Tis geen rpg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:00 schreef torn_Machina het volgende:
Onrail lijkt mij nou niet echt boeiend voor een rpg.
Ik was even aan het eten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:00 schreef MMaRsu het volgende:
Post dan ook gewoon de nieuwe screens lul
Ik vind deze mooier.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:22 schreef Pronk het volgende:
Waar is die mooie OP?
Ik wil die tv op het vierde plaatjequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:00 schreef MMaRsu het volgende:
Post dan ook gewoon de nieuwe screens lul
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik wil die tv op het vierde plaatje![]()
tvpquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Er staan al wel allemaal van die toffe demokiosks, maar die spelen alleen een filmpje af en zijn nog niet speelbaar![]()
Ik denk dat Bassanova braaf al de hele dag achter z'n Wii zit...quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Best geile screens!
Und nochmal:
Bassanova heb je je pre-order van de E-plaza nog?
Ik wil 'm wel graag hebben
Hopelijk dattie 't toch snel leest.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:48 schreef beerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Bassanova braaf al de hele dag achter z'n Wii zit...
Gaat idd belachelijk snel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:19 schreef flyguy het volgende:
nrtje 154 al weer
Anyone?quote:Het lukt me nog steeds niet met WiiDrumms.
De Wiiremote is wel verbonden met mn PC via bluetooth (bluesoleil)
GlovePie geopend, en WiiDrums.PIE geopend en uitgevoerd
WiiDrumms opgestart.
En dan doet hij verder niets...
Als ik de knoppen op mn toetsenbord indruk dan hoor ik wel de geluiden enzo.
Iemand?
*van z'n lijstje krast*quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:09 schreef ikookhier het volgende:
de macro was ook al uit verkochtnog een week wachten
![]()
dat kan niet... iig geen DVD...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:47 schreef Wii-Style het volgende:
Kunnen mensen even testen hoe je films afspeelt op je Wii en watvoor resolutie? Ik hoop 640x480.
ik had je gemailt toch? toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef depax het volgende:
krijg nou wat ik zie nog steeds chibibo in de lijst terwijl ik toch een hele lijst toegevoegd heb (spanks en roy daarstraks nog Wie heeft mij ook toegevoegd ?
ik heb bijna iedereen in de lijst namelijk en alleeen met chibibo heb ik een link.
vraag me af hoe jij een mail naar mij gestuurd heb spanks aangezien ik niets naar jouw kan sturen.
Trouwens wie is de eigenaar van eefie ?
quote:
"Dat kan niet". Vriend, ik zoek al twee jaar de hele internet af voor elke stukje informatie omtrent de Wii alsof ik geen leven heb (en dat heb ik ook niet). Ik denk dat ik wel weet wat de Wii kan en niet kan. kthx.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat kan niet... iig geen DVD...
tof, dat ga ik eens proberen als ik ooit aan een wii kan komenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:57 schreef Wii-Style het volgende:
In de photo channel.
Met een SD kaart. Het speelt volgens mij MJPEG filmpjes af.
Converter: http://www.downloadatoz.com/wii-converter/
Beetje offtopic, maar als je er toch al twee jaar mee bezig bent, het is het internetquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:00 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
"Dat kan niet". Vriend, ik zoek al twee jaar de hele internet af voor elke stukje informatie omtrent de Wii alsof ik geen leven heb (en dat heb ik ook niet). Ik denk dat ik wel weet wat de Wii kan en niet kan. kthx.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:00 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
"Dat kan niet". Vriend, ik zoek al twee jaar de hele internet af voor elke stukje informatie omtrent de Wii alsof ik geen leven heb (en dat heb ik ook niet). Ik denk dat ik wel weet wat de Wii kan en niet kan. kthx.
Het lijkt totaal niet op DQ VIII. De normale DQ serie boeit mij dus ook niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Vraag me af of deze game het sfeer van DQ VIII kan evenaren. Op het eerste gezicht ziet dit er erg repetitief uit, afwachten dus.
Eerst gepwned in dat Chanty debacle en nu dit weer.quote:
en nog na trappen ook...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Eerst gepwned in dat Chanty debacle en nu dit weer.![]()
Die van gaat juist sneller draaien (en dus meer lawaai maken) als de wii van binnen warmer word. Beetje vaag wel...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:12 schreef Tware het volgende:
Kut. De fan van mn Wii maakte al een zoem geluid... Nu opeens viel mn Wii compleet uit. Hij voelde ook warm aan. Ik heb m vijf minuutjes later weer opgestart, en toen kwam er ineens geen gezoem meer van mn fan afAls ik m nu aanzet ben ik bang dat er iets mis is met mn fan en ie doorfikt ofzo.
blerg ik wil zelda doen![]()
1.5quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef _GdR_ het volgende:
watwas de max. filesize van een attachment naar wii.com ook alweer?
2,5 of 1,5 mb??
Nou laat ik het zo zeggen, deze game weet op dit moment op geen enkel punt indruk op mij te maken. De eentonigheid druipt er van af en de omgevingen ogen nogal ''kaal''. Maar nogmaals DQ VIII wist wel indruk op mij te maken, zo simpel is het nou eenmaal.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het lijkt totaal niet op DQ VIII. De normale DQ serie boeit mij dus ook niet.
En de character designs i.t.t de normale DQ serie zijn echt veel beter. Nu zie ik niet de heletijd Goku, Bulma etc. als ik het zo zie.
Toriyama zuigt normaliter maar nu valt het wel mee.
Overigens is Dragon Quest Swords speelbaar geweest en de reacties waren positief. Je hebt ook de Square-Enix Jump Festa op 16 en 17 december. Daar zal het weer speelbaar zijn.
je hebt toch garantie?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:12 schreef Tware het volgende:
Kut. De fan van mn Wii maakte al een zoem geluid... Nu opeens viel mn Wii compleet uit. Hij voelde ook warm aan. Ik heb m vijf minuutjes later weer opgestart, en toen kwam er ineens geen gezoem meer van mn fan afAls ik m nu aanzet ben ik bang dat er iets mis is met mn fan en ie doorfikt ofzo.
blerg ik wil zelda doen![]()
Dezelfde persoon die het Dragon Quest VIII project leidde doet dat nu ook met Dragon Quest Swords.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, deze game weet op dit moment op geen enkel punt indruk op mij te maken. De eentonigheid druipt er van af en de omgevingen ogen nogal ''kaal''. Maar nogmaals DQ VIII wist wel indruk op mij te maken, zo simpel is het nou eenmaal.
Lach maar niet te hard... Hij is niet de eerste waarvan ik zoiets leesquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je hebt toch garantie?
heb je in maart vast wel een nieuwe
quote:6.0 Presentation
Gorgeous illustrations and absolutely horrible voice-work combine for simple, archaic storytelling. Easy menu access and quick load times.
6.5 Graphics
Good, but far from spectacular. The real show-stopper is the physics engine. The look is otherwise very simple, with blocky worlds and too much dithering. Runs in 16:9 and 480p, which is nice.
6.0 Sound
Great sound effects, but the music is forgettable.
8.5 Gameplay
Really fun and wholly unique. Control is pixel-perfect and speedy and manipulating the objects with a sense of physics is just short of addictive. Fun level puzzles and challenges, too.
9.0 Lasting Appeal
A robust single-player affair, a multiplayer mode and a map editor that works with WiiConnect24 combine for a deep experience that you'll want to come back to again and again.
8.3
Impressive OVERALL
(out of 10 / not an average)
Ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:44 schreef BroesWillems het volgende:
nieuw Wii Spel aangekondigt...
Alien Syndrome
Vanmorgen werd bekend dat Sega games gaat maken gebaseerd op de 'Alien'-films. De aankondiging van Alien Syndrome, een remake van een Sega-klassieker uit 1988, heeft daar ondanks de naamsovereenkomst echter niets mee te maken. Alien Syndrome zet de speler in de schoenen van Aileen Harding, een bikkelharde soldate die het opneemt tegen hordes Alien-gespuis. Naarmate je meer buitenaards tuig afslacht, doe je extra ervaringspunten op die je kunt besteden om verschillende eigenschappen van je personage te verbeteren.
[[url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200612/1165947120_0_2.jpg]afbeelding][/url][[url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200612/1165947120_1_2.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:44 schreef BroesWillems het volgende:
nieuw Wii Spel aangekondigt...
Alien Syndrome
Vanmorgen werd bekend dat Sega games gaat maken gebaseerd op de 'Alien'-films. De aankondiging van Alien Syndrome, een remake van een Sega-klassieker uit 1988, heeft daar ondanks de naamsovereenkomst echter niets mee te maken. Alien Syndrome zet de speler in de schoenen van Aileen Harding, een bikkelharde soldate die het opneemt tegen hordes Alien-gespuis. Naarmate je meer buitenaards tuig afslacht, doe je extra ervaringspunten op die je kunt besteden om verschillende eigenschappen van je personage te verbeteren.
[[url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200612/1165947120_0_2.jpg]afbeelding][/url][[url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200612/1165947120_1_2.jpg]afbeelding][/url]
Godskolere wat lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ik ben al blij als ik de Wii voor januari heb...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:04 schreef Wessiej het volgende:
Wel kut dat al die kabels naar Januari zijn verpaalts, zoeen lang wachten op component.
Gewoon synchen. Batterij klepje eraf, rode knopje indrukken en daarna het rode knopje indrukken wat onder het klepje zit van de SD cards. Of bedoel je ingame?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef ChicaC het volgende:
Heb Golden Axe gedownload. Wil met 2 personen gaan spelen, maar hoe krijg ik die 2e controller aangemeld?
Iemand???
Super!! We hebben nog nooit beide controllers gesynced. Altijd pas ingame aangemeld. Bedankt!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon synchen. Batterij klepje eraf, rode knopje indrukken en daarna het rode knopje indrukken wat onder het klepje zit van de SD cards. Of bedoel je ingame?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:38 schreef mausie het volgende:
[..]
Lach maar niet te hard... Hij is niet de eerste waarvan ik zoiets lees
Ik heb jou toegevoegd hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef depax het volgende:
krijg nou wat ik zie nog steeds chibibo in de lijst terwijl ik toch een hele lijst toegevoegd heb (spanks en roy daarstraks nog Wie heeft mij ook toegevoegd ?
ik heb bijna iedereen in de lijst namelijk en alleeen met chibibo heb ik een link.
vraag me af hoe jij een mail naar mij gestuurd heb spanks aangezien ik niets naar jouw kan sturen.
Trouwens wie is de eigenaar van eefie ?
Niemand die hier een zinnig antwoord op kan geven helaas. Ik heb de hoop ook maar opgegeven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef Dragonetti het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen...maar... zullen er nog Wii's binnenkomen deze maand of is het nu echt wachten op januari?
Ik heb jouw ook toegevoegt..quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef depax het volgende:
elke keer weer langsgaan en vragen, da's de enige mogelijkheid.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef Dragonetti het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen...maar... zullen er nog Wii's binnenkomen deze maand of is het nu echt wachten op januari?
Er komt minstens nog 1 levering voor januari.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:55 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Niemand die hier een zinnig antwoord op kan geven helaas. Ik heb de hoop ook maar opgegeven.
Gewone werken ook en volgens mij heb je voor 20 euro echt wel een 1 gig kaartje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef Knoflook het volgende:
Hoe duur is een flinke SD kaartje voor de wii ? Moet je een speciale Wii SD kaart hebben of gaat elk willekeurige SD kaart erin ?
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IMAR21quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewone werken ook en volgens mij heb je voor 20 euro echt wel een 1 gig kaartje.
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:05 schreef alex4allofyou het volgende:
Weten jullie nog dat de Wii een klapper zou worden als Oprah m aanprijsde? Zover is t nog niet, maar een begin is er:
http://www.youtube.com/watch?v=RfLnCyajUYE&eurl=
Ik heb sommigen ook toegevoegd, maar een antwoord? Nee hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 00:11 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb trouwens iedereen toegevoegd die in de lijst van Wii nummers staat, dus voegt mij ook allen toe!
Voeg mij maar toe jongetje, dan zal ik antwoord gevenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:23 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb sommigen ook toegevoegd, maar een antwoord? Nee hoor![]()
Je hebt inmiddels een Mii retour.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:47 schreef Phonebone het volgende:
Chibibo, ik heb je net een Mii gestuurd.
Béétje laatquote:Op woensdag 13 december 2006 02:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kut met peren. Ik keek net op de site van de webshop waar ik besteld heb.
Ze hebben de prijs veranderd naar 299 euro.En de levertijd is nu 60 dagen.
Ik ga maar eens vragen hoe het met mijn bestelling zit. (Week geleden besteld toen er nog 8 december stond en de prijs 250 was) Anders wil ik m'n geld terug.
Bekend probleem. Ik zit hier ook op het werk.quote:Op woensdag 13 december 2006 06:47 schreef MeZZiN het volgende:
Moet zo weer werken kan ik weer geen zelda spelenwat is werken toch af een toe een waardeloze tijds besteding het is omdat het de rekeningen betaald maar anders .....
lol... Online besteld?quote:Op woensdag 13 december 2006 08:24 schreef Mortale het volgende:
Volgens de BS krijg ik 'm vandaag *o*
Maarja, dat kan natuurlijk net zo goed BS zijn.
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
Belt er gisteravond iemand naar mijn werk (computerzaak), of wij ook de "playstation Wii" verkochten
netjes en beleeft blijven tegen klanten...quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]Je hebt hem uit zn lijden verlost toch?
op beide jaquote:Op woensdag 13 december 2006 09:56 schreef DerBolle het volgende:
emails kunnen van wii naar pc en terug?
en nog wat als ik iemands friend code toevoeg, moet die gene mij dan ook nog toevoegen?
Ik vind dat eigenlijk wel netjes, de Wii is zo populair dat men denkt dat het wel van Sony MOET zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
Belt er gisteravond iemand naar mijn werk (computerzaak), of wij ook de "playstation Wii" verkochten
JA, EN OOK DIE ZIJN ALWEER VERKOCHT!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:06 schreef Knucklezz het volgende:
WEET IEMAND AL OF ER VANDAAG ERGENS NIEUWE LEVERING IS GEWEEST?
zo misschien valt et zo op![]()
Een kennis van me had hem ook vrij laat bij wehkamp besteld, en deze is reeds geleverdquote:Op woensdag 13 december 2006 10:57 schreef linebear het volgende:
zag gisteren bij MM Tony Hawk liggen, nog niemand deze gekocht !? Ben wel benieuwd...
Maar ja eerst mijn Wii binnen krijgen. Duurt nog wel 2 weken waarschijnlijk
Had hem ook niet bij Wehkamp moeten bestellen
ZIE EERDERE TOPICS, WAAR IK MIJN CONSOLE VANDAAN GETOVERD HEB!!quote:
Waarschijnlijk gewoon een uitspraakfout van "drie".quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
Valt mee. Ik hoef 'm ook niet per sé binnen een week, maar twee maanden is me toch iets te gortig.quote:
nee, ik zeg: "sorry, wat zei u?"quote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een uitspraakfout van "drie".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Hij zei vast niet veel...quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Slein83 het volgende:
Ik kwam Frans B(auer) tegen op mijn wii![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Herr.Flick het volgende:
Hoe zit het met de prijsvraag?Volgend topic maak ik het bekend denk ik. Zometeen eerst werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het plein komen gewoon Mii's van andere Wii users langs. Friendlist of niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef speknek het volgende:
Hoe werkt dat plein? Bij mij is ie standaard leeg. Is dat alleen als je veel mensen hebt toegevoegd, dat hun extra mii's ook langskomen ofzo?
Als je jezelf ook wil sturen naar onbekenden zet je migratie aan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
vreemd, bij mij blijft het plein ook leeg...quote:Op woensdag 13 december 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgend topic maak ik het bekend denk ik. Zometeen eerst werken
[..]
Op het plein komen gewoon Mii's van andere Wii users langs. Friendlist of niet.
Heb je hem wel vast gemaakt met een touwtje om je pols?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef linebear het volgende:
als een soort vervanging loop ik de hele tijd met mijn telefoon te zwaaienAlleen veel minder leuk
is dat die van mij?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dagje weggeweest zit meteen je hele berichtenbox volEn weer 5 Mii's erbij, kwam Michael Jackson tegen op het plein, ook maar toegevoegd
alleen van je mensen in je adres boek komen langs.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgend topic maak ik het bekend denk ik. Zometeen eerst werken
[..]
Op het plein komen gewoon Mii's van andere Wii users langs. Friendlist of niet.
tuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 12:02 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Heb je hem wel vast gemaakt met een touwtje om je pols?
Nou, wie is Bolleke dan? En van wie komt Michael Jackson?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
alleen van je mensen in je adres boek komen langs.
nou check micheal jackson dan.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, wie is Bolleke dan? En van wie komt Michael Jackson?Zijn veel namen die ik niet (her)ken hoor
Bij Mii's die komen vanaf het plein staat niets.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nou check micheal jackson dan.
staat ws _GdR_ bij dan. (bij autheur/maker oid)
Ze kunnen natuurlijk ook van iemand komen, die de mii weer van iemand anders heeftquote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, wie is Bolleke dan? En van wie komt Michael Jackson?Zijn veel namen die ik niet (her)ken hoor
degene die m gemaakt heeft kan dat invullen. hoeft niet kan wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij Mii's die komen vanaf het plein staat niets.
Heb je wel bevestigd dat je migratie toestond?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
vreemd, bij mij blijft het plein ook leeg...
* Herr.Flick die dalijk nog eens kijken gaat
Ja, maar nog geen fokkers toegevoegd..quote:Op woensdag 13 december 2006 12:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Heb je wel bevestigd dat je migratie toestond?
ik heb je wel toegevoegd.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:33 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen fokkers toegevoegd..
ik heb dus wel verschillende contactpersonen waarmee ik kan mailen, maar deze zijn allen "PC contacten"
Moet ik nog doen...quote:
Gokwerk.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:43 schreef Oksel het volgende:
http://nexgenwars.com/
Klopt dat nou een beetje, of niet?
Ik ben zelf meer geinteresseerd in het forecast channel. En die komt dus al de 20ste. Is nicequote:
Geef ze stoepkrijt en stuur ze de straat op.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:47 schreef Herr.Flick het volgende:
met gevaar voor eigen leven ga ik de foklijst invullen op m'n Wii, hopelijk sneuvelt de kerstboom niet tijdens het invoeren van die codes...
ik woon buiten bebouwde kom, langs een doogaande weg, dan zijn ze binnen 2 minuten dus plat gereden...quote:Op woensdag 13 december 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Geef ze stoepkrijt en stuur ze de straat op.
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:39 schreef Oksel het volgende:
Mijn plein leek de koopgoot op vrijdagavond wel..
Garpje. Alleen _GdR_'s Mii liepen rond, zijn lelijke vriendin en M.J.
Mijn zoontje is 4 en die heeft de WII nu al in beslag genomen.....quote:Op woensdag 13 december 2006 12:52 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
ik woon buiten bebouwde kom, langs een doogaande weg, dan zijn ze binnen 2 minuten dus plat gereden...![]()
daarbij zijn ze 2,5 en 1,5, beetje jong dus![]()
Wii'dquote:Op woensdag 13 december 2006 12:58 schreef Tware het volgende:
KUTTTT![]()
de Fan van mn Wii maakte al een raar geluid. Nu is mn Wii uitgevallen. Wil niet meer aan. Lijkt wel offie dood is
![]()
![]()
Bind ze vast, zet ze op de bank. "Kijk we gaan nu naar Zelda The Twilight Princess kijken. En als je lief bent krijg je een koekje!"quote:Op woensdag 13 december 2006 12:36 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Moet ik nog doen...
maar heb hier fulltime 2 kids rond huppelen die me het "wii-en" aardig onmogelijk maken!![]()
Sjeezus Gristos! Allememachies! Da's vette pech!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:58 schreef Tware het volgende:
KUTTTT![]()
de Fan van mn Wii maakte al een raar geluid. Nu is mn Wii uitgevallen. Wil niet meer aan. Lijkt wel offie dood is
![]()
![]()
Toch wel een verontrustend bericht, aangezien dit absoluut niet het enige bericht met dezelfde strekking is.....quote:Op woensdag 13 december 2006 12:58 schreef Tware het volgende:
KUTTTT![]()
![]()
![]()
Waar staan andere berichten dan van mensen met t zelfde soort probleem?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Toch wel een verontrustend bericht, aangezien dit absoluut niet het enige bericht met dezelfde strekking is.....
In deze topicreeks heb ik al meerdere reacties gezien van mensen met problemen met een herriemakende fan. Wie het waren weet ik niet. Of ze moeten allemaal van jou zijn geweest, dan heb ik niets gezegd...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:18 schreef Tware het volgende:
[..]
Waar staan andere berichten dan van mensen met t zelfde soort probleem?
nee hoor dat was telkens Tware.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In deze topicreeks heb ik al meerdere reacties gezien van mensen met problemen met een herriemakende fan. Wie het waren weet ik niet. Of ze moeten allemaal van jou zijn geweest, dan heb ik niets gezegd...
Beetje nutteloze tool wat mij betreft. Behalve t gadget-gehalte dan en als je nog steeds DivX download en geen DVDs koopt.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:23 schreef linebear het volgende:
http://www.redkawa.com/videoconverters/wiivideo9/
hoezo nutteloos?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje nutteloze tool wat mij betreft. Behalve t gadget-gehalte dan en als je nog steeds DivX download en geen DVDs koopt.
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:34 schreef Tware het volgende:
KUT KUT KLOTE !@#$@$^#$%34![]()
. Ik moet mn Wii opsturen naar Nintendo Technische Dienst, en die gaan m reparen. Duurt 2 weken.. maar vanwege kerst heb ik dan pas weer in januari
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ook gewoon m'n DVD meenemen of de DVD branden. Zoals gezegd, lijkt het me alleen handig als je DivX download.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:32 schreef DerBolle het volgende:
hoezo nutteloos?
plemp 't op Sdcard en kan bij iemand anders op Wii kijken![]()
Ah shit man, sterktequote:Op woensdag 13 december 2006 13:34 schreef Tware het volgende:
. Ik moet mn Wii opsturen naar Nintendo Technische Dienst, en die gaan m reparen. Duurt 2 weken.. maar vanwege kerst heb ik dan pas weer in januari
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oudersquote:marjo says:
het spel is hier
Boy says:
woot
Boy says:
straks proberen
Boy says:
en nu nog even bellen naar bart smit aub
marjo says:
nee boy doe ik niet
marjo says:
de gleuf waar de disk in moet is licht blauw is dat normaal
marjo says:
heb ik nog nooit gezien
Boy says:
dat betekend dat er een bericht is
Weet jouw moeder wat woot is?quote:
Klopt!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
pre-orderen is echt voor mietjes![]()
Anders bel je zelf de Bart Smit, lambalquote:Op woensdag 13 december 2006 13:38 schreef depax het volgende:
mijn ma stuurde mij dit over msn :
[..]
ouders
Sinds vrijdag 24 juli, waar heb je die vandaan dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt!
Mijn Wii staat al sinds vrijdag 24/7 aan
Dan vraag ik mij toch af wat erger is:quote:Op woensdag 13 december 2006 13:34 schreef Tware het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit op werkquote:Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Anders bel je zelf de Bart Smit, lambal![]()
Mijn moeder weet alles zelfs hoe ze een printer moet installeren of wireless aan moet zetten.quote:
FOK!ken en MSNen kan wel maar de BS bellen nietquote:
Hij liegt! 24 juli was een maandag!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Sinds vrijdag 24 juli, waar heb je die vandaan dan?
![]()
2 x 10 minuten en een half uur lunchpauze daarnaast is het niet de hele dag bellen ook veel adminstratief werk en nabellen van dingen ( tis geen gewoon callcenter he)quote:Op woensdag 13 december 2006 13:52 schreef FJD het volgende:
Maar 10 minuten pauze op een werkdagVolgens mij is dat bij wet verboden
Vooruit, het zij je vergeven.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:53 schreef depax het volgende:
[..]
2 x 10 minuten en een half uur lunchpauze daarnaast is het niet de hele dag bellen ook veel adminstratief werk en nabellen van dingen ( tis geen gewoon callcenter he)
Owke ik dacht al dat er slavenarbeid plaats vondquote:Op woensdag 13 december 2006 13:53 schreef depax het volgende:
2 x 10 minuten en een half uur lunchpauze daarnaast is het niet de hele dag bellen ook veel adminstratief werk en nabellen van dingen ( tis geen gewoon callcenter he)
ik nog 2 en half ben om half 5 klaarquote:Op woensdag 13 december 2006 14:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Owke ik dacht al dat er slavenarbeid plaats vond
We zullen t je vergeven![]()
Nog twee uurtjes dan ga ik weer richting huis om te WiienTijdverschil rules
jammer dat dat 's ochtends ook werkt
Je gaat lachenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik kan goed de schuldige zijn van je moeders blauwe gleuf...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:50 schreef depax het volgende:
ik heb maar 10 minuten pauze en die is nog niet
je moet teruggebeld worden meestal en dat gaat gewoon niet, aangezien wij niet kunnen bellen als ik klanten aan de telefoon heb.
Dus msn en fok gaat wel rest niet.
Dan weet je ook meteen hoe je zusje echt over je denktquote:Op woensdag 13 december 2006 14:08 schreef depax het volgende:
bolleke ben ik mijn zusje heeft de mii's gemaakt
Marjo en Boy..quote:Op woensdag 13 december 2006 13:38 schreef depax het volgende:
mijn ma stuurde mij dit over msn :
[..]
ouders
Maar das handigquote:Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef depax het volgende:
Mijn moeder weet alles zelfs hoe ze een printer moet installeren of wireless aan moet zetten.
Das handig als je je ouders wat leert scheelt jouw werk
Come again ?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Marjo en Boy..Woon je in een grote caravan die niet meer kan rijden, omdat er een schutting omheen staat?
Dat is haar koosnaam.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan weet je ook meteen hoe je zusje echt over je denkt
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Marjo en Boy..Woon je in een grote caravan die niet meer kan rijden, omdat er een schutting omheen staat?
Je kan je er maar druk om makenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:48 schreef depax het volgende:
Oksel ik wacht nog steeds op antwoord.
Als je me voor kamp uitmaakt kan je dat gewoon zeggen.
woon je dan op een caravanpark?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:48 schreef depax het volgende:
Oksel ik wacht nog steeds op antwoord.
Als je me voor kamp uitmaakt kan je dat gewoon zeggen.
dan ik het namelijk ontkennen.
Nee hoe komen jullie daarbij ?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:50 schreef DerBolle het volgende:
[..]
woon je dan op een caravanpark?
Ik vind het weinig respectvol als je iemand afrekend op een naam.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kan je er maar druk om maken
Anyway, plaatje hosten op xs.to, daar kan dit nog gewoon
Maar om er dan over te posten en er vervolgens nog een keer naar te vragenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:56 schreef depax het volgende:
Dus ja ik erger/ maak me daar druk over.
je poste of iemand 't kon vragen zodat je het kon ontkennen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:55 schreef depax het volgende:
[..]
Nee hoe komen jullie daarbij ?
Alleen door onze namen of zo kan ik het helpen dat mijn ouders mij als echte naam Boy meegaven.
Ik heb al 224 met bowlenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar om er dan over te posten en er vervolgens nog een keer naar te vragen![]()
Maar goed ik ben daar sowieso erg makkelijk in
Kunnen we in de FOK! Wiki ook geen ranglijst bij gaan houden met de hoogste sportscoresIk heb een 210 met bowlen dus ik kom vast hoog
Kutquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:10 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
ik kan goed de schuldige zijn van je moeders blauwe gleuf...
7 en de rest sparequote:Op woensdag 13 december 2006 15:16 schreef FJD het volgende:
[..]
KutLaat die lijst maar zitten dan
Dat zijn wel fucking veel strikes
ik had er 6, jij zeker 7
Nice ik 6, 4 spares en een losse worp (ik had twee strikes in m'n 10e worp).quote:
ik was al bang dat niemand hem gelezen had...quote:Op woensdag 13 december 2006 15:24 schreef zaikert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste grap van alle 200+ wii-topics op dit forum imho![]()
![]()
router kopenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:47 schreef linebear het volgende:
damn... snel hopen op een Wii...
moet even kijken hoe ik dat met internet meot doen, heb geen router of zo...
tips altijd welkom
maar een simpel extra netwerk kaartje in je pc en een usb lan adapter voor je Wii zou t ook wel moeten kunnen doenquote:
u lult?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:57 schreef Knucklezz het volgende:
"Vanaf heden zullen de voorraden in Europa dagelijks worden aangevuld om aan de aanhoudende vraag tegemoet te kunnen komen. "
Bron?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:57 schreef Knucklezz het volgende:
"Vanaf heden zullen de voorraden in Europa dagelijks worden aangevuld om aan de aanhoudende vraag tegemoet te kunnen komen. "
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:58 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
ik lul nietbron: http://www.nintendo-europ(...)JtVixnHqIPsBp4h_zfrY
nintendo .nl
En dan is het NU tijd om mijn Wii op te sturen verdomme!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:58 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
ik lul nietbron: http://www.nintendo-europ(...)JtVixnHqIPsBp4h_zfrY
nintendo .nl
Jah woensdag in Belgie, donderdag in Duitsland, vrijdag in Nederland, zaterdag in Frankrijk, ja zo ken ik er nog een paarquote:
zou ideaal zijn.. dan krijg ik eindelijk mn wii met mn dynabyte preorderquote:Op woensdag 13 december 2006 16:10 schreef floppie86 het volgende:
T schijnt dat er deze week een gelijke lading aan die van de launch komt, en dan de week voor kerst zou er een werkelijk gigantische lading moeten komen die in 1x alle pre-orders wegvaagd. Dit heb ik van iemand die in een gamewinkel werkt en recent met iemand van nintendo gesproken heeft.
nee kost ze meer lolliesquote:Op woensdag 13 december 2006 16:12 schreef linebear het volgende:
niet in China !? voor twee lollies
Ik ook!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
zou ideaal zijn.. dan krijg ik eindelijk mn wii met mn dynabyte preorder
LOLquote:Op woensdag 13 december 2006 16:35 schreef linebear het volgende:
50 redenen om een Wii aan te schaffen:
1. Het is een nieuwe creatie van Nintendo.
2. The Legend of Zelda: The Twilight Princess.
3. De unieke gameplay door de Wiimote.
4. De lage prijs van de console.
5. Het mooie compacte uiterlijk.
6. De Wii is goed voor je conditie.
7. Het hele gezin kan plezier beleven aan de Wii.
8. Omdat ik het zeg.
9. De vele unieke spellen die op de Wii uitkomen.
10. Je hoeft niet persé een High Definition televisie aan te schaffen.
11. Omdat je met een Wii nog meer redenen hebt om Wii Only te bezoeken
12. Mario Kart en Super Smash Brothers online tegen elkaar.
13. Je hoeft geen drumstel meer aan te schaffen als je drum ambities hebt.
14. Je kan je Gamecube spellen erop spelen.
15. Alle andere klassiekers kan je downloaden met de Virtual console
16. Geen dure harde schijf maar gewoon een SD kaartje.
17. De Wii is stil.
18. Een Wii die 24 uur online is.
19. De Wii is energiezuinig.
20. De andere toekomstige Zelda spellen.
21. Een Star Wars Light saber game?
22. Ja kan je Samurai skills verbeteren met de Wiimote.
23. En je kan leren koken op de Wii, kookboeken worden overbodig.
24. Wat? Met de Wii kan je zelfs chirurg worden
25. Omdat Reggie het zegt.
26. Super Mario Galaxy.
27. De vet coole naam, Revolution? Wat is dat ook alweer?
28. Het ultieme Wiiiiiii gevoel.
29. Binnekort misschien 18+ kanalen op je Wii?
30. Zelfs Googlen met de Wii is een mooie reden.
31. Wii Sport krijg je er gratis bij.
32. En is dus meteen een stuk goedkoper dan de sportschool.
33. Omdat je weet dat de wintertijd slecht voor je buikje zijn.
34. Omdat je een ninja wilt zijn
35. Om een goede reden te hebben om de gordijnen gesloten te houden
36. Omdat je de nun-chuck kunst beheerst
37. Omdat je met spastische aanvallen alsnog goed kan gamen.
38. Omdat je geen stoel of bank hebt en trouwens toch liever staand speelt.
39. Om bowlinguitjes goedkoop te houden.
40. Omdat het elk feestje opgang brengt.
41. Omdat je de half Hollywood op je scherm wil laten rondlopen (Mii Channel)
42. Omdat Wii vrouwtjes aantrekt! ( bewijs!)
43. Omdat je Fanboy bent.
44. Omdat je graag je TV laat slopen door je onhandige broertje.
45. Omdat je als een malloot met de controller kan zwaaien.
46. Omdat je altijd het weer kan bekijken zonder naar buiten te hoeven
47. Omdat je terug verlangt naar het 8-bit tijdperk...
48. Omdat je een eigen Mii wilt maken.
49. En die vervolgens mee wilt nemen in de Wii-mote.
50. En een blauw verlichte cd gleuf is zo lekker.
Dynabyte.nl site gewoonquote:Op woensdag 13 december 2006 16:26 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
waar heb je preorder staan dan ?welke winkel
Whaha die Dr. Phil Miiquote:Op woensdag 13 december 2006 16:40 schreef Knucklezz het volgende:
daar gaan onze pre orders dus : http://www.youtube.com/watch?v=RfLnCyajUYE&eurl=Phil geeft ze gewoon weg
Waarbij de Nintendo natuurlijk nog het voordeel heeft dat het ook de doelgroep is die naar Dr. Phill kijkt. Erg slimme actie dit, als Phil t leuk vindt dan gaat dat ding sky high in de USquote:Op woensdag 13 december 2006 17:03 schreef R_B het volgende:
Bij de launch van de psp schijnt hij ook z'n hele publiek een psp te hebben gegegeven.
Nee, zuiderpark zegt na 31 dec.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:21 schreef Hellrazor het volgende:
15 komt de component kabel tog ?
Nedgame zegt iig 15.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:21 schreef Hellrazor het volgende:
15 komt de component kabel tog ?
Van zuiderpark.quote:Thijs,
Het lijkt er op dat alle kabels door Nintendo naar 2007 worden door geschoven : (
hahaahahaha pwnd bij kassa hoer!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:34 schreef mini-lellan het volgende:
Ik loop vandaag de plaatstelijke gameshop in:
Ik: ''Hallo hebben jullie ook de Wii-mote en Nunchuck voor die demopod?''
Kassafiguur: ''NEE''
*komt een dikke man achter de balie vandaan met de controllers
Dikke man: ''Kom Michael we gaan Zelda spelen.''
Ik: ''''
* Dikke man loopt naar demopod en gaat lekker spelen.
Ik denkend: ''ziet er tof uit''
* Ik loop de winkel uit.
Dat soort gameshops moeten bij naam genoemt worden zodat we ze kunnen boycottenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:34 schreef mini-lellan het volgende:
Ik loop vandaag de plaatstelijke gameshop in:
* Ik loop de winkel uit.
Een goed beeld op je TV is wat anders dan graphics.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:58 schreef Knucklezz het volgende:
btw.. wat maakt iedereen zich druk om zon kabeltjeziet et er iets mooier uit
dacht dat je et niet voor de GFX deed ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |