Vertel?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:19 schreef Wii-Style het volgende:
Geen berichten van Wii op de NOS journaal daarnet van 18:00 uur.
Dus om 20:00 uur gaat het gebeuren. TOMASSO KOMT OP TV OMG!!!11111
of je geeft hem aan mij als je naar barca gaatquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:22 schreef RipCore het volgende:
Gelukkig heb ik het veel te druk met hoorcolleges, workshops, stage en werk doordeweeks, verzacht het wachten tot ik mijn Wii krijg. Nadeel alleen is, als ik 'm eenmaal heb, waar de FUCK haal ik de tijd vandaan om Zelda (en Play + Wii) te spelen?!![]()
Nu gaat t ook ontzettend terug lopenquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:36 schreef Platina het volgende:
150 topics al en het ding is vandaag pas officieel uitgekomen. Is toch een behoorlijke prestatie zeg.
Ik heb nog maar een mailtje gestuurd voor de duidelijkheid, want ik weet verdomme zeker dat ik één van de eerste was die daar heeft gepre-orderd.quote:Sessie 1 staat gepland op 8 december.
Sessie 2 staat gepland voor de 2e helft van volgende week en niet 11 december zoals wij eerst vermeld hadden. Dit naar aanleiding van nieuwe informatie vanuit Nintendo.
Bij het opstarten, spel invoeren of als er nieuwe updates zijn bij WiiConnect24.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:43 schreef Hellrazor het volgende:
wanneer gaat dat blauwe ledje eens branden ?![]()
Mja ik had zo'n mail gestuurd naar mezelf en erop geantwoord. Da gaat ie ook branden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bij het opstarten, spel invoeren of als er nieuwe updates zijn bij WiiConnect24.
In het eerste Wii (toen nog Revolution) topic:quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:52 schreef Chanty87 het volgende:
OMG. Hell just froze over. Ik vroeg m'n moeder wat ze van de Wii vindt (ze heeft alleen toegekeken) en ze vindt het weliswaar leukToen vroeg ik of ze het zelf zou willen spelen, en ze zei ja! Ze zou graag willen bowlen in Wii Sports
![]()
Mijn moeder, of all people! Nintendo
M'n pa heeft trouwens een extra Wiimote + Wiiplay (straks als ie wakker is maar eens even vragen of ie überhaupt wist dat je ook de Wiimote zónder WiiPlay kunt kopen) aangeschaft, Wii party hier vanavond, want m'n broer komt ook Wii-en
Beetje arrogante toon, maar toch had ik gelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit wordt dus de Revolution. Iets dat de moeder van Roy Chanty leuk gaat vinden. Iets dat mijn ouders gaan leuk vinden. Dit is gewoon een feit, niks speculatie of gerucht.
Oh bollocks!! Ik neem 'm denk ik mee.. Alhoewel ik ten zeerste betwijfel of ik daar meer tijd zal hebben dan hier...quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
of je geeft hem aan mij als je naar barca gaat
Want, waar hoelaat en welk net??quote:
Ik geloof dat jij no. 238 bent met deze situatie.. En ik 237..quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:08 schreef febster het volgende:
10 winkels gehad geen Wii helaas
Wel WiiPlay en Zeldamaar nog even wachten dus
Ik denk zeer zeker dat ze het over de Wii gaan hebben. Dat gebeurt meestal op het 8 uur journaal waar vaak veel onzinnige dingen vermeld worden. Niet dat de Wii onzinning is. Uiteraard.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:14 schreef Tomasso het volgende:
NOS, ik gok het 8 uur journaal, als ze daar wat over de Wii launch laten zien.
Ik heb Zelda nooit gespeelt. Ik ken t nog uit t NES tijdperk (o nostalgie) en daar vond ik het niet leuk met al die vage drankjes en dingetjes. Heeft me nooit kunnen boeien. Maar nu welquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Want, waar hoelaat en welk net??
@FJD: Heb je Zelda OoT ook gespeeld? Nooit geweten dat Zelda jou type game was, of bedoel je nu alleen TP?![]()
dan denk ik dat je je met de windwaker ook niet hoeft te vervelen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb Zelda nooit gespeelt. Ik ken t nog uit t NES tijdperk (o nostalgie) en daar vond ik het niet leuk met al die vage drankjes en dingetjes. Heeft me nooit kunnen boeien. Maar nu welHet fantasy gedeelte boeit me nog steeds weinig (wel leuk maar ik lig er niet wakker van) maar de puzzels zijn leuk (nog niet echt moeilijk) en het vechten is komisch
Ik ben om
Pfff te erg, wel weer zielig dat er een paar zijn die er meteen 2 pakken, vieze kapitalistenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:15 schreef HiddeRV het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
Launch @ Mediamarkt Rijswijk
no. 236 meldt zichquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:13 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij no. 238 bent met deze situatie.. En ik 237..
Feli manquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:26 schreef BMH het volgende:
Ik heb em!!! Binnen een week.
Wel slecht dat er mensen zijn die meerderen kopen zoals op dat filmpje van launch MM utrecht.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Chuphinh het volgende:
Ik ga het in ieder geval vanavond wel even proberen. Een vriend van mij heeft het kunnen kopen op marktplaats. 350 euro! Zelf zou ik het nooit doen, maar ach als ik er van kan proeven; waarom niet
Leuk voor je alleen de andere kabels zijn grijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:10 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb dus alvast een ethernet kabel helemaal langs wat kasten getrokken met veel moeite naar de plek waar de Wii komt te staan. Wat een karwei.
Saillant detail: de kabeltje is zo wit als de Wii zelf!!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:15 schreef HiddeRV het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
Launch @ Mediamarkt Rijswijk
Dat is ook asociaal, maar de freerecord shop hier in de buurt had ook 1 per klant policy toen ze zagen hoeveel mensen er eentje wilde hebben. Dat vond ik wel een goede actie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Wel slecht dat er mensen zijn die meerderen kopen zoals op dat filmpje van launch MM utrecht.
ik heb niks met de WII Maar vind gewoon zielig voor anderen die er dan net 2ec te laat zijn omdat er paar lelijk kapitalisten zijn die er grof geld mee willen verdienen![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je nu meequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:14 schreef Diablos79 het volgende:
Wel grappig om te lezen dat veel mensen er niet een konden vinden, terwijl er bij de Saturn in Rotterdam genoeg lagen vanmiddag
Leuuk. Neem er morgen maar 1 mee.. ik betaal wel 260.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:14 schreef Diablos79 het volgende:
Wel grappig om te lezen dat veel mensen er niet een konden vinden, terwijl er bij de Saturn in Rotterdam genoeg lagen vanmiddag
Misschien was het wel voor het jeugdjournaalquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:22 schreef Wii-Style het volgende:
Geen berichten van Wii op de NOS journaal daarnet van 20:00 uur.
Dus om 22:00 uur gaat het gebeuren. TOMASSO KOMT OP TV OMG!!!11111
Tja sorryquote:
Als je ook de 40 euro aan bezine betaald wil ik er nog over nadenkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuuk. Neem er morgen maar 1 mee.. ik betaal wel 260.
jezus, waarom vraag je t dan niet als je wordt geinterviewt ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien was het wel voor het jeugdjournaal
Huillie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef toma het volgende:
[..]
jezus, waarom vraag je t dan niet als je wordt geinterviewt ?
...... Ja, inderdaad, het item over de jurk van Bush was goed. Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:00 schreef Wii-Style het volgende:
IT'S SHOWTIME.
IEDEREEN HET NOS JOURNAAL KIJKEN!
Ik heb vandaag een exemplaar van Zelda gekocht bij de mediamarkt. Daar zijn er nog genoeg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:42 schreef Slein83 het volgende:
(Helaas geen zelda meer gevonden en andere games)
Maar vermaak me tot morgen wel met wii play en sports en dan morgen Zelda halen en nog paar andere![]()
Ja, ga morgen weer effe zoeken naar zelda. Overal was die al weg of zelfs niet eens binnenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:49 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een exemplaar van Zelda gekocht bij de mediamarkt. Daar zijn er nog genoeg.
Stond toen ook nog een ventje met z'n moeder heel zielig te kijken dat ie geen Wii kon scoren, je had hem moeten zien toen ik Zelda uit het schap haalde en ging afrekenenMuwhahah ik heb er wel een jochie!
![]()
Ik heb hem vanmiddag binnen 5 minuten alle updates weer kunnen gebruiken, zal nu wel drukte zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:55 schreef Legendkiller het volgende:
Mijn Wii update nog niet nu hij aan internet hangt (krijg een communicatiefout), een bekend probleem door drukte of heb ik gewoon weer iets gemist?
Wtf is dit shit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/5316
Mijn interview zenden ze niet uitquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/5316
Dus je werd door die gozer geïnterviewd? Man dat gaat nooit op het NOS komen.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:03 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dus je werd door die gozer geïnterviewd? Man dat gaat nooit op het NOS komen.
Die gozer had niet eens een volwaardig NOS microfoon. Wat een bagger.
Roy heeft een huisfeestquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef Tomasso het volgende:
Roy, waar blijft het games.fok.nl cadeautje?
Zei 't al twee topics terug tegen je.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:33 schreef Knucklezz het volgende:
Geachte klant,
Onlangs heeft u het product ‘Wii Sports Pack & Controller' bij ons besteld met bestelnummer xxxx.
De beschikbaarheid van het product bij de leverancier is momenteel echter zeer beperkt waardoor wij niet alle orders op het product hebben kunnen uitleveren. De verwachting is dat wij uw order eind december kunnen uitleveren maar we kunnen hier echter geen garantie op afgeven.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenserviceeind december..
die jochie krijgt later een trauma bij elke Nintendo launch dankzij jou!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:49 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een exemplaar van Zelda gekocht bij de mediamarkt. Daar zijn er nog genoeg.
Stond toen ook nog een ventje met z'n moeder heel zielig te kijken dat ie geen Wii kon scoren, je had hem moeten zien toen ik Zelda uit het schap haalde en ging afrekenenMuwhahah ik heb er wel een jochie!
![]()
Ik dacht maandagquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zit bij de volgende lading, bij intertoys. Maar wanneer komt de volgende lading Wii's?
Een Wii voor iedereenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wil ook in 150 TVP'en!
Waar is het cadeautje vanuit Fok?!![]()
Als dat zo is!!!! Alleen heb ik geen tijd om hem op te halen, eigenlijk heel de week niet want ik werk. Houden ze hem dan wel apart als ik op de pre-order lijst staat?quote:
Beetje normale winkel belt je dat ie er is, zet je naam erop en legt hem apart tot je hem ophaaltquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als dat zo is!!!! Alleen heb ik geen tijd om hem op te halen, eigenlijk heel de week niet want ik werk. Houden ze hem dan wel apart als ik op de pre-order lijst staat?
Iemand nog een antwoord op mijn EDTV.HDTV vraagje ?quote:harley schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:49:
Wat me wel opviel is dat overal wel dezelfde spellen in de schappen staan maar toch niet alle launchgames.
Verder was er bij monster 4x4 iets wat me opviel aan de icoontjes
sommige 3rd party games hebben bovenin het logo voor 50/60hz en EDTV/HDTV compatible maar bij 4x4 stond ALLEEN ipv compatible bij het EDTC/HDTV Logo. Wil dit nu zeggen dat je PER SÉ een HDTV nodig hebt voor dat spel ??? dacht dat de WII niet zo specifiek voor graphics was om dan HDTV te gaan eisen vind ik een beetje raar.
Noem jij onderstaande titels bagger, reden?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef febster het volgende:
Ik snap niet wat het boeit, de rest van die games die je nog niet gespot hebt is toch bagger
Alle Wii games zijn geschikt voor alle tv's... Als op de case staat dat de game ED/HTV compatible is betekend dit dat het spel Progressive scan ondersteund (mits je een component kabel gebruikt op een ED/HDtv).quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:29 schreef harley het volgende:
[..]
Iemand nog een antwoord op mijn EDTV.HDTV vraagje ?
En de door mij gespotte games zijn :
Wii Play* (Nintendo)
The Legend of Zelda: Twilight Princess* (Nintendo)
Call of Duty 3 (Activision)
Super Monkey Ball Banana Blitz* (Sega)
GT Pro Series* (Ubisoft)
Monster 4x4: World Circuit (Ubisoft)
Rayman: Raving Rabbids (Ubisoft)
Red Steel* (Ubisoft)
Dan mis ik nog de volgende titels:
Marvel: Ultimate Alliance (Activision)
Tony Hawk’s Downhill Jam* (Activision)
Madden NFL 07 (EA)
Need for Speed: Carbon (EA)
Happy Feet (Midway)
Rampage: Total Destruction (Midway)
Gottlieb Pinball Classics (System 3)
Super Fruit Fall (System 3)
Barnyard (THQ)
Disney/Pixar’s Cars (THQ)
SpongeBob SquarePants and Friends: Creature from the Krusty Krab (THQ)
Blazing Angels: Squadrons of WWII (Ubisoft)
Far Cry: Vengeance* (Ubisoft)
Open Season (Ubisoft)
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (Ubisoft)
Mijn vraag is dus zijn deze al ergens gespot ? En zoja welke en waar ?
PS heb er nog steeds geen Dynabyte beweerde nu er weer te weinig gehad te hebben na eerst 3 dagen te claimen dat ze niets kregen
Marvel zegt me zo niks...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:24 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Noem jij onderstaande titels bagger, reden?
Marvel: Ultimate Alliance (Activision)
Tony Hawk’s Downhill Jam* (Activision)
Madden NFL 07 (EA)
Need for Speed: Carbon (EA)
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (Ubisoft)
1) Nee. Tony Hawk Downhill Jam is een ander soort spel als de vorige TH games.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:45 schreef febster het volgende:
[..]
1)Tony Hawk is deeltje zoveel, die heeft iedereen wel een deel in de kast staan en zal dus niet super veel verkocht worden.
Madden, tsjaa dat spelen 3 mensen in NL ofzo.
NFS:C, tsjaa eeuh EA
2)SC:DA, zulke spellen koop je voor je 360.
maar sc:da heeft xbox livequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:48 schreef BMH het volgende:
[..]
1) Nee. Tony Hawk Downhill Jam is een ander soort spel als de vorige TH games.
2) De 360 versie is compleet anders en veel minder goed dan de current gen & wii versie.
Je hoeft dat mij niet te vertellen... Ik heb mijn mening over SC:DA360 al meerdere malen verkondigd..quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
maar sc:da heeft xbox liveen die multiplayer is wel erg cool hoor
En daar zit mijn probleem dus in, ik zie op het doosje namelijk letterlijk staan "ALLEEN EDTV/HDTV" terwijl alle andere spellen op die plek compatibel hebben staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Alle Wii games zijn geschikt voor alle tv's... Als op de case staat dat de game ED/HTV compatible is betekend dit dat het spel Progressive scan ondersteund (mits je een component kabel gebruikt op een ED/HDtv).
het is mijn eerste sc, dus kan hem nergens mee vergelijken en daardoor zal ik hem eerder erg goed/leuk vinden dan iemand anders:)quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hoeft dat mij niet te vertellen... Ik heb mijn mening over SC:DA360 al meerdere malen verkondigd..
Slechtste SC sinds Pandora tomorrow.
Ja jouw mening ja. Maar ik durf er toch wel een Wii om te verwedden dat en SC:DA op de 360 beter verkoopt dan op de Wiiquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hoeft dat mij niet te vertellen... Ik heb mijn mening over SC:DA360 al meerdere malen verkondigd..
Slechtste SC sinds Pandora tomorrow.
Printfout.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef harley het volgende:
[..]
En daar zit mijn probleem dus in, ik zie op het doosje namelijk letterlijk staan "ALLEEN EDTV/HDTV" terwijl alle andere spellen op die plek compatibel hebben staan.
Wat hebben verkoopcijfers te maken met de kwaliteit van de game?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef febster het volgende:
[..]
Ja jouw mening ja. Maar ik durf er toch wel een Wii om te verwedden dat en SC:DA op de 360 beter verkoopt dan op de Wii.
Nee, ik denk dat het voor kinderen nuttiger is om te leren op een pc, dan leren ze daar al op jonge leeftijd mee omgaan en dat is veel handiger dan het zwaaien met een wii-mote.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, even tijd voor wat meer inhoud in dit topic, een beetje filosofie over het onderwijs. Ik ben nu eenmaal PABO student. Ter inleiding, dit heb ik net naar Nintendo gemaild:
[..]
Zien jullie wat in dit concept? Edu-Wii? Ja ik snap dat het pas RUIM na de launch mag van julliemaar goed ik vind het wel een geinig idee.
je probeert nintendo wat incapabele mensen van de pabo aan te smerenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef Niek. het volgende:
Ik zou trouwens nooit sc:da voor de wii kopen, op gamerankings heeft hij 61% wat niet bepaald hoog isde andere versies(op de gamecube na) gaan van de 84,1% tot en met de 88,2%
Ja okequote:Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Printfout.
[..]
Wat hebben verkoopcijfers te maken met de kwaliteit van de game?![]()
Als het om de verkoopcijfers gaat zouden we nu nog allemaal True Crime & Enter the Matrix spelen.
Wel de goeie quoten hequote:Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Jesse- het volgende:
[..]
je probeert nintendo wat incapabele mensen van de pabo aan te smeren
Dat leren ze zowiezo wel, en ik zie het ook niet als een vervanger, maar een aanvulling. Je kunt met de Wiimote heel veel dingen die we in het onderwijs niet helemaal optimaal kunnen doen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het voor kinderen nuttiger is om te leren op een pc, dan leren ze daar al op jonge leeftijd mee omgaan en dat is veel handiger dan het zwaaien met een wii-mote.
Ahem. Ik had een 9,8 voor mijn Wiskunde 'eigen vaardigheid' toets. Ja ik baalde ook dat het geen 10 was. Nederlands taal en spellen beiden een 7,5.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Jesse- het volgende:
[..]
je probeert nintendo wat incapabele mensen van de pabo aan te smeren
Een wii neemt relatief veel ruimte in, niet het apparaat zelf maar de bewegingsruimte die je nodig hebt en welke een kind zeker zal gebruiken. Daarnaast zijn er op internet al zat voorbeelden te vinden van rondvliegen wii-motes, moet je je voorstellen wat er gebeurt als 20 van die kleuters gaan rondzwaaienquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:21 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Dat leren ze zowiezo wel, en ik zie het ook niet als een vervanger, maar een aanvulling. Je kunt met de Wiimote heel veel dingen die we in het onderwijs niet helemaal optimaal kunnen doen.
Grappig, ben al tijdje met dit concept bezig. Alleen dan meer toe gespits voor revalidatie van mensen en kinderen en om de motoriek te verbeteren met muziek.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef Khadgar het volgende:
-edit- doe nog maar even niet
Nieuwsbericht op Nu.nlquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ahem. Ik had een 9,8 voor mijn Wiskunde 'eigen vaardigheid' toets. Ja ik baalde ook dat het geen 10 was. Nederlands taal en spellen beiden een 7,5.
Er zitten best capabele mensen op de PABO. Echt waar.
Die toetsen zijn gemaakt voor incapabele mensenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nieuwsbericht op Nu.nl
Eerste capabele PABO student gevonden.
Er schijnt een PABO student te zijn welke capabel genoeg is om later de jeugd te voorzien van verse kennis. Met een 9,5 voor wiskunde en een 7,5 voor Nederlands stak hij flink uit boven de overige niet capabele PABO studenten.
Een Wii-hoek bij de Remedial Teaching kan best. Eén console of twee op een school.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
Een wii neemt relatief veel ruimte in, niet het apparaat zelf maar de bewegingsruimte die je nodig hebt en welke een kind zeker zal gebruiken. Daarnaast zijn er op internet al zat voorbeelden te vinden van rondvliegen wii-motes, moet je je voorstellen wat er gebeurt als 20 van die kleuters gaan rondzwaaien![]()
Great Minds Think Alike. Ik ga ook het 'koppel de Wiimote aan de PC' ontwikkelingen nauwgezet volgen. Ze zijn bijna klaar om het nuttig te maken en dan is het een kwestie van software kloppen op de PC...quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:24 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Grappig, ben al tijdje met dit concept bezig. Alleen dan meer toe gespits voor revalidatie van mensen en kinderen en om de motoriek te verbeteren met muziek.
Schrijfdans is een gerenommeerd systeem/methode om kinderen spelenderwijs te helpen met de motorische ontwikkeling die er nodig is om tot schrijven te komen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:27 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Die toetsen zijn gemaakt voor incapabele mensen
Hoe kom je anders op het idee om een peuter schrijven te leren door hem te laten dansen met een wiimote in zn hand
quote:Schrijfdans is een unieke schrijf- en bewegingsmethode om kinderen vlot, vloeiend en veerkrachtig te leren schrijven.
Leren schrijven met Schrijfdans is vanuit je natuurlijke bewegingen in de ruimte je eigen zwaai en draai vinden op het schrijfoppervlak, daarna je eigen vorm.
Schrijven, schrijftekenen of –voor de allerjongsten– schrijbelen worden begeleid door muziek. In het speel- of gymlokaal of aan de tafel. In de lucht, op het bord en op papier.
Schrijfdans is speciaal ontwikkeld om de schriftelijke expressie op een creatieve wijze te doen ontplooien. Ieder op zijn eigen manier.
Schrijfdans is geschikt voor alle kinderen van 3 t/m 12 jaar, ongeacht hun motorische vaardigheden of verstandelijke vermogens.
Schrijfdans wordt toegepast door o.a.
-kinderen van 3 t/m 12 jaar, zowel in groepsverband als individueel;
-leerkrachten van het gewoon en speciaal onderwijs;
-onderwijsassistenten;
-begeleiders van peuterspeelzalen en kinderopvang;
-RT-ers, IB-ers, fysio-, ergo- en oefentherapeuten.
Bron: Schrijfdans Website
Offtopic: Ik zou mezelf maar eens verdiepen in motoriek stoornis bij kinderen, als ik jou was. Heb al tijden lopend onderzoek ernaar en ben inmiddels ook al een alpha versie klaar liggen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:27 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Die toetsen zijn gemaakt voor incapabele mensen
Hoe kom je anders op het idee om een peuter schrijven te leren door hem te laten dansen met een wiimote in zn hand
Zullen wij es gaan PM'men om wat concepten en ideetjes uit te wisselen? Wat mij betreft haal ik morgen nog een losse Wiimote om aan de PC te hangenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:31 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Offtopic: Ik zou mezelf maar eens verdiepen in motoriek stoornis bij kinderen, als ik jou was. Heb al tijden lopend onderzoek ernaar en ben inmiddels ook al een alpha versie klaar liggen!
Komt binnenkort uit. Nog even geduld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zijn er USB naar UTP verloopstukjes ergens?
Hm jammer, wil het liefst zo snel mogelijk online want dat verdubbelt de plezier natuurlijk. 40 euro voor een Big Ben geval voor in je computer vind ik ook weer een beetje veel.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:51 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Komt binnenkort uit. Nog even geduld.
En gewoon leren schrijven op de lijntjes in boekjes, lijkt je geen verstandiger methode? Waarom al die gimmicky shit tegenwoordig...quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:31 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Schrijfdans is een gerenommeerd systeem/methode om kinderen spelenderwijs te helpen met de motorische ontwikkeling die er nodig is om tot schrijven te komen.
[..]
Dat is de vraagprijs, geen ene mongool die dat ervoor gaat geven hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:44 schreef captain_cannabis het volgende:
Sodeju zeg staat gewoon een wii te koop op ebay voor 1200 euries![]()
![]()
![]()
Mensen worden echt knettergek en dat betaalt nog geen mongool ervoor en
het is alleen maar een wii met spel en controller![]()
Ik dacht ook alb ij mezelf, ik heb dat gellukig nooit hoeven doen, ik kreeg schriften met daarop lijntjes, de kleine letter moesten tot het eerste lijntje komen, de grote letters zoals bijv. de f tot het tweede lijntje, en dan maar hele schriften volschrijven totdat je het doorhebtquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En gewoon leren schrijven op de lijntjes in boekjes, lijkt je geen verstandiger methode? Waarom al die gimmicky shit tegenwoordig...Als je wil leren schrijven, dan moet je gewoon oefenenen. Ik ga toch ook niet eerst gitaar leren spelen, omdat ik piano wil spelen?
Waarom een omweg met dansen en fröbelen. Straks verklaar je nog voor dat nieuwe onderwijssysteem te zijn. "Iederwijs" of iets dergelijks.
Yep, dat was ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Heb ik nog met jou staan praten?Ik had een sjaal met zwart-wit. en ik was nat.
Waar? Goedkoopste die ik zie is 35 euro ofzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:07 schreef Chuphinh het volgende:
een wireless accespoint halen voor 15 euro
Aangetoonde methodiek om je motoriek te trainen, niet alleen schrijven is heel wat anders dan 'het nieuwe leren' met het zeer extreme en als het niet goed wordt uitgevoerd erg gevaarlijke Iederwijs systeem.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En gewoon leren schrijven op de lijntjes in boekjes, lijkt je geen verstandiger methode? Waarom al die gimmicky shit tegenwoordig...Als je wil leren schrijven, dan moet je gewoon oefenenen. Ik ga toch ook niet eerst gitaar leren spelen, omdat ik piano wil spelen?
Waarom een omweg met dansen en fröbelen. Straks verklaar je nog voor dat nieuwe onderwijssysteem te zijn. "Iederwijs" of iets dergelijks.
Ik nodig jou uit om es een college schrijf en taal-didactiek te volgen. Je hebt echt geen idee waar je over praat. Voordat je kunt schrijven zit een heel traject vooraf. Een traject met lompe grote bewegingen, krullen op papier en dat wordt steeds verfijnder en zal dan UITEINDELIJK resulteren in je handschrift. Maar om dat aanvankelijke traject te bespoedigen zijn er een aantal methodieken ontwikkelt (niet alleen schrijfdans hoor) en ik zie een toepassing in de Wii-Mote om het te ondersteunen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik dacht ook alb ij mezelf, ik heb dat gellukig nooit hoeven doen, ik kreeg schriften met daarop lijntjes, de kleine letter moesten tot het eerste lijntje komen, de grote letters zoals bijv. de f tot het tweede lijntje, en dan maar hele schriften volschrijven totdat je het doorhebt
Done.quote:Op zaterdag 9 december 2006 08:34 schreef Anthraxx het volgende:
Kan iemand die Wii wiki lijst terugplaatsen?
Ik denk dat de Wii minimaal DVD 5 ondersteund.. Dus minimaal 4.5 GB.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:45 schreef JK het volgende:
Gister even een half uurtje zitten aanschouwen (met die monster trucks en Zelda), maar ik kan toch niet zeggen dat ik er nu perse eentje direct moet hebben. Echt pas als Mario er is
Maar wel erg gaaf dat je in Zelda echt goed moet richten met slingshot, je zwaard etc. het geeft absoluut een extra dimensie toe aan het gamen!
Hoeveel data past er nu trouwens op zo'n dvdtje, aangezien je in Zelda nog steeds geen spraak hoort maar alleen tekst moet doorklikken ? (aangezien er op de GC discs minder data kwijt kon)
Zijn ze daar niet zo gek als in Holland waar ze elkaar bijna de hersens inslaan ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:45 schreef CrazyRay het volgende:
Wie nog een Wii wilt hebben moet een ritje over hebben naar Belgie.
Zat gister in het systeem te kijken en elk FRS filiaal in Belgie had er nog zeker 2 a 3 staan
Ik denk dat je ervan uit kan gaan dat ze bij zelda nooit stemmen bij zulen doen. Bij de CD-I hebben ze dat wel gedaan, maar ik vond dat echt niks. Nee, dan maar gewoon lekker lezen en zelf een stem voor Link erbij verzinnen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:45 schreef JK het volgende:
Gister even een half uurtje zitten aanschouwen (met die monster trucks en Zelda), maar ik kan toch niet zeggen dat ik er nu perse eentje direct moet hebben. Echt pas als Mario er is
Maar wel erg gaaf dat je in Zelda echt goed moet richten met slingshot, je zwaard etc. het geeft absoluut een extra dimensie toe aan het gamen!
Hoeveel data past er nu trouwens op zo'n dvdtje, aangezien je in Zelda nog steeds geen spraak hoort maar alleen tekst moet doorklikken ? (aangezien er op de GC discs minder data kwijt kon)
ik heb gisteren haast alles in belgie afgebeld, en vandaag na dit bericht nogmaals, maar de FRS in Belgie, hebben 40% van de reserveringen binnen gekregen dus wat ze op voorraad hebben staan is dus allemaal gereserveerd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:45 schreef CrazyRay het volgende:
Wie nog een Wii wilt hebben moet een ritje over hebben naar Belgie.
Zat gister in het systeem te kijken en elk FRS filiaal in Belgie had er nog zeker 2 a 3 staan
Heb je je pre-order van de E-plaza Breda op mogen halen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:48 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Yep, dat was ik
Hele ochtend in dat hondenweer gelopen op zoek naar een Wii, maar boeiend dat hoort er nu eenmaal bij![]()
Later bleek de E-Plaza me toch wat gunstiger gezind dus
.... barbaar!!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:16 schreef B1tchwax het volgende:
Ik heb hem sinds donderdag.. en zelda zit nog in het plastic! Wii Play is te grappig!
12 dec.. 248.71 incl.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:29 schreef Frumzel het volgende:
De Wii is volgende week bij de Makro/Lucas Klamer in de aanbieding![]()
(Max. 1 per klant)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:34 schreef depax het volgende:
bleh ik kom niet meer stop met red steel
damn wat is dat goed en moeilijk.
heb nu alleen nog een pistool rest van mijn geweren zijn leegHoe bevald de besturing ?? vooral het uit het beeld gaan met de wiimote ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Is dat de aanbieding? Of wat gaat die dan kosten volgende week?quote:
ik geef toe de besturing is in gewoon kut, maar het mooie is dat je als je door speelt daar gewoon mee weet om te gaan dus niet teveel naar de zijkanten wijzen zodat je graag draaien.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoe bevald de besturing ?? vooral het uit het beeld gaan met de wiimote ??
Wat?!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:18 schreef Silver_Shark het volgende:
jammer dat Tennis geen Enkel spel heeft alleen Dubbel spel.dat is het enige na deel dat ik nog ontdekt heb
Shit... heb je die twee weer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:21 schreef thomaSe het volgende:
thijsthijs is zijn wii aan het ophalen als ik dat moet geloven ten minste
soms maakt hij van die irritante grapjes dat de die wii heeft besteld maar dat helemaal niet heeft gedaan
he thijsthijs
hahaquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Shit... heb je die twee weer.![]()
Nopequote:Op zaterdag 9 december 2006 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
Is de Wii eigenlijk nog op TV in het nieuws geweest![]()
Virtua Tennis op de Wii lijkt mij wel ok..quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat?!!![]()
Hopelijk komt er een goede tennisgame uit voor de Wii...Mét enkelspel.
RTL nieuws heeft het behandeldquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nope
0 aandacht bij de journaals, wel bij 4 in het land even een stukje hoorde ik van Thomper, maar daar kijkt toch geen mens naar.
Wat een josti's.quote:
Gistermorgen op RTL Zquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nope
0 aandacht bij de journaals, wel bij 4 in het land even een stukje hoorde ik van Thomper, maar daar kijkt toch geen mens naar.
Ja, let's be honest, ze belichten daar elk klein nieuwsitem doordat ze uren lang achtereen zendtijd hebbenquote:
Ja, vanochtend in het jeugdjournaal.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
Is de Wii eigenlijk nog op TV in het nieuws geweest![]()
Zullen we dit ook maar posten ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:43 schreef deGVR het volgende:
Weer even wat nieuwtjes:
Nintendo verbetert de Wii-strap.
Kotaku komt met een 'verstopte' minigame in Twilight Princess.
Schattig. Maar de Brainroll in RRR is leuker.
Pro-G komt met een hands-on van Warioware Smooth Moves.
Op GamaSutra keuveltTim Schafer
wat over de huidige consoles.
En Kotaku komt met een Mii waar je ondersteboven van raakt.
Pas maar op Gijs, als je Zelda straks uit hebt kun je ff een tijdje geen andere games meer spelen omdat ze slechter aanvoelenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:01 schreef Chocobo het volgende:
Zelda..... serieus... wat een spel ___________O___________ Wil het er niet eens over hebben.
Wii sports... ook cool,.. vooral Baseball
Amerikaanse Wii's draaien geen Europese games.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:08 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Hmm... m'n pa die momenteel in Amerika zit wil iets voor mij meenemen, het moet iets zijn wat je niet net zo makkelijk in Nederland kan krijgen, zal ik om een Wii vragen (betaal ik wel zelf) of is dat weer een beetje te vaag
Dat geloof ik graag.............. snap ook de grafische discussie niet. Niet mooi zeggen mensen dan. Speel nu momenteel op composite maar ik snap echt niet dat mensen hier over vallen. Ok,... je moet niet op een rots aflopen om de textures te gaan tellen, maar jeetje zeg.... WAT EEN SFEER in Zelda zeg.... prachtigquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pas maar op Gijs, als je Zelda straks uit hebt kun je ff een tijdje geen andere games meer spelen omdat ze slechter aanvoelen
Dé game van 2006 ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.............. snap ook de grafische discussie niet. Niet mooi zeggen mensen dan. Speel nu momenteel op composite maar ik snap echt niet dat mensen hier over vallen. Ok,... je moet niet op een rots aflopen om de textures te gaan tellen, maar jeetje zeg.... WAT EEN SFEER in Zelda zeg.... prachtig
Ja he! En ik vind de graphics om sommige plekken nog hardstikke mooi ook met bloom en weet ik veel alles watquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.............. snap ook de grafische discussie niet. Niet mooi zeggen mensen dan. Speel nu momenteel op composite maar ik snap echt niet dat mensen hier over vallen. Ok,... je moet niet op een rots aflopen om de textures te gaan tellen, maar jeetje zeg.... WAT EEN SFEER in Zelda zeg.... prachtig
Volgende week als het goed is, maar je weet het maar nooit héquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:13 schreef Cubewoods het volgende:
Is Zelda voor Gamecube eigenlijk al uit?
Weet niet of ik het nog volhou om te wachten op me wii
nog 1 weekjequote:Op zaterdag 9 december 2006 13:13 schreef Cubewoods het volgende:
Is Zelda voor Gamecube eigenlijk al uit?
Weet niet of ik het nog volhou om te wachten op me wii
Ugh, 2 item selection zou ik nu echt niet meer kunnenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgende week als het goed is, maar je weet het maar nooit hé
Ik heb besloten voor de Cube versie te gaan aangezien het mij veel lekkerder lijkt spelen, gewoon zoals het hoort. De Wii zal ik pas halen als Mario Galaxy en Super Smash Brothers eenmaal in de winkels liggen
Zooooo niet correct... De Zelda controls zijn SPOT-on.... zo vlekkeloos coolquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgende week als het goed is, maar je weet het maar nooit hé
Ik heb besloten voor de Cube versie te gaan aangezien het mij veel lekkerder lijkt spelen, gewoon zoals het hoort. De Wii zal ik pas halen als Mario Galaxy en Super Smash Brothers eenmaal in de winkels liggen
Neem ff contact met ze op?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mij in 2004 geregistreerd als Nintendo VIP met die kraskaarten. Inmiddels aardig wat kaarten er doorheen gegaan. Ik wil nu inloggen met mijn e-mail adres (Waarop ik ook nieuws brieven ontvang). Kan ik niet inloggen. Vraag ik om een wachtwoord via e-mail; krijg ik nooit een e-mail. Dan maar opnieuw registeren. Helaas mag dat ook niet omdat mijn e-mail adres al bestaat in de database.
contact@nintendo.nlquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, als ik eens kon zien waar ik dat kon doen.
quote:Nintendo Benelux B.V. (Nederland)
Helpdesk
0909-NINTENDO of 0909-0490444 (¤ 0,45 per minuut).
Van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur kun je je vragen rechtstreeks aan een Nintendo Speladviseur stellen. De speladviseurs zijn alleen telefonisch bereikbaar.
Technische Dienst
Tel.: 030-6097166 (9.00 -17.00 uur). De medewerker die je aan de lijn krijgt, zal eerst zo goed mogelijk proberen te achterhalen wat de aard van het probleem is. Blijkt het euvel toch niet direct op te lossen, dan zal de medewerker je adviseren om het product terug te brengen naar de winkel, dan wel deze voldoende gefrankeerd en verzekerd op te sturen naar Nintendo Benelux B.V.
Bedrijfsinformatie / Algemene inlichtingen
Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein
Telefoon: 030-6097100
Fax: 030-6051110
De telefonist(e) zal proberen je vraag te beantwoorden, en indien nodig zal zij je doorverwijzen naar de juiste persoon binnen de organisatie.
E-mailadressen:
contact@nintendo.nl - voor algemene vragen, vragen met betrekking tot onze internetsite, registratieproblemen, sterrencatalogus.
TD@nintendo.nl - voor alle technische vragen, kapotte onderdelen, batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud etc.
wifi@nintendo.nl - voor vragen met betrekking tot de Nintendo Wi-Fi Connection.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, als ik eens kon zien waar ik dat kon doen.
Onder aan de pagina van Nintendo.nl staat Contactquote:E-mailadressen:
contact@nintendo.nl - voor algemene vragen, vragen met betrekking tot onze internetsite, registratieproblemen, sterrencatalogus.
TD@nintendo.nl - voor alle technische vragen, kapotte onderdelen, batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud etc.
wifi@nintendo.nl - voor vragen met betrekking tot de Nintendo Wi-Fi Connection.
Jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:45 schreef H.Flick het volgende:
Als ik nu naar de stad ga ben ik waarschijnlijk kansloos of nog een Wii te vinden, toch? Tijdje wachten dan maar
We?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:17 schreef FJD het volgende:
Als de topicreeks de 150 zou halen zou er misschien iets vanuit FOK! Games komen, wat precies weet ik niet maar goed we hebben het gehaald
Ik nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
We?
Jij bent crew. Jij krijgt sowieso niks
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:03 schreef Wii-Style het volgende:
Misschien krijgen we allemaal de mogelijkheid om een Wii te kunnen kopen via Fok!Games.
Volgens mij alleen bij nintendo spellen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:08 schreef Japppo het volgende:
Ben helemaal nieuw met die Nintendo sterren enzo en heb net even mijn sterren van m'n wii/sports/play ingewisseld.
Klopt het dat er bij Red Steell geen kaartje zat met punten? Of ben ik die al kwijt?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:10 schreef Mortale het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij nintendo spellen.
En het topic is al bijna volquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het kado is nog steeds niet gearriveerd...
Precies...straks krijgen we helemaal niks.quote:
Ik heb al een wii. Als ik nu mijn wii verkoop kan ik van dat geld bijna 2 wii's kopen trouwensquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:45 schreef captain_cannabis het volgende:
Verkoop je je x-box toch kun je daarvoor lekker een wii kopen![]()
Oke.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:51 schreef BroesWillems het volgende:
Niemand meer wat posten voor we het kadootje hebben...![]()
hejquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:27 schreef DaMook het volgende:
Zo net 2e nunchuck gehaald, nu heb ik 2 complete controllers.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:51 schreef BroesWillems het volgende:
Niemand meer wat posten voor we het kadootje hebben...![]()
Mensen moeten dan volgens mij ook jou toevoegen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:46 schreef chibibo het volgende:
Net even alle Wii codes uit de Wiki toegevoegd. Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste Mii's op bezoek krijg.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:44 schreef Wii-Style het volgende:
GIMMAH MAH KHADEUTJE BITCH [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |