Roy heeft een huisfeestquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef Tomasso het volgende:
Roy, waar blijft het games.fok.nl cadeautje?
Zei 't al twee topics terug tegen je.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:33 schreef Knucklezz het volgende:
Geachte klant,
Onlangs heeft u het product ‘Wii Sports Pack & Controller' bij ons besteld met bestelnummer xxxx.
De beschikbaarheid van het product bij de leverancier is momenteel echter zeer beperkt waardoor wij niet alle orders op het product hebben kunnen uitleveren. De verwachting is dat wij uw order eind december kunnen uitleveren maar we kunnen hier echter geen garantie op afgeven.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenserviceeind december..
die jochie krijgt later een trauma bij elke Nintendo launch dankzij jou!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:49 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een exemplaar van Zelda gekocht bij de mediamarkt. Daar zijn er nog genoeg.
Stond toen ook nog een ventje met z'n moeder heel zielig te kijken dat ie geen Wii kon scoren, je had hem moeten zien toen ik Zelda uit het schap haalde en ging afrekenenMuwhahah ik heb er wel een jochie!
![]()
Ik dacht maandagquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zit bij de volgende lading, bij intertoys. Maar wanneer komt de volgende lading Wii's?
Een Wii voor iedereenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wil ook in 150 TVP'en!
Waar is het cadeautje vanuit Fok?!![]()
Als dat zo is!!!! Alleen heb ik geen tijd om hem op te halen, eigenlijk heel de week niet want ik werk. Houden ze hem dan wel apart als ik op de pre-order lijst staat?quote:
Beetje normale winkel belt je dat ie er is, zet je naam erop en legt hem apart tot je hem ophaaltquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als dat zo is!!!! Alleen heb ik geen tijd om hem op te halen, eigenlijk heel de week niet want ik werk. Houden ze hem dan wel apart als ik op de pre-order lijst staat?
Iemand nog een antwoord op mijn EDTV.HDTV vraagje ?quote:harley schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:49:
Wat me wel opviel is dat overal wel dezelfde spellen in de schappen staan maar toch niet alle launchgames.
Verder was er bij monster 4x4 iets wat me opviel aan de icoontjes
sommige 3rd party games hebben bovenin het logo voor 50/60hz en EDTV/HDTV compatible maar bij 4x4 stond ALLEEN ipv compatible bij het EDTC/HDTV Logo. Wil dit nu zeggen dat je PER SÉ een HDTV nodig hebt voor dat spel ??? dacht dat de WII niet zo specifiek voor graphics was om dan HDTV te gaan eisen vind ik een beetje raar.
Noem jij onderstaande titels bagger, reden?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef febster het volgende:
Ik snap niet wat het boeit, de rest van die games die je nog niet gespot hebt is toch bagger
Alle Wii games zijn geschikt voor alle tv's... Als op de case staat dat de game ED/HTV compatible is betekend dit dat het spel Progressive scan ondersteund (mits je een component kabel gebruikt op een ED/HDtv).quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:29 schreef harley het volgende:
[..]
Iemand nog een antwoord op mijn EDTV.HDTV vraagje ?
En de door mij gespotte games zijn :
Wii Play* (Nintendo)
The Legend of Zelda: Twilight Princess* (Nintendo)
Call of Duty 3 (Activision)
Super Monkey Ball Banana Blitz* (Sega)
GT Pro Series* (Ubisoft)
Monster 4x4: World Circuit (Ubisoft)
Rayman: Raving Rabbids (Ubisoft)
Red Steel* (Ubisoft)
Dan mis ik nog de volgende titels:
Marvel: Ultimate Alliance (Activision)
Tony Hawk’s Downhill Jam* (Activision)
Madden NFL 07 (EA)
Need for Speed: Carbon (EA)
Happy Feet (Midway)
Rampage: Total Destruction (Midway)
Gottlieb Pinball Classics (System 3)
Super Fruit Fall (System 3)
Barnyard (THQ)
Disney/Pixar’s Cars (THQ)
SpongeBob SquarePants and Friends: Creature from the Krusty Krab (THQ)
Blazing Angels: Squadrons of WWII (Ubisoft)
Far Cry: Vengeance* (Ubisoft)
Open Season (Ubisoft)
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (Ubisoft)
Mijn vraag is dus zijn deze al ergens gespot ? En zoja welke en waar ?
PS heb er nog steeds geen Dynabyte beweerde nu er weer te weinig gehad te hebben na eerst 3 dagen te claimen dat ze niets kregen
Marvel zegt me zo niks...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:24 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Noem jij onderstaande titels bagger, reden?
Marvel: Ultimate Alliance (Activision)
Tony Hawk’s Downhill Jam* (Activision)
Madden NFL 07 (EA)
Need for Speed: Carbon (EA)
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (Ubisoft)
1) Nee. Tony Hawk Downhill Jam is een ander soort spel als de vorige TH games.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:45 schreef febster het volgende:
[..]
1)Tony Hawk is deeltje zoveel, die heeft iedereen wel een deel in de kast staan en zal dus niet super veel verkocht worden.
Madden, tsjaa dat spelen 3 mensen in NL ofzo.
NFS:C, tsjaa eeuh EA
2)SC:DA, zulke spellen koop je voor je 360.
maar sc:da heeft xbox livequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:48 schreef BMH het volgende:
[..]
1) Nee. Tony Hawk Downhill Jam is een ander soort spel als de vorige TH games.
2) De 360 versie is compleet anders en veel minder goed dan de current gen & wii versie.
Je hoeft dat mij niet te vertellen... Ik heb mijn mening over SC:DA360 al meerdere malen verkondigd..quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
maar sc:da heeft xbox liveen die multiplayer is wel erg cool hoor
En daar zit mijn probleem dus in, ik zie op het doosje namelijk letterlijk staan "ALLEEN EDTV/HDTV" terwijl alle andere spellen op die plek compatibel hebben staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Alle Wii games zijn geschikt voor alle tv's... Als op de case staat dat de game ED/HTV compatible is betekend dit dat het spel Progressive scan ondersteund (mits je een component kabel gebruikt op een ED/HDtv).
het is mijn eerste sc, dus kan hem nergens mee vergelijken en daardoor zal ik hem eerder erg goed/leuk vinden dan iemand anders:)quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hoeft dat mij niet te vertellen... Ik heb mijn mening over SC:DA360 al meerdere malen verkondigd..
Slechtste SC sinds Pandora tomorrow.
Ja jouw mening ja. Maar ik durf er toch wel een Wii om te verwedden dat en SC:DA op de 360 beter verkoopt dan op de Wiiquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hoeft dat mij niet te vertellen... Ik heb mijn mening over SC:DA360 al meerdere malen verkondigd..
Slechtste SC sinds Pandora tomorrow.
Printfout.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef harley het volgende:
[..]
En daar zit mijn probleem dus in, ik zie op het doosje namelijk letterlijk staan "ALLEEN EDTV/HDTV" terwijl alle andere spellen op die plek compatibel hebben staan.
Wat hebben verkoopcijfers te maken met de kwaliteit van de game?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef febster het volgende:
[..]
Ja jouw mening ja. Maar ik durf er toch wel een Wii om te verwedden dat en SC:DA op de 360 beter verkoopt dan op de Wii.
Nee, ik denk dat het voor kinderen nuttiger is om te leren op een pc, dan leren ze daar al op jonge leeftijd mee omgaan en dat is veel handiger dan het zwaaien met een wii-mote.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, even tijd voor wat meer inhoud in dit topic, een beetje filosofie over het onderwijs. Ik ben nu eenmaal PABO student. Ter inleiding, dit heb ik net naar Nintendo gemaild:
[..]
Zien jullie wat in dit concept? Edu-Wii? Ja ik snap dat het pas RUIM na de launch mag van julliemaar goed ik vind het wel een geinig idee.
je probeert nintendo wat incapabele mensen van de pabo aan te smerenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef Niek. het volgende:
Ik zou trouwens nooit sc:da voor de wii kopen, op gamerankings heeft hij 61% wat niet bepaald hoog isde andere versies(op de gamecube na) gaan van de 84,1% tot en met de 88,2%
Ja okequote:Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Printfout.
[..]
Wat hebben verkoopcijfers te maken met de kwaliteit van de game?![]()
Als het om de verkoopcijfers gaat zouden we nu nog allemaal True Crime & Enter the Matrix spelen.
Wel de goeie quoten hequote:Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Jesse- het volgende:
[..]
je probeert nintendo wat incapabele mensen van de pabo aan te smeren
Dat leren ze zowiezo wel, en ik zie het ook niet als een vervanger, maar een aanvulling. Je kunt met de Wiimote heel veel dingen die we in het onderwijs niet helemaal optimaal kunnen doen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het voor kinderen nuttiger is om te leren op een pc, dan leren ze daar al op jonge leeftijd mee omgaan en dat is veel handiger dan het zwaaien met een wii-mote.
Ahem. Ik had een 9,8 voor mijn Wiskunde 'eigen vaardigheid' toets. Ja ik baalde ook dat het geen 10 was. Nederlands taal en spellen beiden een 7,5.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Jesse- het volgende:
[..]
je probeert nintendo wat incapabele mensen van de pabo aan te smeren
Een wii neemt relatief veel ruimte in, niet het apparaat zelf maar de bewegingsruimte die je nodig hebt en welke een kind zeker zal gebruiken. Daarnaast zijn er op internet al zat voorbeelden te vinden van rondvliegen wii-motes, moet je je voorstellen wat er gebeurt als 20 van die kleuters gaan rondzwaaienquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:21 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Dat leren ze zowiezo wel, en ik zie het ook niet als een vervanger, maar een aanvulling. Je kunt met de Wiimote heel veel dingen die we in het onderwijs niet helemaal optimaal kunnen doen.
Grappig, ben al tijdje met dit concept bezig. Alleen dan meer toe gespits voor revalidatie van mensen en kinderen en om de motoriek te verbeteren met muziek.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef Khadgar het volgende:
-edit- doe nog maar even niet
Nieuwsbericht op Nu.nlquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ahem. Ik had een 9,8 voor mijn Wiskunde 'eigen vaardigheid' toets. Ja ik baalde ook dat het geen 10 was. Nederlands taal en spellen beiden een 7,5.
Er zitten best capabele mensen op de PABO. Echt waar.
Die toetsen zijn gemaakt voor incapabele mensenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nieuwsbericht op Nu.nl
Eerste capabele PABO student gevonden.
Er schijnt een PABO student te zijn welke capabel genoeg is om later de jeugd te voorzien van verse kennis. Met een 9,5 voor wiskunde en een 7,5 voor Nederlands stak hij flink uit boven de overige niet capabele PABO studenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |