Wiat is er dan met je Wiiquote:Op maandag 11 december 2006 09:29 schreef Mordreth het volgende:
Godver, net de helpdesk van Nintendo aan de lijn gehad. Alle tips die ze me gaven had ik al uitgeprobeerd. Nu kan ik dat ding naar hun gaan opsturen. Ben ik m een week of 2 kwijt! Godver!
Krijg de beruchte errorcode 110213 als ik met internet wil verbindenquote:
Oohwww da's kutquote:Op maandag 11 december 2006 09:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Krijg de beruchte errorcode 110213 als ik met internet wil verbinden. En niks blijkt te helpen
![]()
.
die code kreeg ik ook volgens mij eindigde iig op 13. (want daar werden de makkellijk grappen op gemaakt.quote:Op maandag 11 december 2006 09:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Krijg de beruchte errorcode 110213 als ik met internet wil verbinden. En niks blijkt te helpen
![]()
.
Er passen twee dozen in je rugzakquote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef harley het volgende:
Iemand die trouwens voor mij ff de doos wil nameten. Hij moet in mijn rugzak pasen aangezien ik alleen een motorrijbewijs heb
hij past net in een eastpack (= rugzak).quote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef harley het volgende:
Iemand die trouwens voor mij ff de doos wil nameten. Hij moet in mijn rugzak pasen aangezien ik alleen een motorrijbewijs heb
Zeik niet.. Jij hebt tenminste een Wiiquote:Op maandag 11 december 2006 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn Wii geeft soms alleen zwart beeld en dan moet ik hem aan en uit zetten.
En hoe is het met u jacht mijnheer ?quote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeik niet.. Jij hebt tenminste een Wii
Winkels gaan over 1.5 uur openquote:Op maandag 11 december 2006 10:53 schreef depax het volgende:
[..]
En hoe is het met u jacht mijnheer ?
Dan wens ik u veel succes van uit het natte zuiden achter mijn bureau, met uw jachtquote:
Ach weet je de Wii is nu al saai en zo. Je mist totaal niksquote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Succes [afbeelding]
ik moet nog tot het einde van de week wachten...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
iddquote:Op maandag 11 december 2006 10:55 schreef depax het volgende:
Ja die is leuk, die trailer had ik vorige week al gezien.
Het leuke is nog dat het spel ook echt zo is dus geen fake geupgrade trailers ect.
Het spel is gewoon zo.
Zie je niet vaak meer tegenwoordig.
quote:Op maandag 11 december 2006 10:58 schreef depax het volgende:
[..]
Ach weet je de Wii is nu al saai en zo. Je mist totaal niksmeen je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin het nu pas helemaal leuk te vinden
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ik zit niks te doen op school nuquote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef Oksel het volgende:
Arme ik. Zelda wacht op me, en ik ik zit in een saai college..
Als ik me Wii heb maak ik meteen Kim Jong il en nog meer beruchte dictators voor jequote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu druk bezig geweest met Miis sturen, maar ik moet er meerVanavond na mn werk ga ik friendcodes toevoegen!
Ik ga jou ook nog toevoegen, dan heb je straks een perfect lijkende bernie om te gebruiken in wiisportsquote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu druk bezig geweest met Miis sturen, maar ik moet er meerVanavond na mn werk ga ik friendcodes toevoegen!
Helaas heb ik daarnaast ook nog een gewoon leven das nadeel van ouder zijnquote:Op maandag 11 december 2006 11:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddEn de humor uit de filmpjes is echt net zo goed in het spel overgenomen
Echt een goed spel is het geworden
![]()
Ik ga vnamiddag spelenOHWNEEJ KUT, ik moet ook nog verder met Zelda
En wiisports
Kut ik heb het zoo druk
Ik heb niet eens meer tijd voor school
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
Sorry vergeet ik jouw weerquote:Op maandag 11 december 2006 11:10 schreef realbase het volgende:
help mij ook eens aan een Wii(omgeving Den Haag )
quote:Op maandag 11 december 2006 11:08 schreef depax het volgende:
[..]
Helaas heb ik daarnaast ook nog een gewoon leven das nadeel van ouder zijn
en ja dat meende ik ik wil hem echt al gaan verkopenJA JE HEBT OOK WEL EEN BEETJE GELIJK ENZO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Net even gebeld en alles uitverkocht tot januari. Allemaal reserveringen...quote:Op zondag 10 december 2006 21:12 schreef Lemming22 het volgende:
Dus als er iemanmd nog een Wii zoekt: Intertoys Heuvelgalerie Eindhoven had er vanmiddag nog staan. (En ik neem aan dat die niet gereserveerd zijn als ze nog in de rekken staan).
Al 10x de code opnieuwe ingevuld. Zowel WEP als WPA geprobeerd.. andere channels, dhcp uit/aan.. alles geprobeerd, maar ik kom niet langs die verrekte error heenquote:Op maandag 11 december 2006 10:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die code kreeg ik ook volgens mij eindigde iig op 13. (want daar werden de makkellijk grappen op gemaakt.)
toen tiepte ik de WEP code verkeerd.
dus ik zal t nog ff dubbel checken...
tsja.. het vervelende is dat er gewoon gewerkt moet worden..quote:Op maandag 11 december 2006 11:11 schreef depax het volgende:
[..]
Sorry vergeet ik jouw weer
scuzi
Je kan altijd naar het zuiden afdalen of naar duitsland vind je er nog genoeg
heb je deze link al gecheckt?quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Al 10x de code opnieuwe ingevuld. Zowel WEP als WPA geprobeerd.. andere channels, dhcp uit/aan.. alles geprobeerd, maar ik kom niet langs die verrekte error heen.
Tof.. ik zie nu ook net dat die lan adapter (voor vaste aansluiting) pas in april verschijnt.
Dat is wel érg laat? Waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Tof.. ik zie nu ook net dat die lan adapter (voor vaste aansluiting) pas in april verschijnt.
*pats reply*quote:Op zondag 10 december 2006 17:26 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Damn, is nog heel duur voor een student. Zeker als 'ie ook nog een Wii en X360 heeft. Zo even een kapitaaltje van ruim 1300 euro op die foto... En dan tel ik extra games nog niet eens mee.
Doe je goed, -Dries-, wou dat ik zoveel geld overhield![]()
...Ik heb trouwens nog een vraagje: Ik las ook ergens iets over 'de Wii met PC connecten middels de USB-ingang... En dat er om de 5 minuten een popup verscheen op de PC (topic 151). Kan iemand dit uitleggen?![]()
grote TV als je ziet hoe klein de wii op de foto is.quote:
Dat is jammer.... Het was te proberen in ieder geval en dan hebben ze dus toch gereserveerde of lege dozen in hun rekken staan...quote:Op maandag 11 december 2006 11:15 schreef WasQ het volgende:
[..]
Net even gebeld en alles uitverkocht tot januari. Allemaal reserveringen...
ik heb hier ergens een keer 23 december gehoord, maar weet dat niet zeker..quote:Op maandag 11 december 2006 12:37 schreef Pronk het volgende:
Is er eigenlijk al een datum bekend wanneer het nieuws, weer en internet channel werken? Ik wil eigenlijk wel heel graag browsen op mijn Wii. Ik heb namelijk geen pc in mijn huiskamer.
23e geloof ik.quote:Op maandag 11 december 2006 12:37 schreef Pronk het volgende:
Is er eigenlijk al een datum bekend wanneer het nieuws, weer en internet channel werken? Ik wil eigenlijk wel heel graag browsen op mijn Wii. Ik heb namelijk geen pc in de huiskamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |