abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45815096
Sinds 22 oktober is mijn poes niet meer binnen geweest. Ook zag ik haar eerst nooit meer.

Sinds eind december kom ik haar wel weer regelmatig tegen, zelfs bij mij in de tuin maar het is net of ze totaal van mij vervreemd is.

Ik krijg der niet binnen, ze komt niet meer op me aflopen en zelfs als ik haar een lekker hapje voor de deur zet dan komt ze zelfs niet.

Nu zijn er hier in de buurt meerdere mensen die omstreeks september/oktober hun kat kwijt zijn en ook zij komen hun dieren opeens weer tegen maar hebben hetzelfde probleem als ik.

Nu weten we dus wel al zeker dat er iemand in de buurt is die onze dieren heeft gestolen. Ze vervolgens waarschijnlijk lange tijd binnengehouden heeft om ze te laten wennen. Maar we hebben geen idee wie. Mijn poes is wel gehipt en dat zullen de dieven wel niet weten.

Ik hoop er dus op dat het me toch lukt om haar te vangen.

Het toevallige hieraan is dat de poezen die weg zijn allemaal lapjespoezen zijn. Dus waarschijnlijk is de dief gek op lapjespoezen.

Wat kunnen wij nu het beste doen? Met z`n alleen (5 personen) naar de politie gaan of zal dat geen nut hebben?

We willen alle 5 onze dieren terug.
pi_45815480
Zo lullig om een poes te stelen. Zoiets doe je toch niet

[ Bericht 37% gewijzigd door senesta op 30-01-2007 09:35:23 (Niet grappig..) ]
pi_45815582
Vangen, zendertje aanbrengen en afwachten naar welk huis het beest gaat. Dan naar de politie of met een honkbalknuppel de betreffende bewonder bewerken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_45816669
Je kan ook de Dierenbescherming bellen bij jouw in de buurt,hoe je zo iets aan moet pakken.
pi_45816694
Rotterdam Crooswijk toevallig?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_45816724

[ Bericht 100% gewijzigd door senesta op 30-01-2007 11:03:08 (Kssst naar CUL jij..) ]
pi_45816750
WTF... een katten-brainwash-complot!!!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_45818120
Ik vind vronie's tip wel een goede .

Lokken met eten lukt trouwens niet?
pi_45818366
Dan lokken met valeriaan (of hoe heet dat spul?)
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_45818767
En TS is gebanned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')