Je zat al aan die wijn?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Mirage het volgende:
wij gaann de officiele verkalring die hijj uit gaat aten gaan doorspreken.
Waarschijnlijk brengen we die vanand nog naar buiten..
Denk aan AHA..quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef OnlineGokker het volgende:
Hij heeft publiekelijk toegegeven dat ie heeft gelogen over die overtuiging. Dat mag dus net, dus kunnen ze waarschijnlijk wel eisen dat hij z'n ID moet inleveren
Het wordt vannacht nog een keer herhaalt, dus misschien kan iemand dan er een cap van maken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef GSMboy het volgende:
Niemand die dat DeWereld Draait Door filmpje heeft?
Komt toch ook wel bij uitzendinggemist?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Het wordt vannacht nog een keer herhaalt, dus misschien kan iemand dan er een cap van maken.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef FOKradio het volgende:
Mirage is ook geweldig.
Dat iedereen het even weet
hoe spreek je dat uit dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef SlimShady het volgende:
bij het 8 uur journaal riep ik PWNED!!![]()
![]()
Dat is dezequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef FOKradio het volgende:
Ik mis de Ananova link nog in de OP. Heb het zo ook niet meer bij de hand, maar is wel gepost hier
Donequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef FOKradio het volgende:
Ik mis de Ananova link nog in de OP. Heb het zo ook niet meer bij de hand, maar is wel gepost hier
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Diadora het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)14045b8cfd1eaefe.wmv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |