nah doe ome _GdR_ is een plaatje sturen dan.quote:Op maandag 18 december 2006 07:05 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Van wii naar Wii foto's sturen lukt wel, heb er al 3 verstuurd en gehad. Allemaal foto's die beetje aangepast zijn in het foto kanaal![]()
Dat was het enigste wat ik kon verzinnen waardoor de remote op hol sloeg.quote:Op maandag 18 december 2006 10:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb dezelfde tv en dat probleem helemaal niet
ik zie op je pict dat de sensorbar beneden de tv ligt.quote:Op maandag 18 december 2006 08:08 schreef made het volgende:
ZO, Na een druk weekeinde eindelijk tijd om m'n eerste indruk te posten.
Zaterdag heb ik dus eindelijk m'n Wii op kunnen halen bij Bartsmit.
Eigenlijk was ik onderweg naar Spijkernisse om daar een Wii te halen maar dat was dus niet nodig.
S' avonds moest ik helaas naar Deventer, maar daar hadden ze gelukkig ook een TV.
Wat is dat lachen zeg.
Gisteren ( zondag ) thuis netjes aangesloten (zie pic) en lekker zitten gamen.
Ik heb Wii play & Rayman erbij gekocht, en die laatste is toch wel erg lachen.
MAAR ! s'avonds had ik wel problemen :
Doordat de TV zoveel licht geeft doet de afstands bediening het niet goed.
Ik heb ook al zitten klooien met de lichtgevoeligheid... maar dat bied geen uitkomst.
Het enigste wat tot nu toe helpt is : alle lichten in de woonkamer aan.
Niet echt gezellig... maar who care's !
[afbeelding]
Tuurlijk heb ik hem ingesteld dat hij onder de tv staat.quote:Op maandag 18 december 2006 10:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zie op je pict dat de sensorbar beneden de tv ligt.
heb je dat ook ingesteld op je wii?
want ik heb gister nacht ook gegamed en er stond 1 lampie aan en t was dus zwaar donker. en nergens last van...
Nee iemand de tering wensen is volwassen gedrag wou je bewerenquote:Op zondag 17 december 2006 19:37 schreef Tumble het volgende:
[..]
gast de tering voor je ik heb dus 22 jaar wel gewoon plezier gehad aan consoles die gewoon fun waren ipv kijk mij eens grafisch vooruitstrevend zijn
maar ik vind die nieuwe controller dus niet het sumum van gamen doe mij dus toch maar gewoon die ouderwetse controller met de shoulderbuttons
en ik ben er voor gaan zitten maar zelda kan me dus echt niet meer boeien windwaker met veel plezier uitgespeeld alleen het magische gevoel is dus gewoon weg . om mij gelijk een mongool te noemen ach dat vertelt mij meer over jouw iq dan mijn mogelijk gebrek aan chromosonen.
Maar zoals ik al eerder zei heb ik geen zin in een flame ik bied mijn wii aan in een tijd waar er nog steeds een tekort aan consoles is voor een normale prijs laten we het daar bij houden
De mijne klopt gewoon voor zover ik kan zien?quote:Op maandag 18 december 2006 10:30 schreef BroesWillems het volgende:
Volgens mij klopt de Wii Wiki niet meer... alle nummers wat ik probeer zegt ie dat het nummer niet bestaat.... heeft iemand de nummers door mekaar gegooit ofzo?![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 02:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
http://miiplaza.net/
Leuke site wel, zitten goeien tussen
Raar,wij (MikeyMo en ik) hadden gewoon alle lichten uit op de kerstboom na. En die geeft helemaal niet zo heel veel licht. Geen problemen bij ons hoorquote:Op maandag 18 december 2006 10:31 schreef made het volgende:
[..]
Dat was het enigste wat ik kon verzinnen waardoor de remote op hol sloeg.
Ik had ook voor de aparatuur ondein de kast wat dvd hoesjes gezet, en de kerstboom uit.
Maar het eniste wat hielp is alle lampen in de woomkamer aan.
( alle twee de remotes hadden het ! )
als ik jouw nummer intoetste kwam er te staan dat ie niet goed was...quote:Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne klopt gewoon voor zover ik kan zien?
Als iemand mij toegevoegd heeft mag die me overigens PM-en, ik kan niet bijhouden wie er allemaal een WIi hebben en mij toegevoegd hebben. Wat dat betreft is XB Live net ff beter hoor.
En hoe bevalt ie?quote:Op maandag 18 december 2006 10:52 schreef Webby het volgende:
Ik zie trouwens dat Rayman nu 45 euro kost op play.com, christmas aktie.
Misschien is het ook leuk btw. om een Wii Sports en Wii Play highscore wiki page te maken?
Wat is je skill nu? Ik ben 795, de hoogste die ik heb verslagen was volgens mij 1700.quote:Op maandag 18 december 2006 11:02 schreef speknek het volgende:
Net van een level 1700 computer 3-0 in sets gewonnen met tennis.
Wat zou de maximale score eigenlijk zijn?
10uquote:Op maandag 18 december 2006 11:00 schreef Webby het volgende:
Spierpijn. Ik heb totaal 10 uur gespeeld denk ik. Vooral tennis.
Dan moet je volgens mij de controller meer gedraaid houden, dat je zeg maar meer met de punt naar achter wijst als je slaat..quote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef speknek het volgende:
1191. Ik weet alleen nog steeds niet hoe je effect ballen moet slaan.
Ik ook niet, ik heb wel door dat je de eerste bal gewoon met je achterste mannetje moet terugslaan en rustigaan net zo lang vol houden tot je tegenstanders zweetdruppeltjes krijgen. Dan worden ze trager en ga je je voorste speler gebruiken. Ook kan je een "Power serve" maken als je de bal precies op het dode punt van het opgooien raakt. Als ze al moe zijn slaan ze hem dan soms uit meteen na de serve.quote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef speknek het volgende:
1191. Ik weet alleen nog steeds niet hoe je effect ballen moet slaan.
Gelukkig fitness ik 2 dagen van de week. Dat scheelt al ietsquote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef Qwea het volgende:
10utering
ik in totaal 2u. En ik ging ook al dood van de spierpijn
Is er niet iemand een t fucken met de Wikiquote:Op maandag 18 december 2006 11:11 schreef Frankeinstein het volgende:
ik zie trouwens dat mijn Wii nummer niet meer klopt in de Wiki. Er is een 2 veranderd in een 1..
Identieke TV ik hebquote:Op maandag 18 december 2006 08:08 schreef made het volgende:
ZO, Na een druk weekeinde eindelijk tijd om m'n eerste indruk te posten.
Zaterdag heb ik dus eindelijk m'n Wii op kunnen halen bij Bartsmit.
Eigenlijk was ik onderweg naar Spijkernisse om daar een Wii te halen maar dat was dus niet nodig.
S' avonds moest ik helaas naar Deventer, maar daar hadden ze gelukkig ook een TV.
Wat is dat lachen zeg.
Gisteren ( zondag ) thuis netjes aangesloten (zie pic) en lekker zitten gamen.
Ik heb Wii play & Rayman erbij gekocht, en die laatste is toch wel erg lachen.
MAAR ! s'avonds had ik wel problemen :
Doordat de TV zoveel licht geeft doet de afstands bediening het niet goed.
Ik heb ook al zitten klooien met de lichtgevoeligheid... maar dat bied geen uitkomst.
Het enigste wat tot nu toe helpt is : alle lichten in de woonkamer aan.
Niet echt gezellig... maar who care's !
[afbeelding]
Zie je nu wel? Ik dacht al dat het aan mn Wii lagquote:Op maandag 18 december 2006 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Is er niet iemand een t fucken met de WikiAnders gewoon een webpage van maken ofzo of beperkte rechten?
Dat dacht ik dus ook...quote:Op maandag 18 december 2006 11:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Zie je nu wel? Ik dacht al dat het aan mn Wii lag![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een backup...maar kan die pas vanavond terug zetten (werk)quote:Op maandag 18 december 2006 11:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tis maar een gok hoor, ik heb er verder niet naar gekeken. Zo ja dan zou ik de rechten opschorten of er een webpage van maken.quote:Op maandag 18 december 2006 11:19 schreef alex4allofyou het volgende:
![]()
![]()
Kerel, geloof me nu maar, Live heeft miljarden gekost aan investeringen als je alles meerekend, en zeker een miljard aan het netwerk zelf. Ga maar na, alleen de UPGRADE voor de 360 kostte al 250 miljoen dollar. Vind je t soms normaal dat je 'met ze alle' effe films kan downen met 500kb/s?!?quote:Op maandag 18 december 2006 10:16 schreef chibibo het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat je er geen afschrijving over betaalt, valt het niet onder de investering. Een investering is een eenmalige betaling, die over een periode van enkele jaren wordt afgeschreven. Operationele kosten zijn periodiek en kunnen tot in de lengte der dagen blijven voortduren, zelfs nadat de investering compleet is afgeschreven.
is dat wel de goede dan? Want het valt niet zo heel erg op, er is bij mij maar 1 cijfer veranderd..quote:Op maandag 18 december 2006 11:20 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik heb nog een backup...maar kan die pas vanavond terug zetten (werk)
Heb het zaterdag bij iemand anders gespeeld. Het enige Wii spel tot nu toe waar ik erg aan moest wennen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:26 schreef BroesWillems het volgende:
heeft iemand Tony Hawk gekocht? en hoe speelt die?
Hee nu je het zegt!quote:Op maandag 18 december 2006 11:09 schreef Frankeinstein het volgende:
Dan moet je volgens mij de controller meer gedraaid houden, dat je zeg maar meer met de punt naar achter wijst als je slaat..
Zou kunnen, die voet van mij is nogal stoffigquote:Op maandag 18 december 2006 11:36 schreef made het volgende:
IK HEB HET PROBLEEM !
Ik zit net naar de foto te kijken en wat valt mij op : De voet van mijn tv is net een SPIEGEL !
Wil iemand met een Wii even kijken of het klopt : Bij het instellen van de lichtgevoeligheid hoeveel stippen zie je ?
Ik zag er 4 ! En ik denk dat ik het spiegelbeeld van de 2 dus ook zag !
Ga vanvond testen !
Ik heb alvast een begin gemaakt voor een Wii Sports Highscore Wiiki page. Alleen moet ik nu toch echt weer verder met werkenquote:Op maandag 18 december 2006 11:41 schreef speknek het volgende:
Hee nu je het zegt!
Bij de backhand lukt het me nu.. de forehand daarentegen..
Level 1431.
Ik zou nog even wachten, is nogal koud buitenquote:Op maandag 18 december 2006 11:42 schreef linebear het volgende:
kan niet wachten op dat ik kan tennissen![]()
Welkequote:Op maandag 18 december 2006 11:11 schreef Frankeinstein het volgende:
ik zie trouwens dat mijn Wii nummer niet meer klopt in de Wiki. Er is een 2 veranderd in een 1..
Cool! Mooi gedaanquote:Op maandag 18 december 2006 11:43 schreef Webby het volgende:
Ik heb alvast een begin gemaakt voor een Wii Sports Highscore Wiiki page. Alleen moet ik nu toch echt weer verder met werken
Als iemand zich geroepen voelt om verder te gaan: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Sports
daar heb ik mijn warme Wii muts voorquote:Op maandag 18 december 2006 11:43 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten, is nogal koud buiten![]()
wat voor tv heb je? Wij hebben namelijk nog gewone beeldbuis tv's en ik vraag me af of het dan wel de moeite waard is om zo'n kabeltje van toch wel 30 euro te halen..quote:Op maandag 18 december 2006 11:47 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik had het er van de week over dat het beeld wel wat beter werd met een RGB kabel.
Heel leuk inderdaad MAAR als je die kabel nou ook nog eens in de juiste scartaansluitiing stopt dan werkt het nog beter
Ik was blijkbaar zo hyper van de Wii en Zelda dat ik niet eens goed heb gekeken of hij wel in de juiste zat
Beeld word absoluut beter als je die RGB kabel doet in plaats van die standaard kabel die bij de Wii zit.
ja ik maak in dit geval graag een uitzondering en verlaag me naar het nivo van de persoon die zo nodig moest gaan flamenquote:Op maandag 18 december 2006 10:42 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee iemand de tering wensen is volwassen gedrag wou je bewerenen dat terwijl jij waarschijnlijk 2x zou oud ben als ik.
''ik ben voor zelda gaan zitten''. Hoelang? 30 seconden?
Echt wel hoor, op mn oude beeldbuisjes kon ik altijd het verschil tussen scart en die rotzooi kabeltjes erg goed zien.quote:Op maandag 18 december 2006 11:52 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wat voor tv heb je? Wij hebben namelijk nog gewone beeldbuis tv's en ik vraag me af of het dan wel de moeite waard is om zo'n kabeltje van toch wel 30 euro te halen..
Je hebt ook gewoon gelijk. Alleen omdat je mening van de norm afwijkt, wil dat niet zeggen dat ie minder waarde heeft of als achterlijk bestempeld moet worden. Als het niets voor jou is en je kunt er een ander blij mee maken, dan kun je dat geld waarschijnlijk ook beter gebruiken voor spellen/consoles die je wel liggen.quote:Op maandag 18 december 2006 12:06 schreef Tumble het volgende:
[..]
ja ik maak in dit geval graag een uitzondering en verlaag me naar het nivo van de persoon die zo nodig moest gaan flamen
Na even door te lezen had je kunnen lezen dat ik ruim voorbij de eerste tempel ben gekomen, ruim 6 uur zeg maar met de nodige sidequests.
En als je de moeite genomen had om mijn eerste post te lezen had je ook kunnen lezen dat ik er niet op zit te wachten geflamed te worden. gelukkig respecteren anderen wel mijn (in jouw ogen) afwijkende mening m.b.t deze console.
wat mij betreft laten we het hierbij ik heb hem verkocht aan iemand die er veel plezier mee gaat beleven en anders tot wellicht volgend jaar had moeten wachten.
Hoewel ik helaas nog steeds geen Wii heb, heb ik wel een CRT breedbeeld TV, en een digitale TV decoder. Die decoder is met RGB-over-SCART op m'n TV aangesloten. Heb laatst voor de gein eens gekeken wat het verschil was tussen de instelling in de decoder: composiet of RGB. Dat was dus een behoorlijk verschil ! Composiet was duidelijk fletser en minder scherp. Vooral de kleuren zijn met RGB veel scherper en helderder.quote:Op maandag 18 december 2006 11:52 schreef Frankeinstein het volgende:
wat voor tv heb je? Wij hebben namelijk nog gewone beeldbuis tv's en ik vraag me af of het dan wel de moeite waard is om zo'n kabeltje van toch wel 30 euro te halen..
Als ik alles moest geloven wat ik hier op het forum lees, had ik nu 25 verschillende Wii's in huis, waarvan er 1 op mijn hoofd zou zitten en 6 om m'n penis. Als je een goede bron voor je beweringen kunt geven, geloof ik je meteen, maar ik kon na een (erg) korte zoekactie niks vinden over een Live upgrade van 250 miljoen dollar.quote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef alex4allofyou het volgende:
Kerel, geloof me nu maar, Live heeft miljarden gekost aan investeringen als je alles meerekend, en zeker een miljard aan het netwerk zelf. Ga maar na, alleen de UPGRADE voor de 360 kostte al 250 miljoen dollar. Vind je t soms normaal dat je 'met ze alle' effe films kan downen met 500kb/s?!?
Wij hebben een breedbeeld bak van een paar jaar terug. Een Panasonic Quintrix TX-W28D4F. Het is geen nieuwe tv maar op 20 dec dit jaar is de tv 7 jaar al bij onsquote:Op maandag 18 december 2006 11:52 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Wij hebben 3 scartaansluitingen maar 1tje die ondersteund het maar. (kwam ik dus vandaag achter)quote:Op maandag 18 december 2006 12:43 schreef Cid het volgende:
Als je op je TV een SCART aansluiting hebt, ondersteund deze dan automatisch ook RGB? Zit ook nog te twijfelen of ik een SCART kabel zal halen, maar op de PS2 vond ik het verschil tussen de standaard kabel en de RGB SCART kabel te verwaarlozen...
quote:Op maandag 18 december 2006 12:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als ik alles moest geloven wat ik hier op het forum lees, had ik nu 25 verschillende Wii's in huis, waarvan er 1 op mijn hoofd zou zitten en 6 om m'n penis. Als je een goede bron voor je beweringen kunt geven, geloof ik je meteen, maar ik kon na een (erg) korte zoekactie niks vinden over een Live upgrade van 250 miljoen dollar.
http://ce.seekingalpha.com/article/6421quote:People seem to underestimate the level of investment needed to build a beachhead into the home and the potential return it might bring. Think of the preparations that went into Operation Overlord (D-Day June 6, 1944) - an equivalent effort will be necessary to make the digital home a reality.
An upcoming magazine article clearly shows that Sony sees the Xbox Live service as a threat and is moving to one-up Microsoft. This seems to be a pattern by Sony (SNE) - the PS3 has always been positioned as technically superior (Cell Processor, Blu-Ray drive) and now they claim the online capabilities will be ‘better than Xbox live’. Looking at this article it is clear that Sony views Xbox Live as a threat equal to or larger than the Xbox 360 hardware itself. And I’ll save all of the anti-Sony readers a need to comment on this post by agreeing they need to put-up-or-shut-up with a launch date.
There are now 3.2M Xbox Live subscribers ($50 a year to join) who also can pay extra for new content. $150MM a year in revenue doesn’t even begin to cover the massive investment Microsoft has made in this service ($250MM last year to upgrade Live for Xbox 360), and it is but a small fraction of the $5BB a year Xbox business.
jij hebt hem ook bij Wehkamp besteld toch ?!? Weet je wanneer ie komt dan precies....quote:Op maandag 18 december 2006 12:58 schreef flyguy het volgende:
volgende week komt ie! met kerst gewoon! heerlijk!
met anime serie's (die in Amerika niet gelicenseerd zijn) is dat niet te doen..quote:Op maandag 18 december 2006 10:38 schreef FJD het volgende:
Ja dat kan maar die moet je geloof ik wel weer converten naar een Wii-formaat ofzo
Makkelijker is t denk ik om ze op DVD te branden, op DVD te downloaden of de DVD te kopen.
ja ook bij die kutzaakquote:Op maandag 18 december 2006 13:08 schreef linebear het volgende:
[..]
jij hebt hem ook bij Wehkamp besteld toch ?!? Weet je wanneer ie komt dan precies....
Bij mij zeiden ze binnen een week.... spanning stijgt
Op DVD wegbranden dusquote:Op maandag 18 december 2006 13:26 schreef mschol het volgende:
met anime serie's (die in Amerika niet gelicenseerd zijn) is dat niet te doen..
daar heb ik alleen xvidjes van
zelda had ik na 2 dagen al binnen....quote:Op maandag 18 december 2006 13:26 schreef flyguy het volgende:
[..]
ja ook bij die kutzaakbij mij staat er gewoon nog '1 week', maar de rest (zelda, extra controllers en zo) komt 'binnenkort'. ..... Man ik kijk gewoon meerdere keren per dag op die site... wachten is zwaar klote
Nee.quote:Op maandag 18 december 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Wii komt standaard met composiet toch? Als ik die met zo'n tussenstukje omzet naar scart, is dat dan dezelfde kwaliteit als met zo'n directe wii-scartkabel?
Garbage in = garbage outquote:Op maandag 18 december 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Wii komt standaard met composiet toch? Als ik die met zo'n tussenstukje omzet naar scart, is dat dan dezelfde kwaliteit als met zo'n directe wii-scartkabel?
Duidelijke bron, bedankt.quote:Op maandag 18 december 2006 12:58 schreef alex4allofyou het volgende:
http://ce.seekingalpha.com/article/6421
Verhip da's kut. Dat kost dus wéér extra geldquote:
heb je me toegevoegd? heb bijna alle mensen in de lijst al toegevoegd, en jij staat er ook in.quote:Op maandag 18 december 2006 10:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nah doe ome _GdR_ is een plaatje sturen dan.
kan moeilijk geloven dat ik iets fout doet.
Zo'n scartkabel heet 'RGB Scartkabel' en kost zo'n 25 tot 30 euroquote:Op maandag 18 december 2006 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verhip da's kut. Dat kost dus wéér extra geld
De TV waarop ik het wil aansluiten heeft aan de achterkant alleen scartpoorten en aan de voorkant zitten composietingangen. Maar daarop aansluiten staat stom en is blijkbaar kutkwaliteit.
Hoeveel zou zo'n echte scartkabel kosten?
Damn, da's veel. Ik had gehoopt op een tientje ofzo.quote:Op maandag 18 december 2006 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n scartkabel heet 'RGB Scartkabel' en kost zo'n 25 tot 30 euro
Over een paar jaar zijn er 3rd party kabels voor een tientje, zoals op de PS2 nu bijvquote:Op maandag 18 december 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Damn, da's veel. Ik had gehoopt op een tientje ofzo.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:47 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik had het er van de week over dat het beeld wel wat beter werd met een RGB kabel.
Heel leuk inderdaad MAAR als je die kabel nou ook nog eens in de juiste scartaansluitiing stopt dan werkt het nog beter
Ik was blijkbaar zo hyper van de Wii en Zelda dat ik niet eens goed heb gekeken of hij wel in de juiste zat
Beeld word absoluut beter als je die RGB kabel doet in plaats van die standaard kabel die bij de Wii zit.
Ow, dat vast wel. Maar ik wil het NU hebben hequote:Op maandag 18 december 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over een paar jaar zijn er 3rd party kabels voor een tientje, zoals op de PS2 nu bijv
Tja, elke hobby kost geld he....quote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ow, dat vast wel. Maar ik wil het NU hebben he
Alles bij elkaar wordt het toch nog een prijzig grapje.
Gamen is ook een luxe hequote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ow, dat vast wel. Maar ik wil het NU hebben he
Alles bij elkaar wordt het toch nog een prijzig grapje.
Medio 2007 komt de USB LAN adapter. Ik zou echter gewoon draadloos gaan, dat heerst.quote:Op maandag 18 december 2006 14:03 schreef twetwe het volgende:
Wanneer komt dat internetkanaal er dan ?
Vrijdagquote:Op maandag 18 december 2006 14:03 schreef twetwe het volgende:
1) Een draadloos netwerk/accespointquote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef devv05 het volgende:
Paar vraagjes;
- Heb ik nog iets nodig om (wireless) online te gaan met de Wii?
- Mijn tv staat nog op geen meter hoogte, lijkt me dat het lekkerder speelt ongeveer op ooghoogte, wat zijn de ervaringen daarmee? Die twee sensoren kan ik wel gewoon overal plaatsen waar ik wil toch?
- Zijn er demo's voor Wii/VC games?
Ja ik ben draadloos, alleen ik ga naar dat winkelkanaal en daar zegt ie bij software dat het internetkanaal er nog niet is. En nieuws en weer zegt ie ook dat het pas beschikbaar is als het beschikbaar is. DUs in prinicpe kan ik alleen nog in het winkel kanaal.quote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Medio 2007 komt de USB LAN adapter. Ik zou echter gewoon draadloos gaan, dat heerst.
Oke dankjewelquote:Op maandag 18 december 2006 14:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
VrijdagEn woensdag het weer kanaal
![]()
- Ja als het goed is je Wepkeyquote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef devv05 het volgende:
Paar vraagjes;
- Mijn tv staat nog op geen meter hoogte, lijkt me dat het lekkerder speelt ongeveer op ooghoogte, wat zijn de ervaringen daarmee? Die twee sensoren kan ik wel gewoon overal plaatsen waar ik wil toch?
23 december is het kanaal beschikbaar.quote:Op maandag 18 december 2006 14:03 schreef twetwe het volgende:
-Wifiquote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef devv05 het volgende:
Paar vraagjes;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |