quote:Op zondag 17 december 2006 20:18 schreef _GdR_ het volgende:
hoe de neuck kom ik in lakebed temple.
ben al 2 dagen bezig. (oke vissen neemt natuurlijk veel tijd in beslag.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Wel jammer dat je niet de "touch" krijgt van de Wii, ik speel al games van voor het atari 2600 tijdperk, en de Wii geeft me nu toch echt weer het gamersgevoel.quote:Op zondag 17 december 2006 20:22 schreef Tumble het volgende:
Hijs verkocht aan een goede vriend van me dus mocht zelda toch gaan jeuken kan ik hem daar nog spelen
Hier ook,....quote:Op zondag 17 december 2006 20:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet de "touch" krijgt van de Wii, ik speel al games van voor het atari 2600 tijdperk, en de Wii geeft me nu toch echt weer het gamersgevoel.![]()
En ik heb komende week geen tijd om te spelen, presentatie weekquote:Op zondag 17 december 2006 20:47 schreef Koentje3 het volgende:
zomfg, ik zit al in de wii topics toen we nog dachten dat er een of andere VR helm kwamen ik heb nogsteeds geen wii
![]()
Ik troost je door te zeggen dat Zelda's vechtsysteem echt hysterisch goed is!quote:Op zondag 17 december 2006 20:47 schreef Koentje3 het volgende:
zomfg, ik zit al in de wii topics toen we nog dachten dat er een of andere VR helm kwamen ik heb nogsteeds geen wii
![]()
geef em dan maar aan mijquote:Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef Slein83 het volgende:
[..]
En ik heb komende week geen tijd om te spelen, presentatie week![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 21:18 schreef Tumble het volgende:
Ja klinkt lullig om dat in het Wii topic te zeggen maar ik kreeg het gamers gevoel vorig jaar dus terug bij mijn xbox360 en nee ik ben geen fanboy absoluut niet eerder een nintendo fanboy dan een microsoft fanboy.
tja de atari 2600 wat dacht je van de sinclair spectrum kon ie nou 4 kleuren tegelijk weergeven?.
mario world alle multiple uitgangen gevonden ,zelda op de snes die openingsscene met die regen op je huisje en dan via dat bosje het kasteel insluipen.. geniale game momenten .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pas 3200349 keer.quote:Op zondag 17 december 2006 21:50 schreef mschol het volgende:
weet niet of ie al langs is geweest:
http://www.flabber.nl/archief/017333.php![]()
Ik heb ook geen "tijd" om het te spelen. Het ding staat bij MikeyMoquote:Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef Slein83 het volgende:
[..]
En ik heb komende week geen tijd om te spelen, presentatie week![]()
Fixedquote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Egamer het volgende:
Wil ik net even toevoegen aan de Wii nummerlijst dat ik de Wii binnenkort heb. Druk op F5, en zie meteen een delete met Xbox 360 FTW!!.
Kots
Trek het je niet aan, ieder zijn ding. Veel plezier met je Xboxquote:Op zondag 17 december 2006 21:18 schreef Tumble het volgende:
Ja klinkt lullig om dat in het Wii topic te zeggen maar ik kreeg het gamers gevoel vorig jaar dus terug bij mijn xbox360 en nee ik ben geen fanboy absoluut niet eerder een nintendo fanboy dan een microsoft fanboy.
tja de atari 2600 wat dacht je van de sinclair spectrum kon ie nou 4 kleuren tegelijk weergeven?.
mario world alle multiple uitgangen gevonden ,zelda op de snes die openingsscene met die regen op je huisje en dan via dat bosje het kasteel insluipen.. geniale game momenten .
ik wens iedereen superveel gameplezier met zijn wii en ik gun nintendo dit succes van harte
Bij mij ligt de count al wel wat hoger, helaas moet ik ook meedelen dat het pas eind januari goed verkrijgbaar is.quote:Op zondag 17 december 2006 12:55 schreef Tomasso het volgende:
Zo, ik heb de eerste alweer overgehaald om een Wii te kopen. Hij heeft een middagje gespeeld en is verkocht
noooooooo!!!!!!!!quote:Op zondag 17 december 2006 22:18 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Bij mij ligt de count al wel wat hoger, helaas moet ik ook meedelen dat het pas eind januari goed verkrijgbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |