Uhm, alle USB-LAN adapters?quote:Op maandag 11 december 2006 16:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Enig idee welk merk/type er wel mee werkt?
Router heeft er niet echt iets mee te maken lijkt me, kwestie van standaard LAN kabeltje-kabeltje instellen en klaarquote:Die router die ik heb is de Linksys WAG200G.. staat niet op de support lijst van Nintendo.. maarja dat zegt geen ruk.
Waarmee te maken? Ik krijg m'n Wii niet verbonden met internet. En heb een WAG200G router waar ik mee probeer te verbinden. Dus vandaar dat ik het nu met een wireless usbstickje wil gaan proberenquote:Op maandag 11 december 2006 17:11 schreef SPiDeY. het volgende:
Router heeft er niet echt iets mee te maken lijkt me, kwestie van standaard LAN kabeltje-kabeltje instellen en klaar
Yep!quote:
denk ik niet, ligt aan de chipset... denk ik...quote:
Wii tekorten in twente tot Q4 2007.quote:
De chipset.quote:Op maandag 11 december 2006 17:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
denk ik niet, ligt aan de chipset... denk ik...
wat is er mis met 'de chipset'?quote:Op maandag 11 december 2006 17:36 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
De chipset.
Dit USB adapter werkt in ieder geval:
http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16812203024
Zie: click
Ik denk dat het belangerijk is dat het gewoon werkt zonder drivers op de PC.
Chipset maakt alles uitquote:Op maandag 11 december 2006 17:42 schreef Wii-Style het volgende:
Ja sorry ik heb er ook niet veel verstand van.Maar chipset maakt niet uit denk ik. Het gaat erom dat het werkt op een standaard manier waardoor je geen drivers hebt en ondersteuning voor dingen die ook de officiële USB adapter heeft.
quote:
Er zijn er geen geleverd door Nintendo.. Dus neequote:Op maandag 11 december 2006 17:56 schreef -Dries- het volgende:
BMH, nog aan een wii gekomen vandaag?
quote:
Ok, nevermind. Dan bedoel je dus geen USB-LAN adapterquote:Op maandag 11 december 2006 17:17 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Waarmee te maken? Ik krijg m'n Wii niet verbonden met internet. En heb een WAG200G router waar ik mee probeer te verbinden. Dus vandaar dat ik het nu met een wireless usbstickje wil gaan proberen. Maar denk dat ik gewoon dat dingetje van Nintendo zelf ga halen. Wil nu 100% zekerheid voordat ik dat klereding weer terugstuur.
BS deze week hier idd nietquote:Op maandag 11 december 2006 18:44 schreef Blaetman het volgende:
hoe zit het nou met dat leveringsverhaal.
Geen een winkel krijgt een verse voorraad wii's deze week?
Was dus ook onder de impressie dat iedere adapter zou werken gezien eerdere reacties, maar nu ik weet dat je dus inderdaad specifieke drivers moet gebruiken op een pc lijkt het me logisch dat die van Nintendo weer iets speciaals heeft waardoor alleen die chipset of alleen met die ingebakken machinecode het gaat werken. Zie ook hier en hier bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 december 2006 17:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
denk ik niet, ligt aan de chipset... denk ik...
Eind van de week.quote:Op maandag 11 december 2006 18:44 schreef Blaetman het volgende:
hoe zit het nou met dat leveringsverhaal.
Geen een winkel krijgt een verse voorraad wii's deze week?
Sinds donderdag al hoorquote:Op maandag 11 december 2006 18:57 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
lucker, waaaaaaarrrrrrrrrrrr??
Oh? Ik kan dat niet hoorquote:Op maandag 11 december 2006 19:02 schreef sheriff... het volgende:
kan gewoon met 1 controller!
Of toch maar Wii Play erbij halen voor de 2e controllerquote:Op maandag 11 december 2006 19:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Oh? Ik kan dat niet hoor
Dan word er bij mij gemeld dat ik de 2de Wii-mote erin moet doen.
Toch is het zo.quote:Op maandag 11 december 2006 19:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Oh? Ik kan dat niet hoor
Dan word er bij mij gemeld dat ik de 2de Wii-mote erin moet doen.
Bowlen en golf sowieso ja. Honkbal weet ik zo niet. Heb ik nog niet echt gespeeld. Ik heb de Wii zelf nog niet, vriend van me heeft m.quote:Op maandag 11 december 2006 19:12 schreef Korzakov het volgende:
Ok bedankt voor je antwoord! Dit kan dus alleen met bowlen en golf? Of ook met honkbal?
Hmmm, ok. Ga hem morgen proberen te kopen, als Wii Play te koop is dan koop ik die wel, zo niet, kan ik dus altijd nog Golf en Bowling spelen tegen mn broertjequote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef sheriff... het volgende:
[..]
Bowlen en golf sowieso ja. Honkbal weet ik zo niet. Heb ik nog niet echt gespeeld. Ik heb de Wii zelf nog niet, vriend van me heeft m.
Ik neem aan dat er eerder een wii versie van naruto komt dan een gc gepoort naar de wii. Verder zijn die games vaak ook niet echt heel boeiend ondanks het hoge cijver.quote:Op maandag 11 december 2006 19:26 schreef linebear het volgende:
http://cube.ign.com/articles/734/734721p1.html
komt deze bij ons op de Wii ?
Tuttut..quote:Op maandag 11 december 2006 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sinds donderdag al hoorPreorder
![]()
Daar heeft Nintendo niks mee te maken. Third parties mogen zomaar zulke games overbrengen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:33 schreef disjfa het volgende:
Hoop verder wel dat er meer j-games naar hier gaan komen. Maar nintendo kennende krijgen wij nooit iets hier. Laten we hopen dat ouendan de gedachtengang bij nintendo wat heeft aangepast.
3e keer: KOOP EEN USB LAN ADAPTER en DUW ER UTP IN!!quote:Op maandag 11 december 2006 17:17 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Waarmee te maken? Ik krijg m'n Wii niet verbonden met internet. En heb een WAG200G router waar ik mee probeer te verbinden. Dus vandaar dat ik het nu met een wireless usbstickje wil gaan proberen. Maar denk dat ik gewoon dat dingetje van Nintendo zelf ga halen. Wil nu 100% zekerheid voordat ik dat klereding weer terugstuur.
Ik help je gokkenquote:Op maandag 11 december 2006 18:57 schreef Wii-Style het volgende:
Morgen gaat Square-Enix wat vertellen, laten zien, etc.
Ook word er een nieuwe Dragon Quest spel onthuld.
Ik gok Dragon Quest IX voor Wii.
Boefje!quote:Op maandag 11 december 2006 20:16 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga misschien mijn gekke schoentjes aantrekken en heel vroeg bij de makro staan
klinkt zo typisch onwetende ouders gezeikquote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef depax het volgende:
maar dan zit ik met de zeik van mijn pa dat hij hem daarna niet weer aangesloten wil ( kast wordt beschadigd)
Heb je geen eigen TV ?quote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef depax het volgende:
bleh ik zit met een probleem
pa en ma kijken nu twee dagen tv dus kan ik niet wiien voor twee dagen.
Woensdag komt mijn zusje wiien
en rest van de week weet ik niet
Nu zou ik de wii voor vandaag en morge naar boven kunnen nemen maar dan zit ik met de zeik van mijn pa dat hij hem daarna niet weer aangesloten wil ( kast wordt beschadigd)
lees dan heb ik maar geen twee wii'squote:
Al naar gezocht.. kan m nergens vindenquote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
3e keer: KOOP EEN USB LAN ADAPTER en DUW ER UTP IN!!
Blijkt dat je dus echt een Nintendo versie daarvoor moet hebben die pas eind januari in de winkels ligtquote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
3e keer: KOOP EEN USB LAN ADAPTER en DUW ER UTP IN!!
JA cool he!quote:Op maandag 11 december 2006 20:56 schreef s0ul het volgende:
Nieuw zelda voor de wii word al aan gewerkt (GERUCHT)
Je moet eerst een update binnenhalen. Moet je Wii wel geconnect zijn met het internet.quote:Op maandag 11 december 2006 20:44 schreef s0ul het volgende:
Komt er ook een update voor de SD kaart gedoe
Want als ik een Wii channel opsla op men SD kaart pakt hij het niet (Hij leest het niet ofzo)
Save ik hem gewoon op de console pakt hij hem wel
Het zelfde met save games
Ik heb niet meer gespeeld sinds die aankondigingquote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weinig inzendingen nog voor de muts.
Zou wel heel vet zijnquote:Op maandag 11 december 2006 20:56 schreef s0ul het volgende:
Gerucht? Dat er een Zelda Wii op komst is is al een tijdje duidelijk.quote:Op maandag 11 december 2006 20:56 schreef s0ul het volgende:
Sterker nog, hij is al uitquote:Op maandag 11 december 2006 21:36 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Gerucht? Dat er een Zelda Wii op komst is is al een tijdje duidelijk.
Al gedaan maar het werkt nietquote:Op maandag 11 december 2006 21:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je moet eerst een update binnenhalen. Moet je Wii wel geconnect zijn met het internet.
quote:Op maandag 11 december 2006 22:40 schreef Japppo het volgende:
whehe was net ff met een maat aan het tennissen. vlieg ik in een keer bij een gigantische uitbal zo het publiek in. is dat jullie al eens gelukt?
Je kan beter zeggen: Moeten jullie niet Wii-en?quote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef Wunk het volgende:
Jezus, ik heb de hele 152 thread gemist, moeten jullie niet werken ofzo
Zo lang ik geen Wii heb: Neequote:Op maandag 11 december 2006 22:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen: Moeten jullie niet Wii-en?![]()
Nee, en ik had moeite m'n agressie op te kroppen na alle winkels af geweest te zijnquote:Op maandag 11 december 2006 23:00 schreef captain_cannabis het volgende:
Heeft er niemand meer een wii gescoord vandaag????
Ga weer verder met zelda![]()
Mzzl![]()
als ik er eenmaal 1 heb misschienquote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef depax het volgende:
nuth krijgt 13 wiis best veel als ik het zo zie
niemand heeft mij trouwens al toegevoegd op chibibo na.
Ik heb jou toegevoegdquote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef depax het volgende:
nuth krijgt 13 wiis best veel als ik het zo zie
niemand heeft mij trouwens al toegevoegd op chibibo na.
Maar Red Steel was daar vorige week 53E en Wii Play was 39E en is nu weer 49Equote:Op maandag 11 december 2006 20:41 schreef ikookhier het volgende:
MM alkmaar krant staat de wii weer in spellen 55Emorgen weer eens bellen of het binnen komen van zendingen
![]()
Dit zal toch niet waar zijn he... Wat een ^&%$streek als ze die consoles gewoon weer meteen de winkel ingeknald hebben. Vanochtend is mij recht in mijn gezicht verzekerd dat ze er zowiezo pas vanaf dinsdag uit zouden gaan...quote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier is mijn Makro report.
Breda: 0
What the hell.. idd, wat een naaistreek dit begint op FRS streken te lijken.quote:Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef BASSANOVA het volgende:
[..]
Dit zal toch niet waar zijn he... Wat een ^&%$streek als ze die consoles gewoon weer meteen de winkel ingeknald hebben. Vanochtend is mij recht in mijn gezicht verzekerd dat ze er zowiezo pas vanaf dinsdag uit zouden gaan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik weer voor Jan met de korte achternaam vroeg op morgen dus...
huh. ik heb 45 betaald voor wii play en 55 voor red steel vorige week bij MM Arnhemquote:Op maandag 11 december 2006 23:29 schreef Lister het volgende:
[..]
Maar Red Steel was daar vorige week 53E en Wii Play was 39E en is nu weer 49EBalen dat die allemaal weg waren voor dat ik doorhad dat hij 10E goedkoper was dan normaal
![]()
quote:In the Photo Channel, you can catch the evil cat that runs across the screen to get tips! It appears in the Fun option, and you can grab the cat with the A and B button.
� You can have a 194 piece puzzle by holding down the 1 button before selecting any piece amount.
� If you don�t have an SD card and still want to check out Photo Channel, you can e-mail a Jpg to your Wii Message Board. There is a size limit for any mail you send to it - possibly 1mb. Maxious' Note: You can find your Wii's email address by sending your normal email a message. It'll be from a unique email address!
� In Bowling, you can throw your ball into other people�s lanes.
� If you put mp3s in your SD card along with your photos, you can change the background music during a slideshow to one of your mp3s.
� When the messageboard records your play time, if you don�t exit to the Wii Menu before you power off the machine, it records the play time as �other�. If you properly exit to the menu and then shut off it will record it as the correct game.
� You can rearrange almost anything on the wii�like the channels and messages by just holding the A and B
� The plasma burin reduction kicks in the second the wiimote shuts down.
� when you get an e-mail, not only does the disc drive light up and pulsate blue, but your Wiimote sends out a little chirp
� when you�re in the Mii channel and you don�t use the Wiimote for a little bit and your Mii�s start walking around, if you then suddenly use the Wiimote, all the Mii stop and follow the �hand� for about 3 seconds�.
� when typing messages, and you need to go back and edit the message(while still typing) instead of deleting letters, just point to where you want to edit to move the type cursor.
� In Wii Sports Bowling, when you press up on the Directional Pad, it will zoom in on the lane. The zoom in sound is the exact same sound from Super Mario 64 anytime you moved the camera.
� Co Op Jugsaw puzzles in wii photos
� You can place the sensor bar upside down and it doesnt reverse the directions of your movements� Maxious' Note: We all know why now - no sensors in there
� In wii sports bowling, you can release on the back swing and throw the ball backwards. It scares all the miis behind you.
� Classic controller has analog shoulder buttons. With the GC �click� at the bottom.
Dat geldt dan alleen voor Makro en niet voor Klamer, lijkt mij. Aangezien m'n vader vanochtend in Barendrecht was en daar zeiden ze dat ze morgen pas verkochten.quote:Op maandag 11 december 2006 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
0 betekent overigens dat ze de vandaag binnen gekomen Wiis meteen verkocht hebben.
quote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier is mijn Makro report. Je ziet achtereenvolgens de vestiging en de voorraad die ze om 20u vanavond hadden. Ik weet ALLEEN van Delft hoe ze morgen de verkoop gaan aanpakken, dus over de rest hoef je neits te vragen, daar kon ik alleen de voorraad van zien en die kan morgen dus wegzijn. Delft gaat om 9u beginnen met de verkoop en heeft 20 units. Het PLAn is om alle wachtenden morgenvroeg een nummertje te geven, maar als dat niet doorgaat wordt het natuurlikj gewoon rennen
Nu de vestigingen met hun voorraad:
Amsterdam: 0
Delft: 20
Breda: 13
Nuth: 12
Best: 13
Duiven: 0
Hengelo: 0
Vianen: 4
Groningen: 0
Leeuwarden: 0
Beverwijk: 7
Wateringen: 4
Nieuwegein: 3
Barendrecht: 0
Nijmegen: 3
Den Bosch: 0
En dat was het. Doe er je voordeel mee
Je mag wel bij mij een potje komen sportenquote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Nee, en ik had moeite m'n agressie op te kroppen na alle winkels af geweest te zijn![]()
Donderdag weer een potentiele wii-aanschafdag![]()
aangepastquote:
Chanty!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat geldt dan alleen voor Makro en niet voor Klamer, lijkt mij. Aangezien m'n vader vanochtend in Barendrecht was en daar zeiden ze dat ze morgen pas verkochten.
Voor m'n oom dus, die had vorige week ofzo gereserveerd alleen werd er niet bijverteld hoeveelste ie stond... Kwam ie 'm de volgende dag ophalen, zeiden ze dat ie 128ste was ofzo
Dan mag diegene zelf natuurlijk zelf geen Wii kopen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:34 schreef Blaetman het volgende:
;/ Heb ff geen acces tot een makro pasje ;/ anders stond ik morgen voor de deur in delft.
Iemand die er ook naartoe gaat en een pasje heeft, waar ik me bij kan aansluiten?
Ook een goede nacht, clithanger. Hou je slowchat buiten het topic wil je? Mooi.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ook een goede nacht, clithanger. Hou je slowchat buiten het topic wil je? Mooi.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind dat Chanty de muts moet krijgen.
En dan ga je alleen met je piemel denken en reageer je op chantyquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:37 schreef beerke het volgende:
[..]
Dan mag diegene zelf natuurlijk zelf geen Wii kopen...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dan ga je alleen met je piemel denken en reageer je op chantyFoei
Kap is met die slowchatquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:45 schreef Wii-Style het volgende:
[..]![]()
Nu blijft Chanty gelijk een aantal topics weg.
Ik wist dat die zou komenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind dat Chanty de een muts is.moet krijgen.
Edit: Foutje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik wist dat die zou komenIk dacht er eigenlijk zelf aan om "Nee, ik ben de muts niet" te posten maar helaasch, te laat
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2006 00:55:05 ]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:58 schreef disjfa het volgende:
Nee niet jij Ruzbeh. Ikke.
Maar chan en broes moeten dus een keer los gaan opelkaar. Vergeet dan geen wii logo te scheren. Hell. Maak er een foto van waar je op doet alsof je ermee aan het spelen bent. Wie weet kan je nog een echte muts winnen chan
ik een een muts en een tas...quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:01 schreef Chanty87 het volgende:![]()
!
Heb wel een Wii-shirt trouwens...
Je hebt een mutsquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik een een muts en een tas...![]()
Brother Williams...quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:01 schreef Wii-Style het volgende:
BROTHER WILLIAMS AND CHANTALLE SITTING IN A TREE
KAY EYE ESS ESS NOG WAT GEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
ow... okay!quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef Wii-Style het volgende:
Ik dacht dat Broes hetzelfde was als Bros. in het Engels. Als in, broeders.
Wordt het toch nog een educatieve avond.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef Wii-Style het volgende:
Ik dacht dat Broes hetzelfde was als Bros. in het Engels. Als in, broeders.
Van seksuele voorlichting naar het verkenning van de Nederlandsche taal. 't Gaat snel zo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wordt het toch nog een educatieve avond.![]()
En dat in een Wii topic.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:10 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Van seksuele voorlichting naar het verkenning van de Nederlandsche taal. 't Gaat snel zo.
.......................UHquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:38 schreef Jesse- het volgende:
tieten
ik vind het gaaf om te posten met tieten!
Zeg... nog veel jonger en je fitheid neemt weer af hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:06 schreef FJD het volgende:
Mn Wii fitness age was gister 24Ontzettend balen dat ik golf had
Tennis ging super (1 v/d 50 mis) en baseball waren 6 of 7 homeruns. Vanavond voor een nog lagere Fitness Age
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:34 schreef Mortale het volgende:
Zeg... nog veel jonger en je fitheid neemt weer af hoor.
Volgens Roy zouden er helemaal geen wii's binnen komen in Breda.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:42 schreef SPiDeY. het volgende:
Wow dat was leuk net bij de Makro Breda (stond 12e ofzo in de rij), waren maar liefst 3 hele exemplaren beschikbaar![]()
En de rest van de 13/14 exemplaren voor de Goldcardmembers of de club die er vanmorgen om 6u zat. Daar gaan ze met de beloftes dat ze pas vanaf 9u verkocht zouden worden![]()
Het was het in ieder geval al waard om de Italiaanse man boos te zien worden en die zijn makropas uiteindelijk ook versnipperde over de toonbank, wat ik overigens ook wel terecht vond (vriendjespolitiek).
Hij zei ook dat er in Hengelo 0 zouden zijn, waren er dus 5 geleverdquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:53 schreef depax het volgende:
[..]
Volgens Roy zouden er helemaal geen wii's binnen komen in Breda.
En jij zegt net dat er 16 stuks waren :|
Roy had je die vergeten in te vullen ?
Vind het ook stom dat het in het krantje zetten, artikelen die in het krantje staan moet je toch op voorraad hebben??quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:04 schreef SPiDeY. het volgende:
Roy heeft het goed bekeken, iedereen afschrikken en zelf de Wii's binnen slepen![]()
Stonden trouwens ook grote gele aanplakbiljetten bij de Makro vanmorgen voordat hij open ging dat er absoluut geen Wii's verkrijgbaar waren voorlopig. Pff, right![]()
dan klopt er toch iets niets ik hoor alleen de disc spinnen en dan moet ik bijna mijn oor er tegen leggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:41 schreef Tware het volgende:
Zijn er overigens meer mensen bij wie de fan van de WIi een best hard lawaai maakt. Ik hoor dat gezoem door mn hele woonkamer![]()
Met een gemiddelde levering van 5 per winkel per week en een gemiddelde van 50 pre-orders per winkel ... februari/maart?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:46 schreef RoelRoel het volgende:
Pff wanneer is het afgelopen met mensen die 's ochtends voor de winkel gaan liggen / staan.
Ik heb nooit een andere launch gevolgt, maar wanneer is het een beetje verzadigd zodat ik gewoon rustig wanneer ik wil naar de winkel kan gaan?
Die van mijn broer hoor je absoluut niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:41 schreef Tware het volgende:
Zijn er overigens meer mensen bij wie de fan van de WIi een best hard lawaai maakt. Ik hoor dat gezoem door mn hele woonkamer![]()
Je weet dat je ook de box in de wiimote zachter kan zetten ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:45 schreef _GdR_ het volgende:
wou net zeggen.
dat ding is muis stil. alleen de controller maakt zon tiefus herrie als je je boomerang pakt.
Maar dat is alleen als de tv zacht staat.
ja dat weet ik. maar meestal game ik met muziek zo hard mogelijk. dan is t goed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:54 schreef depax het volgende:
[..]
Je weet dat je ook de box in de wiimote zachter kan zetten ?
Dan is het niet zo hard
boekarest maak je volgens mij toch een redelijke kans Aangezien het een grote stad is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:59 schreef FJD het volgende:
Zeker niemand die me kan helpen aan een winkel in Roemenie waar ik Wii games kan kopenIn Boekarest of Ploiesti
werkt als volgtquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar meestal game ik met muziek zo hard mogelijk. dan is t goed.
maar snachts kan ik meneer bose niet aan doen. en dan is t weer te hard.
het speakertje zou op het omgevings geluid moeten werken.
mja wie wil mij uitleggen hoe dat kut wiiMail nou werkt.
Als ik iemand zijn wiicode invoert krijgt diegene dan een melding? of moet ik zijn nummer in vullen en die gene mijn nummer en dan werkt het pas?
ik vind dit echt vreemd hoor.
hej, geen mod meer?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:59 schreef FJD het volgende:
Zeker niemand die me kan helpen aan een winkel in Roemenie waar ik Wii games kan kopenIn Boekarest of Ploiesti
ik denk dat ie is uitgezetquote:
OMG DRAGON QUEST IX VOOR NINTENDO DSquote:Op maandag 11 december 2006 18:57 schreef Wii-Style het volgende:
Morgen gaat Square-Enix wat vertellen, laten zien, etc.
Ook word er een nieuwe Dragon Quest spel onthuld.
Ik gok Dragon Quest IX voor Wii.
niemand bruikbare info?quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:55 schreef mrdjey het volgende:
Even een vraag voor dat ik morgen voor lucht bij de MM (amsterdam) sta.
Worden er morgen nu wel of geen wii's geleverd aan de MM.
Close enough...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:18 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
OMG DRAGON QUEST IX VOOR NINTENDO DS![]()
![]()
![]()
mail toevoegen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:02 schreef depax het volgende:
[..]
werkt als volgt
jij voegt de mail van die persoon toe
die mail krijgt automatisch een mail van de wii waar in die persoon gevraagd wordt te matchen ( zie het als een blind date) als je een match wil moet je replyen op die mail en dan komt die persoon als donkere zwarte contact ( eerst was het grijs ) in je adresboek staan .
En vanaf dan kan je mailen...
Als het goed is moeten beide gewoon een het nummer invoeren om een match te krijgen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mail toevoegen?
dat heb ik bijmezelf gedaan. (eigen email) en toen kreeg ik idd een email waar ik op moest replieen en werkt idd goed.
maar wat als ik een wii wil syncen. ik ga zo jouw wii nummer invullen.
krijg jij dan een bericht dat ik je wil toevoegen?
ik had een post later geschreven dat mail persoon moest zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mail toevoegen?
dat heb ik bijmezelf gedaan. (eigen email) en toen kreeg ik idd een email waar ik op moest replieen en werkt idd goed.
maar wat als ik een wii wil syncen. ik ga zo jouw wii nummer invullen.
krijg jij dan een bericht dat ik je wil toevoegen?
nja ik heb je toegevoegd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:24 schreef depax het volgende:
[..]
Als het goed is moeten beide gewoon een het nummer invoeren om een match te krijgen.
volgens mij krijg je geen bericht op je wii ervoor.
Dat zie ik dan wel
Ik weet niet of ik je had toegevoegd dacht et wel ben op moment werken( ach ja werken
)
Damn, dat wist ik na al die maanden nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Brother Williams...![]()
het is BROES!!!! met een S, niet BROER... met een R....
Als in BRUCE WILLIS, maar dan vernederlandst...
ik zet het wel in m'n ondertitel...quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:16 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Damn, dat wist ik na al die maanden niet![]()
Dat is wel verstandig inderdaadquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef beerke het volgende:
SPiDeY, wie was jij? Ik stond er ook namelijk en heb met een aantal lui staan praten. Enfin, ik werk dus bij de Makro in Breda. Roy had het gister goed gezien in het voorraadsysteem. In Breda hadden ze direct bij binnenkomst alle Wii's afgeboekt. Dit om te voorkomen dat mensen gister al voor een Wii zouden komen, omdat een of andere telefoniste 12 Nintendo's op voorraad ziet staan. Verstandige keuze als je het mij vraagt. Daarom ook dat ik Roy zijn post gisteravond nog had aangepast voor Breda met 13 consoles.
Dat ze al Wii's hadden verkocht aan goldcardklanten was absoluut niet netjes. Zeker niet omdat ik gisteravond expilciet had gevraagd hoe ze de verkoop aan wilden gaan pakken. Daarin zouden er absoluut geen Wii's voor 09:00 worden verkocht. Wat dat betreft voel ik me toch goed in de balen gedaan door mijn "collega's ".
Maar die kerel die zo heerlijk kwaad werd, daar heb ik toch echt van staan genieten hoor. Ik kon mij die woede heel goed voorstellen. Dat in combinatie met het temperament van die kerel was zeker de moeite waard om voor uit mijn bed te komen.
liever meteen goed werkend dan buggyquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:51 schreef Pronk het volgende:
Ik vind het wel verdomt slecht van Nintendo dat de weer, nieuws en internet channels niet gewoon vanaf de launch beschikbaar zijn.
ik iig niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:15 schreef alex4allofyou het volgende:
Hebben mensen hier mn mailtje al ontvangen? Dat blauwe licht is echt wel wat bijzonders, vol verwachting klopt ons hart als je dat ding aan ziet gaan![]()
Connect24 is echt wel wat bijzonders![]()
als dat net zo langzaam wordt als het winkelkanaal dan wil ik niet eens dat het gaat werken. .O.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:51 schreef Pronk het volgende:
Ik vind het wel verdomt slecht van Nintendo dat de weer, nieuws en internet channels niet gewoon vanaf de launch beschikbaar zijn.
Waarop? Op mn Wii nog niet aangezien ik nog lang niet iedereen toegevoegd hebquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:48 schreef alex4allofyou het volgende:
Hey Roy, mailtje al ontvangen?
Ik was met Danny aan het Wiien op zo'n ubergeheime mod meeting en toen sloeg ik m vol in z'n bek tijdens tquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:08 schreef BroesWillems het volgende:
hej, geen mod meer?
heb je mij toegevoegd?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarop? Op mn Wii nog niet aangezien ik nog lang niet iedereen toegevoegd heb
ik ga gewoon wat doen.quote:
Ok geef je adres maar kom ik er ff aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:11 schreef depax het volgende:
[..]
ik ga gewoon wat doen.
* depax heeft in de aanbieding 3 dozen
Een Wii doos
Een Wiiplay doos
1 Nunchuck doos
Allemaal nog in originele staat
Af te halen bij mij thuis inclusief 2 uur wii spelen.
voor 5 euro
Geen flauwekul
die dozen zijn leeg hequote:Op dinsdag 12 december 2006 13:12 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ok geef je adres maar kom ik er ff aan
Hey. die dozen zijn extraquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
omg omg omg omg
lege dozen incl. 2uur gamen.
wtf...![]()
Zou et niet weten ik ga niet remote adminnen met mijn wiiquote:
Ze zeggen dan roemeense vrouwen leuk zijn klopt dat ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:28 schreef FJD het volgende:
Bij mij ook gratis gamenVanaf Boekarest is het nog maar een km of 50.
Zo blijft ie wel lekker exclusief!quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:36 schreef linebear het volgende:
Weet niet waar Nintendo mee bezig isToch belachelijk, zulke levertijden....
Ja op je Wii ja. Gisteren bijgevoegd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarop? Op mn Wii nog niet aangezien ik nog lang niet iedereen toegevoegd heb
Op de 1 of andere manier is t heerlijk als je m zelf WEL hebtquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:36 schreef linebear het volgende:
Weet niet waar Nintendo mee bezig isToch belachelijk, zulke levertijden....
valt ook wel tegen.... miljoenen is niet echt exclusiefquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Zo blijft ie wel lekker exclusief!![]()
Zoals ik t zie is het heel simpel:quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:31 schreef depax het volgende:
En je moet dan wel zo netjes zijn de reis te betalen
Maar hij is wel exclusief uitverkocht!quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:39 schreef linebear het volgende:
[..]
valt ook wel tegen.... miljoenen is niet echt exclusief
hoe kan ik dan nu komen gamen>? en die dozen kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:29 schreef depax het volgende:
[..]
Zou et niet weten ik ga niet remote adminnen met mijn wii
Ik zit op het werk he
Bekend verhaal zegquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ik had afgelopen weekend een verjaardag van m'n tante en die speelt dus echt nooooooooit games en die had er ook al over gehoord enzo en het leek d'r ook hardstikke leuk
Gebruik de SHIFT eens...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:52 schreef speknek het volgende:
Hoe kun je e-mailadressen aanmaken als je geen @ toets hebt?
straks natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hoe kan ik dan nu komen gamen>? en die dozen kopen natuurlijk
links onderin zit een knop die je een soort shift geeft ( dus ook hoofdletters en speciale tekens ) daar vind je de @quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:52 schreef speknek het volgende:
Hoe kun je e-mailadressen aanmaken als je geen @ toets hebt?
Ik vond m nogal groter uitvallen dan ik dacht. Zou kunnen liggen aan het feit dat ik 18mnd lang gelezen had hoe enorm klein ie wel niet was en ik m in mn hoofd steeds heb bijgesteld tot de grootte van een DVDquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Net dus zo'n Wii demo kiosk gezien. Dat is ding verrekt klein. De afstandbediening ook, echt veel kleiner dan ik dacht
Ik hoop stiekem dat er iets flink mis is met de eerste lichtingquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier is t heerlijk als je m zelf WEL hebt![]()
Ik was diegene die naast je stond met die zwarte jasquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef beerke het volgende:
SPiDeY, wie was jij? Ik stond er ook namelijk en heb met een aantal lui staan praten. Enfin, ik werk dus bij de Makro in Breda. Roy had het gister goed gezien in het voorraadsysteem. In Breda hadden ze direct bij binnenkomst alle Wii's afgeboekt. Dit om te voorkomen dat mensen gister al voor een Wii zouden komen, omdat een of andere telefoniste 12 Nintendo's op voorraad ziet staan. Verstandige keuze als je het mij vraagt. Daarom ook dat ik Roy zijn post gisteravond nog had aangepast voor Breda met 13 consoles.
Dat ze al Wii's hadden verkocht aan goldcardklanten was absoluut niet netjes. Zeker niet omdat ik gisteravond expilciet had gevraagd hoe ze de verkoop aan wilden gaan pakken. Daarin zouden er absoluut geen Wii's voor 09:00 worden verkocht. Wat dat betreft voel ik me toch goed in de balen gedaan door mijn "collega's ".
Maar die kerel die zo heerlijk kwaad werd, daar heb ik toch echt van staan genieten hoor. Ik kon mij die woede heel goed voorstellen. Dat in combinatie met het temperament van die kerel was zeker de moeite waard om voor uit mijn bed te komen.
voeg mij ook maar vast toe...quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik heb de FOK! wiki lijst uitgeprint en ga nu gewoon iedereen daaruit toevoegen
ik denk dat de lopende band overuren draait...quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:43 schreef RoelRoel het volgende:
Maar nu ze zo goed verkopen... Heeft nintendo dan niet zoiets van: flink produceren en een hele hoop verzenden. Zodat ik over een week gewoon relaxed naar een winkel kan zonder gekke dingen te doen.![]()
Mooi, dan heb ik tenminste een gezicht bij user SPiDeY!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:40 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ik was diegene die naast je stond met die zwarte jas
Maar het was idd wel heel spijtig dat de meeste al naar Goldcardmembers gingen, en kon me die reactie van die gast dan ook idd heel goed voorstellen. Het was gewoon een beetje krom allemaal, en men was dus niet eerlijk met de informatieverschaffing. Maar met snel rennen had ik er wellicht dus nog wel 1tje kunnen krijgen, op de boze blikken na dan in dat geval
Nog geen telefoontje over de 2e lichting gehad trouwens![]()
]quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, een hele lijst toegevoegd (spekkie bijv) maar nog niet iedereen, best rotwerk zo'n lijt
Heb ik ook gedaan. Moet nog wel een aantal mensen toevoegen dus ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik heb de FOK! wiki lijst uitgeprint en ga nu gewoon iedereen daaruit toevoegen
Ik zie dat je me ook toegevoegd hebt, als het goed is komt mijn Mii jouw kant op nuquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:14 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Moet nog wel een aantal mensen toevoegen dus ik ben benieuwd![]()
Tjah, Wii Play had ik nog wel liggen. Wel grappig dat ik tegen je zei dat ik hoorde dat er iets van 13 zouden zijn, terwijl ik diezelfde informatie van jou had via Fokquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:52 schreef beerke het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik tenminste een gezicht bij user SPiDeY!
Jammer dat het je niet is gelukt om een Wii te bemachtigen. Gelukkig had ik nog de laatste Wii Play te pakken. Mijn missie was dus niet vergeefs.
je hebt mij niet toegevoegd zekers?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, een hele lijst toegevoegd (spekkie bijv) maar nog niet iedereen, best rotwerk zo'n lijt
Ik had je ook toegevoegd ( eigelijk iedereenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie dat je me ook toegevoegd hebt, als het goed is komt mijn Mii jouw kant op nu
elke wii heeft een emailadres jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef DerBolle het volgende:
pff nog 8 dagen en dan kan ik ook wii-en..
ik hoor dingen over email adressen voorbij komen.. wtf?
Niiiiiice, ben vanavond pas thuis dus dan zie ik het welquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie dat je me ook toegevoegd hebt, als het goed is komt mijn Mii jouw kant op nu
... it's a small world after allquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Tjah, Wii Play had ik nog wel liggen. Wel grappig dat ik tegen je zei dat ik hoorde dat er iets van 13 zouden zijn, terwijl ik diezelfde informatie van jou had via Fok![]()
Maar vanmiddag geen zending meer denk ik?(mocht je inside info hebben)
ooeh, wel een adressenboek hopelijk?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:27 schreef depax het volgende:
[..]
elke wii heeft een emailadres ja
tis als volgt:
je wiicode helemaal achter elkaar @wii.com
Heb je wel vanaf je wii eerst een mailtje naar jezelf gestuurd? Die moet je eerst beantwoorden en dan kan je pas zelf naar je wii mailen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:28 schreef speknek het volgende:
Waarom gaat mijn lampje nou niet knipperen, ik heb nog wel een mailtje naar mezelf gestuurd.
ja een adresboek met 20 pagina's en ongeveer 10 adressen per pagina dacht ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:30 schreef DerBolle het volgende:
[..]
ooeh, wel een adressenboek hopelijk?
verdomme ik wil naar huis
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef depax het volgende:
Ik wil nog steeds weten hoe de roemeense madamkes zijn net zoals de hongaarse ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef FJD het volgende:
[..]Hier worden we tenminste niet aangevallen door pubers omdat we een Wii boven een 360 verkiezen
Ik ben er pas sinds zaterdag manquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef depax het volgende:
Ik wil nog steeds weten hoe de roemeense madamkes zijn net zoals de hongaarse ?
je antwoord niet eens
ooh en in de supermarkt lopen er geen roemenese rond toch zeker wel achter de kassa anders arme jongenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds zaterdag manBen in de supermarkt geweest en op kantoor
Way past expiration datequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef depax het volgende:
ooh en in de supermarkt lopen er geen roemenese rond toch zeker wel achter de kassa anders arme jongen
Volgens mij nét iets lekkerder dan de Hongaarse.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef depax het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten hoe de roemeense madamkes zijn net zoals de hongaarse ?
je antwoord niet eens
PS3!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef FJD het volgende:
[..]Hier worden we tenminste niet aangevallen door pubers omdat we een Wii boven een 360 verkiezen
Nah mijn hongaars collega's zijn behoorlijk lekker al spreken ze amper engels maar dat terzijde.Handig als je een server of mailrelay probleem moet uitleggen aan ze. Kan je beter mailenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Volgens mij nét iets lekkerder dan de Hongaarse.
Naar mijn ervaring is het ongeveer zo: Oekraine > Roemenie > Hongarije > Tsjechie > Polen
grappigquote:
laat ik daar nu net van houden ( tot 40 danquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Way past expiration date
Erge is ook dat ze geen woord engels spreken
Hehe. Vorige keer Frank lopen fucken johquote:
hoe zit dat nou met de Wii-mote, deze hebben ze al werkend op de PC, of heeft niemand er nog wat van gezien?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Hehe. Vorige keer Frank lopen fucken johOp MSN met Kev en JP erbij. Allemaal dat de Wii veel beter was inclusief betere graphics en betere games enzo
*haphap*
Maar goed, dat terzijde.
quote:Zaterdag 09 december 2006 - Op Onakasuita is vandaag een nieuwe update verschenen voor de bekende Wii-mote driver die de controller laat werken op je computer. Door de driver wordt het mogelijk om net als op de Wii gebruik te maken van de innovatieve mogelijkheden van de Wii. Met deze update kun je de Wii-mote kalibreren waardoor de besturing een stuk beter verloopt.
De driver kun je hier downloaden. Hieronder lees je hoe de driver werkt en zie je een filmpje van YouTube waarin de mogelijkheden worden getoond.
Met Halflife, alleen de pointer werkt geloof ik nog niet dus echt functioneel is t nog nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef RudyCarell het volgende:
hoe zit dat nou met de Wii-mote, deze hebben ze al werkend op de PC, of heeft niemand er nog wat van gezien?
Ja dat is gelukt www.wiili.org ( kan ook com zijn) dacht ik vind je meer info.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
hoe zit dat nou met de Wii-mote, deze hebben ze al werkend op de PC, of heeft niemand er nog wat van gezien?
dankequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:06 schreef depax het volgende:
[..]
Ja dat is gelukt www.wiili.org ( kan ook com zijn) dacht ik vind je meer info.
Dat lijkt lang geleden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef DerBolle het volgende:
pff
Als ik er van de week nog geen heb kom ik dat zeker doen jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:28 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij een potje komen sporten.
nieuwe boschstraat 10
quote:[People who play RPGs are] "depressed gamers who like to sit alone in their dark rooms and play slow games."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |