Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 10 december 2006 23:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omdat het emailadres w+code+@wii.com is
en als iemand me wil toevoegen dan reply ik er wel op hoor.
is dat zo?quote:Op zondag 10 december 2006 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet
Als iemand vanaf iets@iets.nl mailt, moet dat emailadres al in je adresboek staan, anders ontvang je hem niet toch?
Donderdagochtend zeiden ze tegen mij dat er maandag nieuwe kwamen (Goes)quote:Op zondag 10 december 2006 23:27 schreef creno het volgende:
krijgt intertoys maandag al een nieuwe zending ?
of (zoals de verkoopster zei) pas op donderdagmiddag ?
dan ga ik dus nu keihard duimen !!!quote:Op zondag 10 december 2006 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Donderdagochtend zeiden ze tegen mij dat er maandag nieuwe kwamen (Goes)
Hey, die tv had ik vroeger ookquote:Op zondag 10 december 2006 23:49 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik heb maar even een foto gemaakt van dat ik 2 spelers tegelijk speel met Wii Tennis
Hier te zien
Ik heb uiteindelijk wel gewonnen![]()
Relaxt...quote:Op zondag 10 december 2006 22:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Geen Full HD, kost alweergauw zo'n 2000 euroGing mij net ff te fur
Naam: Samsung R71, in de winkel 650-700 euro, na veel aandringen mocht ik hem voor 635 meenemen
[..]
3 Banen![]()
[..]
Hij is wel HD ready hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ik heb m op het meegeleverde voetje staan dat weer met de meegeleverde plakkertjes op mn TV zit geplakt. Wil je er een foto van?quote:Op maandag 11 december 2006 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Zet die sensorbar zichzelf nog vast met zuignappen ofzo? En blijft het een beetje goed staan?
Als je hem vastplakt en je wil bij een vriend gaan gamen die geen Wii heeft dan moet je die plakkertjes er weer afrukken.quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m op het meegeleverde voetje staan dat weer met de meegeleverde plakkertjes op mn TV zit geplakt. Wil je er een foto van?
Het grootste probleem is natuurlijk dat je vriend dan geen wii heeftquote:Op maandag 11 december 2006 00:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je hem vastplakt en je wil bij een vriend gaan gamen die geen Wii heeft dan moet je die plakkertjes er weer afrukken.![]()
als je dat zou willen doen, graag!quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m op het meegeleverde voetje staan dat weer met de meegeleverde plakkertjes op mn TV zit geplakt. Wil je er een foto van?
Geniaal, die laatstequote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef Simsfan88 het volgende:
[knip]
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Bron: GameQuarter.
Beetje mager, en negatief.quote:Op maandag 11 december 2006 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste FOK! Wiiview
Wii Play
(eindelijk)
Waar heb je monkey ball vandaan, heb hem nog nergens gezienquote:Op maandag 11 december 2006 01:33 schreef McGilles het volgende:
Ok ik heb net met vrienden ongeveer 4 uur lang Monkey Ball gespeeld!! SUPERGAME!!!!!! Echt lachen!!!!
PS: McGilles 1108 3015 9394 7746
Ik heb mezelf ge-add aan de lijst, mensen mogen mij adden op hun Wii als ze willen
Je kan hem gewoon halen bij je locale preorder naaier bartsmitquote:Op maandag 11 december 2006 07:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Waar heb je monkey ball vandaan, heb hem nog nergens gezien![]()
Monkey ball vind ik soms gewoon slecht.quote:Op maandag 11 december 2006 07:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Waar heb je monkey ball vandaan, heb hem nog nergens gezien![]()
die dance zooi in rayman is wel leuk je moet gewoon veel oefenen.quote:Op maandag 11 december 2006 08:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon halen bij je locale preorder naaier bartsmitNet zoals rayman red/steel en 2 van die prut race games van ubisoft (gt en 4x4 ofzo) en nog cars en die happy feet ofzo en omdat niemand nog in Anna Paulowna een wii heeft is er nog zat
helemaal goud. Ik denk als je nog controlers en andere meuk nodig hebt dan moet je zeker naar BS gaan (en vooral in die dorpen waar niets anders is dan een bartsmit dan heeft niemand nog een wii in het dorp dus alles is nog ruim op voorraad.
Gisteren ff weer rayman zitten spelen wat een maffe game is dat toch ^_^ maar wel erg leuk zeker die rail-shooter met die ploppers en dan goed richten en weer een konijn met een plopper op zijn hoofd goud! alle die dance meuk is niet zo heel leukkost meer moeite.
![]()
Vanavond weer lekker verder met zelda vrouw lief is er niet dus een paar uurtje ongestoord gamen (anders wilt ze zelf rayman spelen ze is al weer een beetje verslaafd nog niet helemaal verkocht maar dat komt wel als er mario kart voor uitkomt of zo onze gezamelijk favorite game.)
De Wii rulez!!!!!!!
Heb ik ook gehad. Ik starte Wiiplay op, en het scherm bleef zwart. De led bleef groen, en ik kom hem alleen uit schakelendoor de stroom er af te zetten. Maarja, dat gebeurde vrijdagquote:Op zondag 10 december 2006 22:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mijn Wii is ook al twee keer 'gecrashed'. Een keer bij het op stand by zetten, en de andere keer bij het terugkeren naar het hoofdmenu vanuit het Mii channel. In beide gevallen bleef m'n scherm zwart, maar bleef het power LEDje groen.
Bij mij zaten er toen twee player aangeslotenquote:Op maandag 11 december 2006 08:50 schreef depax het volgende:
Ik heb het een keer gehad bij wiiplay en een keer bijna maar hij ging nog net door.
Het komt overigens als player 3 een spel start bug?
Vandaag speel ik niet denkelijk ligt er aan of mijn ouders wat willen zien.quote:Op maandag 11 december 2006 08:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij mij zaten er toen twee player aangeslotenHet gebeurde nadat ik op "beginnen" drukte
Maarja, het was vrijdag enzo
Waarom ben ik nu eigenlijk opschool
Ik wil Zelda spelen
![]()
Ik kan er alleen op als de TV vrij is, en dat is altijd tot en met 18.00 zo, of 17.35, want dan wilt me moeder MAX en Martine zienquote:Op maandag 11 december 2006 09:00 schreef depax het volgende:
[..]
Vandaag speel ik niet denkelijk ligt er aan of mijn ouders wat willen zien.
Ze vinden dat niet elke dag hoeft en ik kan hem wel elke dag naar boven meenemen maar dan moet ik in die kast kruipen en daar heb ik ook zo weinig zin in.
Trouwens vandaag is mijn taal echt slecht en ik heb geen zin om in te loggen op werk dus ik verbeter niets alleen maar replies
Bij het ontvangen van berichten de rest nietquote:Op maandag 11 december 2006 09:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Wanneer moet de blauwe led nou eigelijk branden? die van mij brand echt alleen een halve seconden als ik mijn wii aanzet en veder niet.
Die heb ik al, maar de Wii staat nu zo mooi aangesloten op de grote TVquote:Op maandag 11 december 2006 09:07 schreef depax het volgende:
[..]
Ooh raymanNL je moet trouwens gewoon een klein tvtje halen en doe je het daar op
Jij bent een echte volwassene!quote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Wessel aan het tennissen (2,5 jaar)
quote:Op maandag 11 december 2006 09:29 schreef Mordreth het volgende:
Godver, net de helpdesk van Nintendo aan de lijn gehad. Alle tips die ze me gaven had ik al uitgeprobeerd. Nu kan ik dat ding naar hun gaan opsturen. Ben ik m een week of 2 kwijt! Godver!
Wiat is er dan met je Wiiquote:Op maandag 11 december 2006 09:29 schreef Mordreth het volgende:
Godver, net de helpdesk van Nintendo aan de lijn gehad. Alle tips die ze me gaven had ik al uitgeprobeerd. Nu kan ik dat ding naar hun gaan opsturen. Ben ik m een week of 2 kwijt! Godver!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |