quote:
Op maandag 11 december 2006 14:54 schreef depax het volgende:[..]
Media markt Maastricht/Aken/Hasselt(Genk kan ook )/Heerlen/Luik ?
Ach ik probeer alleen maar te helpen.
Het was geen vijandig reactie hoor
![]()
Maar ik wilde de mythe dat het in duitsland wel goed te halen was, even ontkrachtigen.
We hebben met z'n 3'en half limburg + stukje noord brabant en duitsland bekeken. Overal zeggen ze dat de tweede lading deze week misschien komt. Duitsland krijgt wel wat grotere aantallen
MM Heerlen / Maastricht hadden niets en de medewerkers konden niets met zekerheid zeggen
MM Möndchengladbach heeft er sinds 8/12 geen meer gehad en verwachten donderdag nieuwe
Aantal andere grote electronica winkels zoals die aan lupperigstrasse was ook uitverkocht. Zij kregen ook deze week of begin volgende week nieuwe (werkten niet met reserveringen)
6 Real vestigingen rondom Nettetal en aachen hadden maar zeer weinig. Wel bijzonder was dat men niet voor deze winkels kampen, maar gezien de 5/6 stuks dat ze hadden was het toch vķķr 9 uur allemaal wel (8uur gaat de winkel open).
FRS venlo/venray/eindhoven verwachten allemaal ook deze week nieuwe. Woensdag of donderdag
Dixons Venlo/Eindhoven/Blerick/Roermond/Maastricht 4 van de 5 zaken hebben reserveringen lopen tot begin januari, dus onmogelijk om zonder reserveringen nog eentje te krijgen.
Nou dat was zo'n beetje de zoektocht (Intertoys enzo hebben we niet eens geprobeerd). Bart smit kennen wij hier niet zo in Noord-limburg. Ik ben er tenminste nooit geweest.