Klopt!quote:Op zondag 17 december 2006 17:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jullie weten ook al dat je gewoon tijdens het spelen ook batterijen kunt vervangen?
(Op Home duwen en dan gewoon vervangen, eenmaal vervangen duw je ff op A en je kunt weer verder)
hmm hier heb ik 6x aa batterijen (2300MaH) en 4x aaa batteriijen..quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Kom maar eens zonder stroom te staan tijdens het Zelda...![]()
wil em wel hebben maar ik wil inprinciepe alleen de Wii + e.v.t. een extra game..quote:Op zondag 17 december 2006 17:59 schreef Tumble het volgende:
wie is er nog op zoek naar een wii?
zit er sterk over te denken om hem weg te doen
wii sport met wii games +extra nunchaku en zelda en classic controller
07-12 gekocht
als ik hem verkoop dan in zijn geheel
ps als ie weg gaat vraag ik er dus geen belachelijke prijzen voor
als ik kiet speel vind ik het al goed
Waar in nederland is dat?quote:Op zondag 17 december 2006 18:04 schreef Tumble het volgende:
schiet voor mij niet op want dan zit ik dus met dingen die ik los met verlies moet verlopen
kijk op marktplaats die dingen gaan nog steeds ver over de normale prijs heen zo zit ik niet in elkaar
vandaar dat ik hem eerst hier neerzet omdat hier tenminste game liefhebbers zitten
dus the whole package ga niets los verkopen
Waarom koop je hem dan in godsnaam?quote:Op zondag 17 december 2006 17:59 schreef Tumble het volgende:
wie is er nog op zoek naar een wii?
zit er sterk over te denken om hem weg te doen
wii sport met wii games +extra nunchaku en zelda en classic controller
07-12 gekocht
als ik hem verkoop dan in zijn geheel
ps als ie weg gaat vraag ik er dus geen belachelijke prijzen voor
als ik kiet speel vind ik het al goed
omgquote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef Tumble het volgende:
omdat ik tot op heden alle nintendo consoles te gek heb gevonden maar deze stelt me gewoon teleur kennelijk ben ik niet iemand die zit te wachten op next gen controllers en kennelijk ben ik wel een graphics whore . maar na een week zit ik toch weer te xboxen en kan ik me er niet toe zetten zelda aan te zetten
Judge all you want ik game al vanaf 1984 en heb tot op heden alle ninty consoles gehad .
quote:
Opgelet!
Door Vendris: Ik wil jullie vriendelijk verzoeken de lijst alfabetisch te houden, de laatste aanvullingen stonden gewoon onder aan de lijst dit maakt het onoverzichtelijk!
jsdhjshdjsdhdsd sdsd sds ds ds dsdsd
62.131.219.199 heeft het verkloot, gelukkig is het een Wiki, dus het is een kwestie van tijd voordat iemand het weer ff goed terug doet:)quote:Op zondag 17 december 2006 19:01 schreef Kersje86 het volgende:
ligt het aan mij of is de lijst met wii foknummers gewoon leeg?
Vrij zielig dat je er na 22 jaar nogsteeds niet achter bent dat gfx alleen niet alles isquote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef Tumble het volgende:
omdat ik tot op heden alle nintendo consoles te gek heb gevonden maar deze stelt me gewoon teleur kennelijk ben ik niet iemand die zit te wachten op next gen controllers en kennelijk ben ik wel een graphics whore . maar na een week zit ik toch weer te xboxen en kan ik me er niet toe zetten zelda aan te zetten
Judge all you want ik game al vanaf 1984 en heb tot op heden alle ninty consoles gehad .
Dat zit ik ook net tekijkenquote:Op zondag 17 december 2006 19:01 schreef Kersje86 het volgende:
ligt het aan mij of is de lijst met wii foknummers gewoon leeg?
Je doet er niet veel aan, misschien een registratie, maar ja das ook vervelend.quote:Op zondag 17 december 2006 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom moet iemand zoiets verneukenErg kinderachtig
gast de tering voor je ik heb dus 22 jaar wel gewoon plezier gehad aan consoles die gewoon fun waren ipv kijk mij eens grafisch vooruitstrevend zijnquote:Op zondag 17 december 2006 19:08 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Vrij zielig dat je er na 22 jaar nogsteeds niet achter bent dat gfx alleen niet alles is
Ik bedoel, niet zelda willen spelen omdat het niet zo mooi is als x360 games, wat voor mongool ben je dan? dat je uberhaubt al sinds de NES tijd games speelt als je jezelf al zo snel ergens aan ergert...
Zeker weer zo'n bittere Sony fan.quote:Op zondag 17 december 2006 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom moet iemand zoiets verneukenErg kinderachtig
Nerdquote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef Tumble het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |