Feli manquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:26 schreef BMH het volgende:
Ik heb em!!! Binnen een week.
Wel slecht dat er mensen zijn die meerderen kopen zoals op dat filmpje van launch MM utrecht.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Chuphinh het volgende:
Ik ga het in ieder geval vanavond wel even proberen. Een vriend van mij heeft het kunnen kopen op marktplaats. 350 euro! Zelf zou ik het nooit doen, maar ach als ik er van kan proeven; waarom niet
Leuk voor je alleen de andere kabels zijn grijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:10 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb dus alvast een ethernet kabel helemaal langs wat kasten getrokken met veel moeite naar de plek waar de Wii komt te staan. Wat een karwei.
Saillant detail: de kabeltje is zo wit als de Wii zelf!!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:15 schreef HiddeRV het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
Launch @ Mediamarkt Rijswijk
Dat is ook asociaal, maar de freerecord shop hier in de buurt had ook 1 per klant policy toen ze zagen hoeveel mensen er eentje wilde hebben. Dat vond ik wel een goede actie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Wel slecht dat er mensen zijn die meerderen kopen zoals op dat filmpje van launch MM utrecht.
ik heb niks met de WII Maar vind gewoon zielig voor anderen die er dan net 2ec te laat zijn omdat er paar lelijk kapitalisten zijn die er grof geld mee willen verdienen![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je nu meequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:14 schreef Diablos79 het volgende:
Wel grappig om te lezen dat veel mensen er niet een konden vinden, terwijl er bij de Saturn in Rotterdam genoeg lagen vanmiddag
Leuuk. Neem er morgen maar 1 mee.. ik betaal wel 260.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:14 schreef Diablos79 het volgende:
Wel grappig om te lezen dat veel mensen er niet een konden vinden, terwijl er bij de Saturn in Rotterdam genoeg lagen vanmiddag
Misschien was het wel voor het jeugdjournaalquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:22 schreef Wii-Style het volgende:
Geen berichten van Wii op de NOS journaal daarnet van 20:00 uur.
Dus om 22:00 uur gaat het gebeuren. TOMASSO KOMT OP TV OMG!!!11111
Tja sorryquote:
Als je ook de 40 euro aan bezine betaald wil ik er nog over nadenkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuuk. Neem er morgen maar 1 mee.. ik betaal wel 260.
jezus, waarom vraag je t dan niet als je wordt geinterviewt ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien was het wel voor het jeugdjournaal
Huillie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef toma het volgende:
[..]
jezus, waarom vraag je t dan niet als je wordt geinterviewt ?
...... Ja, inderdaad, het item over de jurk van Bush was goed. Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:00 schreef Wii-Style het volgende:
IT'S SHOWTIME.
IEDEREEN HET NOS JOURNAAL KIJKEN!
Ik heb vandaag een exemplaar van Zelda gekocht bij de mediamarkt. Daar zijn er nog genoeg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:42 schreef Slein83 het volgende:
(Helaas geen zelda meer gevonden en andere games)
Maar vermaak me tot morgen wel met wii play en sports en dan morgen Zelda halen en nog paar andere![]()
Ja, ga morgen weer effe zoeken naar zelda. Overal was die al weg of zelfs niet eens binnenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:49 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een exemplaar van Zelda gekocht bij de mediamarkt. Daar zijn er nog genoeg.
Stond toen ook nog een ventje met z'n moeder heel zielig te kijken dat ie geen Wii kon scoren, je had hem moeten zien toen ik Zelda uit het schap haalde en ging afrekenenMuwhahah ik heb er wel een jochie!
![]()
Ik heb hem vanmiddag binnen 5 minuten alle updates weer kunnen gebruiken, zal nu wel drukte zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:55 schreef Legendkiller het volgende:
Mijn Wii update nog niet nu hij aan internet hangt (krijg een communicatiefout), een bekend probleem door drukte of heb ik gewoon weer iets gemist?
Wtf is dit shit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/5316
Mijn interview zenden ze niet uitquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/5316
Dus je werd door die gozer geïnterviewd? Man dat gaat nooit op het NOS komen.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:03 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dus je werd door die gozer geïnterviewd? Man dat gaat nooit op het NOS komen.
Die gozer had niet eens een volwaardig NOS microfoon. Wat een bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |