Goed. Nog éven dan.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:21 schreef dlebrok het volgende:
ArtyShock, nog even he :
1.Je had dezelfde afwijking zei je, maar je zei net dat jij niet getroffen was door een groeistoornis.
Ik heb maar met mezelf afgesproken er niet meer over te piekeren. Duurt een paar jaar in mijn geval, maar ik ben me alleen gaan bezighouden met de dingen die ik leuk vond of die ik m'n energie waard vond. Zeg maar; De dingen waar je bevestigd wordt in je zelfvertrouwen. En dan opeens, zonder dat je er erg in hebt, wordt je bij je lurven gepakt omdat degene die jou steeds al wel heel leuk vindt er genoeg van heeft te wachten en vindt dat het tijd is voor actie.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:21 schreef dlebrok het volgende:
2.Heb je, toen je jezelf begon te accepteren, wél een vriendin gekregen?
En met een verdomd lekker wijf, als ik het zo mag zeggenquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:58 schreef Copycat het volgende:
En met een verdomd lekker wijf, als ik het zo mag zeggen.
Heeft niets met erkenning geven of willen geven te maken wat mij betreft iig.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk zeg je precies hetzelfde wat al veel mensen gezegd hebben, alleen geef jij hem de erkenning die hij zo hard nodig zegt te hebben...maar in the end komt het wel op hetzelfde neer, he?
Je hebt gelijk, voor hem maakt het uit. En ja, misschien maakt het voor sommige of veel andere mensen/vrouwen ook uit, maar niet voor allemaal. En dan kom je weer bij het aloude feit dat aantrekkingskracht tussen mensen niet te peilen is, dat je niet iedereen op die manier leuk kunt vinden en niet iedereen jou. En dat er allerlei redenen kunnen zijn waarom je wel of niet voor iemand valt. Er zijn voldoende lange jongens die ook niet aantrekkelijk gevonden worden. Dus lengte is niet zaligmakend.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Heeft niets met erkenning geven of willen geven te maken wat mij betreft iig.
Ik snap gewoon niet waarom je het verhaal moet beginnen met "het doet er niet toe dat je klein bent"
want het doet er wel toe, voor hem in eerste instantie, en dat dan vooral omdat de ervaring ons leert dat het voor de meeste vrouwen het er gewoon toe doet.
En dat is nu precies wat TS niet wil. Hij wil eerst de garantie dat meisjes hem zien zitten, en dan wil hij een leuke, aantrekkelijke jongen worden.quote:Zou mij ook pissig maken, keer op keer ontkennen van feiten als troost.
Waar het om gaat is dát het een feit is, je er dus geen reet aan verandert, je beter je energie kan steken in andere zaken, dan steek je op den duur je zaak wel in die ene.
Alleen die ene komt voor de anderen wat vaker langs ws, dus als dat voor jou minder vaak zal zijn, zorg je er maar beter voor dat je een lach op je gezicht hebt, en omdat je niet weet wanneer die ene voorbij komt, lach je maar beter zo vaak mogelijk, met bijkomend voordeel, voel je je zelf ook prettiger, ook zonder lekkere kleine dametjes.
Nou ja, die erkenning had ik dus niet graag gehad eigenlijk. Maar jullie zeggen maar dingen, terwijl de werkelijkheid ander is. Pas als een er een meid voor m'n neus stond en zei : "stel je niet aan, het boeit me geen zak dat je niet zo lang bent" en dat m'n vriendin werd, DAN pas hebben jullie gelijk gehad.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk zeg je precies hetzelfde wat al veel mensen gezegd hebben, alleen geef jij hem de erkenning die hij zo hard nodig zegt te hebben...maar in the end komt het wel op hetzelfde neer, he?
Nee, je draait de boel weer om. Pas als ALLE kleine(re) mannen ALTIJD vrouwloos leven en sterven, is de kans dat er NOOIT een meisje voor jou zal vallen groot.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Nou ja, die erkenning had ik dus niet graag gehad eigenlijk. Maar jullie zeggen maar dingen, terwijl de werkelijkheid ander is. Pas als een er een meid voor m'n neus stond en zei : "stel je niet aan, het boeit me geen zak dat je niet zo lang bent" en dat m'n vriendin werd, DAN pas hebben jullie gelijk gehad.
Juist. Er zijn ook vaak meisjes die zeggen dat ze het raar vinden dat ik geen vriendin heb, maar intussen zouden ze zelf nooit op me vallen. Daar heb ik dus echt een hekel aan. Komt een beetje op me over als "laat een ander de vuile klus maar opknappen".quote:Op zondag 7 januari 2007 18:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Heeft niets met erkenning geven of willen geven te maken wat mij betreft iig.
Ik snap gewoon niet waarom je het verhaal moet beginnen met "het doet er niet toe dat je klein bent"
want het doet er wel toe, voor hem in eerste instantie, en dat dan vooral omdat de ervaring ons leert dat het voor de meeste vrouwen het er gewoon toe doet.
Zou mij ook pissig maken, keer op keer ontkennen van feiten als troost.
Zoals?quote:Waar het om gaat is dát het een feit is, je er dus geen reet aan verandert, je beter je energie kan steken in andere zaken,
quote:dan steek je op den duur je zaak wel in die ene.
Tsja, tot je 30e blijven lachen terwijl je eigenlijk niet happy bent is ook niets.quote:Alleen die ene komt voor de anderen wat vaker langs ws, dus als dat voor jou minder vaak zal zijn, zorg je er maar beter voor dat je een lach op je gezicht hebt, en omdat je niet weet wanneer die ene voorbij komt, lach je maar beter zo vaak mogelijk, met bijkomend voordeel, voel je je zelf ook prettiger, ook zonder lekkere kleine dametjes.
Dat werkt al niet, want als er 1 klein kereltje op de wereld was die een keer mazzel had dan klopte dat al niet meer. Maar om je daar nou aan vast te houden...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, je draait de boel weer om. Pas als ALLE kleine(re) mannen ALTIJD vrouwloos leven en sterven, is de kans dat er NOOIT een meisje voor jou zal vallen groot.
Geen neplach die je frustraties maskeert. maar een echte lach omdat je gelukkig bent met jezelf en het leven dat je leidt. En dat kan ooj zeker zonder relatie.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:21 schreef dlebrok het volgende:
Tsja, tot je 30e blijven lachen terwijl je eigenlijk niet happy bent is ook niets.
Dan zou je kluizenaar moeten worden, want zelfs bij een familie-etentje als je de enige bent die alleen komt, dan voel je dat echt wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen neplach die je frustraties maskeert. maar een echte lach omdat je gelukkig bent met jezelf en het leven dat je leidt. En dat kan ooj zeker zonder relatie.
Jij staart je echt blind op het hebben van een relatie. Als jij uitstraalt dat je een fijn leven hebt, zul je bij zulke gelegenheden daar ook minder van voelen, omdat je je fijn voelt. Jij voelt het nu als zodanig, omdat je het zelf namelijk vindt.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:32 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Dan zou je kluizenaar moeten worden, want zelfs bij een familie-etentje als je de enige bent die alleen komt, dan voel je dat echt wel.
ms eens beginnen met alles niet zo letterlijk te nemen?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:21 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Juist. Er zijn ook vaak meisjes die zeggen dat ze het raar vinden dat ik geen vriendin heb, maar intussen zouden ze zelf nooit op me vallen. Daar heb ik dus echt een hekel aan. Komt een beetje op me over als "laat een ander de vuile klus maar opknappen".
[..]
Zoals?
[..]
![]()
[..]
Tsja, tot je 30e blijven lachen terwijl je eigenlijk niet happy bent is ook niets.
Jij hebt waarschijnlijk een relatie, want je praat er wel makkelijker overquote:Op zondag 7 januari 2007 18:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij staart je echt blind op het hebben van een relatie. Als jij uitstraalt dat je een fijn leven hebt, zul je bij zulke gelegenheden daar ook minder van voelen, omdat je je fijn voelt. Jij voelt het nu als zodanig, omdat je het zelf namelijk vindt.
Helpt zeker niet nee, maar je gevoel kun je niet zo gemakkelijk opzij zetten.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ms eens beginnen met alles niet zo letterlijk te nemen?
niemand lacht de hele tijd, iedereen is wel eens unhappy, al dan niet met valide redenen, maar er zijn manieren van omgaan met die unhappiness, dat is waar het om gaat.
je bent de enige niet, hoor, die lastig aan een relatie komt.
soms is dat vanwege een niet aan de norm voldoend uiterlijk
soms is dat vanwege een lastig karakter
soms vanwege onhandig gedrag
soms vanwege externe, niet beinvloedbare omstandigheden
wat in ieder geval niet helpt is er ook nog eens zuur bij kijken (en nee, jij kijkt vast niet 24/7 zuur, korreltje zout, weet je nog wel?).
quote:je moet je niet fixeren op de zaken waar je niets aan kunt veranderen, als je zelf iets wil ondernemen, en niet afwachten, richt je dan op zaken waar je wel wat aan kan veranderen.
voor mijn part verhuis je naar Indonesie, dat is vergeven vd kleine vrouwtjes
of je verft je haar azuurblauw en zegt dat je van mars komt
of je zorgt dat je godsgruwelijk rijk wordt en lacht iedereen uit met al hun centimeters, dikke lul, bierfabriek
Hier ben ik wel zuur ja, in het echt lach ik ook veel (gemeend) en praat ik veel en optimistisch meestal.quote:maakt niet uit, wat niet helpt is zuur doen.
Geen optie voor mij. Hoe enorm klote, ziek, triest en kut moet je je op je 60e voelen als je altijd weet dat je niet goed genoeg was en niet weet hoe het voelt dat er iemand van je houdt.quote:dus al zou je je hele leven zonder vrouw doorbrengen
Dat is hetzelfde als iemand die kanker heeft opbeuren met het idee : "je bent niet de enige die doodgaat en ziek is"quote:en zoals ik al zei, je bent niet de enige die eenzaam is op die manier
Tsja, als ik kon koos ik wel voor een leven waarin het me niets boeide dat ik alleen was maar zo ben ik niet en zo word ik ook niet. Ik ben iemand die me niet neer kan leggen bij het feit dat ie een puzzel bijna af heeft, maar 1 stukje kwijt is. Dan flikker ik de puzzel liever weg.quote:, wat lijkt je dan leuker, alleen door het leven gaan en toch een zekere staat van geluk voelen, of alleen zijn en je blindstaren op dat je alleen bent en dat het leven dús niet leuk is.
Die ingredienten die de pizza heerlijk maken zijn niet altijd verkrijgbaarquote:verrassing : het leven is niet leuk, het gaat erom wat je er mee doet, wat je er aan toevoegt
als een pizzabodem dus, waar je zelf de ingredienten op pleurt.
Ik heb inderdaad een relatie. Een relatie met een kleinere man (168) die tot zijn 33e vrijgezel was. Die echter wel een leuk leven had, met vrienden dingen deed, op stap ging, op vakantie, geinteresseerd was in dingen. Die bijvoorbeeld heel gastvrij is, waardoor zijn huis een zoete inval was voor alle vrienden en vriendinnen. Game-avondjes men-only bijvoorbeeld, voetballen kijken, komen kankeren op hun vriendinnen...je kent het welquote:Op zondag 7 januari 2007 18:39 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk een relatie, want je praat er wel makkelijker overBuiten dat je zelf eenzaam bent, komt die 'maatschappelijke druk' er ook nog eens een beetje bij.
Zo bedoel ik mijn post daarboven ookquote:Op zondag 7 januari 2007 19:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een relatie. Een relatie met een kleinere man (168) die tot zijn 33e vrijgezel was. Die echter wel een leuk leven had, met vrienden dingen deed, op stap ging, op vakantie, geinteresseerd was in dingen. Die bijvoorbeeld heel gastvrij is, waardoor zijn huis een zoete inval was voor alle vrienden en vriendinnen. Game-avondjes men-only bijvoorbeeld, voetballen kijken, komen kankeren op hun vriendinnen...je kent het wel
Vond hij het altijd leuk dat hij geen meisje had? nee.
Liet hij zijn leven en geluk daardoor bepalen? nee.
En had ie tussendoor nooit een 'scharrel'?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een relatie. Een relatie met een kleinere man (168) die tot zijn 33e vrijgezel was. Die echter wel een leuk leven had, met vrienden dingen deed, op stap ging, op vakantie, geinteresseerd was in dingen. Die bijvoorbeeld heel gastvrij is, waardoor zijn huis een zoete inval was voor alle vrienden en vriendinnen. Game-avondjes men-only bijvoorbeeld, voetballen kijken, komen kankeren op hun vriendinnen...je kent het wel
Vond hij het altijd leuk dat hij geen meisje had? nee.
Liet hij zijn leven en geluk daardoor bepalen? nee.
nope. 1 keer heel kort iets, jaren eerder.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:33 schreef dlebrok het volgende:
[..]
En had ie tussendoor nooit een 'scharrel'?
Wat was er 'mis' met hem?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
nope. 1 keer heel kort iets, jaren eerder.
Waarom zou er iets mis moeten zijnquote:
Jongen loop niet zo te drammen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:07 schreef dlebrok het volgende:
Nou ja, als je mega-lange behoorlijk persoonlijk mails stuurt, belt, elkaar op de webcam ziet, en dat voor meerdere maanden, dan kan dat niet opeens voor 100 % veranderen na 1 afspraakje van een uurtje. Misschien ga je twijfelen, maar dan zou je diegene nog het voordeel van de twijfel geven. Het is gewoon te merken dat ze zich doodschrikken van het feit hoe klein ik in werkelijkheid ben.
Guttegutteguttegut...quote:Geen optie voor mij. Hoe enorm klote, ziek, triest en kut moet je je op je 60e voelen als je altijd weet dat je niet goed genoeg was en niet weet hoe het voelt dat er iemand van je houdt.
Hoe oud ben je nu dan en ben je daar echt zo bang voor?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:54 schreef Lemmeb het volgende:
Oh god. "Straks ben ik 30 en nog helemaal alleen."
30 en nog helemaal alleen. En ik zit elke avond in de kroeg. En dan val ik jonge meisjes lastig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu dan en ben je daar echt zo bang voor?
Heb je niet eens een minderwaardigheidscomplex?quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
30 en nog helemaal alleen. En ik zit elke avond in de kroeg. En dan val ik jonge meisjes lastig.
Dus jij zit in kroegstherapie in plaats van groepstherapie...quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
30 en nog helemaal alleen. En ik zit elke avond in de kroeg. En dan val ik jonge meisjes lastig.
Ja tuurlijk wel! Elke dag. Ik ben ook nog maagd, dat maakt het nog erger. Daarnaast heb ik een kraterkop en een kleine penis. En een kunstgebit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:10 schreef L-IS het volgende:
[..]
Heb je niet eens een minderwaardigheidscomplex?
Welkom bij de club . . .quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:54 schreef Lemmeb het volgende:
Oh god. "Straks ben ik 30 en nog helemaal alleen."![]()
Vooral dat kunstgebit lijkt me wel heel erg, jaah.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:34 schreef SKETSj het volgende:
Als je hier allemaal echt last van had gehad in het echt,
had je wel anders geblaat.
alsof mensen altijd eerlijk durven zeggen waarom ze de ander niet zien zitten, kom nou, zeg, en als je gaat doorvragen krijg je helemaal een rotsmoes te horen want ze willen dat gezeur niet en verzinnen maar wat ( "ik zit nog met mijn ex in mijn hoofd, meer dan ik me realiseerde,sorry").quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:50 schreef WrineX-Joske het volgende:
[..]
Jongen loop niet zo te drammen.
Heeft een van die meisjes je ooit gezegd dat ze je niet wilden omdat je te klein zou zijn? Je loopt hier maar te gissen naar waarom ze je toch niet zo leuk vonden. Klaarblijkelijk was er geen 'klik' ofzo. En als je echt denkt dat het om je lengte te doen was, waarom heb je niet doorgevraagd om je vermoeden te bevestigen.
[..]
Guttegutteguttegut...
"Jamaar... jamaar... jamaar...quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:22 schreef milagro het volgende:
als er ergens vaak over gelogen wordt is het wel bij die vraag "waarom wil je niet dan" van een afgewezene
Ow, sorry...mijn foutquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:48 schreef R34L-SIcK het volgende:
Omdat dat dan zijn zielige zelfbeeld weer bevestigd, snap dat dan !!!!!!!!!!
nou het is bij mij zelf vaak zat puur het uiterlijk geweest, hoor, of valt dat ook onder de klik?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Maar ja, wat moet je soms ook zeggen waarom je niet wil? Meestal is het gewoon omdat die ene klik er niet is. Leg dat maar eens op een bevredigende manier uit
Ik geloof dat dit ook zeker wel waar is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:44 schreef Ringo het volgende:
Natuurlijk selecteren mensen in eerste instantie op uiterlijk. Als iemand mij dwingt per direct te kiezen uit een rij van 10 vrouwen, kies ik de mooiste, de lekkerste. Logisch.Maar in de echte wereld zit het ietsje anders. Meestal krijg je meer tijd om een oordeel te vormen, en dus komt er ook meer bij kijken.
Ik denk eerder dat iemands uiterlijk, of de waardering van iemands uiterlijk, bepaald wordt door de mate waarin iemands karakter klikt met het jouwe. Ik mag graag zeggen dat ik val voor mooie vrouwen, maar op het moment dat ik voor een vrouw val, heb ik haar allang mooi gemaakt, in mijn hoofd, of ze nou mooi "is" in de ogen van de buitenwereld of niet.
uiterlijk belangrijk vinden , heeft iig voor mij, niets met mooi zijn te maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit ook zeker wel waar is.
Wat betreft eerst vallen op het uiterlijk: gedeeltelijk geloof ik zeker dat dat waar is. Van de andere kant kan ook juist die ene onvolkomenheid die iemand heeft, precies die charme zijn in de ogen van een ander. Een beetje scheel kijken, een beetje voller zijn, langer, kleiner, enz.
Bovendien, en nu spreek ik echt helemaal voor mezelf, vind ik soms een man aantrekkelijk waar, als ik er objectief naar kijk, ik niet echt de standaard schoonheidsdingen aan kan vinden want die ontbreken volledig. Toch is er wat mij betreft dan een klik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |