Tis geen rpg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:00 schreef torn_Machina het volgende:
Onrail lijkt mij nou niet echt boeiend voor een rpg.
Ik was even aan het eten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:00 schreef MMaRsu het volgende:
Post dan ook gewoon de nieuwe screens lul
Ik vind deze mooier.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:22 schreef Pronk het volgende:
Waar is die mooie OP?
Ik wil die tv op het vierde plaatjequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:00 schreef MMaRsu het volgende:
Post dan ook gewoon de nieuwe screens lul
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik wil die tv op het vierde plaatje![]()
tvpquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Er staan al wel allemaal van die toffe demokiosks, maar die spelen alleen een filmpje af en zijn nog niet speelbaar![]()
Ik denk dat Bassanova braaf al de hele dag achter z'n Wii zit...quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Best geile screens!
Und nochmal:
Bassanova heb je je pre-order van de E-plaza nog?
Ik wil 'm wel graag hebben
Hopelijk dattie 't toch snel leest.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:48 schreef beerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Bassanova braaf al de hele dag achter z'n Wii zit...
Gaat idd belachelijk snel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:19 schreef flyguy het volgende:
nrtje 154 al weer
Anyone?quote:Het lukt me nog steeds niet met WiiDrumms.
De Wiiremote is wel verbonden met mn PC via bluetooth (bluesoleil)
GlovePie geopend, en WiiDrums.PIE geopend en uitgevoerd
WiiDrumms opgestart.
En dan doet hij verder niets...
Als ik de knoppen op mn toetsenbord indruk dan hoor ik wel de geluiden enzo.
Iemand?
*van z'n lijstje krast*quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:09 schreef ikookhier het volgende:
de macro was ook al uit verkochtnog een week wachten
![]()
dat kan niet... iig geen DVD...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:47 schreef Wii-Style het volgende:
Kunnen mensen even testen hoe je films afspeelt op je Wii en watvoor resolutie? Ik hoop 640x480.
ik had je gemailt toch? toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef depax het volgende:
krijg nou wat ik zie nog steeds chibibo in de lijst terwijl ik toch een hele lijst toegevoegd heb (spanks en roy daarstraks nog Wie heeft mij ook toegevoegd ?
ik heb bijna iedereen in de lijst namelijk en alleeen met chibibo heb ik een link.
vraag me af hoe jij een mail naar mij gestuurd heb spanks aangezien ik niets naar jouw kan sturen.
Trouwens wie is de eigenaar van eefie ?
quote:
"Dat kan niet". Vriend, ik zoek al twee jaar de hele internet af voor elke stukje informatie omtrent de Wii alsof ik geen leven heb (en dat heb ik ook niet). Ik denk dat ik wel weet wat de Wii kan en niet kan. kthx.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat kan niet... iig geen DVD...
tof, dat ga ik eens proberen als ik ooit aan een wii kan komenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:57 schreef Wii-Style het volgende:
In de photo channel.
Met een SD kaart. Het speelt volgens mij MJPEG filmpjes af.
Converter: http://www.downloadatoz.com/wii-converter/
Beetje offtopic, maar als je er toch al twee jaar mee bezig bent, het is het internetquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:00 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
"Dat kan niet". Vriend, ik zoek al twee jaar de hele internet af voor elke stukje informatie omtrent de Wii alsof ik geen leven heb (en dat heb ik ook niet). Ik denk dat ik wel weet wat de Wii kan en niet kan. kthx.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:00 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
"Dat kan niet". Vriend, ik zoek al twee jaar de hele internet af voor elke stukje informatie omtrent de Wii alsof ik geen leven heb (en dat heb ik ook niet). Ik denk dat ik wel weet wat de Wii kan en niet kan. kthx.
Het lijkt totaal niet op DQ VIII. De normale DQ serie boeit mij dus ook niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Vraag me af of deze game het sfeer van DQ VIII kan evenaren. Op het eerste gezicht ziet dit er erg repetitief uit, afwachten dus.
Eerst gepwned in dat Chanty debacle en nu dit weer.quote:
en nog na trappen ook...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Eerst gepwned in dat Chanty debacle en nu dit weer.![]()
Die van gaat juist sneller draaien (en dus meer lawaai maken) als de wii van binnen warmer word. Beetje vaag wel...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:12 schreef Tware het volgende:
Kut. De fan van mn Wii maakte al een zoem geluid... Nu opeens viel mn Wii compleet uit. Hij voelde ook warm aan. Ik heb m vijf minuutjes later weer opgestart, en toen kwam er ineens geen gezoem meer van mn fan afAls ik m nu aanzet ben ik bang dat er iets mis is met mn fan en ie doorfikt ofzo.
blerg ik wil zelda doen![]()
1.5quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef _GdR_ het volgende:
watwas de max. filesize van een attachment naar wii.com ook alweer?
2,5 of 1,5 mb??
Nou laat ik het zo zeggen, deze game weet op dit moment op geen enkel punt indruk op mij te maken. De eentonigheid druipt er van af en de omgevingen ogen nogal ''kaal''. Maar nogmaals DQ VIII wist wel indruk op mij te maken, zo simpel is het nou eenmaal.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het lijkt totaal niet op DQ VIII. De normale DQ serie boeit mij dus ook niet.
En de character designs i.t.t de normale DQ serie zijn echt veel beter. Nu zie ik niet de heletijd Goku, Bulma etc. als ik het zo zie.
Toriyama zuigt normaliter maar nu valt het wel mee.
Overigens is Dragon Quest Swords speelbaar geweest en de reacties waren positief. Je hebt ook de Square-Enix Jump Festa op 16 en 17 december. Daar zal het weer speelbaar zijn.
je hebt toch garantie?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:12 schreef Tware het volgende:
Kut. De fan van mn Wii maakte al een zoem geluid... Nu opeens viel mn Wii compleet uit. Hij voelde ook warm aan. Ik heb m vijf minuutjes later weer opgestart, en toen kwam er ineens geen gezoem meer van mn fan afAls ik m nu aanzet ben ik bang dat er iets mis is met mn fan en ie doorfikt ofzo.
blerg ik wil zelda doen![]()
Dezelfde persoon die het Dragon Quest VIII project leidde doet dat nu ook met Dragon Quest Swords.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, deze game weet op dit moment op geen enkel punt indruk op mij te maken. De eentonigheid druipt er van af en de omgevingen ogen nogal ''kaal''. Maar nogmaals DQ VIII wist wel indruk op mij te maken, zo simpel is het nou eenmaal.
Lach maar niet te hard... Hij is niet de eerste waarvan ik zoiets leesquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je hebt toch garantie?
heb je in maart vast wel een nieuwe
quote:6.0 Presentation
Gorgeous illustrations and absolutely horrible voice-work combine for simple, archaic storytelling. Easy menu access and quick load times.
6.5 Graphics
Good, but far from spectacular. The real show-stopper is the physics engine. The look is otherwise very simple, with blocky worlds and too much dithering. Runs in 16:9 and 480p, which is nice.
6.0 Sound
Great sound effects, but the music is forgettable.
8.5 Gameplay
Really fun and wholly unique. Control is pixel-perfect and speedy and manipulating the objects with a sense of physics is just short of addictive. Fun level puzzles and challenges, too.
9.0 Lasting Appeal
A robust single-player affair, a multiplayer mode and a map editor that works with WiiConnect24 combine for a deep experience that you'll want to come back to again and again.
8.3
Impressive OVERALL
(out of 10 / not an average)
Ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:44 schreef BroesWillems het volgende:
nieuw Wii Spel aangekondigt...
Alien Syndrome
Vanmorgen werd bekend dat Sega games gaat maken gebaseerd op de 'Alien'-films. De aankondiging van Alien Syndrome, een remake van een Sega-klassieker uit 1988, heeft daar ondanks de naamsovereenkomst echter niets mee te maken. Alien Syndrome zet de speler in de schoenen van Aileen Harding, een bikkelharde soldate die het opneemt tegen hordes Alien-gespuis. Naarmate je meer buitenaards tuig afslacht, doe je extra ervaringspunten op die je kunt besteden om verschillende eigenschappen van je personage te verbeteren.
[[url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200612/1165947120_0_2.jpg]afbeelding][/url][[url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200612/1165947120_1_2.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:44 schreef BroesWillems het volgende:
nieuw Wii Spel aangekondigt...
Alien Syndrome
Vanmorgen werd bekend dat Sega games gaat maken gebaseerd op de 'Alien'-films. De aankondiging van Alien Syndrome, een remake van een Sega-klassieker uit 1988, heeft daar ondanks de naamsovereenkomst echter niets mee te maken. Alien Syndrome zet de speler in de schoenen van Aileen Harding, een bikkelharde soldate die het opneemt tegen hordes Alien-gespuis. Naarmate je meer buitenaards tuig afslacht, doe je extra ervaringspunten op die je kunt besteden om verschillende eigenschappen van je personage te verbeteren.
[[url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200612/1165947120_0_2.jpg]afbeelding][/url][[url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200612/1165947120_1_2.jpg]afbeelding][/url]
Godskolere wat lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ik ben al blij als ik de Wii voor januari heb...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:04 schreef Wessiej het volgende:
Wel kut dat al die kabels naar Januari zijn verpaalts, zoeen lang wachten op component.
Gewoon synchen. Batterij klepje eraf, rode knopje indrukken en daarna het rode knopje indrukken wat onder het klepje zit van de SD cards. Of bedoel je ingame?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef ChicaC het volgende:
Heb Golden Axe gedownload. Wil met 2 personen gaan spelen, maar hoe krijg ik die 2e controller aangemeld?
Iemand???
Super!! We hebben nog nooit beide controllers gesynced. Altijd pas ingame aangemeld. Bedankt!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon synchen. Batterij klepje eraf, rode knopje indrukken en daarna het rode knopje indrukken wat onder het klepje zit van de SD cards. Of bedoel je ingame?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:38 schreef mausie het volgende:
[..]
Lach maar niet te hard... Hij is niet de eerste waarvan ik zoiets lees
Ik heb jou toegevoegd hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef depax het volgende:
krijg nou wat ik zie nog steeds chibibo in de lijst terwijl ik toch een hele lijst toegevoegd heb (spanks en roy daarstraks nog Wie heeft mij ook toegevoegd ?
ik heb bijna iedereen in de lijst namelijk en alleeen met chibibo heb ik een link.
vraag me af hoe jij een mail naar mij gestuurd heb spanks aangezien ik niets naar jouw kan sturen.
Trouwens wie is de eigenaar van eefie ?
Niemand die hier een zinnig antwoord op kan geven helaas. Ik heb de hoop ook maar opgegeven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef Dragonetti het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen...maar... zullen er nog Wii's binnenkomen deze maand of is het nu echt wachten op januari?
Ik heb jouw ook toegevoegt..quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef depax het volgende:
elke keer weer langsgaan en vragen, da's de enige mogelijkheid.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef Dragonetti het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen...maar... zullen er nog Wii's binnenkomen deze maand of is het nu echt wachten op januari?
Er komt minstens nog 1 levering voor januari.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:55 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Niemand die hier een zinnig antwoord op kan geven helaas. Ik heb de hoop ook maar opgegeven.
Gewone werken ook en volgens mij heb je voor 20 euro echt wel een 1 gig kaartje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef Knoflook het volgende:
Hoe duur is een flinke SD kaartje voor de wii ? Moet je een speciale Wii SD kaart hebben of gaat elk willekeurige SD kaart erin ?
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IMAR21quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewone werken ook en volgens mij heb je voor 20 euro echt wel een 1 gig kaartje.
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:05 schreef alex4allofyou het volgende:
Weten jullie nog dat de Wii een klapper zou worden als Oprah m aanprijsde? Zover is t nog niet, maar een begin is er:
http://www.youtube.com/watch?v=RfLnCyajUYE&eurl=
Ik heb sommigen ook toegevoegd, maar een antwoord? Nee hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 00:11 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb trouwens iedereen toegevoegd die in de lijst van Wii nummers staat, dus voegt mij ook allen toe!
Voeg mij maar toe jongetje, dan zal ik antwoord gevenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:23 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb sommigen ook toegevoegd, maar een antwoord? Nee hoor![]()
Je hebt inmiddels een Mii retour.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:47 schreef Phonebone het volgende:
Chibibo, ik heb je net een Mii gestuurd.
Béétje laatquote:Op woensdag 13 december 2006 02:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kut met peren. Ik keek net op de site van de webshop waar ik besteld heb.
Ze hebben de prijs veranderd naar 299 euro.En de levertijd is nu 60 dagen.
Ik ga maar eens vragen hoe het met mijn bestelling zit. (Week geleden besteld toen er nog 8 december stond en de prijs 250 was) Anders wil ik m'n geld terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |