En als je die nou ook nog niet hebt?quote:Heb je nog geen Wii weten te bemachtigen, dan mag je het ook faken met enkel een Wiimote of een gamehoesje
Jij bent geen fanquote:Op zondag 10 december 2006 14:00 schreef Wii-Style het volgende:
De echte fans? De enige echte fan hier heeft geen Wii, dus het is niet eerlijk.
quote:Op zondag 10 december 2006 16:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij bent geen fan
Jij hyped alles, en koopt vervolgens niks
quote:Op zondag 10 december 2006 16:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij bent geen fan
Jij hyped alles, en koopt vervolgens niks
Je kan foto's ontvangen, maar deze worden dan wel lager in resolutie en zijn niet op te slaan in het fotoboek. Je kan ze doorsturen en ook foto's uit het fotoboek kan je doorsturen, maar alleen naar andere Wii gebruikers en niet naar normale emailadressen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:44 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Kan je foto's ontvangen op je Wii via e-mail?
quote:jij hebt geen wii he?
quote:Op zondag 10 december 2006 16:35 schreef Wii-Style het volgende:
Dus mijn plaatje die ik je had gestuurd werkte niet?
[..]![]()
:DD
D
DD:D ::D:D
Dinsdag ongeveer.quote:Op zondag 10 december 2006 16:54 schreef RipCore het volgende:
Maarre, shipment 2 komt wanneer aan? Volgende week wel mag ik toch hopen? Ik hoor al horrorverhalen over januari en zo...
(ik sta nl #9 bij de MM DH en wil 'm eigenlijk wel volgende week hebbuh hebbuh hebbuh)
Morgen liggen ze weer in de winkels (als alles goed gaat).quote:Op zondag 10 december 2006 16:54 schreef RipCore het volgende:
Maarre, shipment 2 komt wanneer aan? Volgende week wel mag ik toch hopen? Ik hoor al horrorverhalen over januari en zo...
(ik sta nl #9 bij de MM DH en wil 'm eigenlijk wel volgende week hebbuh hebbuh hebbuh)
Hoe vond je het?quote:Op zondag 10 december 2006 16:58 schreef Diablos79 het volgende:
* Diablos79 heeft vanmiddag ook op de Wii gespeeld
Jawelquote:Op zondag 10 december 2006 16:35 schreef Wii-Style het volgende:
Dus mijn plaatje die ik je had gestuurd werkte niet?
[..]![]()
:DD
D
DD:D ::D:D
Waar is het hockeyteam van je vriendinquote:Op zondag 10 december 2006 14:13 schreef Oksel het volgende:
Mijn eerste inzending voor de Wii muts:
http://www.youtube.com/watch?v=FOse0yor0Ck
Dit was gisteravond
Stylish teeveetje...quote:
Nou ja, ik word gebeld, dus ik ziehoor wel wanneer er eentje is met mijn naam erop.quote:Op zondag 10 december 2006 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Morgen liggen ze weer in de winkels (als alles goed gaat).
Je hebt geld teveel of hoe zit dat?quote:
Eingelijk precies wat ik er van verwacht had. Het is geinig en leuk met wat vrienden. Maar het zal me niet lang kunnen bezig houden. Helemaal dat Wii-sports en Wii-play kunnen niet echt langer dan een weekendje boeien. Reed steel vond ik niet echt geweldig, speeld niet zo fijn vind ik. Zelda was goed, alleen vond ik de besturing nu niet zo bijzonder dat het gelijk een hele andere game-ervaring is. Maar het speelde verder goed. Alleen heb ik persoonlijk niet veel met Zelda dus een Wii zal ik er nooit voor kopen.quote:Op zondag 10 december 2006 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Morgen liggen ze weer in de winkels (als alles goed gaat).
[..]
Hoe vond je het?
Hoe lang heb je op die Wii gespeeld?quote:Op zondag 10 december 2006 17:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Eingelijk precies wat ik er van verwacht had. Het is geinig en leuk met wat vrienden. Maar het zal me niet lang kunnen bezig houden. Helemaal dat Wii-sports en Wii-play kunnen niet echt langer dan een weekendje boeien. Reed steel vond ik niet echt geweldig, speeld niet zo fijn vind ik. Zelda was goed, alleen vond ik de besturing nu niet zo bijzonder dat het gelijk een hele andere game-ervaring is. Maar het speelde verder goed. Alleen heb ik persoonlijk niet veel met Zelda dus een Wii zal ik er nooit voor kopen.
Is wel een HD-tv ... en kost ongeveer 650 euro.quote:Op zondag 10 december 2006 17:10 schreef RipCore het volgende:
Volgens mij is dat geen HD tv, 'gewoon' een mooie LCD'ert.. (vriend van me heeft soortgelijke tv, is ook student)
Nicequote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Is wel een HD-tv ... en kost ongeveer 650 euro.
Een uurtje of 4.quote:Op zondag 10 december 2006 17:15 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Hoe lang heb je op die Wii gespeeld?
Damn, is nog heel duur voor een student. Zeker als 'ie ook nog een Wii en X360 heeft. Zo even een kapitaaltje van ruim 1300 euro op die foto... En dan tel ik extra games nog niet eens mee.quote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Is wel een HD-tv ... en kost ongeveer 650 euro.
Gewoon de tempel verder spelen en dan krijg je vanzelf dat kistje naar beneden. Maar na 9 uur spelen pas daar zijn? Ik speel nu 6 uur en heb het gevoel dat ik echt nog maar in het begin van het spel zit. Zelda is echt groot.quote:Op zondag 10 december 2006 16:20 schreef captain_cannabis het volgende:
Zelda Ikzelf 23 minuten
vrouw 9 uur
![]()
Ik ben ook student en verdien met mijn 12 uur in de week werken, wat compleet niks is omdat ik daar nu zit te fokken bijvoorbeeld en zit te studeren, zo'n 600 euro in de maandquote:Op zondag 10 december 2006 17:26 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Damn, is nog heel duur voor een student. Zeker als 'ie ook nog een Wii en X360 heeft. Zo even een kapitaaltje van ruim 1300 euro op die foto... En dan tel ik extra games nog niet eens mee.
Doe je goed, -Dries-, wou dat ik zoveel geld overhield![]()
...Ik heb trouwens nog een vraagje: Ik las ook ergens iets over 'de Wii met PC connecten middels de USB-ingang... En dat er om de 5 minuten een popup verscheen op de PC (topic 151). Kan iemand dit uitleggen?![]()
Je moet dan wel eerst de email van die persoon toevoegen, anders werkt het niet.quote:Op zondag 10 december 2006 17:34 schreef McGilles het volgende:
1083 3015 9394 7746
is mijn code volgens mij, iemand zin om mij een mailtje te sturen
En wat voor werk doe jij?quote:Op zondag 10 december 2006 17:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben ook student en verdien met mijn 12 uur in de week werken, wat compleet niks is omdat ik daar nu zit te fokken bijvoorbeeld en zit te studeren, zo'n 600 euro in de maandEn ik geef ook nog een paar bijlesjes voor 10 euro/uur/persoon
Ik werk in de zorg, zit hier bij de receptie van de geestelijke gezondheidszorg. Beetje werken, beetje kletsen met opgenomen cliënten en voor de rest Fokken en leren, de ideale baan!quote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef Oksel het volgende:
[..]
En wat voor werk doe jij?
Ik werk me nu pleuris in de horeca, dat ben ik zat zegmaar.
Kan niet iemand mij dan gewoon een mailtje sturen? Moet ik eerst iemand anders toevoegen?quote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Je moet dan wel eerst de email van die persoon toevoegen, anders werkt het niet.
Straks even kijken of ik me mobiel kan mailen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |