te bizar voor woordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef petraa het volgende:
Ze heeft hem geslagen en geschopt volgens NL en iedereen heeft het gezien. Het was een klein trapje en volgens mij nog mis ook
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
raakte ze em wel dan??????????
Dan staat het 1-1, hij heeft Nena toen bespuugd en met wijn naar haar gesmeten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef petraa het volgende:
Ze heeft hem geslagen en geschopt volgens NL en iedereen heeft het gezien. Het was een klein trapje en volgens mij nog mis ook
Hij huilde uit kwaadheid denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:39 schreef Peter6000 het volgende:
Hij huilt wel echt, maar ik bljif het maar een treurig ventje vinden hoor, met een veel te groot ego.
Voor mij niet vind het wel vergelijkbaar en het feit dat hij haar constant voor hoer loopt uit te maken vind ik ook wel meetellen eigenlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan staat het 1-1, hij heeft Nena toen bespuugd en met wijn naar haar gesmeten.
Of is dat minder erg.
Ik hoop het wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:42 schreef raggende_annie het volgende:
heeft iemand t toevallig opgenomen?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef 2live het volgende:
Natasia heeft ook wel wat op haar geweten.
lijkt me ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan staat het 1-1, hij heeft Nena toen bespuugd en met wijn naar haar gesmeten.
Of is dat minder erg.
Ja Brainless fan we weten het welquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:43 schreef Suikeroom het volgende:
Brian was gewoon eerlijk.. hij was niet aan het schelden ofzo en zij schopt hem uit het niets.. is gewoon een exit lijkt me
Heb het moment zelf helaas gemist, alleen nog wel kunnen zien dat Brian in staat was om te lopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:42 schreef Gert het volgende:
Wat was het voor schop?
Vertel! Geen streams momenteel hier..
Was het een "exit" - schop, of een "gele kaart"-schop?
ze schopte op haar hardst.. dit was echt geen trapje.. ok het was niet heel hard maar dat komt omdat zij niet harder kan.. dit is fysiek geweld en Nena moet eruit.. kan er niets anders van makenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:42 schreef droomkoningin het volgende:
het was een trapje... brian is gewoon een zielige kereltje met een te grote ego
jammer dat nena niet beter kan argumenteren.. ze had m met worden allang in kleine stukjes kunnen hakken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
DGK-redactie was net lekker aan het lunchen en hebben opeens een para brother voor zich zitten.
Eet smakelijk!
helemaal gelijk maar ze kreeg de kans niet iedere keer als nena iets wilden zeggen praate hij er weer overheenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:42 schreef droomkoningin het volgende:
het was een trapje... brian is gewoon een zielige kereltje met een te grote ego
jammer dat nena niet beter kan argumenteren.. ze had m met worden allang in kleine stukjes kunnen hakken
het was een lichtgele kaart trapjequote:Op donderdag 1 februari 2007 12:44 schreef Gert het volgende:
Wat was het voor schop?
Het is ook zó onsjiek en not done van Brian om te gaan lekken over die minimale sex die ze gehad hebben, en haar om de oren te willen slaan met "nanana-naa-na je staat op youtube, hoer".
Ze had nog geen gele kaart en qua trap, tja het valt onder fysiek geweld dus.....denk dat er wel consequenties aan verbonden wordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:44 schreef Gert het volgende:
Wat was het voor schop?
Het is ook zó onsjiek en not done van Brian om te gaan lekken over die minimale sex die ze gehad hebben, en haar om de oren te willen slaan met "nanana-naa-na je staat op youtube, hoer".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |