een vriend van mij is indonesisch en vrij klein moet ik de drie meisjes met naam en toe naam noemen die verkering met hem hebben gehad (in de tijd dat ik hem ken), vind ik een beetje lullig om te doen zonder hun toestemmingquote:Op maandag 29 januari 2007 00:09 schreef milagro het volgende:
-knip-
ben blij dat je je zo aangesproken voelt, die post was tenslotte voor jou bedoeld, er dan 1 fucking zinnetje eruit pikt, en dan er zo godgruwelijk letterlijk op reageert, en totaal voorbij gaat aan de strekking ervan en de post als geheelquote:Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef Angst het volgende:
[..]
een vriend van mij is indonesisch en vrij klein moet ik de drie meisjes met naam en toe naam noemen die verkering met hem hebben gehad (in de tijd dat ik hem ken), vind ik een beetje lullig om te doen zonder hun toestemming
en ik zei zelf al verkering gehad te hebben met ene jongen die ongeveer even lang was
meer kan ik helaas niet voor ze doen
nee, omdat de meeste vrouwen niet uitgaan om te neuken aan het einde vd avond, maar vooral om uit te gaan, lol te maken en ms die ene tegen te komen en als dat niet gebeurt, niet met blauwe ballen vol frustratie zitten, daarom.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:32 schreef SKETSj het volgende:
[Quote: Milagro]
Ik geloof wel wat je zegt. Wil er ook wel in geloven. Het is een andere insteek.
Vind het ook wel grappig dat het vnl. mannen zijn die aan het eind van zo'n avondje met een half glas
bier aan de bar zitten. En vrouwen niet/nooit.
Is dat A. Omdat vrouwen zich beter dan mannen goed kunnen houden bij gemis aan onbeantwoorde verlangens?
of B. Omdat vrouwen over het algemeen nooit verlegen hoeven zitten om sex ?
dat is omdat ik het voor de rest niet met je oneens bent, inderdaad zijn lange mannen aantrekkelijker dan kleine mannen voor de meeste vrouwen. het enige zinnetje waar ik dus op kon reageren, daar reageerde ik op.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ben blij dat je je zo aangesproken voelt, die post was tenslotte voor jou bedoeld, er dan 1 fucking zinnetje eruit pikt, en dan er zo godgruwelijk letterlijk op reageert, en totaal voorbij gaat aan de strekking ervan en de post als geheel
.
ja en wat heeft dit te maken met wat ik zei?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:45 schreef SKETSj het volgende:
Mmm.
Ik kom anders welles vrouwen tegen die brutaal doen tegen me hoor als ik ze ontken.
Als ik doe alsof ik ze niet heb zien voorbijlopen, omdat ik effe niet weet wat me overkomt,
Als zo'n dronken schreeuwlelijk naar me gaat zitten roepen.
Shit, ben ik nu net een wijf?
Half dronken meisjes (zogenaamd) die erg gaan zitten schreeuwen of handtastelijk worden als ik
niet reageer (o zo vervelend, echt)
Erger nog. Wijven die denken dat ze alles kunnen maken en zomaar tegen je aan gaan rijden.
Of twee hele lelijke (neem het me niet kwalijk) dikke wijven die me gaan zzitten sandwichen op de dansvloer.
En denken dat ik het leuk vind ;')
Sorry maar daar ben ik niet van gedient. Zeker ook omdat ik weet dat als meisjes zo worden behandeld.
Ze het absoluut niet zouden pikken. En ja, ik kom op voor mijn medemens/man.
O excusesquote:Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en wat heeft dit te maken met wat ik zei?
Vrouwen worden versierd. Mannen moeten jagen. Wellicht dat mannen dan denken dat ze niet mee (kunnen) doen.quote:bij dames zie je denk ik vaker dat "als er geen vent is, er geen sex is, en dat is prima" dan dat je dat bij (jonge) mannen ziet, die zijn er (logisch, want de natuur) toch iets meer op gefixeerd, scoren, neuken, sex
nou, bij mij doet het uiterlijk er wel toequote:Op maandag 29 januari 2007 08:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind zelf, door mijn eigen ervaring wijs geworden, het helemaal onzin om te zeggen dat ik op (fill in welk uiterlijk kenmerk dan ook) val, omdat als ik naar mijn vriendjes/scharrels kijk, er echt geen lijn in te zien is. Ze zijn van allerlei haarkleuren, lengtes, kledingstijlen, huidskleur, omvang, verschillen in leeftijd, verschillen in hobbies...kortom: er was in allemaal iets anders dat ze aantrekkelijk maakte, en die uiterlijkheden deden er niet echt toe.
Ik zeg niet dat uiterlijk er niet toe doet, want natuurlijk is dat wel zoquote:Op maandag 29 januari 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, bij mij doet het uiterlijk er wel toe
wat er niet toe doet of deed is of ze 'volgens de algemene norm' knap zijn of waren.
ík vond ze aantrekkelijk, , en dat zit hem wel degelijk in het uiterlijk (en soms zelfs enkel in het uiterlijk, zo bleek dan later)
er zijn wel zeker ook wel overeenkomsten wb uiterlijk, al lijken ze niet op elkaar , ze hebben allemaal in bepaalde details overeenkomsten (nee, niet dát)
ik neem aan dat de TS ook zo zijn voorkeuren heeft, of maakt het hem totaal niet uit hoe een dame eruit ziet,als ze maar lief is?
Als je voor je 30e nog nooit korte relaties hebt gehad, dan wijk je toch af hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef miss_sly het volgende:
Een goed voorbeeld van zijn bekrompen denkwijze mbt lengte was zijn vraag aan mij wat er mis wat met mijn vriend omdat hij heel lang vrijgezel is gebleven, eerder in dit topic,
Eigenlijk hetzelfde als bij jou. Ik val vrijwel nooit op de vrouwen die over het algemeen als 'lekker' worden gezien door m'n seksegenoten. Ik viel nooit op de Pamela Andersons of de Janet Jacksons in tegenstelling tot m'n vrienden.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
ik neem aan dat de TS ook zo zijn voorkeuren heeft, of maakt het hem totaal niet uit hoe een dame eruit ziet,als ze maar lief is?
Afwijken van de massa is inet per definitie verkeerd, imoquote:Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Als je voor je 30e nog nooit korte relaties hebt gehad, dan wijk je toch af hoorIk zette 'mis' tussen aanhalingstekens omdat ik daarmee ook b.v. verlegenheid meereken. Zo bedoelde ik het.
Voor de rest, de reden waarom ik denk/weet dat het aan m'n lengte ligt is omdat, 1) zoals hier ook al aangegeven werd door anderen, een jongen van 1.70 in Nederland al als klein wordt gezien en kleine jongens/mannen zijn nou eenmaal minder populair bij de meiden, dat kun je niet ontkennen. Net zoals dat stevigere of hele lange (1.90+) vrouwen minder populair zijn bij mannen.En 2) Ik heb veel vrienden waaronder veel meisjes en die zijn allemaal 'gek' op me (als vriend), dat merk ik aan alles.
En van meisjes naar jou toe zou er altijd een vonk zijn, als je maar niet klein was!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:02 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ze moet (ook qua uiterlijk) 'iets' hebben inderdaad (wat het is, weet ik niet) anders dan slaat die vonk niet over.
Dat is ook onzin natuurlijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En van meisjes naar jou toe zou er altijd een vonk zijn, als je maar niet klein was!
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef SKETSj het volgende:
Hey TS. val jij ook op MILFS?
Dus is het niet zo dat ze je nooit willen omdat je klein bent..het kan ook iets anders zijn waardoor de vonk er niet is...quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus is het niet zo dat ze je nooit willen omdat je klein bent..het kan ook iets anders zijn waardoor de vonk er niet is...
slotje
Je lijkt maar niet te geloven dat de mensen die dat soort dingen zeggen in deze topics dat ook daadwerkelijk menen, en het niet alleen maar zeggen om de TS goed te laten voelen. Twee topics lang verhalen en voorbeelden, en allemaal komen ze op hetzelfde neer, namelijk dat al dat soort schoonheidseisen in het dagelijks leven met een flinke korrel zou genomen moeten worden. Maar dan toch stug vol blijven houden dat de wereld zwart-wit is... Hoe bedoel je bord voor de kop?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef SKETSj het volgende:
Mensen snappen niet dat TS te maken heeft met een algemene voorkeur voor lang door dik 90%
van de vrouwen.
Overal zeggen ze dat, overal zie je dat. Langer geeft vrouwen een beschermend gevoel etc. etc.
En hier enkele foksters die dan steevast gaan zeggen van niet. Wat moet TS daarmee?
Denk je dat hij zijn 'Piece of mind' vindt door te denken dat er heus wel 'wat' (handjevol) meisjes zijn die hem
zouden 'diggen' ?
En zeker meisjes van zijn leeftijd. Zo jong. Die lang niet zo individualiistch zijn ingesteld nog.
En daardoor dus zeker over 1 kam zijn te scheren.
Ze willen allemaal lang, langer, nog langer. Daar krijgen ze vlinders van in hun buikje, of gaat hun clitoris van tintelen.
Dat wat oudere vrouwen een wat bredre blik hebben... Hoelang moet hij nog wachten???
Moet hij zich uitleven met uitgewoonde ex-slettten die wat wijzer zijn geworden?
Hey TS. val jij ook op MILFS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |