quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:34 schreef depax het volgende:
bleh ik kom niet meer stop met red steel
damn wat is dat goed en moeilijk.
heb nu alleen nog een pistool rest van mijn geweren zijn leegHoe bevald de besturing ?? vooral het uit het beeld gaan met de wiimote ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Is dat de aanbieding? Of wat gaat die dan kosten volgende week?quote:
ik geef toe de besturing is in gewoon kut, maar het mooie is dat je als je door speelt daar gewoon mee weet om te gaan dus niet teveel naar de zijkanten wijzen zodat je graag draaien.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoe bevald de besturing ?? vooral het uit het beeld gaan met de wiimote ??
Wat?!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:18 schreef Silver_Shark het volgende:
jammer dat Tennis geen Enkel spel heeft alleen Dubbel spel.dat is het enige na deel dat ik nog ontdekt heb
Shit... heb je die twee weer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:21 schreef thomaSe het volgende:
thijsthijs is zijn wii aan het ophalen als ik dat moet geloven ten minste
soms maakt hij van die irritante grapjes dat de die wii heeft besteld maar dat helemaal niet heeft gedaan
he thijsthijs
hahaquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Shit... heb je die twee weer.![]()
Nopequote:Op zaterdag 9 december 2006 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
Is de Wii eigenlijk nog op TV in het nieuws geweest![]()
Virtua Tennis op de Wii lijkt mij wel ok..quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat?!!![]()
Hopelijk komt er een goede tennisgame uit voor de Wii...Mét enkelspel.
RTL nieuws heeft het behandeldquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nope
0 aandacht bij de journaals, wel bij 4 in het land even een stukje hoorde ik van Thomper, maar daar kijkt toch geen mens naar.
Wat een josti's.quote:
Gistermorgen op RTL Zquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nope
0 aandacht bij de journaals, wel bij 4 in het land even een stukje hoorde ik van Thomper, maar daar kijkt toch geen mens naar.
Ja, let's be honest, ze belichten daar elk klein nieuwsitem doordat ze uren lang achtereen zendtijd hebbenquote:
Ja, vanochtend in het jeugdjournaal.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
Is de Wii eigenlijk nog op TV in het nieuws geweest![]()
Zullen we dit ook maar posten ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:43 schreef deGVR het volgende:
Weer even wat nieuwtjes:
Nintendo verbetert de Wii-strap.
Kotaku komt met een 'verstopte' minigame in Twilight Princess.
Schattig. Maar de Brainroll in RRR is leuker.
Pro-G komt met een hands-on van Warioware Smooth Moves.
Op GamaSutra keuveltTim Schafer
wat over de huidige consoles.
En Kotaku komt met een Mii waar je ondersteboven van raakt.
Pas maar op Gijs, als je Zelda straks uit hebt kun je ff een tijdje geen andere games meer spelen omdat ze slechter aanvoelenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:01 schreef Chocobo het volgende:
Zelda..... serieus... wat een spel ___________O___________ Wil het er niet eens over hebben.
Wii sports... ook cool,.. vooral Baseball
Amerikaanse Wii's draaien geen Europese games.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:08 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Hmm... m'n pa die momenteel in Amerika zit wil iets voor mij meenemen, het moet iets zijn wat je niet net zo makkelijk in Nederland kan krijgen, zal ik om een Wii vragen (betaal ik wel zelf) of is dat weer een beetje te vaag
Dat geloof ik graag.............. snap ook de grafische discussie niet. Niet mooi zeggen mensen dan. Speel nu momenteel op composite maar ik snap echt niet dat mensen hier over vallen. Ok,... je moet niet op een rots aflopen om de textures te gaan tellen, maar jeetje zeg.... WAT EEN SFEER in Zelda zeg.... prachtigquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pas maar op Gijs, als je Zelda straks uit hebt kun je ff een tijdje geen andere games meer spelen omdat ze slechter aanvoelen
Dé game van 2006 ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.............. snap ook de grafische discussie niet. Niet mooi zeggen mensen dan. Speel nu momenteel op composite maar ik snap echt niet dat mensen hier over vallen. Ok,... je moet niet op een rots aflopen om de textures te gaan tellen, maar jeetje zeg.... WAT EEN SFEER in Zelda zeg.... prachtig
Ja he! En ik vind de graphics om sommige plekken nog hardstikke mooi ook met bloom en weet ik veel alles watquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.............. snap ook de grafische discussie niet. Niet mooi zeggen mensen dan. Speel nu momenteel op composite maar ik snap echt niet dat mensen hier over vallen. Ok,... je moet niet op een rots aflopen om de textures te gaan tellen, maar jeetje zeg.... WAT EEN SFEER in Zelda zeg.... prachtig
Volgende week als het goed is, maar je weet het maar nooit héquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:13 schreef Cubewoods het volgende:
Is Zelda voor Gamecube eigenlijk al uit?
Weet niet of ik het nog volhou om te wachten op me wii
nog 1 weekjequote:Op zaterdag 9 december 2006 13:13 schreef Cubewoods het volgende:
Is Zelda voor Gamecube eigenlijk al uit?
Weet niet of ik het nog volhou om te wachten op me wii
Ugh, 2 item selection zou ik nu echt niet meer kunnenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgende week als het goed is, maar je weet het maar nooit hé
Ik heb besloten voor de Cube versie te gaan aangezien het mij veel lekkerder lijkt spelen, gewoon zoals het hoort. De Wii zal ik pas halen als Mario Galaxy en Super Smash Brothers eenmaal in de winkels liggen
Zooooo niet correct... De Zelda controls zijn SPOT-on.... zo vlekkeloos coolquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgende week als het goed is, maar je weet het maar nooit hé
Ik heb besloten voor de Cube versie te gaan aangezien het mij veel lekkerder lijkt spelen, gewoon zoals het hoort. De Wii zal ik pas halen als Mario Galaxy en Super Smash Brothers eenmaal in de winkels liggen
Neem ff contact met ze op?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mij in 2004 geregistreerd als Nintendo VIP met die kraskaarten. Inmiddels aardig wat kaarten er doorheen gegaan. Ik wil nu inloggen met mijn e-mail adres (Waarop ik ook nieuws brieven ontvang). Kan ik niet inloggen. Vraag ik om een wachtwoord via e-mail; krijg ik nooit een e-mail. Dan maar opnieuw registeren. Helaas mag dat ook niet omdat mijn e-mail adres al bestaat in de database.
contact@nintendo.nlquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, als ik eens kon zien waar ik dat kon doen.
quote:Nintendo Benelux B.V. (Nederland)
Helpdesk
0909-NINTENDO of 0909-0490444 (¤ 0,45 per minuut).
Van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur kun je je vragen rechtstreeks aan een Nintendo Speladviseur stellen. De speladviseurs zijn alleen telefonisch bereikbaar.
Technische Dienst
Tel.: 030-6097166 (9.00 -17.00 uur). De medewerker die je aan de lijn krijgt, zal eerst zo goed mogelijk proberen te achterhalen wat de aard van het probleem is. Blijkt het euvel toch niet direct op te lossen, dan zal de medewerker je adviseren om het product terug te brengen naar de winkel, dan wel deze voldoende gefrankeerd en verzekerd op te sturen naar Nintendo Benelux B.V.
Bedrijfsinformatie / Algemene inlichtingen
Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein
Telefoon: 030-6097100
Fax: 030-6051110
De telefonist(e) zal proberen je vraag te beantwoorden, en indien nodig zal zij je doorverwijzen naar de juiste persoon binnen de organisatie.
E-mailadressen:
contact@nintendo.nl - voor algemene vragen, vragen met betrekking tot onze internetsite, registratieproblemen, sterrencatalogus.
TD@nintendo.nl - voor alle technische vragen, kapotte onderdelen, batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud etc.
wifi@nintendo.nl - voor vragen met betrekking tot de Nintendo Wi-Fi Connection.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, als ik eens kon zien waar ik dat kon doen.
Onder aan de pagina van Nintendo.nl staat Contactquote:E-mailadressen:
contact@nintendo.nl - voor algemene vragen, vragen met betrekking tot onze internetsite, registratieproblemen, sterrencatalogus.
TD@nintendo.nl - voor alle technische vragen, kapotte onderdelen, batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud etc.
wifi@nintendo.nl - voor vragen met betrekking tot de Nintendo Wi-Fi Connection.
Jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:45 schreef H.Flick het volgende:
Als ik nu naar de stad ga ben ik waarschijnlijk kansloos of nog een Wii te vinden, toch? Tijdje wachten dan maar
We?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:17 schreef FJD het volgende:
Als de topicreeks de 150 zou halen zou er misschien iets vanuit FOK! Games komen, wat precies weet ik niet maar goed we hebben het gehaald
Ik nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
We?
Jij bent crew. Jij krijgt sowieso niks
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:03 schreef Wii-Style het volgende:
Misschien krijgen we allemaal de mogelijkheid om een Wii te kunnen kopen via Fok!Games.
Volgens mij alleen bij nintendo spellen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:08 schreef Japppo het volgende:
Ben helemaal nieuw met die Nintendo sterren enzo en heb net even mijn sterren van m'n wii/sports/play ingewisseld.
Klopt het dat er bij Red Steell geen kaartje zat met punten? Of ben ik die al kwijt?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:10 schreef Mortale het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij nintendo spellen.
En het topic is al bijna volquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het kado is nog steeds niet gearriveerd...
Precies...straks krijgen we helemaal niks.quote:
Ik heb al een wii. Als ik nu mijn wii verkoop kan ik van dat geld bijna 2 wii's kopen trouwensquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:45 schreef captain_cannabis het volgende:
Verkoop je je x-box toch kun je daarvoor lekker een wii kopen![]()
Oke.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:51 schreef BroesWillems het volgende:
Niemand meer wat posten voor we het kadootje hebben...![]()
hejquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:27 schreef DaMook het volgende:
Zo net 2e nunchuck gehaald, nu heb ik 2 complete controllers.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:51 schreef BroesWillems het volgende:
Niemand meer wat posten voor we het kadootje hebben...![]()
Mensen moeten dan volgens mij ook jou toevoegen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:46 schreef chibibo het volgende:
Net even alle Wii codes uit de Wiki toegevoegd. Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste Mii's op bezoek krijg.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:44 schreef Wii-Style het volgende:
GIMMAH MAH KHADEUTJE BITCH [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |