quote:*Ook zeer benieuwd is.....
Op vrijdag 2 januari 2004 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geen idee. Wat is mastruberen?
quote:tis wel een heel raar woord
Op vrijdag 2 januari 2004 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geen idee. Wat is mastruberen?
quote:mastruberen
Op vrijdag 2 januari 2004 14:42 schreef Lucille het volgende:
Tis heel normaal, ook in de dierenwereld komt het voor.
quote:Ja, maar ben je ook een regelmatige mastrubeerder? En zo ja: Wat is het?
Op vrijdag 2 januari 2004 14:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil er best voor uitkomen dat ik het doe! Schaam ik me niet voor! Ik ben een regelmatige masturbeerder!
quote:Jij kan het weten met je dierenprogramma's
Op vrijdag 2 januari 2004 14:42 schreef Lucille het volgende:
Tis heel normaal, ook in de dierenwereld komt het voor.
wat leef je in een naieve wereld dat niemand voor zn rukken uit durft te komen. iedereen geeft zn leuter wel is een slinger.
denk dat meisjes wat minder masturberen.
overigens is het heel normaal, t is nog gezond ook.
5x rukken in de week is iets van 50% minder kans op prostaatkanker of was het teelbalkanker? naja, in ieder geval als je regelmatig je zaakje spoelt is het gezond
quote:fietsen kan ik prima zonder handen, neuken niet..
Op vrijdag 2 januari 2004 14:44 schreef Nuek het volgende:
Wat ik raar vind is dat ik eens in een discussie aanhaalde dat ik handjes heb en voor sex niet zomaar met een gast naar bed hoef te gaan en dat ze mij toen vies vondenIk vond hun vies!
ik denk dat je van vrijwel iedere pakweg 18 jarige kan aannemen dat hij of zij het wel minimaal 1 keer per week doet
quote:Als een hond tegen je been "op rijdt" masturbeert hij ook.
Op vrijdag 2 januari 2004 14:41 schreef tjederd het volgende:
Mijn vraag aan jullie wie vind mastruberen nou een raar iets of is het nou juist heel normaal ik denk dat menig een het wel doet! maar niemand zegt het letterlijk?!
Ik denk dat het dus een heel natuurlijk iets is.
( en ook al zou het dat niet zijn... het voelt toch goed ? Het kan geen kwaad.. dus waarom niet ? )
...hmmm, tja
anyway, (bijna) iedereen zegt dat ie et niet doet. Maar toch doet (bijna) iedereen het...
Seks ( in de ruime zin ) is iets wat je alleen mag doen als je daadwerkelijk iets "nuttigs" probeert te realiseren
( voortplanting ).
Zelfbevrediging wordt als je strikt leeft afgekeurd.
quote:Bovendien lijdt de taalkennis er onder.
Op vrijdag 2 januari 2004 14:53 schreef Lucille het volgende:
Je wordt er alleen doof van en blind. En het is slecht voor je rug. Dat zegt de dominee tenminste.
quote:En je krijgt er haar op je handen van.
Je wordt er alleen doof van en blind. En het is slecht voor je rug. Dat zegt de dominee tenminste.
quote:Ik denk dat je door te masturberen juist een goed neukie wordt omdat je dan wat beter weet wat je wel en niet lekker vindt!
Op vrijdag 2 januari 2004 14:46 schreef extreme het volgende:[..]
fietsen kan ik prima zonder handen, neuken niet..
Ik vind dat elke vrouw zich dus moet abonneren op de Viva als ze weer een genotsknots weg gaan geven aan nieuwe abonnees!
quote:Dat kan niet
quote:apehaar zeker
Op vrijdag 2 januari 2004 14:56 schreef Apehaar het volgende:[..]
En je krijgt er haar op je handen van.
T verkleint trouwens de kans op prostaatkanker bij mannen. Dat is dan ook mijn reden
owja, in cijfers: minstens wel een xtje per dag.
quote:Leuke naam heb je, gezien het onderwerp!
Op vrijdag 2 januari 2004 15:03 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
[knip]
owja, in cijfers: minstens wel een xtje per dag.
Zelfbevlekking, Onanie (naar men wil zoo genoemd naar Onan, Genesis 39:9)
masturbatie, het opzettelijk bewerken van geslachtelijke opwekkingen buiten den bijslaap. Komt bij beide geslachten voor, en is vooral bij kinderen niet zeldzaam.
Het gebrek berust dikwijls op een ziekelijken aanleg, bij kinderen ook wel op de aanwezigheid van wormen. Z. houdt meestal op latere leeftijd op, zonder veel schade aangericht te hebben.
Zoodra men bij kinderen aanduidingen van Z. waarneemt, moet men daartegen maatregelen nemen: Deskundig onderzoek naar eventuele plaatselijke oorzaken, slapen met de armen boven op de dekens, koude wasschingen, een hard bed met weinig bedekking, grootte, plaatselijke zindelijkheid, overwegend plantaardige voeding, veel lichaamsbeweging enz. Vooral lette men er op dat de kinderen geen verkeerde lectuur in handen krijgen. Voor volwassenen geldt in hoofdzaak hetzelfde; daarenboven is hier van het grootste belang versterking van de wil, afleiding door gepasten arbeid en in vele gevallen het huwelijk.
quote:nee ik ben niet schizofreen ofzo
Op vrijdag 2 januari 2004 15:06 schreef CobusKuch het volgende:[..]
Leuke naam heb je, gezien het onderwerp!
quote:Dan zou het eigenlijk ook geen zelfbevrediging zijn, toch?
Op vrijdag 2 januari 2004 15:11 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
nee ik ben niet schizofreen ofzo
[betweter-mode]
Het is MPS (Multiple Personality Syndrome) en niet schizofrenie, maar dat terzijde.
[/betweter-mode]
jongens: 80% geeft het dan toe en 20% liegt.
meisjes 60% geeft het toe en 30-35% liegt.
Trek je conclusie
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:21 schreef joeplemmens het volgende:
Stel de vraag als leraar in een klas:jongens: 80% geeft het dan toe en 20% liegt.
meisjes 60% geeft het toe en 30-35% liegt.Trek je conclusie
quote:Ik kan goed neuken zonder handen hoor.
Op vrijdag 2 januari 2004 14:46 schreef extreme het volgende:[..]
fietsen kan ik prima zonder handen, neuken niet..
quote:Een dergelijk verhaal staat zelfs nog in een soort handboek voor moeders uit de jaren zestig
Op vrijdag 2 januari 2004 15:07 schreef Dhalsim het volgende:
Ik quote (uit een medische encyclopedie uit 1899 - 105 jaar geleden dus):Zelfbevlekking, Onanie (naar men wil zoo genoemd naar Onan, Genesis 39:9)
masturbatie, het opzettelijk bewerken van geslachtelijke opwekkingen buiten den bijslaap. Komt bij beide geslachten voor, en is vooral bij kinderen niet zeldzaam.
Het gebrek berust dikwijls op een ziekelijken aanleg, bij kinderen ook wel op de aanwezigheid van wormen. Z. houdt meestal op latere leeftijd op, zonder veel schade aangericht te hebben.
Zoodra men bij kinderen aanduidingen van Z. waarneemt, moet men daartegen maatregelen nemen: Deskundig onderzoek naar eventuele plaatselijke oorzaken, slapen met de armen boven op de dekens, koude wasschingen, een hard bed met weinig bedekking, grootte, plaatselijke zindelijkheid, overwegend plantaardige voeding, veel lichaamsbeweging enz. Vooral lette men er op dat de kinderen geen verkeerde lectuur in handen krijgen. Voor volwassenen geldt in hoofdzaak hetzelfde; daarenboven is hier van het grootste belang versterking van de wil, afleiding door gepasten arbeid en in vele gevallen het huwelijk.
quote:klopt EN VAN TEVEEL SEX GA JE SCHREEUWEN
met een leuk berichtje als openingspost! Hier gaan we over dit onderwerp verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |