Fijn roy.., moeten we wel een Wii hebbenquote:Het enige dat je ervoor hoeft te doen is een foto nemen van jezelf (of vriendin/vader/moeder/hond) terwijl je aan het spelen bent op de Wii.
Je hoeft heul geen wii te hebbenquote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef Wunk het volgende:
[..]
Fijn roy.., moeten we wel een Wii hebben
En welke van de 2 topics gaat op slot, PLACE YOUR BETS LADIES AND GENTLEMEN![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 13:51 schreef EricG het volgende:
Kutzooi ik hoopte op een Wii om te winnen.
quote:Op zondag 10 december 2006 13:51 schreef EricG het volgende:
Kutzooi ik hoopte op een Wii om te winnen.
Dat deden we met de 360 ook, zo krijgen de echte fans de meeste kans en wint er niet iemand die toevallig ff het topic leest.quote:Op zondag 10 december 2006 13:55 schreef seto het volgende:
Doe liever een wedstrijd waar de mensen zonder Wii zo wanhopig mogelijk doen
Beetje oneerlijk dat de mensen met een Wii nu meer kans hebben om te winnen!
quote:Ik wil graag berichten uitwisselen via mijn Wii-systeem. Mijn adres is w0387021xxx143274@wii.com
Als je mijn uitnodiging accepteert, kun je op deze e-mail reageren zodat we berichten kunnen uitwisselen.
Als je mijn uitnodiging niet wil accepteren of deze per ongeluk hebt ontvangen, kun je deze e-mail verwijderen zonder hem te beantwoorden.
Ik ook, meteen teruggestuurd zodat het blauwe licht weer gaat brandenquote:
Zou mezelf geen echte fan noemen, had gewoon geluk dat ik hem 4 dagen van tevoren nog kon reserveren.quote:Op zondag 10 december 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat deden we met de 360 ook, zo krijgen de echte fans de meeste kans en wint er niet iemand die toevallig ff het topic leest.
Voor BMH en Speknek is die tweede regel speciaal toegevoegd
Mijn Led brand ook!quote:Op zondag 10 december 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook, meteen teruggestuurd zodat het blauwe licht weer gaat branden
Ik denk dat ik mn moeder ook ga toevoegen, dan kan ze me op mn Wii mailen
quote:Op zondag 10 december 2006 14:09 schreef Khadgar het volgende:
Noot! Notorious_Roy dus! Mag ik je wat vragen, van retro-gamer tot retro-gamer, als lange old time GAM buddies? Ik heb hier nog mijn twee CD-I Zelda's liggen (Wand of Gamelon en Zelda's Adventure). Jij wilde ze graag hebben, en ik wil er op zich van af. Zou jij bereid zijn een Wii te halen voor me? Krijg je op de aankoopprijs meteen de twee Zelda's
Tofquote:Op zondag 10 december 2006 14:13 schreef Oksel het volgende:
Mijn eerste inzending voor de Wii muts:
http://www.youtube.com/watch?v=FOse0yor0Ck
Dit was gisteravond
Had ik dat geweten..quote:Op zondag 10 december 2006 14:09 schreef Khadgar het volgende:
Noot! Notorious_Roy dus! Mag ik je wat vragen, van retro-gamer tot retro-gamer, als lange old time GAM buddies? Ik heb hier nog mijn twee CD-I Zelda's liggen (Wand of Gamelon en Zelda's Adventure). Jij wilde ze graag hebben, en ik wil er op zich van af. Zou jij bereid zijn een Wii te halen voor me? Krijg je op de aankoopprijs meteen de twee Zelda's
Aanbod staat open totdat ik een Wii hebquote:Op zondag 10 december 2006 14:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
Had ik dat geweten..Ik heb 2 pre-orders gratis weggeven aan Fok!users.
Eensch.quote:Op zondag 10 december 2006 14:22 schreef Opie het volgende:
Ik ben niet de grootste Wii fan op deze planeet, maar toen ik van de Virtual Console hoorde begon ik toch wel heel erg geinteresseerd te raken in de extra functies van de Wii.
Eindelijk die oude klassiekers opnieuw herleven zoals ze ooit bedoelt zijn. Op een televisie en niet als ROM op je PC scherm.
Maar WAAROM heeft dat achterlijke Nintendo in al haar wijsheid besloten om in Europa alle Virtual Console games in 50hz vrij te geven? We hebben in Europa jarenlang SNES games gehad die 20% langzamer liepen dan de originele Amerikaanse of Japanse uitvoering, in verband met het hele PAL/NTSC gebeuren. Je zou toch wel verwachten dat het MINSTE wat ze zouden kunnen doen, is nu eindelijk de goede versies vrijgeven. No way dat ik 8 euro voor een retro game ga betalen die notabene ook nog eens inferieur is in vergelijking met de Amerikaanse versie.
Hij werkt volgens mij bij een bureau dat promotie-acties doet voor Nintendo. De vaste medewerkers van Nintendo ritselen ze echt wel intern. Ze moeten tenslotte weten wat ze gaan promoten/marketen. Altijd een goede smoesquote:Op zondag 10 december 2006 14:15 schreef Khadgar het volgende:
Kutbedrijf.
Nee eikel, dat is Lexie. Die is Nintendo Promotie Sletje. Noot werkt bij de Makro.quote:Op zondag 10 december 2006 14:32 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Hij werkt volgens mij bij een bureau dat promotie-acties doet voor Nintendo. De vaste medewerkers van Nintendo ritselen ze echt wel intern. Ze moeten tenslotte weten wat ze gaan promoten/marketen. Altijd een goede smoes
O oke schat.quote:Op zondag 10 december 2006 14:35 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee eikel, dat is Lexie. Die is Nintendo Promotie Sletje. Noot werkt bij de Makro.
Waar?quote:Op zondag 10 december 2006 14:44 schreef s0ul het volgende:
fuck zit al vast met zelda.
BTW die apen zijn wel lol
Had ik geen problemen mee, eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 december 2006 14:47 schreef s0ul het volgende:
[..]
In de forest tempel, das nog niet zo ver
Jaquote:Op zondag 10 december 2006 14:44 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Kan je foto's ontvangen op je Wii via e-mail?
En als je die nou ook nog niet hebt?quote:Heb je nog geen Wii weten te bemachtigen, dan mag je het ook faken met enkel een Wiimote of een gamehoesje
Jij bent geen fanquote:Op zondag 10 december 2006 14:00 schreef Wii-Style het volgende:
De echte fans? De enige echte fan hier heeft geen Wii, dus het is niet eerlijk.
quote:Op zondag 10 december 2006 16:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij bent geen fan
Jij hyped alles, en koopt vervolgens niks
quote:Op zondag 10 december 2006 16:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij bent geen fan
Jij hyped alles, en koopt vervolgens niks
Je kan foto's ontvangen, maar deze worden dan wel lager in resolutie en zijn niet op te slaan in het fotoboek. Je kan ze doorsturen en ook foto's uit het fotoboek kan je doorsturen, maar alleen naar andere Wii gebruikers en niet naar normale emailadressen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:44 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Kan je foto's ontvangen op je Wii via e-mail?
quote:jij hebt geen wii he?
quote:Op zondag 10 december 2006 16:35 schreef Wii-Style het volgende:
Dus mijn plaatje die ik je had gestuurd werkte niet?
[..]![]()
:DD
D
DD:D ::D:D
Dinsdag ongeveer.quote:Op zondag 10 december 2006 16:54 schreef RipCore het volgende:
Maarre, shipment 2 komt wanneer aan? Volgende week wel mag ik toch hopen? Ik hoor al horrorverhalen over januari en zo...
(ik sta nl #9 bij de MM DH en wil 'm eigenlijk wel volgende week hebbuh hebbuh hebbuh)
Morgen liggen ze weer in de winkels (als alles goed gaat).quote:Op zondag 10 december 2006 16:54 schreef RipCore het volgende:
Maarre, shipment 2 komt wanneer aan? Volgende week wel mag ik toch hopen? Ik hoor al horrorverhalen over januari en zo...
(ik sta nl #9 bij de MM DH en wil 'm eigenlijk wel volgende week hebbuh hebbuh hebbuh)
Hoe vond je het?quote:Op zondag 10 december 2006 16:58 schreef Diablos79 het volgende:
* Diablos79 heeft vanmiddag ook op de Wii gespeeld
Jawelquote:Op zondag 10 december 2006 16:35 schreef Wii-Style het volgende:
Dus mijn plaatje die ik je had gestuurd werkte niet?
[..]![]()
:DD
D
DD:D ::D:D
Waar is het hockeyteam van je vriendinquote:Op zondag 10 december 2006 14:13 schreef Oksel het volgende:
Mijn eerste inzending voor de Wii muts:
http://www.youtube.com/watch?v=FOse0yor0Ck
Dit was gisteravond
Stylish teeveetje...quote:
Nou ja, ik word gebeld, dus ik ziehoor wel wanneer er eentje is met mijn naam erop.quote:Op zondag 10 december 2006 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Morgen liggen ze weer in de winkels (als alles goed gaat).
Je hebt geld teveel of hoe zit dat?quote:
Eingelijk precies wat ik er van verwacht had. Het is geinig en leuk met wat vrienden. Maar het zal me niet lang kunnen bezig houden. Helemaal dat Wii-sports en Wii-play kunnen niet echt langer dan een weekendje boeien. Reed steel vond ik niet echt geweldig, speeld niet zo fijn vind ik. Zelda was goed, alleen vond ik de besturing nu niet zo bijzonder dat het gelijk een hele andere game-ervaring is. Maar het speelde verder goed. Alleen heb ik persoonlijk niet veel met Zelda dus een Wii zal ik er nooit voor kopen.quote:Op zondag 10 december 2006 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Morgen liggen ze weer in de winkels (als alles goed gaat).
[..]
Hoe vond je het?
Hoe lang heb je op die Wii gespeeld?quote:Op zondag 10 december 2006 17:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Eingelijk precies wat ik er van verwacht had. Het is geinig en leuk met wat vrienden. Maar het zal me niet lang kunnen bezig houden. Helemaal dat Wii-sports en Wii-play kunnen niet echt langer dan een weekendje boeien. Reed steel vond ik niet echt geweldig, speeld niet zo fijn vind ik. Zelda was goed, alleen vond ik de besturing nu niet zo bijzonder dat het gelijk een hele andere game-ervaring is. Maar het speelde verder goed. Alleen heb ik persoonlijk niet veel met Zelda dus een Wii zal ik er nooit voor kopen.
Is wel een HD-tv ... en kost ongeveer 650 euro.quote:Op zondag 10 december 2006 17:10 schreef RipCore het volgende:
Volgens mij is dat geen HD tv, 'gewoon' een mooie LCD'ert.. (vriend van me heeft soortgelijke tv, is ook student)
Nicequote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Is wel een HD-tv ... en kost ongeveer 650 euro.
Een uurtje of 4.quote:Op zondag 10 december 2006 17:15 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Hoe lang heb je op die Wii gespeeld?
Damn, is nog heel duur voor een student. Zeker als 'ie ook nog een Wii en X360 heeft. Zo even een kapitaaltje van ruim 1300 euro op die foto... En dan tel ik extra games nog niet eens mee.quote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Is wel een HD-tv ... en kost ongeveer 650 euro.
Gewoon de tempel verder spelen en dan krijg je vanzelf dat kistje naar beneden. Maar na 9 uur spelen pas daar zijn? Ik speel nu 6 uur en heb het gevoel dat ik echt nog maar in het begin van het spel zit. Zelda is echt groot.quote:Op zondag 10 december 2006 16:20 schreef captain_cannabis het volgende:
Zelda Ikzelf 23 minuten
vrouw 9 uur
![]()
Ik ben ook student en verdien met mijn 12 uur in de week werken, wat compleet niks is omdat ik daar nu zit te fokken bijvoorbeeld en zit te studeren, zo'n 600 euro in de maandquote:Op zondag 10 december 2006 17:26 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Damn, is nog heel duur voor een student. Zeker als 'ie ook nog een Wii en X360 heeft. Zo even een kapitaaltje van ruim 1300 euro op die foto... En dan tel ik extra games nog niet eens mee.
Doe je goed, -Dries-, wou dat ik zoveel geld overhield![]()
...Ik heb trouwens nog een vraagje: Ik las ook ergens iets over 'de Wii met PC connecten middels de USB-ingang... En dat er om de 5 minuten een popup verscheen op de PC (topic 151). Kan iemand dit uitleggen?![]()
Je moet dan wel eerst de email van die persoon toevoegen, anders werkt het niet.quote:Op zondag 10 december 2006 17:34 schreef McGilles het volgende:
1083 3015 9394 7746
is mijn code volgens mij, iemand zin om mij een mailtje te sturen
En wat voor werk doe jij?quote:Op zondag 10 december 2006 17:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben ook student en verdien met mijn 12 uur in de week werken, wat compleet niks is omdat ik daar nu zit te fokken bijvoorbeeld en zit te studeren, zo'n 600 euro in de maandEn ik geef ook nog een paar bijlesjes voor 10 euro/uur/persoon
Ik werk in de zorg, zit hier bij de receptie van de geestelijke gezondheidszorg. Beetje werken, beetje kletsen met opgenomen cliënten en voor de rest Fokken en leren, de ideale baan!quote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef Oksel het volgende:
[..]
En wat voor werk doe jij?
Ik werk me nu pleuris in de horeca, dat ben ik zat zegmaar.
Kan niet iemand mij dan gewoon een mailtje sturen? Moet ik eerst iemand anders toevoegen?quote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Je moet dan wel eerst de email van die persoon toevoegen, anders werkt het niet.
Straks even kijken of ik me mobiel kan mailen![]()
Je mag mijn e-mailadres wel toevoegen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:45 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan niet iemand mij dan gewoon een mailtje sturen? Moet ik eerst iemand anders toevoegen?
Bla, dan komt dat vanavond wel! Is hier iemand waarvan ik zijn mailadres mag toevoegen?
tof, bedankt!quote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja, heb ik een fix voor, je moet even het DrumSounds_1010120.application hernoemen naar DrumSuounds.application.
Is overigens niet zo heel leuk maar wel aardig als demo.
Ik zit nu nog op werk maar ik zal je toevoegen zodra ik thuis ben (20:30u).quote:Op zondag 10 december 2006 18:00 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Je mag mijn e-mailadres wel toevoegen.
Je nummer klopt trouwens niet.
Probeer mij eens toe te voegen en ik zal jou toevoegen als je het goede nummer invoert. Mijn nummer is:
2671 7083 1079 0055
quote:Op zondag 10 december 2006 19:09 schreef kevin85 het volgende:
Heb de Wii beteld bij Wehkamp, er staat dat ie volgende week binnen komt
Nu maar hopen dat het goed komt!
Lijkt me superbriljant ding!
Zijn bij de mensen die hem hebben de verwachtingen uitgekomen?
quote:Let op: de beschikbaarheid van dit product is zeer onzeker. We zullen beschikbare producten uitleveren op basis van binnenkomst van orders.
Nee je Mii kan er wel heen maar jij nietquote:Op zondag 10 december 2006 19:11 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die Mii's die dan naar elkaar toe kunnen.
Kun je dan met zn 10en bv 1 Wii "joinen" en dan chatten terwijl je die Mii's ziet lopen ofzo?
Neen.. Gewoon sturen.quote:Op zondag 10 december 2006 19:11 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die Mii's die dan naar elkaar toe kunnen.
Kun je dan met zn 10en bv 1 Wii "joinen" en dan chatten terwijl je die Mii's ziet lopen ofzo?
Nou ik snap het wel, anders ga je Mii-virussen/stampedes krijgen. 1000en Mii's die een console bestormenquote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Neen.. Gewoon sturen.
Maximaal 20 mii's per dag... Wich is stupid.
Wat we overigens wel kunnen uitproberen es een keertje. Alle fokkers een 20tal Mii's naar mijn (nog aan te schaffen) console sturen op hetzelfde moment... Kijken wat de Wii doet.quote:Op zondag 10 december 2006 19:14 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nou ik snap het wel, anders ga je Mii-virussen/stampedes krijgen. 1000en Mii's die een console bestormen
Heb hem ook bij Wehkamp besteld.... Hoop hem ook deze week te krijgen.quote:Op zondag 10 december 2006 19:09 schreef kevin85 het volgende:
zelfde als de bij de 360 dus?quote:Op zondag 10 december 2006 19:19 schreef Khadgar het volgende:
Weet je ik vind dat mailtjes ontvangen terwijl je bezig bent helemaal niet zoveel toevoegen. Het impliceert dat je niet alle processorkracht gebruikt voor je game en dat is gewoon zonde.
In de op staat een linkje naar de wiki waar al redelijk wat mensen hun Wii nummer ingezet hebben, grote kans dat als je de jouwe erbij zet en de rest toevoegd dat er wel iemand is waar je berichtjes mee kan sturenquote:Op zondag 10 december 2006 19:59 schreef RaymanNL het volgende:
weet iemand hoe ik als nog me Club Nintendo account aan me wii kan koppelen? Ik heb dit namelijk niet gedaan toen hij er om vroeg bij het instellen van Wii connect 24, maar ik wil het nu alsnog doen.
Die 20% vertraging hoort bij het RETRO-gevoel in Europa. Betekent dat trouwens ook niet dat SNES games in PAL een hogere resolutie hadden?quote:Op zondag 10 december 2006 14:22 schreef Opie het volgende:
Ik ben niet de grootste Wii fan op deze planeet, maar toen ik van de Virtual Console hoorde begon ik toch wel heel erg geinteresseerd te raken in de extra functies van de Wii.
Eindelijk die oude klassiekers opnieuw herleven zoals ze ooit bedoelt zijn. Op een televisie en niet als ROM op je PC scherm.
Maar WAAROM heeft dat achterlijke Nintendo in al haar wijsheid besloten om in Europa alle Virtual Console games in 50hz vrij te geven? We hebben in Europa jarenlang SNES games gehad die 20% langzamer liepen dan de originele Amerikaanse of Japanse uitvoering, in verband met het hele PAL/NTSC gebeuren. Je zou toch wel verwachten dat het MINSTE wat ze zouden kunnen doen, is nu eindelijk de goede versies vrijgeven. No way dat ik 8 euro voor een retro game ga betalen die notabene ook nog eens inferieur is in vergelijking met de Amerikaanse versie.
Had je dat niet kunnen vragenquote:Op zondag 10 december 2006 21:12 schreef Lemming22 het volgende:
Nou lekker is dat dan... Heb je de Wii op internet besteld omdat je verwacht dat ie nergens meer te krijgen is, en dan komt ie (misschien) over een week binnen, loop ik vandaag de intertoys in Eindhoven binnen (Heuvelgalerie), staan er daar nog zeker 3 of 4 Wii's naar me te roepen: "koop me, koop me dan". Shit!![]()
Dus als er iemanmd nog een Wii zoekt: Intertoys Heuvelgalerie Eindhoven had er vanmiddag nog staan. (En ik neem aan dat die niet gereserveerd zijn als ze nog in de rekken staan).
Lijkt me stug dat het zelda isquote:Op zondag 10 december 2006 21:19 schreef spanks het volgende:
Eerste Wii game al uitgespeeld in een weekend
Wel handig ding:quote:Op zondag 10 december 2006 20:55 schreef Wessiej het volgende:
De Wii power station gaat 40 euro kosten
Hij heeft vriendenquote:Op zondag 10 december 2006 21:28 schreef basalphenaar het volgende:
Notorious Roy, ik zie in jouw avatar dat de blauwe lamp bij jouw cd-sleuf brandt, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb 'm nog geen een keer zien branden, alleen heel kort als je de Wii aanzet.
Raymanquote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat het zelda is
right ?![]()
Oh okquote:Op zondag 10 december 2006 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij heeft vrienden
Als je een nieuw bericht hebt gaat ie branden
Als je iets via Wiiconnect24 ontvangt en niet opent, een mailtje dat je bijvoorbeeld naar jezelf stuurt en vervolgens niet opent, volgens mij blijft die dan branden ofzo...quote:Op zondag 10 december 2006 21:28 schreef basalphenaar het volgende:
Notorious Roy, ik zie in jouw avatar dat de blauwe lamp bij jouw cd-sleuf brandt, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb 'm nog geen een keer zien branden, alleen heel kort als je de Wii aanzet.
Maar lijdt af van het spelen als je diep in zelda zitquote:Op zondag 10 december 2006 21:35 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Oh ok
Moet ik ook maar eens wat mensen gaan toevoegen. Wel jammer dat ie niet altijd brandt, dat zou veel mooier geweest zijn....
http://www.gamerankings.com/itemrankings/ItemMessageDetails.asp?itemid=928519&topicid=92664quote:"The Legend of Zelda: Twilight Princess is a major disappointment. The Wii controls feel tacked on, and the sound effects coming from the Wiimote speaker sound awful. The game is also very repetitive, and there aren't many things to do. Often times you'll find yourself pushing yourself through the game just because you feel like you're obligated to finish it, due to this game's hype. Even if you own a Wii, don't bother with this game."
make it bit more fleshed out and I will approve it.
Nou ja ik had mn Wii al rond 3 of 4 december besteld, dus toen wist ik niet dat ie nu nog zo makkelijk verkrijgbaar zou zijn..quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Had je dat niet kunnen vragen
Ik heb nu de Wiimote, en die doet het icm met mijn Mac ! nu nog een Wii zien te vinden...
Vanuit nijmegen>? ik heb morgen net iets te weinig tijd om op en neer te gaan...quote:Op zondag 10 december 2006 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nou ja ik had mn Wii al rond 3 of 4 december besteld, dus toen wist ik niet dat ie nu nog zo makkelijk verkrijgbaar zou zijn..
En die Wii, is Eindhoven te ver voor je?
Ik had hem toch meegenomen. Waren het geen lege dozen maarf the real thing ? lijkt me nl zeer onwaarschijnlijk aangezien de aantallen die intertoys krijgt niet bijster hoog waren en de mediamarkt eindhoven ze in de vrije verkoop heeft verkocht waarbij zeeeeer veel gegadigden waren.quote:Op zondag 10 december 2006 21:12 schreef Lemming22 het volgende:
Nou lekker is dat dan... Heb je de Wii op internet besteld omdat je verwacht dat ie nergens meer te krijgen is, en dan komt ie (misschien) over een week binnen, loop ik vandaag de intertoys in Eindhoven binnen (Heuvelgalerie), staan er daar nog zeker 3 of 4 Wii's naar me te roepen: "koop me, koop me dan". Shit!![]()
Dus als er iemanmd nog een Wii zoekt: Intertoys Heuvelgalerie Eindhoven had er vanmiddag nog staan. (En ik neem aan dat die niet gereserveerd zijn als ze nog in de rekken staan).
Ik heb er niet aan gevoeld of er iets in zat, dus het kan dat ze leeg waren, maar welke winkelier zet lege dozen in zijn winkel? Het waren op de bovenste plank in ieder geval de dozen zoals ik ze hier in de Wii-topicreeks op fotos heb zien staan. Op de onderste plank stonden nog andere Wii-dozen met 8 december erop. Dat leken mij meer promotiedozen. En meenemen was geen optie, aangezien ik als arme student geen 250 euro meer op mijn rekening heb staanquote:Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef harley het volgende:
[..]
Ik had hem toch meegenomen. Waren het geen lege dozen maarf the real thing ? lijkt me nl zeer onwaarschijnlijk aangezien de aantallen die intertoys krijgt niet bijster hoog waren en de mediamarkt eindhoven ze in de vrije verkoop heeft verkocht waarbij zeeeeer veel gegadigden waren.
Desalnietemin bel ik morgenmiddag wel ff op. (en als we dat nou niet allemaal doen maar mij gewoon mijn wii gunnen heb ik nog een kansje ook nog !)
quote:Op zondag 10 december 2006 16:02 schreef Oksel het volgende:
Gaat de LED ook branden tijdens het gamen als je een bericht krijgt?
Voor zover ik kan zien, gaat de Wii niet online terwijl je aan het spelen bent, dus zul je ook geen berichten ontvangen tijdens het spelen. Hoewel dit voor spellen met online mogelijkheden wellicht anders zal zijn.quote:Op zondag 10 december 2006 19:19 schreef Khadgar het volgende:
Weet je ik vind dat mailtjes ontvangen terwijl je bezig bent helemaal niet zoveel toevoegen. Het impliceert dat je niet alle processorkracht gebruikt voor je game en dat is gewoon zonde.
Mijn Wii is ook al twee keer 'gecrashed'. Een keer bij het op stand by zetten, en de andere keer bij het terugkeren naar het hoofdmenu vanuit het Mii channel. In beide gevallen bleef m'n scherm zwart, maar bleef het power LEDje groen.quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn Wii Winkelkanaal scherm bleef net zwart. En toen kon ik het ding even aan en uit zetten. Beetje raar (ik heb al 2 virtual console games gekocht).
Geen Full HD, kost alweergauw zo'n 2000 euroquote:Op zondag 10 december 2006 17:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Stylish teeveetje...Full HD? Naam? Prijs?
![]()
3 Banenquote:Op zondag 10 december 2006 17:09 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Je hebt geld teveel of hoe zit dat?![]()
*checkt profiel
... Ziet er uit als student, net als ik 1e jaars waarschijnlijk. Hoe kom je aan het geld jongen? Ik had er al moeite mee een 'gewone' breedbeeld van 200 euro (2e hands) te betalen, waar ook nog eens de Wii bij kwam.
Een HDTv kost minstens 1000 euro, toch?
Hij is wel HD ready hoorquote:Op zondag 10 december 2006 17:10 schreef RipCore het volgende:
Volgens mij is dat geen HD tv, 'gewoon' een mooie LCD'ert.. (vriend van me heeft soortgelijke tv, is ook student)
Dat kan ook nietquote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef _GdR_ het volgende:
mja ik heb mn nummer in mn sig gezet. en nog niemand heeft me gemaild.
Lezen misschien?quote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef _GdR_ het volgende:
(hoe moet ik mn nummer in de wiki krijgen eigenlijk?)
omdat het emailadres w+code+@wii.com isquote:Op zondag 10 december 2006 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan ook niet
Jij moet een emailadres eerst toevoegen om wat te kunnen ontvangen
[..]
aha. zal ik is gaan doen dan. :pquote:Lezen misschien?
http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Nummer
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 10 december 2006 23:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omdat het emailadres w+code+@wii.com is
en als iemand me wil toevoegen dan reply ik er wel op hoor.
is dat zo?quote:Op zondag 10 december 2006 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet
Als iemand vanaf iets@iets.nl mailt, moet dat emailadres al in je adresboek staan, anders ontvang je hem niet toch?
Donderdagochtend zeiden ze tegen mij dat er maandag nieuwe kwamen (Goes)quote:Op zondag 10 december 2006 23:27 schreef creno het volgende:
krijgt intertoys maandag al een nieuwe zending ?
of (zoals de verkoopster zei) pas op donderdagmiddag ?
dan ga ik dus nu keihard duimen !!!quote:Op zondag 10 december 2006 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Donderdagochtend zeiden ze tegen mij dat er maandag nieuwe kwamen (Goes)
Hey, die tv had ik vroeger ookquote:Op zondag 10 december 2006 23:49 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik heb maar even een foto gemaakt van dat ik 2 spelers tegelijk speel met Wii Tennis
Hier te zien
Ik heb uiteindelijk wel gewonnen![]()
Relaxt...quote:Op zondag 10 december 2006 22:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Geen Full HD, kost alweergauw zo'n 2000 euroGing mij net ff te fur
Naam: Samsung R71, in de winkel 650-700 euro, na veel aandringen mocht ik hem voor 635 meenemen
[..]
3 Banen![]()
[..]
Hij is wel HD ready hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ik heb m op het meegeleverde voetje staan dat weer met de meegeleverde plakkertjes op mn TV zit geplakt. Wil je er een foto van?quote:Op maandag 11 december 2006 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Zet die sensorbar zichzelf nog vast met zuignappen ofzo? En blijft het een beetje goed staan?
Als je hem vastplakt en je wil bij een vriend gaan gamen die geen Wii heeft dan moet je die plakkertjes er weer afrukken.quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m op het meegeleverde voetje staan dat weer met de meegeleverde plakkertjes op mn TV zit geplakt. Wil je er een foto van?
Het grootste probleem is natuurlijk dat je vriend dan geen wii heeftquote:Op maandag 11 december 2006 00:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je hem vastplakt en je wil bij een vriend gaan gamen die geen Wii heeft dan moet je die plakkertjes er weer afrukken.![]()
als je dat zou willen doen, graag!quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m op het meegeleverde voetje staan dat weer met de meegeleverde plakkertjes op mn TV zit geplakt. Wil je er een foto van?
Geniaal, die laatstequote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef Simsfan88 het volgende:
[knip]
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Bron: GameQuarter.
Beetje mager, en negatief.quote:Op maandag 11 december 2006 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste FOK! Wiiview
Wii Play
(eindelijk)
Waar heb je monkey ball vandaan, heb hem nog nergens gezienquote:Op maandag 11 december 2006 01:33 schreef McGilles het volgende:
Ok ik heb net met vrienden ongeveer 4 uur lang Monkey Ball gespeeld!! SUPERGAME!!!!!! Echt lachen!!!!
PS: McGilles 1108 3015 9394 7746
Ik heb mezelf ge-add aan de lijst, mensen mogen mij adden op hun Wii als ze willen
Je kan hem gewoon halen bij je locale preorder naaier bartsmitquote:Op maandag 11 december 2006 07:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Waar heb je monkey ball vandaan, heb hem nog nergens gezien![]()
Monkey ball vind ik soms gewoon slecht.quote:Op maandag 11 december 2006 07:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Waar heb je monkey ball vandaan, heb hem nog nergens gezien![]()
die dance zooi in rayman is wel leuk je moet gewoon veel oefenen.quote:Op maandag 11 december 2006 08:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon halen bij je locale preorder naaier bartsmitNet zoals rayman red/steel en 2 van die prut race games van ubisoft (gt en 4x4 ofzo) en nog cars en die happy feet ofzo en omdat niemand nog in Anna Paulowna een wii heeft is er nog zat
helemaal goud. Ik denk als je nog controlers en andere meuk nodig hebt dan moet je zeker naar BS gaan (en vooral in die dorpen waar niets anders is dan een bartsmit dan heeft niemand nog een wii in het dorp dus alles is nog ruim op voorraad.
Gisteren ff weer rayman zitten spelen wat een maffe game is dat toch ^_^ maar wel erg leuk zeker die rail-shooter met die ploppers en dan goed richten en weer een konijn met een plopper op zijn hoofd goud! alle die dance meuk is niet zo heel leukkost meer moeite.
![]()
Vanavond weer lekker verder met zelda vrouw lief is er niet dus een paar uurtje ongestoord gamen (anders wilt ze zelf rayman spelen ze is al weer een beetje verslaafd nog niet helemaal verkocht maar dat komt wel als er mario kart voor uitkomt of zo onze gezamelijk favorite game.)
De Wii rulez!!!!!!!
Heb ik ook gehad. Ik starte Wiiplay op, en het scherm bleef zwart. De led bleef groen, en ik kom hem alleen uit schakelendoor de stroom er af te zetten. Maarja, dat gebeurde vrijdagquote:Op zondag 10 december 2006 22:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mijn Wii is ook al twee keer 'gecrashed'. Een keer bij het op stand by zetten, en de andere keer bij het terugkeren naar het hoofdmenu vanuit het Mii channel. In beide gevallen bleef m'n scherm zwart, maar bleef het power LEDje groen.
Bij mij zaten er toen twee player aangeslotenquote:Op maandag 11 december 2006 08:50 schreef depax het volgende:
Ik heb het een keer gehad bij wiiplay en een keer bijna maar hij ging nog net door.
Het komt overigens als player 3 een spel start bug?
Vandaag speel ik niet denkelijk ligt er aan of mijn ouders wat willen zien.quote:Op maandag 11 december 2006 08:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij mij zaten er toen twee player aangeslotenHet gebeurde nadat ik op "beginnen" drukte
Maarja, het was vrijdag enzo
Waarom ben ik nu eigenlijk opschool
Ik wil Zelda spelen
![]()
Ik kan er alleen op als de TV vrij is, en dat is altijd tot en met 18.00 zo, of 17.35, want dan wilt me moeder MAX en Martine zienquote:Op maandag 11 december 2006 09:00 schreef depax het volgende:
[..]
Vandaag speel ik niet denkelijk ligt er aan of mijn ouders wat willen zien.
Ze vinden dat niet elke dag hoeft en ik kan hem wel elke dag naar boven meenemen maar dan moet ik in die kast kruipen en daar heb ik ook zo weinig zin in.
Trouwens vandaag is mijn taal echt slecht en ik heb geen zin om in te loggen op werk dus ik verbeter niets alleen maar replies
Bij het ontvangen van berichten de rest nietquote:Op maandag 11 december 2006 09:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Wanneer moet de blauwe led nou eigelijk branden? die van mij brand echt alleen een halve seconden als ik mijn wii aanzet en veder niet.
Die heb ik al, maar de Wii staat nu zo mooi aangesloten op de grote TVquote:Op maandag 11 december 2006 09:07 schreef depax het volgende:
[..]
Ooh raymanNL je moet trouwens gewoon een klein tvtje halen en doe je het daar op
Jij bent een echte volwassene!quote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Wessel aan het tennissen (2,5 jaar)
quote:Op maandag 11 december 2006 09:29 schreef Mordreth het volgende:
Godver, net de helpdesk van Nintendo aan de lijn gehad. Alle tips die ze me gaven had ik al uitgeprobeerd. Nu kan ik dat ding naar hun gaan opsturen. Ben ik m een week of 2 kwijt! Godver!
Wiat is er dan met je Wiiquote:Op maandag 11 december 2006 09:29 schreef Mordreth het volgende:
Godver, net de helpdesk van Nintendo aan de lijn gehad. Alle tips die ze me gaven had ik al uitgeprobeerd. Nu kan ik dat ding naar hun gaan opsturen. Ben ik m een week of 2 kwijt! Godver!
Krijg de beruchte errorcode 110213 als ik met internet wil verbindenquote:
Oohwww da's kutquote:Op maandag 11 december 2006 09:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Krijg de beruchte errorcode 110213 als ik met internet wil verbinden. En niks blijkt te helpen
![]()
.
die code kreeg ik ook volgens mij eindigde iig op 13. (want daar werden de makkellijk grappen op gemaakt.quote:Op maandag 11 december 2006 09:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Krijg de beruchte errorcode 110213 als ik met internet wil verbinden. En niks blijkt te helpen
![]()
.
Er passen twee dozen in je rugzakquote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef harley het volgende:
Iemand die trouwens voor mij ff de doos wil nameten. Hij moet in mijn rugzak pasen aangezien ik alleen een motorrijbewijs heb
hij past net in een eastpack (= rugzak).quote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef harley het volgende:
Iemand die trouwens voor mij ff de doos wil nameten. Hij moet in mijn rugzak pasen aangezien ik alleen een motorrijbewijs heb
Zeik niet.. Jij hebt tenminste een Wiiquote:Op maandag 11 december 2006 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn Wii geeft soms alleen zwart beeld en dan moet ik hem aan en uit zetten.
En hoe is het met u jacht mijnheer ?quote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeik niet.. Jij hebt tenminste een Wii
Winkels gaan over 1.5 uur openquote:Op maandag 11 december 2006 10:53 schreef depax het volgende:
[..]
En hoe is het met u jacht mijnheer ?
Dan wens ik u veel succes van uit het natte zuiden achter mijn bureau, met uw jachtquote:
Ach weet je de Wii is nu al saai en zo. Je mist totaal niksquote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Succes [afbeelding]
ik moet nog tot het einde van de week wachten...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
iddquote:Op maandag 11 december 2006 10:55 schreef depax het volgende:
Ja die is leuk, die trailer had ik vorige week al gezien.
Het leuke is nog dat het spel ook echt zo is dus geen fake geupgrade trailers ect.
Het spel is gewoon zo.
Zie je niet vaak meer tegenwoordig.
quote:Op maandag 11 december 2006 10:58 schreef depax het volgende:
[..]
Ach weet je de Wii is nu al saai en zo. Je mist totaal niksmeen je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin het nu pas helemaal leuk te vinden
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ik zit niks te doen op school nuquote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef Oksel het volgende:
Arme ik. Zelda wacht op me, en ik ik zit in een saai college..
Als ik me Wii heb maak ik meteen Kim Jong il en nog meer beruchte dictators voor jequote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu druk bezig geweest met Miis sturen, maar ik moet er meerVanavond na mn werk ga ik friendcodes toevoegen!
Ik ga jou ook nog toevoegen, dan heb je straks een perfect lijkende bernie om te gebruiken in wiisportsquote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu druk bezig geweest met Miis sturen, maar ik moet er meerVanavond na mn werk ga ik friendcodes toevoegen!
Helaas heb ik daarnaast ook nog een gewoon leven das nadeel van ouder zijnquote:Op maandag 11 december 2006 11:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddEn de humor uit de filmpjes is echt net zo goed in het spel overgenomen
Echt een goed spel is het geworden
![]()
Ik ga vnamiddag spelenOHWNEEJ KUT, ik moet ook nog verder met Zelda
En wiisports
Kut ik heb het zoo druk
Ik heb niet eens meer tijd voor school
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
Sorry vergeet ik jouw weerquote:Op maandag 11 december 2006 11:10 schreef realbase het volgende:
help mij ook eens aan een Wii(omgeving Den Haag )
quote:Op maandag 11 december 2006 11:08 schreef depax het volgende:
[..]
Helaas heb ik daarnaast ook nog een gewoon leven das nadeel van ouder zijn
en ja dat meende ik ik wil hem echt al gaan verkopenJA JE HEBT OOK WEL EEN BEETJE GELIJK ENZO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Net even gebeld en alles uitverkocht tot januari. Allemaal reserveringen...quote:Op zondag 10 december 2006 21:12 schreef Lemming22 het volgende:
Al 10x de code opnieuwe ingevuld. Zowel WEP als WPA geprobeerd.. andere channels, dhcp uit/aan.. alles geprobeerd, maar ik kom niet langs die verrekte error heenquote:Op maandag 11 december 2006 10:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die code kreeg ik ook volgens mij eindigde iig op 13. (want daar werden de makkellijk grappen op gemaakt.)
toen tiepte ik de WEP code verkeerd.
dus ik zal t nog ff dubbel checken...
tsja.. het vervelende is dat er gewoon gewerkt moet worden..quote:Op maandag 11 december 2006 11:11 schreef depax het volgende:
[..]
Sorry vergeet ik jouw weer
scuzi
Je kan altijd naar het zuiden afdalen of naar duitsland vind je er nog genoeg
heb je deze link al gecheckt?quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Al 10x de code opnieuwe ingevuld. Zowel WEP als WPA geprobeerd.. andere channels, dhcp uit/aan.. alles geprobeerd, maar ik kom niet langs die verrekte error heen.
Tof.. ik zie nu ook net dat die lan adapter (voor vaste aansluiting) pas in april verschijnt.
Dat is wel érg laat? Waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Tof.. ik zie nu ook net dat die lan adapter (voor vaste aansluiting) pas in april verschijnt.
*pats reply*quote:Op zondag 10 december 2006 17:26 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Damn, is nog heel duur voor een student. Zeker als 'ie ook nog een Wii en X360 heeft. Zo even een kapitaaltje van ruim 1300 euro op die foto... En dan tel ik extra games nog niet eens mee.
Doe je goed, -Dries-, wou dat ik zoveel geld overhield![]()
...Ik heb trouwens nog een vraagje: Ik las ook ergens iets over 'de Wii met PC connecten middels de USB-ingang... En dat er om de 5 minuten een popup verscheen op de PC (topic 151). Kan iemand dit uitleggen?![]()
grote TV als je ziet hoe klein de wii op de foto is.quote:
Dat is jammer.... Het was te proberen in ieder geval en dan hebben ze dus toch gereserveerde of lege dozen in hun rekken staan...quote:Op maandag 11 december 2006 11:15 schreef WasQ het volgende:
[..]
Net even gebeld en alles uitverkocht tot januari. Allemaal reserveringen...
ik heb hier ergens een keer 23 december gehoord, maar weet dat niet zeker..quote:Op maandag 11 december 2006 12:37 schreef Pronk het volgende:
Is er eigenlijk al een datum bekend wanneer het nieuws, weer en internet channel werken? Ik wil eigenlijk wel heel graag browsen op mijn Wii. Ik heb namelijk geen pc in mijn huiskamer.
23e geloof ik.quote:Op maandag 11 december 2006 12:37 schreef Pronk het volgende:
Is er eigenlijk al een datum bekend wanneer het nieuws, weer en internet channel werken? Ik wil eigenlijk wel heel graag browsen op mijn Wii. Ik heb namelijk geen pc in de huiskamer.
En je wireless channel? Is dat 1 of 11?quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Al 10x de code opnieuwe ingevuld. Zowel WEP als WPA geprobeerd.. andere channels, dhcp uit/aan.. alles geprobeerd, maar ik kom niet langs die verrekte error heen.
quote:On December 20, Nintendo will launch the Forecast Channel. From this channel, users will be able to access constantly-updated local weather information. Users can also receive weather information from around the world by navigating an interactive 3-D model of the globe. Weather information is to be provided by Weathernews. Following this, on January 27, the News Channel will make headlines with the latest news from around the world provided by the Associated Press. A high-speed internet connection is required to access both the Forecast and News Channels.
Ik dacht dat de bedoeling van dit topic was om ervaringen uit te wisselen en niet om een aantal mensen die "Pre-orderen is voor mietjes" mentaal te ondersteunenquote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeik niet.. Jij hebt tenminste een Wii
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar want mijn zwager wil dus ook een adapter gaan halenquote:Op maandag 11 december 2006 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel érg laat? Waar heb je dat gelezen?
A+B tegelijk en slepen maarquote:Op maandag 11 december 2006 13:17 schreef Pronk het volgende:
Ik moet dus nog eventjes geduld hebben voordat alle channels werken.
Ik lees net op de officiële site van de Wii dat het mogelijk is om de volgorde van de channels in het Wii menu te veranderen. Ik krijg dat niet voor elkaar, heeft iemand een idee hoe dat werkt?
Je kunt channels oppakken door A en B tegelijk in te drukken, dan kun je ze verplaatsen.quote:Op maandag 11 december 2006 13:17 schreef Pronk het volgende:
Ik moet dus nog eventjes geduld hebben voordat alle channels werken.
Ik lees net op de officiële site van de Wii dat het mogelijk is om de volgorde van de channels in het Wii menu te veranderen. Ik krijg dat niet voor elkaar, heeft iemand een idee hoe dat werkt?
quote:Op maandag 11 december 2006 13:20 schreef Feen het volgende:
Weet iemand of Brothers in Arms hells highway wel of niet op de Wii uitkomt? Zo ja/nee, zou je een bron kunnen geven, ben nl. bezig voor marketingplan voor het spel brothers in arms hells highway voor school.
voorbaat dank!
quote:Brothers In Arms Making Its Way To The Wii?
By William Usher: 2006-11-27
Brothers In Arms Making Its Way To The Wii? It has been no surprise that the next generation of Brothers In Arms is nothing short of impressive. While it’s still a ways off from release, every gamer is probably questioning whether Brothers In Arms: Hell’s Highway is going to make its way to the Wii? Well, with the success of Call of Duty 3, another World War II shooter probably wouldn’t be a bad addition to Nintendo’s lineup.
Utilizing advanced physics (much like Midway’s Stranglehold), BIA: Hell’s Highway offers a whole new level of military combat and immersive warfare. So I contacted a representative at Gearbox to see if the developers had a little something cooking in the oven for the Nintendo Wii. Even though I hate to be a buzz-kill, the PR commented that... “Currently, Gearbox hasn't announced anything regarding Hell's Highway and the Wii,
Although, given that Ubisoft is a heavy third-party supporter for Wii that doesn’t mean there won’t be a Brothers In Arms for Nintendo’s new system. The representative from Gearbox continued on to say... “as you likely know, we will certainly be developing on the Wii platform (we just haven't really said what and when yet”
Ik heb net even gekeken op de site van B-smit (Bart) en daar staat de LAN-adapter gewoon tussen de toebehoren? Staat niet bij dat het nog niet leverbaar is dus mss is ie al verkrijgbaar?quote:Op maandag 11 december 2006 13:19 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar want mijn zwager wil dus ook een adapter gaan halen![]()
ik ben gewoon blij dat WPA2 werd ondersteundgewoon op mijn airport en werken maar helemaal top!
BMH en ik hadden een Pre-Order...quote:Op maandag 11 december 2006 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat de bedoeling van dit topic was om ervaringen uit te wisselen en niet om een aantal mensen die "Pre-orderen is voor mietjes" mentaal te ondersteunen.
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 11 december 2006 11:11 schreef depax het volgende:
[..]
Sorry vergeet ik jouw weer
scuzi
Je kan altijd naar het zuiden afdalen of naar duitsland vind je er nog genoeg
ik had er ook 1quote:Op maandag 11 december 2006 13:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
BMH en ik hadden een Pre-Order...![]()
Koop gewoon een USB lan adapter.. en je kan online.quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
vrij kansloos ben ik bangquote:Op maandag 11 december 2006 14:48 schreef RoelRoel het volgende:
Ik zit nu op school in Eindhoven te wachten op iemand die pas om 16:00 klaar is of zo. Heeft het nut als ik nu in de stad ga rondlopen om een Wii te zoeken of is dat hopeloos?
Media markt Maastricht/Aken/Hasselt(Genk kan ook )/Heerlen/Luik ?quote:Op maandag 11 december 2006 13:54 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Ik woon in het zuiden en ik kan geen wii vinden zo los in de winkel. Ik heb vandaag ook al een rondje duitsland gedaan (mediamarkt, winkels in mondchengladbach, real) allemaal ausverkauft. Es tut mir leid enzo
Verwachtingen zijn uitgekomen en op sommige plekken overtreft het het en andere (nog) niet.quote:Op zondag 10 december 2006 19:09 schreef kevin85 het volgende:
Inderdaad, dan is het tenminste nog iets van 20 euro of meer in plaats van Nintendo's 30 euro adapter.quote:Op maandag 11 december 2006 14:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Koop gewoon een USB lan adapter.. en je kan online.
Je kan dus een gewone USB adapter gebruiken dus een nintendo ding is niet perse nodigquote:Op maandag 11 december 2006 15:14 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is het tenminste nog iets van 20 euro of meer in plaats van Nintendo's 30 euro adapter.
En als ik morgen-avond naar de Makro (Best) ga ben ik zeker ook kansloos?quote:
ik heb hitler in de aanbieding. heb je gister ook toegevoegd aan mn adresboek. maar je accept niet ofzo?quote:Op maandag 11 december 2006 14:42 schreef Oksel het volgende:
Iedereen even naar het Mii Plein, en dan migreren aanzetten! Kun je tenminste ook Mii's krijgen van wildvreemden!
Ik wil Hitler, etc. etc.!
Dat heb je goed begrepenquote:Op maandag 11 december 2006 15:21 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Je kan dus een gewone USB adapter gebruiken dus een nintendo ding is niet perse nodigcool of heb ik het nu verkeerd begrepen?
Mja, daar heb je tenminste nog wat aanquote:Op maandag 11 december 2006 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit niks te doen op school nuIk kan beter gewoon thuis zelda-en
![]()
Want?quote:Op maandag 11 december 2006 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Al wacht ik zelf tot de officiële Nintendo versie uit is
bol.comquote:Op maandag 11 december 2006 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel érg laat? Waar heb je dat gelezen?
B-smit heeft hem wel zo lijkt het (er staat niet bij dat ie nog niet leverbaar is)quote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef Mordreth het volgende:
[..]
bol.com, zijn meestal wel juist met releasedata.
Dikke ruk dus.
Ga straks nog even zo'n wireless dingetje van Nintendo kopen. Kijken of ie m dan wel pakt.
Koop een USB LAN adapter pik!quote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef Mordreth het volgende:
[..]
bol.com, zijn meestal wel juist met releasedata.
Dikke ruk dus.
Ga straks nog even zo'n wireless dingetje van Nintendo kopen. Kijken of ie m dan wel pakt.
quote:Op maandag 11 december 2006 14:54 schreef depax het volgende:
[..]
Media markt Maastricht/Aken/Hasselt(Genk kan ook )/Heerlen/Luik ?
Ach ik probeer alleen maar te helpen.
Enig idee welk merk/type er wel mee werkt?quote:
Als iedereen mij ook ff aan meld 6029 6184 3264 6748quote:Op maandag 11 december 2006 14:42 schreef Oksel het volgende:
Iedereen even naar het Mii Plein, en dan migreren aanzetten! Kun je tenminste ook Mii's krijgen van wildvreemden!
Ik wil Hitler, etc. etc.!
WTF, nog meer tukkers?!?quote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Mortale het volgende:
Bah, bart smith hengelo krijgt pas woensdag de wii.
ik heb ook nog geen Wii en geen games.quote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weinig inzendingen nog voor de muts.
Het is ook een kut opdracht roy.quote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weinig inzendingen nog voor de muts.
Uhm, alle USB-LAN adapters?quote:Op maandag 11 december 2006 16:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Enig idee welk merk/type er wel mee werkt?
Router heeft er niet echt iets mee te maken lijkt me, kwestie van standaard LAN kabeltje-kabeltje instellen en klaarquote:Die router die ik heb is de Linksys WAG200G.. staat niet op de support lijst van Nintendo.. maarja dat zegt geen ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |