Bekend probleem. Ik zit hier ook op het werk.quote:Op woensdag 13 december 2006 06:47 schreef MeZZiN het volgende:
Moet zo weer werken kan ik weer geen zelda spelenwat is werken toch af een toe een waardeloze tijds besteding het is omdat het de rekeningen betaald maar anders .....
lol... Online besteld?quote:Op woensdag 13 december 2006 08:24 schreef Mortale het volgende:
Volgens de BS krijg ik 'm vandaag *o*
Maarja, dat kan natuurlijk net zo goed BS zijn.
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
Belt er gisteravond iemand naar mijn werk (computerzaak), of wij ook de "playstation Wii" verkochten
netjes en beleeft blijven tegen klanten...quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]Je hebt hem uit zn lijden verlost toch?
op beide jaquote:Op woensdag 13 december 2006 09:56 schreef DerBolle het volgende:
emails kunnen van wii naar pc en terug?
en nog wat als ik iemands friend code toevoeg, moet die gene mij dan ook nog toevoegen?
Ik vind dat eigenlijk wel netjes, de Wii is zo populair dat men denkt dat het wel van Sony MOET zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
Belt er gisteravond iemand naar mijn werk (computerzaak), of wij ook de "playstation Wii" verkochten
JA, EN OOK DIE ZIJN ALWEER VERKOCHT!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:06 schreef Knucklezz het volgende:
WEET IEMAND AL OF ER VANDAAG ERGENS NIEUWE LEVERING IS GEWEEST?
zo misschien valt et zo op![]()
Een kennis van me had hem ook vrij laat bij wehkamp besteld, en deze is reeds geleverdquote:Op woensdag 13 december 2006 10:57 schreef linebear het volgende:
zag gisteren bij MM Tony Hawk liggen, nog niemand deze gekocht !? Ben wel benieuwd...
Maar ja eerst mijn Wii binnen krijgen. Duurt nog wel 2 weken waarschijnlijk
Had hem ook niet bij Wehkamp moeten bestellen
ZIE EERDERE TOPICS, WAAR IK MIJN CONSOLE VANDAAN GETOVERD HEB!!quote:
Waarschijnlijk gewoon een uitspraakfout van "drie".quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
Valt mee. Ik hoef 'm ook niet per sé binnen een week, maar twee maanden is me toch iets te gortig.quote:
nee, ik zeg: "sorry, wat zei u?"quote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een uitspraakfout van "drie".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Hij zei vast niet veel...quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Slein83 het volgende:
Ik kwam Frans B(auer) tegen op mijn wii![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Herr.Flick het volgende:
Hoe zit het met de prijsvraag?Volgend topic maak ik het bekend denk ik. Zometeen eerst werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het plein komen gewoon Mii's van andere Wii users langs. Friendlist of niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef speknek het volgende:
Hoe werkt dat plein? Bij mij is ie standaard leeg. Is dat alleen als je veel mensen hebt toegevoegd, dat hun extra mii's ook langskomen ofzo?
Als je jezelf ook wil sturen naar onbekenden zet je migratie aan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
vreemd, bij mij blijft het plein ook leeg...quote:Op woensdag 13 december 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgend topic maak ik het bekend denk ik. Zometeen eerst werken
[..]
Op het plein komen gewoon Mii's van andere Wii users langs. Friendlist of niet.
Heb je hem wel vast gemaakt met een touwtje om je pols?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef linebear het volgende:
als een soort vervanging loop ik de hele tijd met mijn telefoon te zwaaienAlleen veel minder leuk
is dat die van mij?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dagje weggeweest zit meteen je hele berichtenbox volEn weer 5 Mii's erbij, kwam Michael Jackson tegen op het plein, ook maar toegevoegd
alleen van je mensen in je adres boek komen langs.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgend topic maak ik het bekend denk ik. Zometeen eerst werken
[..]
Op het plein komen gewoon Mii's van andere Wii users langs. Friendlist of niet.
tuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 12:02 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Heb je hem wel vast gemaakt met een touwtje om je pols?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |