abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:30:34 #1
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45026061
Was al in klaagbaak begonnen, maar wil er toch iets dieper op in, of in iedergeval me gedachten op een rijtje krijgen.

Zoals sommigen wel weten, heb ik een paar weken terug mijn relatie van ong 4 jaar beeindigd. In dat laatste jaar zijn we samen gaan wonen.
Nu t uit is wonen we nog steeds samen, hebben nu wel aparte slaapkamers, maar is natuurlijkniet ideaal. Ik ben nu druk opzoek naar een studentenwoning, en begin februari wil ik toch wel weg zijn. (ik kan dit huis niet zelf betalen en kan ook niet zoalng bij familie of vrienden gaan wonen).

Hoe of wat t allemaal gelopen is is niet echt interessant en telang verhaal, komt erop neer, dat 2 weken ndat t uit was gegaan, ik met een andere gozer in bed ben beland. Dit weet ie en is gekwetst.

Maar we proberen af en toe nog eens een goed gesprek te hebben en te praten over hoe en wat en hoe we (vooral hij) zich voelt.

Probleem is, ik ben niet zo'n prater, ik prat niet over mijn gevoelens, ik schrijf ze liever op, maar nog liever stop ik ze in een doofpot. Dit doe ik eigenlijk al m'n hele leven. Niet dat ik veel mee gemaakt heb ofzo, maar ik trek me mond niet snel open als t om gevoelens gaan. Dit keer dus ook niet.

A weet dit natuuriijk ook wel, want echte gesprekken hebben we ook niet veel gehad, maar nu wil ie praten.
We zijn zelfs zover gekomen dat ie mijn Gevoelloos genoemd heeft.

Bij mij in me hoofd begint dan zoiets van; Gevoelloos, gevoelloos, en die 4 jaar dat ik bij je was, was ik dan ook gevoelloos, heb ik nooit om je gegeven?? Enz ezn
Maar tegen A zwijg ik als de dood. Ik kijk een andere kant op en negeer hem. Totdat ie weg loopt. Nu zijn er twee opties voormij, ik ga huilen en maak mezelf even helemaal gek. Of ik zet t opzij en ga met andere dingen bezig (zoals openen van topic erover of gewoon dom spelletjes spelen of tv kijken)

Maar ik ben bang dat ie wel een punt heeft. Ik wil niet zeggen dat ik geen gevoel heb, dat heb ik, danders zou ik ook niet kunnen huilen om dingen of boos worden etc. Toch ben ik daarin niet normaal.
Klinkt misschien erg bot wat ik zeg;
MAar toen ik hoorde over de twintowers, dat die vliegtuigen erin zaten dacht ik; Wow, erg, effe beelden kijken. Maar als de mensen het de volgende dag erover praaten, van wat erg, al die mensen, dood, gesprongen uit de toren. Dan denk ik; je kunt er niks an doen, laat lekker zitten, er gaan altijd en overal mensen dood.

Ander voorbeeld, de aidsbestrijding in afrika.
Ze willen de mensen helpenmet aidsremmers en proberen het aantal mensen met aids te verminderen. Ik heb zoiets van lukt toch niet, kost ontzettend veel geld, de mensen sterven toch vroeg, gebruiken dat geld, maar geven niks terug dervoor (in de zin voor de eocnomie), en blijven ze leven kost t ook geld omdat er dan weer mensen zijn die we moeten voeden.

Ik weet, ik maak me zo niet geliefd en het is gewoon super erg dat ik zo denk... dat ik zo kan denken.
Misschien komt t doordat er nooit erge dingen in me leven gebeurd zijn ofzo, geen idee. Me ouders zijn op me 12e heel onverwachts gaan scheiden, na 2 dagen was ik daa rhelemaal overheen. En me oma overleed (waar ik echt een heeeeele goede band mee had 3 jaar geleden.. Moest 2 dagen huilen en daarna was ik erover heen. Ik denk nog wel aan haar en dat ik t jammer vind dat ze er niet meer is, maar ik mis haar ook niet echt. Terwijl ze wel een grote rol had in m'n leven toen ze nog leefde.

Soms sta ik versteld van me zelf dat ik zo bot kan reageren op sommige dingen/
Wat ikmij af vraag.
Herkennen mensen zich hierin, en wat vinden andere mensen van mij, of mijn gedachtegangen.

ps. in geval na gesprek met A ben ik hier dus beland, maar kan me er eigenlijk op dit moment niet eens druk over maken. Niet omdat ik echt boos ben, maarmeer omdat ik zoiets heb van over een half maandje ben ik t huis uit, zie ik um niet meer en dan is t ook 'opgelost'. Is wel niet zo, en dan laat ik A achter met een kut gevoel, maar dan neem ik niet de moeite om antwoorden te gaan vinden bij mezelf (die ik nu niet heb) om hem een antwoord te proberen te geven op zijn vragen.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:35:46 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45026191
misschien moet je maar eens gaan mediteren en proberen aan niks te denken. dit schiet niet op zo.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:35:55 #3
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45026202
Je gedachtegangen zijn vrijwel hetzelfde als die van mij.
Ik heb bij de voorbeelden die je noemde ook zoiets (gehad) van: jammer dan.

Wat m'n eigen problemen/gedachten wegfrommelen betreft, ken ik ook exact hetzelfde probleem, dat doe ik ook altijd.
Ik praat er vrijwel nooit met iemand over, als ik dat al doe, moet ik diegene wel verdomd goet vertrouwen. Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik het achteraf ook altijd wel prettig vind om er gewoon even over gepraat te hebben, maar ik vind het blijkbaar niet dusdanig prettig dat ik er echt vaak over praat ofzo.
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:41:50 #4
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45026383
Zoals me ex leuk formuleerde;
Jij lijkt wel een vent en ik een wijf.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:45:19 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45026476
succes.
pi_45026699
Kennelijk heeft een en ander toch een grotere impact op je gehad dan je aanvankelijk dacht.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:59:59 #7
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45026883
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef dawg het volgende:
Kennelijk heeft een en ander toch een grotere impact op je gehad dan je aanvankelijk dacht.
t heeft ook wel een impact, alleen komt dat er niet uit, zie je t niet, is t weggestopt en komt het er op andere manieren en tijden uit. OFzoeits
pi_45027007
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

t heeft ook wel een impact, alleen komt dat er niet uit, zie je t niet, is t weggestopt en komt het er op andere manieren en tijden uit. OFzoeits
Om nog maar eens een quote aan te halen van ons aller dr. Phil: "You can't change what you don't acknowledge."
pi_45027489
Ik denk niet dat je echt gevoelloos bent, want anders zou je er niets van aantrekken als je ex je zo zou noemen. Misschien moet je maar gaan soulsearchen om te kijken wat je wel niet raakt. En maak jezelf maar niet gek dat is nergens goed voor succes!
pi_45027524
Ik ben zelf ook geen makkelijke prater over mijn gevoelens. Elke keer als ik dat probeer stok ik, weet ik eigenlijk niet wat ik wil zeggen en komt er uiteindelijk niets uit. Ik relativeer ook ontzettend veel (zoals jij ook al doet in je voorbeelden) dus daarom kom ik eigenlijk nooit tot een antwoord. Je hebt een gevoel, maar je ratio laat je dat vrijwel direct relativeren.

Of je daarmee gevoelloos bent? Nee, helemaal niet zelfs. Dat mensen hun gevoelens op andere manieren tonen en zich daarbij niet zoveel over het leed van andere bekommeren, maakt hen niet gevoelloos. Zometeen ben je dan alleen nog maar gevoelig als je genoeg geld aan Greenpeace geeft, vrijwillig werkt in een kinderdagverblijf en maar al te graag mantelzorg verleent aan oudere mensen. Als dat, een bepaald moreel besef dat tot uitvoering komt, een essentieel kenmerk is van gevoeligheid, dan ben ik de meest gevoelloze klootzak die er hier op aarde rond loopt.

Je bent een praktischer denker. Dat is hoogstens het mannelijke in je. Laat je niet wijsmaken dat je een halve vent bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2007 01:26:02 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:29:04 #11
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45027695
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef Friek_ het volgende:
Je bent een praktischer denker. Dat is hoogstens het mannelijke in je. Laat je niet wijsmaken dat je een halve vent bent.
hehe.. ben me hele leven al een halve vent .. tenmisnte qua gedachtengang etc volgesn velen..
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:29:48 #12
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45027709
Ik vind eerst dat je je excuses aan je vriend moet gaan aanbieden.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:47:01 #13
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45028108
Ik kan best wel geloven dat jij in die 4 jaar ook al vrij gevoelloos bent geweest maar dat hij dit zich nu pas echt realiseert omdat het uit is gegaan.
Yeah, webdesign
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:11:14 #14
81237 releaze
best of both worlds
pi_45028529
Ik vind je verhaal warrig. Van relatie uit naar twintowers naar de scheiding van je moeder, naar de vraag of je wel normaal bent, naar herken je dit ook naar ps het boeit me allemaal niet en a boeit me allemaal niet. Waar heb je het nu eigenlijk over?
pi_45028853
En trouwens: ja, je bent normaal. Je bent een mens. Ga nu niet zwelgen in zelfmedelijden omdat je nu denkt dat je 'anders' bent.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 08:59:44 #16
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45030536
Lekker simpel ben je dan trouwens... het na 4 jaar uitmaken, en binnen 2 weken terwijl je nog bij je ex woont met een ander het bed in duiken...

Als ik je ex was geweest was het denk tijd om je koffert te pakken.....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:52:49 #17
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_45032330
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:Nu zijn er twee opties voormij, ik ga huilen en maak mezelf even helemaal gek. Of ik zet t opzij en ga met andere dingen bezig (zoals openen van topic erover of gewoon dom spelletjes spelen of tv kijken)
Herkenbaar, ik doe vaak het laatste...
KISSSSSSSSSSS
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:32:49 #18
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45033390
aan één kant zou je denken: je bent erg rationeel, op het extreme af...
maar omdat je, zoals je zegt, nooit iets héél ergs hebt meegemaakt (die scheiding van je ouders of het overlijden van je geliefde oma is niet zo erg kennelijk?) is het eigenlijk maar afwachten tot je wel iets voor je kiezen krijgt wat zo erg voor je is dat je dat niet zo kunt 'weg-rationaliseren'. Als dat moment komt, zul je erachter komen hoe je bent in extreme situaties...

Ik denk bij dergelijke verhalen altijd: uiteindelijk komt er een moment van buigen of barsten, waarbij buigen staat voor gezond omgaan met een situatie. Barsten - kun je zelf wel invullen.
Niet dat ik je dit toewens of vind dat je dat maar moet doormaken, maar het steevast opkroppen en wegstoppen van je ellende is gewoon niet de manier. Je bent niets kwijt van alles wat je hebt meegemaakt en denkt te hebben weggestopt, het vat raakt alleen maar voller en voller en het is slechts een kwestie van tijd (en dat kan heul veul tijd zijn!) tot het vat opengaat. Maar zal dat met enorm geweld gepaard gaan, of kun je daar mee overweg?

Enfin, wat je ex zegt (jij lijkt wel een man, hij een vrouw) lijkt wel te kloppen! ik zie trouwens ook dat je Twentse bent... dat zijn in het algemeen toch al niet zo'n praters, toch?

Sterkte en wijsheid and all that, in ieder geval.

[ Bericht 40% gewijzigd door Garisson72 op 05-01-2007 11:39:55 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_45034776
Ik denk dat je eerst eens voor jezelf vragen moet gaan beantwoorden, zelf reflectie:
- Hoe zou jij het vinden als je ex, na twee weken met een andere meid de koffer in zou duiken?
- Wat bedoelde je vriend precies met gevoelloos, heb je dat aan hem gevraagd?
- Moet je langer dan 2 dagen huilen om verdrietig te zijn?
- Moet je bij verlies tot in den eeuwigheid een verdriet voelen of is de gedachte genoeg die je bijvoorbeeld aan je oma doet herinneren genoeg?

Ik vraag me wel serieus af hoe die 4 jaar zijn geweest voor jullie, hoe ervaarde je die relatie?? Je gaat niet zomaar samenwonen, en hatseflats een jaar later is het over en uit. Volgens mij is er meer gebeurt dan wij weten.

Ik vond 11-9-01 ook vreselijk, maar dacht toen ook, shit happens.... niet vreemd, net als bij de moord op Pim Fortuyn, Theo van Gogh.....enz, enz, enz....
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:47:39 #20
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45038006
Tnx voor jullie reacties, schrik er wel van.. Ik kom inderdaad erg gevoelloos over. En dat is nie goed en zo wil ik ook helemaal niet zijn of overkomen.
Zoals Garisson72 al zei, bij mij komt alles in de stoofpot, het ergste is dat dat niet zichtbaar is voor de ander, dat het lijkt alsof t langs me heen gaat. Dat t over komt alsof t me helemaal niks kan schelen. Terwijl het heel goed doorkomt en ik der alleen maar aan blijf denken.

Dat ik me ex niet snapte en vond dat ie t maar moest begrijpen van mij is natuurlijk ook onzin, zoals door enkeln gezegt is. Ik moet juist hem begrijpen, ik heb hem gekwetst en ik moet t goedmaken. En niet omdat het hoort, maar omdat ik het wil.

Wat zo'n nachtje slapen en deze reacties je zo anders op idngen kunnen laten kijken. Niet altijd prettig, maar wel goed.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:34:02 #21
94676 Garisson72
pi_45041668
Goed bezig, Cuegirlie!
Ik bedoel, goed dat je dit als zo'n openbaring ervaart. Ik zou alleen nog willen zeggen: ga nu niet te snel, maar overdenk (en schrijf op!) goed wat je wilt. Volgens mij is het niet mogelijk om dit stante pede te veranderen, het gaat immers om een diepgewortelde karaktereigenschap en zoiets hoort dan eenmaal bij je. En dat is ook helemaal niet erg, dat moet ook duidelijk zijn!

Wat dus niet wil zeggen dat het niet enigszins 'kneedbaar' is of dat je het niet in goede banen zou kunnen leiden. Ik weet zeker dat het je kan lukken om te leren praten over je gevoelens, zonder dicht te klappen of zo.
Bijvoorbeeld: ik weet natuurlijk niet wat precies de oorzaak is van het niet kunnen praten, maar misschien durf je het gewoon niet omdat je bang bent dat je voor gek staat. Simpelweg voorzichtig beginnen tegenover iemand die je echt volledig vertrouwt (die je dus nooit zal uitlachen, maar zal luisteren) kan al een grote stap in de goede richting zijn. Als 't één keer lukt, is de tweede keer nog maar half zo moeilijk, enzovoort, tot je het gewoon kan!

veel succes en wijsheid hiermee, nogmaals.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:54:41 #22
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45042489
Tnx Garisson..
Ga vanmiddag me me ex praten, en me excusses ook aanbieden. Hopelijk kan ik wat dingen verduidelijken voor hem en anders msischien uitleggen waarom ik t niet kan.
Ik was ook wel een bitch gister..
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:57:34 #23
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45042628
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Tnx Garisson..
Ga vanmiddag me me ex praten, en me excusses ook aanbieden. Hopelijk kan ik wat dingen verduidelijken voor hem en anders msischien uitleggen waarom ik t niet kan.
Ik was ook wel een bitch gister..
Ik denk dat dat al enorm veel kan betekenen voor 'm.
Als het voor hem duidelijk is waarom je niet kunt praten over bepaalde dingen, kan ie daar evt rekening mee houden, en weet ie ook wat er aan de hand is als je 't ergens niet over hebt.
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:04:44 #24
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_45042893
Tja, ondanks je openbaring zit je nog steeds in dezelfse situatie toch? Je woont bij je ex in...
Dat is echt geen aanrader... Je dwingt jezelf zo tot deze situaties... Als je je leven weer wil
voortzetten is t zelfs beter om even bij vrienden of je ouders in te wonen dan bij je ex...

Ik vind overigens dat dat gevoelloze wel meevalt... Je wil immers verder, maar pakt het
maar half aan...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_45044126
Ik denk ook niet dat je gevoelloos bent, het is gewoon een karakter eigenschap waardoor je je gevoelens moeilijk kan uiten en liever in de doofpot stopt.. Het beste lijkt mij om er gewoon eerlijk over te zijn met mensen die je goed kent, dan begrijpen zij je, en dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.. Verder ben ik niet goed in dit soort dingen, maar in ieder geval wou ik dit even zeggen.

Veel succes!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:51:52 #26
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45051105
Vandaag met hem gepraat.. ging goed
Hij was blij dat ik vandaag de eerste stap zette. Proberen uit te leggen hoe ik de sitautie zag, dat ik hem begrijp en dat ik stom ben geweest. Maar ook dat ik het zelf allemaal niet weet, maar dat ik in iedergeval hem niet wilde kwetsen.. En gewoon beter na moet denken.
Ben blij dat ik t gedaan heb, en hij ook. Het is nu weer wat beter tussen ons.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:55:45 #27
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45051260
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Vandaag met hem gepraat.. ging goed
Hij was blij dat ik vandaag de eerste stap zette. Proberen uit te leggen hoe ik de sitautie zag, dat ik hem begrijp en dat ik stom ben geweest. Maar ook dat ik het zelf allemaal niet weet, maar dat ik in iedergeval hem niet wilde kwetsen.. En gewoon beter na moet denken.
Ben blij dat ik t gedaan heb, en hij ook. Het is nu weer wat beter tussen ons.
Netjes van je.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:01:14 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45051454
de wereld zit vol meelevende mensen die depressief worden omdat ze denken dat ze altijd meelevend moeten zijn en dit dus niet terug krijgen.
pi_45051518
Waarschijnlijk ben je een rationalist die bang is om de controle kwijt te raken. Want dat gebeurd er soms als je emoties toelaat; die kun je dan niet meer controleren. De oplossing die je jezelf hebt aangeleerd is ze weg te stoppen zodat je er ook niet mee om hoefde te gaan. Heb dat ook een tijd gedaan, totdat ik vorig jaar echt knal-verliefd ben geworden en dat meisje uiteindelijk ook weer heb verloren (niet dood ofzo, maar alle contact verbroken). Dán voel je pas emoties, en vooral: dat je leeft. Je leven is echt zo plat als je die emoties niet toelaat en er niet over kan praten. Want dan kun je nooit problemen oplossen etc. Kan heel goed zijn dat het vroeger in je omgeving 'taboe' was om over je gevoelens te praten; de reden daarvan is me altijd nog onduidelijk.

Maar dat doofpotten is uiteindelijk nooit goed voor je; om de heilige Vliegende Panters even te quoten (neem dit niet té serieus):

(3 vriendinnen babbelen onderling met elkaar)
- "Ja maar jij bent ook zo'n binnenvettertje...daar heb je natuurlijk ook die kanker van...."
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:05:26 #30
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45051615
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:55 schreef arneaux het volgende:
Netjes van je.
Waarom zeggen mensen altijd dat het netjes is als mensen hetgeen weer goedmaken wat ze zelf heel erg hebben verkloot?
Yeah, webdesign
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:48:04 #31
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45055444
Het lijkt er op alsof je dingen waarvan je weet dat ze heftig voor je zijn weg drukt en verder negeert. Dat is een manier die je een flinke tijd kunt volhouden, maar op een keer lukt dat niet meer en zul je eerst een plek moeten vinden voor alles wat er nog zit.

Praktisch voor dit geval : Probeer A te vertellen wat je denkt en voelt en neem jezelf niet kwalijk als dat niet zo vlot lukt als je wil. Neem de tijd er voor als het je erg raakt en probeer het niet weg te drukken.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:52:59 #32
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45055619
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef Webdesign21 het volgende:

[..]

Waarom zeggen mensen altijd dat het netjes is als mensen hetgeen weer goedmaken wat ze zelf heel erg hebben verkloot?
Omdat er geen garantie voor de uitwerking is.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:30:35 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45056923
quote:

[..]

wat heeft ze dan daadwerkelijk verkloot nu?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:27:22 #34
94676 Garisson72
pi_45071092
quote:

[..]

dus als je ooit iets heel erg verkloot, is er geen enkele kans meer om erop terug te komen, om te proberen het weer goed te maken?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:29:10 #35
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45071143
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:27 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dus als je ooit iets heel erg verkloot, is er geen enkele kans meer om erop terug te komen, om te proberen het weer goed te maken?
Nou zo zal ie t niet bedoelen, maar wel dat t dan gewoon 'normaal' is dat je t goedmaakt, en dat het geen lof verdient als t ware.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:20:51 #36
94676 Garisson72
pi_45086029
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Nou zo zal ie t niet bedoelen, maar wel dat t dan gewoon 'normaal' is dat je t goedmaakt, en dat het geen lof verdient als t ware.
sorry, dat haal ik er niet uit, maar okay... misschien heb ik het mis.
  zondag 7 januari 2007 @ 16:01:07 #37
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45111064
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Tnx voor jullie reacties, schrik er wel van.. Ik kom inderdaad erg gevoelloos over. En dat is nie goed en zo wil ik ook helemaal niet zijn of overkomen.
Mischien ben je gewoon niet zo'n drama-queen. Kan toch?
Altijd maar over je gevoel moeten praten en met anderen meeleven.
Ik snap best dat je daar niet altrijd evenveel zin in hebt. Of überhaupt niet. Kan ook.
Dat je ouders gescheiden zijn op je 12e dat zegt naar mijn ervaring ook vrij weinig over je persoonlijkheid.
En heeft ws. ook vrij weinig te maken met hoe je nu bent ingesteld als persoon.

Je hoeft er ook niet meer achter hoeft te zoeken dan dat anderen je willen doen geloven (dat je slecht zou zijn oid.)
Ik zeg ook welles wat waar anderen erg van schrikken, en dan denk ik. wah? is dat zoo erg?
Volgens mij ben je gewoon praktisch-denkend ingesteld. Thats it.
Of dat nou komt omdat je vrij weinig ellende hebt meegemaakt dat is moeilijk te zeggen.
Ik denk het haast niet. Maar da's mijn mening.

Ik wil ook niet zeggen dat je van nature gevoelloos bent oid.. Je ziet de dingen enkelt anders dan de meeste anderen.
Vanuit een ander perspectief.

Je bent gewoon zoals je bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door SKETSj op 07-01-2007 17:01:50 ]
If I had a Hammer...
  zondag 7 januari 2007 @ 16:57:23 #38
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45113037
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Precies.
Yeah, webdesign
pi_45132808
Er zijn praters en er zijn niet-praters in deze wereld, hetgeen wordt veroorzaakt door zoveel verschillende redenen. Het is niet erg, maar in dit soort situatie is het gewoon niet handig...

Wel kan ik me voorstellen dat je ex na zo'n lange relatie "antwoorden" van je wil...

Je zei - geloof ik - dat je wel eens dingen opschreef? Zou je dat nu ook kunnen?? Het is misschien een enigszins kinderachtige oplossing, maar als jij het in je hoofd wel weet maar het er gewoon niet verbaal uitkrijgt, zou ik hem een lange uitgebreide brief schrijven... Dan weet hij sowieso dat je niet gevoelloos bent.

(En praters kramen met ruzie zoveel onzin uit...)
You see things; and you say, 'Why?' But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
~George Bernard Shaw~
pi_45687550

[ Bericht 100% gewijzigd door M.I.B. op 26-01-2007 09:42:23 (Wrong button) ]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:15:35 #41
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45688235
Schrijf hem gewoon een brief net voordat je weg gaat, krijgt ie de kans niet om nog meer vragen te stellen.. Probeer het uit te leggen, hij zal die brief probably 100x lezen en zal uiteindelijk jouw kant van het verhaal wel snappen.
Thinking about thinking of you.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:12:06 #42
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45689707
lijtk me niks mis met jou, maar het is gewoon voor beide frustrerend in een huis te wonen en blijkbaar gaat hij daarom hatelijk (je bent gevoelloos) opmerkingen naar je maken.
gewoon de tijd uitzitten en proberen veel met andere mensen om te gaan
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:01:55 #43
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45691076
Even een update..
Ondertuseen gaat t allemaal wel redelijk hier. We leven een beetje langs elkaar, ieder doet z'n eigen ding en af en toe praten we een beetje. MAar het is geen haat en nijd (hoe schrijf je dat) meer.
Verder ook nog goed nieuws.. 4 feb ga ik hier weg Heb eindelijk een kamer kunnen vinden.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:50:54 #44
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_45694384
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Even een update..
Ondertuseen gaat t allemaal wel redelijk hier. We leven een beetje langs elkaar, ieder doet z'n eigen ding en af en toe praten we een beetje. MAar het is geen haat en nijd (hoe schrijf je dat) meer.
Verder ook nog goed nieuws.. 4 feb ga ik hier weg Heb eindelijk een kamer kunnen vinden.
Goed geregeld... Nog ff en dan geen half werk meer en je kan weer doen wat je wil wanneer je wil
zonder dat je ex er direct mee geconfronteerd word... Succes!
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:40:38 #45
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45816472
Na me laatste melding nog wel een ruzie gehad, maar hebben afgesproken dat we deze laatste week proberen rustig door te komen.

Hij stelde voor om, als ik weg ben, mij een brief te sturen met daarin al zijn gedachten, ideen, vragen, alles! En dat ik hierop ga antwoorden, met mijn verhaal, mijn gevoelens.
Leek mij uitstekend plan, ten eerste omdat hij zo echt alles kwijt kan (en dat zal veel negatiefs voor mij betekenen, maargoed) en hij mijdie dingen kan vragen waar hij antwoord op wil hebben.
Hij weet dat ik geen prater ben en hij hoopt (en ik ook) dat ik hierdoor in iedergeval wat verduidelijking kan geven. Zodat we het enigszins nog 'goed' kunnen afsluiten.

Ben benieuwd wat voor impact het gaat hebben op mij als ik eenmaal weg ben. Want ik heb t totaal nog niet door lijkt t wel. Het is best vaag allemaal, omdat t allemaal zo gelopen is als dat t is. We hebben allebei op dit moment het gevoel van; hoe benik ooit op jou gevallen, hoe zijn we zolang bij elkaar kunnen blijven. Net alsof we twee andere personen zijn dan we waren tijdens de relatie, en dat gevoel hebben we beiden.

Het zal allmeaal wel wennen zijn straks en dan zal de shock wel komen. Maar ik verwacht (zoals gewoonlijk) dat het allemaal wel goed zal komen.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:53:05 #46
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45816686
Duh, het komt ook allemaal goed. Dat van die brief is een slim idee. Jullie komen er wel als volwassenen uit En dat mag ook wel na 4 jaar.
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:59:03 #47
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45818010
Ik zou hem voor een deel dit topic eens laten lezen. Ik vind nameljk dat je je gedachten hier weliswaar warrig, maar toch goed op een rij zet.

Over dat gevoelloos, ik ben het er niet helemaal mee eens. In je OP haal je de twintowers en de aidsbestrijding erbij en zet dat tegen het ovelijden van je oma.

Ik zal je zeggen, meer dan de helft van alle mensen maken zich niet druk om die eerste twee vervelende gebeurtenissen. Sterker nog, misschien nog wel meer. Roepen ze dat ze dat wel doen, zijn ze hypocriet.
Mensen vinden het erg omdat ze sensatiebelust zijn.

Persoonlijk sta ik als een behoorlijk gevoelsmens in het leven. Ik ben lief, kan goed luisteren, het hele riedeltje.

Toch geef ik niets aan collectes voor jantje beton of de slachtoffers van de Tsunami. Het boeit me niet.

Maakt me dat gevoelloos?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')