abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 januari 2007 @ 00:27:07 #126
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45778211
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:09 schreef milagro het volgende:
-knip-
een vriend van mij is indonesisch en vrij klein moet ik de drie meisjes met naam en toe naam noemen die verkering met hem hebben gehad (in de tijd dat ik hem ken), vind ik een beetje lullig om te doen zonder hun toestemming

en ik zei zelf al verkering gehad te hebben met ene jongen die ongeveer even lang was
meer kan ik helaas niet voor ze doen
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 29 januari 2007 @ 00:32:01 #127
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45778341
[Quote: Milagro]

Ik geloof wel wat je zegt. Wil er ook wel in geloven. Het is een andere insteek.

Vind het ook wel grappig dat het vnl. mannen zijn die aan het eind van zo'n avondje met een half glas
bier aan de bar zitten. En vrouwen niet/nooit.

Is dat A. Omdat vrouwen zich beter dan mannen goed kunnen houden bij gemis aan onbeantwoorde verlangens?
of B. Omdat vrouwen over het algemeen nooit verlegen hoeven zitten om sex ?
If I had a Hammer...
pi_45778375
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef Angst het volgende:

[..]

een vriend van mij is indonesisch en vrij klein moet ik de drie meisjes met naam en toe naam noemen die verkering met hem hebben gehad (in de tijd dat ik hem ken), vind ik een beetje lullig om te doen zonder hun toestemming

en ik zei zelf al verkering gehad te hebben met ene jongen die ongeveer even lang was
meer kan ik helaas niet voor ze doen
ben blij dat je je zo aangesproken voelt, die post was tenslotte voor jou bedoeld, er dan 1 fucking zinnetje eruit pikt, en dan er zo godgruwelijk letterlijk op reageert, en totaal voorbij gaat aan de strekking ervan en de post als geheel
.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 29 januari 2007 @ 00:35:54 #129
157966 SKETSj
pi_45778438
Wie. Ik of Angst?
If I had a Hammer...
pi_45778466
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:32 schreef SKETSj het volgende:
[Quote: Milagro]

Ik geloof wel wat je zegt. Wil er ook wel in geloven. Het is een andere insteek.

Vind het ook wel grappig dat het vnl. mannen zijn die aan het eind van zo'n avondje met een half glas
bier aan de bar zitten. En vrouwen niet/nooit.

Is dat A. Omdat vrouwen zich beter dan mannen goed kunnen houden bij gemis aan onbeantwoorde verlangens?
of B. Omdat vrouwen over het algemeen nooit verlegen hoeven zitten om sex ?
nee, omdat de meeste vrouwen niet uitgaan om te neuken aan het einde vd avond, maar vooral om uit te gaan, lol te maken en ms die ene tegen te komen en als dat niet gebeurt, niet met blauwe ballen vol frustratie zitten, daarom.

oh en omdat aan het einde vd avond het grote licht aan gaat natuurlijk
  maandag 29 januari 2007 @ 00:45:30 #131
157966 SKETSj
pi_45778638
Mmm.
Ik kom anders welles vrouwen tegen die brutaal doen tegen me hoor als ik ze ontken.
Als ik doe alsof ik ze niet heb zien voorbijlopen, omdat ik effe niet weet wat me overkomt,
Als zo'n dronken schreeuwlelijk naar me gaat zitten roepen.

Shit, ben ik nu net een wijf?

Half dronken meisjes (zogenaamd) die erg gaan zitten schreeuwen of handtastelijk worden als ik
niet reageer (o zo vervelend, echt)
Erger nog. Wijven die denken dat ze alles kunnen maken en zomaar tegen je aan gaan rijden.
Of twee hele lelijke (neem het me niet kwalijk) dikke wijven die me gaan zzitten sandwichen op de dansvloer.
En denken dat ik het leuk vind ;')
Sorry maar daar ben ik niet van gedient. Zeker ook omdat ik weet dat als meisjes zo worden behandeld.
Ze het absoluut niet zouden pikken. En ja, ik kom op voor mijn medemens/man.
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 00:48:15 #132
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45778692
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:33 schreef milagro het volgende:

[..]

ben blij dat je je zo aangesproken voelt, die post was tenslotte voor jou bedoeld, er dan 1 fucking zinnetje eruit pikt, en dan er zo godgruwelijk letterlijk op reageert, en totaal voorbij gaat aan de strekking ervan en de post als geheel
.
dat is omdat ik het voor de rest niet met je oneens bent, inderdaad zijn lange mannen aantrekkelijker dan kleine mannen voor de meeste vrouwen. het enige zinnetje waar ik dus op kon reageren, daar reageerde ik op.
sorry voor de onduidelijkheid

en het was overigens niet alleen op reactie van jou post, maar op alle posts waarin het gewoon niet gelooft werd, dat er kleine mannen iemand kunnen hebben.

maar ik ben erg fel en jij bent erg fel, en ik ga nu slapen en hopelijk wordt ik dan wat rustiger , want ik laat me ook een beetje door me emoties leiden vandaag...
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_45778900
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:45 schreef SKETSj het volgende:
Mmm.
Ik kom anders welles vrouwen tegen die brutaal doen tegen me hoor als ik ze ontken.
Als ik doe alsof ik ze niet heb zien voorbijlopen, omdat ik effe niet weet wat me overkomt,
Als zo'n dronken schreeuwlelijk naar me gaat zitten roepen.

Shit, ben ik nu net een wijf?

Half dronken meisjes (zogenaamd) die erg gaan zitten schreeuwen of handtastelijk worden als ik
niet reageer (o zo vervelend, echt)
Erger nog. Wijven die denken dat ze alles kunnen maken en zomaar tegen je aan gaan rijden.
Of twee hele lelijke (neem het me niet kwalijk) dikke wijven die me gaan zzitten sandwichen op de dansvloer.
En denken dat ik het leuk vind ;')
Sorry maar daar ben ik niet van gedient. Zeker ook omdat ik weet dat als meisjes zo worden behandeld.
Ze het absoluut niet zouden pikken. En ja, ik kom op voor mijn medemens/man.
ja en wat heeft dit te maken met wat ik zei?

dat er vervelende meiden zijn in het uitgaansleven, well duh! vervelende mensen zijn overal
echter die dames hebben ws plezier in het vervelend doen, en opdringerig, dat is een doel op zich.

bij mannen is het vaak niet een doel op zich, zich "opdringen", maar om te scoren en als dat dan niet gebeurt is de avond niet geslaagd, want "alweer niet geneukt".

bij dames zie je denk ik vaker dat "als er geen vent is, er geen sex is, en dat is prima" dan dat je dat bij (jonge) mannen ziet, die zijn er (logisch, want de natuur) toch iets meer op gefixeerd, scoren, neuken, sex

maar goed, uiterlijke voorkeuren heeft iedereen, ik zie persoonlijk niet zo waarom je niet een lengtevoorkeur zou mogen hebben, maar wel een haarkleurvoorkeur, of huidskleurvoorkeur of grote jetsers vookeur, het uiterlijk is nu eenmaal het eerste wat je ziet en dus maak je de eerste schifting daar... in principe dan, al naar gelang de plek en de tijd die je met de ander krijgt.

in het uitgaansleven is de tijd er niet echt om de ander eerst te leren kennen en zo eventueel voorbij te gaan aan het uiterlijk dat niet helemaal aan je "wensen" voldoet.
op werk bv is dat al anders, iemand die in eerste instantie niet meteen je aandacht kreeg,kan dat later alsnog krijgen, puur omdat je veel tijd met elkaar doorbrengt, en je dan het gehele plaatje te zien krijgt, niet enkel het mooie bekkie.

vergeet ook niet dat als iemand op zoek is, je die leuke vent of dame ook nog weleens wil ontgaan, en dus is het gebrek aan belangstelling niet een gevolg van jouw uiterlijk, maar gewoon omdat de ander met andere dingen bezig is of ms wel effe geen trek heeft in mannen/vrouwen.

het is niet altijd lente tenslotte.
  maandag 29 januari 2007 @ 01:54:51 #134
157966 SKETSj
pi_45779662
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef milagro het volgende:

[..]

ja en wat heeft dit te maken met wat ik zei?
O excuses
Er moest nog wat bij, maar vergat het.

Nou, wat ik wilde zeggen is dat als er in het uitgaans-leven meisjes het niet te doen is om de sex/of het scharrelen.
Waarom doen ze dan zo vervelend als ze worden genegeerd? Maargoed, heb je al beantwoord.
Maar OK. ze willen enkelt opdringen en vervelend doen? mmm..
En er zitten genoeg leuke andere zienswijzen in wat je zegt. Bedankt, vind ik wel interessant.

Toch nog ff omdat ik het niet an laten:

Meeste vrouwen hebben een lengte voorkeur. Een goed karakter kan daar weinig aan veranderen denk ik.
(zeg ik nu voorzichtig)
Sex gaat om passie en verlangen. Langere mannen hebben bij de seksuele daad toch de voorkeur denk ik.
1.55 is klein. En dan zul je zoals TS dat ervaart het erg moeilijk krijgen.
quote:
bij dames zie je denk ik vaker dat "als er geen vent is, er geen sex is, en dat is prima" dan dat je dat bij (jonge) mannen ziet, die zijn er (logisch, want de natuur) toch iets meer op gefixeerd, scoren, neuken, sex
Vrouwen worden versierd. Mannen moeten jagen. Wellicht dat mannen dan denken dat ze niet mee (kunnen) doen.
Mannen gaan dan gauw doemdenken ja. Dat heeft ook wel met natuur te maken denk ik.

Interesant stukje kort samen gevat:

Het schijnt (heb ik vernomen van Psych-studenten en neuro-wetenschappers), dat "sociale afwijzing",
hetzelfde gebied van de hersenen prikkelt/pijnigt zoals dat wordt veroorzaakt door"'fysieke pijn'.
(dus als iemand je een trap geeft, is net zo erg als dat iemand je verbaal uitscheld of negeert, in mindere mate,
maar toch). Is toch gek?

Toen hebben psychs wat oorzaken proberen te schetsen hiervoor.
Die er wellicht toe zou hebben geleid dat mensen-hersenen zich zo heben ontwikkeld.
Immers, alles, wat is (of het nou pijn of jaloezie is) heeft wel degelijk een functie. Maar wat?

Deze vond ik wel opmerkelijk:

Vroeger toen mensen nog in groepn optrokken kon je makkelijk verstoten worden als je buiten de boot viel.
Dat kon om dat je niks waard was of niks voorstelde en dus ook niet voor de vrouwen in die groep.
Uitstoting betekende dat je maar in je eentje moest optrekken. Wat betekende dat je overlevingskansen wellicht een
heel stuk kleiner zouden zijn. Er meer stress voor je was en een kortere levensspan (en geen nageslacht)

Alnu, in deze maatschappij, waar afwijzing niet zo'n big deal hoeft te zijn.
Omdat je nu op allerlei mogelijke manieren (meer dan ooit) zoveel meer contact kunt leggen met mensen over
de gehele wereld (zee is groot, meer vissen).
Maar veel mannen begrijpen dit niet. Zijn zich er niet van bewust.
Bij hen speelt dus die ingebakken 'angst' nog sterk. Waarbij sociale afwijzing wordt gekoppeld aan de angst voor
de 'dood' (effe bot)
En ze dus ahw. vrezen voor hun leven.

Die mannen aan het einde van de avond lijden dus echt pijn (al weten ze niet dat het alnu wellicht een irreele angst is)
Stel dat je dit aan delopende band meemaakt. Ik denk dat je mentaal behoorlijk moe van wordt.
En ipv. dat ze meelij hebben, lopen vrouwen dus gewoon aan ze voorbij.

Trouwens, vrouwen worden versierd. Mannen moeten jagen.
Als je in het weekend niks hebt, of als er niemand hapt. Dan vind je dat als vrouw niet zo erg.
Je begrijpt immers als vrouw (denk ik hoor, weet ik veel) als je als vrouw om je heen kijkt.
Dat je zowiezo meer kansen hebt. Dat je nu niet wordt benadert zegt nog niet zoveel.

En ik geloof ook wel dat als een vrouwen meer worden afgewezen (zoals tegenwoordig meer en meer)
dat ze dan ook gaan lopen zeiken en huilen.
Dat het niet veel voorkomt, zegt mij dat vrouwen op de een of andere manier ergens hun troost vandaan halen.
Wellicht omdat ze denken dat vrouwen het makkelijker hebben dan mannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SKETSj op 29-01-2007 02:10:14 ]
If I had a Hammer...
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 08:17:30 #135
5428 crew  miss_sly
pi_45781360
Ik vind zelf, door mijn eigen ervaring wijs geworden, het helemaal onzin om te zeggen dat ik op (fill in welk uiterlijk kenmerk dan ook) val, omdat als ik naar mijn vriendjes/scharrels kijk, er echt geen lijn in te zien is. Ze zijn van allerlei haarkleuren, lengtes, kledingstijlen, huidskleur, omvang, verschillen in leeftijd, verschillen in hobbies...kortom: er was in allemaal iets anders dat ze aantrekkelijk maakte, en die uiterlijkheden deden er niet echt toe.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_45783081
quote:
Op maandag 29 januari 2007 08:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind zelf, door mijn eigen ervaring wijs geworden, het helemaal onzin om te zeggen dat ik op (fill in welk uiterlijk kenmerk dan ook) val, omdat als ik naar mijn vriendjes/scharrels kijk, er echt geen lijn in te zien is. Ze zijn van allerlei haarkleuren, lengtes, kledingstijlen, huidskleur, omvang, verschillen in leeftijd, verschillen in hobbies...kortom: er was in allemaal iets anders dat ze aantrekkelijk maakte, en die uiterlijkheden deden er niet echt toe.
nou, bij mij doet het uiterlijk er wel toe
wat er niet toe doet of deed is of ze 'volgens de algemene norm' knap zijn of waren.
ík vond ze aantrekkelijk, , en dat zit hem wel degelijk in het uiterlijk (en soms zelfs enkel in het uiterlijk, zo bleek dan later)
er zijn wel zeker ook wel overeenkomsten wb uiterlijk, al lijken ze niet op elkaar , ze hebben allemaal in bepaalde details overeenkomsten (nee, niet dát )

ik neem aan dat de TS ook zo zijn voorkeuren heeft, of maakt het hem totaal niet uit hoe een dame eruit ziet,als ze maar lief is?
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 10:34:23 #137
5428 crew  miss_sly
pi_45783196
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:28 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, bij mij doet het uiterlijk er wel toe
wat er niet toe doet of deed is of ze 'volgens de algemene norm' knap zijn of waren.
ík vond ze aantrekkelijk, , en dat zit hem wel degelijk in het uiterlijk (en soms zelfs enkel in het uiterlijk, zo bleek dan later)
er zijn wel zeker ook wel overeenkomsten wb uiterlijk, al lijken ze niet op elkaar , ze hebben allemaal in bepaalde details overeenkomsten (nee, niet dát )

ik neem aan dat de TS ook zo zijn voorkeuren heeft, of maakt het hem totaal niet uit hoe een dame eruit ziet,als ze maar lief is?
Ik zeg niet dat uiterlijk er niet toe doet, want natuurlijk is dat wel zo
Ik zeg alleen dat er geen bepaalde uiterlijkheden zijn die dusdanig overeenkomstig waren, dat ik kan zeggen dat een bepaald type wel of niet in aanmerking kan komen. Ik vond ze aantrekkelijk, maar ik kan echt in de verste verte geen overeenkomst vinden: lang, donker, klein, blond, blauwe ogen, donkere ogen, slank, wat voller, snor, beetje kak, errug casual...

Ik zal dus op voorhand niet zeggen dat een bepaald type afvalt, want de ervaring heeft me geleerd dat dat voor mij niet opgaat.

Inderdaad, ts zal ook niet op ieder meisje vallen, dat is toch ook logisch? Je kunt niet iedereen aantrekkelijk vinden.
pi_45783248
Mijn enige criterium is een lief neusje.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45783535
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef miss_sly het volgende:
Een goed voorbeeld van zijn bekrompen denkwijze mbt lengte was zijn vraag aan mij wat er mis wat met mijn vriend omdat hij heel lang vrijgezel is gebleven, eerder in dit topic,
Als je voor je 30e nog nooit korte relaties hebt gehad, dan wijk je toch af hoor Ik zette 'mis' tussen aanhalingstekens omdat ik daarmee ook b.v. verlegenheid meereken. Zo bedoelde ik het.

Voor de rest, de reden waarom ik denk/weet dat het aan m'n lengte ligt is omdat, 1) zoals hier ook al aangegeven werd door anderen, een jongen van 1.70 in Nederland al als klein wordt gezien en kleine jongens/mannen zijn nou eenmaal minder populair bij de meiden, dat kun je niet ontkennen. Net zoals dat stevigere of hele lange (1.90+) vrouwen minder populair zijn bij mannen.En 2) Ik heb veel vrienden waaronder veel meisjes en die zijn allemaal 'gek' op me (als vriend), dat merk ik aan alles.
pi_45783739
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
Eigenlijk hetzelfde als bij jou. Ik val vrijwel nooit op de vrouwen die over het algemeen als 'lekker' worden gezien door m'n seksegenoten. Ik viel nooit op de Pamela Andersons of de Janet Jacksons in tegenstelling tot m'n vrienden.

Ze moet (ook qua uiterlijk) 'iets' hebben inderdaad (wat het is, weet ik niet) anders dan slaat die vonk niet over.
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 14:33:27 #141
5428 crew  miss_sly
pi_45789754
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Als je voor je 30e nog nooit korte relaties hebt gehad, dan wijk je toch af hoor Ik zette 'mis' tussen aanhalingstekens omdat ik daarmee ook b.v. verlegenheid meereken. Zo bedoelde ik het.

Voor de rest, de reden waarom ik denk/weet dat het aan m'n lengte ligt is omdat, 1) zoals hier ook al aangegeven werd door anderen, een jongen van 1.70 in Nederland al als klein wordt gezien en kleine jongens/mannen zijn nou eenmaal minder populair bij de meiden, dat kun je niet ontkennen. Net zoals dat stevigere of hele lange (1.90+) vrouwen minder populair zijn bij mannen.En 2) Ik heb veel vrienden waaronder veel meisjes en die zijn allemaal 'gek' op me (als vriend), dat merk ik aan alles.
Afwijken van de massa is inet per definitie verkeerd, imo
Het gaat er ook niet om dat langere jongens misschien ppopulairder zijn, maar jij gaat ervan uit dat geen enkel meisje je zal willen vanwege je lengte.
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 14:42:07 #142
5428 crew  miss_sly
pi_45790043
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:02 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Ze moet (ook qua uiterlijk) 'iets' hebben inderdaad (wat het is, weet ik niet) anders dan slaat die vonk niet over.
En van meisjes naar jou toe zou er altijd een vonk zijn, als je maar niet klein was!
  maandag 29 januari 2007 @ 17:06:53 #143
157966 SKETSj
pi_45795058
Mensen snappen niet dat TS te maken heeft met een algemene voorkeur voor lang door dik 90%
van de vrouwen.
Overal zeggen ze dat, overal zie je dat. Langer geeft vrouwen een beschermend gevoel etc. etc.
En hier enkele foksters die dan steevast gaan zeggen van niet. Wat moet TS daarmee?

Denk je dat hij zijn 'Piece of mind' vindt door te denken dat er heus wel 'wat' (handjevol) meisjes zijn die hem
zouden 'diggen' ?
En zeker meisjes van zijn leeftijd. Zo jong. Die lang niet zo individualiistch zijn ingesteld nog.
En daardoor dus zeker over 1 kam zijn te scheren.
Ze willen allemaal lang, langer, nog langer. Daar krijgen ze vlinders van in hun buikje, of gaat hun clitoris van tintelen.
Dat wat oudere vrouwen een wat bredre blik hebben... Hoelang moet hij nog wachten???
Moet hij zich uitleven met uitgewoonde ex-slettten die wat wijzer zijn geworden?

Hey TS. val jij ook op MILFS?
If I had a Hammer...
pi_45795950
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En van meisjes naar jou toe zou er altijd een vonk zijn, als je maar niet klein was!
Dat is ook onzin natuurlijk.
pi_45796017
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef SKETSj het volgende:

Je bedoeld of ik op oudere vrouwen val of op vrouwen/meisjes met kind(eren)?
  maandag 29 januari 2007 @ 17:55:53 #146
157966 SKETSj
pi_45796700
Mom I'd Like to Fuck ('s)
yepz. any wich way. 'you get the picture' [sub ](shout out 2 lucille! ) [/sub]

wrinkeld pussy, ex-slet, uitgwoonde doos waar nog een paar pond uit op nakwam.
jeweets.
If I had a Hammer...
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 18:08:25 #147
5428 crew  miss_sly
pi_45797135
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:34 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Dat is ook onzin natuurlijk.
Dus is het niet zo dat ze je nooit willen omdat je klein bent..het kan ook iets anders zijn waardoor de vonk er niet is...

slotje
  maandag 29 januari 2007 @ 18:17:32 #148
157966 SKETSj
pi_45797387
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dus is het niet zo dat ze je nooit willen omdat je klein bent..het kan ook iets anders zijn waardoor de vonk er niet is...

slotje
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 19:00:20 #149
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_45798948
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef SKETSj het volgende:
Mensen snappen niet dat TS te maken heeft met een algemene voorkeur voor lang door dik 90%
van de vrouwen.
Overal zeggen ze dat, overal zie je dat. Langer geeft vrouwen een beschermend gevoel etc. etc.
En hier enkele foksters die dan steevast gaan zeggen van niet. Wat moet TS daarmee?

Denk je dat hij zijn 'Piece of mind' vindt door te denken dat er heus wel 'wat' (handjevol) meisjes zijn die hem
zouden 'diggen' ?
En zeker meisjes van zijn leeftijd. Zo jong. Die lang niet zo individualiistch zijn ingesteld nog.
En daardoor dus zeker over 1 kam zijn te scheren.
Ze willen allemaal lang, langer, nog langer. Daar krijgen ze vlinders van in hun buikje, of gaat hun clitoris van tintelen.
Dat wat oudere vrouwen een wat bredre blik hebben... Hoelang moet hij nog wachten???
Moet hij zich uitleven met uitgewoonde ex-slettten die wat wijzer zijn geworden?

Je lijkt maar niet te geloven dat de mensen die dat soort dingen zeggen in deze topics dat ook daadwerkelijk menen, en het niet alleen maar zeggen om de TS goed te laten voelen. Twee topics lang verhalen en voorbeelden, en allemaal komen ze op hetzelfde neer, namelijk dat al dat soort schoonheidseisen in het dagelijks leven met een flinke korrel zou genomen moeten worden. Maar dan toch stug vol blijven houden dat de wereld zwart-wit is... Hoe bedoel je bord voor de kop?

Al die mannen die op dat blonde jonge meisje met een mooi gezicht en dikke tieten vallen, zie je hier toch echt gewoon over straat lopen met vrouwen die daar totaal niet aan voldoen. En ik heb nou niet bepaald de indruk dat ze ongelukkig zijn. Schoonheidsidealen zijn leuk voor in de kroeg, maar het dagelijks leven ziet er nou eenmaal anders uit. Het is echt geen onmogelijke opgave om een leuke vriendin te vinden als je klein (of dik, of roodharig, of pukkelig, of scheel) bent, behalve als je in een hoekje gaat zitten huilen.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:03:07 #150
157966 SKETSj
pi_45799068
Dikke tieten zijn voor tienerjongens en als gespreks materiaal leuk op forums.

Maar lengte is REAL.
If I had a Hammer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')