Als je kamer donker is moet je de lichtgevoeligheid omlaag zetten.. Hierdoor pikt hij enkel de "sterke" infrarood bundels op... Als het licht in je kamer is moet je de gevoeligheid omhooggooien.quote:Op maandag 18 december 2006 08:25 schreef made het volgende:
Geen idee, maar ik kan s'avonds met gedimd licht dus niet normaal spelen.
Via het menu voor lichtgevoeligheid zie ik netjes 2 x 2 stipjes.
Maar als ik dan weer naar het gewone menu ga dan verpringt de "cursor" 15 cm naar boven en naar beneden...
En nee ik heb geen parkinson
Er valt ook nog niet veel te beleven.... Goed... Ik ga maar weer een VC game downloaden.. Gunstar Heroesquote:Op maandag 18 december 2006 09:06 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben de enige die nog niet online is gegaan met zijn wii denk ikHoeft ook niet zo van mij..
ik heb nog geen kans gezien iedereen toe te voegen te druk met spelenquote:Op maandag 18 december 2006 09:25 schreef BroesWillems het volgende:
wie had er een friendcode achter mijn naam gezet in de Wiki?!
nouja, nu staat er de goede: 6977 4468 4787 6774
ik voeg bekende WiiTopic luitjes wel toe...
Ik ook nog nietquote:Op maandag 18 december 2006 09:06 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben de enige die nog niet online is gegaan met zijn wii denk ikHoeft ook niet zo van mij..
aangezien 99,4% van de roemeense bevolking straat en straatarm is...quote:Op maandag 18 december 2006 09:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ook nog nietZal a.s. zaterdag of zondag voor t eerst gebeuren.
Zijn de Wiis nu al een beetje fatsoenlijk te verkrijgen? Ben nog steeds aan het wachten op een 2e Wii zodat ik mijn hier in Roemenie bij een vriend achter kan laten.
Als jullie dachten dat Nederland het slecht had; Er is 1 importeur in Roemenie en die heeft er 40 binnen gekregen...
Armer zeker maar als je er vanuit gaat dat een zeg een miljoen mensen fatsoenlijk werk hebben en dat je er dan 40 krijgt dat is wel erg weinigquote:Op maandag 18 december 2006 09:37 schreef Herr.Flick het volgende:
aangezien 99,4% van de roemeense bevolking straat en straatarm is...![]()
Denk je dat ik uit ben gegaan van servers van 10.000 dollar per stuk? Bovendien maken bandbreedte, stroom en onderhoudskosten maken geen deel uit van een investering; dat zijn operationele kosten.quote:Op maandag 18 december 2006 07:45 schreef Herr.Flick het volgende:
Bandbreedte inkopen, stroom, serverruimtes, ontwikkeling en onderhoudkosten spelen totaal niet mee?
Deze kosten moet je toch ook maken voordat je kunt beginnen, je kunt toch niet eerst een dienst verkopen, en daarna pas je servers gaan plaatsenquote:Op maandag 18 december 2006 09:52 schreef chibibo het volgende:
[..]
Denk je dat ik uit ben gegaan van servers van 10.000 dollar per stuk? Bovendien maken bandbreedte, stroom en onderhoudskosten maken geen deel uit van een investering; dat zijn operationele kosten.
Ontwikkelingskosten heb ik trouwens wel vergeten rekening mee te houden, maar goed, dan nog zal het bij lange na geen 100 miljoen, laat staan meerdere miljarden dollars zijn.
Klopt, maar omdat je er geen afschrijving over betaalt, valt het niet onder de investering. Een investering is een eenmalige betaling, die over een periode van enkele jaren wordt afgeschreven. Operationele kosten zijn periodiek en kunnen tot in de lengte der dagen blijven voortduren, zelfs nadat de investering compleet is afgeschreven.quote:Op maandag 18 december 2006 09:59 schreef Herr.Flick het volgende:
Deze kosten moet je toch ook maken voordat je kunt beginnen, je kunt toch niet eerst een dienst verkopen, en daarna pas je servers gaan plaatsen
Heb laatst bij een vriend van mij de xbox360 online kunnen testen en ik moet zeggen dat dat er inderdaad heel goed uit zag. Ik denk dat ik ook de PS3 laat gaan voor een Wii (die ik al heb) en eind volgend jaar een 360.quote:Op maandag 18 december 2006 00:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, wat dus ook bagger is, ik heb van jou geen mailtje ontvangen of ik je wilde joinen. Ik heb 1 keer n mailtje gestuurd (per ongeluk) naar mezelf en toen ik die replyde via outlook ging ie wel branden.
Daarom vraag ik ook nogal teleurgesteld waarom mensen me niet joinen, want ik heb een donkerbruin vermoeden dat het Wii systeem niet deugt. IK KRIJG NIETS DOOR![]()
![]()
![]()
Zo jammer is dat want het leuk me een IDEAAL systeem voor mailtjes doorsturen. Als het lampje brandt heb je mail, het concept is super.
Dat het geen XBOXlive is had ik wel verwacht, MS heeft miljarden (ja serieus; MILJARDEN) geinvesteerd in dat netwerk en er ook nog eens jaren over gedaan. No biggie, als ik maar straks iig online kan spelen. Ik zit er ook danig over te denken om de PS3 aan de kant te schuiven voor de 360 vanwege Live, zo goed is het.
Nog wat, ik zag op youtube dat de sensorbar lichtjes heeft op camera. Ik heb het getest maar ik zie niets nada lampjes![]()
ik heb dezelfde tv en dat probleem helemaal nietquote:Op maandag 18 december 2006 08:08 schreef made het volgende:
ZO, Na een druk weekeinde eindelijk tijd om m'n eerste indruk te posten.
Zaterdag heb ik dus eindelijk m'n Wii op kunnen halen bij Bartsmit.
Eigenlijk was ik onderweg naar Spijkernisse om daar een Wii te halen maar dat was dus niet nodig.
S' avonds moest ik helaas naar Deventer, maar daar hadden ze gelukkig ook een TV.
Wat is dat lachen zeg.
Gisteren ( zondag ) thuis netjes aangesloten (zie pic) en lekker zitten gamen.
Ik heb Wii play & Rayman erbij gekocht, en die laatste is toch wel erg lachen.
MAAR ! s'avonds had ik wel problemen :
Doordat de TV zoveel licht geeft doet de afstands bediening het niet goed.
Ik heb ook al zitten klooien met de lichtgevoeligheid... maar dat bied geen uitkomst.
Het enigste wat tot nu toe helpt is : alle lichten in de woonkamer aan.
Niet echt gezellig... maar who care's !
[afbeelding]
ik ook niet heurquote:Op maandag 18 december 2006 09:06 schreef -Dries- het volgende:
nah doe ome _GdR_ is een plaatje sturen dan.quote:Op maandag 18 december 2006 07:05 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Van wii naar Wii foto's sturen lukt wel, heb er al 3 verstuurd en gehad. Allemaal foto's die beetje aangepast zijn in het foto kanaal![]()
Dat was het enigste wat ik kon verzinnen waardoor de remote op hol sloeg.quote:Op maandag 18 december 2006 10:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb dezelfde tv en dat probleem helemaal niet
ik zie op je pict dat de sensorbar beneden de tv ligt.quote:Op maandag 18 december 2006 08:08 schreef made het volgende:
ZO, Na een druk weekeinde eindelijk tijd om m'n eerste indruk te posten.
Zaterdag heb ik dus eindelijk m'n Wii op kunnen halen bij Bartsmit.
Eigenlijk was ik onderweg naar Spijkernisse om daar een Wii te halen maar dat was dus niet nodig.
S' avonds moest ik helaas naar Deventer, maar daar hadden ze gelukkig ook een TV.
Wat is dat lachen zeg.
Gisteren ( zondag ) thuis netjes aangesloten (zie pic) en lekker zitten gamen.
Ik heb Wii play & Rayman erbij gekocht, en die laatste is toch wel erg lachen.
MAAR ! s'avonds had ik wel problemen :
Doordat de TV zoveel licht geeft doet de afstands bediening het niet goed.
Ik heb ook al zitten klooien met de lichtgevoeligheid... maar dat bied geen uitkomst.
Het enigste wat tot nu toe helpt is : alle lichten in de woonkamer aan.
Niet echt gezellig... maar who care's !
[afbeelding]
Tuurlijk heb ik hem ingesteld dat hij onder de tv staat.quote:Op maandag 18 december 2006 10:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zie op je pict dat de sensorbar beneden de tv ligt.
heb je dat ook ingesteld op je wii?
want ik heb gister nacht ook gegamed en er stond 1 lampie aan en t was dus zwaar donker. en nergens last van...
Nee iemand de tering wensen is volwassen gedrag wou je bewerenquote:Op zondag 17 december 2006 19:37 schreef Tumble het volgende:
[..]
gast de tering voor je ik heb dus 22 jaar wel gewoon plezier gehad aan consoles die gewoon fun waren ipv kijk mij eens grafisch vooruitstrevend zijn
maar ik vind die nieuwe controller dus niet het sumum van gamen doe mij dus toch maar gewoon die ouderwetse controller met de shoulderbuttons
en ik ben er voor gaan zitten maar zelda kan me dus echt niet meer boeien windwaker met veel plezier uitgespeeld alleen het magische gevoel is dus gewoon weg . om mij gelijk een mongool te noemen ach dat vertelt mij meer over jouw iq dan mijn mogelijk gebrek aan chromosonen.
Maar zoals ik al eerder zei heb ik geen zin in een flame ik bied mijn wii aan in een tijd waar er nog steeds een tekort aan consoles is voor een normale prijs laten we het daar bij houden
De mijne klopt gewoon voor zover ik kan zien?quote:Op maandag 18 december 2006 10:30 schreef BroesWillems het volgende:
Volgens mij klopt de Wii Wiki niet meer... alle nummers wat ik probeer zegt ie dat het nummer niet bestaat.... heeft iemand de nummers door mekaar gegooit ofzo?![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 02:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
http://miiplaza.net/
Leuke site wel, zitten goeien tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |