En je wireless channel? Is dat 1 of 11?quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Al 10x de code opnieuwe ingevuld. Zowel WEP als WPA geprobeerd.. andere channels, dhcp uit/aan.. alles geprobeerd, maar ik kom niet langs die verrekte error heen.
Tof.. ik zie nu ook net dat die lan adapter (voor vaste aansluiting) pas in april verschijnt.
quote:On December 20, Nintendo will launch the Forecast Channel. From this channel, users will be able to access constantly-updated local weather information. Users can also receive weather information from around the world by navigating an interactive 3-D model of the globe. Weather information is to be provided by Weathernews. Following this, on January 27, the News Channel will make headlines with the latest news from around the world provided by the Associated Press. A high-speed internet connection is required to access both the Forecast and News Channels.
Ik dacht dat de bedoeling van dit topic was om ervaringen uit te wisselen en niet om een aantal mensen die "Pre-orderen is voor mietjes" mentaal te ondersteunenquote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeik niet.. Jij hebt tenminste een Wii
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar want mijn zwager wil dus ook een adapter gaan halenquote:Op maandag 11 december 2006 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel érg laat? Waar heb je dat gelezen?
A+B tegelijk en slepen maarquote:Op maandag 11 december 2006 13:17 schreef Pronk het volgende:
Ik moet dus nog eventjes geduld hebben voordat alle channels werken.
Ik lees net op de officiële site van de Wii dat het mogelijk is om de volgorde van de channels in het Wii menu te veranderen. Ik krijg dat niet voor elkaar, heeft iemand een idee hoe dat werkt?
Je kunt channels oppakken door A en B tegelijk in te drukken, dan kun je ze verplaatsen.quote:Op maandag 11 december 2006 13:17 schreef Pronk het volgende:
Ik moet dus nog eventjes geduld hebben voordat alle channels werken.
Ik lees net op de officiële site van de Wii dat het mogelijk is om de volgorde van de channels in het Wii menu te veranderen. Ik krijg dat niet voor elkaar, heeft iemand een idee hoe dat werkt?
quote:Op maandag 11 december 2006 13:20 schreef Feen het volgende:
Weet iemand of Brothers in Arms hells highway wel of niet op de Wii uitkomt? Zo ja/nee, zou je een bron kunnen geven, ben nl. bezig voor marketingplan voor het spel brothers in arms hells highway voor school.
voorbaat dank!
quote:Brothers In Arms Making Its Way To The Wii?
By William Usher: 2006-11-27
Brothers In Arms Making Its Way To The Wii? It has been no surprise that the next generation of Brothers In Arms is nothing short of impressive. While it’s still a ways off from release, every gamer is probably questioning whether Brothers In Arms: Hell’s Highway is going to make its way to the Wii? Well, with the success of Call of Duty 3, another World War II shooter probably wouldn’t be a bad addition to Nintendo’s lineup.
Utilizing advanced physics (much like Midway’s Stranglehold), BIA: Hell’s Highway offers a whole new level of military combat and immersive warfare. So I contacted a representative at Gearbox to see if the developers had a little something cooking in the oven for the Nintendo Wii. Even though I hate to be a buzz-kill, the PR commented that... “Currently, Gearbox hasn't announced anything regarding Hell's Highway and the Wii,
Although, given that Ubisoft is a heavy third-party supporter for Wii that doesn’t mean there won’t be a Brothers In Arms for Nintendo’s new system. The representative from Gearbox continued on to say... “as you likely know, we will certainly be developing on the Wii platform (we just haven't really said what and when yet”
Ik heb net even gekeken op de site van B-smit (Bart) en daar staat de LAN-adapter gewoon tussen de toebehoren? Staat niet bij dat het nog niet leverbaar is dus mss is ie al verkrijgbaar?quote:Op maandag 11 december 2006 13:19 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar want mijn zwager wil dus ook een adapter gaan halen![]()
ik ben gewoon blij dat WPA2 werd ondersteundgewoon op mijn airport en werken maar helemaal top!
BMH en ik hadden een Pre-Order...quote:Op maandag 11 december 2006 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat de bedoeling van dit topic was om ervaringen uit te wisselen en niet om een aantal mensen die "Pre-orderen is voor mietjes" mentaal te ondersteunen.
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 11 december 2006 11:11 schreef depax het volgende:
[..]
Sorry vergeet ik jouw weer
scuzi
Je kan altijd naar het zuiden afdalen of naar duitsland vind je er nog genoeg
ik had er ook 1quote:Op maandag 11 december 2006 13:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
BMH en ik hadden een Pre-Order...![]()
Koop gewoon een USB lan adapter.. en je kan online.quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Al 10x de code opnieuwe ingevuld. Zowel WEP als WPA geprobeerd.. andere channels, dhcp uit/aan.. alles geprobeerd, maar ik kom niet langs die verrekte error heen.
Tof.. ik zie nu ook net dat die lan adapter (voor vaste aansluiting) pas in april verschijnt.
vrij kansloos ben ik bangquote:Op maandag 11 december 2006 14:48 schreef RoelRoel het volgende:
Ik zit nu op school in Eindhoven te wachten op iemand die pas om 16:00 klaar is of zo. Heeft het nut als ik nu in de stad ga rondlopen om een Wii te zoeken of is dat hopeloos?
Media markt Maastricht/Aken/Hasselt(Genk kan ook )/Heerlen/Luik ?quote:Op maandag 11 december 2006 13:54 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Ik woon in het zuiden en ik kan geen wii vinden zo los in de winkel. Ik heb vandaag ook al een rondje duitsland gedaan (mediamarkt, winkels in mondchengladbach, real) allemaal ausverkauft. Es tut mir leid enzo
Verwachtingen zijn uitgekomen en op sommige plekken overtreft het het en andere (nog) niet.quote:Op zondag 10 december 2006 19:09 schreef kevin85 het volgende:
Heb de Wii beteld bij Wehkamp, er staat dat ie volgende week binnen komt
Nu maar hopen dat het goed komt!
Lijkt me superbriljant ding!
Zijn bij de mensen die hem hebben de verwachtingen uitgekomen?
Inderdaad, dan is het tenminste nog iets van 20 euro of meer in plaats van Nintendo's 30 euro adapter.quote:Op maandag 11 december 2006 14:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Koop gewoon een USB lan adapter.. en je kan online.
Je kan dus een gewone USB adapter gebruiken dus een nintendo ding is niet perse nodigquote:Op maandag 11 december 2006 15:14 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is het tenminste nog iets van 20 euro of meer in plaats van Nintendo's 30 euro adapter.
En als ik morgen-avond naar de Makro (Best) ga ben ik zeker ook kansloos?quote:
ik heb hitler in de aanbieding. heb je gister ook toegevoegd aan mn adresboek. maar je accept niet ofzo?quote:Op maandag 11 december 2006 14:42 schreef Oksel het volgende:
Iedereen even naar het Mii Plein, en dan migreren aanzetten! Kun je tenminste ook Mii's krijgen van wildvreemden!
Ik wil Hitler, etc. etc.!
Dat heb je goed begrepenquote:Op maandag 11 december 2006 15:21 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Je kan dus een gewone USB adapter gebruiken dus een nintendo ding is niet perse nodigcool of heb ik het nu verkeerd begrepen?
Mja, daar heb je tenminste nog wat aanquote:Op maandag 11 december 2006 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit niks te doen op school nuIk kan beter gewoon thuis zelda-en
![]()
Want?quote:Op maandag 11 december 2006 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Al wacht ik zelf tot de officiële Nintendo versie uit is
bol.comquote:Op maandag 11 december 2006 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel érg laat? Waar heb je dat gelezen?
B-smit heeft hem wel zo lijkt het (er staat niet bij dat ie nog niet leverbaar is)quote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef Mordreth het volgende:
[..]
bol.com, zijn meestal wel juist met releasedata.
Dikke ruk dus.
Ga straks nog even zo'n wireless dingetje van Nintendo kopen. Kijken of ie m dan wel pakt.
Koop een USB LAN adapter pik!quote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef Mordreth het volgende:
[..]
bol.com, zijn meestal wel juist met releasedata.
Dikke ruk dus.
Ga straks nog even zo'n wireless dingetje van Nintendo kopen. Kijken of ie m dan wel pakt.
quote:Op maandag 11 december 2006 14:54 schreef depax het volgende:
[..]
Media markt Maastricht/Aken/Hasselt(Genk kan ook )/Heerlen/Luik ?
Ach ik probeer alleen maar te helpen.
Enig idee welk merk/type er wel mee werkt?quote:
Als iedereen mij ook ff aan meld 6029 6184 3264 6748quote:Op maandag 11 december 2006 14:42 schreef Oksel het volgende:
Iedereen even naar het Mii Plein, en dan migreren aanzetten! Kun je tenminste ook Mii's krijgen van wildvreemden!
Ik wil Hitler, etc. etc.!
WTF, nog meer tukkers?!?quote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Mortale het volgende:
Bah, bart smith hengelo krijgt pas woensdag de wii.
ik heb ook nog geen Wii en geen games.quote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weinig inzendingen nog voor de muts.
Het is ook een kut opdracht roy.quote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weinig inzendingen nog voor de muts.
Uhm, alle USB-LAN adapters?quote:Op maandag 11 december 2006 16:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Enig idee welk merk/type er wel mee werkt?
Router heeft er niet echt iets mee te maken lijkt me, kwestie van standaard LAN kabeltje-kabeltje instellen en klaarquote:Die router die ik heb is de Linksys WAG200G.. staat niet op de support lijst van Nintendo.. maarja dat zegt geen ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |