Hij was leuk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:22 schreef yvonne het volgende:
Dat filmpje net na dewerelddraaitdoor
Briljant!
Jaaaaa, die was cool!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha net bij de wereld draait door de beelden van het NOS filmpje met parodie voice-over
Ja is ANP in het Engels.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
BedanktIs gewoon Nederlands?
dat is wel een beetje dom als dat werkelijk de uitspraak was van betreffende persoon...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:24 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Man moet id-kaart met clownsfoto inleveren
Ik eis actie dat hij hem mag houden.![]()
Ja, die muts hier moet zonodig GTST kijken, ik wil twee tv'squote:Op donderdag 25 januari 2007 20:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat filmpje heeft ook niemand gecapped?
Zoals ik het lees wel ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat is wel een beetje dom als dat werkelijk de uitspraak was van betreffende persoon...
Volgens een woordvoerder van de gemeente moet hij zijn kaart inleveren omdat zijn ,,huidige verschijningsvorm anders is dan op zijn id-kaart.''
...dus als hij zich wel dagelijks schminkt (= identieke verschijningsvorm) mag hij de ID houden ?
Hey, dat is niet de bedoeling. Hier blijven en neem maar een glas wijn achter de laptop.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef Mirage het volgende:
*laatste stukjes mirage bij elkaar raapt*
*omhoog strompelt*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*pompoensmileynadoet*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*weer instort*
*rustig tikt dat Oversight over 2 minuutjes binnen loopt*
wij gaan even samen de dag overpraten en zoeken naar wijn
![]()
dag lieve Fokkertjes...slaap lekker alvast
wij gaann de officiele verkalring die hijj uit gaat aten gaan doorspreken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, dat is niet de bedoeling. Hier blijven en neem maar een glas wijn achter de laptop.
OS is waarschijnlijk nog hyper, die krijg je nog met geen 3 olifanten op zijn plaats.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
wij gaann de officiele verkalring die hijj uit gaat aten gaan doorspreken.
Waarschijnlijk brengen we die vanand nog naar buiten..
klopt...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
OS is waarschijnlijk nog hyper, die krijg je nog met geen 3 olifanten op zijn plaats.
Je zat al aan die wijn?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Mirage het volgende:
wij gaann de officiele verkalring die hijj uit gaat aten gaan doorspreken.
Waarschijnlijk brengen we die vanand nog naar buiten..
Denk aan AHA..quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef OnlineGokker het volgende:
Hij heeft publiekelijk toegegeven dat ie heeft gelogen over die overtuiging. Dat mag dus net, dus kunnen ze waarschijnlijk wel eisen dat hij z'n ID moet inleveren
Het wordt vannacht nog een keer herhaalt, dus misschien kan iemand dan er een cap van maken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef GSMboy het volgende:
Niemand die dat DeWereld Draait Door filmpje heeft?
Komt toch ook wel bij uitzendinggemist?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Het wordt vannacht nog een keer herhaalt, dus misschien kan iemand dan er een cap van maken.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef FOKradio het volgende:
Mirage is ook geweldig.
Dat iedereen het even weet
hoe spreek je dat uit dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef SlimShady het volgende:
bij het 8 uur journaal riep ik PWNED!!![]()
![]()
Dat is dezequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef FOKradio het volgende:
Ik mis de Ananova link nog in de OP. Heb het zo ook niet meer bij de hand, maar is wel gepost hier
Donequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef FOKradio het volgende:
Ik mis de Ananova link nog in de OP. Heb het zo ook niet meer bij de hand, maar is wel gepost hier
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Diadora het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)14045b8cfd1eaefe.wmv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |