abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:20:09 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44262595
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef Tomasso het volgende:
Roy, waar blijft het games.fok.nl cadeautje?
Roy heeft een huisfeest
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_44262966
Geachte klant,

Onlangs heeft u het product ‘Wii Sports Pack & Controller' bij ons besteld met bestelnummer xxxx.

De beschikbaarheid van het product bij de leverancier is momenteel echter zeer beperkt waardoor wij niet alle orders op het product hebben kunnen uitleveren. De verwachting is dat wij uw order eind december kunnen uitleveren maar we kunnen hier echter geen garantie op afgeven.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

eind december..
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:33:46 #105
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_44262981
Je had gewoon bij Bart moeten bestellen.
pi_44262991
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:33 schreef Knucklezz het volgende:
Geachte klant,

Onlangs heeft u het product ‘Wii Sports Pack & Controller' bij ons besteld met bestelnummer xxxx.

De beschikbaarheid van het product bij de leverancier is momenteel echter zeer beperkt waardoor wij niet alle orders op het product hebben kunnen uitleveren. De verwachting is dat wij uw order eind december kunnen uitleveren maar we kunnen hier echter geen garantie op afgeven.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

eind december..
Zei 't al twee topics terug tegen je.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44263011
gvd kga em gewoon annuleren dus he.. dikke vinger kan em vast ergens anders wel eerder krijgen
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:37:17 #108
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_44263085
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:49 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een exemplaar van Zelda gekocht bij de mediamarkt. Daar zijn er nog genoeg.

Stond toen ook nog een ventje met z'n moeder heel zielig te kijken dat ie geen Wii kon scoren, je had hem moeten zien toen ik Zelda uit het schap haalde en ging afrekenen Muwhahah ik heb er wel een jochie!
die jochie krijgt later een trauma bij elke Nintendo launch dankzij jou!
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:37:35 #109
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_44263093
ik tvp nog maar eens
The more debt, the better
pi_44263385
Ik zit bij de volgende lading, bij intertoys. Maar wanneer komt de volgende lading Wii's?
BF2: Diamond3d
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:49:05 #111
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44263405
Ik wil ook in 150 TVP'en!

Waar is het cadeautje vanuit Fok?!
pi_44263485
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zit bij de volgende lading, bij intertoys. Maar wanneer komt de volgende lading Wii's?
Ik dacht maandag
pi_44263501
Woei, hij is ook een groot succes bij mijn ouders! Ik heb hem voor het weekend meegenomen en ze zijn er helemaal weg van. Super Mario Bros vinden ze al te moeilijk maar Wii Sports vinden ze geweldig .

Ik heb met mijn moeder gebowld. Mijn vader zorgde voor de koffie. In haar enthousiasme gooide ze niet alleen de kegels ommaar ook twee volle mokken over de tafel . Wat een knoeiboel. Enige nadeel dat mijn Wii Play En Wii Sports doosjes nu een paar koffievlekken hebben opgelopen .
pi_44263506
Ja pass die shit. Iedere Fokker een Wii!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44263523
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wil ook in 150 TVP'en!

Waar is het cadeautje vanuit Fok?!
Een Wii voor iedereen
pi_44263631
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:52 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik dacht maandag
Als dat zo is!!!! Alleen heb ik geen tijd om hem op te halen, eigenlijk heel de week niet want ik werk. Houden ze hem dan wel apart als ik op de pre-order lijst staat?
BF2: Diamond3d
pi_44263705
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:57 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Als dat zo is!!!! Alleen heb ik geen tijd om hem op te halen, eigenlijk heel de week niet want ik werk. Houden ze hem dan wel apart als ik op de pre-order lijst staat?
Beetje normale winkel belt je dat ie er is, zet je naam erop en legt hem apart tot je hem ophaalt
pi_44263824
arg.. geen tijd voor de wii op dit moment.. over een uurtje misschien heel even maar
pi_44264088
Ik heb wiisports echt maar 10 minuten gedaan ofzo Zelda vereist mijn volledig aandacht!
pi_44264338
Bowlen is zoooo simpel maar zooo vet!

Het mijn wii code trouwens toegevoegd bij de wiki.
pi_44264382
MM ede, er zijn er maar 6 besteld.....
Back to the 70's
pi_44264583
quote:
harley schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:49:

Wat me wel opviel is dat overal wel dezelfde spellen in de schappen staan maar toch niet alle launchgames.

Verder was er bij monster 4x4 iets wat me opviel aan de icoontjes
sommige 3rd party games hebben bovenin het logo voor 50/60hz en EDTV/HDTV compatible maar bij 4x4 stond ALLEEN ipv compatible bij het EDTC/HDTV Logo. Wil dit nu zeggen dat je PER SÉ een HDTV nodig hebt voor dat spel ??? dacht dat de WII niet zo specifiek voor graphics was om dan HDTV te gaan eisen vind ik een beetje raar.
Iemand nog een antwoord op mijn EDTV.HDTV vraagje ?

En de door mij gespotte games zijn :

Wii Play* (Nintendo)
The Legend of Zelda: Twilight Princess* (Nintendo)
Call of Duty 3 (Activision)
Super Monkey Ball Banana Blitz* (Sega)
GT Pro Series* (Ubisoft)
Monster 4x4: World Circuit (Ubisoft)
Rayman: Raving Rabbids (Ubisoft)
Red Steel* (Ubisoft)

Dan mis ik nog de volgende titels:

Marvel: Ultimate Alliance (Activision)
Tony Hawk’s Downhill Jam* (Activision)
Madden NFL 07 (EA)
Need for Speed: Carbon (EA)
Happy Feet (Midway)
Rampage: Total Destruction (Midway)
Gottlieb Pinball Classics (System 3)
Super Fruit Fall (System 3)
Barnyard (THQ)
Disney/Pixar’s Cars (THQ)
SpongeBob SquarePants and Friends: Creature from the Krusty Krab (THQ)
Blazing Angels: Squadrons of WWII (Ubisoft)
Far Cry: Vengeance* (Ubisoft)
Open Season (Ubisoft)
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (Ubisoft)

Mijn vraag is dus zijn deze al ergens gespot ? En zoja welke en waar ?

PS heb er nog steeds geen Dynabyte beweerde nu er weer te weinig gehad te hebben na eerst 3 dagen te claimen dat ze niets kregen
pi_44265914
Ik snap niet wat het boeit, de rest van die games die je nog niet gespot hebt is toch bagger
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_44265962
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (Ubisoft) < niet bij launch
Far Cry: Vengeance* (Ubisoft) < niet bij launch
pi_44265997
Ik wil er 1 maar ik heb pas rond de kerstvakantie genoeg geld
:) (:
pi_44266035
Ik wilde even laten weten dat ik een eventjes heb mogen spelen. Echt super! Ik denk dat het de nieuwigheid en innovatie is, maar ik hoop echt dat ze bij nintendo hier alles weet uit te halen
pi_44266103
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef febster het volgende:
Ik snap niet wat het boeit, de rest van die games die je nog niet gespot hebt is toch bagger
Noem jij onderstaande titels bagger, reden?

Madden NFL 07 (EA)
pi_44266181
ik wiil dat fok! cadeautje wel hebben, sta nog in de pre-order voor de wii, maar was wat laat en sta dus vrii achteraan de liist
impossible is nothing
Xbox-live nick: quantas lion
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:40:05 #129
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44266476
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:29 schreef harley het volgende:

[..]

Iemand nog een antwoord op mijn EDTV.HDTV vraagje ?

En de door mij gespotte games zijn :

Wii Play* (Nintendo)
The Legend of Zelda: Twilight Princess* (Nintendo)
Call of Duty 3 (Activision)
Super Monkey Ball Banana Blitz* (Sega)
GT Pro Series* (Ubisoft)
Monster 4x4: World Circuit (Ubisoft)
Rayman: Raving Rabbids (Ubisoft)
Red Steel* (Ubisoft)

Dan mis ik nog de volgende titels:

Madden NFL 07 (EA)
Happy Feet (Midway)
Rampage: Total Destruction (Midway)
Gottlieb Pinball Classics (System 3)
Super Fruit Fall (System 3)
Barnyard (THQ)
Disney/Pixar’s Cars (THQ)
SpongeBob SquarePants and Friends: Creature from the Krusty Krab (THQ)
Blazing Angels: Squadrons of WWII (Ubisoft)
Far Cry: Vengeance* (Ubisoft)
Open Season (Ubisoft)

Mijn vraag is dus zijn deze al ergens gespot ? En zoja welke en waar ?

PS heb er nog steeds geen Dynabyte beweerde nu er weer te weinig gehad te hebben na eerst 3 dagen te claimen dat ze niets kregen
Alle Wii games zijn geschikt voor alle tv's... Als op de case staat dat de game ED/HTV compatible is betekend dit dat het spel Progressive scan ondersteund (mits je een component kabel gebruikt op een ED/HDtv).

-----------

Voor de duidelijkheid: Ik heb nog geen Wii.. Ik zei dat ik er 1 heb... binnen 1 week.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_44266592
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:24 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Noem jij onderstaande titels bagger, reden?

Madden NFL 07 (EA)
Marvel zegt me zo niks...
Tony Hawk is deeltje zoveel, die heeft iedereen wel een deel in de kast staan en zal dus niet super veel verkocht worden.
Madden, tsjaa dat spelen 3 mensen in NL ofzo .
NFS:C, tsjaa eeuh EA
SC:DA, zulke spellen koop je voor je 360 .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:48:47 #131
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44266693
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:45 schreef febster het volgende:

[..]

1)Tony Hawk is deeltje zoveel, die heeft iedereen wel een deel in de kast staan en zal dus niet super veel verkocht worden.
Madden, tsjaa dat spelen 3 mensen in NL ofzo .
NFS:C, tsjaa eeuh EA
2)SC:DA, zulke spellen koop je voor je 360 .
1) Nee. Tony Hawk Downhill Jam is een ander soort spel als de vorige TH games.
2) De 360 versie is compleet anders en veel minder goed dan de current gen & wii versie.
pi_44267085
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:48 schreef BMH het volgende:

[..]

1) Nee. Tony Hawk Downhill Jam is een ander soort spel als de vorige TH games.
2) De 360 versie is compleet anders en veel minder goed dan de current gen & wii versie.
maar sc:da heeft xbox live en die multiplayer is wel erg cool hoor
  zaterdag 9 december 2006 @ 00:10:49 #133
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44267241
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:04 schreef Niek. het volgende:

[..]

maar sc:da heeft xbox live en die multiplayer is wel erg cool hoor
Je hoeft dat mij niet te vertellen... Ik heb mijn mening over SC:DA360 al meerdere malen verkondigd..

Slechtste SC sinds Pandora tomorrow.
pi_44267247
He, een wiisports reclame! Leuk.
Houd van een lijntje.
pi_44267297
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:40 schreef BMH het volgende:

[..]

Alle Wii games zijn geschikt voor alle tv's... Als op de case staat dat de game ED/HTV compatible is betekend dit dat het spel Progressive scan ondersteund (mits je een component kabel gebruikt op een ED/HDtv).
En daar zit mijn probleem dus in, ik zie op het doosje namelijk letterlijk staan "ALLEEN EDTV/HDTV" terwijl alle andere spellen op die plek compatibel hebben staan.
pi_44267302
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:10 schreef BMH het volgende:

[..]

Je hoeft dat mij niet te vertellen... Ik heb mijn mening over SC:DA360 al meerdere malen verkondigd..

het is mijn eerste sc, dus kan hem nergens mee vergelijken en daardoor zal ik hem eerder erg goed/leuk vinden dan iemand anders:)
pi_44267304
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:10 schreef BMH het volgende:

[..]

Ja jouw mening ja. Maar ik durf er toch wel een Wii om te verwedden dat en SC:DA op de 360 beter verkoopt dan op de Wii .
  zaterdag 9 december 2006 @ 00:13:38 #138
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44267311
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef harley het volgende:

[..]

En daar zit mijn probleem dus in, ik zie op het doosje namelijk letterlijk staan "ALLEEN EDTV/HDTV" terwijl alle andere spellen op die plek compatibel hebben staan.
Printfout.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef febster het volgende:

[..]

Ja jouw mening ja. Maar ik durf er toch wel een Wii om te verwedden dat en SC:DA op de 360 beter verkoopt dan op de Wii .
Wat hebben verkoopcijfers te maken met de kwaliteit van de game?

Als het om de verkoopcijfers gaat zouden we nu nog allemaal True Crime & Enter the Matrix spelen.
pi_44267342
-edit- doe nog maar even niet
pi_44267349
Ik zou trouwens nooit sc:da voor de wii kopen, op gamerankings heeft hij 61% wat niet bepaald hoog is de andere versies(op de gamecube na) gaan van de 84,1% tot en met de 88,2%
  zaterdag 9 december 2006 @ 00:16:18 #141
3185 Adelante
To let it go now
pi_44267365
Ik ben al keibehendig in het dansen mét en schieten van ontstoppers óp rare konijnen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_44267423
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, even tijd voor wat meer inhoud in dit topic, een beetje filosofie over het onderwijs. Ik ben nu eenmaal PABO student. Ter inleiding, dit heb ik net naar Nintendo gemaild:
[..]

Zien jullie wat in dit concept? Edu-Wii? Ja ik snap dat het pas RUIM na de launch mag van jullie maar goed ik vind het wel een geinig idee.
Nee, ik denk dat het voor kinderen nuttiger is om te leren op een pc, dan leren ze daar al op jonge leeftijd mee omgaan en dat is veel handiger dan het zwaaien met een wii-mote.
pi_44267425
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef Niek. het volgende:
Ik zou trouwens nooit sc:da voor de wii kopen, op gamerankings heeft hij 61% wat niet bepaald hoog is de andere versies(op de gamecube na) gaan van de 84,1% tot en met de 88,2%
je probeert nintendo wat incapabele mensen van de pabo aan te smeren
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_44267434
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef BMH het volgende:

[..]

Printfout.
[..]

Wat hebben verkoopcijfers te maken met de kwaliteit van de game?

Als het om de verkoopcijfers gaat zouden we nu nog allemaal True Crime & Enter the Matrix spelen.
Ja oke en de rankings bedoel ik. Ik zie SC DA nog niet zo snel gemiddeld boven de 84,4 (Gamerankings) scoren .
pi_44267452
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Jesse- het volgende:

[..]

Wel de goeie quoten he ik doe geen pado en zal het ook nooit gaan doen, die kleine ***kinderen
pi_44267461
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Niek. het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat het voor kinderen nuttiger is om te leren op een pc, dan leren ze daar al op jonge leeftijd mee omgaan en dat is veel handiger dan het zwaaien met een wii-mote.
Dat leren ze zowiezo wel, en ik zie het ook niet als een vervanger, maar een aanvulling. Je kunt met de Wiimote heel veel dingen die we in het onderwijs niet helemaal optimaal kunnen doen.
pi_44267504
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Jesse- het volgende:

[..]

Ahem. Ik had een 9,8 voor mijn Wiskunde 'eigen vaardigheid' toets. Ja ik baalde ook dat het geen 10 was. Nederlands taal en spellen beiden een 7,5.

Er zitten best capabele mensen op de PABO. Echt waar.
pi_44267521
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:21 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Dat leren ze zowiezo wel, en ik zie het ook niet als een vervanger, maar een aanvulling. Je kunt met de Wiimote heel veel dingen die we in het onderwijs niet helemaal optimaal kunnen doen.
Een wii neemt relatief veel ruimte in, niet het apparaat zelf maar de bewegingsruimte die je nodig hebt en welke een kind zeker zal gebruiken. Daarnaast zijn er op internet al zat voorbeelden te vinden van rondvliegen wii-motes, moet je je voorstellen wat er gebeurt als 20 van die kleuters gaan rondzwaaien
pi_44267543
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef Khadgar het volgende:
-edit- doe nog maar even niet
Grappig, ben al tijdje met dit concept bezig. Alleen dan meer toe gespits voor revalidatie van mensen en kinderen en om de motoriek te verbeteren met muziek.
pi_44267559
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:22 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ahem. Ik had een 9,8 voor mijn Wiskunde 'eigen vaardigheid' toets. Ja ik baalde ook dat het geen 10 was. Nederlands taal en spellen beiden een 7,5.

Er zitten best capabele mensen op de PABO. Echt waar.
Nieuwsbericht op Nu.nl

Eerste capabele PABO student gevonden.

Er schijnt een PABO student te zijn welke capabel genoeg is om later de jeugd te voorzien van verse kennis. Met een 9,5 voor wiskunde en een 7,5 voor Nederlands stak hij flink uit boven de overige niet capabele PABO studenten.
pi_44267579
Boksen

Mijn skillpoints zijn inmiddels rond de 1100, zo ongeloofelijk leuk

Binnenkort ook maar zelda ophalen
Ignorance is bliss.....
pi_44267620
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:25 schreef Niek. het volgende:

[..]

Nieuwsbericht op Nu.nl

Eerste capabele PABO student gevonden.

Er schijnt een PABO student te zijn welke capabel genoeg is om later de jeugd te voorzien van verse kennis. Met een 9,5 voor wiskunde en een 7,5 voor Nederlands stak hij flink uit boven de overige niet capabele PABO studenten.
Die toetsen zijn gemaakt voor incapabele mensen
Hoe kom je anders op het idee om een peuter schrijven te leren door hem te laten dansen met een wiimote in zn hand
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
  zaterdag 9 december 2006 @ 00:28:48 #153
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_44267636
Welke grapjanus heeft de Wii nummerlijst op de Wiki gewist?

Zielig... Dat soort grappen.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')