quote:Op maandag 11 december 2006 22:40 schreef Japppo het volgende:
whehe was net ff met een maat aan het tennissen. vlieg ik in een keer bij een gigantische uitbal zo het publiek in. is dat jullie al eens gelukt?
Je kan beter zeggen: Moeten jullie niet Wii-en?quote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef Wunk het volgende:
Jezus, ik heb de hele 152 thread gemist, moeten jullie niet werken ofzo
Zo lang ik geen Wii heb: Neequote:Op maandag 11 december 2006 22:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen: Moeten jullie niet Wii-en?![]()
Nee, en ik had moeite m'n agressie op te kroppen na alle winkels af geweest te zijnquote:Op maandag 11 december 2006 23:00 schreef captain_cannabis het volgende:
Heeft er niemand meer een wii gescoord vandaag????
Ga weer verder met zelda![]()
Mzzl![]()
als ik er eenmaal 1 heb misschienquote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef depax het volgende:
nuth krijgt 13 wiis best veel als ik het zo zie
niemand heeft mij trouwens al toegevoegd op chibibo na.
Ik heb jou toegevoegdquote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef depax het volgende:
nuth krijgt 13 wiis best veel als ik het zo zie
niemand heeft mij trouwens al toegevoegd op chibibo na.
Maar Red Steel was daar vorige week 53E en Wii Play was 39E en is nu weer 49Equote:Op maandag 11 december 2006 20:41 schreef ikookhier het volgende:
MM alkmaar krant staat de wii weer in spellen 55Emorgen weer eens bellen of het binnen komen van zendingen
![]()
Dit zal toch niet waar zijn he... Wat een ^&%$streek als ze die consoles gewoon weer meteen de winkel ingeknald hebben. Vanochtend is mij recht in mijn gezicht verzekerd dat ze er zowiezo pas vanaf dinsdag uit zouden gaan...quote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier is mijn Makro report.
Breda: 0
What the hell.. idd, wat een naaistreek dit begint op FRS streken te lijken.quote:Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef BASSANOVA het volgende:
[..]
Dit zal toch niet waar zijn he... Wat een ^&%$streek als ze die consoles gewoon weer meteen de winkel ingeknald hebben. Vanochtend is mij recht in mijn gezicht verzekerd dat ze er zowiezo pas vanaf dinsdag uit zouden gaan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik weer voor Jan met de korte achternaam vroeg op morgen dus...
huh. ik heb 45 betaald voor wii play en 55 voor red steel vorige week bij MM Arnhemquote:Op maandag 11 december 2006 23:29 schreef Lister het volgende:
[..]
Maar Red Steel was daar vorige week 53E en Wii Play was 39E en is nu weer 49EBalen dat die allemaal weg waren voor dat ik doorhad dat hij 10E goedkoper was dan normaal
![]()
quote:In the Photo Channel, you can catch the evil cat that runs across the screen to get tips! It appears in the Fun option, and you can grab the cat with the A and B button.
� You can have a 194 piece puzzle by holding down the 1 button before selecting any piece amount.
� If you don�t have an SD card and still want to check out Photo Channel, you can e-mail a Jpg to your Wii Message Board. There is a size limit for any mail you send to it - possibly 1mb. Maxious' Note: You can find your Wii's email address by sending your normal email a message. It'll be from a unique email address!
� In Bowling, you can throw your ball into other people�s lanes.
� If you put mp3s in your SD card along with your photos, you can change the background music during a slideshow to one of your mp3s.
� When the messageboard records your play time, if you don�t exit to the Wii Menu before you power off the machine, it records the play time as �other�. If you properly exit to the menu and then shut off it will record it as the correct game.
� You can rearrange almost anything on the wii�like the channels and messages by just holding the A and B
� The plasma burin reduction kicks in the second the wiimote shuts down.
� when you get an e-mail, not only does the disc drive light up and pulsate blue, but your Wiimote sends out a little chirp
� when you�re in the Mii channel and you don�t use the Wiimote for a little bit and your Mii�s start walking around, if you then suddenly use the Wiimote, all the Mii stop and follow the �hand� for about 3 seconds�.
� when typing messages, and you need to go back and edit the message(while still typing) instead of deleting letters, just point to where you want to edit to move the type cursor.
� In Wii Sports Bowling, when you press up on the Directional Pad, it will zoom in on the lane. The zoom in sound is the exact same sound from Super Mario 64 anytime you moved the camera.
� Co Op Jugsaw puzzles in wii photos
� You can place the sensor bar upside down and it doesnt reverse the directions of your movements� Maxious' Note: We all know why now - no sensors in there
� In wii sports bowling, you can release on the back swing and throw the ball backwards. It scares all the miis behind you.
� Classic controller has analog shoulder buttons. With the GC �click� at the bottom.
Dat geldt dan alleen voor Makro en niet voor Klamer, lijkt mij. Aangezien m'n vader vanochtend in Barendrecht was en daar zeiden ze dat ze morgen pas verkochten.quote:Op maandag 11 december 2006 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
0 betekent overigens dat ze de vandaag binnen gekomen Wiis meteen verkocht hebben.
quote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier is mijn Makro report. Je ziet achtereenvolgens de vestiging en de voorraad die ze om 20u vanavond hadden. Ik weet ALLEEN van Delft hoe ze morgen de verkoop gaan aanpakken, dus over de rest hoef je neits te vragen, daar kon ik alleen de voorraad van zien en die kan morgen dus wegzijn. Delft gaat om 9u beginnen met de verkoop en heeft 20 units. Het PLAn is om alle wachtenden morgenvroeg een nummertje te geven, maar als dat niet doorgaat wordt het natuurlikj gewoon rennen
Nu de vestigingen met hun voorraad:
Amsterdam: 0
Delft: 20
Breda: 13
Nuth: 12
Best: 13
Duiven: 0
Hengelo: 0
Vianen: 4
Groningen: 0
Leeuwarden: 0
Beverwijk: 7
Wateringen: 4
Nieuwegein: 3
Barendrecht: 0
Nijmegen: 3
Den Bosch: 0
En dat was het. Doe er je voordeel mee
Je mag wel bij mij een potje komen sportenquote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Nee, en ik had moeite m'n agressie op te kroppen na alle winkels af geweest te zijn![]()
Donderdag weer een potentiele wii-aanschafdag![]()
aangepastquote:
Chanty!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat geldt dan alleen voor Makro en niet voor Klamer, lijkt mij. Aangezien m'n vader vanochtend in Barendrecht was en daar zeiden ze dat ze morgen pas verkochten.
Voor m'n oom dus, die had vorige week ofzo gereserveerd alleen werd er niet bijverteld hoeveelste ie stond... Kwam ie 'm de volgende dag ophalen, zeiden ze dat ie 128ste was ofzo
Dan mag diegene zelf natuurlijk zelf geen Wii kopen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:34 schreef Blaetman het volgende:
;/ Heb ff geen acces tot een makro pasje ;/ anders stond ik morgen voor de deur in delft.
Iemand die er ook naartoe gaat en een pasje heeft, waar ik me bij kan aansluiten?
Ook een goede nacht, clithanger. Hou je slowchat buiten het topic wil je? Mooi.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ook een goede nacht, clithanger. Hou je slowchat buiten het topic wil je? Mooi.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind dat Chanty de muts moet krijgen.
En dan ga je alleen met je piemel denken en reageer je op chantyquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:37 schreef beerke het volgende:
[..]
Dan mag diegene zelf natuurlijk zelf geen Wii kopen...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dan ga je alleen met je piemel denken en reageer je op chantyFoei
Kap is met die slowchatquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:45 schreef Wii-Style het volgende:
[..]![]()
Nu blijft Chanty gelijk een aantal topics weg.
Ik wist dat die zou komenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind dat Chanty de een muts is.moet krijgen.
Edit: Foutje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik wist dat die zou komenIk dacht er eigenlijk zelf aan om "Nee, ik ben de muts niet" te posten maar helaasch, te laat
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2006 00:55:05 ]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:58 schreef disjfa het volgende:
Nee niet jij Ruzbeh. Ikke.
Maar chan en broes moeten dus een keer los gaan opelkaar. Vergeet dan geen wii logo te scheren. Hell. Maak er een foto van waar je op doet alsof je ermee aan het spelen bent. Wie weet kan je nog een echte muts winnen chan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |