Ow mijn god. Wat een antwoord.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, kleine mannen zijn niet specifiek mijn smaak hoor, helemaal niet zelfs, ik geef alleen maar aan dat lengte dus niet zo heel bepalend hoeft te zijn..dat ik, als persoon die meestal op lang en groot valt dus ook een kleine man aantrekkelijk kan vinden, door zijn koppie, door zijn uitstraling etc
Ik denk altijd: Better to have had and lost than never to have had at all.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Vrijgezel zijn heeft ook zo z'n voordelen misschien wel meer dan een raltie hebben![]()
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:55 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking passeer je de grenzen van weldenkendheid en fatsoen vind ik.
Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin". Het feit dat je een aantal cm's korter bent dan de gemiddelde NL zal geen obstakel zijn voor een relatie met een leuke dame. Ik zou je meer openstellen voor wat anderen zeggen en jezelf van dat hersenspinsel zien te verlossen. Ik zou aan een vriendin (las dat je twee vriendinnen hebt die je willen helpen) vragen: "Als ik jou in een cafe tegen zou komen en we zouden elkaar niet kennen, zou jij mij dan vanwege mijn lengte afstoten?".quote:
Lijkt me een normaler antwoord dan jouw reply in deze.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:38 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ow mijn god. Wat een antwoord.![]()
Hier heb je toch geen kracht meer voor?
Tja, en dat gaat nu al 2 topics lang zo! TS neemt helemaal niets aan, kraakt elke positieve opmerking af en blijft maar in datzelfde dwangmatige cirkeltje rondzwemmen. En toch blijven mensen er hier energie steken in positieve opmerkingen en goedbedoeld advies! Compleet zinloos, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:34 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin".
Alsof ze daar eerlijk over zouden zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:34 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin". Het feit dat je een aantal cm's korter bent dan de gemiddelde NL zal geen obstakel zijn voor een relatie met een leuke dame. Ik zou je meer openstellen voor wat anderen zeggen en jezelf van dat hersenspinsel zien te verlossen. Ik zou aan een vriendin (las dat je twee vriendinnen hebt die je willen helpen) vragen: "Als ik jou in een cafe tegen zou komen en we zouden elkaar niet kennen, zou jij mij dan vanwege mijn lengte afstoten?".
okey eerlijk: je hebt het moeilijker dan iemand van normale lengtequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:51 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Alsof ze daar eerlijk over zouden zijn
Even onzinnig lijkt me. Je zegt dat kleine mannen met een knap koppie best aantrekkelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lijkt me een normaler antwoord dan jouw reply in deze.
ik als vrouw wil bekennen dat ik "maar" 1 keer verliefd (maar vrij kort omdat hij daarna bezet was) om iemand die een stuk kleiner was dan mij, en ik heb een soort fling gehad met iemand die maar enkele centimeter langer was dan mij (dus niet boven de 1.75) , en verder ik ben wel enkele keren door jongens benadert en daar zaten gewoon geen kleinere jongens bij, omdat daar minder van zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Even onzinnig lijkt me. Je zegt dat kleine mannen met een knap koppie best aantrekkelijk kunnen zijn.
Dan zeg je, "ik val niet op klein, integendeel zelfs,"
Wat voor boodschap probeer je TS eigenlijk te geven? Het is toch onzinnig wat je zegt?
Ik ken meisjes van 1.55 die het liefst 1.80+ willen. En die voorkeur is niet individueel per geval/vrouw zo.
(ZOals alle vrouwen graag geloven)
Dat is bij alle vrouwen zo. Als het effe kan wel. En alle vrouwen hebben wat te zeggen zelfs de lelijkere.
Ik snap niet dat mensen TS een hart onder de riem willen steken (goed bedoeld),
maar wat in de praktijk dus 8-9/10 x niet werkt.
noch waar is.
Werkt alleen maar meer illusies en fdaardoor uiteindelijk frustraties op.
Als vrouw weet je toch dat lengte erg belangrijk is voro jouw? Maar je durft het niet te zeggen voor andere vrouwen?
Holy Crap!.
okey ik wil zeggen dat ik nog NOOIT Iemand heb afgewezen omdat hij klein is, dus dat het bullshit is om tezeggen dat ik het wel zou doen... (en jij zegt dat vrouwen dat altijd doen)quote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef SKETSj het volgende:
Dus wat de fuck wil je dan hirmee zeggen?
Geen van de jongens die jou benaderden waren kleiner. Maar je vind het wel fijn dat je
kleintje genoemd kan worden door hen. En je hebt maar 1 x een 'fling' gehad met iemand iets kleiner dan jou.
Wat moet ik hieruit destlleren?
Is dit grappig bedoeld ofso?
Hier heb je toch geen kracht meer voor?
Misschien omdat TS er wel iets in ziet, aangezien alle andere aangedragen mogelijkheden met een dramatisch gebaar worden weggewuifd?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:36 schreef SKETSj het volgende:
Waarom geef je die links dan (met die schoenen en nog iets anders. weet niet wat),
als antwoord aan hem? Waar slaat dat op
dat jij daarop wil hameren is duidelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef SKETSj het volgende:
owkeeeej..
En nog wil ik erop hameren dat vrouwen over het algemeen niet houden van kleinere mannen dan zijzelf.
Zeker niet in een relatie.
ik knap persoonlijk eerder af op iemand die zich schaamt voor hoe hij van zichzelf is en dat stiekem gaat lopen compenseren dan op iemand die gewoon een beetje klein is hoor...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:18 schreef dlebrok het volgende:
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar dan heb ik tenminste 'bewijs' dat ze puur op m'n lengte afknapt.
En dat is eigenlijk alles waar je naar op zoek bent: "bewijs" dat wat jij denkt, waar is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:18 schreef dlebrok het volgende:
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar dan heb ik tenminste 'bewijs' dat ze puur op m'n lengte afknapt.
ja, dan heeft hij tenminste een reden om zelfmoord te plegenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk alles waar je naar op zoek bent: "bewijs" dat wat jij denkt, waar is.
Het is denk ik eerder dat hij vrijwel zeker weet dat het zo is wattie vermoed.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk alles waar je naar op zoek bent: "bewijs" dat wat jij denkt, waar is.
Hij is al meerdeere malen afgewezen, punt. Of het om zijn lengte is, is iets dat hij zelf ingevuld heeft, maar helemaal niet zeker is. Laten we wel wezen: je kunt niet iedereen leuk en aantrekkelijk vinden, om wat voor reden dan ook. Dat kan best iets zijn als lengte, maar het kan ook iets anders zijn, de klik die er niet is, zijn oren zijn niet mooi, hij is niet gezellig genoeg, hij is te stil of te druk, zijn schoenen zijn niet mooi, hij heeft witte sokken aan...een heel scala aan mogelijkheden, maar hij sluit alles uit behalve die ene.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:52 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Het is denk ik eerder dat hij vrijwel zeker weet dat het zo is wattie vermoed.
Hij is immers al vele malen afgewezen om zijn lengte.
Maar als vrouwen om een directe vraag/hamvraag heen gaan zitten draaien, en zeggen van niet.
Terwijl hij bij zijn volle verstand wel beter weet. Door te zeggen dat Hij ongelijk heeft,
terwijl hij om zich heen niets anders tegenkomt IRL.
Dat is eigenlijk hetzelfde als het beledigen van iemand zijn intelligentie. Door te zeggen van,
"Ja, wat je zegt kan wel wezen, maar weetje wat? Ik geef jou niet die bevestiging die je zoekt,
Lekker puh.. En wat wou je dan doen? Wij blijven toch ontkennen"
Dat idee heb ik hier.
een vriend van mij is indonesisch en vrij klein moet ik de drie meisjes met naam en toe naam noemen die verkering met hem hebben gehad (in de tijd dat ik hem ken), vind ik een beetje lullig om te doen zonder hun toestemmingquote:Op maandag 29 januari 2007 00:09 schreef milagro het volgende:
-knip-
ben blij dat je je zo aangesproken voelt, die post was tenslotte voor jou bedoeld, er dan 1 fucking zinnetje eruit pikt, en dan er zo godgruwelijk letterlijk op reageert, en totaal voorbij gaat aan de strekking ervan en de post als geheelquote:Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef Angst het volgende:
[..]
een vriend van mij is indonesisch en vrij klein moet ik de drie meisjes met naam en toe naam noemen die verkering met hem hebben gehad (in de tijd dat ik hem ken), vind ik een beetje lullig om te doen zonder hun toestemming
en ik zei zelf al verkering gehad te hebben met ene jongen die ongeveer even lang was
meer kan ik helaas niet voor ze doen
nee, omdat de meeste vrouwen niet uitgaan om te neuken aan het einde vd avond, maar vooral om uit te gaan, lol te maken en ms die ene tegen te komen en als dat niet gebeurt, niet met blauwe ballen vol frustratie zitten, daarom.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:32 schreef SKETSj het volgende:
[Quote: Milagro]
Ik geloof wel wat je zegt. Wil er ook wel in geloven. Het is een andere insteek.
Vind het ook wel grappig dat het vnl. mannen zijn die aan het eind van zo'n avondje met een half glas
bier aan de bar zitten. En vrouwen niet/nooit.
Is dat A. Omdat vrouwen zich beter dan mannen goed kunnen houden bij gemis aan onbeantwoorde verlangens?
of B. Omdat vrouwen over het algemeen nooit verlegen hoeven zitten om sex ?
dat is omdat ik het voor de rest niet met je oneens bent, inderdaad zijn lange mannen aantrekkelijker dan kleine mannen voor de meeste vrouwen. het enige zinnetje waar ik dus op kon reageren, daar reageerde ik op.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ben blij dat je je zo aangesproken voelt, die post was tenslotte voor jou bedoeld, er dan 1 fucking zinnetje eruit pikt, en dan er zo godgruwelijk letterlijk op reageert, en totaal voorbij gaat aan de strekking ervan en de post als geheel
.
ja en wat heeft dit te maken met wat ik zei?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:45 schreef SKETSj het volgende:
Mmm.
Ik kom anders welles vrouwen tegen die brutaal doen tegen me hoor als ik ze ontken.
Als ik doe alsof ik ze niet heb zien voorbijlopen, omdat ik effe niet weet wat me overkomt,
Als zo'n dronken schreeuwlelijk naar me gaat zitten roepen.
Shit, ben ik nu net een wijf?
Half dronken meisjes (zogenaamd) die erg gaan zitten schreeuwen of handtastelijk worden als ik
niet reageer (o zo vervelend, echt)
Erger nog. Wijven die denken dat ze alles kunnen maken en zomaar tegen je aan gaan rijden.
Of twee hele lelijke (neem het me niet kwalijk) dikke wijven die me gaan zzitten sandwichen op de dansvloer.
En denken dat ik het leuk vind ;')
Sorry maar daar ben ik niet van gedient. Zeker ook omdat ik weet dat als meisjes zo worden behandeld.
Ze het absoluut niet zouden pikken. En ja, ik kom op voor mijn medemens/man.
O excusesquote:Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en wat heeft dit te maken met wat ik zei?
Vrouwen worden versierd. Mannen moeten jagen. Wellicht dat mannen dan denken dat ze niet mee (kunnen) doen.quote:bij dames zie je denk ik vaker dat "als er geen vent is, er geen sex is, en dat is prima" dan dat je dat bij (jonge) mannen ziet, die zijn er (logisch, want de natuur) toch iets meer op gefixeerd, scoren, neuken, sex
nou, bij mij doet het uiterlijk er wel toequote:Op maandag 29 januari 2007 08:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind zelf, door mijn eigen ervaring wijs geworden, het helemaal onzin om te zeggen dat ik op (fill in welk uiterlijk kenmerk dan ook) val, omdat als ik naar mijn vriendjes/scharrels kijk, er echt geen lijn in te zien is. Ze zijn van allerlei haarkleuren, lengtes, kledingstijlen, huidskleur, omvang, verschillen in leeftijd, verschillen in hobbies...kortom: er was in allemaal iets anders dat ze aantrekkelijk maakte, en die uiterlijkheden deden er niet echt toe.
Ik zeg niet dat uiterlijk er niet toe doet, want natuurlijk is dat wel zoquote:Op maandag 29 januari 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, bij mij doet het uiterlijk er wel toe
wat er niet toe doet of deed is of ze 'volgens de algemene norm' knap zijn of waren.
ík vond ze aantrekkelijk, , en dat zit hem wel degelijk in het uiterlijk (en soms zelfs enkel in het uiterlijk, zo bleek dan later)
er zijn wel zeker ook wel overeenkomsten wb uiterlijk, al lijken ze niet op elkaar , ze hebben allemaal in bepaalde details overeenkomsten (nee, niet dát)
ik neem aan dat de TS ook zo zijn voorkeuren heeft, of maakt het hem totaal niet uit hoe een dame eruit ziet,als ze maar lief is?
Als je voor je 30e nog nooit korte relaties hebt gehad, dan wijk je toch af hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef miss_sly het volgende:
Een goed voorbeeld van zijn bekrompen denkwijze mbt lengte was zijn vraag aan mij wat er mis wat met mijn vriend omdat hij heel lang vrijgezel is gebleven, eerder in dit topic,
Eigenlijk hetzelfde als bij jou. Ik val vrijwel nooit op de vrouwen die over het algemeen als 'lekker' worden gezien door m'n seksegenoten. Ik viel nooit op de Pamela Andersons of de Janet Jacksons in tegenstelling tot m'n vrienden.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
ik neem aan dat de TS ook zo zijn voorkeuren heeft, of maakt het hem totaal niet uit hoe een dame eruit ziet,als ze maar lief is?
Afwijken van de massa is inet per definitie verkeerd, imoquote:Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Als je voor je 30e nog nooit korte relaties hebt gehad, dan wijk je toch af hoorIk zette 'mis' tussen aanhalingstekens omdat ik daarmee ook b.v. verlegenheid meereken. Zo bedoelde ik het.
Voor de rest, de reden waarom ik denk/weet dat het aan m'n lengte ligt is omdat, 1) zoals hier ook al aangegeven werd door anderen, een jongen van 1.70 in Nederland al als klein wordt gezien en kleine jongens/mannen zijn nou eenmaal minder populair bij de meiden, dat kun je niet ontkennen. Net zoals dat stevigere of hele lange (1.90+) vrouwen minder populair zijn bij mannen.En 2) Ik heb veel vrienden waaronder veel meisjes en die zijn allemaal 'gek' op me (als vriend), dat merk ik aan alles.
En van meisjes naar jou toe zou er altijd een vonk zijn, als je maar niet klein was!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:02 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ze moet (ook qua uiterlijk) 'iets' hebben inderdaad (wat het is, weet ik niet) anders dan slaat die vonk niet over.
Dat is ook onzin natuurlijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En van meisjes naar jou toe zou er altijd een vonk zijn, als je maar niet klein was!
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef SKETSj het volgende:
Hey TS. val jij ook op MILFS?
Dus is het niet zo dat ze je nooit willen omdat je klein bent..het kan ook iets anders zijn waardoor de vonk er niet is...quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus is het niet zo dat ze je nooit willen omdat je klein bent..het kan ook iets anders zijn waardoor de vonk er niet is...
slotje
Je lijkt maar niet te geloven dat de mensen die dat soort dingen zeggen in deze topics dat ook daadwerkelijk menen, en het niet alleen maar zeggen om de TS goed te laten voelen. Twee topics lang verhalen en voorbeelden, en allemaal komen ze op hetzelfde neer, namelijk dat al dat soort schoonheidseisen in het dagelijks leven met een flinke korrel zou genomen moeten worden. Maar dan toch stug vol blijven houden dat de wereld zwart-wit is... Hoe bedoel je bord voor de kop?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef SKETSj het volgende:
Mensen snappen niet dat TS te maken heeft met een algemene voorkeur voor lang door dik 90%
van de vrouwen.
Overal zeggen ze dat, overal zie je dat. Langer geeft vrouwen een beschermend gevoel etc. etc.
En hier enkele foksters die dan steevast gaan zeggen van niet. Wat moet TS daarmee?
Denk je dat hij zijn 'Piece of mind' vindt door te denken dat er heus wel 'wat' (handjevol) meisjes zijn die hem
zouden 'diggen' ?
En zeker meisjes van zijn leeftijd. Zo jong. Die lang niet zo individualiistch zijn ingesteld nog.
En daardoor dus zeker over 1 kam zijn te scheren.
Ze willen allemaal lang, langer, nog langer. Daar krijgen ze vlinders van in hun buikje, of gaat hun clitoris van tintelen.
Dat wat oudere vrouwen een wat bredre blik hebben... Hoelang moet hij nog wachten???
Moet hij zich uitleven met uitgewoonde ex-slettten die wat wijzer zijn geworden?
Hey TS. val jij ook op MILFS?
Tnx voor de illustratiequote:Maar dan toch stug vol blijven houden dat de wereld zwart-wit is... Hoe bedoel je bord voor de kop?
Mischen hebben de mensen die geloven dat de wereld niet zwart-wit is wel een bord voor de kopquote:
licht overgewicht ookquote:Op maandag 29 januari 2007 19:03 schreef SKETSj het volgende:
Dikke tieten zijn voor tienerjongens en als gespreks materiaal leuk op forums.
Maar lengte is REAL.
Tja, of misschien kijken die mensen weleens uit het raam, en zien ze daar allerlei soorten mensen die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldoen en toch erg gelukkig zijn. Kom op nou zeg, moet ik een lijstje maken van vrouwen die niet aan het ideaal voldoen? Misschien blijft het dan duidelijker dan wanneer we over de mannelijke idealen blijven praten.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Mischen hebben de mensen die geloven dat de wereld niet zwart-wit is wel een bord voor de kop![]()
Je wordt niet langer door afte vallenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef Angst het volgende:
[..]
licht overgewicht ook![]()
ohnee wacht daar kon je wat aan doen![]()
eerder in het topic heb ik dit ookal aangekaart (bijvoorbeeld kaalheid) het helpt allemaal nixquote:Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, of misschien kijken die mensen weleens uit het raam, en zien ze daar allerlei soorten mensen die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldoen en toch erg gelukkig zijn. Kom op nou zeg, moet ik een lijstje maken van vrouwen die niet aan het ideaal voldoen? Misschien blijft het dan duidelijker dan wanneer we over de mannelijke idealen blijven praten.
- Vrouwen met overgewicht
- Vrouwen met rood haar
- Vrouwen die boven de 1.90 m zijn
- Vrouwen met huidproblemen
- Vrouwen met een grote neus
- Vrouwen zonder tieten
- Vrouwen met veel sproeten
En toch kunnen die vrouwen heus wel een kerel vinden hoor. Zoals ook mannen die niet voldoen heus wel een vrouw kunnen vinden. Kijk om je heen en zie dat de wereld voornamelijk uit grijstinten bestaat (of kleur, zo je wil)
zat vrouwen die kale bol sexy vinden.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef Angst het volgende:
[..]
eerder in het topic heb ik dit ookal aangekaart (bijvoorbeeld kaalheid) het helpt allemaal nix
in hun wereld zijn alleen kleine mannen zielig
Op die 1.90 m-'afwijking' na heeft 90 % van de vrouwen in Nederland volgens mij wel 'last' van een of meer van de bovenstaande dingen, maar hoeveel procent van de Nederlandse mannen zal onder de 1.65 zijn? Lengte is gewoon bij mannen nog bepalender voor het uiterlijk dan gewicht en gelaat, of wou je zeggen dat een lilliputter evenveel kans maakt op een vrouw als een meisje met rood haar op een man?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, of misschien kijken die mensen weleens uit het raam, en zien ze daar allerlei soorten mensen die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldoen en toch erg gelukkig zijn. Kom op nou zeg, moet ik een lijstje maken van vrouwen die niet aan het ideaal voldoen? Misschien blijft het dan duidelijker dan wanneer we over de mannelijke idealen blijven praten.
- Vrouwen met overgewicht
- Vrouwen met rood haar
- Vrouwen die boven de 1.90 m zijn
- Vrouwen met huidproblemen
- Vrouwen met een grote neus
- Vrouwen zonder tieten
- Vrouwen met veel sproeten
En toch kunnen die vrouwen heus wel een kerel vinden hoor. Zoals ook mannen die niet voldoen heus wel een vrouw kunnen vinden. Kijk om je heen en zie dat de wereld voornamelijk uit grijstinten bestaat (of kleur, zo je wil)
Nou, hij heeft eigenlijk 3 keuzes:quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef SKETSj het volgende:
Denk je dat hij zijn 'Piece of mind' vindt door te denken dat er heus wel 'wat' (handjevol) meisjes zijn die hem zouden 'diggen' ?
precies: ik val niet op jongens met buikjes...maar ik ben wel verleifd geworden op een jongen met een buikje...dat betekent niet dat t me niks uitmaakt hoe hij eruit ziet, maar dat er andere dingen zijn, ook in zijn uiterlijk, waar ik wél op val.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, bij mij doet het uiterlijk er wel toe
wat er niet toe doet of deed is of ze 'volgens de algemene norm' knap zijn of waren.
ík vond ze aantrekkelijk, , en dat zit hem wel degelijk in het uiterlijk (en soms zelfs enkel in het uiterlijk, zo bleek dan later)
er zijn wel zeker ook wel overeenkomsten wb uiterlijk, al lijken ze niet op elkaar , ze hebben allemaal in bepaalde details overeenkomsten (nee, niet dát)
Zou jij zelf op kleine mannen kunnen vallen?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, hij heeft eigenlijk 3 keuzes:hij blijft kniezen en verongelijkt en zielig zitten zijn en dan zal er nooit een meisje zijn dat hem ziet zitten, want zijn state of mind is belangrijker nog dan zijn lengte. hij probeert die state of mind te vinden en gaat zitten wachten tot een van die (handjevol) meisjes zijn pad kruist om daar dan zijn hele geluk aan op te handen. hij probeert die state of mind te vinden en probeert intussen iets leuks te maken van zijn leven, te genieten van de dingen die hij heeft en kan (vrienden, uitgaan, hobbies, studie, werk, op zichzelf gaan wonen en zijn huisje fijn maken om in te wonen) en komt dan vanzelf meisjes tegen die wel op hem vallen, omdat hij namelijk zo'n leuke vent is die uitstraalt dat hij blij is met zichzelf en zijn leven.
Zoals ik de ts inschat, gaat hij voor 1. Ik hoop werkelijk dat hij voor 3 kan gaan.
heb je het topic gelezen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 05:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Zou jij zelf op kleine mannen kunnen vallen?
Als je het topic echt hebt gelezen, heb je ook gezien dat mijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 06:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
Je geeft alleen aan dat jij middels ervaring niet echt voorkeuren hebt.
Maar hoe zit het met de gemiddelde lengte van jouw voorgaande vriendjes dan?
Hoe lang ben jij zelf en hoe lang waren jouw exen?
En je ontwijkt de vraag imo.
sorry, dat was al in deel 1quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
waar?
Mischien dat ik later op de dag het vroge deeltje ok nog ff lees. Op zich wel een interessant onderwerp. 'k ben wel benieuwd wat de vrouwen hier verder over zeggenquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
sorry, dat was al in deel 1
Psycholoog heeft voor mij geen zin toch
ik heb het over kale vrouwenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef SKETSj het volgende:
[..]
zat vrouwen die kale bol sexy vinden.
heb je welles vrouwen horen zeggen dat een man sexy is omdat hij klein is?
edit: dat ze met een man naar bed willen omdat hij klein is?
ik kan niet voor andere spreken, maar ik wil niet ontkennen dat het moeilijk is (zoals ik al heb gezegd). Ik heb alleen gezegd dat het verre van onmogelijk is, maar des te negatiever je er naar kijkt, des te meer vrouwen je extra afstoot.quote:Het enige waar ik mee zat was:
A. Dat gelijk bij post 1 in gelijkwaardige topics, fokkers dezelfde geblaat laten horen.
En direct zeggen dat het niet waar is want 'vul in..moraal/ridderlijk/mooi klinkende BS. dat in de
praktijk weinig standhoud'
B TS gelijk gelijk wordt aangevallen/afgekraakt, maar later de scherpe opmerkingen worden terrug gedraait
/genuanceerd. Dan zijn ze al niet meer geloofwaardig.
Lengte is ook wel belangrijk, maar een te kleine lengte sluit een man niet uit. En er zijn natuurlijk ook vrouwen bij die alleen op uiterlijk af gaan, natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
waar?
maargoed ik geloof je wel.
Hij heeft ook wel het ongeluk te leven in een land waar de gemiddelde lengte toch wel heel hoog ligt.
En waarom zouden meisjes met "minder" genoegen nemen als ze een langere jongen kunnen uitkiezen?
Andere kwaliteiten zullen vast wel spelen. Maar ik heb altijd wel het idee gehad dat lengte voor meisjes wel heel
belangrijk is. Kan het fout hebben natuurlijk. Milagro zegt ook al van dat lengte toch wel een "uiterlijk punt" is.
En uiterlijk is toch belangrijk. Maargoed ik heb ook nog me eigen topics en sores.
Mijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
waar?
maargoed ik geloof je wel.
Hij heeft ook wel het ongeluk te leven in een land waar de gemiddelde lengte toch wel heel hoog ligt.
En waarom zouden meisjes met "minder" genoegen nemen als ze een langere jongen kunnen uitkiezen?
Andere kwaliteiten zullen vast wel spelen. Maar ik heb altijd wel het idee gehad dat lengte voor meisjes wel heel
belangrijk is. Kan het fout hebben natuurlijk. Milagro zegt ook al van dat lengte toch wel een "uiterlijk punt" is.
En uiterlijk is toch belangrijk. Maargoed ik heb ook nog me eigen topics en sores.
Maar een collega is dan weer enkelt zakelijk ofzo, en geen vrijetijdsbesteding.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:59 schreef Angst het volgende:
Maar als hij een collega/kennissen heeft zal het veel minder om lengte gaan, dan als je in een kroeg op vrouwen afstapt.
Begin nou niet weer met je eeuwige afgeven op de zog. 'mooie' mensen die het alleen maar gemakkelijk hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Maar een collega is dan weer enkelt zakelijk ofzo, en geen vrijetijdsbesteding.
vrouwen scheiden al die verschillende scoiale aspecten toch zo goed?
werk is werk, sociaal is sociaal. ach ik vat em niet meer hoor.
Ik weet enkelt dat als je er goed uitziet.
Maakt niet uit war je komt, in welke aangelegenheid dan ook.
Zit je altijd goed. Nemen mensen de tijd om je te helpen etc. etc. Ik heb een hekel aan mooie mensen.
Wat missen zij nou?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Maar een collega is dan weer enkelt zakelijk ofzo, en geen vrijetijdsbesteding.
vrouwen scheiden al die verschillende scoiale aspecten toch zo goed?
werk is werk, sociaal is sociaal. ach ik vat em niet meer hoor.
zolang jij je persoonlijke problemen niet oplost zul jij nooit rationeel kunnen nadenkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nou, dat zwart wit kijken komt tóch ergens vandaan he.
Wat ik oko zo vreemd vind s dat vrouwen over het algemeen niet graag over 1 kam geschoren
willen worden.
Ze vinden zichzelf heel erg individuaistisch en ánders dan andere vrouwen.
Toch kleden ze zich hetzelfde, doen ze dezelfde dindgen, houden ze van dezelfde dingen. zo raar.
Ik kleed me totaal anders dan mijn buurvrouw, praat totaal anders dan mijn buurvrouw en hou van totaal andere dingen als waar mijn buurvrouw van houdt. Toch zijn we allebei vrouw en van ongeveer dezelfde leeftijd. En ook tussen mezelf en vriendinnen zie ik werelden van verschil.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat ik oko zo vreemd vind s dat vrouwen over het algemeen niet graag over 1 kam geschoren
willen worden.
Toch kleden ze zich hetzelfde, doen ze dezelfde dindgen, houden ze van dezelfde dingen. zo raar.
Ik denk toch dat dat meer aan jouw benadering ligt. Jij laat geen enkele ruimte voor individuele verschillen bij vrouwen of mooie mensen, ze zijn allemaal precies hetzelfde in jouw hoofd. Daartegen ageren ze, en terecht lijkt me.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
willen worden.
Misschien komt dat wel door een gebrek aan nuancering van jouw kant.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
willen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |