Ow mijn god. Wat een antwoord.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, kleine mannen zijn niet specifiek mijn smaak hoor, helemaal niet zelfs, ik geef alleen maar aan dat lengte dus niet zo heel bepalend hoeft te zijn..dat ik, als persoon die meestal op lang en groot valt dus ook een kleine man aantrekkelijk kan vinden, door zijn koppie, door zijn uitstraling etc
Ik denk altijd: Better to have had and lost than never to have had at all.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Vrijgezel zijn heeft ook zo z'n voordelen misschien wel meer dan een raltie hebben![]()
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:55 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking passeer je de grenzen van weldenkendheid en fatsoen vind ik.
Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin". Het feit dat je een aantal cm's korter bent dan de gemiddelde NL zal geen obstakel zijn voor een relatie met een leuke dame. Ik zou je meer openstellen voor wat anderen zeggen en jezelf van dat hersenspinsel zien te verlossen. Ik zou aan een vriendin (las dat je twee vriendinnen hebt die je willen helpen) vragen: "Als ik jou in een cafe tegen zou komen en we zouden elkaar niet kennen, zou jij mij dan vanwege mijn lengte afstoten?".quote:
Lijkt me een normaler antwoord dan jouw reply in deze.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:38 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ow mijn god. Wat een antwoord.![]()
Hier heb je toch geen kracht meer voor?
Tja, en dat gaat nu al 2 topics lang zo! TS neemt helemaal niets aan, kraakt elke positieve opmerking af en blijft maar in datzelfde dwangmatige cirkeltje rondzwemmen. En toch blijven mensen er hier energie steken in positieve opmerkingen en goedbedoeld advies! Compleet zinloos, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:34 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin".
Alsof ze daar eerlijk over zouden zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:34 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin". Het feit dat je een aantal cm's korter bent dan de gemiddelde NL zal geen obstakel zijn voor een relatie met een leuke dame. Ik zou je meer openstellen voor wat anderen zeggen en jezelf van dat hersenspinsel zien te verlossen. Ik zou aan een vriendin (las dat je twee vriendinnen hebt die je willen helpen) vragen: "Als ik jou in een cafe tegen zou komen en we zouden elkaar niet kennen, zou jij mij dan vanwege mijn lengte afstoten?".
okey eerlijk: je hebt het moeilijker dan iemand van normale lengtequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:51 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Alsof ze daar eerlijk over zouden zijn
Even onzinnig lijkt me. Je zegt dat kleine mannen met een knap koppie best aantrekkelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lijkt me een normaler antwoord dan jouw reply in deze.
ik als vrouw wil bekennen dat ik "maar" 1 keer verliefd (maar vrij kort omdat hij daarna bezet was) om iemand die een stuk kleiner was dan mij, en ik heb een soort fling gehad met iemand die maar enkele centimeter langer was dan mij (dus niet boven de 1.75) , en verder ik ben wel enkele keren door jongens benadert en daar zaten gewoon geen kleinere jongens bij, omdat daar minder van zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Even onzinnig lijkt me. Je zegt dat kleine mannen met een knap koppie best aantrekkelijk kunnen zijn.
Dan zeg je, "ik val niet op klein, integendeel zelfs,"
Wat voor boodschap probeer je TS eigenlijk te geven? Het is toch onzinnig wat je zegt?
Ik ken meisjes van 1.55 die het liefst 1.80+ willen. En die voorkeur is niet individueel per geval/vrouw zo.
(ZOals alle vrouwen graag geloven)
Dat is bij alle vrouwen zo. Als het effe kan wel. En alle vrouwen hebben wat te zeggen zelfs de lelijkere.
Ik snap niet dat mensen TS een hart onder de riem willen steken (goed bedoeld),
maar wat in de praktijk dus 8-9/10 x niet werkt.
noch waar is.
Werkt alleen maar meer illusies en fdaardoor uiteindelijk frustraties op.
Als vrouw weet je toch dat lengte erg belangrijk is voro jouw? Maar je durft het niet te zeggen voor andere vrouwen?
Holy Crap!.
okey ik wil zeggen dat ik nog NOOIT Iemand heb afgewezen omdat hij klein is, dus dat het bullshit is om tezeggen dat ik het wel zou doen... (en jij zegt dat vrouwen dat altijd doen)quote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef SKETSj het volgende:
Dus wat de fuck wil je dan hirmee zeggen?
Geen van de jongens die jou benaderden waren kleiner. Maar je vind het wel fijn dat je
kleintje genoemd kan worden door hen. En je hebt maar 1 x een 'fling' gehad met iemand iets kleiner dan jou.
Wat moet ik hieruit destlleren?
Is dit grappig bedoeld ofso?
Hier heb je toch geen kracht meer voor?
Misschien omdat TS er wel iets in ziet, aangezien alle andere aangedragen mogelijkheden met een dramatisch gebaar worden weggewuifd?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:36 schreef SKETSj het volgende:
Waarom geef je die links dan (met die schoenen en nog iets anders. weet niet wat),
als antwoord aan hem? Waar slaat dat op
dat jij daarop wil hameren is duidelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef SKETSj het volgende:
owkeeeej..
En nog wil ik erop hameren dat vrouwen over het algemeen niet houden van kleinere mannen dan zijzelf.
Zeker niet in een relatie.
ik knap persoonlijk eerder af op iemand die zich schaamt voor hoe hij van zichzelf is en dat stiekem gaat lopen compenseren dan op iemand die gewoon een beetje klein is hoor...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:18 schreef dlebrok het volgende:
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar dan heb ik tenminste 'bewijs' dat ze puur op m'n lengte afknapt.
En dat is eigenlijk alles waar je naar op zoek bent: "bewijs" dat wat jij denkt, waar is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:18 schreef dlebrok het volgende:
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar dan heb ik tenminste 'bewijs' dat ze puur op m'n lengte afknapt.
ja, dan heeft hij tenminste een reden om zelfmoord te plegenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk alles waar je naar op zoek bent: "bewijs" dat wat jij denkt, waar is.
Het is denk ik eerder dat hij vrijwel zeker weet dat het zo is wattie vermoed.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk alles waar je naar op zoek bent: "bewijs" dat wat jij denkt, waar is.
Hij is al meerdeere malen afgewezen, punt. Of het om zijn lengte is, is iets dat hij zelf ingevuld heeft, maar helemaal niet zeker is. Laten we wel wezen: je kunt niet iedereen leuk en aantrekkelijk vinden, om wat voor reden dan ook. Dat kan best iets zijn als lengte, maar het kan ook iets anders zijn, de klik die er niet is, zijn oren zijn niet mooi, hij is niet gezellig genoeg, hij is te stil of te druk, zijn schoenen zijn niet mooi, hij heeft witte sokken aan...een heel scala aan mogelijkheden, maar hij sluit alles uit behalve die ene.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:52 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Het is denk ik eerder dat hij vrijwel zeker weet dat het zo is wattie vermoed.
Hij is immers al vele malen afgewezen om zijn lengte.
Maar als vrouwen om een directe vraag/hamvraag heen gaan zitten draaien, en zeggen van niet.
Terwijl hij bij zijn volle verstand wel beter weet. Door te zeggen dat Hij ongelijk heeft,
terwijl hij om zich heen niets anders tegenkomt IRL.
Dat is eigenlijk hetzelfde als het beledigen van iemand zijn intelligentie. Door te zeggen van,
"Ja, wat je zegt kan wel wezen, maar weetje wat? Ik geef jou niet die bevestiging die je zoekt,
Lekker puh.. En wat wou je dan doen? Wij blijven toch ontkennen"
Dat idee heb ik hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |