 man.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:24:32 #3
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_45812285
Ik zou 'm toch maar aan je leidinggevende richten, hij/zei dient de afhandeling met P&O verder te regelen (beetje gelijk aan salarisonderhandelingen).

Als je een conflict hebt met die betreffende persoon dan toch dezelfde weg volgen, alleen ook zelf even P&O inlichten.
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_45813353
Ik zou em naar P&O sturen en het mondeling met je direct leidinggevende afhandelen...
P&O is toch de gene die hier over gaat... mijn mening
Bij ons heet P&O trouwens H&R (Human&Resource)...

[ Bericht 1% gewijzigd door Gobo op 30-01-2007 01:09:05 (type-o) ]
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
pi_45813431
Ik heb hem destijds aan de leidinggevende (manager) gestuurd.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 01:11:44 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45813457
Leidinggevende en P&O-manager en CC Fok!.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_45813470
Aan je moeder
pi_45814006
indien je niet vriendschappelijk uit elkaar gaat, vergeet vooral niet een dikke drol op het bureau van je leidinggevende te draaien...
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
  dinsdag 30 januari 2007 @ 01:44:11 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45814045
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef Noin het volgende:
Aan je leidinggevende, en dan de cc naar personeelszaken.
Zo staat het tenminste bij ons in de 'rules of behaviour'.
Bedrijf van 5000 man.
Dit lijkt me het beste!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45815940

[ Bericht 100% gewijzigd door Rekkie op 30-01-2007 09:07:03 ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:27:58 #11
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_45816272
"Geachte heer, mevrouw,

hierbij deel ik u mede dat ik met inachtneming van de in mijn contract gestelde opzegtermijn, op x-y-z mijn laatste werkdag bij abc zal hebben.
lekker puh,

mister X"
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:47:24 #12
140991 sledge5hammer
poesjes zijn beter dan katers.
pi_45816587
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:21 schreef Rekkie het volgende:
In het geval van ontslag nemen aan wie richt je de brief?

Directie? Manager P&O of je leidingevende?

Ik zou zelf denken de P&O manager omdat aanspreekpunt is omtrent allerlei zaken met betrekking tot de salarissen en de contracten.
ik heb hem aan mijn directeur gericht. Die is namelijk ook degene die me aangenomen heeft.
Trust me, I know what I'm doing......
pi_45825171
Als je het niet weet dan kan je altijd nog beginnen met "L.S." en op de envelop alleen het adres en de bedrijfsnaam zetten

Dat is afkorting van "Lectori Salutem)" ofzoiets, wat Latijn is voor de" Lezer zij gegroet" ofzoiets.

Wordt veel gedaan.
pi_45825267
Done!

Heb de brief gericht aan mijn leidinggevende.
Alles is geregeld!
pi_45825591
Doe het in ieder geval niet zoals een collega van mij die zn opzegmailtje per ongeluk aan "iedereen" richtte, in de adressenlijst direct onder zn leidinggevende wiens naam met een i begint. het was een behoorlijk venijnig epistel, iets over niet met elkaar door een deur kunnen, en zelfs een bijbel citaat, vrij uit mn hoofd was het zoiets:

"Je moet oppassen voor wolven in schaapskleren, want ze zijn een gevaar voor de kudde. Van een goede boom pluk je goede vruchten, en van een slechte boom slechte vruchten. maar van een goede boom pluk je geen slechte vruchten, en van een slechte boom geen goede vruchten"

Naderhand toen ie zn fout ontdekte kwam er nog een laf mailtje waarin ie uitlegde dat ie natúúúrlijk niet bedoelde dat de directie die wolf in schaapskleren was, en dat wij allemaal best lekkere vruchtjes waren, en het bedrijf gewoon een prima boom. De sukkel.

Die kreeg dus bij de laatste borrel van de maand, traditiegetrouw ook meteen afscheidsmoment voor de mensen die die maand uit dienst gaan, geen bloemetje en envelopje met kadobonnen aangeboden....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:48:17 #16
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_45827995
whooptie doo... geen envelopje van de baas waar je een hekel aan hebt... nee hij heeft het erger dan jullie, die er nog werken
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_45828312
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:48 schreef Masta-t het volgende:
whooptie doo... geen envelopje van de baas waar je een hekel aan hebt... nee hij heeft het erger dan jullie, die er nog werken
De onwerkbare relatie was toch echt zijn probleem, want we hebben een heel leuk bedrijf, dat durf ik rustig te stellen.
(En toch ben ik een nieuwe baan aan het zoeken )
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')