Nou, wie is Bolleke dan? En van wie komt Michael Jackson?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
alleen van je mensen in je adres boek komen langs.
nou check micheal jackson dan.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, wie is Bolleke dan? En van wie komt Michael Jackson?Zijn veel namen die ik niet (her)ken hoor
Bij Mii's die komen vanaf het plein staat niets.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nou check micheal jackson dan.
staat ws _GdR_ bij dan. (bij autheur/maker oid)
Ze kunnen natuurlijk ook van iemand komen, die de mii weer van iemand anders heeftquote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, wie is Bolleke dan? En van wie komt Michael Jackson?Zijn veel namen die ik niet (her)ken hoor
degene die m gemaakt heeft kan dat invullen. hoeft niet kan wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij Mii's die komen vanaf het plein staat niets.
Heb je wel bevestigd dat je migratie toestond?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
vreemd, bij mij blijft het plein ook leeg...
* Herr.Flick die dalijk nog eens kijken gaat
Ja, maar nog geen fokkers toegevoegd..quote:Op woensdag 13 december 2006 12:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Heb je wel bevestigd dat je migratie toestond?
ik heb je wel toegevoegd.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:33 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen fokkers toegevoegd..
ik heb dus wel verschillende contactpersonen waarmee ik kan mailen, maar deze zijn allen "PC contacten"
Moet ik nog doen...quote:
Gokwerk.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:43 schreef Oksel het volgende:
http://nexgenwars.com/
Klopt dat nou een beetje, of niet?
Ik ben zelf meer geinteresseerd in het forecast channel. En die komt dus al de 20ste. Is nicequote:
Geef ze stoepkrijt en stuur ze de straat op.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:47 schreef Herr.Flick het volgende:
met gevaar voor eigen leven ga ik de foklijst invullen op m'n Wii, hopelijk sneuvelt de kerstboom niet tijdens het invoeren van die codes...
ik woon buiten bebouwde kom, langs een doogaande weg, dan zijn ze binnen 2 minuten dus plat gereden...quote:Op woensdag 13 december 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Geef ze stoepkrijt en stuur ze de straat op.
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:39 schreef Oksel het volgende:
Mijn plein leek de koopgoot op vrijdagavond wel..
Garpje. Alleen _GdR_'s Mii liepen rond, zijn lelijke vriendin en M.J.
Mijn zoontje is 4 en die heeft de WII nu al in beslag genomen.....quote:Op woensdag 13 december 2006 12:52 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
ik woon buiten bebouwde kom, langs een doogaande weg, dan zijn ze binnen 2 minuten dus plat gereden...![]()
daarbij zijn ze 2,5 en 1,5, beetje jong dus![]()
Wii'dquote:Op woensdag 13 december 2006 12:58 schreef Tware het volgende:
KUTTTT![]()
de Fan van mn Wii maakte al een raar geluid. Nu is mn Wii uitgevallen. Wil niet meer aan. Lijkt wel offie dood is
![]()
![]()
Bind ze vast, zet ze op de bank. "Kijk we gaan nu naar Zelda The Twilight Princess kijken. En als je lief bent krijg je een koekje!"quote:Op woensdag 13 december 2006 12:36 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Moet ik nog doen...
maar heb hier fulltime 2 kids rond huppelen die me het "wii-en" aardig onmogelijk maken!![]()
Sjeezus Gristos! Allememachies! Da's vette pech!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:58 schreef Tware het volgende:
KUTTTT![]()
de Fan van mn Wii maakte al een raar geluid. Nu is mn Wii uitgevallen. Wil niet meer aan. Lijkt wel offie dood is
![]()
![]()
Toch wel een verontrustend bericht, aangezien dit absoluut niet het enige bericht met dezelfde strekking is.....quote:Op woensdag 13 december 2006 12:58 schreef Tware het volgende:
KUTTTT![]()
![]()
![]()
Waar staan andere berichten dan van mensen met t zelfde soort probleem?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Toch wel een verontrustend bericht, aangezien dit absoluut niet het enige bericht met dezelfde strekking is.....
In deze topicreeks heb ik al meerdere reacties gezien van mensen met problemen met een herriemakende fan. Wie het waren weet ik niet. Of ze moeten allemaal van jou zijn geweest, dan heb ik niets gezegd...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:18 schreef Tware het volgende:
[..]
Waar staan andere berichten dan van mensen met t zelfde soort probleem?
nee hoor dat was telkens Tware.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In deze topicreeks heb ik al meerdere reacties gezien van mensen met problemen met een herriemakende fan. Wie het waren weet ik niet. Of ze moeten allemaal van jou zijn geweest, dan heb ik niets gezegd...
Beetje nutteloze tool wat mij betreft. Behalve t gadget-gehalte dan en als je nog steeds DivX download en geen DVDs koopt.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:23 schreef linebear het volgende:
http://www.redkawa.com/videoconverters/wiivideo9/
hoezo nutteloos?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje nutteloze tool wat mij betreft. Behalve t gadget-gehalte dan en als je nog steeds DivX download en geen DVDs koopt.
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:34 schreef Tware het volgende:
KUT KUT KLOTE !@#$@$^#$%34![]()
. Ik moet mn Wii opsturen naar Nintendo Technische Dienst, en die gaan m reparen. Duurt 2 weken.. maar vanwege kerst heb ik dan pas weer in januari
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ook gewoon m'n DVD meenemen of de DVD branden. Zoals gezegd, lijkt het me alleen handig als je DivX download.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:32 schreef DerBolle het volgende:
hoezo nutteloos?
plemp 't op Sdcard en kan bij iemand anders op Wii kijken![]()
Ah shit man, sterktequote:Op woensdag 13 december 2006 13:34 schreef Tware het volgende:
. Ik moet mn Wii opsturen naar Nintendo Technische Dienst, en die gaan m reparen. Duurt 2 weken.. maar vanwege kerst heb ik dan pas weer in januari
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oudersquote:marjo says:
het spel is hier
Boy says:
woot
Boy says:
straks proberen
Boy says:
en nu nog even bellen naar bart smit aub
marjo says:
nee boy doe ik niet
marjo says:
de gleuf waar de disk in moet is licht blauw is dat normaal
marjo says:
heb ik nog nooit gezien
Boy says:
dat betekend dat er een bericht is
Weet jouw moeder wat woot is?quote:
Klopt!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
pre-orderen is echt voor mietjes![]()
Anders bel je zelf de Bart Smit, lambalquote:Op woensdag 13 december 2006 13:38 schreef depax het volgende:
mijn ma stuurde mij dit over msn :
[..]
ouders
Sinds vrijdag 24 juli, waar heb je die vandaan dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt!
Mijn Wii staat al sinds vrijdag 24/7 aan
Dan vraag ik mij toch af wat erger is:quote:Op woensdag 13 december 2006 13:34 schreef Tware het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit op werkquote:Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Anders bel je zelf de Bart Smit, lambal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |