quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:58 schreef disjfa het volgende:
Nee niet jij Ruzbeh. Ikke.
Maar chan en broes moeten dus een keer los gaan opelkaar. Vergeet dan geen wii logo te scheren. Hell. Maak er een foto van waar je op doet alsof je ermee aan het spelen bent. Wie weet kan je nog een echte muts winnen chan
ik een een muts en een tas...quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:01 schreef Chanty87 het volgende:![]()
!
Heb wel een Wii-shirt trouwens...
Je hebt een mutsquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik een een muts en een tas...![]()
Brother Williams...quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:01 schreef Wii-Style het volgende:
BROTHER WILLIAMS AND CHANTALLE SITTING IN A TREE
KAY EYE ESS ESS NOG WAT GEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
ow... okay!quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef Wii-Style het volgende:
Ik dacht dat Broes hetzelfde was als Bros. in het Engels. Als in, broeders.
Wordt het toch nog een educatieve avond.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef Wii-Style het volgende:
Ik dacht dat Broes hetzelfde was als Bros. in het Engels. Als in, broeders.
Van seksuele voorlichting naar het verkenning van de Nederlandsche taal. 't Gaat snel zo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wordt het toch nog een educatieve avond.![]()
En dat in een Wii topic.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:10 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Van seksuele voorlichting naar het verkenning van de Nederlandsche taal. 't Gaat snel zo.
.......................UHquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:38 schreef Jesse- het volgende:
tieten
ik vind het gaaf om te posten met tieten!
Zeg... nog veel jonger en je fitheid neemt weer af hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:06 schreef FJD het volgende:
Mn Wii fitness age was gister 24Ontzettend balen dat ik golf had
Tennis ging super (1 v/d 50 mis) en baseball waren 6 of 7 homeruns. Vanavond voor een nog lagere Fitness Age
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:34 schreef Mortale het volgende:
Zeg... nog veel jonger en je fitheid neemt weer af hoor.
Volgens Roy zouden er helemaal geen wii's binnen komen in Breda.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:42 schreef SPiDeY. het volgende:
Wow dat was leuk net bij de Makro Breda (stond 12e ofzo in de rij), waren maar liefst 3 hele exemplaren beschikbaar![]()
En de rest van de 13/14 exemplaren voor de Goldcardmembers of de club die er vanmorgen om 6u zat. Daar gaan ze met de beloftes dat ze pas vanaf 9u verkocht zouden worden![]()
Het was het in ieder geval al waard om de Italiaanse man boos te zien worden en die zijn makropas uiteindelijk ook versnipperde over de toonbank, wat ik overigens ook wel terecht vond (vriendjespolitiek).
Hij zei ook dat er in Hengelo 0 zouden zijn, waren er dus 5 geleverdquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:53 schreef depax het volgende:
[..]
Volgens Roy zouden er helemaal geen wii's binnen komen in Breda.
En jij zegt net dat er 16 stuks waren :|
Roy had je die vergeten in te vullen ?
Vind het ook stom dat het in het krantje zetten, artikelen die in het krantje staan moet je toch op voorraad hebben??quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:04 schreef SPiDeY. het volgende:
Roy heeft het goed bekeken, iedereen afschrikken en zelf de Wii's binnen slepen![]()
Stonden trouwens ook grote gele aanplakbiljetten bij de Makro vanmorgen voordat hij open ging dat er absoluut geen Wii's verkrijgbaar waren voorlopig. Pff, right![]()
dan klopt er toch iets niets ik hoor alleen de disc spinnen en dan moet ik bijna mijn oor er tegen leggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:41 schreef Tware het volgende:
Zijn er overigens meer mensen bij wie de fan van de WIi een best hard lawaai maakt. Ik hoor dat gezoem door mn hele woonkamer![]()
Met een gemiddelde levering van 5 per winkel per week en een gemiddelde van 50 pre-orders per winkel ... februari/maart?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:46 schreef RoelRoel het volgende:
Pff wanneer is het afgelopen met mensen die 's ochtends voor de winkel gaan liggen / staan.
Ik heb nooit een andere launch gevolgt, maar wanneer is het een beetje verzadigd zodat ik gewoon rustig wanneer ik wil naar de winkel kan gaan?
Die van mijn broer hoor je absoluut niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:41 schreef Tware het volgende:
Zijn er overigens meer mensen bij wie de fan van de WIi een best hard lawaai maakt. Ik hoor dat gezoem door mn hele woonkamer![]()
Je weet dat je ook de box in de wiimote zachter kan zetten ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:45 schreef _GdR_ het volgende:
wou net zeggen.
dat ding is muis stil. alleen de controller maakt zon tiefus herrie als je je boomerang pakt.
Maar dat is alleen als de tv zacht staat.
ja dat weet ik. maar meestal game ik met muziek zo hard mogelijk. dan is t goed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:54 schreef depax het volgende:
[..]
Je weet dat je ook de box in de wiimote zachter kan zetten ?
Dan is het niet zo hard
boekarest maak je volgens mij toch een redelijke kans Aangezien het een grote stad is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:59 schreef FJD het volgende:
Zeker niemand die me kan helpen aan een winkel in Roemenie waar ik Wii games kan kopenIn Boekarest of Ploiesti
werkt als volgtquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar meestal game ik met muziek zo hard mogelijk. dan is t goed.
maar snachts kan ik meneer bose niet aan doen. en dan is t weer te hard.
het speakertje zou op het omgevings geluid moeten werken.
mja wie wil mij uitleggen hoe dat kut wiiMail nou werkt.
Als ik iemand zijn wiicode invoert krijgt diegene dan een melding? of moet ik zijn nummer in vullen en die gene mijn nummer en dan werkt het pas?
ik vind dit echt vreemd hoor.
hej, geen mod meer?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:59 schreef FJD het volgende:
Zeker niemand die me kan helpen aan een winkel in Roemenie waar ik Wii games kan kopenIn Boekarest of Ploiesti
ik denk dat ie is uitgezetquote:
OMG DRAGON QUEST IX VOOR NINTENDO DSquote:Op maandag 11 december 2006 18:57 schreef Wii-Style het volgende:
Morgen gaat Square-Enix wat vertellen, laten zien, etc.
Ook word er een nieuwe Dragon Quest spel onthuld.
Ik gok Dragon Quest IX voor Wii.
niemand bruikbare info?quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:55 schreef mrdjey het volgende:
Even een vraag voor dat ik morgen voor lucht bij de MM (amsterdam) sta.
Worden er morgen nu wel of geen wii's geleverd aan de MM.
Close enough...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:18 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
OMG DRAGON QUEST IX VOOR NINTENDO DS![]()
![]()
![]()
mail toevoegen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:02 schreef depax het volgende:
[..]
werkt als volgt
jij voegt de mail van die persoon toe
die mail krijgt automatisch een mail van de wii waar in die persoon gevraagd wordt te matchen ( zie het als een blind date) als je een match wil moet je replyen op die mail en dan komt die persoon als donkere zwarte contact ( eerst was het grijs ) in je adresboek staan .
En vanaf dan kan je mailen...
Als het goed is moeten beide gewoon een het nummer invoeren om een match te krijgen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mail toevoegen?
dat heb ik bijmezelf gedaan. (eigen email) en toen kreeg ik idd een email waar ik op moest replieen en werkt idd goed.
maar wat als ik een wii wil syncen. ik ga zo jouw wii nummer invullen.
krijg jij dan een bericht dat ik je wil toevoegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |