abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 januari 2007 @ 00:38:38 #101
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45715200
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, kleine mannen zijn niet specifiek mijn smaak hoor, helemaal niet zelfs, ik geef alleen maar aan dat lengte dus niet zo heel bepalend hoeft te zijn..dat ik, als persoon die meestal op lang en groot valt dus ook een kleine man aantrekkelijk kan vinden, door zijn koppie, door zijn uitstraling etc
Ow mijn god. Wat een antwoord.
Hier heb je toch geen kracht meer voor?
If I had a Hammer...
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 januari 2007 @ 00:43:16 #102
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_45715279
Vrijgezel zijn heeft ook zo z'n voordelen misschien wel meer dan een raltie hebben
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 27 januari 2007 @ 01:01:41 #103
157966 SKETSj
pi_45715679
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Vrijgezel zijn heeft ook zo z'n voordelen misschien wel meer dan een raltie hebben
Ik denk altijd: Better to have had and lost than never to have had at all.

Beter te lang. Dan iets te klein. Als je de vrouwen om je heen ziet wel.
If I had a Hammer...
pi_45717727
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:55 schreef Bladergroen het volgende:

[..]

Met zo'n opmerking passeer je de grenzen van weldenkendheid en fatsoen vind ik.

Vind ik niet.
pi_45718841
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 02:29 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Vind ik niet.
Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin". Het feit dat je een aantal cm's korter bent dan de gemiddelde NL zal geen obstakel zijn voor een relatie met een leuke dame. Ik zou je meer openstellen voor wat anderen zeggen en jezelf van dat hersenspinsel zien te verlossen. Ik zou aan een vriendin (las dat je twee vriendinnen hebt die je willen helpen) vragen: "Als ik jou in een cafe tegen zou komen en we zouden elkaar niet kennen, zou jij mij dan vanwege mijn lengte afstoten?".
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
  zaterdag 27 januari 2007 @ 10:11:07 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45720026
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 00:38 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Ow mijn god. Wat een antwoord.
Lijkt me een normaler antwoord dan jouw reply in deze.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 12:17:50 #107
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_45722133
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 04:34 schreef MmadviewW het volgende:

[..]

Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin".
Tja, en dat gaat nu al 2 topics lang zo! TS neemt helemaal niets aan, kraakt elke positieve opmerking af en blijft maar in datzelfde dwangmatige cirkeltje rondzwemmen. En toch blijven mensen er hier energie steken in positieve opmerkingen en goedbedoeld advies! Compleet zinloos, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?

TS: Je bent klein, lelijk en je gaat sterven als een oude eenzame rukker. Beter?
pi_45738371
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 04:34 schreef MmadviewW het volgende:

[..]

Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin". Het feit dat je een aantal cm's korter bent dan de gemiddelde NL zal geen obstakel zijn voor een relatie met een leuke dame. Ik zou je meer openstellen voor wat anderen zeggen en jezelf van dat hersenspinsel zien te verlossen. Ik zou aan een vriendin (las dat je twee vriendinnen hebt die je willen helpen) vragen: "Als ik jou in een cafe tegen zou komen en we zouden elkaar niet kennen, zou jij mij dan vanwege mijn lengte afstoten?".
Alsof ze daar eerlijk over zouden zijn
  zaterdag 27 januari 2007 @ 22:39:17 #109
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45739752
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:51 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Alsof ze daar eerlijk over zouden zijn
okey eerlijk: je hebt het moeilijker dan iemand van normale lengte
maar sommige mensen hebben het nog moeilijker en hebben wel iemand

dus dat verklaart het niet
klaar
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zondag 28 januari 2007 @ 16:52:29 #110
157966 SKETSj
pi_45761928
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Lijkt me een normaler antwoord dan jouw reply in deze.
Even onzinnig lijkt me. Je zegt dat kleine mannen met een knap koppie best aantrekkelijk kunnen zijn.
Dan zeg je, "ik val niet op klein, integendeel zelfs,"
Wat voor boodschap probeer je TS eigenlijk te geven? Het is toch onzinnig wat je zegt?
Ik ken meisjes van 1.55 die het liefst 1.80+ willen. En die voorkeur is niet individueel per geval/vrouw zo.
(ZOals alle vrouwen graag geloven)
Dat is bij alle vrouwen zo. Als het effe kan wel. En alle vrouwen hebben wat te zeggen zelfs de lelijkere.

Ik snap niet dat mensen TS een hart onder de riem willen steken (goed bedoeld),
maar wat in de praktijk dus 8-9/10 x niet werkt.
noch waar is.
Werkt alleen maar meer illusies en fdaardoor uiteindelijk frustraties op.
Als vrouw weet je toch dat lengte erg belangrijk is voro jouw? Maar je durft het niet te zeggen voor andere vrouwen?
Holy Crap!.
If I had a Hammer...
  zondag 28 januari 2007 @ 17:56:28 #111
39114 Angst
pi_45764302
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Even onzinnig lijkt me. Je zegt dat kleine mannen met een knap koppie best aantrekkelijk kunnen zijn.
Dan zeg je, "ik val niet op klein, integendeel zelfs,"
Wat voor boodschap probeer je TS eigenlijk te geven? Het is toch onzinnig wat je zegt?
Ik ken meisjes van 1.55 die het liefst 1.80+ willen. En die voorkeur is niet individueel per geval/vrouw zo.
(ZOals alle vrouwen graag geloven)
Dat is bij alle vrouwen zo. Als het effe kan wel. En alle vrouwen hebben wat te zeggen zelfs de lelijkere.

Ik snap niet dat mensen TS een hart onder de riem willen steken (goed bedoeld),
maar wat in de praktijk dus 8-9/10 x niet werkt.
noch waar is.
Werkt alleen maar meer illusies en fdaardoor uiteindelijk frustraties op.
Als vrouw weet je toch dat lengte erg belangrijk is voro jouw? Maar je durft het niet te zeggen voor andere vrouwen?
Holy Crap!.
ik als vrouw wil bekennen dat ik "maar" 1 keer verliefd (maar vrij kort omdat hij daarna bezet was) om iemand die een stuk kleiner was dan mij, en ik heb een soort fling gehad met iemand die maar enkele centimeter langer was dan mij (dus niet boven de 1.75) , en verder ik ben wel enkele keren door jongens benadert en daar zaten gewoon geen kleinere jongens bij, omdat daar minder van zijn , en een bdeel daarvan heb ik natuurlijk om allerlei andere reden "afgewezen".
en ik heb nu mijn huidige vriend, mijn hopelijke soulmate, en ik toen ik met hem kreeg waren er 3 jongens ofzow waar uit ik kon kiezen, en geen daarvan was kleiner dan ik.
ik heb niet voor de kleinste gekozen, omdat deze streng christelijk was .
en ik vind het heerlijk dat mijn vriend: kleintje tegen mij kan zeggen en ik lange slungel tegen hem, maar dat heeft niet zwaar gewogen in mijn keuze...
ik heb overigens 2 vriendjes (en die fling) gehad en ben pas 20....
maar ik denk als ik eerlijk doe, misschien geloof je dan wat ik zeg
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
  zondag 28 januari 2007 @ 18:24:21 #112
157966 SKETSj
pi_45765133
Dus wat de fuck wil je dan hirmee zeggen?

Geen van de jongens die jou benaderden waren kleiner. Maar je vind het wel fijn dat je
kleintje genoemd kan worden door hen. En je hebt maar 1 x een 'fling' gehad met iemand iets kleiner dan jou.
Wat moet ik hieruit destlleren?
Is dit grappig bedoeld ofso?

If I had a Hammer...
  zondag 28 januari 2007 @ 18:53:59 #113
39114 Angst
pi_45765999
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef SKETSj het volgende:
Dus wat de fuck wil je dan hirmee zeggen?

Geen van de jongens die jou benaderden waren kleiner. Maar je vind het wel fijn dat je
kleintje genoemd kan worden door hen. En je hebt maar 1 x een 'fling' gehad met iemand iets kleiner dan jou.
Wat moet ik hieruit destlleren?
Is dit grappig bedoeld ofso?

okey ik wil zeggen dat ik nog NOOIT Iemand heb afgewezen omdat hij klein is, dus dat het bullshit is om tezeggen dat ik het wel zou doen... (en jij zegt dat vrouwen dat altijd doen)
en 1 van de 3 jongens waarmee ik sex heb gehad jah was niet veel langer dan ik, of even lang weet ik veel
ik wil gewoon zeggen dat het bullshit is wat je zegt...
ik ben weleens verliefd geworden op iemand die heel klein was
en jij beweerd min of meer dat het onmogelijk is dat een vrouw kiest voor iemand die klein is
en dat is gewoon bull
maar ik heb er wel kracht voor, want als mensen achterlijk doen wil ik ze graag tot rede brengen..
hoewel ik het eigenlijk wel kan opgeven nou jou reactie
ik vind het fijn dat me vriend lang is, net zoals ik het fijn vind dat hij een dikke haarbos heeft, een nerd is, en van lekker eten houd! dat wil niet zeggen dat dat een eis is, dat bedoelde ik meer

p.s. zoals er onderstond, je wou eerlijkheid, dus ik vertel maar precies wat mijn "ervaringen' zijn, omdat jij denkt dat iedereen in dit topic liegt. dit is mijn waarheid en je kan hem in je hol steken of eindelijk geloven dat ik eerlijk ben..
  zondag 28 januari 2007 @ 19:03:57 #114
157966 SKETSj
pi_45766336
owkeeeej..

En nog wil ik erop hameren dat vrouwen over het algemeen niet houden van kleinere mannen dan zijzelf.
Zeker niet in een relatie.
If I had a Hammer...
  zondag 28 januari 2007 @ 19:06:07 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45766395
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 00:36 schreef SKETSj het volgende:

Waarom geef je die links dan (met die schoenen en nog iets anders. weet niet wat),
als antwoord aan hem? Waar slaat dat op
Misschien omdat TS er wel iets in ziet, aangezien alle andere aangedragen mogelijkheden met een dramatisch gebaar worden weggewuifd?
En misschien omdat ik benieuwd ben hoe hij de minpunten van dit soort oplossingen ziet?
Daar slaat dat op .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 28 januari 2007 @ 19:08:15 #116
39114 Angst
pi_45766445
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef SKETSj het volgende:
owkeeeej..

En nog wil ik erop hameren dat vrouwen over het algemeen niet houden van kleinere mannen dan zijzelf.
Zeker niet in een relatie.
dat jij daarop wil hameren is duidelijk
maar waarop ik wil hameren is dat het niet onmogelijk is om gelukkig te zijn en een vriendin of zelfs scharrels te hebben als je klein bent.
en ja, je hebt het iets moeilijker ja, dat hoor je mij niet ontkennen
  zondag 28 januari 2007 @ 19:12:52 #117
157966 SKETSj
pi_45766584
'iets' moeilijker ?

Ik vind dat de meesten hier denken dat het lang niet zo moeilij is als je klein bent.
Ze denken er té makkelijk over. Ja, hij kan vast wel een relatie vinden. Of een scharrel.
En op elk potje past een dekseltje en van dat soort onzin meer.
Tegen de tijd dat het zover is voor hem, waar zoek je die vrouwen die met hem willen?
Is toch zoiets als speld in hooiberg enzo?
Ja die speld is er. Mischien wel meerdere. Veel plezier met zoeken
If I had a Hammer...
  zondag 28 januari 2007 @ 19:16:28 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45766679
Wat zou TS volgens jou dan moeten doen, SKETSj?
  zondag 28 januari 2007 @ 19:19:54 #119
157966 SKETSj
pi_45766767
Ik vind dat TS een punt heeft. En mensen hier het afdoen alsof het niks is.
Vooral de kleine vrouwen weten niet waar ze over praten. Want zeg nou zelf.
Je gaat me toch niet vertellen dat mannen over het algemeen mooie (of uberhaupt maakt nieteens uit)
kleinere vrouwen afwijzen?
Omgekeerd gebeurt dat wel.

Wat TS moet doen weet ik niet. Heb er geen antwoord op. Hij moet gewoon een portie mazzel hebben
en iemand tegenkomen. Maar meesten denken veels te makkelijk over dit soort onderwerpen.
Terwijl ze zelf er geen last van hebben.
Hoe weet je dan hoe het is
If I had a Hammer...
  zondag 28 januari 2007 @ 19:28:57 #120
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_45767022
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:18 schreef dlebrok het volgende:
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar dan heb ik tenminste 'bewijs' dat ze puur op m'n lengte afknapt.
ik knap persoonlijk eerder af op iemand die zich schaamt voor hoe hij van zichzelf is en dat stiekem gaat lopen compenseren dan op iemand die gewoon een beetje klein is hoor...

kijk, ik val ook niet op kleine/dikke/blonde jongens. maar dat betekent niet dat ik niet heel erg verleifd kan worden als ik de juiste kleine/blonde/dikke jongen tegenkom. sterker nog, de jongens waar ik t meest verschrikkelijk verleifd op ben geweest voldeden allebei op hun eigen manier totaaaaaal niet aan "mijn type".

ik ben zelf te dik. en ik heb nog nooit echt een relatie gehad. nou kan ik dat, zoals ik jaren deed, afschuiven op dat ik dik en (dus) lelijk ben. maar feitelijk gaat het erom dat niemand mij ooit leuk gaat vinden zolang ik mezelf niet de moeite waard vind. er zijn zat mensen die zeggen dat ik er wel leuk uitzie, maar zolang ik dat niet kan accepteren ga ik t ook niet uitstralen.

echt, leer jezelf eerst maar eens accepteren, zonder plateauzolen, en dan komt t vanzelf goed. clichee, maar goed, clichees zijn er niet voor niks -- zit meestal wel een beetje (boel) waarheid in.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Moderator zondag 28 januari 2007 @ 20:37:01 #121
5428 crew  miss_sly
pi_45769254
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:18 schreef dlebrok het volgende:
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar dan heb ik tenminste 'bewijs' dat ze puur op m'n lengte afknapt.
En dat is eigenlijk alles waar je naar op zoek bent: "bewijs" dat wat jij denkt, waar is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 28 januari 2007 @ 23:24:01 #122
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_45776467
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dat is eigenlijk alles waar je naar op zoek bent: "bewijs" dat wat jij denkt, waar is.
ja, dan heeft hij tenminste een reden om zelfmoord te plegen

ts is gewoon een zielige loser die maar in hetzelfde hokje blijft zitten. Afgelopen vrijdag kwam ik weer een gozer tegen die ook rond de 1.60 is en die gast heeft gewoon een enorm vrolijke kop. Ook aantrekkelijk lijkt me

zielig gelul van 'ooh kijk mij zielig zijn' en daar bereik je dus geen ene flikker mee
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  zondag 28 januari 2007 @ 23:52:35 #123
157966 SKETSj
pi_45777311
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is denk ik eerder dat hij vrijwel zeker weet dat het zo is wattie vermoed.
Hij is immers al vele malen afgewezen om zijn lengte.
Maar als vrouwen om een directe vraag/hamvraag heen gaan zitten draaien, en zeggen van niet.
Terwijl hij bij zijn volle verstand wel beter weet. Door te zeggen dat Hij ongelijk heeft,
terwijl hij om zich heen niets anders tegenkomt IRL.
Dat is eigenlijk hetzelfde als het beledigen van iemand zijn intelligentie. Door te zeggen van,
"Ja, wat je zegt kan wel wezen, maar weetje wat? Ik geef jou niet die bevestiging die je zoekt,
Lekker puh.. En wat wou je dan doen? Wij blijven toch ontkennen "

Dat idee heb ik hier.
If I had a Hammer...
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 00:00:07 #124
5428 crew  miss_sly
pi_45777513
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:52 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Het is denk ik eerder dat hij vrijwel zeker weet dat het zo is wattie vermoed.
Hij is immers al vele malen afgewezen om zijn lengte.
Maar als vrouwen om een directe vraag/hamvraag heen gaan zitten draaien, en zeggen van niet.
Terwijl hij bij zijn volle verstand wel beter weet. Door te zeggen dat Hij ongelijk heeft,
terwijl hij om zich heen niets anders tegenkomt IRL.
Dat is eigenlijk hetzelfde als het beledigen van iemand zijn intelligentie. Door te zeggen van,
"Ja, wat je zegt kan wel wezen, maar weetje wat? Ik geef jou niet die bevestiging die je zoekt,
Lekker puh.. En wat wou je dan doen? Wij blijven toch ontkennen "

Dat idee heb ik hier.
Hij is al meerdeere malen afgewezen, punt. Of het om zijn lengte is, is iets dat hij zelf ingevuld heeft, maar helemaal niet zeker is. Laten we wel wezen: je kunt niet iedereen leuk en aantrekkelijk vinden, om wat voor reden dan ook. Dat kan best iets zijn als lengte, maar het kan ook iets anders zijn, de klik die er niet is, zijn oren zijn niet mooi, hij is niet gezellig genoeg, hij is te stil of te druk, zijn schoenen zijn niet mooi, hij heeft witte sokken aan...een heel scala aan mogelijkheden, maar hij sluit alles uit behalve die ene.

Een goed voorbeeld van zijn bekrompen denkwijze mbt lengte was zijn vraag aan mij wat er mis wat met mijn vriend omdat hij heel lang vrijgezel is gebleven, eerder in dit topic,
pi_45777746
Short People

Short People got no reason
To live

They got little hands
Little eyes
They walk around
Tellin' great big lies
They got little noses
And tiny little teeth
They wear platform shoes
On their nasty little feet

Well, I don't want no Short People
Don't want no Short People
`Round here

Short People are just the same
As you and I
(A Fool Such As I)
All men are brothers
Until the day they die
(It's A Wonderful World)

Short People got nobody
Short People got nobody
Short People got nobody
To love

They got little baby legs
That stand so low
You got to pick 'em up
Just to say hello
They got little cars
That go beep, beep, beep
They got little voices
Goin' peep, peep, peep
'Round here
They got grubby little fingers
And dirty little minds
They're gonna get you every time
'Round here

Dit is een liedje van Randy Newman, dat precies zegt wat TS denkt dat anderen denken.

Deels , in afgezwakte versie, klopt dat wel, in theorie verkiezen de meeste vrouwen iemand die langer is dan zij.
Ik kan begrijpen dat je het ongeloofwaardig vind het tegendeel te horen van dames die zelf toevallig enkel maar lange partners hebben gehad, want ook zij zeggen in theorie vooral te vallen op lange mannen, en zullen dat ws enkel afzwakken als een kleine man beteuterd vraagt of dat idd zo is voor de meeste vrouwen "welnee, ik ken genoeg vrouwen die een kleinere vriend hebben".

Ik zou zeggen noem ze eens bij naam

Als ik voor mezelf spreek, worden mijn theoretische voorkeuren nogal eens bijgesteld.
ik kan jarenlang beweren dat een man toch echt minstens 180 cm lang moet zijn, totdat ik die ene ontmoet die amper de 172 haalt, en daar dan helemaal dolgestoordverliefd op worden, vanwege die ogen, die mond, die handen, die lach, zijn verleidingskunsten, weetikwat.

Nog steeds zeg ik , als het me gevraagd wordt waar ik op val, dat het mediterrane types zijn vooral, echter ik zeg niet meer dat een man een stuk langer moet zijn, omdat er ooit 1 was die dat niet was en toch even 'alles' was .

En voor de meeste mensen is het een kwestie van op de juiste plek zijn op het juiste moment met het juiste humeur, ik bedoel wat ik me herinner van discotheken vooral is de treurige of gefrustreerde blik van jongens van ALLE lengtes die boekdelen sprak tegen sluitingstijd aan de bar hangend met een halfLEEG glas... "gvd alweer niet geneukt".
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 29 januari 2007 @ 00:27:07 #126
39114 Angst
pi_45778211
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:09 schreef milagro het volgende:
-knip-
een vriend van mij is indonesisch en vrij klein moet ik de drie meisjes met naam en toe naam noemen die verkering met hem hebben gehad (in de tijd dat ik hem ken), vind ik een beetje lullig om te doen zonder hun toestemming

en ik zei zelf al verkering gehad te hebben met ene jongen die ongeveer even lang was
meer kan ik helaas niet voor ze doen
  maandag 29 januari 2007 @ 00:32:01 #127
157966 SKETSj
pi_45778341
[Quote: Milagro]

Ik geloof wel wat je zegt. Wil er ook wel in geloven. Het is een andere insteek.

Vind het ook wel grappig dat het vnl. mannen zijn die aan het eind van zo'n avondje met een half glas
bier aan de bar zitten. En vrouwen niet/nooit.

Is dat A. Omdat vrouwen zich beter dan mannen goed kunnen houden bij gemis aan onbeantwoorde verlangens?
of B. Omdat vrouwen over het algemeen nooit verlegen hoeven zitten om sex ?
If I had a Hammer...
pi_45778375
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef Angst het volgende:

[..]

een vriend van mij is indonesisch en vrij klein moet ik de drie meisjes met naam en toe naam noemen die verkering met hem hebben gehad (in de tijd dat ik hem ken), vind ik een beetje lullig om te doen zonder hun toestemming

en ik zei zelf al verkering gehad te hebben met ene jongen die ongeveer even lang was
meer kan ik helaas niet voor ze doen
ben blij dat je je zo aangesproken voelt, die post was tenslotte voor jou bedoeld, er dan 1 fucking zinnetje eruit pikt, en dan er zo godgruwelijk letterlijk op reageert, en totaal voorbij gaat aan de strekking ervan en de post als geheel
.
  maandag 29 januari 2007 @ 00:35:54 #129
157966 SKETSj
pi_45778438
Wie. Ik of Angst?
If I had a Hammer...
pi_45778466
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:32 schreef SKETSj het volgende:
[Quote: Milagro]

Ik geloof wel wat je zegt. Wil er ook wel in geloven. Het is een andere insteek.

Vind het ook wel grappig dat het vnl. mannen zijn die aan het eind van zo'n avondje met een half glas
bier aan de bar zitten. En vrouwen niet/nooit.

Is dat A. Omdat vrouwen zich beter dan mannen goed kunnen houden bij gemis aan onbeantwoorde verlangens?
of B. Omdat vrouwen over het algemeen nooit verlegen hoeven zitten om sex ?
nee, omdat de meeste vrouwen niet uitgaan om te neuken aan het einde vd avond, maar vooral om uit te gaan, lol te maken en ms die ene tegen te komen en als dat niet gebeurt, niet met blauwe ballen vol frustratie zitten, daarom.

oh en omdat aan het einde vd avond het grote licht aan gaat natuurlijk
  maandag 29 januari 2007 @ 00:45:30 #131
157966 SKETSj
pi_45778638
Mmm.
Ik kom anders welles vrouwen tegen die brutaal doen tegen me hoor als ik ze ontken.
Als ik doe alsof ik ze niet heb zien voorbijlopen, omdat ik effe niet weet wat me overkomt,
Als zo'n dronken schreeuwlelijk naar me gaat zitten roepen.

Shit, ben ik nu net een wijf?

Half dronken meisjes (zogenaamd) die erg gaan zitten schreeuwen of handtastelijk worden als ik
niet reageer (o zo vervelend, echt)
Erger nog. Wijven die denken dat ze alles kunnen maken en zomaar tegen je aan gaan rijden.
Of twee hele lelijke (neem het me niet kwalijk) dikke wijven die me gaan zzitten sandwichen op de dansvloer.
En denken dat ik het leuk vind ;')
Sorry maar daar ben ik niet van gedient. Zeker ook omdat ik weet dat als meisjes zo worden behandeld.
Ze het absoluut niet zouden pikken. En ja, ik kom op voor mijn medemens/man.
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 00:48:15 #132
39114 Angst
pi_45778692
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:33 schreef milagro het volgende:

[..]

ben blij dat je je zo aangesproken voelt, die post was tenslotte voor jou bedoeld, er dan 1 fucking zinnetje eruit pikt, en dan er zo godgruwelijk letterlijk op reageert, en totaal voorbij gaat aan de strekking ervan en de post als geheel
.
dat is omdat ik het voor de rest niet met je oneens bent, inderdaad zijn lange mannen aantrekkelijker dan kleine mannen voor de meeste vrouwen. het enige zinnetje waar ik dus op kon reageren, daar reageerde ik op.
sorry voor de onduidelijkheid

en het was overigens niet alleen op reactie van jou post, maar op alle posts waarin het gewoon niet gelooft werd, dat er kleine mannen iemand kunnen hebben.

maar ik ben erg fel en jij bent erg fel, en ik ga nu slapen en hopelijk wordt ik dan wat rustiger , want ik laat me ook een beetje door me emoties leiden vandaag...
pi_45778900
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:45 schreef SKETSj het volgende:
Mmm.
Ik kom anders welles vrouwen tegen die brutaal doen tegen me hoor als ik ze ontken.
Als ik doe alsof ik ze niet heb zien voorbijlopen, omdat ik effe niet weet wat me overkomt,
Als zo'n dronken schreeuwlelijk naar me gaat zitten roepen.

Shit, ben ik nu net een wijf?

Half dronken meisjes (zogenaamd) die erg gaan zitten schreeuwen of handtastelijk worden als ik
niet reageer (o zo vervelend, echt)
Erger nog. Wijven die denken dat ze alles kunnen maken en zomaar tegen je aan gaan rijden.
Of twee hele lelijke (neem het me niet kwalijk) dikke wijven die me gaan zzitten sandwichen op de dansvloer.
En denken dat ik het leuk vind ;')
Sorry maar daar ben ik niet van gedient. Zeker ook omdat ik weet dat als meisjes zo worden behandeld.
Ze het absoluut niet zouden pikken. En ja, ik kom op voor mijn medemens/man.
ja en wat heeft dit te maken met wat ik zei?

dat er vervelende meiden zijn in het uitgaansleven, well duh! vervelende mensen zijn overal
echter die dames hebben ws plezier in het vervelend doen, en opdringerig, dat is een doel op zich.

bij mannen is het vaak niet een doel op zich, zich "opdringen", maar om te scoren en als dat dan niet gebeurt is de avond niet geslaagd, want "alweer niet geneukt".

bij dames zie je denk ik vaker dat "als er geen vent is, er geen sex is, en dat is prima" dan dat je dat bij (jonge) mannen ziet, die zijn er (logisch, want de natuur) toch iets meer op gefixeerd, scoren, neuken, sex

maar goed, uiterlijke voorkeuren heeft iedereen, ik zie persoonlijk niet zo waarom je niet een lengtevoorkeur zou mogen hebben, maar wel een haarkleurvoorkeur, of huidskleurvoorkeur of grote jetsers vookeur, het uiterlijk is nu eenmaal het eerste wat je ziet en dus maak je de eerste schifting daar... in principe dan, al naar gelang de plek en de tijd die je met de ander krijgt.

in het uitgaansleven is de tijd er niet echt om de ander eerst te leren kennen en zo eventueel voorbij te gaan aan het uiterlijk dat niet helemaal aan je "wensen" voldoet.
op werk bv is dat al anders, iemand die in eerste instantie niet meteen je aandacht kreeg,kan dat later alsnog krijgen, puur omdat je veel tijd met elkaar doorbrengt, en je dan het gehele plaatje te zien krijgt, niet enkel het mooie bekkie.

vergeet ook niet dat als iemand op zoek is, je die leuke vent of dame ook nog weleens wil ontgaan, en dus is het gebrek aan belangstelling niet een gevolg van jouw uiterlijk, maar gewoon omdat de ander met andere dingen bezig is of ms wel effe geen trek heeft in mannen/vrouwen.

het is niet altijd lente tenslotte.
  maandag 29 januari 2007 @ 01:54:51 #134
157966 SKETSj
pi_45779662
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef milagro het volgende:

[..]

ja en wat heeft dit te maken met wat ik zei?
O excuses
Er moest nog wat bij, maar vergat het.

Nou, wat ik wilde zeggen is dat als er in het uitgaans-leven meisjes het niet te doen is om de sex/of het scharrelen.
Waarom doen ze dan zo vervelend als ze worden genegeerd? Maargoed, heb je al beantwoord.
Maar OK. ze willen enkelt opdringen en vervelend doen? mmm..
En er zitten genoeg leuke andere zienswijzen in wat je zegt. Bedankt, vind ik wel interessant.

Toch nog ff omdat ik het niet an laten:

Meeste vrouwen hebben een lengte voorkeur. Een goed karakter kan daar weinig aan veranderen denk ik.
(zeg ik nu voorzichtig)
Sex gaat om passie en verlangen. Langere mannen hebben bij de seksuele daad toch de voorkeur denk ik.
1.55 is klein. En dan zul je zoals TS dat ervaart het erg moeilijk krijgen.
quote:
bij dames zie je denk ik vaker dat "als er geen vent is, er geen sex is, en dat is prima" dan dat je dat bij (jonge) mannen ziet, die zijn er (logisch, want de natuur) toch iets meer op gefixeerd, scoren, neuken, sex
Vrouwen worden versierd. Mannen moeten jagen. Wellicht dat mannen dan denken dat ze niet mee (kunnen) doen.
Mannen gaan dan gauw doemdenken ja. Dat heeft ook wel met natuur te maken denk ik.

Interesant stukje kort samen gevat:

Het schijnt (heb ik vernomen van Psych-studenten en neuro-wetenschappers), dat "sociale afwijzing",
hetzelfde gebied van de hersenen prikkelt/pijnigt zoals dat wordt veroorzaakt door"'fysieke pijn'.
(dus als iemand je een trap geeft, is net zo erg als dat iemand je verbaal uitscheld of negeert, in mindere mate,
maar toch). Is toch gek?

Toen hebben psychs wat oorzaken proberen te schetsen hiervoor.
Die er wellicht toe zou hebben geleid dat mensen-hersenen zich zo heben ontwikkeld.
Immers, alles, wat is (of het nou pijn of jaloezie is) heeft wel degelijk een functie. Maar wat?

Deze vond ik wel opmerkelijk:

Vroeger toen mensen nog in groepn optrokken kon je makkelijk verstoten worden als je buiten de boot viel.
Dat kon om dat je niks waard was of niks voorstelde en dus ook niet voor de vrouwen in die groep.
Uitstoting betekende dat je maar in je eentje moest optrekken. Wat betekende dat je overlevingskansen wellicht een
heel stuk kleiner zouden zijn. Er meer stress voor je was en een kortere levensspan (en geen nageslacht)

Alnu, in deze maatschappij, waar afwijzing niet zo'n big deal hoeft te zijn.
Omdat je nu op allerlei mogelijke manieren (meer dan ooit) zoveel meer contact kunt leggen met mensen over
de gehele wereld (zee is groot, meer vissen).
Maar veel mannen begrijpen dit niet. Zijn zich er niet van bewust.
Bij hen speelt dus die ingebakken 'angst' nog sterk. Waarbij sociale afwijzing wordt gekoppeld aan de angst voor
de 'dood' (effe bot)
En ze dus ahw. vrezen voor hun leven.

Die mannen aan het einde van de avond lijden dus echt pijn (al weten ze niet dat het alnu wellicht een irreele angst is)
Stel dat je dit aan delopende band meemaakt. Ik denk dat je mentaal behoorlijk moe van wordt.
En ipv. dat ze meelij hebben, lopen vrouwen dus gewoon aan ze voorbij.

Trouwens, vrouwen worden versierd. Mannen moeten jagen.
Als je in het weekend niks hebt, of als er niemand hapt. Dan vind je dat als vrouw niet zo erg.
Je begrijpt immers als vrouw (denk ik hoor, weet ik veel) als je als vrouw om je heen kijkt.
Dat je zowiezo meer kansen hebt. Dat je nu niet wordt benadert zegt nog niet zoveel.

En ik geloof ook wel dat als een vrouwen meer worden afgewezen (zoals tegenwoordig meer en meer)
dat ze dan ook gaan lopen zeiken en huilen.
Dat het niet veel voorkomt, zegt mij dat vrouwen op de een of andere manier ergens hun troost vandaan halen.
Wellicht omdat ze denken dat vrouwen het makkelijker hebben dan mannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SKETSj op 29-01-2007 02:10:14 ]
If I had a Hammer...
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 08:17:30 #135
5428 crew  miss_sly
pi_45781360
Ik vind zelf, door mijn eigen ervaring wijs geworden, het helemaal onzin om te zeggen dat ik op (fill in welk uiterlijk kenmerk dan ook) val, omdat als ik naar mijn vriendjes/scharrels kijk, er echt geen lijn in te zien is. Ze zijn van allerlei haarkleuren, lengtes, kledingstijlen, huidskleur, omvang, verschillen in leeftijd, verschillen in hobbies...kortom: er was in allemaal iets anders dat ze aantrekkelijk maakte, en die uiterlijkheden deden er niet echt toe.
pi_45783081
quote:
Op maandag 29 januari 2007 08:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind zelf, door mijn eigen ervaring wijs geworden, het helemaal onzin om te zeggen dat ik op (fill in welk uiterlijk kenmerk dan ook) val, omdat als ik naar mijn vriendjes/scharrels kijk, er echt geen lijn in te zien is. Ze zijn van allerlei haarkleuren, lengtes, kledingstijlen, huidskleur, omvang, verschillen in leeftijd, verschillen in hobbies...kortom: er was in allemaal iets anders dat ze aantrekkelijk maakte, en die uiterlijkheden deden er niet echt toe.
nou, bij mij doet het uiterlijk er wel toe
wat er niet toe doet of deed is of ze 'volgens de algemene norm' knap zijn of waren.
ík vond ze aantrekkelijk, , en dat zit hem wel degelijk in het uiterlijk (en soms zelfs enkel in het uiterlijk, zo bleek dan later)
er zijn wel zeker ook wel overeenkomsten wb uiterlijk, al lijken ze niet op elkaar , ze hebben allemaal in bepaalde details overeenkomsten (nee, niet dát )

ik neem aan dat de TS ook zo zijn voorkeuren heeft, of maakt het hem totaal niet uit hoe een dame eruit ziet,als ze maar lief is?
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 10:34:23 #137
5428 crew  miss_sly
pi_45783196
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:28 schreef milagro het volgende:

[..]

wat er niet toe doet of deed is of ze 'volgens de algemene norm' knap zijn of waren.
ík vond ze aantrekkelijk, , en dat zit hem wel degelijk in het uiterlijk (en soms zelfs enkel in het uiterlijk, zo bleek dan later)
er zijn wel zeker ook wel overeenkomsten wb uiterlijk, al lijken ze niet op elkaar , ze hebben allemaal in bepaalde details overeenkomsten (nee, niet dát )

ik neem aan dat de TS ook zo zijn voorkeuren heeft, of maakt het hem totaal niet uit hoe een dame eruit ziet,als ze maar lief is?
Ik zeg niet dat uiterlijk er niet toe doet, want natuurlijk is dat wel zo
Ik zeg alleen dat er geen bepaalde uiterlijkheden zijn die dusdanig overeenkomstig waren, dat ik kan zeggen dat een bepaald type wel of niet in aanmerking kan komen. Ik vond ze aantrekkelijk, maar ik kan echt in de verste verte geen overeenkomst vinden: lang, donker, klein, blond, blauwe ogen, donkere ogen, slank, wat voller, snor, beetje kak, errug casual...

Ik zal dus op voorhand niet zeggen dat een bepaald type afvalt, want de ervaring heeft me geleerd dat dat voor mij niet opgaat.

Inderdaad, ts zal ook niet op ieder meisje vallen, dat is toch ook logisch? Je kunt niet iedereen aantrekkelijk vinden.
pi_45783248
Mijn enige criterium is een lief neusje.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45783535
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef miss_sly het volgende:
Een goed voorbeeld van zijn bekrompen denkwijze mbt lengte was zijn vraag aan mij wat er mis wat met mijn vriend omdat hij heel lang vrijgezel is gebleven, eerder in dit topic,
Als je voor je 30e nog nooit korte relaties hebt gehad, dan wijk je toch af hoor Ik zette 'mis' tussen aanhalingstekens omdat ik daarmee ook b.v. verlegenheid meereken. Zo bedoelde ik het.

Voor de rest, de reden waarom ik denk/weet dat het aan m'n lengte ligt is omdat, 1) zoals hier ook al aangegeven werd door anderen, een jongen van 1.70 in Nederland al als klein wordt gezien en kleine jongens/mannen zijn nou eenmaal minder populair bij de meiden, dat kun je niet ontkennen. Net zoals dat stevigere of hele lange (1.90+) vrouwen minder populair zijn bij mannen.En 2) Ik heb veel vrienden waaronder veel meisjes en die zijn allemaal 'gek' op me (als vriend), dat merk ik aan alles.
pi_45783739
quote:
Eigenlijk hetzelfde als bij jou. Ik val vrijwel nooit op de vrouwen die over het algemeen als 'lekker' worden gezien door m'n seksegenoten. Ik viel nooit op de Pamela Andersons of de Janet Jacksons in tegenstelling tot m'n vrienden.

Ze moet (ook qua uiterlijk) 'iets' hebben inderdaad (wat het is, weet ik niet) anders dan slaat die vonk niet over.
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 14:33:27 #141
5428 crew  miss_sly
pi_45789754
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Als je voor je 30e nog nooit korte relaties hebt gehad, dan wijk je toch af hoor Ik zette 'mis' tussen aanhalingstekens omdat ik daarmee ook b.v. verlegenheid meereken. Zo bedoelde ik het.

Voor de rest, de reden waarom ik denk/weet dat het aan m'n lengte ligt is omdat, 1) zoals hier ook al aangegeven werd door anderen, een jongen van 1.70 in Nederland al als klein wordt gezien en kleine jongens/mannen zijn nou eenmaal minder populair bij de meiden, dat kun je niet ontkennen. Net zoals dat stevigere of hele lange (1.90+) vrouwen minder populair zijn bij mannen.En 2) Ik heb veel vrienden waaronder veel meisjes en die zijn allemaal 'gek' op me (als vriend), dat merk ik aan alles.
Afwijken van de massa is inet per definitie verkeerd, imo
Het gaat er ook niet om dat langere jongens misschien ppopulairder zijn, maar jij gaat ervan uit dat geen enkel meisje je zal willen vanwege je lengte.
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 14:42:07 #142
5428 crew  miss_sly
pi_45790043
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:02 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Ze moet (ook qua uiterlijk) 'iets' hebben inderdaad (wat het is, weet ik niet) anders dan slaat die vonk niet over.
En van meisjes naar jou toe zou er altijd een vonk zijn, als je maar niet klein was!
  maandag 29 januari 2007 @ 17:06:53 #143
157966 SKETSj
pi_45795058
Mensen snappen niet dat TS te maken heeft met een algemene voorkeur voor lang door dik 90%
van de vrouwen.
Overal zeggen ze dat, overal zie je dat. Langer geeft vrouwen een beschermend gevoel etc. etc.
En hier enkele foksters die dan steevast gaan zeggen van niet. Wat moet TS daarmee?

Denk je dat hij zijn 'Piece of mind' vindt door te denken dat er heus wel 'wat' (handjevol) meisjes zijn die hem
zouden 'diggen' ?
En zeker meisjes van zijn leeftijd. Zo jong. Die lang niet zo individualiistch zijn ingesteld nog.
En daardoor dus zeker over 1 kam zijn te scheren.
Ze willen allemaal lang, langer, nog langer. Daar krijgen ze vlinders van in hun buikje, of gaat hun clitoris van tintelen.
Dat wat oudere vrouwen een wat bredre blik hebben... Hoelang moet hij nog wachten???
Moet hij zich uitleven met uitgewoonde ex-slettten die wat wijzer zijn geworden?

Hey TS. val jij ook op MILFS?
If I had a Hammer...
pi_45795950
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En van meisjes naar jou toe zou er altijd een vonk zijn, als je maar niet klein was!
Dat is ook onzin natuurlijk.
pi_45796017
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef SKETSj het volgende:

Je bedoeld of ik op oudere vrouwen val of op vrouwen/meisjes met kind(eren)?
  maandag 29 januari 2007 @ 17:55:53 #146
157966 SKETSj
pi_45796700
Mom I'd Like to Fuck ('s)
yepz. any wich way. 'you get the picture' [sub ](shout out 2 lucille! ) [/sub]

wrinkeld pussy, ex-slet, uitgwoonde doos waar nog een paar pond uit op nakwam.
jeweets.
If I had a Hammer...
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 18:08:25 #147
5428 crew  miss_sly
pi_45797135
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:34 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Dat is ook onzin natuurlijk.
Dus is het niet zo dat ze je nooit willen omdat je klein bent..het kan ook iets anders zijn waardoor de vonk er niet is...

slotje
  maandag 29 januari 2007 @ 18:17:32 #148
157966 SKETSj
pi_45797387
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dus is het niet zo dat ze je nooit willen omdat je klein bent..het kan ook iets anders zijn waardoor de vonk er niet is...

slotje
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 19:00:20 #149
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_45798948
quote:
Mensen snappen niet dat TS te maken heeft met een algemene voorkeur voor lang door dik 90%
van de vrouwen.
Overal zeggen ze dat, overal zie je dat. Langer geeft vrouwen een beschermend gevoel etc. etc.
En hier enkele foksters die dan steevast gaan zeggen van niet. Wat moet TS daarmee?

Denk je dat hij zijn 'Piece of mind' vindt door te denken dat er heus wel 'wat' (handjevol) meisjes zijn die hem
zouden 'diggen' ?
En zeker meisjes van zijn leeftijd. Zo jong. Die lang niet zo individualiistch zijn ingesteld nog.
En daardoor dus zeker over 1 kam zijn te scheren.
Ze willen allemaal lang, langer, nog langer. Daar krijgen ze vlinders van in hun buikje, of gaat hun clitoris van tintelen.
Dat wat oudere vrouwen een wat bredre blik hebben... Hoelang moet hij nog wachten???
Moet hij zich uitleven met uitgewoonde ex-slettten die wat wijzer zijn geworden?

Je lijkt maar niet te geloven dat de mensen die dat soort dingen zeggen in deze topics dat ook daadwerkelijk menen, en het niet alleen maar zeggen om de TS goed te laten voelen. Twee topics lang verhalen en voorbeelden, en allemaal komen ze op hetzelfde neer, namelijk dat al dat soort schoonheidseisen in het dagelijks leven met een flinke korrel zou genomen moeten worden. Maar dan toch stug vol blijven houden dat de wereld zwart-wit is... Hoe bedoel je bord voor de kop?

Al die mannen die op dat blonde jonge meisje met een mooi gezicht en dikke tieten vallen, zie je hier toch echt gewoon over straat lopen met vrouwen die daar totaal niet aan voldoen. En ik heb nou niet bepaald de indruk dat ze ongelukkig zijn. Schoonheidsidealen zijn leuk voor in de kroeg, maar het dagelijks leven ziet er nou eenmaal anders uit. Het is echt geen onmogelijke opgave om een leuke vriendin te vinden als je klein (of dik, of roodharig, of pukkelig, of scheel) bent, behalve als je in een hoekje gaat zitten huilen.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:03:07 #150
157966 SKETSj
pi_45799068
Dikke tieten zijn voor tienerjongens en als gespreks materiaal leuk op forums.

Maar lengte is REAL.
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 19:05:35 #151
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_45799173
quote:
Maar dan toch stug vol blijven houden dat de wereld zwart-wit is... Hoe bedoel je bord voor de kop?
Tnx voor de illustratie
  maandag 29 januari 2007 @ 19:08:00 #152
157966 SKETSj
pi_45799282
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Tnx voor de illustratie
Mischen hebben de mensen die geloven dat de wereld niet zwart-wit is wel een bord voor de kop
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 19:14:19 #153
39114 Angst
pi_45799536
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:03 schreef SKETSj het volgende:
Dikke tieten zijn voor tienerjongens en als gespreks materiaal leuk op forums.

Maar lengte is REAL.
licht overgewicht ook
ohnee wacht daar kon je wat aan doen
  maandag 29 januari 2007 @ 19:15:23 #154
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_45799581
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Mischen hebben de mensen die geloven dat de wereld niet zwart-wit is wel een bord voor de kop
Tja, of misschien kijken die mensen weleens uit het raam, en zien ze daar allerlei soorten mensen die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldoen en toch erg gelukkig zijn. Kom op nou zeg, moet ik een lijstje maken van vrouwen die niet aan het ideaal voldoen? Misschien blijft het dan duidelijker dan wanneer we over de mannelijke idealen blijven praten.

- Vrouwen met overgewicht
- Vrouwen met rood haar
- Vrouwen die boven de 1.90 m zijn
- Vrouwen met huidproblemen
- Vrouwen met een grote neus
- Vrouwen zonder tieten
- Vrouwen met veel sproeten

En toch kunnen die vrouwen heus wel een kerel vinden hoor. Zoals ook mannen die niet voldoen heus wel een vrouw kunnen vinden. Kijk om je heen en zie dat de wereld voornamelijk uit grijstinten bestaat (of kleur, zo je wil )
  maandag 29 januari 2007 @ 19:19:22 #155
157966 SKETSj
pi_45799759
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef Angst het volgende:

[..]

licht overgewicht ook
ohnee wacht daar kon je wat aan doen
Je wordt niet langer door afte vallen
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 19:19:32 #156
39114 Angst
pi_45799769
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Tja, of misschien kijken die mensen weleens uit het raam, en zien ze daar allerlei soorten mensen die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldoen en toch erg gelukkig zijn. Kom op nou zeg, moet ik een lijstje maken van vrouwen die niet aan het ideaal voldoen? Misschien blijft het dan duidelijker dan wanneer we over de mannelijke idealen blijven praten.

- Vrouwen met rood haar
- Vrouwen zonder tieten

En toch kunnen die vrouwen heus wel een kerel vinden hoor. Zoals ook mannen die niet voldoen heus wel een vrouw kunnen vinden. Kijk om je heen en zie dat de wereld voornamelijk uit grijstinten bestaat (of kleur, zo je wil )
eerder in het topic heb ik dit ookal aangekaart (bijvoorbeeld kaalheid) het helpt allemaal nix
in hun wereld zijn alleen kleine mannen zielig
  maandag 29 januari 2007 @ 19:25:47 #157
157966 SKETSj
pi_45800027
[quote]Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:

komen dan nog makkelijker aan sex dan mannen in het algemeen.

- Vrouwen met rood haar

wat is er mis met meisjes en rood haar?

meisjes, 190+ of 155> all good.

das idd. niet leuk. maar met hoeveel zijn die? op de vrouwen met 'yeast-infections' rond schaamstreek door te strakke jeans na dan.

meestal niet zo;n prbleem. lengte voor vrouwen wél.

- Vrouwen zonder tieten
I ain't touching this one with a 40ft pole.. veels te gevoelig onderwerp, en dan noem je ook wat.
En dan nog. Minderheid.

Niks mis met sproeten. bij mannen ook niet voor vrouwen.
lengte daarentegen wel.
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 19:29:07 #158
157966 SKETSj
pi_45800153
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef Angst het volgende:

[..]

eerder in het topic heb ik dit ookal aangekaart (bijvoorbeeld kaalheid) het helpt allemaal nix
in hun wereld zijn alleen kleine mannen zielig
zat vrouwen die kale bol sexy vinden.
heb je welles vrouwen horen zeggen dat een man sexy is omdat hij klein is?

edit: dat ze met een man naar bed willen omdat hij klein is?
If I had a Hammer...
pi_45800181
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

- Vrouwen met rood haar
- Vrouwen zonder tieten

Op die 1.90 m-'afwijking' na heeft 90 % van de vrouwen in Nederland volgens mij wel 'last' van een of meer van de bovenstaande dingen, maar hoeveel procent van de Nederlandse mannen zal onder de 1.65 zijn? Lengte is gewoon bij mannen nog bepalender voor het uiterlijk dan gewicht en gelaat, of wou je zeggen dat een lilliputter evenveel kans maakt op een vrouw als een meisje met rood haar op een man?
  maandag 29 januari 2007 @ 19:42:10 #160
157966 SKETSj
pi_45800606
Neemaar, ze hebben wel gelijk hoor dlebrok.

Scharrels en relaties worden in jouw situatie naar mijn idee wel een speld in een hooiberg.
Maarja, you could try to take the situation as it is. Je kunt anderen hun voorkeuren namelijk moeilijk gaan veranderen.
Velen die jouw zijn voor gegaan en het hebben geprobeerd. En kwamen ook tot de zelfde conclusie

Het enige waar ik mee zat was:

A. Dat gelijk bij post 1 in gelijkwaardige topics, fokkers dezelfde geblaat laten horen.
En direct zeggen dat het niet waar is want 'vul in..moraal/ridderlijk/mooi klinkende BS. dat in de
praktijk weinig standhoud'
B TS gelijk gelijk wordt aangevallen/afgekraakt, maar later de scherpe opmerkingen worden terrug gedraait
/genuanceerd. Dan zijn ze al niet meer geloofwaardig.

Maarja, ik ken idd wel mensen waarvan je denkt huh? hij/zij een relatie???? whut?
Wel uitzonderingen uiteraard. Lengte maakt denk ik in de praktijk nogsteeds heel veul uit.
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 19:47:38 #161
157966 SKETSj
pi_45800792
Zowiezo, zul je het nooit winnen van vrouwen op vlak van rationeel denkvermogens
Al heb je gelijk.
Ze zijn zo ontiegelijk goed in het verbuigen van waarheden. Zodanig dat ze van stront een lekker
geurende bloem kunnen maken.

Als je echt wilt weten waar vrouwen voor gaan (hun verlangens) hoef je idd. niet verder te kijken
dan de harde werkelijkheid en praktijk. Dus er is niks mis met jouw perceptie.
En die is ook helemaal niet zwart-wit.
Je ziet nl. meer gebeuren dan je kunt uitleggen en verwoorden.
If I had a Hammer...
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 22:13:48 #162
5428 crew  miss_sly
pi_45807221
quote:

Denk je dat hij zijn 'Piece of mind' vindt door te denken dat er heus wel 'wat' (handjevol) meisjes zijn die hem zouden 'diggen' ?
Nou, hij heeft eigenlijk 3 keuzes:

• hij blijft kniezen en verongelijkt en zielig zitten zijn en dan zal er nooit een meisje zijn dat hem ziet zitten, want zijn state of mind is belangrijker nog dan zijn lengte.
  • hij probeert die state of mind te vinden en gaat zitten wachten tot een van die (handjevol) meisjes zijn pad kruist om daar dan zijn hele geluk aan op te handen.
  • hij probeert die state of mind te vinden en probeert intussen iets leuks te maken van zijn leven, te genieten van de dingen die hij heeft en kan (vrienden, uitgaan, hobbies, studie, werk, op zichzelf gaan wonen en zijn huisje fijn maken om in te wonen) en komt dan vanzelf meisjes tegen die wel op hem vallen, omdat hij namelijk zo'n leuke vent is die uitstraalt dat hij blij is met zichzelf en zijn leven.

Zoals ik de ts inschat, gaat hij voor 1. Ik hoop werkelijk dat hij voor 3 kan gaan.
  • And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
      woensdag 31 januari 2007 @ 00:41:28 #163
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_45844767
    quote:

[..]

precies: ik val niet op jongens met buikjes...maar ik ben wel verleifd geworden op een jongen met een buikje...dat betekent niet dat t me niks uitmaakt hoe hij eruit ziet, maar dat er andere dingen zijn, ook in zijn uiterlijk, waar ik wél op val.

echt, TS moet eens proberen zich los te zien van alleen maar dat ie kort is. ja, t is lastiger om aan een vriendin te komen als je er niet uitziet volgens wat algemeen als knap beschouwd wordt, maar dat betekent niet dat je per definitie gedoemd bent om allen te blijven, want uiteindelijk worden er dagelijks mensen verliefd op elkaar die niet aan de algemene norm voldoen, of aa t standaard type van de ander...
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
      woensdag 31 januari 2007 @ 05:35:20 #164
    108862 a-child-in-chains
    weight of the world is a bitch
    pi_45846960
    quote:
    Op maandag 29 januari 2007 22:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, hij heeft eigenlijk 3 keuzes:

• hij blijft kniezen en verongelijkt en zielig zitten zijn en dan zal er nooit een meisje zijn dat hem ziet zitten, want zijn state of mind is belangrijker nog dan zijn lengte.
  • hij probeert die state of mind te vinden en gaat zitten wachten tot een van die (handjevol) meisjes zijn pad kruist om daar dan zijn hele geluk aan op te handen.
  • hij probeert die state of mind te vinden en probeert intussen iets leuks te maken van zijn leven, te genieten van de dingen die hij heeft en kan (vrienden, uitgaan, hobbies, studie, werk, op zichzelf gaan wonen en zijn huisje fijn maken om in te wonen) en komt dan vanzelf meisjes tegen die wel op hem vallen, omdat hij namelijk zo'n leuke vent is die uitstraalt dat hij blij is met zichzelf en zijn leven.

Zoals ik de ts inschat, gaat hij voor 1. Ik hoop werkelijk dat hij voor 3 kan gaan.
  • Zou jij zelf op kleine mannen kunnen vallen?
    Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
    No room for the unlucky.
      Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 06:22:29 #165
    5428 crew  miss_sly
    pi_45847019
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 05:35 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Zou jij zelf op kleine mannen kunnen vallen?
    heb je het topic gelezen?
      woensdag 31 januari 2007 @ 06:29:27 #166
    108862 a-child-in-chains
    pi_45847029
    Je geeft alleen aan dat jij middels ervaring niet echt voorkeuren hebt.
    Maar hoe zit het met de gemiddelde lengte van jouw voorgaande vriendjes dan?

Hoe lang ben jij zelf en hoe lang waren jouw exen?
    En je ontwijkt de vraag imo.
    No room for the unlucky.
      Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 06:43:15 #167
    5428 crew  miss_sly
    pi_45847049
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 06:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
    Je geeft alleen aan dat jij middels ervaring niet echt voorkeuren hebt.
    Maar hoe zit het met de gemiddelde lengte van jouw voorgaande vriendjes dan?

Hoe lang ben jij zelf en hoe lang waren jouw exen?
    En je ontwijkt de vraag imo.
    Als je het topic echt hebt gelezen, heb je ook gezien dat mijn een paar centimeter groter is dan mijn 1.64m. En mijn exen waren tussen de 173 en 187.
      woensdag 31 januari 2007 @ 08:05:43 #168
    108862 a-child-in-chains
    pi_45847424
    waar?

maargoed ik geloof je wel.

Hij heeft ook wel het ongeluk te leven in een land waar de gemiddelde lengte toch wel heel hoog ligt.
    En waarom zouden meisjes met "minder" genoegen nemen als ze een langere jongen kunnen uitkiezen?
    Andere kwaliteiten zullen vast wel spelen. Maar ik heb altijd wel het idee gehad dat lengte voor meisjes wel heel
    belangrijk is. Kan het fout hebben natuurlijk. Milagro zegt ook al van dat lengte toch wel een "uiterlijk punt" is.
    En uiterlijk is toch belangrijk. Maargoed ik heb ook nog me eigen topics en sores.
    No room for the unlucky.
      Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 08:08:42 #169
    5428 crew  miss_sly
    pi_45847450
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 08:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
    waar?
    sorry, dat was al in deel 1
    Psycholoog heeft voor mij geen zin toch
      woensdag 31 januari 2007 @ 08:12:24 #170
    108862 a-child-in-chains
    pi_45847480
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 08:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

sorry, dat was al in deel 1
    Psycholoog heeft voor mij geen zin toch
    Mischien dat ik later op de dag het vroge deeltje ok nog ff lees. Op zich wel een interessant onderwerp. 'k ben wel benieuwd wat de vrouwen hier verder over zeggen
    No room for the unlucky.
      woensdag 31 januari 2007 @ 09:59:36 #171
    39114 Angst
    pi_45848868
    quote:
    Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef SKETSj het volgende:

[..]

zat vrouwen die kale bol sexy vinden.
    heb je welles vrouwen horen zeggen dat een man sexy is omdat hij klein is?

edit: dat ze met een man naar bed willen omdat hij klein is?
    ik heb het over kale vrouwen
    en een mannen willen een vrouw die kleiner is dan hun, dat is even real als dat vrouwen een langere man wil in elk geval dus vrouwen van meer dan 1.90 hebben het ook moeilijk, en vrouwen van boven de 2 meter geloof me die zijn ook heel onzeker...
    en dat vrouwen het op de sex/relatie-markt makkelijker hebben dan mannen is natuurlijk wel een feit. Toch zijn er vrouwen die wel een relatie willen en toch alleen zijn
    quote:
    Het enige waar ik mee zat was:

A. Dat gelijk bij post 1 in gelijkwaardige topics, fokkers dezelfde geblaat laten horen.
    En direct zeggen dat het niet waar is want 'vul in..moraal/ridderlijk/mooi klinkende BS. dat in de
    praktijk weinig standhoud'
    B TS gelijk gelijk wordt aangevallen/afgekraakt, maar later de scherpe opmerkingen worden terrug gedraait
    /genuanceerd. Dan zijn ze al niet meer geloofwaardig.
    ik kan niet voor andere spreken, maar ik wil niet ontkennen dat het moeilijk is (zoals ik al heb gezegd). Ik heb alleen gezegd dat het verre van onmogelijk is, maar des te negatiever je er naar kijkt, des te meer vrouwen je extra afstoot.
    Self-forfilling-provocy (weet niet precies hoe je het schrijft)
    dat als je denkt dat iets gebeurt, de kans daarop groter wordt.
    Ik wil de TS niet afkraken, maar ik denk dat als hij wat luchtiger over zijn lengte denkt, grapjes maakt etc. het hem zou helpen de vrouwen die hem wel zouden willenm niet af te stoten.
    hoewel ik natuurlijk niet weet hoe hij irl is, dus misschien gebeurd dat ook niet zoveel als ik denk op basis van dit topic.
    Als een vrouw hem wel wil, en hij signalen aan haar geeft, dat hij het niet ziet gebeuren, pakt ze dat op en wordt het alsnog niets.
    quote:
    waar?

Hij heeft ook wel het ongeluk te leven in een land waar de gemiddelde lengte toch wel heel hoog ligt.
    En waarom zouden meisjes met "minder" genoegen nemen als ze een langere jongen kunnen uitkiezen?
    Andere kwaliteiten zullen vast wel spelen. Maar ik heb altijd wel het idee gehad dat lengte voor meisjes wel heel
    belangrijk is. Kan het fout hebben natuurlijk. Milagro zegt ook al van dat lengte toch wel een "uiterlijk punt" is.
    En uiterlijk is toch belangrijk. Maargoed ik heb ook nog me eigen topics en sores.
    Lengte is ook wel belangrijk, maar een te kleine lengte sluit een man niet uit. En er zijn natuurlijk ook vrouwen bij die alleen op uiterlijk af gaan, natuurlijk.
    Maar als hij een collega/kennissen heeft zal het veel minder om lengte gaan, dan als je in een kroeg op vrouwen afstapt.
    Het simpel tegen de TS zeggen, dat hij nog wel kans maakt is mijn doel. Ik wel echt zijn probleem niet ontkennen.
    Dat dit wel zo lijkt, komt doordat er zo stug op gereageerd wordt en ik daardoor ook feller wordt, misschien ook mijn fout
      Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 10:02:55 #172
    5428 crew  miss_sly
    pi_45848947
    quote:
    waar?

Mijn valt zeker niet in de categorie lange mannen, maar ik heb zeker neit het idee dat ik met minder genoegen heb genomen. Integendeel, in vergelijking met de lange(re) vrienden die ik heb gehad, heeft hij ontzettend veel op ze voor, door wie hij is. En daarnaast vind ik hem gewoon heel aantrekkelijk, fysiek en qua koppie
      woensdag 31 januari 2007 @ 14:04:42 #173
    108862 a-child-in-chains
    pi_45855260
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 09:59 schreef Angst het volgende:
    Maar als hij een collega/kennissen heeft zal het veel minder om lengte gaan, dan als je in een kroeg op vrouwen afstapt.
    Maar een collega is dan weer enkelt zakelijk ofzo, en geen vrijetijdsbesteding.
    vrouwen scheiden al die verschillende scoiale aspecten toch zo goed?
    werk is werk, sociaal is sociaal. ach ik vat em niet meer hoor.

Ik weet enkelt dat als je er goed uitziet.
    Maakt niet uit war je komt, in welke aangelegenheid dan ook.
    Zit je altijd goed. Nemen mensen de tijd om je te helpen etc. etc. Ik heb een hekel aan mooie mensen.
    Wat missen zij nou?
    No room for the unlucky.
      Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 14:14:29 #174
    5428 crew  miss_sly
    pi_45855537
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 14:04 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Ik weet enkelt dat als je er goed uitziet.
    Maakt niet uit war je komt, in welke aangelegenheid dan ook.
    Zit je altijd goed. Nemen mensen de tijd om je te helpen etc. etc. Ik heb een hekel aan mooie mensen.
    Wat missen zij nou?
    Begin nou niet weer met je eeuwige afgeven op de zog. 'mooie' mensen die het alleen maar gemakkelijk hebben

is offtopic en inmiddels al ontzettend uitgekauwd.
    pi_45855646
    Een gefrustreerde man is zo veel onaantrekkelijker dan een kleine man
      woensdag 31 januari 2007 @ 14:28:31 #176
    39114 Angst
    pi_45855953
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 14:04 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

d'r zullen vrouwen zijn die dat strikt scheiden vast, maar niet alle.
    ik snap niet wat je niet vat? dat niet iedereen alles zwart ziet?
      woensdag 31 januari 2007 @ 14:45:31 #177
    108862 a-child-in-chains
    pi_45856469
    Nou, dat zwart wit kijken komt tóch ergens vandaan he.

Wat ik oko zo vreemd vind s dat vrouwen over het algemeen niet graag over 1 kam geschoren
    willen worden.
    Ze vinden zichzelf heel erg individuaistisch en ánders dan andere vrouwen.
    Toch kleden ze zich hetzelfde, doen ze dezelfde dindgen, houden ze van dezelfde dingen. zo raar.
    No room for the unlucky.
    pi_45856518
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef a-child-in-chains het volgende:

Wat ik oko zo vreemd vind s dat vrouwen over het algemeen niet graag over 1 kam geschoren
    willen worden.
    Toch kleden ze zich hetzelfde, doen ze dezelfde dindgen, houden ze van dezelfde dingen. zo raar.
    zolang jij je persoonlijke problemen niet oplost zul jij nooit rationeel kunnen nadenken
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
      woensdag 31 januari 2007 @ 14:54:25 #179
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_45856736
    quote:

willen worden.
    Ik kleed me totaal anders dan mijn buurvrouw, praat totaal anders dan mijn buurvrouw en hou van totaal andere dingen als waar mijn buurvrouw van houdt. Toch zijn we allebei vrouw en van ongeveer dezelfde leeftijd. En ook tussen mezelf en vriendinnen zie ik werelden van verschil.

Dat we allemaal een vagina en borsten hebben, betekent niet dat we hetzelfde zijn. Net als dat mannen niet allemaal op een hoop te gooien zijn puur om het feit dat ze een lul hebben.
      Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 14:55:57 #180
    5428 crew  miss_sly
    pi_45856787
    quote:

willen worden.
    Ik denk toch dat dat meer aan jouw benadering ligt. Jij laat geen enkele ruimte voor individuele verschillen bij vrouwen of mooie mensen, ze zijn allemaal precies hetzelfde in jouw hoofd. Daartegen ageren ze, en terecht lijkt me.
    Natuurlijk zijn er veel overeenkomsten tussen vrouwen onderling of mannen onderling. Maar al die mensen zijn zoveel meer dan hun overeenkomsten...en dat wil jij niet zien.
    pi_45860898
    Ik ben vrouw en 1.85 lang en ik heb net als 9 van de 10 vrouwen ook liever een vriend die langer is. Gelukkig zijn vrouwen meestal niet zo groot en heb je genoeg ukkies van 1,55 die ook een vriend zoeken die langer is dan zijzelf.

Op ieder potje past een deksel
      woensdag 31 januari 2007 @ 20:46:26 #182
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_45862311
    Nav. dit topic eigelijk eens gaan letten op wat kleinere mannen. Valt op dat er best veel rondlopen vooral Turkse types . Die Chinezen die hier rondlopen vallen allemaal eigelijk nog wel mee.
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    pi_45876183
    quote:

willen worden.
    Misschien komt dat wel door een gebrek aan nuancering van jouw kant.
    Ja, die met de ballen in de bek.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')