quote:Op zondag 17 december 2006 11:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan?
Wii errors.
Tales of Symphonia (een van de mooiste RPG van dit moment en zeker de beste op de GC)quote:Op zondag 17 december 2006 10:26 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vraag me af waar de pincode staat om te registreren...
oh en stomme vraag, aangezien diue gemacube spellen nu in prijs kelderen, wat zijn echt leuke games daarvoor?
Ik hou een beetje van zelda en mario achtige games, hoef geen resident evil achtige slachtpartijen e.d.
Elebits!quote:Op zondag 17 december 2006 11:49 schreef _petjan het volgende:
Op dit moment zijn er op zelda na niet echte must haves, alle toffe spelen (metroid, mario, dbz enzo) komen pas volgend jaar![]()
Weet iemand of er nog leuke spellen zijn die dit jaar of begin volgend jaar uitkomen?
Metroid en Marioquote:Op zondag 17 december 2006 11:49 schreef _petjan het volgende:
Op dit moment zijn er op zelda na niet echte must haves, alle toffe spelen (metroid, mario, dbz enzo) komen pas volgend jaar![]()
Weet iemand of er nog leuke spellen zijn die dit jaar of begin volgend jaar uitkomen?
financiele Q1 of echte Q1, maakt nog wel wat verschilquote:Op zondag 17 december 2006 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Metroid en MarioVooralsnog Q1 2007
Blijft toch speculeren........... verwacht Metroid iig wel rond maart.quote:Op zondag 17 december 2006 11:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
financiele Q1 of echte Q1, maakt nog wel wat verschil
Mario komt pas veel later.quote:Op zondag 17 december 2006 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Metroid en MarioVooralsnog Q1 2007
de fps die er nu zijn op de wii kan je nog niet over internet spelen iig.quote:Op zondag 17 december 2006 12:11 schreef gelly het volgende:
Kun je ook multiplayer via internet spelen ? Ik zit te denken om er 1 te kopen, met COD3, maar als er geen multiplayerfunctie in zit doe ik het niet.
Nee, geen enkele game tot nu toe ondersteunt online multiplayer.quote:Op zondag 17 december 2006 12:11 schreef gelly het volgende:
Kun je ook multiplayer via internet spelen ? Ik zit te denken om er 1 te kopen, met COD3, maar als er geen multiplayerfunctie in zit doe ik het niet.
Een hoop sites houden 3 maart aan, maar dat zal inderdaad wel niet.quote:
En nog een slechte ook!quote:Op zondag 17 december 2006 12:14 schreef ikookhier het volgende:
tvp
Hmm, dat zuigtquote:Op zondag 17 december 2006 12:13 schreef Jesse- het volgende:
[..]
de fps die er nu zijn op de wii kan je nog niet over internet spelen iig.
cod3 heeft helemaal geen multiplayer :p
Ehm nee, daarmee kun je je computer aan een bestaande wifi access point hangen. Je hebt een usb dongle nodig die de plaats inneemt van een wifi access point.quote:Op zondag 17 december 2006 12:24 schreef Jesse- het volgende:
Met zo'n ding (klik} kan ik online gaan met mn Wii toch?
(heb nul verstand van al dat gebeuren)
Aaaah thnx, ik ga ook es op pad. Ik zit me al best te verlekkeren op die prijzen; zo'n king kong voor slechts 15,- nieuw uit de winkel. Zijn die sonic games voor de Cube nog wat?quote:Op zondag 17 december 2006 11:46 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Tales of Symphonia (een van de mooiste RPG van dit moment en zeker de beste op de GC)
Paper Mario (erg grappig en leuke action RPG )
Baten Kaitos 1+2
Zelda de WindWalker
En als je adventure wilt moet je beyonnd good and evil spelen die is helemaal geweldig e
-> als je ze goedkoop wil halen dan moet je op mijn pricecompare kijken
http://pricecompare.mezzin.com/ je kan alleen nog niet importeren uit de VS want freeloader werkt niet op de Wii.
Zal ff die mario kart/zelda bundle scorenquote:Op zondag 17 december 2006 10:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Zelda: The Wind Waker
Super Mario Sunshine
Super Smash Bros. Melee
Mario Kart: Double Dash
tennisarm, ja hoorquote:
Misschien doelen ze op de 360 versiequote:Op zondag 17 december 2006 12:31 schreef gelly het volgende:
Op de site van CoD3 staat wel dat er een online multiplayer optie is ?
http://www.callofduty.com/quote:Op zondag 17 december 2006 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien doelen ze op de 360 versie? Op welke site zat je?
Nee... Rayman Raving Rabbids is ook écht een must-have.quote:Op zondag 17 december 2006 11:49 schreef _petjan het volgende:
Toch niet dus...quote:Unfortunately, the Wii version of Call of Duty 3 does not have multiplayer of any kind. Although we would have liked to see multiplayer of some kind, playing through the 8-hour or so single-player campaign with the Wii Remote is worth the price of admission.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:18 schreef Herr.Flick het volgende:
En hebben we al een prijswinnaar?![]()
* Herr.Flick heeft nieuwe batterijen!!![]()
USE THE FUCKING SEARCH!quote:Op zondag 17 december 2006 13:10 schreef ikookhier het volgende:
Weet iemand wanneer je het wii-internet kanaal binnen kan halen ? ? ? ?
20 december was weer geloof ik. Internet weet ik niet precies. Is pas gepost.quote:Op zondag 17 december 2006 13:10 schreef ikookhier het volgende:
Weet iemand wanneer je het wii-internet kanaal binnen kan halen ? ? ? ?
Het kan natuurlijk ook gewoon in de OP. Dan kunnen we gezamenlijk onder de kerstboom RTFOP roepenquote:Op zondag 17 december 2006 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
Tijd voor een Wiki pagina met veel gestelde vragen?
Is wel een goed ideequote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon in de OP. Dan kunnen we gezamenlijk onder de kerstboom RTFOP roepen.
Zeker tijd voor ja!quote:Op zondag 17 december 2006 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
Tijd voor een Wiki pagina met veel gestelde vragen?
Kom maar eens zonder stroom te staan tijdens het Zelda...quote:Op zondag 17 december 2006 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]wat is er zo bijzonder aan batterijen ???
en wil wii ook wel maar geen geld
Heb gisteren (nadat ik las dat iemand op Fok! ineens inderdaad zonder zat) maar een hele batterij batterijen gehaaldquote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Kom maar eens zonder stroom te staan tijdens het Zelda...![]()
http://nl.wii.com/movies/10/quote:Op zondag 17 december 2006 13:40 schreef mschol het volgende:
die filmpjes op wii.com
lig in een scheur...
nu MOET ik een wii hebben
dat was ik volgens mij..quote:Op zondag 17 december 2006 13:54 schreef Cid het volgende:
[..]
Heb gisteren (nadat ik las dat iemand op Fok! ineens inderdaad zonder zat) maar een hele batterij batterijen gehaald![]()
Heb er al een paar nagemaakt.quote:Op zondag 17 december 2006 14:02 schreef Cid het volgende:
Vast al eens langs gekomen maar:
http://www.kotaku.com/gam(...)ity-howto-216890.php
![]()
belangenverstrengeling!quote:Op zondag 17 december 2006 14:04 schreef Oksel het volgende:
Roy, had je mijn bericht over de wedstrijd nog gekregen?
RTFOPquote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef mschol het volgende:
wat houdt die wii play trouwens in?
ik dacht dat wii play nameliijk wiisports + wii mote was maar dat is niet zo?
Dat is volgens mij de standaard Mii. De hoofdpersoon dus, die het meest met de Wii speeld kan die het beste gebruiken gok ik.quote:Op zondag 17 december 2006 14:27 schreef mausie het volgende:
Iemand die weet wat dat Favoriet nou precies inhoud als keuze in het Mii kanaal?
Nee.quote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de standaard Mii. De hoofdpersoon dus, die het meest met de Wii speeld kan die het beste gebruiken gok ik.
Dit probleem heb ik ook in red steel en need for speed is helemaal fucked up met menus die veel te klein zijn ect door dat de resolutie verkeerd is.quote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef spanks het volgende:
wat ik vreemd vind is dat ik mijn beeldinstelling op breedbeeld zet, maar alleen niet op breedbeeld wordt weergegeven: bij 16:9 valt een groot gedeelte buiten het beeld. Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?
Hij staat in Q1 geplanned voor europa, maar is al uit in Amerika en Japan.quote:Op zondag 17 december 2006 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer komt Elebits uit dan.
nee daar ben ik niet valt me trouwens op dat op sommige punten de mannetjes niet terug beginnen op het zelfde punt.quote:Op zondag 17 december 2006 14:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ben je al in Tokyo trouwens met Red Steel? Wel tof dat je dan non-linear missies kan kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
ze is duur in onderhoud doe maar nietquote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef _GdR_ het volgende:
depax je moeder loopt op het plein!![]()
Marjo gelijk opgenomen in mn collectie
tevens tvp.
dat je dat durft te zeggenquote:Op zondag 17 december 2006 15:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het speelt beter dan ik had verwacht
Misschien dat ik Zelda nog ga halen, maar daar twijfel ik nog over..
Red Steel!quote:Op zondag 17 december 2006 16:56 schreef Oksel het volgende:
Ik twijfel nog, of Red Steel of Rayman..
Jullie weten ook al dat je gewoon tijdens het spelen ook batterijen kunt vervangen?quote:
Klopt!quote:Op zondag 17 december 2006 17:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jullie weten ook al dat je gewoon tijdens het spelen ook batterijen kunt vervangen?
(Op Home duwen en dan gewoon vervangen, eenmaal vervangen duw je ff op A en je kunt weer verder)
hmm hier heb ik 6x aa batterijen (2300MaH) en 4x aaa batteriijen..quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Kom maar eens zonder stroom te staan tijdens het Zelda...![]()
wil em wel hebben maar ik wil inprinciepe alleen de Wii + e.v.t. een extra game..quote:Op zondag 17 december 2006 17:59 schreef Tumble het volgende:
wie is er nog op zoek naar een wii?
zit er sterk over te denken om hem weg te doen
wii sport met wii games +extra nunchaku en zelda en classic controller
07-12 gekocht
als ik hem verkoop dan in zijn geheel
ps als ie weg gaat vraag ik er dus geen belachelijke prijzen voor
als ik kiet speel vind ik het al goed
Waar in nederland is dat?quote:Op zondag 17 december 2006 18:04 schreef Tumble het volgende:
schiet voor mij niet op want dan zit ik dus met dingen die ik los met verlies moet verlopen
kijk op marktplaats die dingen gaan nog steeds ver over de normale prijs heen zo zit ik niet in elkaar
vandaar dat ik hem eerst hier neerzet omdat hier tenminste game liefhebbers zitten
dus the whole package ga niets los verkopen
Waarom koop je hem dan in godsnaam?quote:Op zondag 17 december 2006 17:59 schreef Tumble het volgende:
wie is er nog op zoek naar een wii?
zit er sterk over te denken om hem weg te doen
wii sport met wii games +extra nunchaku en zelda en classic controller
07-12 gekocht
als ik hem verkoop dan in zijn geheel
ps als ie weg gaat vraag ik er dus geen belachelijke prijzen voor
als ik kiet speel vind ik het al goed
omgquote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef Tumble het volgende:
omdat ik tot op heden alle nintendo consoles te gek heb gevonden maar deze stelt me gewoon teleur kennelijk ben ik niet iemand die zit te wachten op next gen controllers en kennelijk ben ik wel een graphics whore . maar na een week zit ik toch weer te xboxen en kan ik me er niet toe zetten zelda aan te zetten
Judge all you want ik game al vanaf 1984 en heb tot op heden alle ninty consoles gehad .
quote:
Opgelet!
Door Vendris: Ik wil jullie vriendelijk verzoeken de lijst alfabetisch te houden, de laatste aanvullingen stonden gewoon onder aan de lijst dit maakt het onoverzichtelijk!
jsdhjshdjsdhdsd sdsd sds ds ds dsdsd
62.131.219.199 heeft het verkloot, gelukkig is het een Wiki, dus het is een kwestie van tijd voordat iemand het weer ff goed terug doet:)quote:Op zondag 17 december 2006 19:01 schreef Kersje86 het volgende:
ligt het aan mij of is de lijst met wii foknummers gewoon leeg?
Vrij zielig dat je er na 22 jaar nogsteeds niet achter bent dat gfx alleen niet alles isquote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef Tumble het volgende:
omdat ik tot op heden alle nintendo consoles te gek heb gevonden maar deze stelt me gewoon teleur kennelijk ben ik niet iemand die zit te wachten op next gen controllers en kennelijk ben ik wel een graphics whore . maar na een week zit ik toch weer te xboxen en kan ik me er niet toe zetten zelda aan te zetten
Judge all you want ik game al vanaf 1984 en heb tot op heden alle ninty consoles gehad .
Dat zit ik ook net tekijkenquote:Op zondag 17 december 2006 19:01 schreef Kersje86 het volgende:
ligt het aan mij of is de lijst met wii foknummers gewoon leeg?
Je doet er niet veel aan, misschien een registratie, maar ja das ook vervelend.quote:Op zondag 17 december 2006 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom moet iemand zoiets verneukenErg kinderachtig
gast de tering voor je ik heb dus 22 jaar wel gewoon plezier gehad aan consoles die gewoon fun waren ipv kijk mij eens grafisch vooruitstrevend zijnquote:Op zondag 17 december 2006 19:08 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Vrij zielig dat je er na 22 jaar nogsteeds niet achter bent dat gfx alleen niet alles is
Ik bedoel, niet zelda willen spelen omdat het niet zo mooi is als x360 games, wat voor mongool ben je dan? dat je uberhaubt al sinds de NES tijd games speelt als je jezelf al zo snel ergens aan ergert...
Zeker weer zo'n bittere Sony fan.quote:Op zondag 17 december 2006 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom moet iemand zoiets verneukenErg kinderachtig
Nerdquote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef Tumble het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2006 20:18 schreef _GdR_ het volgende:
hoe de neuck kom ik in lakebed temple.
ben al 2 dagen bezig. (oke vissen neemt natuurlijk veel tijd in beslag.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Wel jammer dat je niet de "touch" krijgt van de Wii, ik speel al games van voor het atari 2600 tijdperk, en de Wii geeft me nu toch echt weer het gamersgevoel.quote:Op zondag 17 december 2006 20:22 schreef Tumble het volgende:
Hijs verkocht aan een goede vriend van me dus mocht zelda toch gaan jeuken kan ik hem daar nog spelen
Hier ook,....quote:Op zondag 17 december 2006 20:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet de "touch" krijgt van de Wii, ik speel al games van voor het atari 2600 tijdperk, en de Wii geeft me nu toch echt weer het gamersgevoel.![]()
En ik heb komende week geen tijd om te spelen, presentatie weekquote:Op zondag 17 december 2006 20:47 schreef Koentje3 het volgende:
zomfg, ik zit al in de wii topics toen we nog dachten dat er een of andere VR helm kwamen ik heb nogsteeds geen wii
![]()
Ik troost je door te zeggen dat Zelda's vechtsysteem echt hysterisch goed is!quote:Op zondag 17 december 2006 20:47 schreef Koentje3 het volgende:
zomfg, ik zit al in de wii topics toen we nog dachten dat er een of andere VR helm kwamen ik heb nogsteeds geen wii
![]()
geef em dan maar aan mijquote:Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef Slein83 het volgende:
[..]
En ik heb komende week geen tijd om te spelen, presentatie week![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 21:18 schreef Tumble het volgende:
Ja klinkt lullig om dat in het Wii topic te zeggen maar ik kreeg het gamers gevoel vorig jaar dus terug bij mijn xbox360 en nee ik ben geen fanboy absoluut niet eerder een nintendo fanboy dan een microsoft fanboy.
tja de atari 2600 wat dacht je van de sinclair spectrum kon ie nou 4 kleuren tegelijk weergeven?.
mario world alle multiple uitgangen gevonden ,zelda op de snes die openingsscene met die regen op je huisje en dan via dat bosje het kasteel insluipen.. geniale game momenten .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pas 3200349 keer.quote:Op zondag 17 december 2006 21:50 schreef mschol het volgende:
weet niet of ie al langs is geweest:
http://www.flabber.nl/archief/017333.php![]()
Ik heb ook geen "tijd" om het te spelen. Het ding staat bij MikeyMoquote:Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef Slein83 het volgende:
[..]
En ik heb komende week geen tijd om te spelen, presentatie week![]()
Fixedquote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Egamer het volgende:
Wil ik net even toevoegen aan de Wii nummerlijst dat ik de Wii binnenkort heb. Druk op F5, en zie meteen een delete met Xbox 360 FTW!!.
Kots
Trek het je niet aan, ieder zijn ding. Veel plezier met je Xboxquote:Op zondag 17 december 2006 21:18 schreef Tumble het volgende:
Ja klinkt lullig om dat in het Wii topic te zeggen maar ik kreeg het gamers gevoel vorig jaar dus terug bij mijn xbox360 en nee ik ben geen fanboy absoluut niet eerder een nintendo fanboy dan een microsoft fanboy.
tja de atari 2600 wat dacht je van de sinclair spectrum kon ie nou 4 kleuren tegelijk weergeven?.
mario world alle multiple uitgangen gevonden ,zelda op de snes die openingsscene met die regen op je huisje en dan via dat bosje het kasteel insluipen.. geniale game momenten .
ik wens iedereen superveel gameplezier met zijn wii en ik gun nintendo dit succes van harte
Bij mij ligt de count al wel wat hoger, helaas moet ik ook meedelen dat het pas eind januari goed verkrijgbaar is.quote:Op zondag 17 december 2006 12:55 schreef Tomasso het volgende:
Zo, ik heb de eerste alweer overgehaald om een Wii te kopen. Hij heeft een middagje gespeeld en is verkocht
noooooooo!!!!!!!!quote:Op zondag 17 december 2006 22:18 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Bij mij ligt de count al wel wat hoger, helaas moet ik ook meedelen dat het pas eind januari goed verkrijgbaar is.
je zou mij is kunnen toevoegen lamzak.quote:Op zondag 17 december 2006 22:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ik alleen Roy kan selecteren in mn Wii messageboard terwijl de anderen nog grijs zijn? Neemt niemand de moeite om me te joinen of doe ik wat fout.
Verder viel het me op dat toen ik de eerste keer mn mailtje terugstuurde via de PC de Wii blauw licht uitzond, als ik het nu nog een keer probeer gebeurt er niets. Ik vind het wel vaag allemaal.
Ok ok, hold your guns. Ik heb voornamelijk mensen bijgevoegd die er vanaf het eerste moment bij waren, anderhalf jaar terug dus. Verder ben ik bang dat ik teveel slots gebruik want volgens mij is het gelimiteerd.quote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je zou mij is kunnen toevoegen lamzak.
ik heb jou namelijk wel.
verder is dat mail/internet/etc systeem waardeloos.
Jaquote:Op zondag 17 december 2006 23:37 schreef mschol het volgende:
is er alleen nog een witte wii beschikbaar?
die zwarte op games.fok.nl ziet er namelijk ook wel gelikt uit
20 pagina's waarop elk 5 contactpersonen passen, dus 100 contacten passen er in je Wii...zoveel mensen ken ik niet eens die ik wel berichtjes wil sturenquote:Op zondag 17 december 2006 23:38 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ok ok, hold your guns. Ik heb voornamelijk mensen bijgevoegd die er vanaf het eerste moment bij waren, anderhalf jaar terug dus. Verder ben ik bang dat ik teveel slots gebruik want volgens mij is het gelimiteerd.
Ik zal je NU bijvoegen![]()
Ik hoop dat dat systeem nog geupdate wordt, volgens mij wel. Ze zijn namelijk nog bezig met de logistieke voorbereidingen voor onlineplay.
ik HOOP maar dat er updates komen.quote:Op zondag 17 december 2006 23:38 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ok ok, hold your guns. Ik heb voornamelijk mensen bijgevoegd die er vanaf het eerste moment bij waren, anderhalf jaar terug dus. Verder ben ik bang dat ik teveel slots gebruik want volgens mij is het gelimiteerd.
Ik zal je NU bijvoegen![]()
Ik hoop dat dat systeem nog geupdate wordt, volgens mij wel. Ze zijn namelijk nog bezig met de logistieke voorbereidingen voor onlineplay.
lang leve de updates, komt wel goed denk ikquote:Op zondag 17 december 2006 23:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik HOOP maar dat er updates komen.
Al was ik de verantwoordelijke binnen Nintendo voor het online systeem dan had ik het NOOIT zo de deur uit gedaan, en als dat wel gebeurd was had ik zelfmoord gepleegd. het systeem heeft potentie maar het is zooooo schraal. plaatjes doormailen doet ie niet en je bent gebonden aan een maximaal aantal characters. tis geen smssie ofzo
en dan dat vrienden/adresboek gebeuren. het is zooo makkellijk af te kijken bij de xbox.
maar neeeee hoor lekker stug zelf iets lomps fabriceren.
ik wist wel dat de online dingen bij langena nooit zo goed zullen worden als xboxlive. Maar zoo erg...
voor de rest is de wii wel leuk hoor.
Ja, wat dus ook bagger is, ik heb van jou geen mailtje ontvangen of ik je wilde joinen. Ik heb 1 keer n mailtje gestuurd (per ongeluk) naar mezelf en toen ik die replyde via outlook ging ie wel branden.quote:Op zondag 17 december 2006 23:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Al was ik de verantwoordelijke binnen Nintendo voor het online systeem dan had ik het NOOIT zo de deur uit gedaan, en als dat wel gebeurd was had ik zelfmoord gepleegd. het systeem heeft potentie maar het is zooooo schraal. plaatjes doormailen doet ie niet en je bent gebonden aan een maximaal aantal characters. tis geen smssie ofzo
en dan dat vrienden/adresboek gebeuren. het is zooo makkellijk af te kijken bij de xbox.
ik wist wel dat de online dingen bij langena nooit zo goed zullen worden als xboxlive. Maar zoo erg...
voor de rest is de wii wel leuk hoor.
Kameraad van mij heeft zn Wii aan zn ouders geschonken, reden is dat ie n Amerikaanse wil vanwege de VC games.quote:Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef floppie86 het volgende:
[..]
lang leve de updates, komt wel goed denk ik
Maar ik heb mn Wii bij mn ouders moeten achterlatenWegens komende verhuizing
Mij viel juist op HOE MOOI de Wiimote er in werkelijkheid uitziet, ik vind het echt niet storend eruitzien, en dat kan ik van de originele controllers niet zeggen.quote:Op zondag 17 december 2006 23:21 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag effe gespeeld en ik moet zeggen dat ik de controller kleiner vind dan verwacht.Graphics van Zelda vallen erg mee. En verder is het gewoon een top ding om erbij te hebben.
![]()
Druk druk druk. Maar ik heb gezien dat er 3 inzendingen waren volgens mijquote:
Jij laat een keitof spel liggen vanwege een kabeltje?quote:Op maandag 18 december 2006 00:31 schreef alex4allofyou het volgende:
Zelda heb ik nog niet aangeraakt, de component komt pas woensdag binnen![]()
ik voelde na 6 uur zelda wel wat spierpijn in mn onderarmen hoorquote:Op maandag 18 december 2006 00:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat ik grappig vind van de Wii is dat veel mensen bang waren dat je er moe van zou worden (wat bij WiiSports ook het geval is), maar dat bij een spel als Zelda het juist veel relaxter spelen is.
Je staat in mijn adresboek, dus als je mij toevoegt, zou het moeten werken.quote:Op zondag 17 december 2006 22:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ik alleen Roy kan selecteren in mn Wii messageboard terwijl de anderen nog grijs zijn? Neemt niemand de moeite om me te joinen of doe ik wat fout.
Niet overdrijven.quote:Op maandag 18 december 2006 00:27 schreef alex4allofyou het volgende:
Dat het geen XBOXlive is had ik wel verwacht, MS heeft miljarden (ja serieus; MILJARDEN) geinvesteerd in dat netwerk en er ook nog eens jaren over gedaan.
Mwa, 6 uur is ook wel lang natuurlijk.quote:Op maandag 18 december 2006 00:54 schreef floppie86 het volgende:
[..]
ik voelde na 6 uur zelda wel wat spierpijn in mn onderarmen hoor![]()
misschien krijg ik nu nog eens spierballenquote:Op maandag 18 december 2006 01:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mwa, 6 uur is ook wel lang natuurlijk.
Hier anders wel hoorquote:Op zondag 17 december 2006 23:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
van pc naar wii wel ja.quote:
xbox live is niet 1 computerquote:Op maandag 18 december 2006 01:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je staat in mijn adresboek, dus als je mij toevoegt, zou het moeten werken.
[..]
Niet overdrijven.Zelfs de krachtigste supercomputer van vandaag heeft nog geen miljard dollar gekost, dus het lijkt me sterk dat er zoveel geld in een online gaming netwerk is gestoken.
Van wii naar Wii foto's sturen lukt wel, heb er al 3 verstuurd en gehad. Allemaal foto's die beetje aangepast zijn in het foto kanaalquote:Op maandag 18 december 2006 01:55 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
van pc naar wii wel ja.
van wii naar wii nii
tenminste hebt bij een par mensen getest. en alle mailtjes waren leeg...
Joh, je meent 't.quote:Op maandag 18 december 2006 01:57 schreef _GdR_ het volgende:
xbox live is niet 1 computer
dat zijn wellicht honderden of misschien wel duizende servers werldwijd.
Dus je koopt 1000 servers, die zet je aan en dan werkt het..quote:Op maandag 18 december 2006 07:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Joh, je meent 't.
Stel dat het duizend servers zijn, dan kom ik nog altijd niet verder dan 10 miljoen, misschien 20 miljoen dollar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Huh?quote:Op maandag 18 december 2006 08:08 schreef made het volgende:
ZO, Na een druk weekeinde eindelijk tijd om m'n eerste indruk te posten.
Zaterdag heb ik dus eindelijk m'n Wii op kunnen halen bij Bartsmit.
Eigenlijk was ik onderweg naar Spijkernisse om daar een Wii te halen maar dat was dus niet nodig.
S' avonds moest ik helaas naar Deventer, maar daar hadden ze gelukkig ook een TV.
Wat is dat lachen zeg.
Gisteren ( zondag ) thuis netjes aangesloten (zie pic) en lekker zitten gamen.
Ik heb Wii play & Rayman erbij gekocht, en die laatste is toch wel erg lachen.
MAAR ! s'avonds had ik wel problemen :
Doordat de TV zoveel licht geeft doet de afstands bediening het niet goed.
Ik heb ook al zitten klooien met de lichtgevoeligheid... maar dat bied geen uitkomst.
Het enigste wat tot nu toe helpt is : alle lichten in de woonkamer aan.
Niet echt gezellig... maar who care's !
[afbeelding]
Als je kamer donker is moet je de lichtgevoeligheid omlaag zetten.. Hierdoor pikt hij enkel de "sterke" infrarood bundels op... Als het licht in je kamer is moet je de gevoeligheid omhooggooien.quote:Op maandag 18 december 2006 08:25 schreef made het volgende:
Geen idee, maar ik kan s'avonds met gedimd licht dus niet normaal spelen.
Via het menu voor lichtgevoeligheid zie ik netjes 2 x 2 stipjes.
Maar als ik dan weer naar het gewone menu ga dan verpringt de "cursor" 15 cm naar boven en naar beneden...
En nee ik heb geen parkinson
Er valt ook nog niet veel te beleven.... Goed... Ik ga maar weer een VC game downloaden.. Gunstar Heroesquote:Op maandag 18 december 2006 09:06 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben de enige die nog niet online is gegaan met zijn wii denk ikHoeft ook niet zo van mij..
ik heb nog geen kans gezien iedereen toe te voegen te druk met spelenquote:Op maandag 18 december 2006 09:25 schreef BroesWillems het volgende:
wie had er een friendcode achter mijn naam gezet in de Wiki?!
nouja, nu staat er de goede: 6977 4468 4787 6774
ik voeg bekende WiiTopic luitjes wel toe...
Ik ook nog nietquote:Op maandag 18 december 2006 09:06 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben de enige die nog niet online is gegaan met zijn wii denk ikHoeft ook niet zo van mij..
aangezien 99,4% van de roemeense bevolking straat en straatarm is...quote:Op maandag 18 december 2006 09:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ook nog nietZal a.s. zaterdag of zondag voor t eerst gebeuren.
Zijn de Wiis nu al een beetje fatsoenlijk te verkrijgen? Ben nog steeds aan het wachten op een 2e Wii zodat ik mijn hier in Roemenie bij een vriend achter kan laten.
Als jullie dachten dat Nederland het slecht had; Er is 1 importeur in Roemenie en die heeft er 40 binnen gekregen...
Armer zeker maar als je er vanuit gaat dat een zeg een miljoen mensen fatsoenlijk werk hebben en dat je er dan 40 krijgt dat is wel erg weinigquote:Op maandag 18 december 2006 09:37 schreef Herr.Flick het volgende:
aangezien 99,4% van de roemeense bevolking straat en straatarm is...![]()
Denk je dat ik uit ben gegaan van servers van 10.000 dollar per stuk? Bovendien maken bandbreedte, stroom en onderhoudskosten maken geen deel uit van een investering; dat zijn operationele kosten.quote:Op maandag 18 december 2006 07:45 schreef Herr.Flick het volgende:
Bandbreedte inkopen, stroom, serverruimtes, ontwikkeling en onderhoudkosten spelen totaal niet mee?
Deze kosten moet je toch ook maken voordat je kunt beginnen, je kunt toch niet eerst een dienst verkopen, en daarna pas je servers gaan plaatsenquote:Op maandag 18 december 2006 09:52 schreef chibibo het volgende:
[..]
Denk je dat ik uit ben gegaan van servers van 10.000 dollar per stuk? Bovendien maken bandbreedte, stroom en onderhoudskosten maken geen deel uit van een investering; dat zijn operationele kosten.
Ontwikkelingskosten heb ik trouwens wel vergeten rekening mee te houden, maar goed, dan nog zal het bij lange na geen 100 miljoen, laat staan meerdere miljarden dollars zijn.
Klopt, maar omdat je er geen afschrijving over betaalt, valt het niet onder de investering. Een investering is een eenmalige betaling, die over een periode van enkele jaren wordt afgeschreven. Operationele kosten zijn periodiek en kunnen tot in de lengte der dagen blijven voortduren, zelfs nadat de investering compleet is afgeschreven.quote:Op maandag 18 december 2006 09:59 schreef Herr.Flick het volgende:
Deze kosten moet je toch ook maken voordat je kunt beginnen, je kunt toch niet eerst een dienst verkopen, en daarna pas je servers gaan plaatsen
Heb laatst bij een vriend van mij de xbox360 online kunnen testen en ik moet zeggen dat dat er inderdaad heel goed uit zag. Ik denk dat ik ook de PS3 laat gaan voor een Wii (die ik al heb) en eind volgend jaar een 360.quote:Op maandag 18 december 2006 00:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, wat dus ook bagger is, ik heb van jou geen mailtje ontvangen of ik je wilde joinen. Ik heb 1 keer n mailtje gestuurd (per ongeluk) naar mezelf en toen ik die replyde via outlook ging ie wel branden.
Daarom vraag ik ook nogal teleurgesteld waarom mensen me niet joinen, want ik heb een donkerbruin vermoeden dat het Wii systeem niet deugt. IK KRIJG NIETS DOOR![]()
![]()
![]()
Zo jammer is dat want het leuk me een IDEAAL systeem voor mailtjes doorsturen. Als het lampje brandt heb je mail, het concept is super.
Dat het geen XBOXlive is had ik wel verwacht, MS heeft miljarden (ja serieus; MILJARDEN) geinvesteerd in dat netwerk en er ook nog eens jaren over gedaan. No biggie, als ik maar straks iig online kan spelen. Ik zit er ook danig over te denken om de PS3 aan de kant te schuiven voor de 360 vanwege Live, zo goed is het.
Nog wat, ik zag op youtube dat de sensorbar lichtjes heeft op camera. Ik heb het getest maar ik zie niets nada lampjes![]()
ik heb dezelfde tv en dat probleem helemaal nietquote:Op maandag 18 december 2006 08:08 schreef made het volgende:
Eigenlijk was ik onderweg naar Spijkernisse om daar een Wii te halen maar dat was dus niet nodig.
S' avonds moest ik helaas naar Deventer, maar daar hadden ze gelukkig ook een TV.
Wat is dat lachen zeg.
Ik heb ook al zitten klooien met de lichtgevoeligheid... maar dat bied geen uitkomst.
[afbeelding]
ik ook niet heurquote:Op maandag 18 december 2006 09:06 schreef -Dries- het volgende:
nah doe ome _GdR_ is een plaatje sturen dan.quote:Op maandag 18 december 2006 07:05 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Van wii naar Wii foto's sturen lukt wel, heb er al 3 verstuurd en gehad. Allemaal foto's die beetje aangepast zijn in het foto kanaal![]()
Dat was het enigste wat ik kon verzinnen waardoor de remote op hol sloeg.quote:Op maandag 18 december 2006 10:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb dezelfde tv en dat probleem helemaal niet
ik zie op je pict dat de sensorbar beneden de tv ligt.quote:Op maandag 18 december 2006 08:08 schreef made het volgende:
Wat is dat lachen zeg.
[afbeelding]
Tuurlijk heb ik hem ingesteld dat hij onder de tv staat.quote:Op maandag 18 december 2006 10:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zie op je pict dat de sensorbar beneden de tv ligt.
heb je dat ook ingesteld op je wii?
want ik heb gister nacht ook gegamed en er stond 1 lampie aan en t was dus zwaar donker. en nergens last van...
Nee iemand de tering wensen is volwassen gedrag wou je bewerenquote:Op zondag 17 december 2006 19:37 schreef Tumble het volgende:
[..]
gast de tering voor je ik heb dus 22 jaar wel gewoon plezier gehad aan consoles die gewoon fun waren ipv kijk mij eens grafisch vooruitstrevend zijn
maar ik vind die nieuwe controller dus niet het sumum van gamen doe mij dus toch maar gewoon die ouderwetse controller met de shoulderbuttons
en ik ben er voor gaan zitten maar zelda kan me dus echt niet meer boeien windwaker met veel plezier uitgespeeld alleen het magische gevoel is dus gewoon weg . om mij gelijk een mongool te noemen ach dat vertelt mij meer over jouw iq dan mijn mogelijk gebrek aan chromosonen.
Maar zoals ik al eerder zei heb ik geen zin in een flame ik bied mijn wii aan in een tijd waar er nog steeds een tekort aan consoles is voor een normale prijs laten we het daar bij houden
De mijne klopt gewoon voor zover ik kan zien?quote:Op maandag 18 december 2006 10:30 schreef BroesWillems het volgende:
Volgens mij klopt de Wii Wiki niet meer... alle nummers wat ik probeer zegt ie dat het nummer niet bestaat.... heeft iemand de nummers door mekaar gegooit ofzo?![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 02:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
http://miiplaza.net/
Leuke site wel, zitten goeien tussen
Raar,wij (MikeyMo en ik) hadden gewoon alle lichten uit op de kerstboom na. En die geeft helemaal niet zo heel veel licht. Geen problemen bij ons hoorquote:Op maandag 18 december 2006 10:31 schreef made het volgende:
[..]
Dat was het enigste wat ik kon verzinnen waardoor de remote op hol sloeg.
Ik had ook voor de aparatuur ondein de kast wat dvd hoesjes gezet, en de kerstboom uit.
Maar het eniste wat hielp is alle lampen in de woomkamer aan.
( alle twee de remotes hadden het ! )
als ik jouw nummer intoetste kwam er te staan dat ie niet goed was...quote:Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne klopt gewoon voor zover ik kan zien?
Als iemand mij toegevoegd heeft mag die me overigens PM-en, ik kan niet bijhouden wie er allemaal een WIi hebben en mij toegevoegd hebben. Wat dat betreft is XB Live net ff beter hoor.
En hoe bevalt ie?quote:Op maandag 18 december 2006 10:52 schreef Webby het volgende:
Ik zie trouwens dat Rayman nu 45 euro kost op play.com, christmas aktie.
Misschien is het ook leuk btw. om een Wii Sports en Wii Play highscore wiki page te maken?
Wat is je skill nu? Ik ben 795, de hoogste die ik heb verslagen was volgens mij 1700.quote:Op maandag 18 december 2006 11:02 schreef speknek het volgende:
Net van een level 1700 computer 3-0 in sets gewonnen met tennis.
Wat zou de maximale score eigenlijk zijn?
10uquote:Op maandag 18 december 2006 11:00 schreef Webby het volgende:
Spierpijn. Ik heb totaal 10 uur gespeeld denk ik. Vooral tennis.
Dan moet je volgens mij de controller meer gedraaid houden, dat je zeg maar meer met de punt naar achter wijst als je slaat..quote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef speknek het volgende:
1191. Ik weet alleen nog steeds niet hoe je effect ballen moet slaan.
Ik ook niet, ik heb wel door dat je de eerste bal gewoon met je achterste mannetje moet terugslaan en rustigaan net zo lang vol houden tot je tegenstanders zweetdruppeltjes krijgen. Dan worden ze trager en ga je je voorste speler gebruiken. Ook kan je een "Power serve" maken als je de bal precies op het dode punt van het opgooien raakt. Als ze al moe zijn slaan ze hem dan soms uit meteen na de serve.quote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef speknek het volgende:
1191. Ik weet alleen nog steeds niet hoe je effect ballen moet slaan.
Gelukkig fitness ik 2 dagen van de week. Dat scheelt al ietsquote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef Qwea het volgende:
10utering
ik in totaal 2u. En ik ging ook al dood van de spierpijn
Is er niet iemand een t fucken met de Wikiquote:Op maandag 18 december 2006 11:11 schreef Frankeinstein het volgende:
ik zie trouwens dat mijn Wii nummer niet meer klopt in de Wiki. Er is een 2 veranderd in een 1..
Identieke TV ik hebquote:Op maandag 18 december 2006 08:08 schreef made het volgende:
Wat is dat lachen zeg.
[afbeelding]
Zie je nu wel? Ik dacht al dat het aan mn Wii lagquote:Op maandag 18 december 2006 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Is er niet iemand een t fucken met de WikiAnders gewoon een webpage van maken ofzo of beperkte rechten?
Dat dacht ik dus ook...quote:Op maandag 18 december 2006 11:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Zie je nu wel? Ik dacht al dat het aan mn Wii lag![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een backup...maar kan die pas vanavond terug zetten (werk)quote:Op maandag 18 december 2006 11:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tis maar een gok hoor, ik heb er verder niet naar gekeken. Zo ja dan zou ik de rechten opschorten of er een webpage van maken.quote:Op maandag 18 december 2006 11:19 schreef alex4allofyou het volgende:
![]()
![]()
Kerel, geloof me nu maar, Live heeft miljarden gekost aan investeringen als je alles meerekend, en zeker een miljard aan het netwerk zelf. Ga maar na, alleen de UPGRADE voor de 360 kostte al 250 miljoen dollar. Vind je t soms normaal dat je 'met ze alle' effe films kan downen met 500kb/s?!?quote:Op maandag 18 december 2006 10:16 schreef chibibo het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat je er geen afschrijving over betaalt, valt het niet onder de investering. Een investering is een eenmalige betaling, die over een periode van enkele jaren wordt afgeschreven. Operationele kosten zijn periodiek en kunnen tot in de lengte der dagen blijven voortduren, zelfs nadat de investering compleet is afgeschreven.
is dat wel de goede dan? Want het valt niet zo heel erg op, er is bij mij maar 1 cijfer veranderd..quote:Op maandag 18 december 2006 11:20 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik heb nog een backup...maar kan die pas vanavond terug zetten (werk)
Heb het zaterdag bij iemand anders gespeeld. Het enige Wii spel tot nu toe waar ik erg aan moest wennen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:26 schreef BroesWillems het volgende:
heeft iemand Tony Hawk gekocht? en hoe speelt die?
Hee nu je het zegt!quote:Op maandag 18 december 2006 11:09 schreef Frankeinstein het volgende:
Dan moet je volgens mij de controller meer gedraaid houden, dat je zeg maar meer met de punt naar achter wijst als je slaat..
Zou kunnen, die voet van mij is nogal stoffigquote:Op maandag 18 december 2006 11:36 schreef made het volgende:
IK HEB HET PROBLEEM !
Ik zit net naar de foto te kijken en wat valt mij op : De voet van mijn tv is net een SPIEGEL !
Wil iemand met een Wii even kijken of het klopt : Bij het instellen van de lichtgevoeligheid hoeveel stippen zie je ?
Ik zag er 4 ! En ik denk dat ik het spiegelbeeld van de 2 dus ook zag !
Ga vanvond testen !
Ik heb alvast een begin gemaakt voor een Wii Sports Highscore Wiiki page. Alleen moet ik nu toch echt weer verder met werkenquote:Op maandag 18 december 2006 11:41 schreef speknek het volgende:
Hee nu je het zegt!
Bij de backhand lukt het me nu.. de forehand daarentegen..
Level 1431.
Ik zou nog even wachten, is nogal koud buitenquote:Op maandag 18 december 2006 11:42 schreef linebear het volgende:
kan niet wachten op dat ik kan tennissen![]()
Welkequote:Op maandag 18 december 2006 11:11 schreef Frankeinstein het volgende:
ik zie trouwens dat mijn Wii nummer niet meer klopt in de Wiki. Er is een 2 veranderd in een 1..
Cool! Mooi gedaanquote:Op maandag 18 december 2006 11:43 schreef Webby het volgende:
Ik heb alvast een begin gemaakt voor een Wii Sports Highscore Wiiki page. Alleen moet ik nu toch echt weer verder met werken
Als iemand zich geroepen voelt om verder te gaan: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Sports
daar heb ik mijn warme Wii muts voorquote:Op maandag 18 december 2006 11:43 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten, is nogal koud buiten![]()
wat voor tv heb je? Wij hebben namelijk nog gewone beeldbuis tv's en ik vraag me af of het dan wel de moeite waard is om zo'n kabeltje van toch wel 30 euro te halen..quote:Op maandag 18 december 2006 11:47 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik had het er van de week over dat het beeld wel wat beter werd met een RGB kabel.
Heel leuk inderdaad MAAR als je die kabel nou ook nog eens in de juiste scartaansluitiing stopt dan werkt het nog beter
Ik was blijkbaar zo hyper van de Wii en Zelda dat ik niet eens goed heb gekeken of hij wel in de juiste zat
Beeld word absoluut beter als je die RGB kabel doet in plaats van die standaard kabel die bij de Wii zit.
ja ik maak in dit geval graag een uitzondering en verlaag me naar het nivo van de persoon die zo nodig moest gaan flamenquote:Op maandag 18 december 2006 10:42 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee iemand de tering wensen is volwassen gedrag wou je bewerenen dat terwijl jij waarschijnlijk 2x zou oud ben als ik.
''ik ben voor zelda gaan zitten''. Hoelang? 30 seconden?
Echt wel hoor, op mn oude beeldbuisjes kon ik altijd het verschil tussen scart en die rotzooi kabeltjes erg goed zien.quote:Op maandag 18 december 2006 11:52 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wat voor tv heb je? Wij hebben namelijk nog gewone beeldbuis tv's en ik vraag me af of het dan wel de moeite waard is om zo'n kabeltje van toch wel 30 euro te halen..
Je hebt ook gewoon gelijk. Alleen omdat je mening van de norm afwijkt, wil dat niet zeggen dat ie minder waarde heeft of als achterlijk bestempeld moet worden. Als het niets voor jou is en je kunt er een ander blij mee maken, dan kun je dat geld waarschijnlijk ook beter gebruiken voor spellen/consoles die je wel liggen.quote:Op maandag 18 december 2006 12:06 schreef Tumble het volgende:
[..]
ja ik maak in dit geval graag een uitzondering en verlaag me naar het nivo van de persoon die zo nodig moest gaan flamen
Na even door te lezen had je kunnen lezen dat ik ruim voorbij de eerste tempel ben gekomen, ruim 6 uur zeg maar met de nodige sidequests.
En als je de moeite genomen had om mijn eerste post te lezen had je ook kunnen lezen dat ik er niet op zit te wachten geflamed te worden. gelukkig respecteren anderen wel mijn (in jouw ogen) afwijkende mening m.b.t deze console.
wat mij betreft laten we het hierbij ik heb hem verkocht aan iemand die er veel plezier mee gaat beleven en anders tot wellicht volgend jaar had moeten wachten.
Hoewel ik helaas nog steeds geen Wii heb, heb ik wel een CRT breedbeeld TV, en een digitale TV decoder. Die decoder is met RGB-over-SCART op m'n TV aangesloten. Heb laatst voor de gein eens gekeken wat het verschil was tussen de instelling in de decoder: composiet of RGB. Dat was dus een behoorlijk verschil ! Composiet was duidelijk fletser en minder scherp. Vooral de kleuren zijn met RGB veel scherper en helderder.quote:Op maandag 18 december 2006 11:52 schreef Frankeinstein het volgende:
wat voor tv heb je? Wij hebben namelijk nog gewone beeldbuis tv's en ik vraag me af of het dan wel de moeite waard is om zo'n kabeltje van toch wel 30 euro te halen..
Als ik alles moest geloven wat ik hier op het forum lees, had ik nu 25 verschillende Wii's in huis, waarvan er 1 op mijn hoofd zou zitten en 6 om m'n penis. Als je een goede bron voor je beweringen kunt geven, geloof ik je meteen, maar ik kon na een (erg) korte zoekactie niks vinden over een Live upgrade van 250 miljoen dollar.quote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef alex4allofyou het volgende:
Kerel, geloof me nu maar, Live heeft miljarden gekost aan investeringen als je alles meerekend, en zeker een miljard aan het netwerk zelf. Ga maar na, alleen de UPGRADE voor de 360 kostte al 250 miljoen dollar. Vind je t soms normaal dat je 'met ze alle' effe films kan downen met 500kb/s?!?
Wij hebben een breedbeeld bak van een paar jaar terug. Een Panasonic Quintrix TX-W28D4F. Het is geen nieuwe tv maar op 20 dec dit jaar is de tv 7 jaar al bij onsquote:Op maandag 18 december 2006 11:52 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Wij hebben 3 scartaansluitingen maar 1tje die ondersteund het maar. (kwam ik dus vandaag achter)quote:Op maandag 18 december 2006 12:43 schreef Cid het volgende:
Als je op je TV een SCART aansluiting hebt, ondersteund deze dan automatisch ook RGB? Zit ook nog te twijfelen of ik een SCART kabel zal halen, maar op de PS2 vond ik het verschil tussen de standaard kabel en de RGB SCART kabel te verwaarlozen...
quote:Op maandag 18 december 2006 12:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als ik alles moest geloven wat ik hier op het forum lees, had ik nu 25 verschillende Wii's in huis, waarvan er 1 op mijn hoofd zou zitten en 6 om m'n penis. Als je een goede bron voor je beweringen kunt geven, geloof ik je meteen, maar ik kon na een (erg) korte zoekactie niks vinden over een Live upgrade van 250 miljoen dollar.
http://ce.seekingalpha.com/article/6421quote:People seem to underestimate the level of investment needed to build a beachhead into the home and the potential return it might bring. Think of the preparations that went into Operation Overlord (D-Day June 6, 1944) - an equivalent effort will be necessary to make the digital home a reality.
An upcoming magazine article clearly shows that Sony sees the Xbox Live service as a threat and is moving to one-up Microsoft. This seems to be a pattern by Sony (SNE) - the PS3 has always been positioned as technically superior (Cell Processor, Blu-Ray drive) and now they claim the online capabilities will be ‘better than Xbox live’. Looking at this article it is clear that Sony views Xbox Live as a threat equal to or larger than the Xbox 360 hardware itself. And I’ll save all of the anti-Sony readers a need to comment on this post by agreeing they need to put-up-or-shut-up with a launch date.
There are now 3.2M Xbox Live subscribers ($50 a year to join) who also can pay extra for new content. $150MM a year in revenue doesn’t even begin to cover the massive investment Microsoft has made in this service ($250MM last year to upgrade Live for Xbox 360), and it is but a small fraction of the $5BB a year Xbox business.
jij hebt hem ook bij Wehkamp besteld toch ?!? Weet je wanneer ie komt dan precies....quote:Op maandag 18 december 2006 12:58 schreef flyguy het volgende:
volgende week komt ie! met kerst gewoon! heerlijk!
met anime serie's (die in Amerika niet gelicenseerd zijn) is dat niet te doen..quote:Op maandag 18 december 2006 10:38 schreef FJD het volgende:
Ja dat kan maar die moet je geloof ik wel weer converten naar een Wii-formaat ofzo
Makkelijker is t denk ik om ze op DVD te branden, op DVD te downloaden of de DVD te kopen.
ja ook bij die kutzaakquote:Op maandag 18 december 2006 13:08 schreef linebear het volgende:
[..]
jij hebt hem ook bij Wehkamp besteld toch ?!? Weet je wanneer ie komt dan precies....
Bij mij zeiden ze binnen een week.... spanning stijgt
Op DVD wegbranden dusquote:Op maandag 18 december 2006 13:26 schreef mschol het volgende:
met anime serie's (die in Amerika niet gelicenseerd zijn) is dat niet te doen..
daar heb ik alleen xvidjes van
zelda had ik na 2 dagen al binnen....quote:Op maandag 18 december 2006 13:26 schreef flyguy het volgende:
[..]
ja ook bij die kutzaakbij mij staat er gewoon nog '1 week', maar de rest (zelda, extra controllers en zo) komt 'binnenkort'. ..... Man ik kijk gewoon meerdere keren per dag op die site... wachten is zwaar klote
Nee.quote:Op maandag 18 december 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Wii komt standaard met composiet toch? Als ik die met zo'n tussenstukje omzet naar scart, is dat dan dezelfde kwaliteit als met zo'n directe wii-scartkabel?
Garbage in = garbage outquote:Op maandag 18 december 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Wii komt standaard met composiet toch? Als ik die met zo'n tussenstukje omzet naar scart, is dat dan dezelfde kwaliteit als met zo'n directe wii-scartkabel?
Duidelijke bron, bedankt.quote:Op maandag 18 december 2006 12:58 schreef alex4allofyou het volgende:
http://ce.seekingalpha.com/article/6421
Verhip da's kut. Dat kost dus wéér extra geldquote:
heb je me toegevoegd? heb bijna alle mensen in de lijst al toegevoegd, en jij staat er ook in.quote:Op maandag 18 december 2006 10:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nah doe ome _GdR_ is een plaatje sturen dan.
kan moeilijk geloven dat ik iets fout doet.
Zo'n scartkabel heet 'RGB Scartkabel' en kost zo'n 25 tot 30 euroquote:Op maandag 18 december 2006 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verhip da's kut. Dat kost dus wéér extra geld
De TV waarop ik het wil aansluiten heeft aan de achterkant alleen scartpoorten en aan de voorkant zitten composietingangen. Maar daarop aansluiten staat stom en is blijkbaar kutkwaliteit.
Hoeveel zou zo'n echte scartkabel kosten?
Damn, da's veel. Ik had gehoopt op een tientje ofzo.quote:Op maandag 18 december 2006 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n scartkabel heet 'RGB Scartkabel' en kost zo'n 25 tot 30 euro
Over een paar jaar zijn er 3rd party kabels voor een tientje, zoals op de PS2 nu bijvquote:Op maandag 18 december 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Damn, da's veel. Ik had gehoopt op een tientje ofzo.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:47 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik had het er van de week over dat het beeld wel wat beter werd met een RGB kabel.
Heel leuk inderdaad MAAR als je die kabel nou ook nog eens in de juiste scartaansluitiing stopt dan werkt het nog beter
Ik was blijkbaar zo hyper van de Wii en Zelda dat ik niet eens goed heb gekeken of hij wel in de juiste zat
Beeld word absoluut beter als je die RGB kabel doet in plaats van die standaard kabel die bij de Wii zit.
Ow, dat vast wel. Maar ik wil het NU hebben hequote:Op maandag 18 december 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over een paar jaar zijn er 3rd party kabels voor een tientje, zoals op de PS2 nu bijv
Tja, elke hobby kost geld he....quote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ow, dat vast wel. Maar ik wil het NU hebben he
Alles bij elkaar wordt het toch nog een prijzig grapje.
Gamen is ook een luxe hequote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ow, dat vast wel. Maar ik wil het NU hebben he
Alles bij elkaar wordt het toch nog een prijzig grapje.
Medio 2007 komt de USB LAN adapter. Ik zou echter gewoon draadloos gaan, dat heerst.quote:Op maandag 18 december 2006 14:03 schreef twetwe het volgende:
Wanneer komt dat internetkanaal er dan ?
Vrijdagquote:Op maandag 18 december 2006 14:03 schreef twetwe het volgende:
1) Een draadloos netwerk/accespointquote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef devv05 het volgende:
Paar vraagjes;
- Heb ik nog iets nodig om (wireless) online te gaan met de Wii?
- Mijn tv staat nog op geen meter hoogte, lijkt me dat het lekkerder speelt ongeveer op ooghoogte, wat zijn de ervaringen daarmee? Die twee sensoren kan ik wel gewoon overal plaatsen waar ik wil toch?
- Zijn er demo's voor Wii/VC games?
Ja ik ben draadloos, alleen ik ga naar dat winkelkanaal en daar zegt ie bij software dat het internetkanaal er nog niet is. En nieuws en weer zegt ie ook dat het pas beschikbaar is als het beschikbaar is. DUs in prinicpe kan ik alleen nog in het winkel kanaal.quote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Medio 2007 komt de USB LAN adapter. Ik zou echter gewoon draadloos gaan, dat heerst.
Oke dankjewelquote:Op maandag 18 december 2006 14:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
VrijdagEn woensdag het weer kanaal
![]()
- Ja als het goed is je Wepkeyquote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef devv05 het volgende:
Paar vraagjes;
- Mijn tv staat nog op geen meter hoogte, lijkt me dat het lekkerder speelt ongeveer op ooghoogte, wat zijn de ervaringen daarmee? Die twee sensoren kan ik wel gewoon overal plaatsen waar ik wil toch?
23 december is het kanaal beschikbaar.quote:Op maandag 18 december 2006 14:03 schreef twetwe het volgende:
-Wifiquote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef devv05 het volgende:
Paar vraagjes;
Sorry, ik las internet KABEL ipv KANAALquote:Op maandag 18 december 2006 14:08 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ja ik ben draadloos, alleen ik ga naar dat winkelkanaal en daar zegt ie bij software dat het internetkanaal er nog niet is. En nieuws en weer zegt ie ook dat het pas beschikbaar is als het beschikbaar is. DUs in prinicpe kan ik alleen nog in het winkel kanaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |